У.Хүрэлсүх: Иргэн бүр одоо л иргэний үүргээ биелүүлэх ёстой | News.MN

У.Хүрэлсүх: Иргэн бүр одоо л иргэний үүргээ биелүүлэх ёстой

У.Хүрэлсүх: Иргэн бүр одоо л иргэний үүргээ биелүүлэх ёстой

У.Хүрэлсүх: Иргэн бүр одоо л иргэний үүргээ биелүүлэх ёстой

Засгийн газрын ээлжит хуралдааны үеэр Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх “Одоо засаглах цаг болсон байна. Хаана хорино шийтгэх арга хэмжээ рүү орно. Ингэж байж энэ хүнд нөхцөл байдлыг бид давна. Тогтоол шийдвэр захирамжуудыг хэрэгжүүлэхгүй бол хариуцлага тооцно. Иргэн хүн иргэнийхээ үүргийг одоо л биелүүлэх ёстой. Нэг хоёр хүний эрх ашиг биш. Улс үндэстний аюулгүй байдал учраас дүрэм журмаа сахиулах ёстой. Тиймээс ирэх даваа гариг хүртэл хорио цээрийн дэглэмээ сунгах нь зүйтэй гэж харж байна. Хэрэв ингэхгүй л бол маргааш замбараагүй байдал үүснэ. Сар шинийн золголтууд үргэлжилнэ”  гэжээ.

НЭМЭЛТ: 12:30 ЦАГ
ХОТ РУУ ОРОХ, ГАРАХ УРСГАЛЫГ ХЯЗГААРЛАСНЫГ СУНГАЛАА

Засгийн газрын хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсийн дарга Ц.Ганзориг хэлэхдээ “Ерөнхий сайдын зүгээс Засгийн газрын хуралдаанд хөдөлгөөн хязгаарлах шийдвэрийг сунгах санал оруулсан. Асуудлыг нарийвчлан Улсын онцгой комиссоор хэлэлцэн шийднэ. Мөн Япон улсын нислэгийг цуцлах саналыг Засгийн газрын хуралдаанд оруулсан. Дээрх хоёр асуудлыг УОК-ын хурлаар эцэслэн шийдээд, олон нийтэд мэдээлнэ.

Маргааш бол ажлын өдөр. Төрийн байгууллагууд 24 цагаар өндөржүүлсэн бэлэн байдалд ажиллаж байна. Хувийн хэвшлийнхэн ажлын цагаа тооцоолж ажиллана. Гол нь Улаанбаатар руу орох, гарах урсгалыг хязгаарлаж байна" гэлээ.

Засгийн газрын хуралдаанаар хот хоорондын замын хөдөлгөөнийг энэ сарын 27-ны өдрийг хүртэл хязгаарласан. Улмаар иргэд маргааш өглөөний 08.00 цагт зорчих боломжтой болох байв. Өнөөдрийн хуралдаанаар энэхүү хязгаарлалтыг гуравдугаар сарын 2-ныг хүртэл сунгалаа.

НЭМЭЛТ: 10:51 ЦАГ

НЭМЭЛТ: 09:40 ЦАГ

ЗАСГИЙН ГАЗАР ХУРАЛДАЖ ЭХЭЛЛЭЭ

Засгийн газар өргөн бүрэлдэхүүнтэйгээр хуралдаж эхэллээ.

ЗАСГИЙН ГАЗАР ӨРГӨН БҮРЭЛДЭХҮҮНТЭЙГЭЭР ХУРАЛДАНА

Шинэ төрлийн коронавирусийн дэгдэлтийн цаг үеийн нөхцөл байдалтай холбоотойгоор Монгол Улс урьдчилан сэргийлэхэд шаардлагатай бүх арга хэмжээг цаг алдалгүй авч, нөхцөл байдлын үнэлгээ хийж, цаашдын болзошгүй эрсдэлд бэлэн байх зэрэг асуудлаар Засгийн газар өнөөдөр /2020.02 26/ өглөө өргөн бүрэлдэхүүнээр хуралдахаар болжээ.

Засгийн газрын хуралдааны дараа Улсын Онцгой комиссын хурлаар Монгол-Японы хооронд үйлдэж буй нислэгийг цуцлах эсэх асуудлыг хэлэлцэнэ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
75
ЗөвЗөв
8
ХахаХаха
8
ХөөрхөнХөөрхөн
8
ХарамсалтайХарамсалтай
8
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ГайхмаарГайхмаар
5
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

127 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.55.188.90

Өнөөдөр хэдэн билээ энэ аль хэзээны мэдээлэл байна дайны хажуугаар дажин гэгчээр энэ хэдэн юм нь бүүр хандалт авах гээд ядчих юмаа.

Avatar

Бадаг 2020-02-26 202.179.31.106

Зах хаа гэж бичээд баигаа хүмүүс минь та нар битгий очоо тэгвэл зах хүнгүй болно шүү дээ

Avatar

B 2020-02-26 192.82.71.197

Virus dalimduulj saikhan uls tur khiij bn aa

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.131.247.12

ХҮРЭЛСҮХЭЭ НААД ГОЁ ҮГНҮҮДЭЭ ТЭР ХЯТАДАД АЙЛЧЛАХ ГЭЭД БАЙГАА ИРГЭН БАТТУЛГАДАА ХЭЛЭЭД ТЭР АЙЧЛАЛЫГ НЬ ЗОГСООГООЧ

Avatar

Төмөр 2020-02-26 192.82.72.187

Энэ төрийн томчуудад улсын төсөв бүрдүүлж цалин мөнгө олгож байгаа бор зүрхээрээ яваа 1000 1000н компаниудыг бодох юм юу ч алга. Эдийн засаг нь сүйрч эхэлж эхнээсээ аж ахуйн нэгжүүд үүд хаалгаа барьж зээл түрээсээ төлж чадахгүй өрийн дарамтанд орж банк, татвар, нийгмийн даатгалынханд дарлуулж эхэлж байна. Чоно борооноор гэгчээр эмийн сангууд, эм ханган нийлүүлэх байгууллагууд, хэдэн дамчин наймаачдаас бусад нь сүйрэх нь удахгүй. Одоо анхаарлаа эдийн засагтаа хандуулмаар юмсан.

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: ХИЛЭЭ, ЭДИЙН ЗАСГАА ОНЦГОЙ АНХААРАХ ЦАГ ТУЛЛАА 2020-02-26 150.129.142.162

Цагаан сарын золголт үндсэндээ цэгцэрсэн. Ахмадууд хотод байгаа хүүхэд, ач зээ нартайгаа шинийн нэгэнд золгочихсон.Ах, дүү, хамаатан садан, худ, баз, танилуудтайгаа золгохгүй гэдгээ ойлголцчихсон. Хэлэхгүй болохоос цагаан сар ахмадууд дарамттай тул өргөн тэмдэглэх сонирхолгүй байдаг нь далд үнэн.Залуучууд цагаан сар биш, шинэ жил тэмдэглэнэ. Ингэж хоёр талаасаа сонирхол нь нийлээд цагаан сар тэмдэглэнэ гэж сүйд болохгүй.Одоо цагаан сар бус, ХИЛЭЭ, ЭДИЙН ЗАСГАА ОНЦГОЙ АНХААРАХ ЦАГ ТУЛЛАА .

Avatar

uher 2020-02-26 64.119.21.229

Manai ennii mulguu n hezee arilnaa kk

Avatar

Irgen 2020-02-26 64.119.17.198

Shaa2 pop pizduuu

Avatar

Зочин 2020-02-26 77.111.247.136

Хамгийн сайн Эротик клубт ир — http://Sexcris.Com

Avatar

Zochin 2020-02-26 150.129.141.177

Yaagaad hol horio togtooson gechiheed odoo boltor toriin alban haagchidiig ajilluulsaar bgaa yum be yaagaadodoo boltor arhi tamhi zarsaar bgaa yum be yaagaad hilee iim oroi haasan yum be yaagaad hariult bnuu

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.191.189

Засаг төрийн эрх мэдэлтэй шууд холбоотой.

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.21.107.56

Дотооддоо илрээгүй байхад дотооддоо сүйд болоод л. Гаднаас орж ирсэнтэйгээ сайн ажиллаж хилээ хяна л даа.

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.119.160.152

Их л оройтож хилээ хаалаа ,манай улс нөөц байхгүй, ядуу, хүмүүс нь хүртэл хар амиа хичээсэн зантай, энэ өвчинг тусвал бусдадаа албаар тараах хүмүүс маш их бий, Наад зах нь гадуур Маскгүй их явж байна,эдгээр хүмүүс бол жинхэнэ ОРК ,та биднийг үхэлд хүргэх хүмүүс шүү

Avatar

Ардаа 2020-02-26 192.82.74.146

Төр сайн ажиллаж байна. Баярлалаа.

Avatar

зочин 2020-02-26 150.129.141.109

УХАМСАРТАЙ БАЙ АРД ИРГЭДЭЭ ТАНЫ АРД АР ГЭР ҮР ХҮҮХЭДИЙН ЧИНЬ АМЬ НАС БАЙНА ТА Ч БАС БАЙНА УЛС ОРНЫГ МИНЬ ТОЙРООД ӨВЧИН ГАРСАН ӨДӨР ӨДРӨӨР ӨВЧИН АВСАН ХҮМҮҮСИЙН ТОО НЭМЭГДЭЖ БАЙНА ХУВЬ ХҮНИЙ УХАМСАРААС БҮХ ЗҮЙЛ ШАЛТГААЛНА ТӨР ЗАСАГ МИНЬ ЯМАР ИХ ХИЧЭЭЖ БАЙГААГ ХАРААЧ ДЭЭ ТА Л ХИЧЭЭ

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.119.160.152

Зөв шүү
Гэхдээ ухамсаргүй нь дийлэнх нь, хараад байгаарай

Avatar

зочин 2020-02-26 180.44.255.60

онцгой , хорио цээрийн уе биз дээ?! яагаад архи согтууруулах ундаа худалдахыг хориглохгуй бнаа?!

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.73.162

Шуурхай.мн

URL: http://www.fact.mn/418431.html

Avatar

зочин 2020-02-26 103.212.119.130

маш зөв шийдвэр. төр үүнээс илүү яах юм бэ. хувь хүний хариуцлагагүй байдлаа бусдад нялзаадаг муухай үг хэллэгээр бусдыг доромжилон нүүрээ нуугчид минь алхаж болох болохгүй хил хязгаараа ойлгож сур

Avatar

zochin 2020-02-26 66.181.188.126

s** odoo gai bolj neg solongosoos ilerne buur ert l oruulahgui bsan yum solongoschuudiin buruu barag l alga hil neelttei yum chini irj l taaraa

Avatar

zochin 2020-02-26 66.181.188.126

manaikhan ariun tsever tal deer mash muu ni odoo haragdaj bn ene tahalaas bolood hun bur l garaa ugaaj mask zuugeed irheer bainga bgaad bdg haniad tomuu buur 60 % bhgui bolson geed bn tgeheer yag ene bdlaaraa bval uvul bolgon haniad tomuund ortoh ni baga bh

Avatar

Зочин 2020-02-26 43.242.243.186

Сая e-mart ороод ирлээ. Со нар л пиг дүүрэн байна. Монголчууд бараг алга.

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.229.123.181

Чи юыгаа хийж очсон юм вэ

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.68.175

Гаднаас хэнийг ч ядахдаа 14 хоногийн хугацаанд оруулахгүй хориг тавь. Тэгвэл дотоод байдал арай ойлгомжтой болно. Нэмж оруулаад ингээд паниктаад оруулсан иргэдтэйгээ хөөцөлдөад байвал ямар ч сайн үр дүн гарахгүй. Байгаа жаахан нөөцөө тэд нарт зараад халдвар тулаад ирвэл нөөцгүй хэдэн эмч нар нь ядарсан зүдэрсэн хэцүүдүү болох вийэ

Avatar

Zochin 2020-02-26 202.9.46.22

Bid uurgee medeej uhamsarlaj zasgiin gazriin bodlogo, turiin alba haagchdaa hundlelgui yahaw. Tegeh ch estoi. Harin Xvrelsuh ta ard tumnee barij hori geheesee iluutei naad sugalsan selmee ter uls tur, turiin albanii shudarga zarchmiig togtooh ajildaa handuulah bolson. Uls turch, oligarhuudruugaa handah handlaga chin estoi uldaj bgaa shu. Yu ch hiij chadsangui, hudlaa tomrohoos uur yu ch alga.

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.76.16

Энэ засаг маш муу ажилласан. Үхлийн хар тахал дэгдсэн газраас 31 хүн авч ирэхийн оронд 2 сарын 1 өдрөөс хойш солонгос японоос хэдэн монгол иргэдээ хүсэлтийг нь асууж байгаад авч ирэх ёстой байсан юм. Хөл хориоогүй нам тайван цагийг даанч тэнэг Хүрэлсүх ашигласангүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.78.43

Маш сайн ажилласан гэх гээд андуурсан уу

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.55.191.40

ХҮРЭЛСҮХИЙН АЧААР ЧИ ӨНӨӨДӨР ӨВДӨӨГҮЙ БАЙЖ БАЙНА ТЭНЭГ ОСОРЖАМАА!!!

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.191.189

Чи битгий х** хятадад хамгийн түрүүнд юу болж байгааг тоо хэлэнд хөрвүүлж би хэлж өгч байж арай хийж арай хийж тэнэг хүрэлсүх хөдөлсөн юм. Дарааллаараа бусад улсууд халдварлаж явах болно гэж хэлсэн дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.126.89.56

Harin esregeeree mash sain ajillasan

Avatar

Цэлмүүн 2020-02-26 122.201.31.124

Зарим хүмүүс сэтгэгдлээ нэр хаяггүй Зочин , Пялдага гэх мэт нэршлээр нууж бна гэж бодож бна. Хэн хандаж байгааг төвөггүй мэдэж болдог юм даа. Багахан л х****л , зүй зохисгүй үг хэрэглэмээр юм даа

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.78.30

Маш зөв. Төрд захирагдахгүй хэнэггүй танхайчуудыг шууд баривчил хорь торго.

Avatar

Хүннү 2020-02-26 202.179.25.125

Ер нь энэ өвчин монголын аль нэг газраас дэгдээгүй, хилийн цаана дэгдсэн. Ийм үед яах ёстой вэ? Хамгийн эхний арга хэмжээ бол бүх төрлийн хилээр орж ирэх зорчигчийн хөдөлгөөнийг шууд зогсоох байсан. Гэтэл манайх тэгсэнгүй доторох хөдөлгөөнөө хаагаад гаднаас орох хөдөлгөөнөө хаалгүй цаг алдсан. Энэ хамгийн том алдаа. Иргэд чинь “ бид дотооддоо айхгүй байна хилээ хаагаагүйгээс л айж байна” гээд байсан. Түүнийг тоогоо…

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.76.16

Эргүү хүн төрд гарчихсан гай болж байна. Ядаж байхад нөгөө улсын их хурал таг чиг. Энэ жилийн сонгуулиар Улсын Их Хуралд Шинжлэх ухааныг дэмжиж, монгол улсыг нэгтгэх ухаантай хүмүүсийг сонгогдох бүх боломжийг гаргаж өг. Эхний ээлжинд сонгуулийн хуульд өөрчлөлт оруул. Шинжлэх ухааны ажилтан Улсын их хуралд дэвших аргагүй заалт болох зүйлийг бүгдийг нь авч хаях ёстой. Шинжлэх ухааны ажилтан төрийн албан хаагч гэдэг хачин ангилалд ордог тул сонгуульд орохын тулд олон сарын өмнөөс ажлаас гарах ёсгүй

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.186.222

ene Ulaanbaatar nebteruulget shar Enhee, tsatsral, moojig nar ulaanbaart 1-han jorlontoi baisan gel baahan doromjilson. shar enhee Sabo honzon duusagui shuu. amerikt shar enhee mongol tuulgatnaa tonoy deeremdey baisan.

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.21.107.88

Баярлалаа. Маш зөв.

Avatar

зочин 2020-02-26 202.9.46.72

Өөрөө гарч ирээд Ард түмэндээ хандаад ухаарал , итгэл найдвар , хүсэл тэмүүлэл төрүүлсэн час хийсэн , гал цогтой үг хэлчихгүй дээ ! …. Чадахчгүй л байхаа даа …

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.64.168

За…аа.. яахав дээ чадахгүй л хүн байгаа биздээ уучил

Avatar

Цэлмүүн 2020-02-26 122.201.31.124

Нефтын бүтээгдхүүн импортолдог Петровис, МТ, Шунхлай болон бусад нэгжүүд УЛС ЭХ ОРОНДОО туслах цаг нь болжээ. Тэдний туслалцаа ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН болоод ХҮЧНИЙ байгуулгуудад амин чухал шүү.

Avatar

Хүннү 2020-02-26 202.179.25.125

Солонгост вирус ид дэлгэрч халдвар тархаж байх үед манайх нислэгээ зогсоох бхйсан юм. Энэ мулгуу нөхдүүдээс бол баахан хүн монголоор тарсан, одоо тэдний түрүүч нь халуураад гай тарьж эхэллээ. Хэрэв өвчин гарч хүний амь эрсдвэл энэ засгийн газар, онцгой комиссийн нөхдүүд хариуцлагаа хүлээнэ шүү. Иргэд та нөхдийн шийдвэрийг биелүүлж хорионд байтал Солонгосоос хүмүүсийг бөөн бөөнөөр нь оруулсан. Одоо тэд чинь халуурч байна.

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.229.123.181

арга ядсан эсэргүүцэл

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.186.222

zuragchin tsatsral bol butan hun shdee. holsnii aluurshin

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.186.222

zuragchin tsatsralt minii oros Covid 3 virusiin anhnii zolios bolson ohini ner der odoo baihgui.. ene hulgar shar enhee yu bolood minii taliigach ohini nereer eregtei hun gargaad ehleb. ene oros 3 virus arai shar enhee yum bish biz

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.186.222

zuagchin Tsatsralt gedeg nepal b**s mongoliin tuhai 1 -han jorlon geed ih demi yum yaridag gejina. tsatsralt gedeg minii taligaach egch COVID 73 nas barsan. tegeed yu bolood ene butan mini egchiin nerer TV-r gardiim boloo. arai ene nepal ter 73 a*******n yumu gey bodol rgetsuulel torson. manai angiihan unhaantai baigaarai.

Avatar

Neg musun amaraasan deer yum bna ! 2020-02-26 202.9.40.180

Odoo Neg musun amarsan deer yum bna ! Gurvan negen hyrtel amaraasan deer shuu !

Avatar

Badral 2020-02-26 66.181.160.49

Tegeed dampuuraad neg ulsiin kolon bolj boliishd teneg guluguu

Avatar

САЙН 2020-02-26 202.126.89.212

ШИЙДВЭРИЙГ ДЭМЖИНЭЭ

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.179.26.8

ХИЛ БООМТУУДАА БҮҮР ЭРТХЭН ХААЧИХГҮЙ ДЭЭ. БҮХ НИСЛЭГИЙГ ЗОГСОО. ОНГОЦООР ЯМАР ЭКСПОРТ ХИЙЖ БАЙГАА БИШ. ТЭГЭЭД ЭНДЭЭ СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГ ХЭВИЙН ОРООД АЖИЛ АМРАЛТАА ЗОХИЦУУЛААЛ БАЙЖ БАЙХАД БОЛОХ БАЙЛАА. ТЭР СОЛОНГОСЫН НИСЛЭГ ДЭЭР ХЭТЭРХИЙ АЛМАЙ УДААН ХАНДЛАА. 22-НД ОНГОЦООР БУУСАН ХҮН ЯАХААРАА НАЛАЙХ БАГАНУУРААР ЗУГААЛААД ЯВЖ БАЙДЫН. ТУСГААРЛАХГҮЙ ЯАЖ БАЙГАА ЮМ БЭ. АНХ 1.24-НД УХАНЬД ДӨНГӨЖ 26 ХҮН ҮХЭЭД 887 ШИЖИГТЭЙ ТОХИОЛДОЛ ГЭХЭД КАРАНТИЙ ЗАРЛАСЫН БАЙЖ, СОЛОНГОС МЯРЧ БАЙХАД ЭРТХЭН ХААХГҮЙ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.76.16

Үхань хятадын голомтоос ирсэн 31 хүүрнүүд хэзээний халдвар тараасан байх. Хэний ах дүү нар үхлийн хот Үхань гэж газраас ирсэн бол гэж боддог юм.

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.229.123.181

үгээ олж ярьж байгаач

Avatar

ЗУРХАЙ МОНГОЛ ГРУПП 2020-02-26 202.55.188.43

МУЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЕРӨНХИЙ САЙД, УОКОМИСС, ЭМЯ, ДООД ШАТ ШАТНЫ БАЙГУУЛЛАГА АЖИЛТАН АЛБАН ХААГЧИД , ЦАГ НАРГҮЙ ХАРИЦЛАГАТАЙ САЙН АЖИЛЛАЖ,ЦАГ АЛДАХГҮЙ УРЬДЧИЛАН СЭРГИЙЛЭХ ЗӨВ ШИЙДВЭР ГАРГАН ЗОХИХ АРГА ХЭМЖЭЭ АВЧ ЧАДАЖ БНА..МОНГОЛ ЭХ ОРОН АРД ИРГЭД БИД БҮГД БАЯРТАЙГААР ТА БҮГДИЙГ ДЭМЖИЖ БНА.ЦААШИД Ч ДЭМЖИНЭ. АРД НИЙТИЙН МЭРГЭН УХААН ХҮЧТЭЙ.НЭГ УЛС НЭГ ШИЙДВЭР НЭГДМЭЛ ХҮЧ ХАМГААС ЧУХАЛ

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.190.141

Ёстой зөв

Avatar

ЗӨВ 2020-02-26 192.82.76.170

ЗӨВ

Avatar

Иргэн 2020-02-26 192.82.69.213

ЗӨВ

Avatar

JAPAN DAHI MONGOL IRGENEES 2020-02-26 126.141.232.30

Japanii nislegiig zogsoohni zuv!!!!!
End asuudal hund bna. Hichneen hugjsun oron ch hun am ihtei bolohoor hyanaltaas barag garsan!!!!!
Sayahniig boltol hyataduudaas damjij bsan bol odoo japan huneesee japandaa damjdag bolson!!!!!
Endehiin fitnes club-r uilchluulsen 600 hun sejigtei haldsan bh magadlaltai gej uzej bgaa!!!!!
Mongolchuud ta Nar mini, evtei tunjintei baij tur zasgiihaa shiidveriig yagshtal dagaarai!!!!!
Hurelsuh yurunhii saidaa, TAND MASH IH BAYARLLAA !!!!

Avatar

AMIA HICHEEHEE BOLITSGOOYO 2020-02-26 126.141.232.30

Ene door setgegdel bichsen GOTOV guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ta odoo haana yavnaa?????Heterhii surjigneed bna gene uu???????????
Ene uvchin delhii dahiniig chichruulj bna,deerni dunguj uchigdurhun negen saihan id buteej tuurvih nasan deeree yavaa erdenet hunii ami, negen saihan mongol huu solongost ungurchihluu!!!!!!!!!!!
Ene tand ogthon ch hamaagui l baih l daa…….

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.40.2

Төр засгийнхаа шийдвэрийг дагахаас өөр аргагүй

Avatar

иргэн зАСГИЙН 2020-02-26 202.179.27.21

Засгийн газрынхаа Үйл ажиллагааг гаргаж буй Шийдвэрүүдыг бүхий л талаар нь Дэмжиж байнаа,

Avatar

Ahan duus mini!!!! 2020-02-26 126.141.232.30

Zuv !!!!!!!!!
ingehees uur arga baihgui ee,shaardlagatai buh arga hemjeeg av!!!!!
Manai zarim humuus arai l heneggui!!!!!
Ene bol neg hunii uildel,1 hunii henegguitel undesten muhuh ayuld hurgeheer bna!!!!!!!
Hicheechgeeye mongolchuud mini!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.179.27.167

sanal neg baina.tur zasagtaa bajarallaa.

Avatar

Batbayar 2020-02-26 202.9.40.87

Mash zuv shiidver baina. Hvn bvr hicheeh ystoi.

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.184.186

idee undaag ni istel, mah buuziig ni umhiirtul, b*** shooviig ni hattal ni sunga

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.40.181

Маш зөв шийджээ

Avatar

zochin 2020-02-26 202.21.100.210

орсон нь гарахгүй гарсан нь орохгүй

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.74.136

Агаарын хилээ бүрэн хаамаар байна. Хамгийн эрсдэл өндөртэй хэсэг шүү дээ.

Avatar

Abia 2020-02-26 202.126.89.171

Iim ued ardchilal. Hunii erh gej bhgui. Tur zasgiin shiidberiig bieluultsgee.niitiin erh ashgoig deedlee….

Avatar

Irgen 2020-02-26 202.9.40.42

Ajli oroh hugatsaagaa neg musun sungaachee.

Avatar

Иргэн 2020-02-26 64.119.24.173

Одоо л байдал хүндэрч магадгүй тийм учраас хязгаарлалтыг сунгах нь зөв

Avatar

Зочин 2020-02-26 139.5.217.176

Тэгээд яг ямар хугацаагаар сунгасан талаараа бичээчээ. Тодорхойгүй юм бичлийм бээ

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.70.184

Тодорхойгүй хугацаагаар

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.21.107.88

Зөв зөв. Хөдөөгүүр баахан цагаан сар хийсэн бол одоо тэгээд яах ч аргагүй ш дээ. Гэртээ бай гэж хэлээд байсан даг.

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.126.88.160

Holduu bolovsrolgui Hurelsuh hudlaa peediigeel bsan Odoo l tolgoi shaardah asuudaltai tullaa daa. Ene haldvar Covid-19 chin hudlaa popordog asuudal bish sh dee !!!!!

Avatar

Судлаач 2020-02-26 202.126.89.227

Анх хорио тогтоосон хугацаанд чинь ажлаа зохицуулаад хотод орсон, гарсан иргэдээ сайн шалгалт хийж нэвтрүүлэх нь зөв бүү туйлширсан, хилээр оруулсан нөхдөдөө анхаарах хэрэгтэй

Avatar

Irgen 2020-02-26 202.126.89.227

Hotoos hugatsaaga medeed garsan ulsiig oruulah ni zuv, ter asuumj yuma avna biz….

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.70.184

Битгий xyц, орк пиздa минь!

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.46.8

Хэн ийш тийшээ яв гэсийм одоо яах вэдээ оркуудаа

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.161.90

Одоо гайгүй дээр нь хотоос гарсан улсаа үтэр түргэн оруул тэгээд учир ухаанаа ол!!! Хугацаагүй хорьсон бол эдгээр улс гадгашаа явахгүй байсаан.

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.186.74

Битгий яв гэж хэлэхээрээ нэг болсон. Одоо яая гэхэв. Тэр их хүлээж аваад байдаг айлдаа л байж бай.

Avatar

Zochin 2020-02-26 202.126.89.21

Manai geriin gadaa orkuud shineleed buunuuru tsuglaad baij bna.

Avatar

зочин 2020-02-26 202.9.40.92

хөдөлгөөн хаахгүй бол хэнэггүй нөхдөөс нэг болий шүү.

Avatar

a 2020-02-26 202.126.89.163

soliorood baigaachee gertee hariy

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.70.184

Хохь чинь. Хэн чамайг хотоос гар гэсэн юм бэ? Гэр гэртээ шинэл гэж хэлээд анхааруулаад байхад. Өмхий муу хар орк үхээрэй, чи.

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.161.59

gandang yaraltai zogsoo bituun shiniin 1,2,3nd ajillalaa odoo boloo.Coronagiin sejigtei tohoildol lam nar.Oiutan suragchdiin karentiig 4.30 hurtel sunga.3.30 Hurtelh horiog 4.30 hurtel hori odoo ayagui bol orj irne

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.126.89.249

24-27 гээд хорьсны дагуу хөдөө ,хотод ирсэн олон хүн маргааш явахаа хүлээж байна.Анхнаасаа хугацаагүй хөл хорих байсан юм.

Avatar

Билэг 2020-02-26 64.119.26.13

хөдөлгөөнийг яаралтай хорь л доо.

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.55.188.81

Olon ulsaa zohitsuulj chadaagui baij oron nutag gej surjigneed yah vee dee

Avatar

Билэг 2020-02-26 64.119.26.13

Цаг алдаад хэрэггүй ээ. Шууд л хөдөлгөөнийг зогсоо.

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.67.108

ODOO TEGVEL BUGDEEREE TSALINTAI AMARAH YUMUU.

Avatar

GOTOV 2020-02-26 192.82.67.108

ENE CH BURUU DAA. HET SURJIGNEED BAIH YUM.

Avatar

Зочин 2020-02-26 139.5.219.217

Төрийн албыг хөл хорионы үед амраалдаа тэгэхгүй хэдэн эргүү дарга нар нь хүмүүсээ бөөгнүүлээд ангалзаад суух юмаа. Амраасан шиг амраагаад гэрт нь хорино уу. Эмнэлэгт нь хориолдоо новшнуудаа

Avatar

Иргэн 2020-02-26 103.57.95.71

Хөл хориогоо сунгаад өг л дөө.Хамгийн чухал зүйл энэ байна.Ядаж 7 хоног сунгаад өг л дөө.

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.187.204

хөдөөний хөөсөн мантуунууд зайлсан чинь хот маань түгжрэлгүй сэлүүхэн сайхан боллоо

Avatar

Зочин 2020-02-26 64.119.25.208

Huduunii mah, gurilaar goloo zogooj baij hutsdag guilagchin be

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.161.25

ter mah gurilaa zygeer ogdogyy?

Avatar

Зочин 2020-02-26 212.95.5.8

Тэр мах гурилыг чинь бид нар мөнгөө төлөөд авч байгаа. Хөдөөнийхөн ямар хотынх ондоо гээд боломжын үнээр өгөх биш. Зуд, турьхан болоход л эд материал, мөнгө, өвс, хандив авдаг биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.57.92.117

Хөдөөний мах гурилд чин хангалттай мөнгө төлдөг. Австралиас мах аваад идсэн ч чадна за. Та нарын малаар дутахгүй

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.229.123.181

энэ хүний бичснийг ер ойлгосонгүй жаахан солиотой нөхөр үү_

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.179.26.8

Мах битгий идээрэй тахиагаа л зуслаад гомороод байж бай

Avatar

Зочин 2020-02-26 43.242.243.186

Хотод битгий орж ирээрэй. Машинаа орхиод морио уна. Гар утас, интернетээ бүр хая, өмхий хар орк минь.

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.68.10

чи хүрээний э****з гахай биз

Avatar

Зөв. 2020-02-26 139.5.217.165

Зөв зөв, байдаг байдагтаа, байрин сууриндаа.

Avatar

Agaa 2020-02-26 202.126.89.171

Odoo ergelzsen. Halirsan dutuu shiidber b** gargaarai.unuudruus hol horiogop togtooe. Oroitoh geed bna. MONGOLCHUUD EMEELEE GEDSENDEE ABAHAAS N UMNU ARGA HEMGEEGEE ABUA …

GEDEG UG BAIDAG SHU

Avatar

Abiraa 2020-02-26 202.126.89.171

Solongos Yaponio nislegiig zogsooh arga hemjee oroitson shu. Zah hudaldaanii tubuudiog 04.01 hurtel haay. Yagaad hassangui be. Huchtei zorimog .hatuu shiidber heregyei bna. Maskgui humuusiig barivchil
Torgo…hot huguugui.Lam.shashnii.bolood ubug deedsiin dom. Zan uiliig ch ashiglatsgaay

Avatar

Иргэн 2020-02-26 202.9.46.197

Солонгосоос Дүрвэгсэд Алтан булгаар дамжиж орж ирж байгаа гэсэнүү Алтан булагт 14 хоног хөл хорилдоо!!! Солонгосоос ирсэн 2 / 22/23/24 Хүнд Гарууд Сайн дураараа Эмналэгт Ханд!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.67.49

Тэнд нь хөл хорионд бүгдийг орууья.

Avatar

Zochin 2020-02-26 202.126.89.153

Барааны дэлгүүрүүдийг зхтай хамт хаах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.189.182

Buh zah, baraanii delguuroog haah heregtei

Avatar

иргэн 2020-02-26 185.253.121.8

өө

Avatar

Зочин... . 2020-02-26 202.126.88.185

Энхтүвшин,Сарангэрэл нар маш мэдрэмж муутай удаан,мэршэжлийн өндөр түвшинд шийдвэр гаршаж чадахгүй байгаа тул өөрчлөх нь зөвөа

Avatar

Abir 2020-02-26 202.126.89.171

Solongos.Yaponii nislegiig zogsooh ajil arail oroitchih shig bolloo doo.Mongol dom .yos zanshliin arga chargaa hereglebel yasan yum be . Niotion hul horiog oroitolgui abmasr bnw. EMEELEE GEDSENDEE AVAHAAS N UMNU …..GEJ MONGOL HUN YARIDAG DAA

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.93.3

Ямар ацныхаа Монгол арга яриад байгаа муу х***а цустай харанхуй г***й вэ

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.46.213

Нарантуул зах болон бусад олноороо цугаласан захыг ажиллуулахгүй байх талаар эрүүл мэндийн сайд . Онцгой. Хотын дарга нар анхааралтай авахыг хүсвё.

Avatar

Зочин 2020-02-26 139.5.217.64

1.Нэг мөсөн шийдвэр гаргаж болдоггүй юм уу, хэд хоногийн өмнө Солонгосын, одоо Японы гээд л ингээд цувуулаад л байх уу
2.лабароторын шинжилгээний хариуны үнэмшил (достоверность) гэж юм мал эмнэлэгт байдаг ,хэд дахин давтан шинжилж байж үнэн дүнг гаргадаг,хүн эмнэлэгт хэрэгжүүлбэл зүгээр санагдлаа

Avatar

Amar 2020-02-26 182.160.34.119

Ийм үед шуурхай шийдвэр гэргадаг баймаар байна.Ухандахаа боль.ЗГ.

Avatar

Zochin 2020-02-26 150.129.142.4

Ondor hogjiltei japan oron ooroo gazar nutagt n ilersen usan ongotsnii haldvaras aigaad humuusiig avku emchlehgui ongotson dotor n karentilj bna. Ene uildel n ene haldvariin hichneen ayultaig, barij haynahad hetsuu bolohiig, emneleg dotorh haldvariin ersdel ondortei bolohiig todorhoi haruulj baigaa baih.Tiimees Orood irvel , haldvar tarhval yu haashaa yaj ergeh n todorho baigaa tul nislegiig tur hugatsaand zogsooh n zov gej bodoj bna.

Avatar

Зочин 2020-02-26 203.91.115.52

Манай төр засгийнхан ард түмнийхээ эрүүл мэнд, аюулгүй байдлын төлөө ихэд чармайн ажиллаж байгаад талархаж байна.

Радио, ТВ-р чадалтай сайн лам нараар ном уншуулж, хамгаалалын төлөө залбирсан хөтөлбөр оруулж болох уу гэсэн санал байна

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.179.25.125

Хуцдаг халтар вэ?

Avatar

Зочин 2020-02-26 192.82.93.3

Мал… Чам шиг юмнууд тэр лам нартайгаа хөтлөлцөөд Ухань руу зайл эргүү тархины хамуу

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.186.74

Зөв шүү. Бүхий л аргаар тэмцэх хэрэгтэй.

Avatar

Бүтэн хөл хорио тавь 2020-02-26 192.82.68.175

Хагас хугас арга хэмжээнүүд тодорхой үр дүнгээ өгсөн ч одоо байдал хүндрэх тийшээ эргэчихлээ. Бүтэн хөл хориог ядахдаа 14 хоногоор тавьж бхйдоыг харах хэрэгтэй. Хаана халдвар байгаа үгүйг даруй тодоруулах шаардлагатай шүү дээ. Ажил эргэж цуглах хэрэггүй. Өинө сургууль цэуэрлэг эхлэхэд 2 гурван өдрийн дотор бараг бүх хүүхдүүд ханиад хүрсэн шүү

Avatar

Бүтэн хөл хорио тавь 2020-02-26 192.82.68.175

Хүчтэй орнууд хэдэн 1000р нь шинжилгээнд хамруулаад илрүүлээд тусгаарлаад эмчлээд байна даа. ДЭМБ-ын мэдэгдэлд Монгол тэгэх ямар ч боломжгүй хүчин чадалгүй тул хэцүү байдалтай нүүр тулахад бэлтгэхийн зэрэгцээ байгаа нөөцөө зөв удирдаж зохицуулахыг сануулждээ. Хэнээс хаанаас юу юу гуйхаа л эртнээс бодож хүсэлт гуйлтаа эртхэн тодорхой явуулж байсан нь дээрдээ. ДЭМБ бараг л улс орнуудыг Монголд туслаач тэд бүх чадлаа дайчилж сэргийлэхийг хичээж буй ч хүч чадал нь хүрэхгүй юм шүү гэдгийг хэлжээ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 66.181.186.74

Ишш. Чингисийн монгол ингэж дорд үзэгдэх ч гэж дээ. Монголчууд аа, өнгөтэй өөдтэй байхсан даа, хэдүүлээ.

Avatar

Зочин 2020-02-26 43.242.243.177

Маш тодорхой оновчтой шийдвэр гаргах хэрэгтэй дээ тодорхой бус дулгэнэсэн шийдвэр бол хэрэггуй

Avatar

Зочин 2020-02-26 103.229.123.181

оороо нэг тодорхой санал хэлээтэхээч дээ чадахгүй байж

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.40.89

засгийн газар их хурлаас баталж огсон онцгой дэглэмийг хэрэгжуулж чадсангуй цагаан сараар битуу айл хэссэн хоорондоо золголдсон хумуус байна иймээс засгийн газар огцор

Avatar

irgen 2020-02-26 66.181.161.68

ene commnet bichsen iimerhuu teneg yumnuud mongoloor diuren bga n gamshig! durandaa yavchihaad odoo zasag ogtsor gne unheer mulguu

Avatar

Зочин 2020-02-26 202.9.40.174

Дэлхийн хэмжээнд Өвчний тархалтын байдал бууртал Ажлын цагийг богиносгох шаардлагатай бна шүү!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж