ЭМЯ: Дуут мессеж бол худал, ташаа мэдээлэл | News.MN

ЭМЯ: Дуут мессеж бол худал, ташаа мэдээлэл

ЭМЯ: Дуут мессеж бол худал, ташаа мэдээлэл

ЭМЯ: Дуут мессеж бол худал, ташаа мэдээлэл

Нийгмийн сүлжээ болон хувь чатаар өчигдөр орой /2020.02.12/ олон нийтэд 47 секундын дуут мессеж ирсэн бөгөөд энэхүү мэдээллийг Эрүүл мэндийн яам худал, ташаа мэдээлэл болохыг анхааруулж байна. Эрүүл мэндийн яамны мэдээлж буйгаар, 2020 оны хоёрдугаар сарын 12-ний байдлаар шинэ коронавирусийн/СOVID-19/ халдвар манай улсад бүртгэгдээгүй байгаа ажээ. 

Иймээс яамны зүгээс зохион байгуулалтайгаар худал ташаа мэдээлэл тарааж, нийгмийг айдаст автуулах, эмх замбараагүй байдал бий болгохыг хүсч буй нийгмийн сүлжээний хэрэглэгчийг хуулийн байгууллагад хандан шалгуулж, хариуцлага тооцно гэдгээ албан  ёсны фейсбүүк хуудсаараа дамжуулан мэдэгдэж байна.

А.АНИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2020-02-13 49.0.212.216

Er ni etsiin etsest medeelel avch baij l argaa bodoj tolovlono bizde haranhui suugaad bhimu yagaad tegj hicheegeed bgan heniig duuraigaad bgan????????

Avatar

hariutslagatai l baigaarai 2020-02-13 49.0.212.216

EMYam eldev medeeleltei zuuraldaj sensaats hiihiin orond ovchin garval beltgel ajil chin guitsed uu em taria bnu emch suvilagchdaa yaj hamgaalah uu ene tereegee l bod !!!!!!!!!!! yun zavtai um. tv omno l showdaad bhin. Yaraltai tuslamjiin toviinhen huurhii uursduu mask oej zuusen bnleshd tegehed ta nar yu hiigeed bgan???????

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2020-02-13 103.57.93.109

Бичсэн юм аа эргэж уншиж, зөв найруулж байгаа ."Иймд яамны зүгээс зохион байгуулалттайгаар худал ташаа мэдээлэл тарааж, нийгмийг айдас хүйдэсд автуулах, . . " гэдэг чинь юү гэсэн үг вэ?

Avatar

Залруулга 2020-02-13 66.181.188.103

"Бичсэн юм аа эргэж уншиж зөв найруулж байгаач "гэж залруулж уншина уу! !!!

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2020-02-13 202.21.109.153

бас нэг эмэгтэй доржзодов өчигдөр орой баахан танхайрлаа түүнийг барьж ял оногдуулах хэрэгтэй зико доржзодов гээд аймаар нийгмийн вирусууд аюултай байна шүү бодлогоор нийгмийг сандралд оруулах юмны үнэ хөөрөгдөх иргэдийг айдаст автуулах гээд тагнуулын нууц ажм\иллагаа явагдаад байгаа ч юм билүү төр онцгой анхаарч хатуу рага хэмжээ авч өгөөчээ

Avatar

gana 2020-02-13 202.126.89.41

boon um bolgood haychlaa nadad irsen olj hariutclaga tootc

Avatar

иргзн 2020-02-13 202.179.24.54

магадгүй энэ бол МАНАН Бүлэглэлээс энэ Засгийн газрын Эсрэг явуулж буй Үйл ажиллагааж байж мэднэ, Ард иргэдийг Айдас хүйтэст авахуулж Үймээн самуун гаргах зориудын үйл ажиллагаа ч байж мэднэ,

Avatar

з 2020-02-13 66.181.164.214

энэ хүнийг олж хариуцлага тооц санаатай үйлдэл.

Avatar

төмөр 2020-02-13 66.181.161.50

192.82.65.103 Та сүржигнэхээ больчих төр ажлаа хийж байна.Орк гэж ямар ч юм байдагийг мэддэгч юм уу нэр ус ч үгүй бусдыг дайрч давшилсан юм бичих юм.өөрөө эхэлж үлгэрэл.Иймэрхүү юм бичдэг хүмүүс сатгэцийн өөрчлөлтэй хүмүүс байдаг байх.Цуу тараасан хүмүүст хатуу хариуцлага тооцох хэрэгтэй.Энэ нь өндөржүүлсэн бэлэн байдлын үед хуулийн хүндрүүлсэн шалтгаан болно гэдгийг иргэдэд сайн сурталчлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.91.118.180

Нийгмийн сэтгэл зүйгээр тоглож зориуд санаатай худал мэдээлэл тарааж иргэлийг төөрөгдүүлж байгаа хүмүүст цагдаа, тагнуулийн байгууллага шалгаж хариуцлага тооцоочээ

Avatar

Zochin 2020-02-13 119.40.103.3

Humuus ee. Zarimdaa yanz buriin medeelel uzeed, daralt Ihseed, zureh delseed. CORONAVIRUS avchixsan yum bolov u geed xyamrax yum.

Avatar

Иргэн 2020-02-13 103.23.50.66

худал мэдээлэл цуурхалыг зогсоох хэрэгтэй. Үнийн хөөрөгдөл үүсгэх хор уршигтай ш дээ. Орост цуурхал таригчидтай хариуцлага тооцож байна.

Avatar

Ард 2020-02-13 202.70.34.70

ХУДАЛ МЭДЭЭЛЭЛ, ЦУУРХАЛ, ХЭТРҮҮЛЭГ ИХ ТАРЖ БАЙНА. ХЭВЛЭЛ МЭДЭЭЛЛИЙН БАЙГУУЛЛАГААР ЭНЭ ТУХАЙ АНХААРУУЛААЧ. ЦУУ ТАРААГААД БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙГ ЯАХ ЮМ БЭ? "ДАЙНЫ БАЙДАЛ ЗАРЛАЛАА" ГЭСЭН МЕССЕЖ ИХ ЯВЖ БАЙНА. ҮНЭН ЮМ УУ? НӨГӨӨ ТАЛААР ИРГЭД МАШ ХЭНЭГГҮЙ, ТООХГҮЙ БАЙНА. УХАМСРААРАА БОЛГООМЖТОЙ БАЙМААР.

Avatar

zochin 2020-02-13 192.82.65.103

Засгийн газар өөрсдөө сүржигнэхээ боличихмоор байна. Хилээ хаа л гэнэ оркууд та нар тэгээд гадаадаас мөнгө олж ирж байгаа юмуу. Улсын төсвийн мөнгө л идэж байгаа биздээ. Улс чинь хятадаас мөнгө олдог шдээ. Хятадаас авдаг интернетээ бас таслаад бүр мөсөн хязгаарын шугам татах юм уу, будаа хүнсний ногоо, гутал хувцас, барилгын материал гээд бүгдийг урдаас авч байгаа шдэ оркуудаа.

Avatar

иргзн 2020-02-13 202.179.24.54

тэглээ гээд яах юм бас Өвчний нь авах уу , Тэнэг толгой минь

Avatar