Автомашины захыг зогсоол болгоно | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Автомашины захыг зогсоол болгоно

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.02-нд нийтлэгдсэн

Автомашины захыг зогсоол болгоно

Төв вокзалын баруун талд байрлах Монгол, Оросын хувь нийлүүлсэн нийгэмлэг Улаанбаатар төмөр зам өөрийн эзэмшил газар 1000 авто машины зогсоолоо "Даяар Хас" компанид 2007 оноос хойш жилийн 30 сая төгрөгөөр түрээслэдэг байжээ. Харин саяхнаас "Даяар хас" компанитай хамтран ажиллах гэрээгээ "УБТЗ" нийгэмлэг цуцалж, дээрх газраа зориулалтынх нь дагуу ашиглахаар шийдвэрлэжээ. Тодруулбал, “Улаанбаатар” төв вокзалын төлбөртэй автомашины зогсоолыг нийтийн тээвэр, таксины зогсоол болгон өөрчилж, дээрх автомашины худалдааны захыг галт тэргээр үйлчлүүлдэг иргэд автомашинаа байрлуулдаг зогсоол болгон шинэчлэх аж. Улмаар тус газарт худалдаа эрхэлдэг иргэн аж, ахуйн нэгжийг газраа чөлөөлж, нүүхийг шаардан өнгөрсөн бямба гаригаас эхлэн дээрх худалдааны зогсоолын үүдэнд УБТЗ нийгэмлэг цагдаагийн байгууллага хамтарсан хамгаалалт гарч, худалдаа явуулахыг хориглож, цахилгааныг тасалжээ. "УБТЗ" нийгэмлэгтэй газар ашиглах гэрээ байгуулсан "Даяар хас" компанийн зүгээс дээрх үйлдэл хууль зөрчсөн, худалдаачдын эрх ашгийг бүдүүлгээр зөрчсөн тухай тайлбар хийв. Мөн тус газрыг ашиглах гэрээ автоматаар хоёр жилээр дахин сунгагдах ёстой. "УБТЗ" нийгэмлэг болон хотын удирдлага хууль зөрчин тус газрын 1000 мкв газрыг "ЭсбиЖиЮу" компанид зарсан. Энэ мэтчилэн газрын маргаанаа шүүхээр шийдвэрлүүлэхээр гомдол гаргасан гэж О.Мөнх-Эрдэнэ ярив. Харин "УБТЗ" нийгэмлэгээс тухайн газрыг хэсэгчилж зараагүй. Зарах шийдвэрийг Монгол, Оросын талууд хамтран хэлэлцэх ёстой. Энэ нь газар зарах эрх тийм ч амархан Монголын талын төмөр замын удирдлагуудад олдохгүй гэсэн сөрөг тайлбар хийсэн юм.

Хоногт автомашин бүрийнхээ тоогоор 2000 төгрөгийн түрээс төлж, 1000 автомашины зогсоол дээр худалдаа эрхэлдэг 300 гаруй иргэн байна. Худалдаа эрхлэгчидийн зүгээс энэхүү нүүлгэн шилжүүлэлт, газар чөлөөлтийн шийдвэртэй эсрэг санал илэрхийллээ. Улс, орны эдийн засаг хямралтай үед дэд бүтэц нь шийдэгдээгүй хоосон цементэн талбай руу нүүх боломжгүй. Борлуулах машинууд хөлдөнө, худалдан авагчгүй болно. Улмаар машины үнэ бууж, бид их хэмжээний мөнгөөр шатна гэсэн тайлбарыг автомашин худалдаа эрхлэгчид хийлээ.

Одоогоор төв вокзалын баруун талд байрлах 1000 автомашины зогсоолд 700 гаруй автомашин байна. Нэг машины зогсоолын хоногийн түрээс 2000 төгрөг гэж бодон, ерөнхийгөөр тооцвол "УБТЗ" нийгэмлэгтэй газар түрээслэх гэрээ хийсэн "Даяар Хас" компанид худалдаа эрхлэгч иргэд хоногт нэг сая 400 мянган төгрөг, 365 хоногт 511 орчим сая төгрөгийг төлдөг байгаа юм. Өөрөөр хэлвэл улсын эзэмшлийн газрыг хувийн компани түрээс нэрийдлээр ашиглаж, их хэмжээний мөнгө төвлөрүүлдэг гэсэн үг. Иймээс "УБТЗ" нийгэмлэгээс тус газрыг зориулалтынх нь дагуу ашиглахаар НИТХ-ын тогтоол, нийслэлийн Засаг даргын А/80 захирамжын хүрээнд автомашин борлуулагчдыг газар чөлөөлөхийг шаардаж, хамгаалалт гаргасан байна.

Одоогийн автомашины захыг ойрын хугацаанд үйлчлүүлэгчдийн зогсоол болгоно. Цаашлаад хоёр жилийн дараагаас одоогийн төмөр замын вокзалыг шинэчилж, шинэ вокзалын барилгыг барихаар "УБТЗ" нийгэмлэг төлөвлөжээ.

Д.УЛАМБАЯР

Зураглаач Н.БАТМӨНХ

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

оюун 2015-11-02 112.72.12.5

тэгээд одоо болтол тэр хэдэн наймаачдыг гаргаж чадаагүй юм уу төр ажлаа хийж чадахаа байжээ албаар наймаачтай хуйвалдаж сенсаци албаар үүсгэдэг байхаа Наад наймаачид бэлдээд өгсөн газар яагаад очихгүй байгаа юм бол наад газар бие засах амрах юм юу ч алга байдаг шүү даварсан гарууд вэ? Шинэ газар очиж үзсэн муу юм байхгүй харин ч ядаж вие засах газар байна лээ Төр төмөр нүүрээ гаргах хэрэгтэй төр хүчгүй болжээ ядарсан мань мэтийг бол яасан хурдан хөөж байгаа бол кк кк

Зочин 2015-11-02 182.160.1.150

ДАЯАР ХАСЫН ЗАХИРАЛ Ч ГЭХ ШИГ ТӨРИЙН ГАЗРЫГ ДАВХАР ТҮРЭЭСЛҮҮЛЭЭД ЯЗАРТАЛ ТАРГАЛЧИХСАН ГАХАЙ ШИГ ХУЛГАЙЧ ОДОО ЮУ ЯРИАД БАЙНАА. ЭДГЭЭР НОВШНУУДАД ТӨРИЙН ТӨМӨР НҮҮРИЙГ ХАРУУЛААД ХҮЧЭЭР ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. СУЛЛАСАН ГАЗРЫГ НЬ ТӨМӨР ЗАМААР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН МАШИНЫ ЗОГСООЛ БОЛГОХ НЬ ЗӨВӨӨ.

Зочин 2015-11-02 185.26.182.34

Хуцалгүй хурдан зайлцгаа.

зочин 2015-11-02 202.5.205.16

ИРГЭД БОЛ ШИЙДВЭРЭЭ ДАГАНА. ЭНЭ ЭСЭРГҮҮЦЛИЙН АРД ЧУХАМ ЯМАР ХҮМҮҮС БАЙНА?

Зочин 2015-11-02 202.179.20.66

Анхнаасаа хэт замраад одоо буцаад жаахан журамдаа ороё гэхээр нөгөө назгай дуртайгаараа байгаад сурчихсан хүмүүст хэцүү байгаа л даа.

Зочин 2015-11-02 202.70.46.219

Хэн сайн хэрvvл хийж, чанга хашигарна тэр талынх нь зев гэдгийг ардчилалд сайн суралцсан манай ард тvмэн ойлгодог болсон!! Худалдаачид эрхээ хамгаалан сайн тэмцвэл олонхи гишvvд та нарын талд орох болно!

Зочин 2015-11-02 46.38.48.34

Манайх шиг хотын төвдөө хүн амьдардаг газраа хуучин машины сэг зараад тосыг нь гоожуулаад бохирдуулаад сууж байдаг газар байхгүй.Нүүлгэ

Зочин 2015-11-02 103.57.93.145

Дураараа новшнууд вэ

zochin 2015-11-02 182.160.37.55

Зогсоолгүй вокзал гэж юу байхав. Зөв. Ядаж зорчигчид явах хүртлээ хөлөө амраадаг орчин хэрэгтэй Автомашины захыг нүүлгэхийг дэмжиж бнаа

Зочин 2015-11-02 122.201.22.229

Zailuulah heregtei. Zugeer tureesiinhaa mungiig ner sard oldog company bna shdee. Aldag yum bna

Зочин 2015-11-02 103.229.122.165

chemjuudiig nuulgeech ee yavuulbal taarna

Зочин 2015-11-02 182.160.3.200

shine gazar nuuhgui geed davarsan muusain chenjuud zevuun boosnuud shuu

амандаа байж зогсоол болгоорой доо 2015-11-02 202.9.43.210

амандаа байж зогсоол болгоорой доо монголчуудаа мэдээд авчаарай багоноос буугаад тэр зогсоол дээрээс машинаа унаад явж болох нь байна. байр барих бий дээ аман дээр бариад аваарай.

Зочин 2015-11-02 202.126.91.154

наймаачдыг битгий нүү гэж хулгайчдын нам МАН-ы сумьяабазар тэргүүтэй хулгайчид хатгаад хотын захиргааны ажлыг унагах гэж явуулга хийгээд байгаа болоод л ингэж асуудал үүсээд байгаа хэрэг. тэгэхээр хулгайчдын МАн-ынхан энэ бузар явуулгаа зогсоож олны ажлыг явуулаач ээ гэж хэлмээр бна.

Зочин 2015-11-02 202.9.42.48

Хурдан нүүлгэх арга хэмжээг яаралтай авна уу. Эд нар одоо арай даварч байна.

Зочин 2015-11-02 103.26.194.130

vogzal zogsoolgui. tomor zam ni tureesleed l. ene hotod gantshan chenjuud amidardaggui. niitiinhee erh ashigiig hundetgeed nuutsgee l de.

Зочин 2015-11-02 122.201.22.96

жилийн 30 саяын түрээсээр УБТЗ-с түрээслээд сардаа 40 гаран саяыг олоод сарын орлогоороо жилийнхээ түрээсийг төлөөд үлдсэн 11 сарын орлого болох 400 гаран сая төгрөг нь цэвэр ашиг: УБТЗ чинь харин дүүрцэн түрээслүүлэгч газар байна даа. Даяар Хас-н Босс үхэх гээд байгаа нь аргаггүй юм байна

Зочин 2015-11-02 122.201.22.229

Za neg iim biznesstei bol zugeer suugaad bsan ch yahavdee. Huurhii ene boss buus bolvoo gej

jervis 2015-11-02 103.229.123.155

Tsag oor bolj baigaa shuu chenjuudee!!!Uned orohoos omno zogsooluudaa avaach!!!

Зочин 2015-11-02 37.120.76.185

Зевее зев

Зочин 2015-11-02 37.120.76.185

Зев зев...дээр нь тэр зvvн 4 замаас сансар луу егсехед байдаг автобусны буудлуудыг нvvлгэж тэр хавийг ЦЭГЦЛЭХ цаг vнэхээр болсон шvv. Тэр хавийн баахан баар паб караоке замбараа vнэндээ л алга. Шенежин едержин согтуу хелчvv эр эм хvмvvc холхилдсон аймшгийн газар нэг байна аа !!!!!!

зочин 2015-11-02 103.57.95.20

энэ гахай шиг ***** зайлаад өгөөч машин түрээслэсэн мөнгөөрөө язартлаа таргалсан ***** байна ш дээ Одоо тэр техникийн захыг нүүлгэх хэрэг тэй маш заваан сэжигийн техникийн захг нүүлгэ

монгол хүн 2015-11-02 103.57.95.20

ЯПОНЫ БУРУУ ТАЛДАА РУЛЬТЭЙ НОВШИЙН ХОГ МАШИНУУДЫГ ОРУУЛЖ ИРДЭГ ЮМНУУДЫГ ХОТЫН ЗАХ РУУ ХӨӨЖ ЯВУУЛ

зочин 2015-11-02 103.57.95.20

ЭНЭ ЗАВААН ЗАХ УХААНТАЙ ЮМЫГ БУУЛГАХ НЬ ЗӨВ ЗӨВ

Зочин 2015-11-02 43.242.243.226

Даяар Хас гэнэ үү? Хүн юм уу? Хувалз юм уу? Суусан газраасаа шороо атгаж байгааг нь тасалдуулахад бухимдалгүй яахав.

Зочин 2015-11-02 203.194.114.236

Зогсоол болгох нь зев. Гэхдээ ашиг харсан, шуналын газар л битгий болго.

Зочин 2015-11-02 202.55.191.76

Davarsan chenjuudiig zailuulah tsag bolson. Tur tumur nudargaa haruul

nil bulgan shub 2015-11-02 202.126.91.96

emegtei hun shih bulga umschuud nali nali hiih yum baruun tiishee 22 luu yvah heregtei

Irgen 2015-11-02 182.160.4.231

Shuud huuj yavuul bugdiigni huduunii maluud hotoos zailah heregrtei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

d 2015-11-02 150.129.142.127

Үхсэний чинь амьдрал энэ тэр сөнлөө гэж. Хурдхан газраа чөлөөлөөд зайлаач ээ

зөв хөөгөөд зайлуул 2015-11-02 202.9.43.210

машинаа тавьчаад хол яваад ирэхэд хэрэг болно. даяар хас ч гэх шиг ***** нууд

ах лам 2015-11-02 202.179.20.113

Баруун зүг үтэр түргэн нүүү

Зочин 2015-11-02 103.229.121.199

Манайхан энэ түрээслэх,түрээслүүлэх гэсэн 2 өөр үгийг ерөөсөө ялгаж салгаж бичихгүй юм. Нэг нь түрээсэлж авах, удаах нь түрээслүүлэх буюу хүнд эд зүйлсээ түрээслүүлэн өгөх гэсэн утгатай. Үйлдэх хэв ч гэж нэрлэдэг. Сэтгүүлчид нь ийм юмаа зөв бичихгүй болохоор Монгол эх хэл минь бохирдохоос ч биш яахав дээ.

иргэн 2015-11-02 103.229.122.183

Иргэдийн нийтийн эрх ашигт энэ талбай машины зогсоол болж өөрчлөгдвөл маш нийцэлтэй байна. Тиймээс түргэн нүүлгээ. Аль эрт л ингэж шийдэх байсан юм даа. Их л орой зөв шийдвэр гарч байна даа!!!

Зочин 2015-11-02 202.126.89.246

Төр өмчөө мэднэ. Бас нийтийн эрх ашиг гэж байна. Авто машин борлуулах зориулалтын худалдааны төв нь байна. Энэ бол маш зөв шийдвэр.

зочин 2015-11-02 103.57.94.206

Нүүлгэх нь зөв. Энэ олон эрээвэр хураавар зогсоолуудыг журамлах нь маш зөв. Зориулалтын зогсоол ашиглалтад орсон гээ биз дээ. Тийшээ явцгаа

Зочин 2015-11-02 202.21.106.112

ХҮН ЮМАА АВНА ГЭЖ БАЙХАД ТЭР ВОКЗАЛ ХААНА БАРИГДАНА ЭНЭЭ ТЭРЭЭ ЭДЭНД ЯМАР ПАДЛИЙ БАЙНАА. ТҮРЭЭС АВЧ ШАМИГДУУЛЛАА Ч ГЭХ ШИГ ӨЧНӨӨНӨӨР НЬ ДАВХАР ТҮРЭЭСЛЭЭД АШИГ ОЛСОН БАЙГАА ШДЭЭ. ОЧИХ ГАЗАРГҮЙ БАЙГАА БИШ БЭЛДЭЭД ЭНД ИРЭЭ ГЭЭД БАЙХАД ДАВАРСАН ГАРУУД шүү.

Зочин 2015-11-02 66.85.140.100

Энэ ченжүүд мэдрэмжгүй гарууд юмаа. Төрийн шийдвэрийг олонхи иргэд дэмжиж байгаа цагт нүүхээс өөр аргагүй гэж мэддэггүй юм байх даа

Зочин 2015-11-02 202.179.20.96

Нүүлдээ юм болгон дээр л заваарч хэл эм хийж байх юм.

Зочин 2015-11-02 43.242.243.203

БОЛЬЁ ОО

Зочин 2015-11-02 122.201.26.210

Нүүлгэх нь зөв шүүдээ. Хөл толгойгүй бүгд дураараа байх юм. Нийтийн эрх ашиг гэж нэг юм байгаа шүүдээ. Төрийн шийдвэрийг биелүүлэхгүй бол төмөр нүүрээ харуулах нь зөв.

Зочин 2015-11-02 203.194.114.247

Zob zailuul novshiin chenjuudiig,peediisen lalriin xaltaruud.

Nuulge uur edentei yarih ym alga 2015-11-02 202.9.42.48

Ezen ni ymaa medej ereg ni usaa hashdag ym aa bugdiig ni nuulge, hoinoos ireed hot manaih gegch bolj baih shiv dee

Зочин 2015-11-02 49.0.130.204

Төр шийдвэрээ биелүүлүүлэхийн тулд хүч хэрэглэх эрхтэй. Хурдан нүүлгэ.

Зочин 2015-11-02 43.242.243.22

Эзэн нь газраа чөлөөлүүлж, өөр зориулалтаар ашиглана гэж байхад яасан юм ойлгодоггүй нөхдүүд вэ. Хэдийгээр түрээслүүлэх гэрээтэй ч гэсэн цуцалж болно шд. Ямар тэр газар дээр барилга байшин барьчихаад байгаа биш. Энэ асуудал УБТЗ-ын асуудал болохоос биш төрийн асуудал биш байна. Машины наймаачид явах л ёстой юм байна.

Зочин 2015-11-02 150.129.143.123

Нус наахад хаана ч наасан яахав дээ

Зочин 2015-11-02 150.129.140.44

naad hedee nuulgeechee uls oron hogjih shataa alhaj bhad manai irged ter tusmaa ene mashinii chenjuud bolimoor yumaa heruul hiigeel shuuhdeel gehiin icheesee goy saihan l buteen baiguulalt bolj bgan bnaleeshde

NUUH HEREGTEI 2015-11-02 150.129.140.54

CHENJUUD NUUGEEJEE.TA NARIIN TATBAR TOLDOG GEJ YU BSN YM, ODOO JINHEN ULSIINHAA GAZAR OCHIJ TATBARAA TOLOOCHEE,

Зочин 2015-11-02 202.179.29.223

ta nar zugeer l nuu

Зочин 2015-11-02 202.21.106.163

yostoi zuv. naaduulaa 22-iin tovchooruu huuguuch. vokzaliin ard mashin bagtahgui bhad chin ali ertnii ingeh heregtei bsan yum. ter mantuu ***** *****.

Газрыг суларсны дараа 2015-11-02 103.9.91.146

Тэр газар дээр байшин барьж л болохгүй байх. Хэдэн төмөр гараашны ачаар үлдэж хоцроод байсан сул газрууд олон давхар барилгаар дүүрээд түгжрэл улам дордсоныг тооцох хэрэгтэй болов уу. Энэ хүмүүсийн дургүйцэл нь газрыг хэн нэгэнд өгөх нь гэсэн хардлагаас үүдэлтэй. Тал талдаа зөв ойлголцоод нүүх нь дээр.

124578899 2015-11-02 49.0.186.13

Маш зө шийдвэр байна. Наадуулаа хурдан зайлуулаад. ТЗ-ийнхаа үйлчилгээнд зориул

Зочин 2015-11-02 27.123.214.2

Алийн болгон энэ хэдэн шантаажлагчлагчдаасаа айж амьдрах юм бэ? Төр төмөр нүүрээ харуулмаар юм

Зочин 2015-11-02 103.26.194.102

Ченжүүд одоо болноо. нүү...

Зочин 2015-11-02 202.179.10.243

700 машин өдөрт 2000 төгрөг төлдөг. өдөрт 1,400,000 төгрөг. Сард 42,000,000 төгрөг. Жилд 504,000,000 төгрөг. Үүнээс 30,000,000 төгрөгийг УБТЗ-д түрээсийн төлбөрт төлнө. Талбай нь цементлээгүй, шороогоороо. "Даяар Хас" ХХК зүгээр олддог 474,000,000 төгрөгөө авч үлдэхийн тулд айхтар юм болох нь дэ.

Зочин 2015-11-02 202.170.80.25

Манайхан бүүр задарчэээ . Төрийн цагдаа одоо жижиг сажиг өлсгөлөн тэмцэлд шантраад байвал төр шийдэр гаргаж чадахаа байна . наад улсууд чинь үнэндээ сүүлийн 20 жил хөдөлмөр хийсэнгүй ,

Зочин 2015-11-02 202.70.38.18

zov shiiidever shuu

Зочин 2015-11-02 202.70.38.18

Estoi zuv shiidver

Зочин 2015-11-02 122.201.31.62

Үйлчлүүлэгчдийн зогсоол болгосон нь зөв байна. Вокзалд машин тавих зай олддоггүй ш дэ. Үйлчлүүлэгчдэд зориулсан зөв шийдвэр гаргажээ.

Зочин 2015-11-02 119.40.97.94

Энэ ченжүүд заасан газарт нь худалдаагаа хийх хэрэгтэй ш дээ. Юун даварчихсан дуракууд вэ???

Зочин 2015-11-02 150.129.140.168

mashinii chenjuud 22 ruugaa zailtsgaa

tsogoo 2015-11-02 202.21.100.82

Tur bolood hotiin zahirgaa shiidver gargasan bol zugeer yav chuluul gar gesen alban shaardlaga tegeed hucheer nuulgeh heregtei. Henii yunii erh ashig end yarigdaad baigaan. Chenjuud zunduu l mongo hiilee odoo zaasan gazar ruu nuuh heregtei

ИРГЭН 2015-11-02 203.194.114.118

ЭД НАР ТӨРД ТАТВАР ТӨЛДӨГГҮЙ.АМАНДАА ОРСОН ҮНЭЭ ХЭЛЭЭД ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙГ ДОРОМЖИЛДОГ Ш ДЭЭ.ЕР НЬ БОЛ ЦЭВЭР ТУХТАЙ ХАМГААЛАЛТТАЙ НАЙДВАРТАЙ КАМЕРТАЙ ГАЗАР НАЙМАА ХИЙМЭЭР БАЙНА.НИХТ-ЫН ШИЙДВЭР ЗӨВ ГЭДГИЙГ НИЙТ АРД ТҮМЭН ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРНӨ.

zochin 2015-11-02 202.131.227.102

harvaas hulgaich tsaraita ondor vneer muu mashin borluulj irgediig shuldag tom tom yarisan garuud shuud hooj yavuul tor gazraa av