ЦЕГ: Айл өрхүүдийг дронноор хянахгүй | News.MN

ЦЕГ: Айл өрхүүдийг дронноор хянахгүй

ЦЕГ: Айл өрхүүдийг дронноор хянахгүй

ЦЕГ: Айл өрхүүдийг дронноор хянахгүй

Шинэ төрлийн коронавирусаас урьдчилан сэргийлэх зорилгоор цагаан сарын баярыг бүх нийтээр тэмдэглэхийг хориглосон. Энэ шийдвэрийн дагуу нийслэлийн гэр хорооллын айл өрхүүдийг цагдаагийн байгууллагаас дронноор хянах болжээ” гэсэн мэдээлэл цахим сайтуудад цацагдаж эхэллээ.

Дээрх мэдээллийн дагуу Цагдаагийн ерөнхий газрын Хэвлэл мэдээллийн төвөөс тодруулахад "Цагаан сарын баяраар иргэдийг дроноор хянана гэсэн албан ёсны тушаал, шийдвэр ирээгүй учраас тодорхой мэдээлэл өгөх боломжгүй байна” гэлээ.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол хүн 2020-02-17 103.229.122.62

Эргүүл хяналт тавихад буруу юм юу байгаан бэ? Төр Засаг Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд цагаан сарыг тэмдэглэхгүй байхыг уриалаад байхад түүнийг биелүүлэхгүй байгаа хүмүүс бол маш их ухвар мөчил хүмүүс бна.

Avatar

Kkkkkk 2020-02-17 83.20.243.139

Hianahad buruutah zuil alga togtolyn bieleltiig shalgah heregtei

Avatar

mgl 2020-02-17 202.9.40.43

gaduur hul ihtei baina, uher Mongolchuud maani tsgaan saraar idej uuh geed uhaan alga.

Avatar

Zochin 2020-02-17 202.55.191.130

Ta nar chine yasan mundag humuus ve??? hooloo iddeg togoo ruu nulimah muuhail bdag ym shu!!!

Avatar

Зочин 2020-02-17 64.119.17.65

Таануусын еэвэн баяраар чинь мануус олон юм ярьдаггүй л юмдаа өвчинөөр далимдуулж манай цагаан сарын баяр луу гүйээ их нулмиж тачаал авч бна та нар

Avatar

Зочин 2020-02-17 43.228.129.219

goe helleee muu sain erliizsen hujaaa sheesnuud

Avatar

Зочин 2020-02-17 43.228.129.219

hehe bid nar uher mongol baij boloh ch ta hujaa bolltoi uher mongoloor ni duuddag

Avatar

tooroi 2020-02-17 103.229.123.251

hyanah heregtei. heden uhernuudee hetsuu heneggyi gedgiig medne bizdee

Avatar

Zochin 2020-02-17 202.55.191.130

Mal min chine henii uher gej muuruud bna!!! 8% avchihaarai humuus chinii huvid uher bolood haragdaad ehelsen uu? Ideshind yavuulchihmaar n**** veee!!!

Avatar

ыбөыйб 2020-02-17 124.158.107.71

Нэг үхэр нь чи үхэл, аюул гэдгийг мэдэхгүй, төр засгийн шийдвэрийг биелүүлэхгүй. Гудамжинд үхээд унавал ирж амь авар гээд эмнэлэг рүү ярина биздээ. Ёс заншил дээд юм уу? Амь дээд юм уу? Мэдэхгүй ийм олон үхэрнээс долоон доор ард түмэн

Avatar