Гудамжинд нус, цэр, шүлсээ хаясан 200 иргэнийг торгожээ | News.MN

Гудамжинд нус, цэр, шүлсээ хаясан 200 иргэнийг торгожээ

Гудамжинд нус, цэр, шүлсээ хаясан 200 иргэнийг торгожээ

Гудамжинд нус, цэр, шүлсээ хаясан 200 иргэнийг торгожээ

Нус, шүлсээ ил задгай хаявал арга хэмжээ авдаг хууль манай улсад бий. Гэсэн ч бодит амьдрал дээр хэрэгждэггүй. Эл хуулийн заалтыг чангатгаж, зөрчил гаргасан иргэдэд торгууль ногдуулахыг Улаанбаатар хотын дарга С.Амарсайхан үүрэг өгсөн. Энэ дагуу холбогдох албаныхан хяналтаа чангатгаж, зөрчил гаргасан иргэдийг торгож эхэлжээ. Элдэв өвчин тараагч ялгадсаа ил задгай хаяж болохгүй гэж мэргэжлийн байгууллагынхан зөвлөж сануулсаар  байтал зөрчил гаргасан 200 иргэнд торгууль ногдуулсан байна.

Зөрчлийн тухай хуулийн 5.1 дүгээр зүйлд Олон нийтийн газарт зүй бусаар бие авч явах гэх заалт оруулж, 5.1.1-д “Олон нийтийн газар, авто зам, орон сууцны орчны газар, гудамж, талбайд бие зассан, эсхүл нус, цэр, тамхины иш, хог хаясан бол хүнийг арван нэгжтэй тэнцэх хэмжээний төгрөгөөр торгоно” хэмээн заажээ. Уг хуулийн хэрэгжилтэд Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газар болон цагдаагийн байгууллагаас хяналт тавин ажиллаж байгаа юм.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
112
ЗөвЗөв
7
ХөөрхөнХөөрхөн
6
ГайхмаарГайхмаар
5
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
БурууБуруу
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

88 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.181.67

Яг ямар хуулийн заалтаар торгож байгаа вэ эхлээд 10 м2 газар ариутгаж цэвэрлүүлэх хэрэгтэй тэгвэл илүү ойлгох байх

Avatar

Enkhtsetseg 2020-02-16 24.1.223.65

mash zuv!

Avatar

Уншигч Г 2020-02-16 203.98.76.9

Энэ шийдвэрийг зөв гэж дэмжиж байна. Янз бүрийн вирус нян агаарт тархах нь багасна. Хотын орчин цэвэрхэн болно. Хүмүүс соёлын хэм хэмжээнд бага ч гэсэн суралцана. Харин энэ дүрэм журмаа үргэлжлүүлэх нь чухал байна.

Avatar

Өвчтөн 2020-02-16 103.26.195.252

Уушигны багтраа. Архаг бронхит өвчтэй ханиалгадаг хүн байвал яах вэ.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.180.66

Salfetka avaad yvah chadvargu archaagu bval odoo tgd torguulj l bhas

Avatar

Zochin 2020-02-16 66.181.180.145

Yu gesen ugiin nowshoo, karmaandaa tzunhendee alchur tzaas awad yawj bolohgui yu tee, archaagui iim n**** nar ter bagtraa bronhitooroo uhvel taarna

Avatar

Зочин 2020-02-16 182.160.32.227

tsaashdaa ch bas ingeh heregtei zuvhun odoo ch geltgui

Avatar

tiim uchiraas ger horoololoos salashgui bol 2020-02-16 106.130.214.187

ger horoolol iin jorlon ….. hersnii bohirdol …. hamgiin ikh evchin garah gazaruud !!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-16 122.201.31.190

Хүн шүлсээ буцаагаад залгилтай биш, амандаа байлгаад байотай биш хаях л хэрэгтэй. Шүлс хаядаг цэг байгуулахаас өөр арга байхгүй ЦЭГЭЭ байгуулчихаад торгоно уу?

Avatar

зочин 2020-02-16 202.126.89.40

нусны алчуур, салфеткатай явах наад захын соёл шүү

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.180.145

Yoooy uheecheeeeee iim n**** nar, alchuur tzaas awad yawaad yawj bolohgui yu tee

Avatar

Зочин 2020-02-16 180.204.147.218

TSeg baiguulna gj ymar nofshio yriad baigaa orc ve? Chi haana tm tseg hartsn bolod peediigeed bgan?

Avatar

Мөрөөд. 2020-02-16 139.5.217.67

Өдөр их дэлгүүрийн гадаа нохойтойгоо зогсож байтал баахан цагдаа ах нар машинаасаа бууж ирээд л нохойд маань торгуулийн хуудас биччихээд яваад өглөө.Гайхаад юу болсныг асуутал нохой чинь шүлсээ хаясан гэнээ.Уяатай хавруугаа сайн хартал нээрээ хушуувчных ирмэг дээр мөс наадчихсан байдаг байгаа.Хууль хэрэгждэг ийм л сайхан эх орондоо би туйлын хайртай…гэвэл мөн алвааааа

Avatar

Зочин 2020-02-16 59.153.114.195

Er n bnga torgodog boloh heregtei, 20, 30 tai zaluuchuud shulsee hayaad bj bhaar yaahyn, iim l muuhai humuusiin shulsen dund bid amidarch bna

Avatar

Зов 2020-02-16 192.82.69.223

СОх гэдгийг татан буулгаж ОСАКогторт бид монгоо хуучин хэлбэрээр толдог болье. Контор илуу Ажиллана. Уйлчлэгч орчноо тогтмол цэвэрлэнэ . СОХ д монгоо битгий ог

Avatar

зочин 2020-02-16 182.160.35.10

Oлон түмэнд таалагдах гэсэн мөнөөх л сүржин мөд хэрэгжихгүй шоу байлаа гэж

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.179.27.132

100 jiliin daraa heregjij ehlew shiw. Hairan zaluu nas min shulsen dund undurwuu.

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.179.27.228

МАШ ЗӨВ

Avatar

ХОТЫН ДАРГАД БАЯРЛАЛАА 2020-02-16 66.181.187.12

УЛААНБААТАРЫН ГУДАМЖ, АВТОБУСНЫ ЗОГСООЛД ДЭЭР ШҮЛС, НУС, ЦЭРЭЭ ХАЯЖ ХАНИАД ӨВЧИН ТАРААЖ БАЙДАГ МУУ ЗУРШИЛЫГ ТАСЛАН ЗОГСООХ ХҮМҮҮСИЙН ЭРҮҮЛ МЭНДЭД АСАР ИХ АЧ ХОЛБОГДОЛТОЙ ШИЙДВЭР ГАРГАЖ ХЭРЭГЖҮҮЛЖ ЧАДСАН АМАРСАЙХАН ДАРГАД АРД ТҮМЭН ТАЛАРХАХ БОЛНОО. АМЖИЛТ.

Avatar

Сэтгэл 2020-02-16 93.23.105.68

Сайн байна….. энэ заваан соёлгүй зүйлийг болилуулах хэрэгтэй.. торгосон мөнгө нь БАГА байна… хүнийг зөв сургах арга бол мөнгөтэй нь ярь… тэгэхээр хүн хүмүүждэг юм байна. Гадаад оронд мөнгөтэй нь… өөр яриа байргүй
Машины бүс хийгээгүй 70€
Шар гэрэлээр гарвал 80€ гээд

Avatar

UHAALAG shiidver. 2020-02-16 66.181.187.12

AMARSAIKHAN darga MASH ZUV shiidver gargajee!!!. ENE bol Mongoliin niisleld HANIAD taraadag AYUL arilna gesen ug. Buh MONGOL HUND eruul baih bolomj olgoh bolno.

Avatar

Зочин 2020-02-16 93.226.83.243

Singapore shig bolgochikh. Torguul ondor bolgonguut shuud zogsono shulsee khayakhaa. Ene bol eroosoo l khuvi khunii deglem yum. Khun baigalyn amitan uchraas zerlegjvel amarkhan zerlegjdeg. Tiimees bid durem gurimyn dotor taever tsemtsger amidarch surakh tsag irsen. 21-r zuunii irged bid ukhaalag, khariutslagatai baij khunee nr1-t tavisan niigmiig bosgokh uurgiig ur khuukhdiinkhee omno khuleej baigaa shuu.

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.9.40.56

Одоо ч хүний сэтгэхүй аймшигтай болжээ. Болж ч гэж байх шиг. Хэнд хэлж торгуулахуу ч гэж байх шиг. Тэгээд яваад өгдөг ш дээ ч гэж байх шиг. Ямар аймшигтай юм бэ. Задгай талбайн зад хямдрал заралчихсан юмуу. Нэг нэгийгээ сайхан дөгөх юм байна даа.

Avatar

зочин 2020-02-16 66.181.184.78

ёстой зөв .автобусны буудал бол үнэн заваан байдаг . гишгэх зай ч байхгүй . энэ ажлыг үргэлж хийх ёстой.

Avatar

Зочин 2020-02-16 64.119.16.198

маш зөв

Avatar

irgen 2020-02-16 66.181.161.38

Hen in torgoj bna

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.9.40.82

Торгохоос гадна, өөрсдөөр нь орчин тойрныг нь цэвэрлүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.37

Ёстой зѳв шүү. Хэвшүүлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.179.121

1960-аад онд хятадууд монголоос хоогдож гарахдаа УБ хотын гудамж,талбайг нус цэр,шулс шээсээр бузарлаж байж билээ.Одоо манай эх орон тийм л олон хятадтай болчихсон юм байхдаа.Эх нутаг руугаа нулимдаг монгол хун баймааргуй л юм!

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.126.89.162

Чи харсан юм уу? Эцгээсээ эх рүүгээ шилжээ ч үгүй байж харсан юм шиг ярьж байх юм.

Avatar

Зочин 2020-02-16 59.153.114.195

Tamhichid shulsee hayadag,
torguulias gadna uursduur n tseverluul, tegeed davtval niigmiin hev jurmyg evdsen gej tsagdaagiin dansand oruulah heregtei, ajild yamarvaa alban gazar edgeer bichig barimtyg ch shaarddag bolgoh heregtei, busdyg horduuldag tamhichdyg ajild ch b** av!!!

Avatar

Зочин 2020-02-16 59.153.114.195

Hyataduudyg ingej gargah henjeend hursen bgaa shuu!

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.126.89.252

Zuv. Uuniig korona geltgui tsaash n urgeljiluuleh heregtei. Munguuu tuluh chadvargui bol uuraduur n gudamj ugaalgaval orkuud arai soyoljij magadgui

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.179.121

Ашгуйдээ,естой зов! Цэвэрхэн хувцасласныг нь бур томоор торгоорой.Тиймэрхуу хувцасны голууд зондоо байдаг юм билээ.Ккк

Avatar

Ичээч 2020-02-16 202.126.89.210

Балиар атаархуу хог вэ чи. Шүлс биш бусдын мөнгө л чамд илүү харагддаг юм бн

Avatar

zochin 2020-02-16 59.153.112.138

Энэ их дээд сургуулиудын үүд, орчныг нэг хараарай цул шүлс цэр нус, тамхины иш. Ийм л хүмүүний наад захын соёль хүмүүжилгүй харанхуй үеийг бэлтгэн гаргаж байгаа нь даанч харамсмаар.

Avatar

Зочин 2020-02-16 103.229.122.75

Энэ өвчнөөр далим хийж манайхны нэг заваан зуршилыг дараад авах хэрэгтэй?! Энэ арга хэмжээг түр зуур биш байнгын болгох хэрэгтэй!!! Дараагийн асуудал гудамжинд эр,эмгүй бусдыг хордуулж тамхи татахыг хориглох,мөн замбараагүй хог хаядаг асуудлыг ингэж хүчээр ч гэсэн шийдвэл хэн хэндээ тустай юм даа!!!

Avatar

Зочин 2020-02-16 139.5.216.169

Дэмжиж бнаа хогоо хаяхгүй болтол торгох хэрэгтэй бнаа
гудамж талбайгаа цэвэрлэмээр юмаа хэт бохир бнаа

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.59

Balkonooroo suu tsatsdag irgediig torgoyo.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.59

Tamhi tatdag humuus dandaa ihevchlen shilsee hayadag sanagdsan. Tamhinaas gargah hudulguun urnuulj tsever baihiig sanuultsgaaya

Avatar

Зочин 2020-02-16 59.153.114.195

Yag unen, yaduu bolovsrolgui humuus ih tamhi heregledeg gesen, manai ulsyn 40 % n tamhichid, uursduu tamhi uildverledeggui, bugd gadnaas irne, manaih ruu tamhi zuudug heden gadaad kompani huga bayajdag yum bilee, heden saya dollaraar ashig oldog, buh munguu gadagsh n ursgaad tegeed busdyg horduulaad bj bdag uhamsargui archaagui tamhichid, Australid l tamhiny tatvat undur, neg tamgi 23 $ geh jisheetei

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.59

Karaoke barnii gazruud tamhi tataj shuls hayah orchniig burduuldeg. Ter haviinhaa talbaig tseverledeg bolgomoor bna. Tseverlehgui bol tatvar torguuli tavidag bolson ch bno.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.59

Ajild avahdaa hurtrl tamhi tatdaggui humuus avdag bolmoor bna. Tom shilen officeiin ajiltnuud gadaagaa tamhi tataad l shulsee hayaad bdagiig boliulmaar bna. Tom baishin bolgon balkon deeree tamhia tatval tataad shuls hayadag uursdiin savtai bolbol taarna.

Avatar

Z 2020-02-16 122.201.31.60

За, энэ асуудалд угнаас нь шалтгаанаас нь хандах хэрэгтэй, хүйтний улиралд манай залуучууд яагаад цээж хоолойнд нь цэр шүлс ихээр хуримтлагдаад байгааг яагаад өөрөө ч мэдрэлгүй гадагшаа ялгаруулж байгаагаас эхлэх хэрэгтэй, эхний ээлжинд бүр хоолойн дээр нь гараад бгаа хүмүүс халаасандаа жижиг эмнэлэгийн шил сав авах, эмчилгээ хийлгэх ногоон бол бүүр яаралтай эмчилгээнд орох, өөрийн мэдрэлгүй шүлсээ хаядаг бүдүүлэг заваануудтай бусад нь шаардлага тавьдаг хэлдэг, тэрийг нь хүлээж авдаг гэх мэт…

Avatar

Зочин 2020-02-16 124.197.185.67

Хорооллын замаар яваад үз юүн дээр гишгэж явнаа гэмээр л аймаар

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.59

Bas buh surguuliin ahlah angi ih surguulid 7 honog bolgon 1 tsagiin hicheel ordog bolmoor bna. Yaagaad shulsee hayaj bolohgui ve? Her ih bakter baij yaaj tarhdag yamar uvchin uusgedeg , tegeed nus tsereer damjdag uvchin, tamhi yaaj bieiig horduuldag? Bolovson hjmuus biee yaaj avch yavah geed eruul mendiin yaam boovsroliin yaam hutulbur bolovsruulmaar bna.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.59

Hervee mungu tulj chadahgui bval dor hayaj 50m2 gazriig tseverluulbel zugeer

Avatar

Зочин 2020-02-16 103.229.122.226

Эхний ээлжинд ил задгай биё засч байгаа газруудыг хяналтад авч зөрчигсөдийг торго Баривчилж тэр хавийг нь цэвэрлүүл

Avatar

ЭЧ 2020-02-16 182.160.34.162

Хяналт тавих хүмүүсийн тоог нэмэх хэрэгтэй. Хотын гудамж хогын сав, жорлон болчихоод байгааг хүн бүр харж байгаа. Ер нь коронавирус гэлтгүй энэ ажлыг маш эртнээс эхлүүлэх ёстой байсан.

Avatar

Чимгээ 2020-02-16 202.179.27.105

Бас машины цонхоор элдэв хог, лааз, хуванцар сав, уут, тамхины иш ,шүлс нус цэрээ хаягсад маш их ш дээ, тэднийг бас торго !!!

Avatar

нилээд дэглэх 2020-02-16 192.82.66.101

бүх цагдаа, гудамж цэвэрлэгч нарт торгох эрхийг нь өгчих, газар дээр нь хурууг нь уншуулаад л торгоод байх, цаашид торгуулиа төлөхгүй бол цагдаа дуудаад баривчлуулж байвал таарна

Avatar

зочин 2020-02-16 202.9.46.185

Гол нь хяналт хэрхэн тавьж байгаа юм бол, тэр л сонин байна. Энэ хуулийн тухай олон нийтэд мэдээлснээс хойш 2-3 ч хүн нус цэрээ хаяад явахыг холоос харсан. Тэр хооронд баримтжуулах ч боломжгүй юм билээ. Иргэдэд мөн давхар хяналт тавих эрхийг нь өгвөл яадаг юм бол доо.

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-16 202.55.188.87

Болж муу оркуудыг. 10 аас ч илүү нэгжээр торгох хэрэгтэй.

Avatar

Zoch 2020-02-16 59.153.114.12

Tsagdaagiin kutsantuudiig daichlaya !!!Urguu kino tetariin urd gishgeh gazar alga. Heregjuuleh b.na uu !!! Demjmeer b.na.

Avatar

Zochin 2020-02-16 202.21.125.158

100% demjij bn mash zuv

Avatar

Зочин 2020-02-16 192.82.70.239

Би 2 залууд хүүе шүлсээ яагаад хаяад байна бэ? гэж хэллээ. Машинд суухаасаа өмнө хоёулаа хаяж байлаа ..
Нус цэр шээс нь дийлдэхгүй бол торгох хэрэгтэй.
Бүх нус цэрийг хүчээр арилгуулж болно.
Өөрсдийн ам хамарт хавар салхиар ордог юм шүү

Avatar

Zochin 2020-02-16 103.212.118.31

Tasraltgui kheregjuulekh, ooroo ni tseverluulekh kheregtei Tegeskhiigeed martchikhaj bolokhgui. Torguulias ni khumuus tsalinjuulakh bolomjtoi Bukh torguuliig ni tsalind zartsuulakh Khotod bol emkh tsegts, soyol uldene

Avatar

Мөнхболд 2020-02-16 202.55.188.82

Хотын дарга аа. Торгохоосоо улдаар орчин нөхцөлөө бүрдүүл!!! Тэгээд дараа нь торго. Амьдралтай юм хийж бай.
Түүнийг хаана хаяж болох боломжийг нь бүрдүүлээд түүнд хаяхгүй бол торго мэдүү тэгээд иргэдийг түүнийг ид гэж байгаам байна.

Avatar

бый 2020-02-16 66.181.183.120

Шүлсний сав тавих уу новч минь

Avatar

Зочин 2020-02-16 64.119.17.74

Nusnii alchuur, salfetkaa avaad yavj bai. Sav suulga ogt hereggui.

Avatar

Мөнхболд орк 2020-02-16 66.181.188.221

сайхан тэнэг гарууд их олон болжээ

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.185.213

нус цэрээ гадуур хаях бус, өөрөө алчууртай явж сур

Avatar

Зочин 2020-02-16 122.201.24.226

Salfetka awch yawaad hayad baih chadalgui bol alchuurandaa hayad gertee ochood uuruu garaaraa ugaa orkoo

Avatar

Nusan b** shine ueiin toloolol 2020-02-16 122.201.24.58

Yamar nohtsol l****a. Yu bichij baigaagaa chi er ni oilhodog uu nusan b** mini

Avatar

Зочин 2020-02-16 109.252.201.183

Яачихсан тэнэг вэ!!!

Avatar

Зочин 2020-02-16 103.229.122.226

Бусд орний иргэд гарахдаа биё засч аваад гарах Хогоо хармаалаад хогийн сав олж хийх гэх мэт бүх соёл нь хэвшицэн байдаг юм билээ

Avatar

Зочин 2020-02-16 203.98.76.9

Шүлсээ хаяхгүй яваад байхад болдог юм. Тэгж их шүлс, цэр ялгараад байдаг бол эмнэлэгт үзүүлж, эмчилгээ хийлгэ

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.179.130

ХӨГЖИЛ ЦЭЦЭГЛЭЛТИЙН ОРГИЛ БОЛСОН УЛС СИНГАПУРТ ГУДАМЖИНД ШҮЛСЭЭ ХАЯВАЛ ТАШУУРДДАГ . ТЭГЖ БАЙЖ ХӨГЖСӨН .

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.95

10k torgood ter munguur ne gudmaa tsewerhen bolgoj chadahgvi shvv dee ter nus tseriin uursduur ne tsewerlvvled mun torgo tegwel hayhaa bj mgd muu sain hvnii hudulmur buzarlagch nar

Avatar

Irgen 2020-02-16 66.181.181.189

Mash zuv tsaashdaa ulam sain torgo

Avatar

Зочин 2020-02-16 103.57.94.94

Машины цонхоор тамхиний иш шиддэг нөхдүүдийг бас торгоно гэсэн байна

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.95

nus tseree haysan hvng haashaa yaj handaj torguulah uu gadmand hayhaar helheer chi torgoh uu geel yawaad ugun shvv de hvmvvs chine

Avatar

zochin 2020-02-16 64.119.18.54

ene ajlyg mash ikh demjij bayna , khoroony ajil khiikh sonirkholtoy akhmaduud torguuliinkh ni todorkhoi khuwiig uguud l khiilgechikhej bolno doo

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.9.40.170

Маш чухал ажлыг эхлүүлсэнд талархаж байна аа. Нэг горимын санал байна. Хэрвээ торгуулиа төлж чадахгүй гэвэл тийм хүмүүсийг албадан нэг өдрөөр ч болно гудамж цэвэрлүүлмээр байна. Тэгвэл тэд өөрсдийн цэвэрлэсэн газраа бохирдуулах ямар байдгийг яс махандаа шингэтэл ойлгох байх.

Avatar

Зочин 2020-02-16 182.69.217.236

Хотын дарга Амарсайханд талархаж байна. Хот эзэнтэй болж байна. Ахиж сонгууль хийх хэрэгүй. Ингээд дарга хийгээд байж байгээ..

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.126.89.162

Ялихгүй зусар баяжихад саад гэгчээр юун ч бялдууч юм билээ, орк оо.

Avatar

Зочин 2020-02-16 59.153.113.112

зөв. муусайн бэлгийн сулралтай шээс, шүлсээ барьж чадахаа байсан юмнуудыг сайн торго. шээсээ барьж чадахаа байтлаа гадуур яваад байдгымуу хаашай юм, ядаж нэг байшинд орохдоо шээхээ мартчихдаг тэнэг толгойнууд байдымуу. сулралтай эрчүүд нь хариулаад явчих

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.191.195

Хүн бүр нусны алчуур хэрэглэдэг заншилд хар багаас нь сургах хэрэгтэй.Насанд хүрэгсдийг албан шахалтаар сургаж,алчуур байхгүй нэгийг нь торгож,ажлынх нь дараа хэд хоног нийгмийн тустай хөдөлмөрт /гудамжны хог цэвэрлүүлэх/оролцуулах шийтгэл оноох хэрэгтэй.Монголчуудын заваарал бол /гэхдээ бүгд тийм биш,цэвэр цэмцгэр,биеэ зөв,сайхан авч явдаг залуус их болж байна/ удам дамжсан, хоцрогдсон бүдүүлэг нийгмийн үлдэгдэл.Одоогийн 30,40-өөд насны баагийнууд нөгөө ертөнцөд явж байж асуудал арай өөр болох

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.161.59

20 hureegui huuhduud mash ih shulsee hayaj bna ichmeer bdag

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.9.46.120

Хуй в очко!

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.9.40.115

Журмаа байнга хэрэгжүүлээрэй. Мөн орон сууцны цонхоор хогоо хаядаг айлуудад арга хэмжээ авах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.191.195

Маш зөв. Ингэж байж л бид энэ өвчин зовлон,халдвар хавдар,ханиад томуу,яр тэмбүүнээсээ бага ч гэсэн ангижирна. Сингапур нэг өдөр л ийм заваан зуршлаасаа салсан юм биш. Олон жил тэмцэж,уйгагүй ажиллаж байж өнөөгийн энэ цэвэр цэмцгэр байдалд хүрсэн юм. Монголын хууль 3 хоног биш, дор хаяж 3 жил үргэлжлээсэй. Хүн бүр ийм байдалтай тэмцэл явуулбал үр дүнд хүрнэ гэдгийг гол нь ухамсарлаасай.

Avatar

Зочин 2020-02-16 202.70.34.238

Байнга ингэж шийтгэх хэрэгтэй. Баярлалаа, Засаг даргаа, Баярлалаа, Бурхан минь.

Avatar

Зочин 2020-02-16 66.181.176.157

Ene 30 jild Hurelsuh jig Amar saihan jig ajillasan hun negeehen ch ugui haramsaltai ingej tumen olnoo bodoj boldog l yum bna

Avatar