Х.Баттулга: Эрх мэдлийн төлөө тэмцэл болж байна | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Х.Баттулга: Эрх мэдлийн төлөө тэмцэл болж байна

Хуучирсан мэдээ: 2015.11.02-нд нийтлэгдсэн

Х.Баттулга: Эрх мэдлийн төлөө тэмцэл болж байна

“Монголын төмөр зам” ТӨХК-ийн төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга Б.Батзаяаг хоёр хоногийн өмнө буюу өнгөрсөн баасан гаригийн  орой Эрүүгийн цагдаагийн газрын Эдийн засгийн гэмт хэрэгтэй тэмцэх хэлтсийн ажилтнууд гэрээс нь баривчилж, Зайсан дахь хорих ангид хорьсон билээ. Энэ талаар УИХ-ын гишүүн Х.Баттулга, Л.Эрдэнэчимэг нар хэвлэлийнхэнд мэдээлэл хийж байна. Тэд хэлэхдээ “Тавантолгой ашиглах тогтоолын төслийг өнөөдөр 40 гишүүн өргөн барих гэж байгаа”-г дуулгав. Мөн Х.Баттулга “Батзаяаг цагдаагийнхан барьсан. Тэд мэдээлэл хийх биз. Тавантолгойг тойрсон зохион байгуулалттай асуудлууд хөврөх байх. Нарийн царигтай холбоотой асуудлаар улс төрийн бүлэглэлүүдийн эрх мэдлийн төлөө тэмцэл өрнөж байна” гэлээ.

ДЭЛГЭРЭНГҮЙ МЭДЭЭЛЭЛ

Г.ТУУЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-11-02 202.179.29.90

Jenko chiny uuruu mafiin gol tolgoilogch ny yum bishuu?

Зочин 2015-11-02 59.153.114.88

ЗӨВ ШҮҮ

ннн 2015-11-02 122.201.25.46

Зузаан гуяаар нь тас тэвэрээд хамт унана даа.

Зочин 2015-11-02 202.131.233.187

Женко баларч мэдэх л баагий даа...

Грузщики 2015-11-02 59.153.114.191

Халх голын чолоот бусийн тогтоолыг хучингуй болгож дахин хэлэлцэх гээд , Б . Батзаяа гээд - ар араасаа цуварсан Женко- гийн луйврын бараагаар чихээстэй таваарын хулгайн вагоныг зогсоож ачаагий нь буулгаж нягтлан тогтоолгое ! Ачигч , буулгагч нараа урагшаа ! Ленин буржуйг яаж хардаг билээ ? Яг л тэгж хар ! Поезд тронулся ...

хувийн хэвшилд өг 2015-11-02 1.251.132.190

баттулгад итгэх итгэл алдарсан,зүгээр бүх юмыг хувьд шилжүүл

Зочин 2015-11-02 202.21.106.164

Humuus mini uchriig medehgui baij tumur zam bhgui bolgoson geed MCS g magtaad duulaad ene huniig muulaad bhim,Hervee hyatadd bugdiig ugsun bsan bol bid udahgui tajik boloh geed bnashuu dee ,Hyatdad manai ur taliij ugsun,Hujaa udirdagch irehde ch helsn bid uguud l bgaa ugdug bsan tsaashdaa ch ugnu gej

Зочин 2015-11-02 184.188.140.11

Chamd uur heleh zuil alga uu ? Umhii Atigar tarvaga, karmaanii hulgaichaas turiin hulgaich bolson 4-r angiin bolovsroltoi, neree zuv bichij chadahgui baij said hiideg uls eh ornoo horloj, halh-goliig zarsan hamgiin adgiin ***** aa ????????????

Зочин 2015-11-02 103.26.193.40

suuliin battulgiig ih dairah boljee, tomor zam deerhi bodlogo ni bol aldaagui, ih hurlaas garsan huuliin hemjeend l bgaa sh dee, huuli zorchsongui gej saidiig buruutgahiin bol hen ch bsn omgoolno

Мгл 2015-11-02 103.229.120.211

Энэ мудак хиисэн луйвар булхайгаа улс торжуулээд, нам эвсэлиин хэруул болгоод, авилгадаад, заналхиилээд , хав даруулаад онгороох санаатай байгаа. Анх 17 чингэлэг спиртииг гаалиин агуулахад ус болгон том гэмт хэрэг хииж байхад нь хатуу хариуцлага хуулиинхан тооцож байсан бол монгол улс энэнии булэглэлиин луйвараас олон тэрбум доллорын хохирол хулээхгуй байлаа

х** чи муу Жанхуу 2015-11-02 103.26.193.129

Битгий солиор чи, саад хийж байхдаа хийх чинь яасан юм муу урвагч гөлөг...

х** чи муу Жанхуу 2015-11-02 103.26.193.129

Битгий солиор чи, саад хийж байхдаа хийх чинь яасан юм муу урвагч гөлөг...

х** чи муу Жанхуу 2015-11-02 103.26.193.129

Битгий солиор чи, саад хийж байхдаа хийх чинь яасан юм муу урвагч гөлөг...

Зочин 2015-11-02 180.149.78.29

BITGII DEMII DONGOS!!!! CHI ERKH MEDELGUI HUN UU!!!!!!!!

Улс орныг ингэж удирддаг юмуу 2015-11-02 202.9.42.197

Тавантолгойг тойрсон зохион байгуулалттай асуудлууд хөврөх байх. Нарийн царигтай холбоотой асуудлаар улс төрийн бүлэглэлүүдийн эрх мэдлийн төлөө тэмцэл өрнөж байна” гэлээ

zochin 2015-11-02 61.24.213.49

ar ni tom ym chin garaad ireh baihaa mongo ihtei hund huuli hamaagui

naiz 2015-11-02 61.24.213.49

ooroo l ehelsen shuu dee battulga min urt hel huzuu oroono gedeg chin ene dee boh hunii judagtai baisan bol iim ym boohgui baisan ***** uhaj heruul hiij ***** hurliizaar ni duudaad baidag bolohoor chin ene dee tenger gai tarisan hund shangiig ni ogdogdoo udahgui chamruu har ym irj bna daa ooroo l haraar ehelsen bolohoor chin ter baihgui yu daa

batsaan 2015-11-02 61.24.213.49

tomchuud alalatsaj bna daa erdenechimeg bolood tuunii ard baigaa tolgoilogch naruud odoo hereg ni ilerhne dee

zochin 2015-11-02 61.24.213.49

battulgiig sain shalgah heregtei ter ***** nohor baij magddagi hytadiin tagnuulch baij magddag shuu

nohoi jenko ***** 2015-11-02 103.229.120.113

Batzaya ganzuh 2iig zus todii tanina gesen baina daa neree zov bichij chadahgyi bas oi sanamj n ustaj baigaa ym baina

зочин 2015-11-02 202.21.117.114

АН алалцаад дуусахгүй ээ, одоо хоорондын тэмцэл нь улам ширүүслээ, улс орны эдийн засаг эдэнд огт хамаагүй байна шүүү, ард түмэн л хохирно доо, АН-аас л хурдан салбал энэ оронд хэрэгтэй юм даа

Ogi 2015-11-02 112.72.8.106

Battulga muu hun, Mongol-iin ard tumenii tarhiig ugaaj Tomor Zam bariulalgui, bidniig orsoldoh chadvargui bolgoson. Odoo Mongol uls uil laigii n amsaj bna!!!! Er hun taldaa bol mundogoo, sain tamirchin mujik, ghedee oshoo horsoloosoo bolj Mongol ulsaa horloj bolohgui!!!!

Зочин 2015-11-02 103.9.90.130

Мэ.Энхсайхан сайд А.Гансүхийн төмөр замын ТЭЗҮ хийлгэсэн "Маркиза" билүү компаний тухай яриж байгаад Зи.Энхболд даргаас цалингаа хасуулж цалингүй ажиллах дээрээ тулаад байгаа даа хөөрхий.

Зочин 2015-11-02 43.242.243.13

Женко түүний зарц Эргүү Эрдэнэчимэг нар одоо л Тавантолгойд санаа зовж гэнэ.Луйврарчдыг сайн шалгах хэрэгтэй.Юун Л.Гансүхийн нүүрсний нунтагийн 3-н тэрбум,энэ хулгайчийн А.Гансүх гэгч зарцтайгаа нийлж луйвардсан нь тэрбум доллараар л яригдана.

Зочин 2015-11-02 182.160.3.118

Бид түргэн Таван Толгойгоо хөдөлгөж улс орноо уналтаас гаргамаар байнаа, МСS -ийг ч гэсэн аврах хэрэгтэй. Том компаниа өөд нь татаж байж Монгол маань хөгжино.

Зочин 2015-11-02 122.201.21.66

odoo tsagdaa huuli huchniihen li uls turchdiin daramtand orchihgui shudraga ajillaj chadval ene 76-n barag tal ni maania unshuulah bh.derees gedeg ugiig helj bga hun burig shalgaj deerees hen gedeg said darga huuli huchniihend daramt shahalt uzuuldegiig ni ilruuleh heregtei.shudraga ajillaarai tsagdaa nart bayr hurgie.

зайл 2015-11-02 112.72.11.101

Муу ***** чи тендергүй гүйцэтгэгч шалгаруулсан бондын мөнгө яаж зарцуулсан аа л тайлбарлаач зарчимтай хүнч гэх ард түмэн одоо чамайг мэддэг болсон битгий хүмүүсийг хооронд нь алалцах юм яриад бай

Зочин 2015-11-02 122.201.21.66

altankhuyg hariugaa avah gej hudulj ehelj bga yum uu?M.Zorigt ta nar niilj demii li namaa hagalj butargan zasagaa ogtsoruulsan yum.uursduu ehelj udsun humuus arisaa hamgaalah gej yu ch gej hucaj bolno.gagtshuu ene zavaan uls turchdiin idej uuj bga uchnuun terbumiin zoliosond olon hun ard tumen hymrald orj bga ni l gamshig yumdaa.ene tom humuus hangalttai tsusalsan bolohoor hezee ch hymrahgui buhniig munguur shiideed li tseverhen bolchihno.

солиорвоо 2015-11-02 103.229.123.77

Эрүүгийн гэмт хэргээ улс төржүүлж амиа авах санаатай хулчгар хулгана бол дооо

Ard 2015-11-02 66.87.82.90

Chamd uur heleh zuil alga uu ? Umhii Atigar tarvaga, karmaanii hulgaichaas turiin hulgaich bolson 4-r angiin bolovsroltoi, neree zuv bichij chadahgui baij said hiideg uls eh ornoo horloj, halh-goliig zarsan hamgiin adgiin ***** aa ????????????

зочин 2015-11-02 203.194.118.114

Хувьчилал нэрээр өгсөн хөрөнгөө эргүүлж авъя.Ард түмний өмч байсан.

Баатар 2015-11-02 202.131.7.196

Эрх мэдлийн төлөө тэмцэл болж байгаа юм бишээ, Мафийг илрүүлэх тэмцэл болж байна."Баттулга-Гансүх-Батзаяа-БатЭрдэнэ" гэсэн аалзны торыг таслах ажиллагааг эцэст нь хүртэл явуулж АТГ мафийнхан ,авилгачид ,луйварчдыг шоронд хийх хэрэгтэй.

Zochin 2015-11-02 202.131.225.251

Huuliinhan ene udaa l gants zov zuil hiij bna daa sain shalgaad ogohoor ayandaa utas hovrood ezen deeree avaad ochino

Зочин 2015-11-02 182.160.35.190

бараг зүс таних төдий гэсийн бишүү нөгөө 2-оо ай? гол шаавал шаахаар л хариу хэлжээ

Зочин 2015-11-02 203.91.112.198

Хятад Ороё хоёр одоо зүүн сибирээр хэдийнэ нарийн царигаар холбогдчихлоо шү дээ. мөн хэцүү юм даа

erh chuluu. 2015-11-02 202.179.11.134

5 tolgoig hudulguh togtooliin tusliig 40 gishuun urgun barih gej bgaa gedeg chini unen bol harin saihan medee bna daa.

Зочин 2015-11-02 202.170.94.226

Demjij baina. Buhiin dood talyg harj uneg turj uhne gegcheer, Tulga gishuun shig bayan hun bish bolohloor amidral hetsuudeed baina. Bolomj gargah heregtei baina.

Зочин 2015-11-02 43.242.243.13

Женко түүний зарц Эргүү Эрдэнэчимэг нар одоо л Тавантолгойд санаа зовж гэнэ.Луйврарчдыг сайн шалгах хэрэгтэй.Юун Л.Гансүхийн нүүрсний нунтагийн 3-н тэрбум,энэ хулгайчийн А.Гансүх гэгч зарцтайгаа нийлж луйвардсан нь тэрбум доллараар л яригдана.

Зочин 2015-11-02 202.70.38.18

За ийм үлгэрийн юм ярьж тайлбар хийгээд юухэв дээ. Муу нуухаар сайн илчил гэдэг шиг, төмөр зам, дэд бүтцийнй төслүүдийн мөнгөөс идэж ууж өнөө хүрснээ хүлээвэл яасан юм бэ. Арай ч дэндэж байна. Зүгээр ч идэхгүй, дээрээс нь улсын хөгжлийг хойш чангаана...

баттулга худал жүжиг ш дээ 2015-11-02 202.131.225.42

панаалдаж сурсан гар шиг байгаан худал үнэн хятад монгол болгож монголчуудыг алалцуулж, улсын өмч хөрөнгө хямд худалдаж авч баяжисан гар гэж байсан.

erh chuluu. 2015-11-02 202.179.11.134

Genko odoo boli doo idej boloh avch boloh buhniig avchaad deer ni tumur zamiin ajliig 8 jil gatsaaj hayachaad odoo bolih boloogui yu.5 tolgoi hudluh heregtei.tegej baij humuus ajliin bairtai bolno.ta nariin ene teneglel hirees heterch bna.songuuliin daraa ta 2 neg ni shorond nuguu ni shar hadand yavj gai boloh vii dee.Ene tur chini ta nariin toglood duusgaj bgaa MoAX bish bmaar.

Зочин 2015-11-02 202.170.71.163

Бондын мөнгө, төсвийн мөнгийг Төмөр зам барих нэрийдлээр хулгай хийсэн улс эхнээсээ хэвлэлийн бага хурал хийгээд эхэллээ дээ. Төмөр зам барих нэрээр мөнгө хулгайлсан улсууд Засгийн газарыг огцоруулна гэж айлгасан сурагтай. АН-н бүлгийн хурал дээр Батзаяагийн асуудлыг найштай шийдэхгүй бол Сайханбилэгийн засагийн газарыг огцоруулна гэж айлгасан сурагтай

Зочин 2015-11-02 202.179.17.225

Baas hatavch umhiigee tavihgui bolotoi. Mongoliin ard tumen Battulgiin shunalaas hohirch duusahgui ni bololtoi

Зочин 2015-11-02 103.11.192.106

suuliin 3 songuli daraalaad hij boloh buh saidiig hiij buh l gishudiig hudulguud bsan bus uu? odoo um hyazgartai

zochin 2015-11-02 202.9.42.99

ОХУ, ЗХУ болон СНГ-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. Международная комиссия по признанию и эквивалентности учебных курсов, документов об образовании оформляет и выдаёт выпускникам высших учебных заведений бывшего СССР incorvuz@mail.ru Утас:88671597

Мгл 2015-11-02 103.229.120.211

Энэ луйварчдын гарт гав углах болоогуй юу ? Хуулиинхаан!!

Зочин 2015-11-02 103.11.192.106

za bolioooo boli, hen ch itgehgui, Tavan tolgoig ta gatsaagaad avtsan biz dee, zugeer l hulgai hiisen ilerchih geed baina l geed heleechee

Ard 2015-11-02 66.87.82.90

4-r angiin bolovsroltoi 17 chingeleg spirteer ard tumnee horduulsan Atigar Jonhuu battulga ene buhnii ard bgaa, mun Atigar tarvaga elbegdorj ch bgaa, umhii AN-uusuudiig bugdiig Zailuulah tsag udahgui ireh bno....Jonhuu battulga Bol Mongoliin ediin zasgiig dampuuruulahad gol uureg guitsetgesen, hulgai luivar deermiig bizness uhaan gej oilgodog karmaanii hulgaichaas turiin hulgaich bolson zuunii shildeg luivarchin bno.

Ard 2015-11-02 66.87.82.90

Монгол улсын хөгжлийг бүхэл бүтэн 8 жил гацааж ард түмний бүхэл бүтэн 70 жил бий болгосон хөрөнгийг хулгай луйврын аргаар өөрийн болгож, Монголын ард түмнийг 17 чингэлэг спиртээр хордуулсан энэ бузар луйварчин одоо болно оо. Өөрийнх нь идэж уусан бүх хэрэг илрэх гээд, урагшаа ямар ч хамаагүй аргаар нарийн төмөр зам тавиулахгүй гэж Орос болон Хятадаас авилгалд авсан 55 сая доллар нь нэхэгдэх вий гэж айсандаа уснаас хуурай гарахын тулд "зориуд туслахаа баривчлуулж" нийгмийн анхаарлыг зориуд өөр зүг руу сарниулах, Монгол улсыг самрах ээлжит жүжгийн сценари эхэлж байна. Нэрээ зөв бичиж чадахгүй энэ бузар луйварчин Монгол улсад чухам юу хийж бүтээсэн, ямар ноцтой, ямар аюултай, хэзээ ч төлж баршгүй хохирол учруулсныг энд товчхон дурдая. 2008 оноос хойш барилга хот байгуулалтын сайд, зам тээврийн яамны сайд, одоо хөдөө аж ахуйн сайд хийж байгаа энэ нөхрийн үлдээсэн ул мөр нь дан хар, хохирол нь дор хаяж хэдэ зуун миллиард доллараар (Өмнийн говь хэзээ ч эргэн нөхөн сэргээгдэхээргүй болсон хохирол энд ороогүй) яригдах болно. 2008 оны дэлхийн санхүү эдийн засгийн хямрал болоход Монголын барилгын салбар бүрэн уналтанд орж, дампуурлын ирмэгт хүрсэн байв. Чухамхүү энэ үед энэ бузар луйварчин барилгын компаниудын борлогдохгүй байгаа орон сууцуудаас татаас авч “100 мянган айлын хөтөлбөр”-т хамруулан дундаас нь хамгийн багаар бодоход 100 сая долларын цавчаа хийв. Мөн үүнтэй төстэй аргыг Шинэ Яармаг орон сууцны хороолол хөтөлбөр дээр хэрэгжүүлж зөвхөн цаасан дээр байгаа хөтөлбөр гээчээс цэвэр 10 сая ам долларын цавчаа хийв. Одоогийн барилгын салбарт үүсээн үнийн хөөсрөл энэ луйварчинтай салшгүй холбоотой болно. Энэ бузар луйварчны оролцоогүй хэрэг гэж байхгүй дээ, Шинэ төмөр зам төслийн 55 сая ам доллар, нэмэлтээр гаргасан 14 млрд төгрөг, мах талх өргөн хэрэглээний бараа бүтээгдэхүүний үнийг тогтворжуулахад гаргасан 720 млрд төгрөг, МИАТ-ийн 9.3 млрд төгрөгний хэрэг, сүүлийн үед шуугиан дэгдээгээд буй Иргэн О.Эрдэнэсолонгийн гэх “Зоос” банк, “Голомт” банк, Худалдаа хөгжлийн банкаар 2009-2013 оны хооронд 13,9 тэрбум төгрөг, 323 сая ам.долларын буюу нийтдээ 475 орчим млрд төгрөгний хэргийн гол толгойлогч нь Жонхуу баттулга юм. Энэхүү хэргийг гол захиалагчийг төөрөгдүүлэх зорилгоор зууны шилдэг тархи угаагч баабар хүртэл хөлсөөр элдэв зүйл бичиж ард түмний тархийг угаах гэж оролдож байна, одоо баабарыг жонхуу мэт нь тоож уншина уу гэхээс өөр тэрнийг тоож унших хүн байхгүй. Түүний хийсэн дараагийн нэг том цавчаа бол Шинэ төмөр зам хэмээх Монгол улсыг элгээр нь хэвтүүлэх том цавчаа байлаа. Нийт өртөг нь 5 миллиард долларын өртөгтэй уг төслийн дор хаяж 20 хувь өөрт нь ноогдоно гэж тэр тоцсон байв. Тиймдээ ч үүнийгээ амжилттай хэрэгжүүлэхийн тулд хэт эх оронч болох сценари зохиож хувийн компанийн хийж байсан ажлыг зориуд санаатайгаар гацаасныхаа шанд Оросын олигархи Дерипаска мөн Хятадын тусгай албадаас хэдэн арван сая доллараар хэмжигдэх авилгал авсан байлаа. Уг санаа нь бүрэн хэрэгжиж чадаагүй улс төрийн нөхцөл байдал үүссэн, өөрийнх нь идэж уусан бүх хэрэг илрэх гээд, урагшаа ямар ч хамаагүй аргаар нарийн төмөр зам тавиулахгүй гэж Орос болон Хятадаас авилгалд авсан хэдэн арван сая доллар нь нэхэгдэх вий гэж айсандаа сайдаас чөлөөллөгдөж Монгол улсыг самрах ээлжит жүжгийн сценари эхэлж байна.Хэрэв Монгол улсад төр засаг гэж байдаг бол, өчүхэн ч гэсэн шударга үнэн гэж байдаг бол энэ бузар луйварчинг ЭХ ОРНООСОО урвасан хэргээр үтэр түргэн хөлийг нь гозолзуулаад ачих нь зүйд нийцэх болно. Uragshaa nariin tsarigtai tumur zam tavih ni oros-t bolood china-d ashiggui,harin MONGOLD ASHIGTAI, urgun tsarigtai tumur zam tavih ni oros bolood china-d ashigtai, harin MONGOLD ASHIGGUI gedgiig 1-r angiin huuhed ch oilgono. yaagaad ve gevel Mongoliig hurdan hugjihiig oros ch gesen china ch gesen usa ch gesen japan ch gesen EU ch gesen bugd husehgui bgaa... bi buhel buten 6 jil 2008 onoos eniig hooloigoo suutul helsen, eh ornoo gesen bid nar shig humuus hujaa gej adlagdaj, eh ornoosoo urvasan jonhuugiin utsan huuheldei bolson do.ganbold, orosiin oligarhi deripaskagiin shalnii alchuur jonhuu met ni eh oronch bolj huvirsan bailaa. Jonhuu battulga bol Mongol ulsad nuhuj barshgui hor urshig tarisan mash onts notstoi ayultai etgeed yum shuu. Hezee ch barigdahgui tumur zam gej heden shoroo ovoolj 55 saya usd idsen, ulsiin hamag ungutei uudtei niitdee 1 mlrd usd –r unelegdeh maxipmeks, talhhicher, bayangol-g zoriud dampuuruulj uneguiduulj sanhugiin mahinatsiin argaar uuriin bolgoson,dan gants oros-d bish mun davhar hujaa-d biee unelj buhel buten 6 jil Mongol ulsiin hugljiig hoish ni changaaj umniin goviig dahin hezee ch sergeheergui notstoi hor urshig tarisniih ni tuluu saidaas ogtsruulj ih hurliin gishuunees ni erguulen tataj, huuli busaar olson buh hurungiig ni ulsiin bolgoh ni zuid niitseh bno.