"Чингис хаан" угтан авагч, үдэн гаргагч нарыг нэвтрүүлэхгүй | News.MN

"Чингис хаан" угтан авагч, үдэн гаргагч нарыг нэвтрүүлэхгүй

"Чингис хаан" угтан авагч, үдэн гаргагч нарыг нэвтрүүлэхгүй

"Чингис хаан" угтан авагч, үдэн гаргагч нарыг нэвтрүүлэхгүй

"Чингис хаан" олон улсын нисэх буудал угтан авагч, үдэн гаргагч нарыг нисэх буудал руу нэвтрүүлэхгүй зөвхөн  тухайн нислэгээр зорчих иргэдийн бичиг баримт, тасалбарыг шалган нэвтрүүлж байна.

Шинэ төрлийн халдварт өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх хүрээнд дээрх арга хэмжээг авч буй аж.

Өнөөдрийн байдлаар Бүгд найрамдах Солонгос улсад энэ төрлийн халдвараар өвчилсөн иргэдийн тоо огцом нэмэгдэж  556 боллоо. Түүнчлэн халдвараар дөрвөн хүн нас барсан талаар орон нутгийн хэвлэлүүд мэдээлж байна.

Монгол Улсын хувьд бүртгэгдээгүй байгаа ч халдвар тархах өндөр эрсдэлтэй орнуудын тоонд багтааж буй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

76 2020-02-23 124.87.179.73

76 erguu, gajig, dunkuu har ork p.izdakuud!!!!!…..

Avatar

Зочин 2020-02-23 202.179.25.125

Гаднаас Вирус орж ирэх үүдээ хаагаагүй байж энд мянга дүвчигнээд яадаг юм. Худлаа ажил хийсэн болох гэж ядах юм. Нисэлгээ зогсоол доо. Солонгосоос өдөр болгон хэдэн зуугаараа трж байна.

Avatar

ЮУ БОЛЖ БАЙНА. 2020-02-23 103.26.193.85

ОННОЦООР ИРЖ БАЙГАА НӨХДҮҮДИЙГ ХОТЫН ГАДНАХ АМРАЛТЫН ГАЗРУУД ЛУУ ЗӨӨГӨӨЧЭЭ. ХРЭЛСҮХЭЭ ЧИ ТЭР ӨӨРИЙНХӨӨ АМРАЛТЫГ АШИГЛААЧЭЭ. ЬЭГЭЭД ОР ХОНОГИЙН МӨНГИЙГ НЬ АВНА БИЗ. ИЙМ Л ҮЕД ХЭРЭГТЭЙ ШДЭЭ. НААД ТОЛШОЙ ЧИНЬ ЮМ СЭТГЭХГҮЙ БОЛ ХУУЛААД Ч ХАМААГҮЙ ХИЙГЭЭЧЭЭ.

Avatar

kub 2020-02-23 64.119.24.161

mundag shuu … yamarch baisan Mongolyn tur uuruusuu shaltgaalakh bugdiig khiij bndaa

Avatar

зочин 2020-02-23 182.160.38.112

со-той нислэгээ зогсооё

Avatar

Зочин 2020-02-23 64.119.16.210

Эрүүл мэндийн мэдээллэ яагаал хийхгүй байгаан бол, сэжигтэй бна шүү, ийм эрсдэлтэй нөхцөлд байснаас хилээ хаагаачээ!!!

Avatar

иргэн 2020-02-23 139.5.217.172

Эрүүл мэндийн яам мессэжээр "соддой усаар зайл" гэсэн зөвлөмж өгөөд л сууж байна. Энэ нь харинч нийтэд ханиад төдийгөөр ойлгогдхоор мэдээлэл өгч хүмүүсийг үл ойшоох буруу зан үйлд хөтөлж байна шүү. Өшөө шийдвэртэйхэн арга хэмжээ авмаар л санагдаж байна.

Avatar

иргэн 2020-02-23 139.5.217.172

Бидэнд хилээ хаагаад эрсдлийг бага хохиролтой даван туулах хангалттай боломж байна шүү дээ. Бид гол хүнсээ өөрсдөө хангадаг мах гурил давс өөр юу хэрэгтэй юм бэ ?. Байдал тогтворжсон үед маневр хийж болно шүү дээ. Гэтэл тахалтай газраас мянга мянгаар нь хүн оруулж ирж байгааг улс үндэснийхээ эсрэг хийж байгаа эс үйлдэл гэж харж байна.

Avatar

иргэн 2020-02-23 139.5.217.172

Ямар ч өчиг байхгүй шүү дээ. Яагаад ийм хэнэггүй байгааг үнэхээр ойлгохгүй байна. Зөвхөн үүнийхээ төлөө та бүхэн хэзээ ч төлөж дийлэхгүй хариуцлага хүлээх болноо.

Avatar

Зочин 2020-02-23 64.119.19.235

Онгоцоор тахалтай газраас хэдэн зуугаараа ирж бхад манайд илэрлээ гэх нь одоо цаг хугацааны л асуудал.

Avatar

irgen 2020-02-23 139.5.217.172

Хилээ хаагаачээ гайж байна.

Avatar

НИСЛЭГЭЭ ЗОГСОО 2020-02-23 202.21.109.120

УЛС ҮНДЭСЭЭРЭЭ ДАЛД ОРОХ ГЭЭГҮЙ БОЛ НААД ТАХАЛ ТЭЭВЭРЛЭЛТЭЭ ЗОГСООЛДОО

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж