"АЛБАН ТУШААЛТНУУДАД ШИРҮҮВТЭР ЖИЛ ГАРНА" | News.MN

"АЛБАН ТУШААЛТНУУДАД ШИРҮҮВТЭР ЖИЛ ГАРНА"

"АЛБАН ТУШААЛТНУУДАД ШИРҮҮВТЭР ЖИЛ ГАРНА"

"АЛБАН ТУШААЛТНУУДАД ШИРҮҮВТЭР ЖИЛ ГАРНА"

Хотол төгс хэмээх Төмөр хулгана жилийн өнгө ямар байх талаар Монголын бурхан шашны төв Гандантэгчэнлин хийдийн гадаад харилцааны ажилтан Э.Баасантогтохоос тодрууллаа.


-Ирж буй жилийн өнгийг монгол зурхайд шороон үхрээр шинждэг ёстой. Энэ жилийн Хотол төгс хэмээх төмөр хулгана жилийн зураг ямар байна вэ?

-Ирэх хулгана жилийг шороон үхрийн шинжээр авч үзвэл, үхэр нь цагаан толгойтой, дөрвөн шийр нь шар, сүүлээ зүүн тийш шарвасан, улаан эвэртэй байдлаар дүрслэгдсэн. Үхэр хариулаач хүүхэд нь ногоон дээл, цагаан бүстэй, мяндсан шилбүүр барьсан, гутлаа бүтэн өмссөн үхрийнхээ өмнө гүйж явна.

Үхрийн шинжийг тайлбал, хэр ерөөлтэй сайхан жил байх вэ?

-Ерөнхий зурлагын хувьд хур бороо элбэгтэй, тариа ногоо цагтаа хураагдах сайхан жил гарах төлөвтэй байна. Жилийнхээ эхэнд бага зэрэг гандуу, дунд үеэс хур бороо элбэгтэй байх тул сэрүүвтэр байна. Мал сүрэгт тавтай жил байх хэдий ч тайвширч болохгүй. Малын өвчин гарах нигууртай. Ард иргэд, өтгөс, нялхаст ээлтэй. Залуучуудад ширүүн байна.

-2020 онд УИХ-ын ээлжит сонгууль болно. Монголын улс төрийн амьдралд хэр өөрчлөлт авчирсан жил байх бол?

-Дунд болон дээд суудалтай албан тушаалтнуудад ширүүвтэр жил гарна.

– “Хулгана жилийг хувьтай хүн үздэг” хэмээн монголчууд бэлгэшээдэг. Ер нь хулгана жил ямар онцлогтой байдаг вэ?

-Нэгэн жаран дуусч, шинэ жаран эхэлж байна гэсэн үг. Энэ утгаараа жаран гэдэг нь бүтэн үе учраас “Хувьтай хүн хулгана жилийг үздэг” гэж хэлдэг. Ер нь хүн ямар нэг жилээс биш, бие, хэл, сэтгэлээс хийсэн үйлээс шалтгаалдаг гэдэг шүү дээ. Монголчууд хоорондоо эв эетэй байваас улс орон, нийтээрээ амгалан сайхан байх нигууртай.

-Ирж буй хулгана жилд ямар жилтэй хүмүүс онцгойлон засал, ном хийлгэх шаардлагатай вэ?

-Хулгана жилтэй хүмүүс буюу 13, 25, 37, 49, 61, 73, 85, 97 настай хүмүүсийн жил орж байгаа. Түүнээс гадна их харш болон бага харш жил орж байгаа харш жилийн заслыг хийлгэж, ном уншуулах шаардлагатай. Мөн ивээл жилтнүүд ч засал хийлгэх хэрэгтэй. 33 насны мөчлөг таарч байгаа хүмүүс онцгой засалтай.

ЦАГААН САРААР  ЭХ БОЛСОН ЗУРГААН ЗҮЙЛ ХАМАГ АМЬТНЫ ТУСЫН ТУЛД МААНИ ХӨГЖӨӨЖ, НОМ ХУРДАГ

 -Сүүлийн үед хүмүүс шинийн 15-ны дотор заслаа хийлгэхгүй бол тэр жилдээ ном уншуулж, засал хийлгээд ч нэмэргүй мэт ярьж, ойлгодог болсон. Яагаад 15-ныг чухалчилдаг юм бэ?

-Шинийн 15-наас өмнө ном хуруулбал буян хэд дахин арвиждаг. Хаврын тэргүүн сарын шинийн 1-15-ны хооронд бурхан багшийн их дүйцэн өдөр болдог. Бурхан багшийн Их дүйцэн өдрөөр сүсэгтэн олон буян үйлдэж, ном хуруулдаг уламжлалтай. Мөн энэ өдөр "Бурхан багшийн чого" хурдаг. Шинийн нэгнээс 15 хүртэл шинэ номын хурал эхэлдэг. Өвлийн адаг сарын 25-н буюу Цагаан сараас тав хоногийн өмнө Цагаан сарын хурал номууд болон сахиусны тахилгууд, хуучин номын хурал гэж уламжлалт гурван өдрийн ном хурдаг.

-Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газраас шашны байгууллагуудад хяналт тавьж, олон хүн цуглуулж ном хурахыг хориглосон. Ингэснээр Гандантэгчинлэн хийд сар шинийн баяраар уламжлал ёсоор ном хурах үйл ажиллагааг зохион байгуулахгүй гэж ойлгох уу?

-Хийдийн өдөр тутмын үйл ажиллагаа хэвийн үргэлжилж байна. Цаашид ч хэвийн үргэлжилнэ. Олон зуун жилийн өмнөөс ингэж үйлдэж ирсэн хурал номын зан үйл тасраагүй. Сүсэгтэн олон маань хурал, ном даган баясаж, залбирахаар ирэх нь нээлттэй. Гагцхүү хувийн ариун цэврээ чандлан сахиж, хүн бүр амны хаалтыг зүүж, гараа ариутгах зэргээр өөрсдийн хувийн ариун цэврийг хангаад номоо хураагаад явах боломжтой. Цагаан сараар яагаад ном хурдаг вэ гэхээр эх болсон зургаан зүйл хамаг амьтны тусын тулд маани хөгжөөж ном хурдаг. Мөн өвчин зовлонг номготгохын тулд бурхан шүтээндээ даатгаж номоо хурна.

Олон жил тасралтгүй хурж ирсэн ёс уламжлалаа тасалдуулах нь зохистой биш. Хор уршиг нь айхтар биш ч гэлээ  бэлгэ дэмбэрэлгүй.

-Тэгвэл цагаан сарыг тэмдэглэхгүй өнжвөл шашин талаасаа сөрөг зүйл бий юу?

-Төмөр хулгана жилийн Цагаан сарын баярыг нийтээр тэмдэглэхгүй байх шийдвэр гаргасан нь хориглосон гэсэн үг биш. Тиймээс сүсэгтэн олон маань бэлгэ дэмбэрлээ эрхэмлэн, гэр бүлийнхээ хүрээнд сар шинээ тэмдэглэх нь зөв. Нөгөөтээгүүр цагаан сарын баяр нь үндэсний дархлаатай холбоотой асуудал юм. Хэрэв цагаан сарыг тэмдэглэхгүй нэг л удаа тасалдуулаад сурчихвал цаашид ч гэсэн тэмдэглэхгүй байж болдог юм байна гэсэн ойлголтыг хойч залуу үедээ муу үлгэр дуурайлал үзүүлэх талтай. Энэ удаад гэр бүлийнхээ хүрээнд тэмдэглэн өнгөрүүлээрэй гэж сүсэгтэн олондоо хандаж хэлье.

-Монгол хүн “Сэжгээр өвдөж, сүжгээр эдгэрдэг” гэдэг. Дэлхий нийтийг түгшээж буй аюулт тахал, өвчин зовлонгийн эсрэг хурдаг ном гэж байдаг уу?

-Энэ айхтар өвчнөөс сүсэгтэн олноо сэргийлэхийн тулд манай гандан өдөр болгон шахуу ном хурж байгаа. Мөн Манал, Лүйжин, ерөөлийн номуудыг дацангууд хувааж авч хурсан. Маргаашаас эхлээд манай гандангаас тусгайлан бэлтгэж хийсэн үрлийг ард түмэндээ тараана. Уг үрлийг биедээ зүүснээр маш ач тустай юм. Үрэлд есөн төрлийн эмийн түүхий эд орсноос гадна номын хүч шингээж аравнайлсан учраас элдэв өвчин, зовлон, хэл амнаас сэргийлэх зэрэг олон ач тустай. Үрэлийг улаан утсанд ороож зүүхээс гадна энгэртээ ойр байлгаж үрлийн үнэр нь өөрт аль болох үнэртэж байхаар зүүнэ. Үрэлийн үнэр тархаж байгаа газарт элдэв вирусийг устгах ач холбогдолтой. Эхний ээлжид эмч нартаа тараана.

– Сүсэгтэн олон түмэнд  биеэ өвдөхөөс сэргийлж өдөр тутамдаа уншвал зохих тарни хэлж өгнө үү?

-Дэлхий нийтэд тархаад байгаа шинэ коронавирусийн халдварт өвчнийг түргэн амарлиулахын тухайд хийд орны лам хуврагууд болон сүсэгтэн олон бүх нийтээрээ Гэтэлгэгч Ногоон Дарь-Эх Бурханы тарнийг аль болох олонтоо урин уншваас зохистой хэмээн Дээдэс багш нар айлдсан. Энэ дагуу Ногоон дарь эх бурхны зүрхэн тарни болох  “УМ ДАРЭ ДҮДАРЭ ДҮРЭ СУХА” гэж  өдөр тутамдаа уншвал зохистой Мөн дор бүрнээ хувийн ариун цэврээ сахихаас гадна бусдыг боддог сэтгэлтэй байх нь чухал. Аливаа хүн хувиа хичээснээр сайн сайханд хүрч байгаагүй. Эсрэгээрээ бусдыг бодож, бусдыг энэрч тэтгэснээр ажил үйлс нь бүтдэг ерөөлтэй.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
610
ТэнэглэлТэнэглэл
68
ЗөвЗөв
62
ХахаХаха
20
БурууБуруу
11
ХөөрхөнХөөрхөн
10
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

285 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

худалч 2020-02-13 202.9.47.15

энэ юун жаран эхлэнэ худлаа яриад байгаа ламхай вэ ? жаран 2047 онд гал туулай жилээр эхлэнэ гээд байхад ШУА-н эрдэмтэд хэлчихлээ , мэдэхгүй бол Чой хамбаасаа асуудаг байгаа даа

Avatar

Зочин 2020-02-13 182.160.39.139

иргэдийн эрүүл мэндииг мөнгө олох арга болгож баигаа аптекуудыг шалгаж хатуу арга хэмжээ аваад зогсохгүй эрхийг нь цуцалбал таарна

Avatar

Шар хувалз 2020-02-13 59.153.115.160

Энэ мэдрэлийг яах вэ, бас итгэдэг нь байгаа даа

Avatar

Зочин 2020-02-13 210.121.172.169

70 jil hural huraagui saihan hogjood bolood bsiim. odoo neg jil tasaldlaa geed yu ch bolohgui. shashin mashin gj bhaar ulsaa hogjuulyee.

Avatar

Зочин 2020-02-13 124.158.126.63

Хүмүүс рок дуу сонсоно уу, зохиолын дуу сонсоно уу хүний эрх, хүмүүс дуртай дуртайгаа л сонсож байгаа. "Чи муу ёрын рок дуу сонслоо" гэж PlayTime-ийг чинь тараадаггүй биз дээ. Тэрэнтэй л адил хүн бүр итгэж сүсэлдэг бүхэндээ итгэж сүслэх эрх чөлөө бий, та нараас 1 ч төгрөг аваагүй. Хүмүүсээс мөнгө нэхэж шаардаад аманд нь үрэл чихих гээд байгаа юм шиг сандралдах хэрэг байхгүй. Лам нарт өгдөг мөнгө гээд гаслаад байгаа зүйл чинь сүсэгээрээ л өгдөг, их багыг нь өгөх хүн өөрөө л мэддэг.

Avatar

Зочин 2020-02-13 194.228.32.194

Цагаан сар гэдгийг бүрмөсөн больж шинэ жилийн баярт нэгтгэх. энэ бол монголчуудыг аврах ганц зөв гарц. зурхайг бүрэн хоригло.

Avatar

Mongol 2020-02-13 202.126.89.167

Har hris bisda mine baga maltaarai

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.26.85

uwchin garwal ed nar edgeej chadakh yumuu

Avatar

Зочин 2020-02-13 72.83.2.96

p**a bolovsrolguige bitgii gaihuul plss

Avatar

ХУДАЛЧ ЧОЙЖАМЦ 2020-02-13 202.179.27.147

Лам бөө нарт амьдрах боломж байгаа учраас тэд таргалж зоолон амьдарч байгаа.

Avatar

Баяка 2020-02-13 202.126.89.251

Жаран хэзээ эхэлдгийг мэдэхгүй байж зурхай ярьж байдаг ямар сонин лам бэ

Avatar

Зочин 2020-02-13 185.220.100.247

Энэ ламыг уханаас хортой үрэл тарааж байж магадгүй тул барьж шоронд хий буруу номтонгууд буруу юм хийнэ аюултай.

Avatar

Шинжлэх ухаан 2020-02-13 120.18.211.218

Ёстой мухар сүсэг гээч нь энэ байхдаа, үхсэн баасных нь үрэл! Лам нар хэдийдээ тэр вирус энэ тэрнийг нь шинжлээд судлаад тэрний эсрэг хамгаалах юм хийчэв??!! Тэр үрэл энэ тэрийг чинь лам нар гараараа бөөрөнхийлж бэлддэг, харин ч өөр илүү дутуу бактер вирус тараах өндөр магадлалтай!!!

ХҮМҮҮСЭЭ, ШАШИН БИШ ШИНЖЛЭХ УХААНДАА ИТГЭЕ!!!

ӨӨРСДИЙН ГЭР БҮЛ ААВ ЭЭЖ ҮР ХҮҮХДҮҮД АХАН ДҮҮСИЙН АМЬ НАС ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ТӨЛӨӨ ЦАГААН САРЫГ ГЭР БҮЛИЙН ХҮРЭЭНД Ч ТЭМДЭГЛЭХЭЭС ЭНЭ УДАА ТАТГАЛЗАХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА!!!

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.186.157

Шарын шашин бол хар т а м х и мон!!!

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.91.118.182

Болж бүтэхээрээ л бүгд энэ аюулт өвчнөөс салъя л гээд тэмцэж байна ш тэ, болохгүй нь юу байхав. Бас зөвийг сэтгэж айж суугаа биднээс 1 шат урьд хөгжиж сэтгэжявнаа л гэсэн үг шүү дээ.
Үрэл гаргавар би авнаа.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.105

Үрэл тийм мундаг юм бол 1921 онд бид яр тэмбүүндээ баригсан улс байсанш дээ ангаах нь яасий

Avatar

Ир 2020-02-13 202.55.188.43

Лам нарт өөрсдөд нь зүүлгээд Ухань руу явуулчих юмсан

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.179.105

Зовлон болоход лам таргалж
Зуд болоход нохой зоолно гэж яасан үнэн үг вэ
Балиар гараараа шүлсээ үсчүүлээд бөөрөнхийлсөн байгаа.

Avatar

Эрүүл ухаан энэ хүнд бну? 2020-02-13 66.181.179.105

1000 давсан хүн үхэж 24 оронд нийт 60 мян хүн өвдчихөөд байгаа үед Энэ Шидэт үрэл нтр гээд хүний толгой эргүүлж худал мэдээлэл тарааж байгаа нөхөрт хуулийн хариуцлага тооцоочээ! Энэ байж боломгүй ашгаа бодсон увайгүй үйлдэл. Цагаан сар тэмдэглэхгүй бол Буруу жишиг тогтоно жигшиг, ном хурдагаараа хурна, ирэх нь ирээрэй гээд юу вэ? Нөгөө Ерөнхийлөгчийн зарлиг, Улсын онцгой комиссын шийдвэр эд нарт үйлчилдэггүй юм уу?

Avatar

Эрдэнэ 2020-02-13 64.119.26.13

120 жилийн өмнө Монголд ирж 2 жил амьдарсан эрдэмтэн рамстед Монгол лам нар өргөл барьц шан харамж л өгөхгүй өол хүнд тусалдаггүй гээд яг үнэнийг нт номондоо хэлсэн байна лээ. Яг үнэн ш дээ.

Avatar

MGL316 2020-02-13 66.181.161.46

Шинжлэх ухаан нь гандан хийддээ ялагдчихсан.Ѳндѳр хѳгжилтэй улс орнууд утга нь мэдэгдэхгүй сая сая зүйлийг уншуулахгүй шавар барималуудад ч мѳргѳхгүй яаж хѳгжѳѳд байна? Хүний тархийг мунхруулагчид

Avatar

РавданПэрэмлээ 2020-02-13 202.9.46.77

Жинхэнэ нь байсан бол монгол улс байтугай дэлхий нийтээрээ эх болсон 6 зүйлийг бодоод ганданд дээр ном уншуулчих цаг ирцэн байх байсан. Жинхэнэ БАНДИ байна шдээ.
Гандан жигшиг, хөрсөн дээр б** халзан бандиудаа. ҮРЭЛЭЭ ҮҮРЭЭД УХАНЬ ХОТ РУУ ОЧООД ХЯТАДЫН ЭДИЙН ЗАСГИЙН АВАР.
ТА НАРЫГ ХАЛААД ИД!!! ХЭЗЭЭ ХӨГЖНӨӨ БАНДИ ГЭЖ!!!

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.187.210

Шоронд хий. Хэн нэг нь шүүхэд өгчихөөч

Avatar

Мөнхбаяр316 2020-02-13 202.9.46.152

Нохойноос дор бичил тархитнууд. Төрийн шашин уламжлалт зан заншил ёс жудаг гэдэг нэрийн доор ард түмнийг мунхруулагчид. Шавар барималуудад 1000 жил мөргөөд, утга нь мэдэгдэхгүй гачин үгнүүдийг сая удаа уншсан байлаа ч сайжрахыг чинь харнаа муу малнууд.

Avatar

Ш дуламжав 2020-02-13 202.9.46.172

ЭРДЭМТЭН МЭРГЭД РҮҮГЭЭ ДАЙРААД БАЙГАА ХҮМҮҮС ӨНДӨР УУЛЫН ОРОЙ ДЭЭР ОЧООД ХАШГИР

Avatar

Зочин 2020-02-13 192.42.116.16

Хуцоо эрдэмтэн мэргэдээ хатдаа наад үрлээ бариад ухань луу зайлцгаа. Эд нар Гандандаа бөөгнөрч суугаад бие биеэ эрдэмтэн мэргэд гэж хөөргөж суудаг юм шиг байгаа юм. Тэмбүүтэй бандаажаа угааж чадахгүй байж.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.9.46.172

ДААНЧ ХАРАМСМААР МУНХАРАЛД ОРСОН ҮНДЭСНИЙ ШАШИН СОЁЛОО МАРТАЖ МОНГОЛ ХҮНИЙ ҮНЭ ЦЭНЭ МАРТСАН АСУУЛТАА ЗӨВ АСУУЖ ЧАДДАГГҮЙ СЭТГҮҮЛЧ НЭРТЭЙ НЯЛХ ӨРӨВДМӨӨР Ч ЮМ ШИГ ДЭЭДСИЙН ОЮУН УХААНД БИШИРЧ ГУРВАН ЭРДЭНЭДЭЭ ШҮТЭЖ БАЙГАА ЦАГТ МОНГОЛЫН ХИЙМОРЬ ДЭЭШЭЭ ДЭЭШЭЭ

Avatar

Мөнхбаяр 2020-02-13 202.9.46.152

Наад 3 эрдэнээ шүтээд сайн явахыг чинь харнаа. Мунхруулалд автсан бичил тархитан.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.105

Наад мунхруулгаас болж Монгол Төвд бусдын колони 200 жил боллоош дээ тэгээд ойлгохгүй
ҮҮНИЙГ МУХАССЭГ ГЭНЭ

Avatar

Мөги 2020-02-13 202.126.88.154

Хаха будда үндэсний шашин биш

Avatar

Zochin 2020-02-13 212.95.5.31

Malaa hariul malaa

Avatar

Mongol 2020-02-13 212.95.5.31

Ter URLEE zuugeed Wuhan ochij nomoo unshij batalj neg haruulna uu.!!! Ha ha ha.

Yavah lam garsangui yu tegvel hudal chalchihaa bolichihoo.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.88.157

Ywuulj ogoh umuu

Avatar

иргзн 2020-02-13 202.179.25.33

сэтгэгдэл устгагдаж байна

Avatar

иргэн 2020-02-13 202.179.25.33

манайхан өвдөж зовж зүдэрч Үхэлтэй тулгарахаараа ӨӨРСӨД ӨӨ Лам руугаа гүйдэг мөртлөө бусад үед дандаа Лам нарлуугаа дайрч давшилдаг хамгийн муухай 2 нүүртэй хамгийн муухай Улс,

Avatar

Зочин 2020-02-13 185.220.101.46

Цөөхөн хэдэн монголчууд бид чинь ангаахын ёстой "мундаг" мэдлэгтэй хэдэн цадиггүй "бизнесмен" лам баньд нарын туршилтын туулай болчих юм байна л даа…

Avatar

Зочин 2020-02-13 85.218.48.83

Ene lam yu ch oilgodogui hun umuur?!!
Uls oron dayar Tsagan sariig temdegelhgui gej Gamshigin Ontsgoi baidal zarlaad bn huue ???!!!huuli durmee l bieluul,bitgi olon tumniig uruu tataad bai!Mongold min huuhduud hetsuu hund haniad grippd zobj bhad ta nar nom unshaad edgeej bnu?altan gartai emch subilgach nar l buhni ard zogsoj bga!!!!

Avatar

1930 онуудад лам нарт ширүүн жилүүд байж дээ 2020-02-13 130.149.80.199

Лам нарт ширүүвтэр жил хэзээ болох вэ?

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.88.157

Odoo tun udahgvi bhaa

Avatar

Зочин 2020-02-13 185.220.101.25

Ёстой ичиж үхмээр дамшиг юмаа. Өдрийн цагаар зүүдлээд байна уу?

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.58

Өөрөө сонголоо тоолоод хүрт өмхий хуралд минь. Цадаж ханахгүй бузарууд үрэлээр эмчилдэг юм урд хөрш рүүгээ явуул ичиж үхмээр юм. Одоо 20биш 21 зууун анагаахын шинжлэх ухаан гэж байна.

Avatar

Зочин 2020-02-13 130.149.80.199

Хонины хоргол ч гэсэн түүгээд ид шидтэй гээд нэмээд зарчихдаг бизнестэй болох юмсан

Avatar

ok boomers 2020-02-13 66.181.161.5

Өвчин зовлон, үхэх сэхэхээ тулвал ганданд л очиж ном уншуулж, бурхандаа мөргөдөг, шалгалт шүүлэг, аз хиймороо сэргээх гэж мөргөж залбиран байж бас л ном уншуулж гандангаар явдаг юм байж монголчууд бас хэтэрхий туйлшрамтгай, ухаан муутай, нэгнээ дундаас нь хэмхэлж амьдардаг хархнууд шиг улс юм даа. Буддын шашинд итгэдэггүй, шашин шүтдэггүй бол тэгээд тоохгүй scroll хийж чаддаг л байх хэрэгтэй! Өөрсдөө л тэнэг юманд хуруугаа уралдуулан байж бичиж хэрэлддэг шүү! Ok boomerz!

Avatar

Зочин 2020-02-13 178.175.148.36

Мөрөөрөө мөмөө унжуулаад явж чадахгүй энэ хэдэн лам нар олны эрүүл мэнд амь насанд халдаж байгаа учир хүн болгон дугарч байга юмаа. Чи үүнийг ухаарж чадахгүй бол энэ чиний л зовлон өөр хэнийхч биш.

Avatar

Хятадын элчинд очиж баталгаажуулаад болж байвал Монголд биш урд хөршдөө очиж үхлээ зарж уран уншлагаа 2020-02-13 66.181.161.58

Хятадын элчинд очиж үрлийн анагаах чанараа баталгаажуулаад болж байвал Монголд биш урд хөршдөө очиж үрлээ зарж уран уншлагаа очиж унш.

Avatar

АРД 2020-02-13 202.9.46.147

Энэ талаар хяналт шалгалт явуулмаар юм аа. Үнэн эдгээдэг, хамгаалдаг юм уу эс бол ард иргэдийг хууран мэхлэж ашиг хонжоо хайж байна уу. Төрийн хяналт шалгалтын байгууллагууд ажлаа хийгээсэй шалгаасай.

Avatar

MGL316 2020-02-13 66.181.161.46

шинжлэх ухаан нь гандан хийддээ ялагдчихсан. Манайх шиг ном уншуулж шавар барималуудад мѳргѳддѳггүй бусад улс орнууд яаж хѳгжѳѳд байна? хүний тархийг мунхруулагчид

Avatar

Зочин 2020-02-13 80.108.247.8

s*****g har p***a we.

Avatar

Zochin 2020-02-13 1.129.107.17

Olon ehnertei lam hunii ug avdaguimaa.Lam hun l yum bol tsever ariun zandan yav za!!!2,3 ehneree neg dor hamt bailgaad amidardag lam gej medehchguim bb

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.9.40.67

Үрэл зарна гэх шиг бас гандангийн шар хувалзнууд мөнгө олох бусдын зовлонгоор бизнес хийхнээ. Бусдын зовлонгоор зоолж ханахгүй хувалзнууд юм даа

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.26.193.178

Зарна гэж хэлээгүй байнашүүдээ хэцүү ч юмаа даа энэ хүмүүс яачхаа вэ

Avatar

Зочин 2020-02-13 185.220.100.253

Д.Чойжамц энэ хэдэн шар вувалзнуудаа хатгаад хээв нэг цагаан сар тэмдэглэнэ төрийн хууль тогтоомж бидэнд огт хамаагүй, бүтэн жил хүлээсэн ганц орлого олдог "лам нарын өөрийн болгоод авсан баяраа" тэмдэглэнэ. Хүний амь цаашаа, олзны ам наашаа…

Avatar

монгол улсын иргэн 2020-02-13 203.91.118.226

цаг цөвүүн болоход лам болон нохой таргалдаг гэж үг бйадаг байхаа арай ашгийн төлөө яваад байнуу гүюү цагаан сарыг тэмдэглэхгүй байх шийдвэр гараад байхад юу тэмдэглэх хэрэгтэй гэж

Avatar

Mald 2020-02-13 192.82.68.142

зовлон болвол ноёд зоолно.зуд болвол нохой зоолно гэдэг байхаа зүйр үг бүү гажуул муу мал

Avatar

Зочин 2020-02-13 192.82.68.142

зовлон болвол ноёд зоолно.зуд болвол нохой зоолно л гэдэгдэг.лам гэж ер байхгүй ээ муу ёдор модтон малаа

Avatar

Мөги 2020-02-13 202.126.88.154

Зуд болоход нохой зоолно
Зовлон нүүрлэхэд лам баяжина. гэдэг юм.

Avatar

asdasd 2020-02-13 202.179.25.118

sdakuudiig uursdiig ni ter ureltei ni wuhan hot ruu yvuul.shar huvalznuud

Avatar

балинч баасанхүү 2020-02-13 117.111.16.63

наад үрлээ дэлхийд гаргаж бүх хүнд зүүлгэмээр юм бишүү..түүх бүтээж дэлхийн тэрбумтангууд болчих ч юм билүү. хха агуу эрдэмтэд юмаа хха

Avatar

Ум дари дуд дари дури суухаа 2020-02-13 66.181.170.229

Монголчууд бид дархлаагаа сэргээх уламжлалт эм тан хэрэглэж, явдал ёс, хэлэх үг, сэтгэх сэтгэл, үйлдлээ зөв зүйтэй байлгаж, эвтэй найртай байвал энэ өвчинд нэрвэгдэхгүй, тусахгүй нь баталгаатай. Өвөг дээдсийн сургаал, захиасыг дагаж, хардлага сэрдэлгүй, амгалан тайван, хүлээцтэй, нухацтай байх хэрэгтэй. Манай монголын арга ухаан холч, мэргэн хийгээд энэрэнгүй. Мал муулахдаа ч амьтныг аль болох зовоохгүй байх зан үйлийг үйлдэж, хойдын буяныг бодож, сэтгэдэг билээ. Ум дари дуд дари дури сууха

Avatar

Зочин 2020-02-13 195.206.105.217

НААД ТАРИНА ХОЛ ОЧИЖ ОГТНЫ НҮХЭНД ШИВГЭНЭ. МАЛАА.

Avatar

Ум дари дуд дари дури сууха 2020-02-13 66.181.170.229

Монголчууд бид дархлаагаа сэргээх уламжлалт эм тан хэрэглэж, явдал ёс, хэлэх үг, сэтгэх сэтгэл, үйлдлээ зөв зүйтэй байлгаж, эвтэй найртай байвал энэ өвчинд нэрвэгдэхгүй, тусахгүй нь баталгаатай. Өвөг дээдсийн сургаал, захиасыг дагаж, хардлага сэрдэлгүй, амгалан тайван, хүлээцтэй, нухацтай байх хэрэгтэй. Манай монголын арга ухаан холч, мэргэн хийгээд энэрэнгүй. Мал муулахдаа ч амьтныг аль болох зовоохгүй байх зан үйлийг үйлдэж, хойдын буяныг бодож, сэтгэдэг билээ. Ум дари дуд дари дури сууха

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.162

Корона орж ирээд хамгийн түрүүн энэ ажил хийдэггүй, биеийн амрыг харж татвар төлдөггүй энэ Гандангийн лам нэр тэртэй худалч луйварчдыг нэргэх болтугай.

Avatar

Хэлний энэ нүгэл, сэтгэлийн муу нь арилах болтугай 2020-02-13 66.181.170.229

Тань шиг шашин соёлоо ойлгохгүй, мэдээгүй зүйлээ буруутгадаг хүмүүс энэ карентин тогтоосон цагт ухаан бодлоо ариусгаж, цэнэглэх боломж олдож байна. Таны явдал мөр, үг хэл, сэтгэл бодол цэгцэрч, ариун байх болтугай. Ум мани бад мэ хум

Avatar

hh 2020-02-13 103.229.120.65

mongolchuud mini koronagiin esreg nom unshuulaad vrel zvvgeed baihad tusahgvi baih ni baina shd haha tiim zorgooroo te

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.26.193.178

Лам нар нь үлдээд та нар шиг юмнуудад тусцан байхавдээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.9.46.218

луйварчдад ширүүн байх нь үнэн болтугай. Шударга улс төрч,дарга ажилтан нар минь заслаа нэг сайн хийлгээд аваарай.

Avatar

Үхэр ламан сүргүүд 2020-02-13 139.28.219.114

Хариуцлага ухамсар болгоомж гэж монголчуудад үнэн алгаа.яршиг энэ өвчин нь ороод ирээсэй.гандангийн лам нар өөрсдөө өвчлөөд эхэлбэл ойлгох байх.үхэр монголчуудад төмөр нударга хэрэгтэй болжээ

Avatar

Таны хэлний гэм арилж, учир шалтгааны үүднээс судалж мэдэж, ойлгож ярьдаг, сайныг ерөөдөг байх болтугай 2020-02-13 66.181.170.229

Монголчууд бид дархлаагаа сэргээх уламжлалт эм тан хэрэглэж, явдал ёс, хэлэх үг, сэтгэх сэтгэл, үйлдлээ зөв зүйтэй байлгаж, эвтэй найртай байвал энэ өвчинд нэрвэгдэхгүй, тусахгүй нь баталгаатай. Өвөг дээдсийн сургаал, захиасыг дагаж, хардлага сэрдэлгүй, амгалан тайван, хүлээцтэй, нухацтай байх хэрэгтэй. Манай монголын арга ухаан холч, мэргэн хийгээд энэрэнгүй. Мал муулахдаа ч амьтныг аль болох зовоохгүй байх зан үйлийг үйлдэж, хойдын буяныг бодож, сэтгэдэг билээ. Ум дари дуд дари дури сууха

Avatar

Trash 2020-02-13 202.9.46.181

Хэл ам нь хөгжсөн хөгшин банди уу d-_-b

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.186.157

тийм юм байхгуй малаа

Avatar

хм 2020-02-13 103.212.119.239

Энэ олон х****л хэлэгсдийг харахаар Монголчуудын үзэлд нь цөв сууж үнэхээр нийтийн буянгүй болох шинжтэй болжээ. Харааж муулан бичиж байгаа болгон олноороо үйлдсэн арвин их нүгэлийг өөртөө хурааж төрөл тумынхаа гай зовлонг дуудаж байна даа

Avatar

Зочин 2020-02-13 139.5.217.115

Шашин бол худлаа

Avatar

Эмээ 2020-02-13 59.153.115.234

Жаран хэзээ эхлэх дуусахаа ч мэдэхгүй хэддүгээр жаран явж бгаа ч мэдэхгүй хүн байна шүү дээ яанаа энэ одоо

Avatar

Настан 2020-02-13 103.212.119.14

17 дугаар жаран 2047 онд шилжинэ гэдэг билүү. Ламхай маань 12 жилээ хэлсэн байх аа. Хэл ч хальтарна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.216.196.3

ГАНДАНГИЙН ОРЛОГО ОРДОГ ГАНЦ ҮЕ НЬ.ТЭР НЬ ХААГДЧИХВАЛ БҮРМӨСӨН ЗОГСОНО.ИЙМЭЭС ЧИЧРЭЭД УНАХГҮЙ ЮУ.ТИЙМ Л ИД ШИДТЭЙ ЮМ БОЛ ТӨВДҮҮД ЧИНЬ ЯАГААД ӨӨДӨЛДӨГГҮЙ ЮМ БЭ?

Avatar

Таны хэлний гэм арилж, учир шалтгааны үүднээс судалж мэдэж, ойлгож ярьдаг, сайныг ерөөдөг байх болтугай 2020-02-13 66.181.170.229

Монголчууд бид дархлаагаа сэргээх уламжлалт эм тан хэрэглэж, явдал ёс, хэлэх үг, сэтгэх сэтгэл, үйлдлээ зөв зүйтэй байлгаж, эвтэй найртай байвал энэ өвчинд нэрвэгдэхгүй, тусахгүй нь баталгаатай. Өвөг дээдсийн сургаал, захиасыг дагаж, хардлага сэрдэлгүй, амгалан тайван, хүлээцтэй, нухацтай байх хэрэгтэй. Манай монголын арга ухаан холч, мэргэн хийгээд энэрэнгүй. Мал муулахдаа ч амьтныг аль болох зовоохгүй байх зан үйлийг үйлдэж, хойдын буяныг бодож, сэтгэдэг билээ.

Avatar

монгол улсын иргэн 2020-02-13 203.91.118.226

та нарт мөнгөгүй хүнд үнэгүй ном хурж өгя байсан удаа байгаа юу

Avatar

Мн 2020-02-13 103.212.117.41

Өдөр болгоны хурлууд чинь бүгдэд ЭХ Болсон 6 ЗҮЙЛ ХАМАГ АМЬТАНд зориулсан байдаг юм

Avatar

Зочин 2020-02-13 122.201.21.33

Tovd bidend yamar hamaatai um be maanag um be

Avatar

үнэн 2020-02-13 192.82.66.247

ийм балай хүмүүсийн хүнд мэдлэг мэдээлэл өгөхгүй нийтлэл битгий нийтлээчээ

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.55.188.38

Шинэ жаран гарах хаа байсан юм бэ. 2048 онд 18-р жаран эхэлнэ шүү дээ Үүнийг мэддэггүй гандангийн гадаад харилцаа хариуцсан хүн бас бна аа

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.81

Ter 18-r jaran chin hulgana jileer l ehelne shuu dee.

Avatar

РАВДАН 2020-02-13 88.18.94.18

ЦАГААН САР БОЛОНГУУТ Л ШҮДЭЭ ХАВИРУУЛААД ЛЛ "ТА НАР ГАНДАНД ИРЖ ЗАСЛАА ХИЙЛГЭХ ЁСТОЙ ШҮҮ!!"ГЭЭД Л ЗАНААД ОРООД ИРХИЙМ.БУСАД ҮЕД ДУУГАРНАА Л БАЙХГҮЙ.

Avatar

Таны хэлний гэм арилж, учир шалтгааны үүднээс судалж мэдэж, ойлгож ярьдаг, сайныг ерөөдөг байх болтугай 2020-02-13 66.181.170.229

Монголчууд бид дархлаагаа сэргээх уламжлалт эм тан хэрэглэж, явдал ёс, хэлэх үг, сэтгэх сэтгэл, үйлдлээ зөв зүйтэй байлгаж, эвтэй найртай байвал энэ өвчинд нэрвэгдэхгүй, тусахгүй нь баталгаатай. Өвөг дээдсийн сургаал, захиасыг дагаж, хардлага сэрдэлгүй, амгалан тайван, хүлээцтэй, нухацтай байх хэрэгтэй. Манай монголын арга ухаан холч, мэргэн хийгээд энэрэнгүй. Мал муулахдаа ч амьтныг аль болох зовоохгүй байх зан үйлийг үйлдэж, хойдын буяныг бодож, сэтгэдэг билээ. Ум дари дуд дари дури сууха

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.89.10

Үрэлийг хаанаас авч болох вэ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 45.117.32.4

Энэ чинь худлаа шдээ. Ийм амархан ч юм гэж байхгүй байх аа. Эмч нартаа итгээд амны хаалтаа зүү. Өвчнөөр далимдуулж мөнгө хийх гэсэн хуурамч лам нарын үгэнд итгэж болохгүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.160.60

Erguu p***a hhah maskaa zuu

Avatar

үх чи 2020-02-13 24.16.188.187

Үрлээ залгиад үх чи

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.89.10

Чи өөрөө надаас түрүүлж үхэх нь тодорхой. Хүн юугаа хэрэглэх чамд падлийгүй шүү чөтгөрөө

Avatar

xaxaxax tiishdee te 2020-02-13 202.170.80.25

tiishdee yugaa hergeleh ni yamarch hamaagui shdee busdiin asuudald iim hamaagui b** hald ter urel murel ni unegui taraah unetei taraahiig ni ch medeegui l mungu oloh arga ntr gej zavtai huurnuud shuu

Avatar

Таны хэлний гэм арилж, учир шалтгааны үүднээс судалж мэдэж, ойлгож ярьдаг, сайныг ерөөдөг байх болтугай 2020-02-13 66.181.170.229

Монголчууд бид дархлаагаа сэргээх уламжлалт эм тан хэрэглэж, явдал ёс, хэлэх үг, сэтгэх сэтгэл, үйлдлээ зөв зүйтэй байлгаж, эвтэй найртай байвал энэ өвчинд нэрвэгдэхгүй, тусахгүй нь баталгаатай. Өвөг дээдсийн сургаал, захиасыг дагаж, хардлага сэрдэлгүй, амгалан тайван, хүлээцтэй, нухацтай байх хэрэгтэй. Манай монголын арга ухаан холч, мэргэн хийгээд энэрэнгүй. Мал муулахдаа ч амьтныг аль болох зовоохгүй байх зан үйлийг үйлдэж, хойдын буяныг бодож, сэтгэдэг билээ. Ум дари дуд дари дури сууха

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.212.119.239

Дармасалагийн хар ууттай үрэл бол их сайн юм билээ шүү. Хэрэглэж үзсэн. Миний ойлголтоор бол дотор нь их чухал ургамалууд ордог тэр үнэр нь нөлөөлдөг юм болов уу даа. Арц хүжний үнэр агаарт нян вирус устгадаг гээд Японы эрдэмтэн бичсэн судалгааны өгүүлэл science сэтгүүлд гарсан байсан

Avatar

Зочин 2020-02-13 45.117.32.4

Тийм байсан бол Хятадууд зүгээр арц хүжний үнэрт сууж байхгүй бөөнөөрөө үхээд ямар тэнэг юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-02-13 182.232.16.155

Хятадууд шарын шашинд ээлтэй ханддаггүй

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.170.229

Монголчууд бид дархлаагаа сэргээх уламжлалт эм тан хэрэглэж, явдал ёс, хэлэх үг, сэтгэх сэтгэл, үйлдлээ зөв зүйтэй байлгаж, эвтэй найртай байвал энэ өвчинд нэрвэгдэхгүй, тусахгүй нь баталгаатай. Өвөг дээдсийн сургаал, захиасыг дагаж, хардлага сэрдэлгүй, амгалан тайван, хүлээцтэй, нухацтай байх хэрэгтэй. Манай монголын арга ухаан холч, мэргэн хийгээд энэрэнгүй. Мал муулахдаа ч амьтныг аль болох зовоохгүй байх зан үйлийг үйлдэж, хойдын буяныг бодож, сэтгэдэг билээ. Ум дари дуд дари дури сууха

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.212.119.239

САРИМС зүүцгээдэг байж яахаараа эм ургамлын чанартай үрэл болохоор худал болчихдог. Эцсийн эцэст дорно болоод өрнийн бүх л дархлааны болоод бусад эм дон ургамлаас гаралтай. Яахаараа Монголын юм болохоороо худал муухай, гадных болохоороо үнэн сайхан болдог юм.

Avatar

Dr 2020-02-13 66.181.161.89

Амаар ууж идэх Агаарт уугуулах 2 өөр шд

Avatar

mal bizdah 2020-02-13 183.177.98.106

zaaail bizdah mine urlendee hahaj uheerei

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.88.155

Чи сэтгэцийн өвчтэй

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.80.210.183

76 corono tusaad saarl oroondoo xamgaaluulaad baij baig. zam haalgaj gai udahgui amar saihan heden honog baih yum bishuu

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.88.33

Донгос энэ муу энэ жил та нар хямрах байх шүү ламхан минь

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.115

Муу шар хувалзнууд хүрз бариж ажил хийж үзээгүй түмэн олныг турхирж цагаан сараа хий залуу үед муу үлгэр дууриалал болно гэх шиг цагаан сар хийгээд сайн сайхан болж байгаа юум хаана байгаан үрэл хийж байхаар амны маск хийгээч новшоо

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.178.81

Яг үнэн шүү

Avatar

Shashini z**l shuu 2020-02-13 202.21.109.35

Luiwarchini p***a orlogo ni oldohgui bolood ireheer sandraad bna uu? Ene shashninii baiguulgaguud bugd luiwarchid shdee

Avatar

...... 2020-02-13 202.9.46.194

Хүн янханы газар ороод өвчин туссан гэж дуулсан.
Гандан орсон хүн өвчин туссан гэж дуулаагүй.

Avatar

Зочин 2020-02-13 45.117.32.4

Гандан ороод өвчин ч олж долоохгүй хойно.

Avatar

уур хүрэв 2020-02-13 103.229.120.121

ойрхон байсан бол зодоод алчих юмсан энэ мууг

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.212.119.239

Чи өөрөө зодуулж үхэх бизээ. Юу дуртайгаа зоргоороо чалч гэж ам заяадаггүй юм

Avatar

Зочин 2020-02-13 150.129.143.240

Тэр шороон үхрийг хэн зурдаг юм бэ? Хэрэв Тэнгэрээс буугаад ирдэггүй, хүн зурдаг бол яаж ч зурсан болох юм биш үү? Тэгээд хэн нэгний зурсан зураг хараад энэ жил ийм тийм болно гэдэг хэр үндэслэлтэй вэ? Нэг л ойлгомжгүй байна даа!?

Avatar

Lam z**l 2020-02-13 202.21.109.35

Ugasa utgaggui zuil. Zurhai odon oron gej bgan bol od erheeiin baidlaa harahgui uhertei batsaan zurchaad teriigee tailaad bdag zugeer hubiu tolgoi erguuleh gej tiim ym zohioj bga ym

Avatar

Зочин 2020-02-13 77.111.247.215

zugeer ter buzariinhaa zamaar gelder dee

Avatar

зочин 2020-02-13 202.55.188.83

МОНГОЛ ҮНДЭСТЭН ЭЛЭГ НЭГТ АХАН ДҮҮС,МОНГОЛ УЛСЫН УХААНТ МЭРГЭН АРД ИРГЭДЭЭ.ХАРЬ ГАДААД ШАШИНУУДЫН ЦУГЛААН.ЗӨВӨЛГӨӨНД ОЧИЛГҮЙ ЭХ ОРНООСОО ЗАЙЛУУЛЦГААЯ. МОНГОЛЫНХОО БАЙГАЛЬ НАР САР ОД,УУЛ УС ГАЗАР ШОРООГОО ШҮТЭЭД Л АЖИЛЛАЖ ,АМЬДАРХАД МОНГОЛЧУУД БИД ДЭЛХИЙД БҮХ ТАЛААРАА ТЭРГҮҮЛНЭ.АРД ТҮМНИЙ МӨНГӨӨР ТАРГАЛЧААД ТОЛГОЙ ДЭЭР МИНЬ ГАРААД СУУЧИХЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 51.75.175.22

ШАР ХУВАЛЗ МИНЬ ЯВЖ ТЭР САЛТААГАА УХСАН ГАРААРАА БАЛИНГАА ЗУУР.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.105

Шүтээд өөдөлсөн нь хаана бга ий 200 манжид дарлуулаа биз дээ
Төвдөө хар л даа бүүр доор

Avatar

Зочин 2020-02-13 192.82.75.252

Өрөвдөлтэй юм бэ с**.

Avatar

зочин 2020-02-13 202.55.188.83

ӨНДӨРЖҮҮЛСЭН БЭЛЭН БАЙДАЛ ЗАРЛАЧИХААД БАЙХАД Э.БААСАНТОГТОХОО ЧИ МОНГОЛ ХҮН МӨН ҮҮ? ШАЛДАН БАНДИА БИ ЧАМАЙГ МЭДНЭ ШҮҮ

Avatar

LOL 2020-02-13 182.160.35.62

Mongolchuudiin setgehui delhii deerh hamagiin yaduu baihaa te? Ardchilsan oron geed internet, cable, tv bolon buh l smart phone hereglej baij iim teneg uls baih gej!

Avatar

зочин 2020-02-13 64.119.16.162

Хятад улс хяналтаасаа алдчих гээд байхад үрэл үнэрлээд хамгааллаа юу. Зуд болоход нохой таргална, Зовлон болоход ЛАМ таргалнаа гэж

Avatar

Зочин 2020-02-13 77.247.181.162

Монгол Төрийн толгой дээр сандайлан гараад суучихсан шар хувалзнууд мөн сайхан байна.

Avatar

зочин 2020-02-13 202.55.188.83

МОНГОЛЧУУД БИД ШАШИНГҮЙ ОНГОН БАЙГАЛЬ НУТАГ УУЛ УС,ГАЗАР ШОРООГОО ШҮТДЭГ.ГАДНЫ ШАШИН ШИГ ХИЙМЭЛ,ЗУРМАЛ ,ЗОХИОМОЛ ЮМНУУДЫГ ХЭЗЭЭ Ч ШҮТЭХГҮЙ НУРААГААД,ЭВДЭЭД.ШАТААГААД ХАЯЧИХАЖ ЧАДАХ Л ХҮМҮҮС ЭЭ БИД.ДУУГҮЙ АЯАР БАЙХАД АЯТАЙХАН БАЙГААРАА.ХАРИЙН ШАШИНЫ ХУУЛБАРУУД,ХАРЫН СОЁЛЫГ ХӨГЖҮҮЛЭГЧ НАР АА.МИНИЙ МОНГОЛ СОЁЛТ АРД ИРГЭДИЙГ БОЛОН МОНГОЛЫН СОЁЛЫГ УЛАНДАА ГИШГЭСЭН ГАДААД СОЁЛ ТЭЭГЧИД СӨНТҮГЭЙ

Avatar

Зочин 2020-02-13 185.220.101.50

ШАР ХУВАЛЗ ЧИ ОДОО ГАНЦААРАЙ БААХАН КОМЕНТ БИЧЭЭД. ЧАМАЙГ НОХОЙ Ч ТООХГҮЙ. ТАЙВАН БАЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 45.117.32.4

Энэ хүн уул нь лам нарын эсрэг зүйл ярьж бхын?

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.48

яаг гоё хэллээ

Avatar

Зочин 2020-02-13 150.129.142.85

Юу хуцаад бнаа.Хууль зөрчинө гээд шууд хэлчихлээ.Олон хүний амийг чи хариуцаж чадах уу мал минь.Мухар сүсгээрээ хүмүүсийг цуглуулж а**х нь л дээ тэнэг чинь.

Avatar

Зочин 2020-02-13 150.129.142.85

Юу хүцаад байнаа.Хууль зөрчинө гээд шууд хэлчихлээ.Олон хүний амь насыг чи муу хариуцах уу.

Avatar

Зочин 2020-02-13 89.234.157.254

ХЯТАДААС ОЛЖ ИРСЭН ХЭДЭН БОХИР ЗАВААН ҮРЛЭЭ ӨӨРСДӨӨ ИДЭЭД ЗҮҮГЭЭД НЭГ МӨСӨН ДАЛД ОРЦГОО. НИЙГЭМ НЭГ ХЭСЭГТЭЭ Ч ЦЭВЭРШИГ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 185.129.62.62

ШАР ХУВАЛЗ НЭРТЭЙ НИЙГМИЙН ЦУС СОРОГЧ ПАРАЗИТУУД ЗАЙЛЦГАА. ТА НАРЫН ОЛНЫГ МУНХРУУЛЖ ИРСЭН ХАР ГАЙ БАРЦАД ОДОО ХИРЭЭС ХЭТЭРЛЭЭ!

Avatar

Есүс 2020-02-13 166.216.158.69

Аманд салаавч шаачмаар ла ла р вэ

Avatar

зочин 2020-02-13 202.55.188.83

МОНГОЛООС МИНЬ ХАРИЙН ШАШИНУУД БҮГД ЗАЙЛЦГАА.ТА НАР МУУ ШИМЭГЧ НАРААС БОЛООД АРД ТҮМЭН,ЭХ ОРНЫ ЭДИЙН ЗАСАГ ХӨГЖИХГҮЙ.МУНХАРЧ БНА🔌

Avatar

зочин 2020-02-13 202.55.188.83

ХАРИЙН ШАШИНУУД,ГАР ХӨЛ БОЛОГЧ НАР МОНГОЛООС ЗАЙЛЦГАА.

Avatar

Bogd 2020-02-13 66.181.161.39

Ydaj mongolloos zailj uzeeree.uurlah aih dabhatssan ued lambguia

Avatar

Зочин 2020-02-13 77.247.181.165

Одоо байсар байгаад энэ хэдэн шар хувалзнууд өнчин зовлонгоор далимдуулж ашиг хонжоо хайж олон нийтийг басамжлан тавалж байна. Нийгмийн өргөс шарын шашин ужгарсаар идээлээд, идээ бээр болсон үэд шүүд огтолж хаяхгүй бол өвчтөн өөрөө амь тавьна.

Avatar

зочин 2020-02-13 202.55.188.83

АРД ТҮМНИЙГ ХУУРВАЛ ДАРАЛТ ХАРВАХ АЮУЛТАЙ ШҮҮ.

Avatar

ШАШИНГҮЙ БОСОО МОНГОЛ 2020-02-13 202.55.188.83

БҮХ НАСААРАА ШАШИНУУДЫГ,БУРХАНУУДЫГ,ЛАМУУДЫГ ШҮТЭЭГҮЙ САЙХАН АМЬДАРЧ БОЛЖ Л БАЙНА ДАГ. 1990 ОНООС ӨМНӨ 70 ГАРУЙ ЖИЛ МАНАЙ БҮГД НАЙРАМДАХ МОНГОЛ АРД УЛСАД ГАДНЫ ЯМАРЧ ШАШИН,БУРХАН ХЭМЭЭХ ОЮУН САНАА МУНХРУУЛАГЧ ХАР ТАМХИ БАЙГААГҮЙ ЭЛБЭГ ХАНГАЛУУН,ЭРҮҮЛ ЧИЙРЭГ ТАХАЛГҮЙ,ЭМ ТАРИА ЭМНЭЛЭГ ҮНЭГҮЙ САЙХАН БАЙСАН.ТАХАЛ ӨВЧИН ТАРААХГҮЙ НЬ ТУЛД ХАРИЙН ШАШИНУУДЫН ХААЛГЫГ НЬ ХААЖ ЛАЦАД

Avatar

Зочин 2020-02-13 182.232.16.155

Түүхээ сайн уншиж бай

Avatar

Тэмүүжин 2020-02-13 66.181.180.180

хэнд ч хэрэггүй. Зүгэр хүнийг төвд хэллэгээр хууран мэхлэгчүүд. нийгмийн хог шаарууд. зүгэр ажил хийлгээд улсад хөрөнгө оруулах юмсан шар баасны ялаануудийг.

Avatar

Зочин 2020-02-13 211.218.119.33

Тэр 1937 он дахиад ирээсэй, жалганд аваачиж бууд гээд байгаа хүмүүст хэлэхэд Монгол хүн байна даа арай хэтэрч байшүү. Тухайн үед сум нь дуусахаар эгнүүлж зогсоож байгаад эхнээс нь том чулуугаар цохиж алдаг байсан гэдэг, Монгол гэхгүйгээр зүгээр хүн ёсны үүднээс бодоход л аймар шдээ, тэр үеийг заавал дурсдаг нь ч юув

Avatar

Монгол хүн. 2020-02-13 103.10.21.22

Ер нь бол Лам алхад тун зүгээр шүү. Лам бол хүн биш. Тэд нөгөө ертөнцөд л байх ёстой. Учир нь энэ ертөнц ламын хувьд хоосон зүүд зэрэглээ. Харин нийгмийн хувьд лам нар нийгмийн паразит унтуулагч урвуулагч субстанци юм.

Avatar

Зочин 2020-02-13 211.218.119.33

Шууд алж х***х хүчирхийлэлийн аргаар ийм асуудлыг шийднэ гэж байгаа бол өөрөө жинхэнэ шашны номлогч юм бишүү, юу билээ нөгөө бүсэнд нь бөмбөг зүүлгээд дургүй хүргэсэн хүмүүс рүүгээ явуулаад бөйдаг нэг шашны урсгал байдын байлээ тэд нартай очиж нэгдэхийг зөвлий

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.21.96.76

Сонгуулийн жил дунд, дээд шатны албан тушаалтанд ээлтэй бсныг энэ насандаа мэдэхгүйм бна. Бүр цалингаа тавьж чадахгүй ивээл жилтэй нь ч ирж засал хийлгэ гээд чичирдэг гэнээ. 6 зүйл хамаг амьтны тусын тулд үрлээ хүргэлтээр зарж болох уу? Маск зарж бгаа хүмүүстэй тохироо хийчихвэл болох гээд байна. За эцэст нь хэлэхэд Та гадаад харилцааны хүн гэхийг бодоход аль нэг гадаад хэлээр юм уншдаг л бх, мэдээлэл авмаар бнаа. Дээр нь бас лам хүн бна, бусдыг энэрэх сэтгэлтэй бмаар бнаа.

Avatar

Монгол хүн. 2020-02-13 103.10.21.22

Энэ муу ламхай хараажийн болж байгаа үйл явдлыг мэдэмхийрэх нь усан толгойгоо гайхуулж Монголчуудыг доромжилж байна. Тийм мундаг юм бол Короно Вирусыг ангаах шидэт тан бүтээгээд хэзээ короно Вирусын аюул төгс үгүй болохыг хэлээдэх муу бандиа?

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.229.122.199

Хятадын Ухань хот руу яваа очоод үрлээ тараавал яадгийн.Хамаагүй ийм зүйл ярьж болж бгаа юмуу даа.

Avatar

Зочин 2020-02-13 176.10.104.240

Шашин нийгмийг хордуулагч хар тамхи мөн гэж ёстой энийг л хэлдэг байхаа.

Avatar

Зочин 2020-02-13 211.218.119.33

Орчин үеийн анагаах ухаанд placebo effect гэж судллачдын ганц толгойны өвчин байдаг. Шинэ эм, эмчилгээ туршихаар болоход энийг мэдсэн тухайн хүний өөдрөг хандлага эмчилгээний үр дүнд хүчтэй эерэг нөлөө үзүүлээд яг жинхэнэ эмийн үйлдлийг буруу үнэлэхэд хүргэдгээс тэр юм. Энд ламын үрэл, жинхэнэ шинжлэх ухааны эм, эсвэл худлаа хэлээд өгч байгаа зүгээр чихэртэй ус ялгаа байхгүй. Хүний сэтгэл зүй, сэтгэл санааны өөдрөг байдал асар хүчтэй шүүдээ. Итгэж биширч байгаанууд нь үрлээ авна л биз.

Avatar

Зочин 2020-02-13 104.244.74.47

Чиний наад плацебог хүн бүр мэднэ. Битгий хий хоосон мэдэмхийр. Чи тэгвэл ганц сэтгэлээрээ хоол унд идчихлээ гээд огт битгий юм ид тээд хэд хоног амьд явхын чинь харъяа.

Avatar

Зочин 2020-02-13 211.218.119.33

Тэгж сэтгэлээрээ хоосон юм идээд удаан амьд явах боломжгүй л дээ, өөрөө хэрвээ 10 жилийн биологийн наад захын ойлголттой бол үүнийг асуух ч шаардлагагүй юм байгаан. Аан мэдсээр хэр нь албаар асууж байгаа бол тэгээд одоо яахав дээ та яллаа, миний буруу би мэдэмхийрэхээ болилоо

Avatar

Wtf 2020-02-13 192.82.69.78

Yoo zailtsan yum be?

Avatar

lglgj 2020-02-13 202.9.46.72

WTF

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.91.115.41

Naad tarhihgui halzan p!zd@kuudaa golomt ruu ni yvuulchaach.

Avatar

Зочин 2020-02-13 162.247.74.216

Д.Чойжамц одоо болноо. Энэ насандаа барж идэхгүй хөрөнгө чамд байна. Ганцхан хүн чанар л чамд алгаа. БОЛЪЁ. ИЧЭЭЧЭЭ.

Avatar

х** 2020-02-13 66.181.160.72

Ширүүвтэр – юу гэж байгаан бол хууль хяналтын байгууллагаа зохицуулж чадвал гайгүй гэсэн үг үү

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.104

Гарчиг аа сольж энэ тэр Жеkи Чан сая юань өгнө гэсэн энэ ламд өгмөөр юмаа корона.нь эсрэг эм гаргасан хүнийг хахахаха

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.229.123.168

Миний баасаар хийсэн үрэл зүүж явахад сайхан үнэртэй0

Avatar

oo 2020-02-13 66.181.161.29

mongolcuud ert deer uyees burhan nomiin uiliig shutej suseglej irsen suuliin ued l gadnii soyl orj ireeed humuus tuuniig hereggui demii zuil meteer bodoh blson. magadgui hristiin shashin orj irsentei holbootoi. Bogd jivzundamba iin lunden gej baidag terii. neetees haigaad uzeed unshaaraii. tuhain ued ter zarilgaa uter turgen ard tumend taraahiig shaardaj bsn. mongoliin ulamjlal aj ahuin baidald gadnii shashin soyl n unendee l zohihgui.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.68

Зүгээр л бүх шашинг хаах хэрэгтэй.21 зуун гараад технологийн шинэ эринд ирчихээд 17 зууны мунхаглалд итгээд явж байдаг малнууд….шашин уул нь энгийн сэтгэлзүйн тайтгарал амар амгалан болохоос амьдрал ахуйг зохицуулагч аврагч биш юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 192.82.77.143

Бурханы шашин ч бас гадаад шашин. Монголд удсан гэдгээр нь манайх гэж үзвэл хэрэд аймгийнхан христчин байсан гээ биз дээ. Бид хөх тэнгэрээ л итгэж, залбирч ирсэн ард түмэн

Avatar

БОЛГООМЖ 2020-02-13 103.212.117.212

ГИШҮҮН БОЛОХ ГЭСЭН ХАЛТАЙ БОЛОВ УУ

Avatar

ХА ХА 2020-02-13 103.212.117.212

ХА ХА ХА, СОНГУУЛИАР ГИШҮҮН БОЛОХ НӨХДҮҮДЭД ХАЛТАЙ БОЛОВ УУ

Avatar

Зочин 2020-02-13 176.10.99.200

Анх хятадаас (бохир, заваан, өвчин тээгч ч байж мэдэх) олж ирсэн цагаан сараар олонд шахах гэсэн хэдэн үрэл нь цагаан сар хийхгүй гээд шатчих гээд сандраад короновирусын эсрэг гэж хүдал ухүүлга хийж олнд дахин шахах гэсэн бузар булай ажилгаа явж байна. Хэдэн том лам нарын бизнэс төрийн хууль цаазаас том, хүний амьнаасч илүү үнтэй гэж үү???

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.169.116

Наад Баастай ламынхаа үрэлний оронд аагтайхан шиг сармис зүүж явбал хамаагүй дээр шүү. Хүүхдүүддээ сармис зүүлгэхэд буруудахгүй шүү.

Avatar

өө 2020-02-13 192.82.75.155

Шааадаг муу зидаа вэ

Avatar

солонго 2020-02-13 202.55.183.108

танайх ийм ярилцлага хийхээр бусад нь яахын бэ арай л муу юм аа и

Avatar

Монгол 2020-02-13 202.55.188.33

Сэтгэгдэл бичих хэсгийг нь хааж нтр. Бас гарчигаа сольж нтр.

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.16.124

Зүүн тийшээ сүүлээ шарвасан үхэр гэж байна шүү. Энэ хөх тэнгэр минь, юу уншчихав аа. 21 зуунд ийм юм ярих гэж дээ.

Avatar

ЛАМ НАРТ ШИРҮҮВТЭР ЖИЛ хэзээ гарах вэ 2020-02-13 185.220.101.47

1937 онд лам нарт ширүүвтэр жил гарсан юм шиг байгаа юм. Энэ жил л буруу номтон лам нарын хэр эх оронч хүмүүс вэ гэдэг харагдана даа.

Avatar

Зочин 2020-02-13 211.218.119.33

Монголын насанд хүрсэн эрчүүдийн 25 хувийг нь хядсан тэр жилийг дахин ирээсэй гэж байгаа бол чи дэндүү хүн биш байна, лам байсных нь төлөө бууны сум нь дуусахаар эгнүүлж зогсоож байгаад араас нь том чулуугаар цохиж алдаг байсан гэдэг. Ямар хүн тэгээд чулуу далайгаад явж чаддаг юм бол дол гэж бодогддын, чам шиг хүмүүс түүхэнд зөндөөө л олддог байх л даа

Avatar

Монгол хүн. 2020-02-13 103.10.21.22

Ер нь бол Лам алхад тун зүгээр шүү. Лам бол хүн биш. Тэд нөгөө ертөнцөд л байх ёстой. Учир нь энэ ертөнц ламын хувьд хоосон зүүд зэрэглээ. Харин нийгмийн хувьд лам нар нийгмийн паразит унтуулагч урвуулагч субстанци юм.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.9.46.246

Жалганд аваачхад бүгдийг нь буудчихмаар муу хувалзнууд.

Avatar

Монгол 2020-02-13 202.55.188.33

Мөнгө л олж байвал болоо гэсэн шиг ном хурна гэнэ. Ёстой хуулиа дагадаггүй хувалзнууд

Avatar

Ламаа гэж 2020-02-13 192.82.67.60

Зовлон болохоор хэн таргалдаг вэ ? Хариу
Монголчууд ухаантай ард түмэн шүү

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.131.233.10

Муусайн шар хувалзнууд корона вирусаар далайлгаж бас өөрсдийгөө сурталчилах, мөнгө олох үйл ажиллагаа явуулах нь ээ. 30 жил Ганданд ном уншуулсан тэдгээр МОНГОЛЧУУД хөөрхий амьдрал нь сайжирсан уу. Лам нар л зах замбараагүй баяжлаа даа. Зуд болоход НОХОЙ ЗООЛДОГ, Зовлон тохиолдоход ЛАМ ЗООЛДОГ гэж үнэн үг шүү. ӨВӨГ ДЭЭДЭС МААНЬ ХЭЛСЭН ҮГ ДЭЭ бараг 100 жилийн өмнө л хэлж байсан. 100 жил шарын шашин лам нар Монголд сайн л юм авчирсангүй

Avatar

irgen 2020-02-13 174.63.150.89

lam nar chin mongoloo gesen eh oronch humuus bish baidag yum bna gesen bodol serthiij bna.

Avatar

Зочин 2020-02-13 195.176.3.23

ЦАГААН САР ХИЙХГҮЙ, ЖИЛИЙН ОРЛОГО ХААЛАА ГЭЖ ТӨР ЗАСАГТ ӨСӨРХӨЖ, БУРУУ НОМТНЫ ЭСРЭГ ШАМБАЛЫН ДАЙН ЗАРАЛЖ БАЙГАА ЦАРАЙ НЬ ЭНЭ. ТӨРӨӨС ТОМ ТОЛГОЙТОЙ ШАР ХУВАЛЗНУУДАД МАШ ТОМ ДАРУУЛГА ХЭРЭГТЭЙ. АРЧААГҮЙЧ АМЬТАД ЮМ ДАА…

Avatar

Зочин 2020-02-13 192.82.77.16

Гэрт чинь нэг улаан өнгөтэй юм байна аа даа, гаргаж хая. Бас нэг шар метал байна аа, нааш нь аваад ир, би бузарыг нь арилгаад алга хийгээдхэе… гээд л эхэлнэ шүү дээ. Хятадууд даварцан албан тушаалтнуудаа авлига болон коронагын шалтгаанаар хямгадаж буй. Монголд ч ө***г бөгсний, хүчингийн, авилгалын, аллагын хэргээр захаасаа дээлээ нөмөрч байгаа. Цаашдаа бүр ч чангарах нь тодорхой. Учир нь үргэлж шударга ёс зугуухан ч бай ялсаар ирсэн түүхтэй. Гүйэ мөн мэргэн түргэн царцаа намжил уу үгүй юү

Avatar

Зочин 2020-02-13 59.153.114.223

Ene balinchiig wuhan ruu yawuul yun balai medrel yum yariad bga balinch we

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.10.22.52

Ичдэггүйнбэ!!! Бүгд шинжлэх ухааны баримттай мэдээ өдөр бүр оруулж байхад!!! Ламдаад коронагүй болчино гэж хүмүүст мэдээлэл өгөөд байна штээ өөрөө!!! Мэдээллийн салбарыхан нь өөрсдөө ийм орк байхаар монголчууд нь үрлээ уугаад маскаа зүүхгүй гадуур яваад байгаамшдээ!! Ичиж амьдармаар юм бэ! Нэр ус зураг хөрөгтэйгөө мэдээ нийтэлж байж?!

Avatar

Зочин 2020-02-13 115.139.56.63

Балинчаа аваачээ

Avatar

Zochin 2020-02-13 64.119.24.127

Ene lam nariig yah ve hunii zovlongoor mungu ugaasan humuus 37 ond bugdiig alahgui uldeesen ni buruutaj de

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.91.115.48

Юу солиороод байна аа, зуд болоход нохой таргалж, зовлон болоход лам таргална гэж. Ашиг олж байвал өвчин тараасан ч яадгийн гэж байна, муу хувалз

Avatar

Тайван 2020-02-13 37.120.214.83

Энэ заваарсан шар хувалзнуудаа болиулаач ээ! Гандан ажиллахгүй гэхээр өөр бизнэс хийх гээд улайрчих юмаа

Avatar

жагаа 2020-02-13 202.170.82.39

энэ бол бизнэс биш үнэгүй тараагдах зүйл 2 гэвэл уудаг үрэл биш зүүдэг зүйл

Avatar

жагаа 2020-02-13 202.170.82.39

чи бизнэс гэж чи яаж мэдэж байгаан

Avatar

мөөгий 2020-02-13 103.240.241.110

ШАШИН ШҮТЭХ ЭС ШҮТЭХ НЬ ХҮНИЙ ЭРХ,ХҮНИЙГ ШАШНААР ЯЛГАВРЛАН ГАДУУРХАЖ БОЛОХГҮЙ ГЭЖ ҮНДСЭН ХУУЛИНД Ч НҮБ-Н ХҮНИЙ ЭРХИЙН БИЧИГ БАРИМТАНД Ч ЗААСАН ЭНЭ ХҮН АЖЛАА Л ХИЙЖ ЯРЬЖЭЭ. УУРЛАЖ ХАРААГААД БАЙГАА НЬ СЭТГЭЦИЙН ӨВЧТЭЙ ХҮМҮҮС ГЭДЭГ НЬ ТОДОРОХОЙ БОЛСОН

Avatar

lolzma 2020-02-13 103.80.211.50

CAPS LOCK darj bichdeg Mori nohoin zurag tavidag iim humuus alga bolsni daraa l mongol oron hugjih baihda.

Avatar

иргзн 2020-02-13 202.179.24.54

ха хаа тэгнэ ш дээ, энэ Төрийн өндөр Албан тушаалтан, УИХ-ын Гишүүд чинь хамгийн Дархлаа муутай, Найдваргүй Улсууд шүү дээ, Эд нараас энэ Өвчин гарах хамгийн өндөр магадлалтай, учир нь АН-аас эхлээд урагшаа явж Хятадын Коммунист намынхантай уулзаж яваад байгаа Улс, бие дээ ,Вирус тээж явахыг үгүйсгэхгүй шүү дээ,

Avatar

Ард 2020-02-13 43.242.243.190

ДҮҮ ХҮҮ ШИНЭ ЖАРАН ГЭЖ ЮУ ХЭЛЧИХЭВ. 1987 ОНД ЭХЭЛСЭН 17-Р ЖАРНЫ 34-Р ЖИЛ ГАРЧ БАЙГАА ШҮҮ. 1067 ОНЫ УЛААГЧИН ТУУЛАЙ ЖИЛ ЭХЭЛСЭН АНХДУГААР ЖАРНААС ХОЙШ 16 ЖАРАН ДУУСЧ, 1987 ОНЫ УЛААГЧИН ТУУЛАЙ ЖИЛ 17-Р ЖАРАН ГАРСАН БИЛЭЭ. ИЙМ ЭНГИЙН ЮМ МЭДЭХГҮЙ ЛАМААХАЙ БАЙДАГ АЖ.

Avatar

зочин 2020-02-13 202.179.13.34

за одоо энэ хэд бүр сулиарч эхэллээ. дараа нь үрэл нөлөөлж халдвар аваагүй энэ тэр ш**х биз

Avatar

Oyuntsetseg 2020-02-13 66.181.161.42

shashin shuteh es shuteh ni huvi huni asuudal ard tumniihee eruul mend muu muuhai zuilees bol angid bailgah zoilgoor urel taraah ni yu ni buruu baihav de

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.89.56

Хэлэх ч үг олдохгүй юм байна шидэт үрэл ха ха ха

Avatar

Зочин 2020-02-13 124.158.107.35

дайны үед байлдааны цагийн хууль гэж байсан , онцгой байдлын үеийн дүрэм журмыг дагагхүй эсрэг суртал ухуулга хийж байгаа энэ лам мэт нөхдийг онцгой байдлын цагийн хуулиар шийтгэвэл таарна

Avatar

Zochin 2020-02-13 203.91.112.89

Ter urel tegeed virus ustgadag yum bol Hyatad ruu yavuulaach, virus ustgah arga gargasan hund saya sayar ni dollar amalsan baigaadaa!

Avatar

хаха 2020-02-13 162.247.74.27

Таг харанхуй гарууд шүү вирус дарах үрэл бүтээсэн юм бол одоо од болчих хэрэгтэй л дээ. Шарын шашны лам нар эсвэл ийм эргүү юм уу? эсвэл ийм зальтай юм уу? хужаагаас нэг шуудай үрэл олж ирчихээд тэрийгээ шидтэй гээд зарах нь одоо наймаачин уу? ёстой цэвэр татваргүй баяжих арга байна даа. Хар захын авгай ч хүртэл нэг даавчика оруулж ирээд өмсвөл ниснэ шүү гээд зарж чадна.

Avatar

шидтэй үрэл аваарэй 2020-02-13 162.247.74.27

Хэдэн шуудай үрэл олж ирээд ид шидтэй гээд зарьяа байз лам зарж байгаа болохоор ламын үрэл маш хурдан зарагдах байх л даа. Эгэл миний үрэл ид шидгүй бол харагдах байх бид 2-н үрэл авч байгаа газар нь нэг эх сурвалж шүү дээ.

Avatar

ид шидтэй үрэл аваарэй 2020-02-13 162.247.74.27

Хэдэн шуудай үрэл олж ирээд ид шидтэй гээд зарьяа байз лам зарж байгаа болохоор ламын үрэл маш хурдан зарагдах байх л даа. Эгэл миний үрэл ид шидгүй болж харагдаад байх бий бид 2-н үрэл авч байгаа эх сурвалж 1 шүү дээ.

Avatar

зочин 2020-02-13 192.82.71.35

нэг эр сурвалж боловч авчраад тарнийн хүч шингээдэг байх гэж ойлгож байна за за мэдэхгүйээ мэдэхгүй

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.89.96

Ийм юм нийтэлж байдаг дагз сайт шүү.

Avatar

Тэмбүүтэй дамар 2020-02-13 185.220.100.253

Гандангийн хашаан дотор байдаг эргүүлээд байдаг нэг дамар, хуруугаа хийдэг хүслийн мод гээд бүгд тэмбүү заг хүйтэн өвчний үүр уурхай тараагч нь шүү. Тийм бузар юманд битгий хүрээрэй. Шарын шашин шүтдэг улс орон хүн амь нь хар амиа хичээсэн, тамын тогооны үлгэр шиг амьдарч байна шүү. Шарын шашин шүтдэг улсууд дотроос өөдтэй өнгөтэй явж байгаа нэг ч улс орон байхгүй. Далай лам гээд хуцаад яваад байдаг өвгөн нь дэлхийг зальдчихсан явдаг. Жинхэнэ Буддын шүтдэг газар Далай ламыг мэддэггүй.

Avatar

Авилгачид, албан тушаалын наймаачид бүгд үхээсэй 2020-02-13 192.82.73.160

Монголын Төр цэвэрлэгдэж Төр шиг Төр болоосой

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.14.38.134

Юуныхан албан тушаалтан байхав. Энэ цаг мөчөөс эхлээд, Хятад хүнс хэрэглэхгүй, хятад хүн ажиллуулахгүй амьдрах болно. Халдварыг дарлаач, вирус байсаар байна. Вакцин гартал хятадтай худалдаа хийх амаргүй болсон. Иймд худалдаачдын зах зээлд эрс өөрчлөлт орлоо.

Avatar

susegten 2020-02-13 66.181.169.70

huviin ariun tseveree sahiad ireeree genuu. gandan uuruu aimar bohir baidag. uursduu tseverlegee hii.

Avatar

SS 2020-02-13 202.179.27.230

ЗОВОХ ЦАГТ ЛАМ ТАРГАН ГЭЖ ЭНЭ МУУ ХАЛЗАН ХУВАЛЗ ЮУ ГЭЭД ХУ ЦААД БАЙНАА

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.18.122

Үрэл тараана гэдэг чинь үнэн хэрэгтээ вирус тараана гэсэн үг , Энэ хүн вирус гэж юу болохыг ойлгохгү йбас хүсэхч үгй байх шиг.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.55.184.253

ЭНЭ ЭРГҮҮ ЛАМ НАРТ ӨӨРСДӨД НЬ ШИРҮҮВТЭР ЖИЛ ГЭЖ БАЙДАГГҮЙ ЮМ БАЙХ ДАА. ХУВАЛЗНУУД. УНШИЖ БАЙГАА НОМОО Ч ОЙЛГОХГҮЙ, МЭДЭХГҮЙ ХҮМҮҮСИЙГ ДАЛИМДУУЛАН ҮНЭН УНШИЖ БАЙГАА НЬ Ч МЭДЭХГҮЙ НЭГ ЦЭЭЖИЛСЭН ЮМАА ДУРЖИГНУУЛААД ХҮМҮҮСЭЭСЭЭС БААХАН МӨНГӨ САЛГАДАГ, ИЧИХ НҮҮРГҮЙ ШИМИГЧИД

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.88.227

Кккк сонгууль болох юм чинь мэдээж албан тушаалтнуудад ширүүн жил болох нь ойлгомжтой

Avatar

Zochin 2020-02-13 66.181.179.82

Yu soliorood heviin yvagdana ch geh shig shunaliin tulamnuud ta nar uneheer tiim huchtei ym bol ene garasd bgai uvchniig nam daraach hunii zovlongoor mungu oldog

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.161.84

Манай хүүхдүүд 7 хоногт 1-2 удаа өвөө эмээгийндээ очиж ус түлээг нь бэлдэж өгдөг. Би ч гэсэн амралтын өдрөөр очиж хүнс, ахуйн хэрэглээний барааг нь дөхүүлж өгдөг. Цагаан сараар хамаатан садангууддаа очиж золгохгүй гэдгийг хаа хаанаа ойлгож дэмжиж байгаа. Харин 2 хоногийн өмнө гэр орноор нь орж гарч байсан би цагаан сарын өглөө аав ээжийндээ очих ёстой юу, очихгүй байх ёстой юу?

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.14.36.18

Энэ шашныг мунхаглан шүтэж, муйхарлан түгээхээ болимоор юм. Шашин бол ард түмнийг барьж байхын тулд хаант засаглалын эрх баригчидын бодож олж зохиосон зүйл. Тэгж их шашин шүтэх гээд байдаг юм бол байгалийн хуульд захирагдаж түүнд шүтэж явтугай. Энэ ярилцлага өгч буй лам, авч буй сэтгүүлч 2-ын ярьсан ярилцлага нь авах зүйлгүй хог байна.

Avatar

ДҮР ЭСГЭГЧ 2020-02-13 202.179.25.28

ДЭМБЭРЭЛ ГЭЖ МОНГОЛООР ЮУ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ БОЛ?

Avatar

Зочин 2020-02-13 182.160.38.85

тарвагадорж г*** сайханбалаг хятад баярцогт гахай эрдэнэ миеэ овогт нарт хатуу жил болтугай.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.21.115.165

Эмч нартаа эхний ээлжинд үрэл өгнө гэшшшш. Анагаах ухаан буюу шинжлэх ухааныг шашин нь аврах хэмжээнд уналтад орсон юм уу, Монгол улсад???

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.9.46.94

Эмч нар нь өөрсдөө авая гээд гуйгаагүй ээ. Наадуул чинь зүгээр өгөе гэсэн байна. өөрсдийгөө мундаг гэж бодож л дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.229.123.36

Гандан бүх номондоо тариф гаргаад касс эрийтэл суулгаад буяны биш бузрын өлөн царайлсан нүдэнд нь мөнгө гүйлгэнэсэн шар хувалзнууд ямар ч нийгмийн хариуцлага байхгүй
Ариун цэвэрийн өрөөгүи,бохир заваан хир даг болсон орчинтой ьоос шлроогоо ч цэвэрлэж мэдэхгүй бохир газрыг хаах хэрэгтэй

Avatar

Хэхэ 2020-02-13 202.55.188.46

Шинэ жаран гэж юж солиороод байдгийн болоо. Шинэ жаран чинь 1987 онд эхэлсэн. 2047 онд дуусаад 18р жаран гарна. Бас өвчингөөс сэргийлэх үрэл эмч нарт тараана ч гэх шиг. Эмгэнэл шүү

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.131.253.66

Шинийн 15-наас өмнө орлогоо сайн цуглуулах л гээд байнаа даа. Одоо яршиг шашнаа сайхан хөгжүүлээд цалингаасаа 0,1 хувь өгч байя. Харин ингэж орлогоо бодсоны үндсэн дээр уламжлал бэлэг дэмбэрэл, цагаан сар хийхгүй бол хоосро маягийн юм ярьж байгаа нь үнэхэээээээр өрөвдөлтэй байна.

Avatar

ХАХАХ 2020-02-13 202.131.253.66

Одоо ингэж тэнэг юм яридгаа болимоор юм. Мэдээжийн юм шаасан байнашд.

Avatar

улс төр 2020-02-13 199.249.230.119

Бас тэгж хүнийг ялгах уу? өнгөрсөн жил хүүхдүүд их үхнэ гээд байсан. Энэ муу шашин хүртэл улс төртэй хутгалдчих юм аа. Хэний заавраас ингэж ш****г юм болдоо чааваас.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.89.44

ТЭНЭГ ШАР ХУВАЛЗ с** МИНЬ АЖИЛ ОЛЖ ХИЙ, ТАТВАР ТӨЛ. ГӨЛИЙЧӨӨД ХУЦААД БАЙХ ЮМ. БАЛИАР ӨМХИЙ ҮНЭРТЭЙ, ЗАВААН н**ш ЧИНЬ!!!

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.169.116

Баасан баас нь тогтох нигууртай ламтан гуай үрэл мүрэл гэж солиорхоо болиочээ! Үрэлний зодоон гаргаж, бөөн хүнийг нэг дор цуглуулж хортой ханиад тархаах гээд байна уу?

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

Gumudan bismilan halitan

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

betub hiid gedeg butan sum l dee mongol labshinguudaiid a. ene betub hiides SARS HALTAR SARS delgersen hol horio ehelsen shuu

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

tobd gandan hiided, bayanhoshu obd gandan hided holeri SARS yalbag SARS gumudan SARS haldbar tarhaad duusan daa

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

gandan hiid, bayanhoshuu, narhajida hided SARS hachig SARS obchin edgerehgui shuud uhdeg. haldbar abhaas bolgoomjilno uu

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-13 202.170.80.25

Анагаах Ухаан нь гандандаа ялдагцан цэвүүн цаг үе манайхан хүүхдээ өвдөхөөр эмнэлэгрүү биш ганданлуу дагуулж явдаг болсон муухай цаг үе

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

humuse Gandan hiides SARS obchin haldbal edeghgui shuu. bolgoomjilno deregui dee

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

bayanhoshuu gandan hiided SARS SARS DORS DERS delgersen mash hund baigaa. buh lam ubchilson nom huntar hurahgui. nutsal baigan baina daa.

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

gAndan gedeg gazr SARS MORS SULS ubchi garaad 120 loam uhsen baina. gandan mash nuugaad heelehgui baigaa

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.21.117.194

Ариусах биш бохир заваан газар цэвэрлэгээ гэж байхгүй. Бусад Азийн орнуудын шашны хийд нь цэвэр цэмцгэр мод ургамал ургуулсан ажилсаг хүмүүс л байдаг. Манайх гэж заваан шороо тоостойгоо холилдсон нүдэнд нь мөнгө харагдсан өллөн хүмүүс байдаггүй дээ. Лам нар өөрсдөө гэгээр. Орчноо цэвэрлэ нийгэм олон нийтийн төлөө сайн үйлс хий. Зөвхөн мөнгө өгсөн хүнд биш бүх хүнд хүрч үйлчил

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

Badardobo labshintal

Avatar

Зочин 2020-02-13 64.119.21.236

BISMILAN GUMUDAN SHAGJINTALI, nihal

Avatar

Баяр 2020-02-13 59.153.114.119

ЖДҮЧИД, 60 тэрбумчид, авилгач, хүчиндэгч нараас бүрдсэн МАН-ынханд ширүүн жил болох бололтой гэж ойлголлоо

Avatar

Зочин 2020-02-13 192.82.75.170

За ашгүй дээ, баахан улс төрийн шимэгч хорхойноос салах цаг ирэв гэж билэгшаамой

Avatar

Davartsan nuhor ve 2020-02-13 98.253.30.34

Ene nuhoriig zorchiliin huuliar torgood deerees nemeed 30 honog hori ter ureliig n bogsruu n chiheed. Jiriin irgediig neg facebook deer iym bichseniih n toloo 2-3 sayar torgood bgan bileeshdee. Unheer hariytslaggui iym yarij bna. Ene setguulch ch gesen niitlej l bdg.

Avatar

Зочин 2020-02-13 174.28.226.231

Муу мэдрэл муутай гажигууд.

Avatar

tataahiimaa 2020-02-13 202.131.229.146

garchigaa solitson sh**jin hahahahha bolioch

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.126.89.207

Songuuli boloh jil, deed bolon dund alban tushaaltnuudad urgelj l shiruun baidag, donsolgootou, savalgaatai, aldaa onoog ni shuusen jil l baidag. uls toriin toimch baihaar lam bna ha ha ha.

Avatar

Иргэн 2020-02-13 202.126.89.78

Хүрэлсүх тэргүүтэй ЖДҮчид төрөөс арчигдана гэж буусан байна гэнэ шүү

Avatar

ХА ХА 2020-02-13 202.179.26.197

БАС ХАНИАД ТОМУУНААС БОЛГООМЖИЛ

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.212.118.72

Сүм хийдийн үйл ажиллагааг зогсоох мэдэгдэл өчигдөр хүргүүлсэн.

Avatar

Монгол 2020-02-13 66.181.169.116

Юун үрэл вэ? Хэрэв тийм байдагсан бол хятадууд Төвөдөөс аль хэдий нь үрэл аваад Уханийн ард иргэдэд тараагаад эрүүлжицгээх байсан биш үү? Ингэж хүн амьтныг мунхруулахаа болих хэрэгтэй. Нөгөөтэйгүүр үхлийн аюул ирж байгаа үед нэг удаа цагаан сар тэмдэглэхгүй байх нь юун үндэсний дархлаа мархлааг арилгах вэ? Харин ч олноороо үхэцгээвэл тэр үндэсний дархлаа маань бүү хэл, үндэстнээрээ устах аюулын нигууртай шүү, "Их мэдлэгтэн Ламбугай"!!! Юм ойлгодоггүй ямар хачин усан толгой вэ?

Avatar

зочин 2020-02-13 202.131.245.69

товч тодорхой ойлгомжтой л хэлж дээ. хувийн ариун цэврээ сахиж, бусдад гай хөө түвэг удахгүй цэгцтэй яв гэжийнэ. Бас МАН сонгуулиар ялагдаж МАн-ы төрийн албанд томилогдсон дарга нар солигдож шалгагдах л юм байна ККК.

Avatar

Зочин 2020-02-13 182.232.20.18

News mn iimerhuu medee yriltslaga avaad headline news bolgoj gargaal, taarch de naad lamtaigaa adilhan

Avatar

Шар хувалз 2020-02-13 202.9.46.200

Үрэл гэнэ ээ. Баасаараа. Сэжиг хүрчихлээ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 124.158.107.35

сэтгүүлчид та нар нийгмийн дотор үл ойлголцол хагалан бутаргагч хийхээ боль хэрэгтэй мэдээлэл үнэний хойноос сурвалжил , ийм эргүү мухар сүжигтнээс өөрөө л асуу , битгий мэдээлээл тавь

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.9.46.200

Үрэл гэнэ ээ.Сэжиг хүрмээр шар хувалз вэ.

Avatar

Иргэн 2020-02-13 66.181.178.172

Шууд залилангийн хэрэг үүсгээд шалгамаар юм яршиг, одоо наад сүрэг чинь жаахан гэгээрч байгааг ойлгохгүй мэдрэмж муутай л байна даа энэ хувалзнууд!!!

Avatar

ББ 2020-02-13 203.91.115.48

Гандангийн эрдэмтэй лам нарын нэг ярьсан байна, зүгээр л унш, битгий элдэвээр бухимдаж өөрсдийгөө хорлоорой, та нар өөрсдөө л хохирно.

Avatar

Damdinsuren 2020-02-13 103.80.211.247

Дэмжиж байна, Хэлэх ёстой үгээ сайхан хэлсэн байна, Оюуны ухамсаргүй мунхаг нэгэн яасан баба коммент бичдийн бэ.

Avatar

Зочин 2020-02-13 202.131.245.6

хахаха үгүй нээрэй хувалзнууд аа гэж ,, яаалтай ч бил эээ

Avatar

Монгол Иргэн 2020-02-13 66.181.179.212

Юу яасан БЭЛЭГ ДЭМБЭРЭЛ вэ…??? АЮУЛТ ТАХАЛ хаяанд байхад юу ярьж бн аа…???
Одоо хэнд ч бүү итгэ… Зөвхөн өөртөө итгэх, Бусдад бүү ГАЙ тарьцгаая…

Avatar

Лам 2020-02-13 139.5.218.90

Пээ.шашныг хориогүй бхад.танай засаг төр юу юм вэ гэж байх шив дээ

Avatar

зочин 2020-02-13 202.72.245.123

Энэ тунгалаг тамир дээр гардаг шиг юм болхон ээ Корона вириус үл тусах бүргэд баатар Баасантогтох лам

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.181.105

ene sum hiidiig taraagaad ulamjlalt emleg baiguul.erguu shar huvalzuudiig 1 ustgaj bolson um 2dahia usgah chadal ene tord baigaa

Avatar

Зураач 2020-02-13 90.207.127.157

Эднийг зогсоохгуй бол болохгуй!

Avatar

irgen 2020-02-13 202.9.40.97

Ymarch gandand niitiin tsever OO bhgui.gar ugaah bur ch bhgui
er n munge avahaas eer uo ch bhgui.Mergejliin hynaltiinhan mash sain anhaaraarai

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.98.76.51

Зуд болоход нохой зоолж
зовлон ирэхэд лам цаддаг гэж эмээ маань ярьдаг байсансан
Коронад лам нар оролцоод эхэлбэл энэ үе биеллээ олох нь
Үрлээ гараараа хийсэн болов уу
резинин бээлийн өмсч ариун цэврийг хангасан болов уу

Avatar

Saihan 2020-02-13 98.253.30.34

Za odoo ene urel geed bgaag n avah geed nastaichuud golduu ochood boon goe iym boloh iym bna daa. Virusiin esreg urel ch geh shig. Ene lamiig ter tsagdaa zorchiliin huuliaraa shiitgeechee. Humuusiin hetsuu baidliig n dalimduulan muusain iymnuud zugeer.

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.169.49.105

Наад сүм хийддээ яаралтай каринтин тогтоо, онцгойнхоон.

Avatar

Зочин 2020-02-13 124.158.88.13

Төр нь шашнаа хнүдэтгэж, шашин нь төрөө дээдэлнэ гэж үндсэн хуульдаа заасан шүү, төр цагаан сарыг тэмдэглэхгүй гэж шийдвэр гаргасныг толгойтой болгон дагаж мөрдөх ёстой, юун гэр бүлийнхээ хүрээнд тэмдэглэх нь зөв гэж иргэдийг буруу зүйлд уриалаад байгаа бэ, юмны учир ойлгодоггүй бол өрөөлд хортой зүйл бүү ярь, энэ мэтийн нөхдүүдэд хариуцлага тооцох хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2020-02-13 103.57.93.143

Энийг барьж хориочээ эд нар чинь бүүр ийм галзуу юм уу

Avatar

Зочин 2020-02-13 180.149.93.14

ЯАНАА ЭНЭ ЛАМ НАР ЧИНЬ ЯМАР ТҮФ ЮМ БЭ

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.91.115.40

Соц нийгмийн үeд цагаан сарыг малчдын баяр гэж хийдэг бусад хүмүүс шинэ жилээ тэмдэглэж өнгөрүүлдэг байсан Тэр нь зөв сайхан байсан

Avatar

Зочин 2020-02-13 203.91.115.40

Соц нийгмийн үeд цагаан сар зөвхөн малчдын баяр гэж тэмдэглэдэг бусад хүмүүс шинэ жил тэмдэглэдэг байсан

Avatar

Daariimaa 2020-02-13 182.160.40.90

Hun ovchilj uheh ni edend ashigtai l baihgui yu! Zud bolhod nohoi, zovlon bolohod lam gej ymar mergen ug be?!!!!!!!

Avatar

Solior 2020-02-13 192.82.77.105

Yu khutsaad baigaa yum be. Ene teneg lam naraas bolj Monfol uls delkhiin onigoo bolloo.

Avatar

Зочин 2020-02-13 182.160.33.21

iim l teneg humuusdee

Avatar

болор 2020-02-13 88.125.80.192

ямар зорилгоор ингэж шар хувалз , шашин сурталчилаад бнаа… улс орон шинжлэх ухаанд суурилсан анагаах ухаантай, танин мэдэхүйд суурилсан эрдэм мэдлэгтэй болох ёстой шүү… хүмүүсийн мухар сүсэг дээр амьдардаг шашныханыг төрийн мэдээллийн хэрэгсэлээр сурталчилах буруу санагдахын

Avatar

asdas 2020-02-13 205.189.94.12

soliop huuree. teneg munhagaaraa ene delhiin shivshig bolj baina dooo umbuunuud

Avatar

Төрөө 2020-02-13 192.82.74.49

Олуулаа цуглаж болохгүй гээд байхад л цугланаа гэдэг эргүү лам бэ

Avatar

sar uvalts 2020-02-13 202.179.31.71

s** tsu sorogch

Avatar

https://edition.cnn.com/asia/live-news/coronavirus-outbreak-02-12-20-intl-hnk/index.html 2020-02-13 202.179.31.71

Dalai Lam korovirusees olon niitiin arga hemjeegee tsustalsan bn. Ene lam geh etgeeded Eruugiin yal tulga yostoi!!! Korovirus togloom bish!!!!
eh survalj:https://edition.cnn.com/asia/live-news/coronavirus-outbreak-02-12-20-intl-hnk/index.html

Avatar

Ogii 2020-02-13 66.181.183.91

Uy yrichxbdaa tsagaan saraar orlogo n tasrax geeeebga um bnao teged 1myndg vrel garga jdee

Avatar

Ogii 2020-02-13 66.181.183.91

Uy yriad bga um lam be olon niitn xamarsan arga xemjeebxgi geed bxd esregeer n yrialad bga um vv Baaxan xogshidiig vrel taraaj alaltsyylx ndee

Avatar

Зочин 2020-02-13 128.233.5.89

kkk yarix yg alga

Avatar

SOLIOOROOD BAIGAARAI !!! 2020-02-13 202.179.31.71

Huuli togtoomjoo heregjuuleerei. Balai mini!!!!!!!!!!!!!!!!! Boovoo maajsan garaaraa naad urelee taraaj ovchin aldaav.

Avatar

Fuck Buddhism 2020-02-13 66.181.181.118

Hereg alga. Hudlaa shariin shashin

Avatar

1 2020-02-13 192.82.68.82

Өөрт нь үрэлийг нь зүүлгээд хятад руу яв гэвэл хамгийн түрүүнд үгүй гэнэ дэ. Үрэл зүүх ямар ч ач холбогдол байхгүй гэдгийг мэдсээр байж ийм зүйл ярьж байгаа нь залилах гэмт хэрэг биш юм уу.

Avatar

Зочин 2020-02-13 66.181.181.116

Өөрийг нь үрэлийн зүүлгээд Уханы гудамжаар алхуулбал

Avatar

Setgegdel 2020-02-13 202.126.88.151

Delhiid vaktsin ni garaagui bhad manai lam buteev l gej… heden munhag mongolchuud ni avj tenegteh vii dee

Avatar

аааааааааааа 2020-02-13 139.5.217.202

Тийм лаг үрэлтэй юм бол Уханы голомтонд бүх ламруу явсугай

Avatar

Ф 2020-02-13 192.82.68.82

Яадаг мал вэ.

Avatar

Лам 2020-02-13 192.82.68.82

Юу ярьчихсан юм бэ. Яаав ч эрүүл хүн биш байна.

Avatar

үнэн 2020-02-13 192.82.77.75

Яаж ийгээд мөнгөний урсгалаа зогсоож болохгүй л дээ

Avatar

Зочин 2020-02-13 174.192.133.117

Wuhan ochij taraa

Avatar

Zochin 2020-02-13 202.131.225.197

Odoo ene ureliig n avah gej boon hun alaltsaad biye biyeneesei uvchin avah vedeee!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж