Цэдор Лхамын битүүний хурлыг хурна | News.MN

Цэдор Лхамын битүүний хурлыг хурна

Цэдор Лхамын битүүний хурлыг хурна

Цэдор Лхамын битүүний хурлыг хурна

XVII жарны Хотол хэмээх төмөр хулгана жилийг угтан Гандантэгчэнлин хийдэд бүтүүний орой ном хурдаг уламжлалтай. Өвлийн адаг сарын битүүний үдшээс эхлэн шинийн нэгний өглөөний наран мандах хүртэл хурдаг Цэдэр номыг жилдээ ганц удаа уншдаг ажээ. Энэ нь Цэдэр Лхам бурхан ертөнцийг эргэж байна гэж үздэг түүхтэй учраас тухайн өдөр тахиж байгаа хэрэг юм байна.

Энэ хуралд суусан сүсэгтэн олон ирэх жилд барцадгүй амар амгалан байх ерөөлтэй ч энэ удаад олон нийтийг ирэхгүй байхыг МБШТ Гандантэгчэнлин хийдийн тэргүүн их хамба лам, гавж Д.Чойжамц айлдсан.

Корона буюу COVID 19” вирусийн дэгдэлттэй холбоотой хорио цээрийн дэглэмийн энэ цаг үед олныг хамарсан арга хэмжээ зохиохыг албан ёсоор хорьсон тул Монголын Бурхан шашны төв Гандантэгчэнлин хийдийн Батцагаан дуганд хурах Цэдор Лхамын битүүний хурлыг МҮОНРТ түмэн олондоо шууд дамжуулан хүргэх тул сүсэгтэн олон цэнхэр дэлгэцээр сүсэглэн, хурлаа даган баясана уу.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
240
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-23 66.181.170.117

ЧИНГЭС ХААНЫГ ХӨНӨӨСӨН ХҮМҮҮСИЙН ЛАМИЗМЫГ БИД ДАГАХГҮЙ. БОЛЬ

Avatar

tumur 2020-02-23 203.91.115.41

muu novshiin shar xuvalznuud tonilvol taarna tsagaandaa garsan luivarchid

Avatar

Үнэн 2020-02-23 59.153.113.191

Үндсэн хуулинд иргэн бүр шашин шүтэх тэгш эрхтэй! Яагаад шрын шашиных нь цуглаж хуралдаж болдог бусад нь цуглах эрхгүй юм бэ? Баттулга шарын шашинтай болхоор ингэж байгаа юм уу? Түвд гэж улс байхгүй болсон шүү!

Avatar

Зочин 2020-02-23 72.196.192.250

Battsagaan gedeg chini shorongiin ner bish vv?!

Avatar

Зочин 2020-02-23 72.196.192.250

Teneg gedeg hvn neree teneg yumaa.

Avatar

Зочин 2020-02-23 66.181.184.90

Сүм хийдэд ном уншихыг хориод байхад зөрөөд байна даа.

Avatar

Зочин 2020-02-23 66.181.178.254

Хуралд даган баясья. Олон хүнийг цуглуулахгүй телевизээр дамжуулах нь сайхан санаа байна. Монгол хүмүүс байж билигт сайн өдөр муу муухай үгээр нэгнээ битгий доромжилооч. Бусдыг хүндэлж хайрлаж амьдарцгаая!!!

Avatar

б 2020-02-23 59.153.85.77

Здакууд өөрсдөө сүсэггүй юм бол дуугүй байгаач. Сүсэглэж шүтэх нь хүний эрх. Тэгээд ч сэжигээр өвдөж, сүжгээр эдгэдэг юм. Олон юм хуцаад бүлтрээд байдаг новшнууд өвчин, гай, зовлон учрахын цагт шалчигнаад сүсэгтэй царайлаад лам дээр очдог ш дээ. Гайгүй байхдаа олон хуцчихаад үхэхээ хүлээгээд хэвтэж байхдаа битгий бурхан эд нар гээд шалчигнаад байгаарай.

Avatar

Зочин 2020-02-23 146.115.163.21

Goya ym boliishuu. Dehdee bitii ireerei geel hudlaa sejigteed bhiin. Ene heden ajilgui nvshnuud uursduu hudluh bolchood deer n munguguideed uheh gej bgaa bh daa. Sejigiin gazar. Geriingold mungu asgachaal tooluuldiimdaa avral erj ochson sujigteneer. Ter ih mungu haachdiin b** med. Bi 100000 hurgeel buyanii ajild guij ochson heden tsugtsuu avsan. Ard 10 aad hun toolood uldsen.

Avatar

Тэнэг 2020-02-23 142.44.156.131

Цагаан сарын 1 сарын 25ны өдөр бусад Азийн орнуудтай зэрэг тэмдэглэх ёстой байсныг Хятадын даалгвараар лам нар хэргээр ийм байдал үүсгэх гэж цагаан сарыг зөрүүллээ. Харь улсын шашин болохоороо Монгол улсын байдал огт падгүй бололтой. Энэ шашнаар дамжуулан Хятадын лам нар Монголыг удирдаж байна.

Avatar

Зочин 2020-02-23 37.76.28.164

Битгий тэнэгт. Харин ч хятадын цагаан сартай зөрсөн нь аврал болсон. Давхцсан бол өдийд хар тахалд нөмрүүлчихсэн сууж байх байсан

Avatar

Зочин 2020-02-23 182.160.38.109

хятадын ЦАГААН САР гэж баяр байхгүй . хаврын баяр л гэж байна.

Avatar

иргэн 2020-02-23 202.179.25.53

Чи өөрөө хятад болохоор цагаан сар хамт хийж өөрийгөө нуух гээ юу. 1.25нд хятад гаралтай улсууд хийгээд явж байсныг харсан. Тэгээд л золгоод хийгээд явахгүй яасан юм бэ. Харин бид өөрийн зурхайдаа нийцүүлээд одоо цагаан сараа хийж байя. Энэ нөгөө хулгай хийчихээд хулгайчийг бариарай гэж хашхирав гэх шиг хятад газрын цагаан сартай ижил тэмдэглэх гээд байдаг улсууд харин ч хятад гаралтай улсууд байдаг юм билээ ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-23 192.42.116.20

Шинжлэж ухаан, одон орон судлал зэрэг огт хамаагүй алдаатай байсан ч ганцхан бусдаас яалгаатай л байвал болхон тэр. Яаагад гэвэл бид "онцгой" хүмүүс. Чөтгөртэй нөхцсөн үхэр монгол гэж энэ дээ.

Avatar

Kkkkkk 2020-02-23 83.20.243.139

Bi hoer udaa tsagalan azid bgaa Mongol oron zategeed shar huvalznuudyn helsneer buruutsan zuil algaa hoo

Avatar

Зочин 2020-02-23 64.119.22.216

Энэ одоо ганцаараа унших юм бол яахав. Энэ сүм хийд,эзэн нтр олигтой вм дуулгахгүй байгаа шүү..

Avatar

Hamba 2020-02-23 98.253.30.34

Bituunii hurlaa hurdgaaraa hurna geed l ali deerees zarlaad baisan daa hamba guai. Yag ymar sanaatai hun be ene hamba MGL hun monuu gej ergelzhed hurgej bna sh uu.

Avatar

Хар 2020-02-23 139.5.219.217

н**ш гэж зөрчлийн хуулиар шийтгэ. Толгойлогч Чой-г хорих хэрэгтэй. Улсаас давсан шийдвэр гаргаад шар хувалзнууд

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.179.24.160

Ганданд зөрчлийн хуулиар хэрэг үүсгэ.

Avatar

Зочин 2020-02-23 23.129.64.186

Шар хувалзнууд зайлцгаа та нар зайл. Өөрийн номондоо харш үйл хийж байгаа мэдэж байна уу? Толгойносоо үмхийрж илжирсэн Гандан. Лам нар нийгмийн хамгийн хариууцлаггүй давхраг. Жинхэн шимэгчингүүд!

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.9.46.139

Dagan baysiya

Avatar

Zochin 2020-02-23 103.229.122.106

Bolioch ene odoo yu bolj bnada, hamgiin zavaan gazar shu de.

Avatar

Зочин 2020-02-23 122.201.21.241

GUMUDAN GUMUDAN NIHAL

Avatar

Зочин 2020-02-23 49.0.218.205

Ламба гуай нар болиочээ. Тахал өвчин гараад бна гэж өөрсдөө ярисан мөртлөө. Бөөнөөрөө цуглаан хийгээд корона вирус тараах гээд байдаг хаашаа юм бэ. Наад унших гээд байгаа бурханыхаа ойлгогдохгүй номнуудаа тахал дууссаны дараа болсон нь зүгээр биш үү. Солонгосд бурханы цуглаанаас болоод өвчин газар авч маш ихээр өвдөж бна. Хамба ламба гуай наад хурал цуглаанаа яаралтай болиулаачээ!!!! Хариуцллагыг та нар хүлээнэ шүү.

Avatar

Зочин 2020-02-23 103.216.196.8

Мөнгө ордог сизон нь болохоор давчдаад бачуураад байна лам нар.мөнгөгүй бол алингаа алдана гээд

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.9.46.139

Dagan baysiya

Avatar

Зочин 2020-02-23 23.129.64.159

Шар хувалзнууд том орлого хаалаа гэж буруу номтон төрийн эсрэг Шамбалын дайн заралсан нь эндээс нэн тод харагдаж эхэллээ. Эд нарт арын даах чадвар байгаа байх гэж найды.

Avatar

Зочин 2020-02-23 103.216.196.8

Хүч хэрэглэх гэдгийг энэ будданууд харуулаад байгаа.бүтэн шөнөжин дамжуулаад байхдаа яадаг байнаа.тв нь ч хэрэг алга.одоо ингэж нэг шашныг голлодог үе өнгөрсөн шүү.хүмүүс мангар байхаа больсон.

Avatar

Ganaa 2020-02-23 85.49.124.54

Ene gahai honshoort Choijamts yamar esergvv bodlogo yavuulaad bna?

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.21.98.238

ӨЧИГДӨР ОРОЙ ТӨВ ТАЛБАЙД ОЛОН ХҮН ЦУГЛУУЛСАН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГАА ТАЙЛБАРЛАНА УУ ШАР ХУВАЛЗНУУДАА?!

Avatar

Зочин 2020-02-23 188.213.49.176

ЁСТОЙ ЗАВААРСАН ЮМ БОЛЖ БАЙНА ДАА! Одоо болтол Ганданг хаагаагүй байгаа юм уу? Сүүлд элдэв яанзын өвчний асуудал гарвал наад лам нар чинь чи өөрөө л сайн дураараа ирсэн биз дээ? Бид хариуцахгүй л гэж хэлэн.

Avatar

Зочин 2020-02-23 37.76.56.5

Баярлалаа. Гадаадад байгаа бидэнд мөн хурал даган баясах завшаан боллоо

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.21.107.110

Баярлалаа.Хурал даган баясна.

Avatar

Зочин 2020-02-23 185.4.135.135

Энэ Д.Чойжамц гэх нөхөр муйхарлан хүний амь нас эрүүл мэндийг нэгэнт үеээ бүрэн өнгрөөсөн хий хоосон "ёс жаиг"-аас доорд тавин Монолын төрийг нохой хуцсан чинээ тоохгүй байгаа нь эргээд энэ бүхэн монгол дахь шарын шашинд их муугаар нөлөөлнөө. Далай лам сургаальдаа нэг бус удаа: "Хүнд ямагт оюун ухааны уяан хатан чанар хамгийн их хэрэгтэй". – гэж номолсон байдаг.

Avatar

иргэн 2020-02-23 103.9.89.103

за тэгээд монголоос минь ковид19 вирусыг үлдэн хөөж өгнө үү???

Avatar

иргэн 2020-02-23 103.229.123.132

манайд гарахгүй ч юм билүү. ямар ч байсн шүтнэ. Гэхдээ гандан орохгүй.. Дотроо сайн залбирна. Лам нар хурлаа хурах нь ч зѳв. Харин хүн цулуулж болохгүй. Харин сүсэгтэн олон минь гэрээсээ л сэтгэлээ засаад даган баясацгаая

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж