УОК: Хот хоорондын тээврийн хөдөлгөөнийг зогсооно | News.MN

УОК: Хот хоорондын тээврийн хөдөлгөөнийг зогсооно

УОК: Хот хоорондын тээврийн хөдөлгөөнийг зогсооно

УОК: Хот хоорондын тээврийн хөдөлгөөнийг зогсооно

Улсын онцгой комиссын өнөөдрийн /2020.02.20/ хуралдаанаар хот хоорондын зорчигч тээврийн хөдөлгөөнийг хоёрдугаар сарын 23-наас 27-ныг хүртэл зогсоохоор боллоо. Коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх зорилгоор 13 аймгийн Онцгой комиссын даргаас ирүүлсэн хүсэлтийг үндэслэн ийнхүү хөдөлгөөнийг түр зогсоохоор болжээ.

Улсын Онцгой комиссын дарга Ө.Энхтүвшин "БНХАУ-ын хаврын баярын үеэр 84 сая орчим хүн шилжилт хөдөлгөөн хийсэн нь коронавирус тус улсын бүх муж болон бусад улсад тархах нөхцөлийг бүрдүүлж, халдвар 34 хувиар нэмэгдсэнийг тогтоосон. Нийт 13 аймгийн онцгой комиссын даргаас ирүүлсэн саналын дагуу уг асуудлыг хэлэлцэж, орон нутгийн замын хөдөлгөөнийг хоёрдугаар сарын 23-ны өдрийн 08.00 цагаас 27-ны өдрийн 08.00 цаг хүртэл хот, хоорондын зорчигч тээврийг зогсоохоор боллоо. Үүнд агаарын нислэг хамаарахгүй, автобус, галт тэрэг, автомашинаар Улаанбаатараас орох, гарах, аймгуудаас орох гарах хөдөлгөөнийг зогсоож байна" гэлээ.

Онцгой байдлын ерөнхий газрын дарга Т.Бадрал "Зам хаах шийдвэр гарсантай холбоотойгоор хулгайн замаар явж, энд тэнд цасанд суугаад өөрийгөө хамт яваа хүмүүсийнхээ амь насанд эрсдэл учруулахгүй байхыг онцгойлон анхааруулж байна. Ойрын өдрүүдэд ихэнх нутгаар цас орж, цасан шуурга шуурч хүйтэн байхыг Цаг уур орчны шинжилгээний газраас анхааруулсан" гэлээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ЗөвЗөв
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-20 66.181.185.209

Микроны мөнгө авагч нар маскгүй автобус хүлээж буй хүмүүс рүү шүлсээ үсэргэн хэдэн мин хашгарч байна. Маскгүй бол торгох хэрэгтэй. Бүгд маскгүй хашгараад дуугүй байж болохгүй юу? Суух хүмүүс асуугаад л сууна биз. Арга хэмжээ авна уу.

Avatar

Зочин 2020-02-20 192.82.74.204

Mongold wruul gej baihgui boljee.bugd l haldvartai. Halvartaigaa ch medehgui bie biedee damjuuldag blljee. Yaltai ch bilee. Ene bol setgetsiin emgeg

Avatar

Хүннү 2020-02-20 202.179.27.149

Тэр үед хятад коронавирус дэгдчихсэн байсан. Тэд үүнийгээ мэдэлгүй тараасан гэхдээ зөвхөн Уханьд тархсан. Сүүлд нь бусад мужуудад тархсан. Одоо ч өвчний голомт Уханьд л байгаа. АНУ- төрийн н/б байсан Майк Помпео “Хятад улс Монголоос бохир нүүрс авснаас болж энэ өвчин гарсан” гэж мэдэмхийлээ.

Avatar

Хот дотор хаах юмуу үгүй юмуу ??????? 2020-02-20 64.119.22.138

Хот дотор хаах юмуу үгүй юмуу ???????

Avatar

Зочин 2020-02-20 150.129.142.162

Бөөн хэрүүл маргаан постууд дээр үүсэх вий дээ. Хяналтын постууд дээр ажиллах цагдаа, мэргэжлийн хяналт, онцгойгийн албан хаагчид .чинь хүнд нөхцөлд ажиллах нь байна.Энэ бүхнийг сайтар болгоосон юм байгаа биз дээ, дарга нар аа.

Avatar

Хор 2020-02-20 203.91.115.56

ЭНЭ ОБЁГ ДАРГА БАДРАЛ ГЭЖ БАЛАЙР ШУНАЛТАЙ ХАРАХАД ГЭМГҮЙ ЦАРИАЛСАН НОВШИЙГ ХУРДАН ХОРЬЖ ЯЛЫГ НЬ ЭДЛҮҮЛЭЭЧ. ОЛОН ЖИЛ ЯЛЛАГДАГЧААР ЯВЛАА.ЯЛАА ЭДЛЭХГҮЙ БОЛ ЧИНЬ ЧИНИЙ ҮР ХҮҮХЭД АЧ ЗЭЭ ҮР УДАМ ЧИНЬ ХЭДЭН ҮЁРЭЭРЭЭ ЧИНИЙ ШУНАЛ МӨНГӨ ӨНГӨНИЙ ҮЙЛИЙН ҮРИЙГ ҮҮРЭХ БОЛНО ДОО. ҮЙЛИЙН ҮР ГЭЖ БАЙДАГ ЮМ ДАА

Avatar

Зочин 2020-02-20 202.179.27.169

Хулгайн замаар явж цасанд суусан бол хэн ч очиж туслахгүй

Avatar

1233 2020-02-20 103.29.144.186

21 -ni ugluunii 8 tsagaas ehlen 27-ni 8 tsagiin hoorond haagaachee.

Avatar

Зочин 2020-02-20 202.179.27.149

Битгий

Avatar

zochin 2020-02-20 192.82.76.19

хэдэн ОРКууд хулгайн замаар явж дуудлага өгөх бол баталгаатай.гарсан зардлыг нь өөрсдөөр нь төлүүлнэ,нэр,ус,зураг хөрөгтэй нь зарлаж ОРК гэдэг таних тэмдэг дарна гэж эртхэн хэлээч!.

Avatar

Зочин 2020-02-20 31.187.26.47

hahaha zuv zuv 😅

Avatar

иргэн 2020-02-20 66.181.161.57

ахмад настай хүмүүсээ хүндлэж бэлэг өгч урам хайрлаж садан төрлөөр цугалдаг баяр, Гэр гэртэй шинэл гэх шиг , зам хаагаад тэнэгтэж байхаас шууд л хориглоод л асуудлаа шиидээч.

Avatar

Зочин 2020-02-20 59.153.85.134

хориглочихсон ш дээ үхрээ

Avatar

зочин 2020-02-20 202.9.46.55

13 аймгийн онцгой комиссийн нэрийг барьж зам хаах нь утгагүй. Шалгаад л явуулж болно ш дээ.

Avatar

Иргэн 2020-02-20 66.181.161.11

Импортын барааг зөөж байгаа машиныг чинь робот биш монгол хүн барьж байгаа шүү дээ энэ хүмүүс чинь ьирусын халдвар авдаггүй юм уу иргэнээ бодоод нэг мөсөн хөдөлгөөнөө хаагаач эа энэ хүмүүсээр дамжиж халдвар тархахгүй гэсэн баталгаа байна уу хэн хариуцах юм

Avatar

MGL 2020-02-20 66.181.161.104

Хотын бүх замыг хаа … ингэхгүй бсан бол ямар юмны хөл хорио вэ … эргүү малнууд

Avatar

MGL 2020-02-20 66.181.161.104

Хот дотор зам хаагаачээ .. хотыхон хот дотороо золгохоор яв гэсэн үгүү…. арчаагүй зориггүй дарга нар байхюмаа

Avatar

Зочин 2020-02-20 103.9.90.98

Чааваас даа чи нээрээ

Avatar

Зочин 2020-02-20 192.82.72.9

Odoo huduunii garaltai orkuud chin bugd l huduu garaad yavchna. Tegeed hyatad yavsan hamaatnuuddaa unsuulj bgaad hureed irnedee. Zamuudaa haaval taarna esvel bigdiig ni gargaad ergej oruulaad hereggui

Avatar

Би орк 2020-02-20 66.181.161.54

Чи орк биш бол чиний ээж , аав чинь орк л байж таараа ээж аав чинь биш юм аа гэхэд эмээ , өвөө чинь орк байсан гэхэд чи бас үгүй гэж бодож байгаа бол гарал үүслээ сайн бодох хэрэгтэй шүү. Ичихгүй ааруул, өрөм, тараг, сүү идэж уудаг л биздээ. Бас чиний уудаг архи иддэг талхыг чинь хөдөөний оркууд тарьж ургуулдаг юм. ЗООООНБИИИЙ минь.

Avatar

Зочин 2020-02-20 66.181.161.12

Ха ха ха гоё хэлсэн байна . Зонбинууд Зун болохоор агаар салхинд гарна гээд гол ус бузарлаад явдагаа болиорой тэр чинь оркуудын нутаг .

Avatar

mgl 2020-02-20 202.9.40.184

Zogsooh ni tumen zuv, Ereeniig hugjuuldeg, utgaa aldsan bayariig temdeglehgui bolson tun zuv. Daraagiin jilees daruuhan, jinhene utgaar ni temdeglej ehleh heregtei.

Avatar

Баатар 2020-02-20 202.126.88.61

Энхтүвшин гэх зөнөг коммунист царайлсан өвгөн сүржиггэхээ больчих

Avatar

Зочин 2020-02-20 122.201.21.221

Mongol helnii mergejilten sur baraatai…ih surguuliin mongol heliig tugssun. Hun dee. Noiluud mongol hel surdag gevel doromj boloh baih daa uuchlaarai

Avatar

Зочин 2020-02-20 122.201.22.115

Агаарын тээврийн либерал хуулийг бүрэн чөлөөлж байж олон авиа компани өрсөлдөнө үнэ буурна миат ажилчидаа үнэгүй нисгэх билет өгдөг шахаа мэтээс болж дэлхийд байхгүй монголоос эхлэлтэй өндөр үнтэй билеттэй. Монголд энэ агаарын тээврийн салбар мөн гадны хямд хүүтэй зээлийн үйлчилгээтэй банкийг оруулж ирэхгүй улстөрийнхөн авилга авдаг болоод л бүрэн чөлөөлж өрсөлдүүлэхгүй байгаа нь үнэхээр эмгнэл

Avatar

Зочин 2020-02-20 203.91.118.180

Налайхаас хот руу ажилдаа явдаг хүнийг яах вэ. Хотын нэг дүүрэг биз дээ арай хаахгүй биз яах юм бол хө

Avatar

Зочин 2020-02-20 202.179.25.124

Мэдээллээ сайн өгч байгаад нэг цагт шууд хаа. Шинийн нэгэний өглөө замаа хаа.

Avatar

Unshigch 2020-02-20 202.21.107.75

Zov shiidver garch

Avatar

Газрын зураг 2020-02-20 103.111.68.3

Налайх, Багануур, Био, Шувуу, Өлзийт, Эмээлт хаагдахуу

Avatar

АСУУЛТ 2020-02-20 202.70.34.114

ҮҮНД УУЛ УУРХАЙН КОМПАНИЙН ЭЭЛЖИЙН АЖИЛЧДЫН АВТОБУС ХАМААРАХ ЮМ УУ????

Avatar

Зочин 2020-02-20 202.9.46.131

Нислэг яагаад хамаагүй гэж?

Avatar

Зочин 2020-02-20 198.16.70.28

Налайхаас УБ орж байгаа хөдөлгөөн хаагдах юм уу?

Avatar

Зочин 2020-02-20 202.131.241.210

Налайх хамаарахгүй юм байгаа биз дээ

Avatar

Зочин 2020-02-20 124.158.107.35

за тэгээд энд тэндүүр бултаж явж байгаад цасанд суучихаад ядаргаа болоод байваа нөхдөө.

Avatar

Иргэн 2020-02-20 66.181.161.11

Эрээнээс ачаа жимс ногоо зөөгөөд байгаа машинуудаа зогсоогооч ээ эргүү хүүрнүүд ээ

Avatar