С.Төмөрбат шүүгчийг ирэх тавдугаар сард авчирна | News.MN

С.Төмөрбат шүүгчийг ирэх тавдугаар сард авчирна

С.Төмөрбат шүүгчийг ирэх тавдугаар сард авчирна

С.Төмөрбат шүүгчийг ирэх тавдугаар сард авчирна

Нийслэлийн захиргааны хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн шүүгч С.Төмөрбат Салхитын мөнгөний ордтой холбоотой хэргээр Авлигатай тэмцэх газарт шалгагдаж байхдаа гэр бүлийнхээ хамт Сэлэнгэ аймаг дахь Алтанбулаг боомтоор ОХУ-ын хилийг давж, улмаар АНУ-д гарсан.

Түүнийг “АНУ-ын хил дээр их хэмжээний ам.доллар авч яваад саатуулагдсан, тус улсаас цагаачлал хүссэн” гэх мэдээлэл гарсан ч албаны эх сурвалж үгүйсгэж байсан юм.

Тэгвэл эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар С.Төмөрбатыг АНУ-ын Иргэншил, цагаачлалын албаныхан баривчилсан бөгөөд цагдан хорьж байгаа гэнэ. Түүнийг ирэх тавдугаар сард тус улсаас авчрахаар болсон талаар эх сурвалж мэдээллээ.

Эргэн сануулахад, С.Төмөрбат нь Монгол Улсын Гавьяат хуульч агсан Л.Бямбаагийн хүү бөгөөд ээж нь Салхитын мөнгөний ордын өмгөөлөгчөөр ажиллаж байхдаа бусдад их хэмжээний авлига дамжуулсан хэрэгт холбогдсон юм.  Хорих ангид саатуулагдаж байхдаа нас барсан.  “Амиа хорлосон, хүүгээ энэ хэрэгт холбоогүй” хэмээн гэрээслэл үлдээсэн гэгддэг. Харин энэ талаар С.Төмөрбат “Манай ээж амиа хорлох сэтгэл зүйтэй хүн биш. Мөн хууль хяналтын байгууллагынхан хаана хорьж байгааг нууцалсан нь сэжиг төрүүлж байна” хэмээн мэдэгдэж байсан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.9.46.232

Бүхэл бүтэн гэр бүл шуналын бузар дэвээс болж сүйрч бна даа ! Одоо энэ хэмжээ хязгааргүй идэж цус-лаад бга төрд ажиллаж бга хувалзнуудад ийм хувь тавилан хэзээ нэгэн цагт ирэх л болно доо !

Avatar

ШДТ 2020-02-19 66.181.177.135

Хуулийг хэн нэгэн хүний өрөвч,хатуу,өш хонзон зэрэгт зохицуулж хэрэглэдэггүй. Төрийн хууль төмөр нүүртэй,Төрсөн бие махан нүүртэй гэдэг үгийн утгыг ухаж ойлго.

Avatar

Зочин 2020-02-19 64.119.17.201

Ийм махан толгойнууд шүүгч болчих гэж

Avatar

mgl 2020-02-19 202.9.40.33

Udmaaraa avilgach muuhai uls ve. Avsan 1 tugrug buriin tsaana uls oron, humuus hohirch baina.

Avatar

ATG 2020-02-19 174.243.64.234

Huruug ni tslaad shorond hii

Avatar

Зочин 2020-02-19 192.82.64.186

тэрнээс наана хулгайлсан мөнгөө ийш тийш нь зувчуулах бэлтгэл ажил хийхим үү?

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.21.109.43

Huvalz haashaa zailahvdee

Avatar

zochin 2020-02-19 58.109.161.167

Zugataah hereggui baisan

Avatar

Цэнгээ 2020-02-19 202.9.46.198

Хүүгээ энэ хэрэгт холбоогүй гэж ээж нь Гэрээслэл бичсэн байна.Эх хүн хүүгээ л гэж бодож байсан болохоор СТөмөрбатын гэр бүлийг тайван байлгаж Ээжийнх нь хүслийг биелүүлэх хэрэгтэй байхаа.Ээжийг нь бодохоор харамсмаар юм. Ээж болгон үр хүүхдээ л гэнэ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-19 192.82.68.55

өө тэгэх үү? ард түмний мөнгийг хулгайлсан хүн бүрийг ийм шалтгаанаар өршөөгөөд байх уу?

Avatar

МБ 2020-02-19 66.181.168.199

арай ддэндэж байх шиг, төрийн хамгаалалтанд байх ёстой, аюулгүй байх ёстой эхийнх нь амины асуудлыг сөхөөгүй байж одоо дээр нь нэмээд хүүгийнх амьдралаар тоглох вий дээ

Avatar

Зочин 2020-02-19 192.82.68.55

тоглуулах юмаа өөрсдөө хийсэн болохоор гох нь л гэе дээ

Avatar

үнэн 2020-02-19 192.82.66.247

Ээж ни амиа хорлоогүй, энэ хүнд махны машинаас зугтахаас өөр арга байгаагүй.
Авилга дамжуулсан хэрэг тийм ч хүнд биш өөр дарамтаар л амиа хорлоход хүргэсэн.

Avatar

Зочин 2020-02-19 192.82.68.55

авилга дамжуулж байхдаа толгойгоо хаана хаясан бсан юм бол

Avatar

үнэн 2020-02-19 192.82.66.247

Ene shuugch hun, heel hahuuli damjuulsan hergiin toloo hun amia horloh uu?
Nileen daramtand orj baij l hun sullagdahaasaa tsagiin omno amia horloh baih daa.

Avatar

Зочин 2020-02-19 66.181.178.171

ELBEGEEGIIN GAR HOLIIG AVCHIRAH YUM BNA UDAHGUI ELBEGEE SAIHANAAG AVCHIRAH BOLTUGAI

Avatar

Зочин 2020-02-19 167.114.227.25

Тарвага Доржийг -Энхбаяр өрөнхийлөгч шиг оймстой Нью-Йорк гозолзуулах цаг нь хэдийнээ болсон шүү дээ , үгүй юм бол үсээ самнаад зангиагаа зүүгээд хуулийн өмнө сөгдөн л дөө .

Avatar

ииииииииии 2020-02-19 203.91.115.250

Тарвагадоржийн шүүгчийг Тарвагатай нь хамт авчир.

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-19 202.9.46.171

САЙХАНБИЛЭГ, ЭРЛЭГДОРЖ НАРЫГ ХЭЗЭЭ АВЧ ИРЭХ НЬ СОНИРХОЛТОЙ БНА.

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.21.105.26

Ер нь авилга бол ард түмэн, улс орны эсрэг гэмт хэрэг. Тийм үйлдэл хийсэн нь нотлогдсон хүнийг зөвхөн өөрийг нь биш ар гэр, үр хүүхдийг нь хүртэл байнга оролдож байх хэрэгтэй, нийгмээрээ жигшин зэвүүцэж байх хэрэгтэй. Тэд авилга авахдаа биднийг өрөвдөөгүй байхад бид яахлээрээ тэднийг өрөвдөх ёстой юм бэ! Бумер үе нэртэй амиа хичээсэн хөгшин хувалзнуудыг тэгж байж л нэг үхэхийх нь өмнө гэмшүүлж магадгүй.

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.131.245.6

яах гэж usa явсан юм бол

Avatar

Зочин 2020-02-19 72.196.192.250

Eh hvn uuriiguu shiitgesen baihad tsaash ni oroldoh ni Manai huuliin yalzraliig dahin notolj bna.

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.9.47.49

ээж нь амиа хорлоогүй

Avatar

м 2020-02-19 66.181.161.4

Чи мэдэж байсан юмуу?

Avatar

Зочин 2020-02-19 122.201.31.3

ULSA ZARAD AVILG AVSAN HULGAICHDIG BUGDIG BARJ HORI

Avatar

Зочин 2020-02-19 59.153.114.79

Энэ гэр бүлийг ДАХИН ОРОЛДОХ ХЭРЭГ БАЙНА УУ??? ХҮҮГИЙХЭЭ ТӨЛӨӨ АМИА ЗОЛИСОН ЭХИЙГ БОДХООР ЭХ ХҮН ЯМАР АГУУ ЮМ БЭЭ???

Avatar

Зочин 2020-02-19 202.21.105.26

Тэгвэл хэрэг хийсэн хүн бүрийн өмнөөс нэг хүн амиа хорлоод ялаас мулталж байяаа. Тэнэг юм ярьдаг орк вэ

Avatar

Зочин 2020-02-19 59.153.114.79

Хүний мууд дуртай муу л** вэ чи яасан ?? Чиний яагий эх бол чадахгүй л байх л даа???

Avatar

Зочин 2020-02-19 99.101.17.215

tenegtdeg baina sh dee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж