Чингэлтэй дүүргийн Засаг дарга Н.Батсүмбэрэл гэж хэн бэ? | News.MN

Чингэлтэй дүүргийн Засаг дарга Н.Батсүмбэрэл гэж хэн бэ?

Чингэлтэй дүүргийн Засаг дарга Н.Батсүмбэрэл гэж хэн бэ?

Чингэлтэй дүүргийн Засаг дарга Н.Батсүмбэрэл гэж хэн бэ?

Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын захирагч С.Амарсайханы 2020 оны хоёрдугаар сарын 21-ны өдрийн  Б/34 тоот захирамжаар Чингэлтэй дүүргийн Засаг дарга Ж.Эрдэнэбатыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлж, түүний оронд Нийслэлийн ИТХ-ын төлөөлөгч Н.Батсүмбэрэлийг томилжээ. Түүний хувьд оюутны холбоогоор дамжуулан намын гишүүн болж, намын ажилд идэвхтэй оролцогчдын нэг.

Н.БАТСҮМБЭРЭЛ ГЭЖ ХЭН БЭ?

Төгссөн сургууль:

  • Баянхонгор аймгийн төвийн II дунд сургууль,
  • МУБИС- ийг Түүх-Нийгмийн Ухааны багш бакалавар
  • 2006 онд, Боловсролын удирдлагын магистр
  • 2008 онд -Улс төрийн ухааны докторант-

Боловсрол, мэргэжил, Эрдмийн зэрэг цол:

  • Дээд боловсролтой,
  • Түүх нийгмийн ухааны багш мэргэжилтэй,
  • Боловсролын удирдлагын магистр цолтой

Ажилласан байдал:

  • 2006-2007-Нийслэлийн МАН-ын хороонд улс төрийн ажилтан
  • 2007-Монгол улсын Ерөнхийлөгчийн тамгын газарт референт
  • 2007-2010- Нийслэлийн МАН-ын хороонд улс төрийн ажилтан
  • 2010-2011-НАМОХ-ны Ерөнхий нарийн бичгийн дарга
  • 2011-2012-МҮХАҮТ-д хэлтсийн дарга
  • 2012-МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн даргын зөвлөх
  • 2012-2013-Чингэлтэй дүүргийн засаг даргын орлогч
  • 2013-2016-МАН-ын улс төрийн бодлогын ахлах ажилтан
  • 2016 оноос-Нийслэлийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын төлөөлөгч, Монгол наадам цогцолбор ОНӨТҮГ-ын дарга,
  • 2008-2012-Чингэлтэй дүүргийн иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын төлөөлөгч тэргүүлэгч
  • МАН- ын Бага хурлын гишүүүн, НАМЗХ- ны Удирдах зөвлөлийн гишүүн, Монголын Залуу багш нарын холбооны дэд ерөнхийлөгч.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

32 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-22 122.201.21.221

dund surguulid toogoo oligtoi bodoj chaddaggui l baisiim odoo ongodtoi boloo yu daa

Avatar

Зочин 2020-02-22 202.170.66.24

ёстой бэлтгэгдсэн намаар хүмүүжсэн хулгайч байна даа энэ чинь МАН иймэрхүү новшоор дүүрэг удирдуулаад юу болох нь ойлгомжтой нийгэмд тустай нэг ч ажил хийж үзээгүй хүн ХОГ байна

Avatar

иргэн 2020-02-22 66.181.180.100

Зайл цаашаа. Нам дагасан хулгайч луйварчин биз. Бидэнд ийм хог шаар хэрэггүй

Avatar

Зочин 2020-02-22 103.10.22.81

Oyutan bhaas n mednee tsunh barigch munuus mun

Avatar

Зочин 2020-02-22 103.107.196.172

Намтраас нь үзвэл жинхэнэ цүнх баригч, шинэ үеийн намчин залуусын сонгодог төлөөлөгч байна. Монголыг самрах цүнхчдийн арми төрийн толгой руу мацсаар…

Avatar

Зочин 2020-02-22 155.4.39.118

Niigmiin uhaanii dutuu bolovsorson iim etgeeduud ene ulsiig ballaj bna doo

Avatar

Зочин 2020-02-22 103.26.194.155

Жинхэнэ цүнх баригч б**с долоогч ажлыг хийсэн бна. Ийм нөхөд монголыг а**а. ийм нөхдөөс болж, Говь-Алтай аймагт хүний амь үрэгдсэн аюул болсон. Чингэлтэйд хүний амины хэрэг гараагүй нь их юм. Ийм хүн чөтгөрүүд юуг ч хийнэ аюултай. Албан тушаалын төлөө хүн алахаас буцахгүй болжээ.

Avatar

Зочин 2020-02-22 103.229.122.75

За ёстой нэг албан тушаал,нэр төр хөөцөлдөгч юуч хийдэггүй,худал чалчигч,их зантай нэгэн гөлөг чингэлтэй дүүргийг захирах юм гэнээ!!! Одлоноос зайлуулах асуудлыг тавьж эхлэх хэрэгтэй!? Аюурзана гуайн нэг гөлөг,гар хөл нь албан тушаал ахиж буй юм байна?! Энэ сонгуулаар хоёул хөтлөлцөөд унахыг харах болноо?! Аюурзана гэж багабандын бэлдсэн улаан хамгаалагч нт байгаа юм!! Тэгэхлээр яаж өөдтэй ыайх юм вэ???

Avatar

Цэцгээ 2020-02-22 202.9.46.179

Жинхэнэ цүнх баригч даа. Яана даа

Avatar

Davaa 2020-02-22 59.153.113.194

Ийм дуракууд дүүрэг удирдаж чадахгүүй ээ

Avatar

Иргэн 2020-02-22 59.153.114.19

Хөдөөний хүн чадах уу, ман боловсон хүчин муутай юмаа

Avatar

Зочин 2020-02-22 43.228.129.151

Чингэлтэй дүүрэг хамгийн хөгжсөн дүүрэг дээ. .23-р сургуулийн урд талын Явуухулангийн цэцэрлэг шиг төгс сайхан иргэдэд зориулсан цэцэрлэг хаана байна. Чингэлтэйн гэр хорооллыг авто замаар бүрэн холбож сайхан болгосон шүү дээ. Тэр Чингэлтэй хайрханы Хөлбөмбөгийн том талбайг хийсэн нь үнэхээр гайхалтай санагдсан шүү. Хөгжүүлсэн хүн нь одоогийн УИХ-ын гишүүн Ганболд гэдгийг Чингэлтэйчүүд бүгд мэднэ. Энэ залуучууд муу хөгжүүлж байна. Улам хөгжүүлнэ л гэж дарга болж байгаа юм байлгүй дээ. Амжилт.

Avatar

Зочин 2020-02-22 150.129.142.162

Ардын намынхан бүх шатандаа хоорондоо зодолдсоор байгаад дөрвөн жилээ дуусгах нь байна. Ямар том эрх ашиг нэг намынхныг ингэж зодолдуулдаг байна даа.Хэдхэн сар үлдээд байхад хуучин даргыг нь өөрчилж байгаа нь эрх мэдлийн төлөө, сонгуулиар нэр дэвшихийн төлөөх тэмцэл байхдаа.

Avatar

Zochin 2020-02-22 66.181.161.117

Gants gaigui yavj bgaa duurgee horlochihloo doo ene dineg buges doloogch n**** yumaa neeree

Avatar

ӨЛЗИЙТИЙН ХҮҮ 2020-02-22 103.240.241.110

ЦЭНХЭР ҮСТ,ЗАГДАА,БИЛЭГТ ,ЭЛДЭВ-ОЧИР, ЖОНХУ, ФЕНШҮЙ,СО, КОНСУЛ АСАН МӨНХ-ЭРДЭНЭ,ГЭЭД МАНАЙ БАЯНХОНГОРЧУУД Л МОНГОЛЧУУД ТА НАРЫН СОШИАЛ ЕРТӨНЦИЙГ ЭЗЭЛЖ БАЙГАА ШҮҮ МАНАЙ ЭНЭ ДҮҮ Ч БАС Л ДУТАХГҮЙГЭЭГЭЭ ХАРУУЛНААА БАЯНХОНГОРЧУУД АР МОНГОЛЫГ БАЗНАААА

Avatar

Зочин 2020-02-22 103.57.94.200

Сарлагнууд савсагнаж байна даа

Avatar

bat 2020-02-22 192.82.65.182

лам удамтай гэнээ.лам, лам….мал.хэрэггүй амьтан байна.

Avatar

Иргэн 2020-02-22 139.5.216.14

Үзэл бодолоор нь ялгаварлаж нам дотроо ингэж талцуулдаг явуургүй Удирдлагын арга баоилаасаа салах хэрэгтэйдээ?! Сонгууль хаяанд ирчихээд байхад МАН нэг л төвхнөж чадахгүйл байнааадаа?! Зөв бурууг удахгүй шүүх цаг ирнээ?!

Avatar

Зочин 2020-02-22 178.128.55.2

Хөдөөний хүмүүс нийслэл хот дүүрэг хороо удирдаад байх юм. Нийслэлд дүүрэг хороонд ажиллах бол хотын амьдралыг арьс махаараа мэдэрдэг хүн болмоор бна. Хачин хачин гарууд сонгогдох юм аа.

Avatar

zochin 2020-02-22 43.242.243.61

ene dargantsruudyg kharakhaar dandaa oron nutgiin garaltay, amitny tsunkh barij guysen buun ambitsnuud baykh yum ,

Avatar

Зочин 2020-02-22 66.181.161.36

Хэдхэн сар болоод ажлаа өгөх гэж байхад яасан гэж сольж байнаа.

Avatar

Зочин 2020-02-22 202.179.25.228

Инээдтэй пацаан. Эрдэнэбатынхаа хаана ч хүрэхгүй

Avatar

зочин 2020-02-22 203.91.119.42

Удам дагасан ажилч хичээнгүй шуурхай залуу. Өвөг дээдэс нь нам төрийн мундаг ажилтанууд, эх түүхээ хамгаалсан эрдэмтэн лам хүмүүс байсан учир тэр сайхан чанарууд удамшсан л байх ёстой доо

Avatar

Зочин 2020-02-22 103.107.196.172

энэ лав өөрөө бичиж байгааг байхаа

Avatar

Зочин 2020-02-22 202.9.40.97

Жинхэнэ б**с долоогч дүрээрээ байна.

Avatar

Зочин 2020-02-22 202.126.89.151

Yamar ch amidral medehgui tsunh bairsan n**** l baina

Avatar

Иргэн 2020-02-22 64.119.26.141

Ёстой жинхэнэ дарганцар.

Avatar

Зочин 2020-02-22 192.82.75.224

Жинхэнэ чацга царайт гэхээр тодорхойлолт баына. Ай даа үүнийг боловсрол гэдэггүй юмаа

Avatar