Ерөнхийлөгч Халх гол явна гэдэг ташаа мэдээлэл гэв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ерөнхийлөгч Халх гол явна гэдэг ташаа мэдээлэл гэв

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.30-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхийлөгч Халх гол явна гэдэг ташаа мэдээлэл гэв

Халх гол орчмын газрыг чөлөөт бүс болгох тогтоолын төслийг УИХ өнгөрсөн хаврын чуулганаар буюу баяр наадмын өмнөхөн баталсан. Уг тогтоолын төсөлтэй холбоотойгоор нийгэм, улс төрийн хүрээнд багагүй маргаан үүсээд байгаа юм. Үүнтэй холбоотойгоор Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халх гол суманд очиж, нөхцөл байдалтай биеэр танилцана гэсэн мэдээлэл зарим хэвлэлээр цацагдаад байна. Тиймээс Ерөнхийлөгчийн Тамгын газраас энэ талаар тодруулахад “Ерөнхийлөгч Халх гол сум явна гэдэг ташаа мэдээлэл байна. Ерөнхийлөгчийн ойрын төлөвлөгөөнд ийм асуудал байхгүй" гэв.

"Халх голыг чөлөөт бүс болгох тогтоолын төслийг УИХ-аас баталсан. Тиймээс энэ асуудал Ерөнхийлөгчтэй ямар ч хамааралгүй гэсэн үг. Уг тогтоолын төслийг буцаая гэвэл гишүүд юм уу Засгийн газар ахин хууль санаачилж, УИХ-аар оруулж байж л шийдэх асуудал" гэдгийг албаны хүн хэллээ. Тэгэхээр Ерөнхийлөгч Дорнод аймгийн Халх гол суманд очих, нөхцөл байдалтай биеэр танилцана гэсэн мэдээлэл "бор шувуу" болж таарч байна.

 Г.ТУУЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Иргэн 2015-10-30 122.201.24.101

Иймэрхуу асуудал , мэтгэлцээн болохоор еронхийлогч Элбэгдорж биш Ховордорж болчихдог байхгуй юу .

Зочин 2015-10-30 202.70.40.230

Хамаагүй гэнэ шүү, хамаатай, бүүр хамгийн их хамаатай асуудал шүү Ерөнхийлөгч гуай. Монголын маань газар нутгаас их хэмжээгээр гадныханд зүгээр өгөх асуудал хөндөгдөөд ард түмэн бүгд эсэргүүцэж байхад надад падгүй гээд сууж байдаг ерөнхийлөгч байх ч гэж, ээс чааваас, ээ халаг минь...

Зочин 2015-10-30 49.0.161.47

gemt hun gelbelzene gedeg shig

Зочин 2015-10-30 182.160.32.104

Minii nutrii gazar shoroonoos burhan guisan ch ***** ug!!!!!!!!!!! Uvug deeedsiiin ue uedee haluun ami, buleen tsusaaraa hamgaalaj irseniig ***** mart!!!!!!!!!!!!!!!

irgen 2015-10-30 112.72.13.227

naadah chin uuruu oroltsson gol ezen ni yum bish uu.

Mongol irgen 2015-10-30 180.230.146.39

Namhan GOLOG aigaad ochihgui l dee. Unen dotroos ni hatgaj baigaa bolhoor. Gehdee GOLOGOO chamd helchihye... Unen chinii dotroos ideed garch ireh bolno. Chi MONGOL bish.

зочин 2015-10-30 122.201.22.244

наадахь чинь яагаад хориг тавиагүйг нь асуу даа.Уг нь энэ адгийн шаард тийм эрх бий.Сонгуульд хэрэглэх гэж солонгосын Мүүнистүүдээс зээлсэн мөнгөнийхөө оронд монголын газар нутгийг өгч байгаа зандалчин.

Zochin 2015-10-30 103.229.121.30

Ene bie daagch IH gishuud boloh Bolorchuluun, Davaasuren, Ganbaatar nar eh orochid uu, horlogchid yum uu esvel dur esgegchid uu, ednii busdaas iluu setgelgeegeer , yanaglan horloloor ard tumnii amdral ene 4 jild eedelsengui dee, bukh yumiig urdchilaad medchihdeg yamar shidtei uls be, ter songogdson toirogtoo balairch baival taarna,

och 2015-10-30 150.129.140.131

Minii Mongolyn gazar nutgaas 500000 gectar gazar shoroo gadniihand choeloot bvs nereer ochikh gj bhad nadad hamaagui hemeen helj bga Elbegdorju guyag yeroosoo oilgosongui

Зочин 2015-10-30 202.131.252.213

erenhiilegchiin ochih esehiig harj l suuya mongoliin tur zahirch giilehgui sumiin zasag darga baina itgej bnuu aldajonig agillag bgaa HAA-n meregjilten huulich bish

Зочин 2015-10-30 43.242.243.53

гэм буруутай этгээдийг нь шууд бууд

Зочин 2015-10-30 43.242.243.53

гэм буруутай этгээдийг нь шууд бууд

ЫЁА 2015-10-30 103.26.195.8

ЭБ чааваас Баттулгааас айгаал байгаам байхдаа Халх Голыг хүүдээ аваад өгчдөг улс төрч бөх бас байхымаа Наадмаар хүнии нүд хариулж байгаад гялалзуулцан байгаамдаа Бурмаа ч бүдүүн хүн гэхэд хурдан хурдан бөгсөө хөдөлгөсөн байна шүү кк

Aisandaa ochij chadsangui kkk 2015-10-30 91.231.169.123

Iim aimhai hulchigar amitan bas bidnii gazriig gadniihand zarna genee *****

монголын газар нутгийн төлөө сэтгэлгүй ерөнхийлөгч 2015-10-30 182.160.33.115

газар нутгийн тусгаар тогтнол уг нь ерөнхийлөгч л санаа тавих асуудлын нэг оюутолгой шиг өнгөрсөн хойно нь охиноо хүнд өгчихсөн юм чинь гэж солиорох төлөвлөө юу очиж худлаа амлалт өгөхөөсөө айсан уу эсвэл цаагуураа энэ асуудалтай холбоотой юу хэн мэдлээ

Зочин 2015-10-30 202.21.106.110

yaah gej ochihiin. uuruu zarchihaad ajiltaigaa taniltsah gej ochihiimuu. esvel uuriinhuu hiisen ajiliig nuraah gej ochihiimuu. herev hal goloiin sav gazar zaragdaagui, hariinhnii medeld ochoogui bsan bol unuudur elbegdorj ali hezeenii shoudaj bh bailaa.

Зочин 2015-10-30 202.21.106.110

yaah gej ochihiin. uuruu zarchihaad ajiltaigaa taniltsah gej ochihiimuu. esvel uuriinhuu hiisen ajiliig nuraah gej ochihiimuu. herev hal goloiin sav gazar zaragdaagui, hariinhnii medeld ochoogui bsan bol unuudur elbegdorj ali hezeenii shoudaj bh bailaa.

Зочин 2015-10-30 103.10.23.28

тэр нөхөр аиж баигаа юм болов уу? тэнд газар дээр нь танилаж судлах юм их баигаа.

ХҮН 2015-10-30 49.0.187.147

тэр тэгэлгүЙ ДЭЭ ОЙГОЖ БОЛНО

хүн 2015-10-30 49.0.187.147

тэр тэгэлгүЙ ДЭЭ ОЙГОЖ БОЛНО

Зочин 2015-10-30 103.229.176.131

xalx gol sum gej xuurxii yadarsan gazar bnle , sots-iin ueiin xeden balgasnaas uur yu ch baixgyi zasag l shiid gargaj xariixand ugnuu gexees ter sumiin shiid gargax ch gej de chavaas

mongol 2015-10-30 103.10.20.34

elbegee uuruu ard ni baigaa, gazar nutgaa geh setgelgui erenhiilegcheer u gaa hiih ve dee

Зочин Бат инженер 2015-10-30 202.131.7.199

Халх Гол сумын удирдлага гэж яасан даварчихсан улс вэ. Монгол улсын засаг зарихгааны анхан шатны нэгж юм уу. Бие даасан улс юм уу, бүр автономит муж юм уу . Ер нь Засаг төр энэ орон нутгийн том толгойтой дарга нараа жаахан дарж баймаар юм.

Зочин 2015-10-30 103.9.90.130

Яахаараа газар нутгаа харь гарагийнханд алдаж байгаа явдал Ерөнхийлөгчид хамаагүй байдаг билээ. Нөгөө ард түмэнтэйгээ хамт Ерөнхийлөгч маань хэлсэн ярьснаа мартсан уу. Ёстой л тарвага юм даа