Говь-Алтай аймгийн Засаг дарга В.Рэнцэндоржийг чөлөөллөө | News.MN

Говь-Алтай аймгийн Засаг дарга В.Рэнцэндоржийг чөлөөллөө

Говь-Алтай аймгийн Засаг дарга В.Рэнцэндоржийг чөлөөллөө

Говь-Алтай аймагт гарсан хүн амины хэрэгтэй холбоотойгоор Засаг дарга В.Рэнцэндоржийг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлжээ.  Энэ талаар ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ тайлбар өгчээ.

Тэрбээр "Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх Цагдаагийн Ерөнхий газрын даргатай уулзаж, зохих мэдээллийг авсан. Говь-Алтай аймгийн Засаг дарга ажлын байрандаа архидан согтуурах тухай Засгийн газрын тогтоолыг зөрчсөн нь тогтоогдсон. Энэ үндэслэлээр хариуцлага хүлээлгэж байгаа гэж ойлгож болно. Энэ асуудлаар В.Рэнцэндоржтой холбогдсон. В.Рэнцэндорж Засгийн газрын тогтоолыг зөрчсөн гэдгээ хүлээн зөвшөөрч, ёс зүйн хариуцлага хүлээхэд бэлэн байгаагаа илэрхийлсэн. Иймээс Ерөнхий сайдын захирамжаар Говь-Алтайн Засаг даргын чөлөөлж байна. Харин хүн амины хэрэгтэй холбоотой асуудалд хамгийн багадаа 14 хоногийн хугацаа орно гэдгийг Цагдаагийн байгууллагаас ЗГХЭГ-т мэдэгдсэн. Үүн дээр Засгийн газар ямар нэгэн байдлаар нөлөөлөх зүйл байхгүй" гэв.

Үүний зэрэгцээ, Засаг даргын орлогч нь дараагийн Засаг даргыг томилогдтол үүрэг гүйцэтгэгчээр ажиллах юм байна.

Хэргийг сануулахад, Говь-Алтай аймгийн Гэр бүл, хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн газрын дарга, иргэн Б нь хоёрдугаар сарын 19-ний 04. 20 цагийн орчимд машиндаа нас барсан байжээ

А.АНИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2020-02-21 192.82.69.229

zaa daa tiim l mundag shudarga yum bol turiin tusgai hamgaalaltiin darga barilgiin kompanii zahiral bataa gedeg huviin kompanidaa turiin ajil ugdug, turiin ordon yamand hunii ami hohirohson asuudal uuruu arhi uuj aajiltantaigaa zodoldson ih tengeriin ajiltnuuddaa ajliin bairnii daramt uzuuldeg bagiin naizaa zailuulaagui tsagt ene huuk hudlaa l daa

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.126.88.159

ТЭНСЭНГИЙН ЯЛТАЙ ХҮНИЙГ ЗАСАГ ДАРГААР БАТЛАЖ ХАЙРАН САЙХАН ХҮНИЙ АМИЙГ ХѲНѲѲЛГѲВ. УХНААГИЙН ХҮРЭЛСҮХ ОГЦРОХ ЁСТОЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 64.119.24.174

Орлогч даргынхаа төрсөн өдрийг нижгэр тэмдэглэсэн гэсэн биз дээ. Тэгээд тэр орлогч нь түр орлох болж байна уу. Шал утгаа алдсан шийдвэрийг У.Хүрэлсүх гаргах юмаа.

Avatar

mgl 2020-02-21 202.9.40.184

Zuv sian baina, gehdee orlogch ni hurgen ni gesen medeelel garsan shuu.

Avatar

60 тэрбумынхан буруутай 2020-02-21 103.111.68.3

60 тэрбумаар төрийн албыг наймаалсан МАН-ыг сонгосон сонгогч нар өөрсдөө буруутай

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.111.68.3

Наад аймгийнхаа бүх удирдлагуудыг нэн даруй халаач бүгдээрээ л архи дарс уудаг амьтад

Avatar

Аллагаа зогсоон уу Амьд явах баталгаа өгнө үү 2020-02-21 66.181.184.74

Төрийн ордонд хүн а**а Төрийн яаманд хүн а**а Аймгийн захиргаанд хүн а**а Бүр бүлгээрээ хүн алж тоглож байхад энэ төр засаг хэвлэл мэдээлэл таг чиг. Дуугай байх тусам дараагийн бай болж нь таны дотны хүмүүс эрсдэх магадлал өндөр болно. Ийм маягаар юу ч болоогүй юм шиг яваад байвал Монгол улс сөнөхөд тун ч ойртож байна гэсэн үг

Avatar

Зочин 2020-02-21 43.242.242.59

эрдэм мэдлэгтэй хүмшшс зөндөө байгаа. даанч нам гээч юм нь дээш нь гаргахгүй юм даа. тэр даргын хүн, тэрний найз гэсэн хүмүүс байнга дээшээ ахиж дэвшдэг болж дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.161.125

алаал шидээл ажлаас халсан болоол дуусаа Хариуцлага байна уу МААН дэг нь ажлаас халсан намаас хөөсөн гэдэг нь хэдэн жилийн ялтай тэнцэх вэ

Avatar

Архидан согтуурсан төрийн албан хаагчиддаа хариуцлага тооцно уу Оюун-Эрдэнэ сайдаа !!!!! 2020-02-21 122.201.31.124

Өчигдөр Орхон аймаг буюу Эрдэнэт хотод ТОСК-ын 315 айлын улсын комисс ажилласан байна. Мөн орой нь Эрдэнэт хотын Голд зочид буудалд байрласан “ТОСК” ТӨХХК-ын дэд захирал Т.Заяа болон зарим албан хаагчид архидан согтуурч хоорондоо муудалцан зодолдсон асуудал гарсан талаар баттай эх сурвалж мэдээллээ. Оюун-Эрдэнэ сайд эдгээр хүмүүст хариуцлага тооцож чадах уу!!! Хөл хорио тогтоосон энэ үед албан ажлаар явж байгаа хүмүүс архи ууж танхайрч байгаа байдал хаа сайгүй хавтгайрлаа Оюун-Эрдэнэ сайдаа !!!!

Avatar

Зочин 2020-02-21 119.40.98.177

Ажлын томилолтоор явж байгаа бол болохгүй дээ.

Avatar

Иргэн 2020-02-21 122.201.31.124

Өчигдөр Орхон аймаг буюу Эрдэнэт хотод ТОСК-ын 315 айлын улсын комисс ажилласан байна. Мөн орой нь Эрдэнэт хотын Голд зочид буудалд байрласан “ТОСК” ТӨХХК-ын дэд захирал Т.Заяа болон зарим албан хаагчид архидан согтуурч хоорондоо муудалцан зодолдсон асуудал гарсан талаар баттай эх сурвалж мэдээллээ. Оюун-Эрдэнэ сайд эдгээр хүмүүст хариуцлага тооцож чадах уу!!! Хөл хорио тогтоосон энэ үед албан ажлаар явж байгаа хүмүүс архи ууж танхайрч байгаа байдал хаа сайгүй хавтгайрлаа Оюун-Эрдэнэ сайдаа !!!!

Avatar

Баатар 2020-02-21 202.126.88.65

Энхтүвшин шадар сайд өөрийн хуурай дүү мэргэжлийн бус Б.Билгүүн гэгчийг Стандартын газар шахаж төрийн албыг төрлийн бодгон авилгалыг цэцэглүзлж байна шүү Хүрэлсүхээ

Avatar

Химийн гаралтай спирт 2020-02-21 202.55.188.92

Сүүлийн үед химийн гаралтай спиртээр архи хийснээс болж архи уусан хүний оюун ухаан балатран Ямарч ухаангүй яг хар тамхи татсан юм шиг болж маш олон асуудал үүсгэж байна шүү дээ . Монголд ийм их архины спирт хийх хүчин чадал байхгүй шүү дээ

Avatar

asdf 2020-02-21 192.82.66.42

osgoj nas barsiin bolu? esvel uuj chadadgui huniig shahaj uulgasan bn. zugeer neg ajlaa uguud orhih asuudal bish shuuu

Avatar

Эхлээд архинд ыайгаа спиртээ шалгаач ээ 2020-02-21 202.55.188.92

Эюархинд байгаа сдиртын гарал үүслүүдийг шалгаачээ

Avatar

Равдан 2020-02-21 192.82.74.146

Төрийн албыг төрлийн алба болгож жирийн ажлаа хийгээд явж байсан төрийн албан хаагчийг дарамталж улмаар амь насыг нь егүүтгэдэг манай ЖДҮчидийн шилдэг арга болоод байгаа ш дээ.Энэ байдал Хүрэлсүхийн Засгийн үед газар авч байна. Маш олон төрийн байгууллагуудад ийм хууль бус ажиллагаа байгааг илчлэх цаг болжээ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 122.201.31.124

Яг үнэн Хүрэлсүхийн үед албан тушаалын төлөө хэнийг ч алж болдог боллоо. Нэг л их сүржин юм ярьсан хүн ямар ч үр дүн байхгүй . МАН 2020 онд бүү сонгоорой ард түмэн минь !!!!

Avatar

банз 2020-02-21 66.181.161.59

говь-хүнээр болоод ёс суртахуунаар хамгийн тааруу улс

Avatar

Зочин 2020-02-21 150.129.140.63

Arhia uugaad bai, mongolchuud aa, er emgui….

Avatar

Зочин 2020-02-21 43.242.243.221

Хамт архидсан Засаг даргын орлогч, Тамгын дарга 2-ыг өөрчлөх хэрэгтэй шүү. Хүрэлсүх ээ…

Avatar

Зочин 2020-02-21 43.242.243.221

Амарбаясгалан гэж ЖДҮ-г багц багцаар нь хулгйлдаг залуугийн Говь-Алтай аймагт хийсэн хар нүгэл гэж ойлгох хэрэгтэй. Рэнцэндоржийг Засаг болгож, их хуралд нэр дэвших ажлаа хийсэн юм.

Avatar

zochin 2020-02-21 202.9.40.118

munguu ugsun hyn alban tuchaal abna 60 n terbum

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.212.119.149

Хүн нас бараагүй бол өрөөндөө архидсан асуудал сөхөхдөхгүй байжээ.Иймд архины асуудлыг тусад нь авч үзэж тухай бүр хариуцлага тооцох хувийн бай төрийн бай ажлын байрандаа архи уувал эрүүгийн хариуцлага хүлээлгэдэг хууль хэрэгтэй байна.

Avatar

Амарбаясгалан 2020-02-21 185.220.102.4

Амарбаясгалан гэж нутгаа зарсан х***а энэ хүнийг зүтгүүлээд байсан гэдэг. Иргэдийн хурлын дарга нь хүртэл хүн алж үзсэн түүхтэй байх жишээтэй. Оюун-эрдэнэ гэж баас бас Номтойбаяртай нийлж хүчин хийж явсан байдаг ийм хөгийн баасууд төр удирдаад өөд явуулахгүй ээ.

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.26.194.37

Харин тиймээ таарсан таар шуудайнууд харах царайны гөлийсөн хулгайчуул бодвол ард нь байгаа томчуул нь дараа нь асуудал гарвал шоронд хийхэд амар гээд хэдэн золбинг цуглуулсан байх

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.9.46.189

СУИС- ДЭЭР СОНИНТОГОСЫН ҮЕД ХЭД ХЭДЭН ОЮУТАН АМИА АЛДСАН ХЭРЭГ ГАРСАН. СОНИНТОГОСЫГ ЯАГААД АЖЛААС ЧӨЛӨӨЛДӨГГҮЙ ЮМ БЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Эрхзүйч 2020-02-21 66.181.161.95

говь алтай цагдаа,прокурорт итгэж болохгүй учраас нийслэлээс комисс томилж мөрдөн шалгах ажиллгаа явуулах ёстой гэдгийг онцгой анхаар

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.126.88.146

Ерөнхий сайд шударга шуурхай сайн байна амжилт. Цаашид зөв хүнээ таньж томилох хэрэгтэй шүү !!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.26.194.37

Томилсон хүн нь хэрэг хийцэн байхад юун нь сайн байгаан бүүр нэг долоогоод сурцан

Avatar

Зочин 2020-02-21 192.82.73.27

Хэл чинь заваарахгүй бол 7 7

Avatar

Зочин 2020-02-21 124.158.107.35

бусад байсан хүмүүсийг бас чөлөөл

Avatar

ххх 2020-02-21 27.123.215.222

НҮДНИЙ БУЛАЙ ИЙМ ХАРИУЦЛАГАГҮЙ ЧАДВАРГҮЙ ХҮМҮҮСЭЭР ТӨРИЙН АЛБЫГ ДҮҮРГЭСЭНИЙГ ХАРАХАД ГУТАРМААР АРАЙ ДЭНДҮҮ ЗӨВХӨН ЭНЭ Ч БИШ БҮХ САЛБАРЫГ ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧДЫГ ЧАДВАРЖУУЛЖ УДИРДЛАГУУДЫГ ЧАДАВХИТАЙ ХАМГИЙН ГОЛ НЬ ХҮМҮҮЖИЛТЭЙ БОЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.171.34

нас барсан байдалтайгаар машин дотроосоо олдсон гээч махан толгой сэтгүүлч ээ

Avatar

халиун гуай 2020-02-21 103.229.120.164

Аа, чи бол нас бараагуй байдалтай олдож байгаа мах байх нь. Чам шиг нэг мангуу цагдаа хэзээ ч юм нэг маанаг юм бичээд тэрийг нь чам шиг маанаг сэтгуулч хуулж маанаг хэллэг тогтжээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж