З.Энхболд VS С.Чинзориг | News.MN

З.Энхболд VS С.Чинзориг

VS

З.Энхболд VS С.Чинзориг

Тэтгэврийн шинэчлэл яригдаж байгаа энэ үед Нийгмийн даатгалын сан яагаад алдагдалд орсон талаар төрийн эрх барьж буй эрхэмүүд бие биедээ бурууг тохоод удаж буй. Капитал банканд байршиж байсан Нийгмий даатгалын сангийн 100 гаруй тэрбум төгрөгийг салбарын яам нь татан аваагүйгээс шимтгэл төлөгчдийн мөнгө эрсдэлд орсон гэдэг асуудал хөндөгдөх болсон. NEWS агентлаг VS булангийн энэ долоо хоногийн дугаартаа Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнийн зөвлөх З.Энхболд болон Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сайд С.Чинзориг нарын байр суурийг хүргэж байна.

З.Энхболд
АН-ын дарга С.Эрдэнийн зөвлөх

"2016 оны зургадугаар сард С.Эрдэнэ Нийгмийн даатгалын сангийн мөнгийг нэг ч төгрөгийн алдагдалгүйгээр хүлээлгэж өгсөн. Н.Номтойбаярын үед НДС-гийн мөнгө бүрэн бүтэн байсан. С.Чинзориг сайдын үед Капитал банкны байдал муудлаа гэж дохио өгсөөр байтал С.Чинзориг сайд энэ мөнгөө банкнаас аваагүй учраас алга болсон. НДС-гийн чөлөөт үлдэгдлийн мөнгийг банканд байршуулдаг гэрээ гэж бий. Анхны шинж тэмдэг илэрмэгц үл маргалдах журмаар мөнгөө татаж авах боломж нь С.Чинзориг сайдад байсан. Хэрэв банканд нь мөнгө байхгүй тохиолдолд Төв банкинд хадгалуулдаг нөөц хөрөнгөөс нь татаж авах эрх нь мөн байсан. 2019 оны эхээр Капитал банк муудсан дохиог Төв банкнаас өгсөөр байтал С.Чинзориг мөнгөө татаж аваагүй нь буруу. Энэ мөнгө алга болсныг хууль хяналтын байгууллага шалгаж байгаа бол НДЕГ-ын дарга байсан Ц.Уртнасан, С.Эрдэнэ, Н.Номтойбаярт огт хамаагүй, мөнгө хэний үед алга болсноор нь шалгах байтал огт хамаагүй хүмүүсийг хорьж шалгах нь буруу. Хуулийн байгууллагынхан ажлаа зохих ёсоор хийхгүй байна". 

Эх сурвалж: www.news.mn

С.Чинзориг
Хөдөлмөр, нийгмийн хамгааллын сайд

2017 оны аравдугаар сард сайдаар томилогдож очиход Капитал банкны гэрээ дуусчихсан, 70 гаруй тэрбум төгрөгийн үлдэгдэл "Капитал" банкны харилцах дансанд байршиж байсан. Тухайн үед би "Капитал" банкны байдал хүндэрч байгаа учраас гэрээ сунгахгүй гэдэг асуудлыг тавьж, 2018 оны тавдугаар сар хүртэл явсан. Дараа нь Нийгмийн бодлогын байнгын хороон дээр гарсан ажлын хэсэг “Капитал” банкны харилцах дансан дээр их хэмжээний мөнгө таван хувийн хүүтэй байршиж байна. Тиймээс “Капитал” банкнаас мөнгөө татаж авч чадахгүй бол хүүгийн алдагдал үүрэхгүй байх нь зүйтэй. Мөнгөн хадгаламж хэлбэрээр байршуул” гэдэг чиглэл өгсөн учраас харилцах дансанд нь байсан 70 тэрбум төгрөгийг хадгаламж хэлбэрээр байршуулах гэрээ байгуулсан. Түүнээс “Капитал” банкинд мөнгө нэмж байршуулсан зүйл огт байхгүй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Билгүүн 2020-02-19 202.55.188.39

Танай сонины эзэн гэж ямар гоожуур байна аа. Дандаа Баттулгыг муулж явах юм. Гоожуур зантай п***а нар л эр хүн шиг хүнд атаархаж явдаг даа.

Avatar

Нэг 2020-02-19 172.90.243.62

Монголд аливаа нэг гай болоход ард н дандаа Зика байдгийг хүмүүс харах болоогүй уу. Энэ жоонох бикэнд ямар их шунал багттдаг үм бээ бүү үзэгд

Avatar

ЖИНХЭНЭ ЭЗЭД НЬ 2020-02-19 103.111.68.50

ЙАНКНААС АВСАН ЗЭЭЛИЙГ ХУРДАН БАРАГДУУДАХ ХЭРЭГТЭЙ ЭЗЭНТЭЙ Л БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

зочин 2020-02-19 202.9.46.112

банкны мөнгө өөрөө урсаад гардаггүй нь ойлгомжтой. Хариуцсан эзэн, ажилтан, хариуцлагатнууд байсаар байтал нь мөнгө алга болсон гэдэг чинь ард түмнээ хэтэрхий доромжлоод байгаа юм бишүү???? Хамааралтай эздэд нь хариуцлага тооцож НДМ-ийг гаргуулах л ёстой биздээ? Банкны мөнгө ард иргэдэд болохоор нэг төгрөгний ч алдагдалгүйгээр аваад байдаг атлаа " алдах" болохоороо хэдэн зуун сая тэрбумаараа "алга" болно гэж байхуу???????? эрхэм идэж цаддаггүй шуналтнууд минь!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-19 119.40.100.66

Тэр их мөнгийг хэн авсан бээээээ тэд хариуцлага хүлээхгүй юмуууу

Avatar

зочин 2020-02-19 43.228.129.20

Хэн буруутай этгээд нь зүгээр өнгөрнө, харин буруугүй этгээд нь буруутай блж таарна, тэгэхээр бол ионголд буруу зүйл хийгээд л явбал болно өөр вариант байхгүй.,энэ бол монголын өнөөгийн дүр зураг. хэзээ энэ зэвүүн цаг дуусах юи бүү иэд, Чингас хаан маань маш ухаантай хүн байсан учраас хүний өөрийн гэлгүй их засаг хуулийг хүн болгонд тэгш хэрэглэж байсан учраас, өнөө цагийнх шиг муу хүмүүс дээшээ гарч чаддаггүй байсан учраас монгол гэдэг нэр Чингис хаантайгаа дэлхийн түүхэнд үүрд тамаглагдсан юм

Avatar

Зочин 11 2020-02-19 202.21.122.46

Капитал банк 2014 оноос эхлэн үйл ажиллагаа нь доголдож монгол банкны хараанд орж төлбөрийн чадваргүй болж байсан. энэ мөнгө алга болсондоо биш Мөнгийг арилжааны банкуудад хүү багатайгаар байлгаж нэмж хүү авч хүүлж байсан асуудал яригдах ёстой юм байгаа юм.
Чинзориг Сайдын үед аль хэзээний мөнгө өгөх боломжгүй болсон байсан. энэ нь Монгол банкнаас капитал банкнаас гаргасан мэдэгдэлд их дэлгэрэнгүй байгаа. Тэгэхээр энэ мөнгө Эрдэнэ сайдын үед байршуулж хувьдаа хүү авч байсан гэсэн үг.

Avatar

зочин 2020-02-19 192.82.73.68

чинзориг сайд хийх естой ажлаа хийгээгуйгээс л болж алдсан байна, нэмж монго хадгалуулаагуй гэдгээр оорийгоо хамгаалах боломжгуй юм

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.126.89.153

Чинзоригч албан тушаал нь томдсон хогиин нөхөрдөө

Avatar

ХАН 2020-02-19 66.181.167.143

Манай ээжийн тэтгэвэр н**ш байгаа нь үүнээс болж байгаа юм биш үү

Avatar

кккк 2020-02-19 202.21.99.42

ККК яалт ч үгүй мөнгөө татаж авах боломжийг Чинзориг сайд алдсан байна. Гэрээ сунгахгүй л бол мөнгөө хэсэгчлэн татан авах эрх үүрэг нь сайдад байжээ.

Avatar

Orgil 2020-02-19 103.229.123.238

Medseer baij munguu tataj avaagyi Chinzorig saidiin buruu shyy dee muudsan geed yriad suuj baidag yuasan tolgoi ve buhsuuhan bairshuulsan munguu avah estii bihs uu

Avatar

Зочин 2020-02-19 64.119.18.232

Энэ Чинзориг Капитал банкнаас мөнгөө татаж аваагүй, хадгаламж болгоод орхисон л юм байна шдээ!!!

Avatar

Зочин 2020-02-19 64.119.27.75

ЧИНЗОРИГ Ч ХУЛХИ ХУЛГАЙЧ ГАР ЮМ ДАА.

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.9.40.135

Эрдэнийнхээ хувь заяаг хаашаа эргэхийг мэдчихсэн Зика вирусын матрын нулимс л байна. Үхтэл үхэр буугаа тавина гэгчээр хамгаалсан дүр эсгэлт юм. Цаашаа хараад Эрдэнийнхээ бөгсийг ухна.Харж л байгаараа.

Avatar

мэргэжлийн тайлбар: 2020-02-19 66.181.170.162

Нийгмийн даатгалын мөнгө тухайн банк дээр байршиж байгаа боловч тухайн банкны монголбанк дахь данс мөнгөгүй бол сангийн мөнгийг шилжүүлэн авч чадахгүй юм. Чинзоргын үед капитал мөнгө гаргаж чадахгүй байсан учраас зөвхөн гэрээний хугацааг сунгахаас өөр аргагүй байжээ.

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.21.111.170

Энэ Зика вирус дүгээр л шударгаар өрсөлдөөч ээ худлаа юм наах гээл тэнэгтээд явахын

Avatar

aa 2020-02-19 103.142.76.8

tiim baina tataj avah bolomj baisaar baital yagaad avaagui yum bol

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.21.100.202

Enkhboldiin yarij bgaa bair suuri zuv

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.9.46.56

Хулгайч нараас болж ард түмэн их хохирол амсаж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-02-19 192.82.69.19

ЗИКА ВИРУС одоо ЭРДЭНЭ-ийн дэргэд оччихсон "шарваганаж" явна. АН-ыг энэ н**ш булшилалцсан. ЖОНХУУ БАТТУЛГЫГАА дахин сонгогдох эрхгүй болгож хаячихаад явсан. Ирэх сонгуулиар АН-г дахин самрахаар явна.

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.126.88.61

Хүрэлсүх,Чинбат нарт хариуцлага тооцох нь шударга ёсонд нийцнээ

Avatar

Зочин 2020-02-19 66.181.169.116

Мөнгө ор сураггүй алга болж,илбэ мэт замхарна гэж хэзээ ч байхгүй. Авсан эзэн нь мэдээж тодорхо байгаа. Тиймээс тэднийг баривчилж бүх мөнгөө эргүүлж авахад юу нь болохгүй болоод байгаа юм бэ? Ерөнхийлөгч, УИХ-ын гишүүд гэх мэт дархлаатай данагарууд байгаа юм биш биз дээ?

Avatar

kub 2020-02-19 202.126.88.163

Erdene buruutaad Narantuya ni namyn darga bolno gekheer Zi khudlaa matryn nulims unagaj, Said buruugui gesen ug baikh

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж