БНСУ-д коронавирусийн тохиолдол 204 боллоо | News.MN

БНСУ-д коронавирусийн тохиолдол 204 боллоо

БНСУ-д коронавирусийн тохиолдол 204 боллоо

БНСУ-д коронавирусийн тохиолдол 204 боллоо

НЭМЭЛТ: Ѳмнѳд Солонгост шинэ тѳрлийн коронавирусийн халдвар ѳнѳѳдѳр ѳглѳѳний байдлаар 52-оор нэмэгдэж 156 болсон билээ. Тэгвэл үдээс хойших мэдээллээр дахин 48 тохиолдол шинээр бүртгэгдэж нийт 204 болжээ. Шинээр халдвар авсан хүмүүсийн 46 нь " Шинчон Тэгү" сүмийн итгэгчид ажээ.


Өмнөд Солонгост 24 цагийн дотор шинээр 52 хүн халдвар авсан нь тогтоогдож, нийт халдвар авсан хүний тоо 156 боллоо. Мөн халдвар авсан нэг хүн нас барсан талаар өчигдөр /2020.02.20/ мэдээлсэн юм. Шинээр халдвар авсан хүмүүсийн 38 нь Тэгү хотын иргэд ба үүнээс 33 нь “Шинчён Тэгү” Христийн сүмээс халдвар авчээ. Бусад тохиолдлуудын хувьд Сөүл, Гёнбук, Гённам, Чуннам, Гёнги, Чонбук, Чэжү, Гванжу гэх мэт газруудад бүртгэгдсэн байна.

Тус улсын хамгийн том голомт нь Тэгү хот тэр дундаа “Шинчён Тэгү” Христийн сүм болоод байна. Учир нь Өмнөд Солонгосын 31 дэх өвчтөн болох 61 настай итгэгч эмэгтэй халдвар авснаа мэдэлгүй нэг дор 1000 орчим хүн цугладаг сүмийн цуглаандаа хоёрдугаар сарын 9,16-ны өдрүүдэд явсан байна. Ингээд удалгүй тус сүмд явдаг хэдэн арван хүнээс коронавирусийн халдвар илэрч, тус улсад халдвар авсан хүний тоо огцом өссөн юм. Дээрх эмэгтэйг “супер халдвар тараагч” хэмээн хочилж байна. Тэгү хотод хөл хорио тогтоож, Христийн сүмүүдийг хааж, яаралтай арга хэмжээнүүдийг авч байна.

Одоогоор цуглаанд явсан 1000 орчим хүнийг шинжилгээнд хамруулах ажил хийгдэж байгаа ч 396 хүнтэй нь огт холбогдож чадаагүй, хаана яваа нь тодорхойгүй байгаа аж. Иймд цаашдаа халдвар авсан хүний тоо эрс нэмэгдэх магадлалтай байгаа гэнэ.

Мөн Чэжү арал дээр үүргээ гүйцэтгэж явсан тэнгисийн цэргийн нэг алба хаагч халдвар авсан нь тогтоогдсон. 22 настай цэрэг хоёрдугаар сарын 13-ны өдрөөс 18-ны өдөр хүртэл чөлөөгөөр Тэгү хотод байдаг гэртээ харьчихаад ирэхдээ ийн халдвар авсан байна. Халдвар авсан цэргийг Чэжү хотын эмнэлэгт тусгаарласан бөгөөд бусад цэргүүдийг цэргийн баазаас гадуур чөлөөгөөр явах, эргэлт авахыг түр хугацаанд хоригложээ.

Эх сурвалж: KOREA HERALD

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-21 182.160.1.148

Solongos ch uahaw uursdiiguu jamhaalahaal bod

Avatar

kub 2020-02-21 139.5.219.84

tarakhdaa khurvel ikh ogtsom tarakh magadlaltai yum bn … ilervel.gedeg strategoig bolovsruulj irgediin oroltsoog todorkhoi bolgokh kheregtei bololtoi …

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.187.204

энэ бол жинхэнэ христийн шашин биш шүү, мүүний шашин гэдэг шиг зохиомол зүйл. Эцэг хүү ариун сүнс авралдаа авагтун амин

Avatar

Монгол улс хятад улс биш 2020 2020-02-21 64.119.21.57

Энэ өвчин гол буруутай бол хятад улс энэ хятад сөнөөх хэрэгтэй бүх дэлхий даяар өвчин гол хэрэг бол энэ манай улс орж ирсэн бол монгол улс 3 сая доор устаж дуусан энэ хятад улс гол буруутай хятад бол хүн биш а******н 2020 онд хятад улс энэ өвчин дахин гаргаж бол усгалт манай улс орж монгол улс дуусан 3 сая монгол чуудад аа энэ хэлж сурах үг хаяхаа хэрэгтэй 2020 хятад улс сөнөөх цаг болсон

Avatar

ХЭХЭ 2020-02-21 103.212.116.170

үхэр гэдгээ битгий гайхуул

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.9.46.239

ОЛОН УЛСЫН НИСЛЭГЭЭ ЗОГСОО…!!!
ХЭНИЙГ Ч БҮҮ ОРУУЛ…!!!
ХЭНИЙГ Ч БҮҮ ГАРГА…!!!
ТЭГВЭЛ МОНГОЛ АВРАГДАНА…!!!
БҮХ ХИЛ ГААЛИА ХАА…!!!
ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ УЛСЫН ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛД НЭН ЧУХАЛ ЮМ ШҮҮ…!!!

Avatar

zochin 2020-02-21 64.119.21.110

солонгосийн нислэгийг болиочээ

Avatar

Баагий 2020-02-21 202.179.25.124

Уучлаарай, өөрт хамаатай юм болохоор юм хэлмээр санагдчихлаа. Манай мэдээний сэтгүүлчид мэдээгээ бага сага судалж байж бичиж байгаарай. Энэ Христийн сүм биш шүү. Шинчонжи гэдэг солонгос хүнийг бурхан болгосон Мүүн шиг солонгос шашин юм. Иймэрхүү зохиомол шашин солонгост 400 орчим байдаг гэсэн. Монголых Христийн сүмүүд бол ерөнхийдөө номлолоо лайв хэлбэрээр хийж, итгэгчид нь гэрээсээ номлолоо сонсож байгаа. Бас Корона вирустай тэмцэхэд туслах үйл хэрэг нь Христийн сүмийн нэн тэргүүнд хийх ёстой

Avatar

Үргэлжлэл 2020-02-21 202.179.25.124

ажил гэж итгэж байгаа тул Эвангелийн эвсэл гэдэг толгой байгууллагаас уриалж, хандив цуглуулан 30 сая орчим төгрөгийн бараа материалыг ГЕГ-т хүлээлгэн өгсөн бол дөнгөж өчигдөр Христийн төлөөх оюутны хөдөлгөөнөөс ГӨСҮТ-д талархлын хандиваар 10 сая төгрөг шилжүүлэн өгсөн байна. Ухань хот руу Хятадын элчингээр дамжуулан явуулсан хандив зогсоогүй байгаа, бүртгэгдэж байгаа байх. Улаан Есүсчингүүд нь хүнд үед, хүнд салбарт байгаа Монгол ахан дүүстэйгээ зүрх сэтгэлээр нэг шүү. Хамтдаа өвчнийг ялъя аа

Avatar

Христүүд ч гараад ирлээдэн 2020-02-21 202.126.89.118

Христүүд бас мүүнээ ялгаварлачихжээ. Нэг юм байж. Ялгаварлаад ирэхээрээ л философигүй шашин гэдэг нь бүр батлагдах юм.

Avatar

Хүннү 2020-02-21 202.179.27.149

ОК яасан вэ? Цагаан сарын хөл хорил тогтоогоод санаа нь амарчаагүй байлтай билээ. Солонгосын нислэгээ одоо зогсоо. Хятадаас илүү эрдэл дагуулах улс чинь Солонгос шүү. Та нарч тийшээ явах хэрэггүй. Хамгийн сүүлийн нислэг өнөөдөрийнх бодог. Энэ цаг үе бол гамшгийн үе…ойлго.

Avatar

Иргэн 2020-02-21 202.21.124.17

Ирсэн хүмүүсийг бүгдийг нь сар тусгаарлах хэрэгтэй байнаа. ЕРӨНХИЙ САЙД ГУАЙ ойлгож байнауу…

Avatar

Зочин 2020-02-21 192.82.69.16

Hristiin sumd yaduu humuus ih tsuglarch unegui hool iddeg, tegheeree tednar ih hurdan haldaj bgaa bh. Odoo Mongold baigaa shine tenger gazar geed horoolold bas bumbuguriin tend bdag sumiig bur musun haamaar bna.

Avatar

zocgin 2020-02-21 103.57.92.47

manqi x xurteel sum xiiduudee xorioroi naad malnuud chin yu ch xiij magadgui shuu

Avatar

С 2020-02-21 192.82.71.95

Солонгосын хилээ хаагаачээ өдий хүртэл халдваргүй бж байгаад

Avatar

URIALGA 2020-02-21 202.131.227.51

АРД ТҮМЭН МИНЬ ЭЭ. ЦАГААН САР ТЭМДЭГЛЭХГҮЙ БАЙХ ТАЛААР ГАРГАСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗАРЛИГ, УРИАЛГЫГ ЧАНД БИЕЛҮҮЛЖ, ЦАГААН САРАА ТЭМДЭГЛЭХГҮЙ БАЙЯ. ХЭРЭВ ТЭМДЭГЛЭВЭЛ ХҮМҮҮСИЙН ДУНД ХАЛДВАР АВСАН ХҮН НУУЦ ҮЕДЭЭ ЯВЖ БАЙЖ БОЛОХ ЮМ ГЭДГИЙГ ХАТУУ ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ БНА. ИЙМД ЦАГААН САРЫГ ТЭМДЭГЛЭХГҮЙ, ГЭР ГЭРТЭЭ БАЙЖ ЁСЛООД, COVID-19-ИЙН СУРАГ ТАСАРЧ, ЧИМЭЭГҮЙ БОЛСОН ҮЕД ЭХ ҮРСИЙН БАЯРААР ЭСВЭЛ НААДМААР ГЭР БҮЛ, АХ ДҮҮСЭЭРЭЭ УУЛЗАЖ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ. АМЬД ЯВБАЛ АЛТАН АЯГАНААС УС ГЭДЭГ БИЗДЭЭ. БАЯРЛАЛАА…..

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.161.84

Солонгосын нислэгүүдээ оройтоогүй дээрээ цуцлах хэрэгтэй

Avatar

Zochin 2020-02-21 202.126.89.205

Bidnii dund orood irtsen baihiig uguisgehui shinj temdeg ni 14.21 honogiin daraa ilerne geed baigaa shuu de times Sonor seremjee hezeech sulruulj bolhgui gedgiig l anhaarah esto.!!!!

Avatar

эмч 2020-02-21 27.123.215.222

МАНАЙХААН ЦАГААН САРААР ОНЦГОЙ ДЭГЛЭМ БАРИХГҮЙ БОЛ ХЭЦҮҮ БАЙДАЛТАЙ БОЛНО ШҮҮ СОЛОНГОС ЯПОНЫГ ХАРДАА ӨВЧНИЙ ТАРХАЛТ ЯМАР ХУРДАН БАЙНАА ХИЧНЭЭН ТӨР ЗАСАГ ЦАГААН САР ТЭМДЭГЛЭХГҮЙ ГЭЖ ШИЙДВЭР ГАРГАСАН Ч МАНАЙХАН ДЭЛГҮҮР ХОРШОО ЗАХ ЗЭЭЛЭЭР ЯМАР ИХ БУЖИГНАЖ БАЙГАА БОЛОХГҮЙ ШҮҮ МАНАЙХААН БИД ЧИНЬ ГУРВАН САЙХАН ШҮҮДЭЭ АНХААРЧЭЭ

Avatar

Зочин 2020-02-21 103.142.76.8

Монгол хүн байна даа тэр вируснээс нь тусаад үзчихмээр байна гэсэн оркууд их байна шүү. ЭМЯ нуугаад байгаа ч гэх шиг. Бас тэр ТВ9-ын Гантулга гэж зөнөг өвгөн байна. Өндөр хөгжилтэй Япон, Солонгос эмчилж чадахгүй байхад манай Монголд ороод ирсэн байх ёстой. МАНАН бүлэглэл ард түмнээсээ нууж байна гэж шааж байдаг шүү.

Avatar

монгол хүн 2020-02-21 202.21.109.120

ЕР НЬ АЗИ РУУ ЧИГЛЭСЭН БҮХ НИСЛЭГИЙН ТУН ЯАРАЛТАЙ ЦУЦЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ БАЙГААГ ЭРХ БАРЬЖ БУЙ "ИХ МЭДЭГЧ"- дээс ШААРДАЖ БН. АРД ОЛНЫ ҮГИЙГ СОНСОХГҮЙ, ТООМСОРЛООГҮЙН ХАРИУЦЛАГЫГ ХАР ТОЛГОЙД ЧИНЬ НОГДУУЛНА ГЭДГИЙГ ЭРТХЭН САНУУЛЧИХЪЯ !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-21 192.82.69.215

Тэнд байгаа монголчуудаа яах вэ?

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.167.115

yaaanaa hamgiin iheer mongolchuud amidardag gazarn baidal iim hund bolloo bid nariin hayaand uneheer haalga togshood baij bndaa ene virus.

Avatar

Зочин 2020-02-21 66.181.176.43

Солонгос, японы нислэгээ цуцалнуу!!!

Avatar

Зочин 2020-02-21 202.131.228.20

Солонгосын нислэгүүдээ цуцалчих уу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж