ЕТГ-ын дарга болох Ө.Шижир гэж хэн бэ? | News.MN

ЕТГ-ын дарга болох Ө.Шижир гэж хэн бэ?

ЕТГ-ын дарга болох Ө.Шижир гэж хэн бэ?

ЕТГ-ын дарга болох Ө.Шижир гэж хэн бэ?

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хамгийн чухал албаа Ө.Шижирт даатгалаа.

“Төрийн ордны тайган” нэр зүүх болтлоо Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаар ажилласан З.Энхболд УИХ-ын сонгуулийн бэлтгэлээ базаахаар болж, явж байна. Ерөнхийлөгч Ө.Шижирт төрийн тамгыг атгуулахын тулд өнгөрсөн оноос орон тооны бус зөвлөхөөрөө ажиллуулж, бэлтгэл хангаж эхэлсэн гэж яригддаг.

Гэхдээ үе, үеийн Ерөнхийлөгч нар энэхүү чухал албанд төрийн ажилд нухлагдсан, хамгийн итгэлтэй хүнээ томилж ирсэн жишигтэй бол энэ удаад Монголын хөлбөмбөгийн холбооны ерөнхий нарийн бичгийн даргаар ажилладаг залууд даатгасан нь олны анхаарлыг илүүтэй татаад буй юм. Түүнийг З.Энхболд даргын дайтай ажиллаж чадах уу гэдэгт олон хүн эргэлзэж буй юм. 

Ө.Шижир нь Ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг Зам тээвэр, барилга хот байгуулалтын сайдаар ажиллах үед сайдынх нь ажлын албанд ажиллаж байсан бол дүү Х.Баттуулынх нь туслахаар мөн ажиллаж байсан гэх мэдээлэл байна.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2020-02-13 66.181.189.97

ӨӨРӨӨ Ч НИЛЭЭД ДАСГАЛЖИЖ ОДОО АЖИЛЛАЖ ЧАДНАА ГЭСЭН ЮМ БАЙЖ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.179.22.102

Сайн байна залуу хүн өсөх биз амжилт

Avatar

Тод О. 2020-02-13 94.10.34.16

Яг зөв.Одоо залуучуудаа сайн дэмжээд өгөх хэрэгтэй байна. Өнгөрсөн их хурлын сонгуулийн үеэр, БХ аймагт,сонгуулийн штабыг удирдан явуулж байсан залуу. Миний хувьд гадаадад байгаа ч гэсэн, дэмжигчээр очихдоо, түр хугацаанд ч гэсэн энэ залуугийнүйл ажиллагааг хөндлөнгөөс нь харж байхдаа, онгироо сагсуу зангүй, ахмадуудаа хүндэтгэдэг, ажлаа зөв хуваарилан ажиллаж байгаа нь юухнаас нь харагдаж байсан болно.

Avatar

dash-Nym 2020-02-13 202.21.108.247

3.Enh-bold tiimch muu hun bish medlegtei ,ooriin gecen bodlogotoi shudarga hun l dee . tegeedl adlagdaad baigaa um Manaihan hunee tanihaa baican l daa Shudarga huneec zugtaadagh, shudarga huniig uzen yddag bolcon baih um .

Avatar

Zochin 2020-02-13 133.82.250.243

Manai mongolchuud gej dandaa l golj goochiloj baih humuus yum daa. Zaluu hunee demjij uram ughud yaandaa.

Avatar

7894566 2020-02-13 49.0.137.6

Харахад бол аль ч талаараа Бэлтрэгээс бол хүн сайтай_ сэтгэл зөвтэй байхаа. Тайган бэлтрэг бол ёстой адгийн шаар гэдгийг хүний өөрийн улс төрчид битгий хэл, жирийн ард түмэн харж байна ш тээ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.176.201

Enxboldin derged nogoonooroo nuhur turiin ajlig yaaj yavuulna daa

Avatar

зочин 2020-02-13 202.5.205.34

цүнхчин намчингууд

Avatar

Zochin 2020-02-13 202.126.89.200

Сайхан залуу байна. Миний дүү чаднаа. Амжилт хүсье!

Avatar

zuv zuv 2020-02-13 202.131.253.66

gunj, hanhuu nar avtomataar deeshildeg tsag ue ubgursuun, muu gugshin namchid zailj uguh heregtei

Avatar

Зочин 2020-02-13 58.109.161.167

medehgui yum daa

Avatar

Зочин 2020-02-13 122.201.26.237

Мянга мундаг, шударга, мэдлэгтэй, сайн хүн байгаад Женкогийн туслахаар очсон бол удахгүй гэмт хэрэг хийнэ л гэсэн үг. 2021 онд Интерполоор хайж эхэлнэ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 43.242.243.154

Боловсрол хүмүүжил өндөр мундаг залуу!!! Шинэ эрин үе эхлэл ёстой

Avatar

зочин 2020-02-13 202.21.98.10

Мундаг чадварлаг залуу даа.,Амжилт хүсье

Avatar

Найз 2020-02-13 122.201.22.31

Цүнх баригч. Өөрийнхөө хэмжээг мэдээд болих хэрэгтэй.

Avatar

Zochin 2020-02-13 202.126.89.123

Eeeee,burhan mini

Avatar

Зочин 2020-02-13 72.196.192.250

Hairan saihan zaluu. Genko yu esiig hiilgeh boldoo!

Avatar

Зочин 2020-02-13 43.242.243.154

Манай залуус ер нь хүн бүр уншиж нэгийг ойлгоосой гэж бодож байна!!! Монголын ТӨР Ард түмэндээ гологдож байна хоцрогдсон байна гацаанд орсон байна гэж ЗӨВ тодорхойлсон байна!Улс орноо хөгжүүлье өөрчлөе гэвэл 20-30 жил УИХ-д улиг болсон нөхдүүдээс салъя гэвэл эх орноо гэсэн сэтгэлтэй мэдлэгтэй ЗАЛУУЧУУДЫГ улс төрд Сонгож дэмжих хэрэгтэй байна АРД ТҮМЭН МИНЬ!!!

Avatar

А.АЛТАНТУЯА 2020-02-13 103.240.241.110

ШҮВГЭР ӨЛЗИЙГИЙН ХҮҮХЭД БИШ ШҮҮ? СОРМУУС ӨЛЗИЙХҮҮ ГЭЖ ОРОСТ БОЛОВСРОЛ ЭЗЭМШСЭН МУНДАГ ОФИЦЕР ХҮН БАЙСАН10-Д ЖИЛИЙН ӨМНӨ ӨНГӨРСӨН ШҮҮ? ШИЖИР СОЛОНГОСТ ДУНД СУРГУУЛЬ ТӨГСӨӨД БАРУУНД БОЛОВСРОЛ ЭЗЭМШСЭН МУНДАГ ЗАЛУУ ШҮҮ

Avatar

Та 2020-02-13 202.126.89.147

Хүн андуураад байх шиг байна даа

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.88.218

Yadaj l hudlaa uls tur pop hiiigeed baihgui

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.55.188.82

Ядаж л эрүүгийн гэмт хэрэгтэн биш байгаасай.

Avatar

ЭБО 2020-02-13 202.9.46.133

Ваав энэ чинь бхгүй ю даа. Өнөөгиин төр засаг арай дэндүү бохирдсон бгаа. Яаралтай цэвэрлэгээ хииж мундаг залуусаа дэмжих цаг нь блсон…Ерөнхиилөгч зөв хүнээ сонгосон бна. Баяр хүргэе.Яг одоо Монголын төр засагт үгүйлэгдэж бгаа олон залуусын нэг бл Шижир гж бдож бна.. Маш сн гэриин хүмүүжилтэй, боловсрол сайтай, ухаалаг, багынхаа ажилсаг хүүхэд шүү. огт эвдрээгүй залуу бгаа юм.Сайн хүнии үр, сүүтэй гүүнии унага. 2 гараа өргөн дэмжиж бна.

Avatar

зочин 2020-02-13 202.21.109.35

ҮНЭН БОЛ САЙН Л БАЙНА. зАЛУУЧУУД ӨӨР ӨНЦГӨӨР ХАРЖ УЛС ОРНОО ХӨГЖҮҮЛЭХЭД ҮНЭТЭЙ ХУВЬ НЭМЭР ОРУУЛАХ ЦАГ БОЛСОН. ЦҮНХ БАРЬДАГ ЮМ МЭДДЭГГҮЙ ЮМ УНШДАГГҮЙ ӨӨРИЙГӨӨ ХӨГЖҮҮЛДЭГГҮЙ ХООСОН ТОЛГОЙ БОЛ ХЭРЭГ АЛГА.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.68

Заавал зурагтаар худлаа баахан гарч попорч байсан олны танил болсон хүн төрд ажиллах ёстой биш …болж л байна бодвол хоосонгүй толгой биз…амжилт хүсье дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.19.138

Мундаг залуу., Зөв хүнээ сонгож дээ.

Avatar

zochin 2020-02-13 66.181.161.24

Нэг Ямарч билээ Шөвгөрч билүү Өлзийнгийн хүүхэд гээл бдын бна лээ. Бодуул нэг Точки киноны дүрийн хүүхэд биз. Еөөкийн өртэй хүн блгүй дээ. Уг нь дажгүй залуу

Avatar

ZOCHIN 2020-02-13 223.38.18.140

ZIKA erunhiilugch ogtsorvoo gej.Zikagiin tuslah ni uldlee

Avatar

МАН залуу 2020-02-13 202.126.89.246

Шижир гээд энэ залууг сайн мэдэхгүй ч асуудалд нухацтай ханддаг байр сууриа зөв илэрхийлдэг санагдсан.
Залуу лидерт амжилт хүсье.

Avatar

123 2020-02-13 202.126.89.235

Харин тийм, хамгийн чухал ажлаа өөрийн хүнээр тавихгүй бол Зика ч аймар ашигласан дөө

Avatar