Ил задгай бие засч, нус, шүлсээ хаясан 1800 иргэнийг торгожээ | News.MN

Ил задгай бие засч, нус, шүлсээ хаясан 1800 иргэнийг торгожээ

Ил задгай бие засч, нус, шүлсээ хаясан 1800 иргэнийг торгожээ

Ил задгай бие засч, нус, шүлсээ хаясан 1800 иргэнийг торгожээ

Олон нийтийн газар нус, шүлсээ хаях нь элдэв өвчин тараах эрсдэлтэй. Ийм зөрчил гаргасан 1800 гаруй иргэнд хуулийн хариуцлага хүлээлгэж, торгууль ногдуулжээ. Нийтийн эзэмшлийн гудамж талбайд нус, шүлс, цэрээ хаяж, бие зассан бол Зөрчлийн тухай хуулиар хариуцлага тооцож буй. Эл хуулийн хэрэгжилтэд хяналтыг чангаруулж, зөрчил гаргасан иргэн, аж ахуй нэгжид хариуцлага тооцохыг Улаанбаатар хотын дарга С.Амарсайхан холбогдох албаны хүмүүст үүрэг болгосон билээ.

МХЕГ-ын дэд дарга Ш.Батшагай “Эрүүл ахуйн тухай хуулийн дагуу ойр орчмын газраа бохирдуулсан, ил задгай хог хаясан таван аж ахуйн нэгж, гурван иргэнд нэг сая 800 мянган төгрөгийн торгуулийн арга хэмжээ авсан. Зөрчил гаргасан иргэдийг ойролцоох гудамж талбай дахь аж ахуйн нэгж байгууллагуудын хяналтын камераар илрүүлж байгаа ” гэлээ.

Цагдаагийн байгууллагаас нийтийн эзэмшлийн гудамж талбайд ил задгай бие зассан 169 зөрчил, нус шүлсээ хаясан 85 зөрчлийг илрүүлжээ.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Нэмэргүйэ 2020-02-18 203.91.115.51

Торгууль нь ердөө ₮10К болохоор тэр хүмүүс чинь тоохгүйэ. Ер нь бидний эрүүл байх эрх 10хан цаасны үнэтэй гэж үү? Торгуулийг нэмж, хөдөлмөрийн хөлсний доод хэмжээтэй адилхан болгох хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2020-02-18 202.179.8.210

тэгмээр дээ… гудамны хэдэн хэцүү гарууд л /алкохолчид/ гай болоод байх болуу. СОЁЛ гэж мэдэхгүй.

Avatar

Зочин 2020-02-18 103.140.11.242

Steree yah 've geed Sanaa zovood humuus .bainga sarpitg hudaldaj avah tovogtei sanagdaj baival .noiliin staas .karmaalaad.stunhleed yvj bolon shui dee.

Avatar

Зочин 2020-02-18 103.140.11.242

Horio tavisanch TORGUULiig ene heveer bailgaval DEMJIJ bain.ylanguya avtobusanii buudal shijig hurmeer baidag. Dooshoo haraltgui aimar baidag

Avatar

Зочин 2020-02-18 202.126.89.98

Зөв ийм л байх ёстой

Avatar

зочин 2020-02-18 202.21.108.148

цаашдаа тэгээд сургачих хэрэгтэй. шүлсээ хаясал байнга торгоод байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-18 202.9.46.85

Маш зөв. Хэдийгээр хэцүү өвчний үе ч гэлээ далимд нь энэ мэт асуудлаа цэгцлэх боломж гарлаа. Энэ чигтээ торгоод хэвших хэрэгтэй. Гэр хорооллын айлууд угаадсаа хагаан доогуураа цацдагийг бас болиулах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-02-18 192.82.65.120

Зөв, нийслэлийн иргэн бүр дэмжиж байгаа. Орон сууцанд амьдардаг нохойтой хүмүүс гадаа талбайд бшээж, баалгаад байгааг торгооч.

Avatar

Зочин 2020-02-18 150.129.142.113

ashgui dee ih bayarlalaa odoo bur ingeh tsag bolson. Huuhed, nohoi daguulj yvahad uneheer aimshigtai bsn.

Avatar

Зочин 2020-02-18 43.242.243.86

Tsetserlegt tseber ahiun hicheeld bas zaadag bolbol sain bna

Avatar

buya 2020-02-18 202.21.108.198

bolj huu

Avatar

Эрүүл ахуйч 2020-02-18 202.21.126.242

Маш чухал хирнээ Огт хэрэгждэггүй нэг хууль байсан, ашгүй хэрэгжиж эхэлсэн байна.

Avatar

Зочин 2020-02-18 43.242.243.211

Тийм, энэ хуулийг хэрэгжиж эхлээсэй гэж мөн ч их хүлээлээ, хэрэгжихээр нь баярлаад байна.

Avatar

иргэн 2020-02-18 192.82.72.113

Цэр хаяхгүй цаас алчуурт авч боож, нугалж хогийн саванд хаях хэрэгтэй. Хүний шүлс гэдэг шингэнийг хаяж байх ёстой биш. Хаяна гэдэг өвчин. Шүлс залгигдаж байх ёстой биед чинь хэрэгтэй хэмжээтэй зүйл. Тамхи татах, бохь зажилснаас шүлс их гарч хаяад байгаа даа.

Avatar

Иргэн 2020-02-18 202.70.34.70

"…Эс тэгвэл цэрээ буцаан мдэх үү? амандаа байогаад байх уу? гэдэг асуудал гарнаа даа." ИНГЭЖ БИЧСЭН ХҮНИЙГ УХАМСАРЛУУЛАХАД ДАХИАД 50 ЖИЛ ХЭРЭГТЭЙ БАЙХ ДАА. ДААНЧ МУНХАГ ЮМ АА. НУСНЫ АЛЧУУР, САЛФЕТК АВЧ ЯВДАГ БОЛНО ГЭЖ ЕР НЬ НААД УСАН БӨНДГӨРТ ЧИНЬ БУУХГҮЙ БАЙНА УУ??????? ИДЭЭД Л ЯВЖ БАЙ ДАА. АА ЛА ЛА ЛА……

Avatar

Зочин 2020-02-18 43.242.243.211

Ухамсартай болохыг нь олон жил хүлээснээс даруй торгоод сургах хэрэгтэй, хүлээх цаг алга.

Avatar

Зочин 2020-02-18 122.201.31.75

Гудамжинд нус цэр хаясан, ил бие зассан хүмүүсийг торгохоос илүү фото, видео зургийг нь аваад ТВ болон сошиалд тавих хэрэгтэй!!! Тэгвэл эрх биш бие барина, манайхан!!

Avatar

Зочин 2020-02-18 122.201.24.12

НУс цэр хаядаг цэг байгуулах уу??? Эс тэгвэл цэрээ буцаан мдэх үү? амандаа байогаад байх уу? гэдэг асуудал гарнаа даа. Торгуулийг амьдралтай тавимаар бна шүү. Юм л бол торгууль ярьдаг болжээ.

Avatar

Зочин 2020-02-18 43.242.243.211

Дэлхийн хөгжилтэй улсууд шүлсээ хаяхгүй, торгоод болоод байна, монголчууд ч бас сурах ёстой.

Avatar

Зочин 2020-02-18 122.201.31.75

Салфетка хэрэглэж сур!!! Ямар үхэр мал биш дээ, хаа явсан газраа ялгадсаа асгаж цацаж байдаг?!!!

Avatar

Зочин 2020-02-18 202.9.46.85

Жинхэнэ мал байна уу даа, бас бичиг үсэг мэддэг болтойюм

Avatar

Зочин 2020-02-18 202.21.117.194

СӨХ-үүд орцонд камер тавих шаардлагатай байнаа. Орцонд шээж, бааж, хог хаяж байна. Тамхи татах бол энүүхэнд шүү дээ. Зарим газар бол гэмт хэргийн уурхай болоод байгаа биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-18 202.179.18.208

Орон сууцанд цэвэрхэн амьдарч чадахгүй, орцонд хаягаа хаядаг, орц балиартуулдаг нөхдүүдийг зөрчлийн тухай хуулиар торгож баймаар байхын, арай л дэндүү арчаагүй нөхдүүд байх юмаа. Орон сууцны орц гэдэг нийтийн эзэмшлийн талбайд орно гэдгийг яаж ухааруулах вэ?

Avatar

зочин 2020-02-18 202.21.117.2

Зөв. Камераар илрүүлээд яаж олж торгож байнаа 1

Avatar

Зочин 2020-02-18 202.131.245.226

Тамхины тухай хуулиа хэрэгжүүлээчээ. Хаа хамаагүй тамхи татаад л нус цэрээ араас нь хаяаад байх юм. Тамхи татдаг цэг гэж байдаг биз дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-18 124.158.110.82

маш зөвөө. энэ үндэслэлээр шаардлага тавьсан цагдаагийн албан хаагчдын шаардлагыг биелүүлэх ёстой шүү!!! Наад нус цэрнээс чинь болоод өвчин тахал гараад байна ш дээ

Avatar