Оросын 217 зорчигчтой онгоц сүйрчээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Оросын 217 зорчигчтой онгоц сүйрчээ

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.31-нд нийтлэгдсэн

Оросын 217 зорчигчтой онгоц сүйрчээ

Арваннэгүгээр сарын 1-нийг Орос гашуудлын өдөр болгон зарлав

 

Оросын зорчигч  тээврийн онгоц Синай хойгт сүйрсэнтэй холбогдуулан Оросын ерөнхийлөгч  владимир Путин арваннэгдүгээр сарын 1-ний өдрийг  гашуудлын өдөр болгон зарлав. Оросын төрийн тэргүүн зохих зарлигт гарын үсгээ зуржээ.

 

Энэ өдөр Орос даяар төрийн далбааг буулган  зугаа цэнгээний бүхий л үйл ажиллагааг зогсоожээ. Ерөнхийлөгч  засгийн газартаа холбооны субьектийн эрх баригчдын хамт амь үрэгдэгсдийн ар гэрд туслах арга хэмжээ авах үүрэг өглөө.

Путин амь үрэгдэгсдийн гар гэр, төрөл саданд дахин эмгэнэл илэрхийллээ.  Улсын комисс байгуулан ОБЯ-ны онгоцнуудыг Египетэд илгээх үүргийг Путин өгсөн байна.

Онгоц сүйрсэн газраас одоогоор зуугаад цогцос олдоод байна

Оросын зорчигч тээврийн онгоц унасан газраас одоогоор зуугаад хүний цогцос олдоод байна. Онгоц хоёр хэсэг тасран унасан ба сэгийн дотор байсан зуугаад цогцсыг бид гарган аваад байна” гэж Египетийн аврах албаны төлөөлөгч хэлжээ.

 

Үүнээс өмнө онгоцны сэгэн дундаас хүний дуу сонсогдсон, бид амь зорчигчийг олно гэж найдаж байна хэмээн аврагч нарын нэг хэлсэн байна. Мөн ослын газраас онгоцны хар хайрцгуудыг олжээ.

 

Оросын мөрдөн байцаах хороо Египетийн Синай хойгт "Когалымавиа» компанийн Airbus A321 онгоц сүйрсэнтэй холбоотойгоор Эрүүгийн хуулийн 351 зүйл ангиар “нислэг болон түүнд бэлтгэх явцад  журам зөрчсөн” гэж эрүүгийн хэрэг үүсгэжээ.  

 

Шарм-эль-Шейх — Санкт-Петербург чиглэлээр нислэг үйлдэж байсан "Когалымавиа» компанийн аэробус Москвагийн цагаар өглөөний 06:51 тэндээс хөөрч  07:14 цагт холбоо тасарсан байна. Удалгүй радарын дэлгэцнээс алга болжээ. Сүүлчийн нислэг нь дөнгөж 23 минут үргэлжилсэн онгоцонд 217 зорчигч, багийн долоон гишүүн явсны 17 нь хүүхэд байжээ. Агаарын хөлөг Хойд Синайн Эль-Ариш хотоос өмнө зүгт унасан аж. Ослын шалтгаан нь техникийн асуудал байж магадгүй. Багийнхан долоо хоногийн дотор хэд хэдэн удаа энэ талаар удирдлагадаа сануулж байжээ. Нисэхийн компани цөөн агаарын хөлөгтэй учир эдгээр онгоцнууд Египетэд тасралтгүй нийслэг хийж байлаа.

 

Ямар онгоц вэ?

 

Серийн дугаар нь 0663 гэсэн А321-231 онгоцыг 1997 онд үйлдвэрлэжээ. IAE V2500 хоёр хөдөлгүүрийг нь International Aero Engines консорциум , Rolls-Royce, Pratt&Whitney, Japanese Aero Engine Corporation, Германы MTU компанитай хамтран бүтээсэн юм байна. Онгоц нь Голландын AerCap (1563 онгоцтой) лизингийн компанийн хөрөнгө бөгөөд  Ирландын EI-ETJ бүртгэлтэй, Оросын "Когалымавиа» компани 2012 оноос ашиглаж иржээ. Үүний өмнө түүнийг Туркийн Onur Air ба Саудын нисэхийн зэрэг дөрвөн компани ашиглаж иржээ.

Скриншот: сайт flightradar24.com

Бэлтгэсэн Ш.МЯГМАР

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ovgon 2015-10-31 103.9.89.82

vladolf putleriin tarisan gaig orosiin jiriin irged uurch bna da. um maani bad mii hum

РАВДАН 2015-10-31 202.70.46.207

РАВСААЛ ЦСД БОЛ ОДОО ЦАГТ ХҮНИЙ ХИЙЖ ЧАДДАГ ТӨХӨӨРӨМЖМЙН ХУВЬД БОЛОМЖОО ШАВХСААН. МАНАЙ ХӨГШИН БАГШ НАР ӨӨР Л ЮМ ЯРЬДАГ БАЙСООН.

хэхэ 2015-10-31 202.5.196.170

Украйнд унагасан онгоцны хариу нэг иймэрхүү маягаар ирэх шив террорууд бол орос байна уу ISIS байна уу бүгд адил

хахах 2015-10-31 202.5.196.170

баабараас айдаг гарууд ааахахаха

Paвcaл 2015-10-31 174.31.175.154

Ямбий онгоцны бурууг яасан ч их улс төржүүлэх вэ дээ? Хүний зовлон дээр овоороод л.

Зочин 2015-10-31 203.194.114.92

тэнэг!!! АВИАНИКА ГЭЖ ЮУ БАЙДГИЙГ МЭДЭХ ҮҮ. ЯМБИЙ МАШИНААР УБ-ЫН ГУДАМЖААР ДАВХИХТАЙ ОГТ АДИЛГҮЙ. НИСЭХ ОНГОЦ МАШ ӨНДӨР ТЕХНИКИЙН СТАНДАРТТАЙ, ӨДӨР ТУТМЫН ТҮ-ТЭЙ.

Бүүбурын доодх ороолонгууд баярлаж дэвхцэж байна 2015-10-31 194.150.168.95

2 хөршийг ялангуяа Оросыг цөсөөрөө бөөлжтөл үзэн ядахаас Америк Английг сохоор шүтэн мөргөхөөс өөр юу ч мэдэхгүй!!! мэдэхийг ч хүсэхгүй усан тэнэгүүд!!! их болсон ядуурч туйлдсан өрөнд унасан Монголын өнөөгийн бодит байдал. Энэ бүхний гол шалтгаан нь baabar байсан Бүүбур 25 жил бараг ганцаараа гаднын санхүүжилт, гаднын маш хүчтэй дэмжлэгээр ардчилж дампуурсан Монголын ёөлөөт хэвлэл мэдээллийн салбарт бүрэн ноёрхсон. Бүүбур англи-америкийн тагнуул тусгай албаны даалгаваараар доллар хөлсөнд нь авч тэдний зохиосон !!! ялангуяа Оросын эсрэг !!! гүтгэлэг гуйвуулга хэтрүүлгийг бичиж өнөөгийн энэ усан тэнэгүүдийг 25 жил бүр хар багаас нь хүмүүжүүлсэн. Хэрэв үнэнийг ойлговол Монголын эрх ашгийн эсрэг, монголын ардтүмний эсрэг америкийн английн талын шүтэгч тэдний манкуурт боол урвагчид гарч ирсэн бгаа. Ил цөөн далд нилээд бгаа. Тэднийг урвагч галзуу нохой бүүбуртай нь цэвэрлэх тэдний ярьдагаар хэлмэгдүүлэх ёстой. Харин юуны төлөө гэдэг нь одоо хэнд ч ойлгомжтой байх... эх орноосоо урвасны төлөө!!!!! орчин тойрондоо онц аюултай учраас галзуу нохойг буудаж алдаг. тэр тусмаа ***** хурлийз муу угшилтай бол бүүрч. үүнийг галзуу ноход л хэлмэгдүүлэг гэдэг биз. харин бусад эрүүл хүмүүс баярлана. ӨНӨӨГИЙН ЭНЭ КОЛОНЧЛОЛООС ГАРАХАД ОРОС Л ТУСЛАНА. МОНГОЛЫН ЦӨӨХӨН АРД ТҮМЭН ӨӨР ХЭНД Ч ХЭРЭГГГҮЙ ГЭДГИЙГ ОЙЛГО!!!! БҮҮБУРЫН ЭЗЭД ХУЖАА БАС АНГЛИСАКСОНД МОНГОЛЫН ГАЗАР БАЙГАЛИЙН БАЯЛАГ Л ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ БОЛ ЧИН ҮНЭН ШҮҮ..... ЭНГИЙН ХҮМҮҮС МАШ ХАРАМСАЛТАЙ БАЙНА.

Бүүбурын доодх ороолонгууд баярлаж дэвхцэж байна 2015-10-31 194.150.168.95

2 хөршийг ялангуяа Оросыг цөсөөрөө бөөлжтөл үзэн ядахаас Америк Английг сохоор шүтэн мөргөхөөс өөр юу ч мэдэхгүй!!! мэдэхийг ч хүсэхгүй усан тэнэгүүд!!! их болсон ядуурч туйлдсан өрөнд унасан Монголын өнөөгийн бодит байдал. Энэ бүхний гол шалтгаан нь baabar байсан Бүүбур 25 жил бараг ганцаараа гаднын санхүүжилт, гаднын маш хүчтэй дэмжлэгээр ардчилж дампуурсан Монголын ёөлөөт хэвлэл мэдээллийн салбарт бүрэн ноёрхсон. Бүүбур англи-америкийн тагнуул тусгай албаны даалгаваараар доллар хөлсөнд нь авч тэдний зохиосон !!! ялангуяа Оросын эсрэг !!! гүтгэлэг гуйвуулга хэтрүүлгийг бичиж өнөөгийн энэ усан тэнэгүүдийг 25 жил бүр хар багаас нь хүмүүжүүлсэн. Хэрэв үнэнийг ойлговол Монголын эрх ашгийн эсрэг, монголын ардтүмний эсрэг америкийн английн талын шүтэгч тэдний манкуурт боол урвагчид гарч ирсэн бгаа. Ил цөөн далд нилээд бгаа. Тэднийг урвагч галзуу нохой бүүбуртай нь цэвэрлэх тэдний ярьдагаар хэлмэгдүүлэх ёстой. Харин юуны төлөө гэдэг нь одоо хэнд ч ойлгомжтой байх... эх орноосоо урвасны төлөө!!!!! орчин тойрондоо онц аюултай учраас галзуу нохойг буудаж алдаг. тэр тусмаа ***** хурлийз муу угшилтай бол бүүрч. үүнийг галзуу ноход л хэлмэгдүүлэг гэдэг биз. харин бусад эрүүл хүмүүс баярлана. ӨНӨӨГИЙН ЭНЭ КОЛОНЧЛОЛООС ГАРАХАД ОРОС Л ТУСЛАНА. МОНГОЛЫН ЦӨӨХӨН АРД ТҮМЭН ӨӨР ХЭНД Ч ХЭРЭГГГҮЙ ГЭДГИЙГ ОЙЛГО!!!! БҮҮБУРЫН ЭЗЭД ХУЖАА БАС АНГЛИСАКСОНД МОНГОЛЫН ГАЗАР БАЙГАЛИЙН БАЯЛАГ Л ХЭРЭГТЭЙ. ЭНЭ БОЛ ЧИН ҮНЭН ШҮҮ..... ЭНГИЙН ХҮМҮҮС МАШ ХАРАМСАЛТАЙ БАЙНА.

САНАЛ 1 БАЙНА. 2015-10-31 203.194.114.92

ЯГ ҮНЭНИЙГ ХЭЛЖ. ҮҮНИЙГ САЙН ОЙЛГОЖ БГАА ХҮМҮҮС ИХ БГАА.....харамсалтай сүйрэл болжээ

batt 2015-10-31 202.21.106.126

chi ungursun, odoo ba ireeduig yag hellee.

Зочин 2015-10-31 59.153.113.254

amerikin turshlagaar oorsdoo orosuud hiisen oilgomjtoi shd

Зочин 2015-10-31 103.229.120.208

Их мэдэгчийн байр сууринаас хандаад хэрэггүй дээ

Маш харамсалтай 2015-10-31 27.123.214.105

Харамсалтай

Маш харамсалтай 2015-10-31 27.123.214.105

Харамсалтай

monhoo ***** 2015-10-31 103.229.123.98

Нархан хотхоны 51 дүгээр байрний Гомо Мөнхжаргал гэж алдаршсан шоронгоор олон жил явсан эр бий. Одоо 50 гарч яваа энэ эр яадаг гэхээр шоронд байхдаа банди нарийг эмэлдэг байсан гаж зуршлаа наранд гарч ирсэн хойноо орхиж чадалгүй байрнийхаа залуухан хөвгүүдийг татаж чангаасаар байгаад энэнээсээ болоод Гомо Мөнхөө нэр авсан хүн байгаан. Ичиж зовохыг мэдэхгүй нэгмөсөн улаан цагаандаа гарсан Гомо Мөнхөөг байрнийх нь залуус эхнэртээгээ унтаад таашаал авч чадахгүй болхоороо эхнэрээ хана мөргүүлж зоддог гэж ярьдаг юм байна лээ. энэ нөхрийн талаар” Онцгой маанаг” нэртэй зохиол хүртэл хэвлэгдсэн гээд бод доо. Google дээр Онцгой маанаг гээд хайнгуут гарч ирдэг юм Мөн Youtube дээр Mongoliin ijil huistnii holboo гэсэн аудио бичлэгээс энэ нөхрийн үйлдсэн нүглийг сонсож болно.

v 2015-10-31 202.179.20.114

ongots suirch huuhed humuus uhsend bayarlaad bgaa garuudiig oilgohguiin bnoo

Зочин 2015-10-31 202.9.43.242

Яасан их үзэн ядалт вэ Манайхан нэг бол Хятадыг үзэхгүй нэг бол Оросыг газар дор ортол нь муулах юм.Бидний цөөхөн Монголчууд уул нь ОХУ,БНХАУ гэдэг хоёрхон хөрштэй юмсан.Бид эндээс хаашаа ч нүүгээд явчихгүй учраас хоёр их хөрштэйгээ эв найртай тэнцвэрийн нь олоод хамтдаа хөгжиж амар тайван амьдрах юмсан Монголчуудаа

Зочин 2015-10-31 202.21.106.106

122.201.22.* ЧИ ИНГЭЖ ЯРЬЖ БОЛОХГҮЙ ДЭЭ. АЯТАЙХАН ҮГ АМНААСАА ГАРГАЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ АМАА ТАТАЖ ЯВ

Зочин 2015-10-31 122.201.22.231

оросууд бутэхгуйээээ

Зочин 2015-10-31 43.242.243.76

bas neg m*****

Зочин 2015-10-31 122.201.22.231

Оросууд энийг л хусэж дайн хийсэн юм биш уу

Зочин 2015-10-31 43.242.243.76

chi bol tom teneg

Зочин 2015-10-31 122.201.22.60

Эхнээсээ 2-т бичсэн (31.4.185.*) IP-тай этгээдэд өөрт нь үйлийн үр нь бууна

РАВДАН 2015-10-31 202.70.46.216

ХАРАМСАЛТАЙ ХЭРЭГ!

Зочин 2015-10-31 202.70.34.114

эмгэнэл илэрхийлье. хүний амь үрэгдэж байхад болж есөн бусын юм бичээд хэрэггүй донтонгууд минь

Зочин 2015-10-31 202.21.106.106

БАХ ТАВ НЬ ХАНАЖ БАЙГАА АМИЛСАН ЧӨТГӨРҮҮД ИХ БАЙНАА. ХЭЗЭЭ Ч БУСДЫН ЗОВЛОНД БҮҮ БАЯРЛА.

Зочин 2015-10-31 219.237.212.130

Оросуудын эсрэг лалынханы ариун дайн нь эхэлж дээ. Цаашид бүр л олон алан хядлага болно. Гадаадад оросууд ихээр цугласан газараас хол байгаарай. Лалууд бөмбөг дэлбэлж мэднэ шүү

Зочин 2015-10-31 202.21.106.106

ХЭН ЧАМД ОРОСТ ЮМ ӨГӨӨДӨХ ГЭСИЙН МУУ ЛАЛРАА ЧАМ ШИГ ХЯТАД ШЭЭСЭНД УУРАНХАЙ ШААХАЙНААС ӨӨР ӨГЬЕ Ч ГЭСЭН ЮУ Ч БАЙХГҮЙ. ПУТИН ЧИНИЙ УРАНХАЙ ШААХАЙТАЙ ШААХАЙГҮЙ БОЛОХ Л БАЙЛГҮЙ ДЭЭ

Зочин 2015-10-31 162.237.197.61

orosyydad igeh yum alga aa oo ter Putind bol yostoi ugui

Зочин 2015-10-31 91.10.4.60

maani bad mi hum

Зочин 2015-10-31 103.26.194.74

Египтийн Синай хойг Оросуудын бөмбөгдөж буй ISIS ийн терриостуудад эзлэгдсэн газар байгаам Египтийн цэргүүд ISIS ийг цэвэрлэх гэж үйлээ үзэж буй газар

Зочин 2015-10-31 43.242.243.76

m*****

Интернетээс авсан мэдээлэл 2015-10-31 79.172.193.32

Энэ Airbus A321 онгоц 18 жилийн настай харьцангуй залуу онгоц байсан байна. Яг ийм загварын 30 настай онгоцууд одоо ч Европын иргэний нислэгийн компаниудад нисч байгаа. Нисгэгчид нь дор хаяж 12 000 цаг ниссэн туршлагтай байсан байна. Ослын хар хайрцгийг Египетийн тал авч явсан оросуудтай хамтарч ослын бичлэгийг тайлах гэнэ. Холландын МН21 онгоц унаад 1 цаг болоогүй байхад энд оросууд бүр Путин өөрөө буудаж унагасан гэж Барууны хэвлэлүүд нэг командаар зарлаж бсан. Саяхан худлаа болж таарсан. Одоо энд нөгөө чөлөөт гэдэг хэвлэлүүд бараг таг чиг дээрээс команд хүлээж байгаа бололтой: Хүмүүсээ бүүр мал болгочихсон. тэд нар нь өрөө төлөх мөнгөнөөс өөр юм сонирхдоггүй жинхэнэ боолууд энд лбайдаг

batt 2015-10-31 202.21.106.167

humuus ehleed hunii yosoor emgenel ilerhiilchih yos surtahuuntai bh yostoi bh. daraa ni haraaj zuhne biz. osol gemtel, baigaliin gamshig helj irdeggui, hen deer ch ochij chaddag. irgenii ongots ni osoldohod ingej bah tavaa hangaj orosuudaas uur muu uls bhgui met bichij baigaam chin tsergiin neg ongots ni unaval bayarlasandaa zurh ni haagdah biz. archaa muugaa hurtel orosuudad tohoj bhiig bodohod bidnii hugjih bol yostoi ulger l bh.

орос ч америк ч жараахайг залгина 2015-10-31 43.242.243.53

энэ оросууд манай малуудын сэтгэл зүйгээр тоглоод мөнгө идээд байдаг юм биш биз дээ. тэр Итгэлт хамбад бол итгэх ч үгүй байна. 2. 1000 баяр гэдэг нэг утсан хүүхэлдэйгээр нэг довыг алтны нөөцтэй гэж хууруулаад банк дампууруулж мөнгө идээд, дараа нь Батхүүг чадаж зээл авч идээд. 3 Төмөр зам барина гэж Баттулгыг шантаажилж мөнгө аваад г.м

орос ч америк ч жараахайг залгина 2015-10-31 43.242.243.53

энэ оросууд манай малуудын сэтгэл зүйгээр тоглоод мөнгө идээд байдаг юм биш биз дээ. тэр Итгэлт хамбад бол итгэх ч үгүй байна. 2. 1000 баяр гэдэг нэг утсан хүүхэлдэйгээр нэг довыг алтны нөөцтэй гэж хууруулаад банк дампууруулж мөнгө идээд, дараа нь Батхүүг чадаж зээл авч идээд. 3 Төмөр зам барина гэж Баттулгыг шантаажилж мөнгө аваад г.м

oke 2015-10-31 182.160.36.24

ene odoo heddugeer zuun bileedee, oros hujaa amerik laliin uchnuun engiin irgediig hudlaa tsergiin bus neriin door alj hydaj baina shdee. Uchnuun huuhed nylhs baigaa bizdee. odoo ter burhan tenger ni hurtel harj baina shdee. Ene zugeer ehlel ni baihaa .

Зочин 2015-10-31 202.179.20.113

Исламууд унагасан л гэж байна, үнэн үү

Зочин 2015-10-31 122.201.22.49

aimaar umaa hoorhii doo hairan humuus huuhduud

их гүрний дээрэнгүй зан хол явахгүй 2015-10-31 43.242.243.53

оросууд монгол малын мах идвэл ү-хчих юм шиг маягладаг мөртөлөө австралийн ноосны чиглэлийн хонины мах авч иднэ, энэ онгоц нь өчнөөн гар дамжчихсан, Малайзууд хүртэл ашиглаж байсан гэж байна ш дээ. малайзын онгоцууд муу онгоцууд байдаг тиймдаа ч тийз нь хямдхан.

Сайн тунгааж бодоорой 2015-10-31 203.194.114.243

Тэнэгхэн "эх оронч" минь дээ, Манайхыг жиигээд бгаа нь шал өөр шалтгаантай. 1993 оноос Оросын ЗГ-ыг одоо болтол удирсаар бгаа неолибералууд, 1990 оноос Монголыг сүйрүүлж бгаа эрх баригчид бүгд нэг эзний боолууд. Тэр эзэн нь англосаксын ОУВС, ДБ, АЗБ гэх мэт тэмтрүүлүүд. Оросын бүх олигарх либералууд манайхны томчууд бүгд хулгайлсан мөнгөө АНУгийн банкинд аваачиж нуусан!!!! Тэгээд тэдний бодлогыг Орост Монголд явуулсаар, рубль төгрөг унасаар бгаа. Олон талын юм үз унш даа..... Путин гадаад бодлого батлан хамгаалахаа голдуу хариуцдаг. Бид бүгд нэг дарамтан доор бгаа..

"их мэдэгч" гэж өөрийгөө бодогчид 2015-10-31 43.242.243.53

битгий балайраад агсам тавиад бай. би наана чинь АНУ-н талаар, ханшын талаар бодоогүй юу ч яриагүй байна. мангар юм уу хаашаа юм. тэмээ гэхээр ямаа яриад балайраад байх чинь.

"их мэдэгч" гэж өөрийгөө бодогчид 2015-10-31 43.242.243.53

битгий балайраад агсам тавиад бай. би наана чинь АНУ-н талаар, ханшын талаар бодоогүй юу ч яриагүй байна. мангар юм уу хаашаа юм. тэмээ гэхээр ямаа яриад балайраад байх чинь.

(43.242.243.*)-д хандаж ахын хувьдхэлэхэд 2015-10-31 77.247.181.165

Монголчууд илжигний чихэнд ус ч хийсэн алт ч хийсэн сэгсэрдэг гэлцдэг. Энэ үгийн учрыг ядаж ойлгох ухаан чамд байна уу. АНУ ганцхан ханшаар балаг тарьдаггүй. Чамаас бусад нь мэддэг энэ зүйлийн цаад учрыг нь тайлбарлаж хэлсэн байна ш дээ. хүү минь эхлээд бод дараа нь бич

Зочин 2015-10-31 43.242.243.53

За тэр америкийн тарьдаг балга оросууд монгол мах авахгүй мөртөлөө австралиас мах авдаг, 15 эил болсон муу малайзуудад гологдсон онгоц авахад хамаатуулж надыг сэнхрүүлэх гээд яахав.

шар хад руугаа яв 2015-10-31 43.242.243.53

энэ дээр тэнэгтээд байгаа 2 шар хадандаа эхлээд очиж толгойныхоо эргээг гарга. аав нь хүүгээ өмөөрөөд чамаас бусад нь мэддэг энэ тэр ч гэх шиг. унасан онгоцонд АНУ-н мөнгөний бодлого ямар хамаатай юм. нэг юм олж уншсан болчихоод ухаантай царайлах гээд ядчих юм.

ҮЗЭН ЯДАЛТ СОХОЛДОГ!!!! 2015-10-31 94.242.246.24

АНУСЫН ХУУРАМЧ МӨНГӨНИЙ БОДЛОГЫГ ДОЛЛАРЫГ АНУС ЕХ 2 НИЙЛЭЭД АРМИ УСАН ФЛОТ ТАГНУУЛ ДАЙН АЛАН ХЯДААНААР ХАМГААЛЖ БУСДАД ТУЛГАЖ БДАГ ЮМ Ш ДЭЭ. ТЭДНИЙ БҮХ ""ХӨГЖИЛ"" ДОЛЛАР ДЭЭР ТОГТОЖ БДАГ!!!!!! ЭНЭ БҮХ ДАЙН ДАЖИНУУД ХЭРЭВ САЙН УХААД ҮЗВЭЛ БАРАГ БҮГД АНУСЫН ДОЛЛАРЫГ ТУЛГАХ ОДООГИЙН НОЁЛОГЧ БАЙР СУУРИЙГ ХАМГААЛАХЫН ТӨЛӨӨ ШҮҮ ДЭЭ!!!!!!!! ЧАМАЙГ Ч БАС ДОЛЛАРААРАА ШУЛЖ БГАА. ОУВСАН БУСАД УЛСЫН БАСТӨГРӨГИЙН ХАНШИЙГ НАВС УНАГАСАН, ГАНЦ АНУСТ МАШ АШИГТАЙ. ЖНЬ, МОНГОЛ ТӨГРӨГТЭЙ ХҮМҮҮСТ МАШ ХҮНД ТУСЧ БГАА. ӨР УЛАМ ИХ БОЛЖ БГАА ГЭСЭН ҮГ. БҮҮБУР НҮДИЙГ ЧИНЬ СОХОЛЖЭЭ

ҮЗЭН ЯДАЛТ СОХОЛДОГ!!!! 2015-10-31 94.242.246.24

АНУСЫН ХУУРАМЧ МӨНГӨНИЙ БОДЛОГЫГ ДОЛЛАРЫГ АНУС ЕХ 2 НИЙЛЭЭД АРМИ УСАН ФЛОТ ТАГНУУЛ ДАЙН АЛАН ХЯДААНААР ХАМГААЛЖ БУСДАД ТУЛГАЖ БДАГ ЮМ Ш ДЭЭ. ТЭДНИЙ БҮХ ""ХӨГЖИЛ"" ДОЛЛАР ДЭЭР ТОГТОЖ БДАГ!!!!!! ЭНЭ БҮХ ДАЙН ДАЖИНУУД ХЭРЭВ САЙН УХААД ҮЗВЭЛ БАРАГ БҮГД АНУСЫН ДОЛЛАРЫГ ТУЛГАХ ОДООГИЙН НОЁЛОГЧ БАЙР СУУРИЙГ ХАМГААЛАХЫН ТӨЛӨӨ ШҮҮ ДЭЭ!!!!!!!! ЧАМАЙГ Ч БАС ДОЛЛАРААРАА ШУЛЖ БГАА. ОУВСАН БУСАД УЛСЫН БАСТӨГРӨГИЙН ХАНШИЙГ НАВС УНАГАСАН, ГАНЦ АНУСТ МАШ АШИГТАЙ. ЖНЬ, МОНГОЛ ТӨГРӨГТЭЙ ХҮМҮҮСТ МАШ ХҮНД ТУСЧ БГАА. ӨР УЛАМ ИХ БОЛЖ БГАА ГЭСЭН ҮГ. БҮҮБУР НҮДИЙГ ЧИНЬ СОХОЛЖЭЭ

Зочин 2015-10-31 202.21.106.106

СҮЙРЭЭД 4 ЦАГ Ч БОЛООГҮЙ БАЙНА. БОЛЖ ЭНЭ ТЭР ГЭЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ. ҮЙЛИЙН ҮРЭЭС АЙЖ ЯВ.

Оросууд амь үрэгсдийнхээ өшөөг авдаг 2015-10-31 85.10.210.199

АНУсын төрийн нарийн Жон Кери, пентагоны захирал хоёр долоо хоногийн өмнө ээлж дараалан удахгүй Оросын онгоцууд унаж сүйрч эхэлнэ гэж илт заналхийлж байсныг хүмүүс санж бгаа байх. Занаж байснаар нь онгоц унаж 217 энгийн зорчигч амиа алджээ хөөрхий. Анусууд зэвсэгтэй армитай байлдаггүй, зэвсэггүй ард түмэнтэй байлддаг зантай!!???? Ану европын онгоцууд бүгд GPS-ээр тоноглогдсон байдаг, тэгээд анугийн сансарын хиймэл дагуулаас авсан мэдээгээр өндрөө чиглэлээ заалгаж нисдэг!..Энэ урьдчилсан шалтгаан... Дашрамд, Польшийн ерөнхийлөгч Качинскийн сууж явсан онгоц Смоленскийн орчим газар мөргөн сүйрсний шалтгааныг уг онгоцны GPS-ийн заалтуудыг сансраас буруу өгсөн учраас газар мөргөсөн гэж дүгнэлт гарсан. GPS-ийг хэн өөрчилж чадах вэ, хэний хяналтан бдаг вэ? ганцхан АНУсын!!! Буруу мэдээ GPSд ньөгөхөд гүйцээ, онгоц өндөр чигээ алдан газар унадаг!!!!! ер нь анусын том гарууд мафи гэдгийг хүн төрөлхтөн одоо бүгд ойлгосон. Манай ардчилын цаасан малгай өмссөн томчуудыг Оюутолгой Тавантолгойгоо тэдэнд зүгээр өгөхгүй бол тэднийг маань Монголын ганц онгоцтой нь унагачих биз ээ. СЗоригийг яг ингэж монголчуудын зүрхийг үхүүлэх ил цагаан гэрчтэй бүүр хутгалж шүү алсан шдээ!!! Тэгээд Зоригийн аллагыг тв сонингоор өдөр шөнөгүй шуугиулж шуугиулж монголчуудын зүрхийг сайн үхүүлээд эцэст нь алуурч олоогүй! Үүнээс хойш манайхны бүгд зүрх үхсэн биздээ. Хөөрхий гэмгүй бидэн шиг хүмүүс бсан бна......Ум мани бад ми хум.....

Зочин 2015-10-31 203.194.114.243

КАЧИНСКИЙГ ОРОСУУД АЛЧИХЛАА ГЭЭД ШУУГИАД БСАН ПОЛЬШУУД НАМ АМАА ҮДҮҮЛСЭН МЭТБОЛСОН ШДЭЭ. ОРОСУУД АМЕРИКИЙН ХИЙМЭЛ ДАГУУЛААС ӨГЧ БГАА ПАРАМЕТРҮҮД ЗӨРӨӨД БАЙГААГ АЛЬ ЭРТ АНЗААРЧ АЖИГЛАСАН ГЭЖ УНШИЖ БСАН. ЭНЭ ШАЛТГААНААР ОРОС ГЛОНАСС ГЭДЭГ ӨӨРИЙН GPSТЭЙ БОЛСОН. ХЯТАД ЭНЭТХЭГ ЯПОН ӨӨРИЙН ХИЙМЭЛ ДАГУУЛЫГ ХӨӨРГӨӨД БАЙГААГИЙН НЭГ ГОЛ ШАЛТГААН ЭНЭ ШДЭЭ.... ОРОСУУД ӨӨРИЙН ОНГОЦООР НИСЭХ ХЭРЭГТЭЙ БСАН ЮМ. БИЗНЕСҮҮД НЬ АШГИЙН ТӨЛӨӨ БАРУУНЫ ОНГОЦЫГ ТҮРЭЭСЭЭР ХЭРЭГЛЭЖ БЖ АНУ 9/11ЫГ УЛАЙМ ЦАЙМ ГҮРИЙСЭНШ ДЭЭ.... мөнгө мөнгө мөнгө.....ЭНГИЙН ХҮМҮҮС НЬ ЭМГЭНЭЛТЭЙ БАЙНА ДАА;-((((((

Зочин 2015-10-31 202.21.106.106

ХАРАМСАЛТАЙ ЭМГЭНЭЛ ИЛЭРХИЙЛЬЕ

Зочин 2015-10-31 43.242.243.53

яасан орой мэдээлж байх юм.

2022 2015-10-31 31.4.185.214

Bolj muusain orsuud