МАН зодолдоход иргэдийн дээлэнд цус үсэрнэ! | News.MN

МАН зодолдоход иргэдийн дээлэнд цус үсэрнэ!

МАН зодолдоход иргэдийн дээлэнд цус үсэрнэ!

МАН зодолдоход иргэдийн дээлэнд цус үсэрнэ!

“Байгууллагын ажилтнуудаас эхлээд иргэдийнхээ зовлон жаргалыг сонсч мэдэрч, амьдрал дунд орж, тэдэнтэйгээ асуудлаа ярилц, гарц шийдлээ тодорхойл, иргэдийнхээ итгэлийг олж ав. Нэр төртэй, чин шударга төрийн албан хаагчдынхаа нийгмийн баталгааг өнөөгийнхөөс сайжруулж, хууль бус шахалт шаардлагаас хамгаалж, ажиллахаа Засгийн газар амалж байна”. Энэ бол Монгол Улсын Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн 2018 оны есдүгээр сард Төрийн ордонд болсон Төрийн удирдах ажилтнуудын улсын зөвлөгөөнд хэлсэн үг. Тодруулбал, Зам тээврийн яаманд гарсан аллагын дараа тэрбээр ийм амлалт өгч байв.

Говь-Алтай аймгийн Гэр бүл, хүүхэд залуучуудын газрын дарга бүсгүй өнгөрөгч Лхагва гаригийн шөнө учир битүүлгээр амиа алдсан хэрэг Монголын нийгмийг дахин цочроов. Монгол Ардын нам засгийн эрхэнд гарснаас хойш төрийн байгууллага дотор сэжигтэйгээр амиа алдсан гурав дахь тохиолдол нь энэ болж байна. Хэрэг гарах үед аймгийн Засаг дарга В.Рэнцэндоржийн өрөөнд архидсан гэх мэдээллийг цагдаагийнхан шалгаж буй. В.Рэнцэндорж нь бүсгүйг ажлаа өгөхийг удаа дараа шаардаж, дарамталдаг, ажлаас нь халах “матаас” явуулж байсан баримт нь ч байна.

Товчхондоо, УИХ-ын 2016 оны сонгуулиар засгийн эрхэнд гарсан МАН-ын бүлэглэлүүдийн албан тушаал, эрх мэдлээ булаацалдсан хэрүүл тэмцэл нь хар мөр, цус, нулимс дагуулж, эцэс сүүлдээ жирийн төрийн албан хаагчид бусдын дарамт шахалтаас болж амиа алдахад хүрсээр.

Хэрэвзээ, тэр өдөр Засаг даргын өрөөнд архидалт болоогүй, тэд бүсгүйг нийлж “дарамтлаагүй”, тэгээд ядаж хэн нэгэн нь сэтгэл гаргаад гэрт нь хүргээд өгчихсөн бол талийгаач амьд байх байлаа. Хэрэвзээ, Монголын төр дээрээ суудлаа олсон, У.Хүрэлсүхийн хэлсэн үг нь үнэн байсан, ард түмнийхээ төлөө Ардын засаг нь ажилласан, Төрийн тэргүүн нь эв нэгдлийг хамгаалсан, төрийн алба төрлийнх болоогүй бол бүсгүй ажлаа хийгээд  явж байх байлаа.  Хэрэв, хэрэв, хэрэв?

Эргэлзээтэй олон асуулт хууль шүүхийнхнээс, төр засгаас үнэнийг нэхэж байна. Монголын төрд “цус ойртож”, эрх мэдэлтнүүдийн амлаж ирсэн шударга ёс уланд нэгэнт гишгэгджээ. Хаана байна, тэр шударга ёс чинь, хараад буцаагаад өгье, Ерөнхийлөгч өө, Ерөнхий сайд аа! 

Ард түмэндээ хандаж үг хэлэх бүртээ амладаг шударга ёс чинь өөр фракц, өөр бүлэглэлээ "намнах" тухай яриа байсан юм гэж үү. Өмнөх хэргүүдийн процессыг харахад В.Рэнцэндоржид ажлын хариуцлага тооцсон төдийгөөр хэргээс мулталж авах сонирхол МАН-ынханд байж мэдэхээр.

Зам тээврийн хөгжлийн яамны байранд газрын дарга нар архидан согтуурч байгаад нэгнийхээ аминд хүрсэн харамсалтай хэрэг гараад хоёр жил болж байна. Шүүхээс  удаа дараа буцаагдаж байгаа энэ хэргийг замхруулах сонирхол Төрийн тэргүүнд бий гэсэн хардлага ч нийгэмд байна. Үнэн үү, Ерөнхийлөгч өө. Үгүй бол энэ хэргийг шударгаар шийдэхэд нь туслаад, Б.Махбал гэгчийн гарт хайртай хань, хайртай хүү, хайртай аавыгаа алдсан хөөрхийлөлтэй гэр бүлийн элгийг нь дэвтээж өгөөч. Энэ бол таны ярьдаг шударга ёсны шаардлага ба хүн ёсны гуйлт. Үхсэн хүн үг хэлэхгүй ч үлдэж байгаад шударга хандах ёстой, Монголын төр.

Б.Махбалын үйлдсэн хэрэг эцэс сүүлдээ Т.Гомбосүрэн талийгаачийн буруу болоод хаагдах вий гэсэн эмзэглэл нийгэмд байгаа юм. Том артай, танил талтай л гэх. Тэгэхээр хууль, шүүх хэргийг нь шударгаар шийдэх боломжийг бүрдүүлэх томоос том эрх Ерөнхийлөгчид танд бий. Учир нь, та өнөөдөр бүх хүний дарга болсоон. Монгол Улсын Төрийн тэргүүний хувьд Х.Баттулга танд нам, фракц, нас хүйс, албан тушаал, арьс өнгө, үзэл бодол, миний, чиний гэх алагчлал хийгээд хуваагдал огт байх ёсгүй юм. Улсынхаа иргэдийг миний, чиний гээд хувааж, талцуулж байгаа увайгүй хэрүүлээ зогсооно уу, МАН-ын дарга  нар аа. Хэрүүл зодоон чинь хэдэн хүний амины төлөөстэй юм бэ?

Монголын Улсын гал голомт болох Төрийн ордонд нь УИХ-ын дэд дарга хийж явсан хүн учир битүүлгээр амиа алдсан шалтгаан нь өнөө ч “нууц” хэвээр.2019 оны тавдугаар сард Төрийн ордонд АН-ын дэд дарга Г.Батхүү амиа алдсан хэрэг  иргэдийн дунд эргэлзээ дагуулсаар.

Энэ хэрэгт холбоотойгоор УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярыг бүрэн эрхээс нь УЕП-ын хүсэлтийг дагуу түдгэлзүүлсэн. Гэвч, Н.Номтойбаяр Г.Батхүүгийн амь насанд халдсан, аль эсвэл Н.Номтойбаярыг гүтгэж, харлуулсан болох нь тогтоогдоогүй, тодорхойгүй байна. Хорин жилийн турш албан тушаалын гишгүүр болгож ирсэн Ардын намын өвөө нар өнөө ч С.Зоригийн сүнсийг чөлөөлөхөөс айж сууна. Хэргийг нь задлаж, хэрэгтнүүдийг нь суллах сонирхол маш их. Тиймээс АН-ын дарга агсан Г.Батхүүгийн амиа алдсан явдлыг ахиад улс төрд битгий ашиглаасай гэсэн айдас ч бий.

Баячууд зодолдоход барлагуудын дээлэнд цус үсэрдэг гэдэг. МАН-ын томчуудын мөнгө, эрх мэдэл, албан тушаалаа булаацалдсан зодооны золиос нь төрийн жирийн ажилтнууд болж байна. Монголын төрд хар мөр дагуулсан МАН-ын дөрвөн жилд төрийн байгууллага дотор дараалсан гурван үхэл? Аймаар….

А.ЭРМҮҮН

 

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
БурууБуруу
8
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

78 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.229.122.226

Зарим хүмүүс сэтгэгдэл нэрээр ямар хөгийн юм бичнэ вэ х****л зүхэл гүтгэлэг Яаж хүний амнаас ийм үг яриа гардаг байна аа Ийм юм бага унш Сэтгэл санааг хордуулж үймүүлж хүнийг хүн биш болгоно Хорсол дайсагналаар дүүрцэн

Avatar

БАЗАР 2020-02-21 202.9.46.169

ЗОЧИН НЭРЭЭР ТРОЛЛ СЭТГЭГДЭЛ ТҮГЭЭГЭЭД БАЙГАА ХҮМҮҮС БОЛ ЗҮГЭЭР Л "ЗОМБИ " НУУД ШҮҮ.

Avatar

хар масс 2020-02-21 64.119.18.248

ман хоорондоо аллалцахад манийн амьдрал доригохоо байсан ш дээ.тэд л бие биенээ дийлнэ.яахав хоорондоо алалцаж байвал улс төр цэвэршинэ л биз дээ.

Avatar

Суралц 2020-02-21 202.21.124.19

АЙМГУУДИЙН ДАРГА НАРТ. ӨӨРСДИЙГӨӨ СУРГАХ..БИЗНЕСЭЭС СУРАЛСАХ ДААЛГАВАР ӨГ

Avatar

ллллллллллллллллллллл 2020-02-21 139.5.217.202

МАНд Амарбаясгалан гэж бузартай авилгачин мэндэллээ дээ. Юун Миеэ, Намбарван. Бүхий л албан тушаал, зээл тусламжийн хувиарлалтанд оролцож авилга, албан тушаалын наймааг цэцэглүүлж байна_ Бас ЖДҮчин. Хуультай оронд аль хэзээ шоронд нь хийчихсэн байгаа

Avatar

Зочин 2020-02-21 64.119.18.248

тэр сандал дээр суусан хүн албин чөтгөр болдог юмаа угаасаа.

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.229.122.226

Гүтгэлгээ боль доо чи өөрөө Харин чиний ам л баас дүүрээд бузардчиж ээ

Avatar

уууууууууууу 2020-02-21 139.5.217.202

МАНд Амарбаясгалан гэж бузартай авилгачин мэндэллээ дээ. Юун Миеэ, Намбарван. Бүхий л албан тушаал, зээл тусламжийн хувиарлалтанд оролцож авилга, албан тушаалын наймааг цэцэглүүлж байна_ Бас ЖДҮчин. Хуультай оронд аль хэзээ шоронд нь хийчихсэн байгаа

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.183.198

Улс төрийн нам гэдэг энэ бүтэц хмүүүний ертөнцөд, тэр тусмаа Монголын түүхэнд үүрэг ээ гүйцэтгээд дууссан. Нам бол одоо улс үндэстний шилдэг манлай бүлэг бус, харин хамгийн увайгүй, мөс чанаргүй луйварчидын нууц бүлгэм болсон. Одоо намгүй, тэр тусмаа улс төргүй цоо шинэ нийхэм журамыг эмхлэн үүсгэх шинэ манлайлагчид түүхэн захиалгаар, Тэнгэрээс тодрон гарч ирнэ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.179.31.61

МАНAH-ААС САЛАХ ЦАГ ИРСЭН ШҮҮ. 2020 ОНДОО МАШИД ХИЧЭЭХ ХЭРЭГТЭЙ. АРД ТҮМЭН!!!!!!!!!!!!!

Avatar

kkkkkk 2020-02-21 202.179.31.64

hodooniihon arhi mongond sanalaa ogno. bas manai nutagiin huu ge tenegtene!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ллллллллл 2020-02-21 139.5.217.202

МАНд Амарбаясгалан гэж бузартай авилгачин мэндэллээ дээ. Юун Миеэ, Намбарван. Бүхий л албан тушаал, зээл тусламжийн хувиарлалтанд оролцож авилга, албан тушаалын наймааг цэцэглүүлж байна_ Бас ЖДҮчин. Хуультай оронд аль хэзээ шоронд нь хийчихсэн байгаа

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.179.31.61

МАН-ы засаг бүх шатандаа ийм байгаа.. Аль ч шатны байгууллагад хамгийн боловсролгүй, чадваргүй хов зөөж хор хутгагчидыг дэвшүүлж суудал бөглөж байгаа. Үүнийг Төринйн албаны зөвлөл мэдсэн хэрнээ тас дараад л сууж байна. Хүрэлсүхээ энэ балиар юмнуудаа хэзээ цэвэрлэх юм бэ??????

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.126.89.244

Жинхэнэ мэргэжлийн улс төрийн алуурчид Ардчилсан намд байдаг юм шдэ. Найзыгаа а**а, эхнэрээ цонхоор шиднэ, сурвалжлагч бүсгүйг гэрт нь а**а гээл өөрийнхөн замд саад болсон бүгдийн алдаг харин тэр алуурчид дандаа АН-ын толгой болсон хүмүүс байдаг

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.131.225.197

МАН нам энэ тэтгэвэрийн төгцөгүүдээ хөөгөөчээ. Энэ Тлейхан байна…н**ш

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.126.88.223

Энхамгалан сайд Дарханы зам дээр хичнээн хүний амь нас аваад байна. Тоо хэлэх зоригтой үхэр монгол байна уу? Бүгд гөлөг!!! 2-3 цаг явдаг газар Одоо 5-6 цаг Монгол хүний нэг цаг ямар үнэтэй вэ? Миний нэг цаг 20000 төгрөг….Тэгээд хүн цагаар үржээд үз өдөрт 5800 машин явдаг гээд тооц. Маины шатхуун зарцуулалт Бас тэгээд эвдрэл Хамгийн их сэтгэл зүйн гутрал НЭГ сайд мөнгөтэй болох гэж Хичнээн Монголыг үхүүлж хохиролыг мөнгөн дүнгээр тооцоод үз дээ. Ямар аймаар тоо гарах бол. Биднийг гэрлийн ху

Avatar

Зочин 2020-02-21 207.6.112.23

Ene hulgaichuudiig songodoggui umaa gehed ur huuhduudiig ni songono. yu ch oorchlogdohgui, aav eej ni ard ni suugaad hulgai luivar deerem tonuul huchin, allagaa uildeh l bolno. Songuuli gej shal hudlaa um bolno. Yamar baisan yag ter heveer tamdaa unazgaana daa bid. Har mashin ni bugdiig zasaad yanzlaad huurchihna. Estoi hogiin nam gesen deeremchdiin bulegleluud.

Avatar

Зочин 2020-02-21 99.203.10.150

Ардын. Намд жинхэнэ арчаагүй гуйланчингууд амиа аргацааж амьдардаг юм. Яандаа бүлэг хулгайчууд 2020 онд бүгд лааз өшиглөнө дөө

Avatar

Зочин 2020-02-21 182.160.1.148

Alban tushaaliin tuluu hunii ami yuch bish bolsondoo odoo tsagt

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.9.46.131

МАН-ы засаг бүх шатандаа ийм байна даа.. Аль ч шатны байгууллагын хамгийн чадваргүй хов зөөж хор хутгагчид л дарга болон дэвшиж байна даа

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.70.44.116

Хүн алсан хоёр хүний амь нас егүүтгэсэн С.Эрдэнэ гэж хүн АН намын дарга хийгээд ардчилал яриад явж байх юм даа. Ийм л дарга нар байх юм. Даан ч дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.9.47.49

18-19 нд шилжих шөнө нас барсан хүнийг өнөөдөр үүрээр (21нд) оршуулаад тэрий нь Зариг шуурхай мэдээлдэг нь ямар учир байна. Нөхрий нь бас цус харвуулсан. Задлан шинжилгээний дүн мүн хайчсан бэ. МАНАН үнэхээр аймшигтай байна даа. Аллага зохион байгуулсан нь илт Ренчиндоржийг гэнэдүүлж байгаад. ЯАГААД ЯАРАН САНДРАН ӨНӨӨДӨР ЭЦСИЙН ЗАМД ҮДСЭН БЭ ЗАРИГ ШУЛМЫН ХҮҮХЭН ХАРИУЛНА УУ. ИХ ӨНГӨ ОРЖЭЭ ЧИ. ҮС ЗҮС ӨМССӨН ЗҮҮСЭН ИЛТ ӨӨРЧЛӨГДӨӨД.

Avatar

Altain huu  2020-02-21 185.220.100.252

Zarig-н энэ нэг өлөн хүүхнийг яах вэ? Энэ хэргийг Шалгах газар нь шалгаад шийднэ биз. Чамайг хэн нутагт минь очоод өмхий шүлсээ үсчүүлэн “мөрдлөг“ хий гээв. Рэнцэндоржийн Улс төрийн өрсөлдөгчөөс нь захиалга, мөнгө авсан бузар эм. Тэр талийгаачийг болон үлдэж буй ар гэрийг хүндлэх өрөвдөх сэтгэлзүй түй л алга.

Avatar

алтай балай 2020-02-21 185.107.47.215

Ийм нөхөд МАНАН-д дарлуулсаар л тэргий мэдэхгүй мөхсөөр л.

Avatar

Зочин 2020-02-21 64.53.234.130

onoodor orshuulj baigaa ni unen bol arai denduu shuurhailsan nuuj haah gesen uildel yum bish uu

Avatar

Zarig 2020-02-21 174.221.5.197

h** hotin counsul novshoo zygeer baigaarai hulgaichaa

Avatar

Зочин 2020-02-21 49.195.117.65

Ажлын байрны дарамтаа хариуцлагажуулж шийтгэдэг болох хэрэгтэйг сануулж байна даа энэ хэрэг. Хөдөлмөрийн хуулиндаа ажлын байрны дарамт, улс төрийн ялгаварлан гадуурхалтыг маш тодорхой тусгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.229.123.181

Өөр шинэ нам гараад бусармаг хэргүүд гарахгүй байна гэдэг юу л бол монгол цөөхүүлээ юм чинь бүүр ямар нэг сэжмээр хэн нэгнээ татаж л таараа тэгээд урьд байсан эрх баригчидаас л боллоо гэх байхдаа .бас л ашиг сонирхол байж л таараа . ямар монголгүй муухай гарчиг өгдөгч юм ийм хүмүүс юу ч хийж магадгүй санаа муу бол ……

Avatar

Иргэн 2020-02-21 66.181.191.16

Алтайд МАН-с хэн ч очоод гарахааргүй боллоо

Avatar

Зочин 2020-02-21 43.242.243.46

МАН.ын сумын дарга бусадтай нийлж нэг эмэгтэйг ёс бусаар хүчиндэж тарчлаа хэрэг МАН цайруулсан гэсэн .МАН ингээд хүчиндээд .үгэнд орсонгүй гэж алаад бдаг намаа.

Avatar

Иргэн 2020-02-21 202.126.89.232

МАН ч ёстой хөгөө чирч байнадаа?! Өнгөрсөн рүүгээ б** шагайвал ирээдүй чинь чам руу их б** шагайнаа гэж бас үг бийдээ?!

Avatar

иргэн 2020-02-21 202.126.88.48

Шударга ёс ярьсан төрийн чинь жинхэн төрх нь энэ бна даа. Нэг үг хэлэхэд хонгилын эзэн өөрчлөгдөж хонгил илүү нарийн бүтэцтэй л болсон

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-21 223.62.22.102

Ноход битгий хуцацгаа.Ардчилсан намын ноход б**с долоогоод явж л чадах хүмүүс.

Avatar

dorz 2020-02-21 192.82.76.221

ene asuudald AN yamar hamaatai bnaa.Dandaa ardyn namyn aluurchny hereg bna

Avatar

Зочин 2020-02-21 64.119.19.188

Рэнцэндорж архи уугаагүй гэж хариуцлагатай мэдэгдэe гэж хэлсэн ш дээ Oyuerdene дарга архи өрөөндөө оруулсан нь нотлогдсон гэсэн Аль нь худлаа хэлээд байна вэ

Avatar

Зочин 2020-02-21 122.201.31.124

Buzar nam MAN !!!! 2020 ond MAN-iig gudamjind ni gargay !!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.184.129

Зоригийн хэрэг бол Эбигээс зайлахгүй

Avatar

Энхболд 2020-02-21 109.70.100.27

60 тэрбумын схемын зураг дээр мөнгө өгөхгүй ажлаа өгөхгүй бол *л гэж бичсэн байсныг Амарбаясгалангийн нохой нар хэрэгжүүлсэн бололтой.

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.229.122.85

Цагаан сараар айл битгий хэсээрэй.

Avatar

Зочин 2020-02-21 182.160.34.150

АН гэж атаархуу юу ч хийдэггүй иддэг жорлон байнаа.

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.184.116

Эрмуунээ Содноммдаржаа Чимгээ нар хэоэгтнууд биш байхааа Олон улсын парламентын холбоо ч тийм дугнэлт хийсэн Оороо харин Манан д уйлчлээд байна уу унуй юу

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.179.27.27

Тун үнэн бичжээ. үүн дээр нэмэхэд 7 сард допинг хэрэглэсэн нэг нөхрийн асуудал Баттулга дээр очоод таг болчихсон. Нөгөө элчин сайдууд юу болсон? Ингэж ажилладаг ерөнхийлөгч гэж байх уу?

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.21.101.130

Наад Рэнцэндорж чинь унтах гээд чадахгүй болохоороо дарамтлаад байсан юм биш үү. Дарханд Гүнч нээд нэг нөаөр байсан

Avatar

60 тэрбум 2020-02-21 94.142.244.16

Амарбаясгалан гэж МАН дарга н**ш ирэх сонгуулийн мөнгө босгох гэж дарга нарыг сольж мөнгө нэхэж байсан сурагтай байсан. Тэр муу н**ш сонгуульд нэр дэвших мөнгө цуглуулах гэж төрийн албаны дарга нарыг халж суудлыг дараагийн хүнд наймаалж байсан булхай нь ингэж илэрлээ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 122.201.31.124

Unen

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.179.24.99

МАН сонгуульд мөрийн хөтөлбөргүй орсон. Хөтөлбөр гэгчийг нь харвал хөтөлбөр биш чихэнд цэцэг ургуулсан хэдхэн өнгөт хуудас амлалтууд байсан. Харин АН-д Монгол хүн 2020 гэсэн зузаан ном байсан. Харамсалтай нь хүмүүс МАН-ын тэр инээсэн хүмүүсийн зурагтай өнгөт хэвлэлийг илүүд үзсэн.

Avatar

Зочин 2020-02-21 203.91.115.56

ЗАСГИЙН ГАЗАР а******н БОЛЖЭЭ.АМИА ЗАСГААС НЭХЭХ ЁСТОЙ. МАН ЫН АЛУУРЧИД ОГЦРОХ ЁСТОЙ.УИХ ТАР. ЭНД ЁРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СУБЁКТ ХАМААРАЛГҮЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.21.100.210

МАН ба АН боловсон хүчний сонголтын алдаа арай хэтэрч байна

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.242.44.80

Иймээрхүү асуудал аймаг орон нутагт ч газар авсан юм.Жнь.Б.Ө аймагийн ХХАА-н ГАЗАР, МЭ-ийн газарт 2-рч гэм зэмгүй төрийн албан хаагч эрх баригч намын золиос болж,ам эрсдсэн үйл явдал 2019 онд болсон юм.

Avatar

Зочин 2020-02-21 182.160.34.113

АН бүүр балай нам

Avatar

Zochin 2020-02-21 66.181.178.40

Ene NAM bolon edgeer hymyysiig songoson budnii hohi !Odoo yae gehev .eeljleed hohirood baihaas Mongol yalna aa

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.111.68.3

Ерөнхийлөгч энэ чадамжгүй УИХ-ыг улс төрийн зориг гаргаж сайн дураараа тараад өг гэж 2 удаа УИХ-ын танхимд хэлсэн олонхи хүчээр давамгайлж тарахгүй байгаа шүү дээ тэгэхээр энэ балай намыг сонгосон та нар өөрсдөө буруутай

Avatar

Зочин 2020-02-21 182.160.34.113

АН-хан мөнгөө булаалдаж зодолдоход ард түмэн хоосорч үлддэг байсан.

Avatar

Зочин 2020-02-21 150.129.142.54

Маны пиздакуудыг бvгдээрэнгийнь тонилгох хэрэгтэй!! Бvгд их бага хулгайчууд!!!

Avatar

зочин 2020-02-21 66.181.186.146

Рэнцэндорж гэгч хөгийн муу хулгайч аймаг орон нутгийн нэр баастсан адгийн шаар.Хэдийгээр би алтайд ажиллаж амьдардаггүй ч нөгөө Сэлэм гэгчээсээ арай дээр хүн бий болчихлоо гэж баярлаж суусан юм.Жил бүрийн ажил дүгнэхэд Ховд,Говь алтай хоёр л эхний байранд яригддаг байсан цаг бий.Одоо бол хамгийн сүүлчийн байранд байх нь жирийн үзэгдэл болсон байна.Удирдлагын арчаагүй байдал л ийи байдалд хүргэдэг.

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.212.119.140

Дээр гэж бодтол нь Рэнцэндорж нь саяынмяг бм архи уугаагvй гэдэг шигээ худлаа баахан шоу сайхан юм ярьж, хор найруулж, худлаа гvтгэсээр байгаал тэр сэлэмийгээ ардчилсан намынхнаас авилга авч унагаасан гэсэн шд . Ер нь итгэхэд сайхан юс л амлаж ярьж байвал цаана нь ийм л арьсаа нуусан н**ш байдгмйн жишээ энэ!

Avatar

Зочин 2020-02-21 37.58.52.31

NYAMTAISHIRIIKHAN BOL SHOROND BAIKH YOSTOI GEMT KHEREGTNUUD

Avatar

Зочин 2020-02-21 37.58.52.31

NOMGUIBAYAR KHANGALTTAI OLON GEMT KHEREG KHIISEN. BATKHUU AGSNII IGEREGT BURUUTAI UGUI NI KHAMAAGUI ALI KHEDIIN HIRIND BAIKH YOSTOI. ER NI GER BUL NI TER CHIGEEREE GENT KHEREGTNUUD. KHULGAICH, DEEREMCHIN, SHOWCHID

Avatar

Congogch 2020-02-21 45.51.113.91

Ed nar dandaa hudlaa yarij songogdono. Ali ali n adilhan. a*******n Mahbal shorondoo orohgui uldvel ene namiig mun Erenhiilugch Battulga nar buruutai. Amiig amiar tootsdog tsag irne shuu malnaas dor erh barigchid min

Avatar

зочин 2020-02-21 66.181.190.17

Рэнцэндорж мэтийн орон нутгийн жижиг феодалууд дэндүү даварч байна.Бүгдийг нь байранд нь тавих хэрэгтэй болжээ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 119.40.98.177

Ингэхийн тулд дүрэм журам баримтлах эрэмзэлтэй байх хэрэгтэй. Хууль эрх зүйг эрхэмлэдэг байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.9.46.11

Аймгийн дарга нар гэж бүгд ижил харанхуй соёл төлөвшил хүмүүжил гэж огт үгүй хийрхсэн юмнууд байдаг. Хаана ч адил дөө хамгийн балмадууд түрэмгийлж дарга болдог

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.55.188.45

Иргэдийн хохирлыг хайхардаг ч өнгөрсөн хорвоо. Зүгээр энэ байдал даамжирсаар сонгуулийн тойргоо хувааж дийлэхээ байгаад, авилгын мөнгөө булаацалдаад хуралдааны танхимд хутга гаргаж ирээд биесээ дүрээд унах вий. Хүрэлсүх бол өөрөө тиймэрхүү темпераментын хүн. Төрийн ордон дотор шаагаад л унагаж байсан туршлага нь хаачихав. Эд бүгдээрээ, луйварчин авилгачин түшээд бүгд нотой, Г дээрээ гэдийж байгаа улс. Бүгдээрэнгийнх нь амь нэг газраас нэг олсоор уяатай. Нэг л зангилаа буруу тайлагдахад тойроод

Avatar

Зочин 2020-02-21 122.201.24.87

hodolmoriin bagsh geed Bayrtobshin ged hagas medrel zaluu modoor hun tsohiod alsan gedeg shuu. ukraina zaluus neg yum bodson doo.

Avatar

Зочин 2020-02-21 122.201.24.87

40 surguulin bagsh sogtuu baihdaa SOT-iin oros, uraine huhduudiig zodoy baigad Enhjin hun gemteesen. tegeed nas barsan unen shuu. odoo ardiin bagsh baluuniha ardin bagsh baidim.

Avatar

Зочин 2020-02-21 122.201.24.87

40 surguulia Sumber, Haraa-shonhor, sodot-borlog geed altani uurhai licence baritsaand absin bol butsagaad ugul doo. licence abii erguleed uguuch.

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.126.88.43

Buzar nam. Hulgai, huchin, luivar, jdv, 60 terbum…. 2020 ond neg ch hun songoj bolohgui ene MAN luivarchdaas!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-21 122.201.24.87

4o surguuli deer bolson yargalah ajilgaa ardiin nam buruutai. archaagui EH oron namiin deremchin hamag huuhduud bariltsaalad altanii uurhai deeremdesen. reket hiideg zaluug shorond yabuulahgui gemgui negen gadadad tsologdson. boh nertei deeremchin angiar n zodoy tanhairy baihad bid zugeer suuhimu. bid japan ochood sabo bulegt ene tuhai barimt helsen shuu bitgi gomdooroi. banzar, Bayarsuh nertei yaltan 40 surguuliig tam bolgoson yaltan baiy yun ardiin bagsh boloh. bolio bolson shdee

Avatar

Үнэн 2020-02-21 64.119.26.141

МАН-аас салах цаг ирсэн шүү. 2020 ондоо машид хичээх хэрэгтэй. Ард түмэн!!!

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.131.247.12

Баттулга Хүрэлсүх хоёр нийлж Монголын төрийг ийм муухай архичин алуурчдын бүлэглэл болгосон хариуцлагаа үүрээд огцрох ёстой Гэмгүй шудрага албан хаагчид нас барж гэмтэй хулгайчид нь ял завшиж байгааг зүгээр хараад суух уу Хаана байна нөгөө шудрага ёс сайхан амдрал чинь Хүрэлсүхээ

Avatar

СХД 30-Р ХОРООНЫ ИРГЭН 2020-02-21 202.126.89.174

Энэ сайт АН-ханы сайт юм уу, хаашаа юм. Бүгд л их цэвэр ариун хүмүүс.1990 оноос хойш бий болгосон энэ заваан бохир юманд МАН ч тэр, АН ч тэр хоёулаа л буруутай. Бусад руу муу бүхнээ чихэж сонгуульд ялна гэвэл Ан-хаан горьдсоны гарз шүү. Олон түмэн танай хошгируулдаг Элбэгдоржийн чинь ярьдаг үеэс өөр болсон гэдгийг хөлдүү, дүнхүү, мангуу , солиотой, согтуу толгойнууддаа ойлгож ав

Avatar

zochin 2020-02-21 122.201.24.148

elbegdorjiin site gedgiig odoo hurtle medeegui baigaamuu,bugdiin ar tald huzuugui hun baigaashdee,say gehed huugii ni surtalchlaad gargahad,er ni Elbegdorjtoi holbootoi uim garval COMMENTgui tavidag bolson,herev comment tavibal ard tumen shuuraad ELBEGDORJ ruu dairchih bolohoor unenees aidag bolson,NYAMSUREN gej neren dor ELBEG guia heruulee bazdag bolson.

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.176.201

namin darga Xyrelcyx xariutslaga xylee

Avatar

Зочин 2020-02-21 192.82.73.27

МАН ДАН АЛЛАГА ШИРЭЭНИЙ ТЭМЦЭЛ

Avatar

Иргэн 2020-02-21 202.126.88.65

Хүрэлсүх амласандаа хүрч төрийн албыг төрлийн алба болгож байгаа бусармаг үйлдлиийг таслан зогсоож чадсангүй ЖДҮчидадын барьцаанд лржэн ОГЦОР

Avatar

Монгол 2020-02-21 202.9.47.49

Говь-Алтай хүн муутай. Суусан эхнэртээ маш дээрэлхүү хүмүүс байдаг шүү. Манай эгч бас миний сайн найз 2 лаа Говь-Алтай хадамтай. Их л хүн чанар муутай хүргэн бэрээ дарамталсан ашиглах гэсэн бусдын гэр бүлийн асуудалд их оролцож салгах гэж үздэг сонин хүмүүс ээ. Ер нь охид бүсгүйчүүд минь хүнтэй суухдаа хадамтай суух биш яаадаг юм гэж тун буруу. Харин ч хадам тал нутаг усыг нь сайн судлах хэрэгтэй. Ховд, Увс, Говь-Алтай зэрэг хүмүүс зүгээр ч нэг муу хэлдэггүй юмаа. Насаараа амьдрах хань ижилээ Зү

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.9.47.49

Насаараа амьдрах хань ижилээ Зүүн аймагууд, адаглаад Архангай зэрэг нутгийн хүмүүс их сайн хүмүүс байдаг шүү. Мэддэг хүмүүс нь мэднэ дээ Баруун хойд хязгаарын хадмууд эхнэр нөхөр хүргэн бэрүүд дэмий дээ

Avatar

d 2020-02-21 202.179.31.64

ooo maluudaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tsusaa oirtuuldag teneguud!!!!!!!!!!!!!!!
Hentii shig ehnertee tembuu haldaadag humuus sain humuus uu?!!!!!!!!!!!!!!
Dornod Henti Dornogovi boon tembuuu Ene ariun yavdal uu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж