Хотын дарга нийслэлчүүддээ хандан уриалга гаргалаа | News.MN

Хотын дарга нийслэлчүүддээ хандан уриалга гаргалаа

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zzochin 2020-02-23 49.0.212.84

Hariutslagatai ajillaj bgaa hotiin dargadaa bagiinhand ni bayarlalaa.

Avatar

САНДУЙ 2020-02-23 202.131.240.170

МИНИЙ МИНТ БААРЫГ ЯАГААД ХААЧИХВАА? ХУРДАН БУЦААГААД НЭЭ ТЭГЭХГҮЙ БОЛ ОРЛОГО ТАСРАХ ГЭЭД БАЙНА. ОРЛОГҮЙГЭЭСЭЭ БОЛООД БИ ЭНЭ ШОРОНГИЙН ДАРГАД НЬ ДОЛОО ХОНОГ БҮР ОЛГОХ ЁСТОЙ ТАТВАРАА ОЛГОЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА !!! БУСАД ХОРИГДОЛУУДТАЙ АДИЛХАН БОЛООД ХОГ ДЭЭР ҮСРЭХ ГЭЭД БАЙНА

Avatar

иргэн 2020-02-23 202.179.27.26

Засгийн газар, Онцгой, Эрүүл мэндийнхэн, Цагдаагийнхан ингэж их хүч чармайлт тавьж ажиллаж байхад Иргэд Бид ч гэсэн Эднийхээ нөр их хөдөлмөр чармайлтыг хүндэтгэж дэмжих хэрэгтэй байна шүү , Иргэд ээ,

Avatar

Зочин 2020-02-23 103.111.68.3

Төр засаг маань байдаг чадлаараа хичээж байхад ард иргэд бид ч бас маш их хичээх хэрэгтэй шүү

Avatar

enhuun 2020-02-23 180.149.98.34

ulaanbaatar hotin zahiragch gej hen songoj baigan be ard irged songomoor baina!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-23 192.82.67.127

Засаг дарга Амраа түүний команд сайн ажиллаж байна.Өшөө сайн ажил хариуцлага алдсан түшмэдийг
Ажлаас хал.!!!Эх орон ард түмнийхээ төлөө……

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.126.89.52

б**с долоогч

Avatar

ахмад 2020-02-23 122.201.21.193

Ард түмэн минь төр засгийн шийдвэр журмыг зөвөөр тунгаан биелүүлцгээж,үр хүүхэд элгэн садан,эх орноо аюулт вирусээс хамгаалцгаая.

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.55.188.83

Ийм үед Монгол улсын иргэний үүрэгээ биелүүлж гаргасан шийдвэр журамыг дагаж байгаа…бид дүрэм журамаа сайн барьж чадвал уул нь дороо л дээшээ гарчих улс юм шүү дээ…

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.55.188.43

Oilgoj. bainaa ta nariin. hiisen. ajilig. ondroor. unlej. ERGEN bi. ene tsag ueiig. ondor hariutslagatai ongorooj ooriigoo. bol on. hairtai. humuus ee. ard. Irgedee. hundetgeh. bolnoo

Avatar

Зочин 2020-02-23 146.115.163.21

Huurhii ene hed bolj buteheeree ajillad l bn. Heduulee bas hicheeye. Turd hulgaich olon ch ajilaa hiij bgaa hun bas baij l bgaa. Tedniigee hundelye. Uursdiiguu bodyu.

Avatar

sar shiniin mend hurgie 2020-02-23 192.82.70.204

Төр засгаас сайн ажиллаж байна. Ялангуяа нийслэлийн удирдлагууддаа талархаж байна. Иргэн бүр ухамсарлан ойлгож дэмжинээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж