ЗГ: Ерөнхийлөгчийн зарлигт саналаа өгчээ | News.MN

ЗГ: Ерөнхийлөгчийн зарлигт саналаа өгчээ

ЗГ: Ерөнхийлөгчийн зарлигт саналаа өгчээ

ЗГ: Ерөнхийлөгчийн зарлигт саналаа өгчээ

НЭМЭЛТ 11.35 ЦАГ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөс ирүүлсэн "Шинэ коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх тухай" төсөлд санал авахаар Засгийн газарт ирүүлсэн хэлэлцэн, дэмжсэн байна. Тодруулбал, Ерөнхийлөгчийн зарлигт БНХАУ-д шинэ коронавирусийн тархалт эрс нэмэгдэж байгаатай холбогдуулан 17 дугаар жарны Хотос төгс хэмээх төмөр хулгана жилийн цагаан сарын баярыг тэмдэглэхгүй байж, болзошгүй аюулаас урьдчилан сэргийлэх зорилгоор хэд хэдэн арга хэмжээ авахаар тусгажээ. Тухайлбал, цагаан сарын баяр зориулсан олон нийтийн арга хэмжээ, үзэсгэлэн худалдааг зогсоох, цагаан сарын  рекламуудыг зогсоож, хэвлэл мэдээллийн байгууллагуудтай хамтран иргэдэд коронавирусаас урьдчилан сэргийлэх чиглэлээр мэдээлэл бэлтгэх, Гамшгаас хамгаалах тухай болон Эрүүл мэндийн тухай болон бусад холбогдох хуулиадад яаралтай өөрчлөлт оруулах зэргийг тусгасан байна.

Онцлоход, онцгой байдлын тухай хуулиар Ерөнхийлөгч онц байдал зарлаж, УИХ-ын чуулганаар гурав хоногт хэлэлцэж олны хөл хорио тогтоосноор цагаан сар буюу уламжлалт баярын хөл хөдөлгөөнийг цэргийн хяналтаар зогсоох боломжтой юм байна. Гэхдээ эцсийн шийдвэр гараагүй бөгөөд Ерөнхийлөгч зарлиг гаргаж, Засгийн газарт чиглэл өгөх төлөвтэй байна.

Харин Засгийн газар, Улсын онцгой комиссоос Төрийн золгуут, нутгийн зөвлөлүүдийн, байгууллагуудын гээд өргөн цар хүрээнд тэмдэглэхгүй байх шийдвэрүүдийг гаргасан. Засгийн газрын зүгээс иргэдийг урьдчилан сэргийлэхэд уриалж байгаа юм.


ЗГ: ЦАГААН САРЫН БАЯРЫГ ТЭМДЭГЛЭХ ЭСЭХИЙГ ХЭЛЭЛЦЭЖ БАЙНА

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан яг одоо болж байна. Хуралдаанаар коронавирусийн халдвар болон Цагаан сарын баяртай холбоотойгоор Ерөнхийлөгчийн зарлигийн төслийг хэлэлцэж байна. Тодруулбал,  Монгол Улсын Ерөнхийлөгч "Шинэ коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх тухай" зарлигийн төсөлд санал авахаар Засгийн газарт хүргүүлсэн байна. Тиймээс Засгийн газар яг одоо  төслийг хэлэлцэж саналаа Ерөнхийлөгчид хүргүүлэх юм байна.

Ерөнхийлөгчийн төсөлд, бэлэн байдалд ажиллах, Цагаан сарын баярт зориулсан үзсэглэнгүүдийг зогсоох цагаан сарын рекламуудыг хаах, өндөржүүлсэн бэлэн байдалд шилжүүлэх тухай асуудлыг тус төсөлд тусгажээ.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

89 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-12 103.57.94.243

Ард иргэд бид өөрсдийнхөө болон бусдын тусын тулд тушаал, шийдвэрийг дагаж мөрдөцгөөе!

Avatar

зочин 2020-02-12 202.55.191.205

Хурдан шийдвэрээ гаргаж хөл хорио тогтоогоосой. Эрүүл саруул байцгаавал учран золгох өдөр олон шүү дээ хүмүүс ээ. Цагаан сарыг энэ удаа өнжиж халдварын эрсдэл буурсан үед бэлтгэсэн бэлэг сэлтээ өгч, авч болно шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-02-12 103.26.193.140

Hil haahgui bas baahan tsag aldaa biz dee. Odoo yugaa huleegeed baigaad bainaa.

Avatar

Зочин 2020-02-12 66.181.177.23

одоо байгаа ханиадаа дийлэхгүй байгаа коридорт хүүхдүүд хэвтэж байна. Юун цагаан сар.. бурхны авралаар хүйтэн .архи хоёрт тэсвэргүй юм шиг байна. бурхан өршөө ..ханиад дийлэхгүй байгаа шүүүүүүүз

Avatar

хүннү 2020-02-12 192.82.64.168

Нэгэнт хол хорио тогтоож байгаа бол хотхоорондын болон хотын нийтийн тээвэр, төмөр зам агаарын хөдөлгөөнийг бүрэн хаах хэрэгтэй. Бүх хилээ хаана гэсэн үг.

Avatar

Zochin 2020-02-12 133.82.250.243

Zuv Zuv bushuu turegn shiidveree garga er ni tsagaan sar temdegleh tuhai turuus shiidver garsan ch bai garaagui ch bai ard irged mash ih uhamsartai ahuin soyoltoi baij uursdiiguu haldvaraas hamgaalah heregtei shuudee. Uvchin ih baina ene jil tsagaan saraa hiihgui geed l bugd ah duuseere tohirood gaduur dotuur garahgui baihad l boloh uhamsriin asuudal shuude. Bid uursduu mash heneggui ahuin soyol mash muu tegeed dandaa tur zasag bolohgui baina tur zasag tegehgui baina gej busdad buruugaa ugdug.

Avatar

Зочин 2020-02-12 66.181.177.23

юунч удаан юм бэ дээ.. юугаа бодоод байгаам .

Avatar

Зочин 2020-02-12 112.72.9.150

Шийдвэр гаргаж чадпхгуй хэтэрхий их цаг алдлаа! Вирус дэндвэл хариуцлагаа хулээж бугдийг огцруулах шаардлагатай!

Avatar

Зочин 2020-02-12 150.129.140.187

HYTAD TSAGAN SARAR BUH MUJID TARHSNIG MEDEGUI MALNUDU

Avatar

Зочин 2020-02-12 192.82.76.132

Ymar uddag ym be yu huleeged bgan tsag aldah tusam humuus tsagaan sardaa beldeed bn

Avatar

Зочин 2020-02-12 192.82.71.46

Яагаад бие бие рүүгээ дамжуулаад шальчиганаад байгаа юм бэ? Бушуулаач ээ!!! Нөгөө айхтар вирус чинь Монголд ороод ирчихсэн байна шүү дээ!!! УИХ-аар хэлэлцэнэ гэж бас баахан цаг алдах нь ээ, энэ хэд??!!!

Avatar

Зочин 2020-02-12 202.21.100.210

Х.Баттулга та нар эхлээд цагаан сарын өмнө тэтгэвэрийн зээл тэглэнэ, тэтгэвэр нэмнэ, НӨАТ 2019 оны мөнгийг өгнө гээд маш олон халамжуудыг өнөөдөр хүртэл тасралтгүй өгч ард түмнийг мөнгөжүүлэн цагаан сарын бэлтгэлийг хангуулах галыг үлээж эхэлсэн шүү дээ. Одоо бүр аварга малчин шалгаруулах тоогоо цагаан сарын өмнө тоог нэмжихсэн бэлтгэлээ хангасан.Сэтгэлийн хөөрөл 2020,2021 оны сонгууль ялалт байгуулах зүүд зэрэглээчинь дампуурч байна

Avatar

иргэн 2020-02-12 202.179.24.54

яг яс юман дээр Төрийн томчууд Та нар хамгийн Дархлаа муутай, Найдваргүй Улс шүү , тийм учраас даруйхан Шийдвэрээ гаргаа,

Avatar

иргэн 2020-02-12 202.179.24.54

Төрийн өндөрлөгүүд ээ , Битгий Бие биен дээ цаас шидэж Шоргоолжны үлгэр шиг юм болоод байгаажээ, Яаралтай наад Шийдвэрээ гаргаач ямар удаан Хүнд сурталтай ажлаа явуулдаг юм вэ, Монгол иймэрхүү байвал Ялагдана шүү,

Avatar

ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ ОНЦ БАЙДАЛ ЗАРЛААЧЭЭ 2020-02-12 192.82.73.160

Манай ЭМЯ, эмнэлгүүд хангалтгүй ажилладаг. Дээр нь энэ өвчниг дийлэхгүй.
Онц байдал зарлаж гудамжинд цагдаа цэрэг зогсоож 1 ширхэг машин УБ-ын гудамжаар явуулахгүй шинийн 15 хүртэл хөл хориход ЭНЭ ӨВЧНӨӨС МУЛТАРЧИАЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ.

Хүмүүсээ зөвхөн гэр гэртээ Хулгана жилээ угтацгааяа.

Avatar

бат. 2020-02-12 59.153.115.125

Тодорхой мэдээлэл байна уу?Ийш тийш нь бичиг цаас шидэлцээд л байх юм.

Avatar

зочин 2020-02-12 192.82.74.81

цагаан сарыг хорих хэргэтэй. Бүгд гэр гэртээ, мессенжерээр бие биенээ харж золголцож болно шүү дээ. Өвчин гарвал манайх яаж ч чадахгүй. Ерөнхийлөгч ард түмнээ бодоорой. Цагаан сар тэмдэглэх вий гэж айж байна

Avatar

Zochin 2020-02-12 122.201.22.85

Tiim ee zov shuu, ard tumnee bodooroi,

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-12 202.126.89.241

КОРОНАВИРУС ЯАХ ВЭ ? ЦАГААН САРАА САЙХАН ТЭМДЭГЛЭЭД САЙН ХАЛДАВАР АВЦГААЯ ! ХА ХА ХА !

Avatar

Зочин 2020-02-12 202.170.80.25

Tsagaan saryn bayaryg temdeglehiig nen yaraltai horigloh shaardlagatai. Ayult uvchin delhii dayar tarhaad baihad. Ene reklam surtalchilgaa hudaldaa naimaagaa horigloochee!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-12 192.82.73.137

2-р сарын 23-ны 17 цагаас УИХ-ын чуулган зарлаж л элэг доог боловуузай.

Avatar

Зочин 2020-02-12 124.158.107.35

зөвхөн гэр гэртээ бууз махаа идээд зурагтаа үз айл хэсж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-02-12 66.181.180.68

УУЦ ЧАНАСАН АЙЛЫГ ТОРГО

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-02-12 192.82.64.190

ХУУЛИАР БАТАЛГААЖСАН ,,""ЦАГААН САР БИЛГИЙН ТООЛЛЫН ХАВРЫН ТЭРГҮҮНСАРЫН ШИНИЙН 1,2,3 НЫ НИИТЭЭР АМРАХ БАЯРЫН ӨДӨР"",,,-ийг ,ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЗАРЛИГААР ХОРИГЛОХ ЮУ Л БОЛ ,,,,ХАРИН ТӨР ЗАСГИЙН ЗҮГЭЭС ЗОХИОН БАЙГУУЛДАГ АРГА ХЭМЖЭЭ, ДАЙЛЛАГА ЦАЙЛЛАГА ЗОЛГОЛТ , СПОРТЫН МЭТ НИЙТИЙГ ХАМАРСАН АРГА ХЭМЖЭЭГ ЯВУУЛАХГҮЙ БАЙХ ЗАРЛИГ ГАРГАХ НЬ ЗҮЙТЭЙ Л ДЭЭ

Avatar

зочин 2020-02-12 192.82.74.81

онц байдал байна ш дээ. Яагаад хориглож болохгүй гэж. Эсэргүүнүүд эсэргүүцээд байгаа юм уу

Avatar

Jenko-giin orlogo bagasna 2020-02-12 150.129.140.24

Tsagaan sar temdeglehgui bol Jenko-giin "Makh Impeks", "Talkh Chiher" orlogo ni unah uchraas jonhuu erunhiilugch maani temdeglej l taarna daa. Khaan bankiig huvichilj avah geed naidvargui zeeluudiig 0-lej bankaa tseverlej avch baigaan. Urgelj mongoliig horloh bodlogo yavuulj baidag uchraas uurt ni ashigtai bol zeeluudiig teglej ediin zasgaa horloh bol yu ch bish, uurt ni ashigtai bol ard irged ni korona virus tusaj uheh bol yu ch bish l baihgui yu.

Avatar

зочин 2020-02-12 202.21.101.186

энэ жилдээ цагаан сараа өнжөөчээ

Avatar

Уурхайчин 2020-02-12 43.228.131.110

Хошин шогын хэдэн эргүү гаруудын рекламыг хаагаачээ.

Avatar

Зочин 2020-02-12 66.181.161.91

Ёстой зөв. Үзэсгэлэн худалдаа гаргаад л , зурагтаар сар шинийн рекламын бараа сурталчилаад л ёстой тэнэг санагдаж байсан. Цагаан сараа заавал хийгээрэй гээд байгаатай яг адилхан сэтгэгдэл төрдөг. Тэр Улааны Засгийн газрын ордон дотроо зах ажиллуулж байнааг хараач ээ. Ёо ёстой үнэн зөнөчихсөн өвөө юмаа. Гаднын элчин сайдууд ямар эргүү төлөг вэ гээд өөрийнхөө улс руу мэдээ дамжуулаад манай ард түмнийг доромжилж бгаа байх даа. Ийм байдал амьтныг сонгодог гээд.

Avatar

Иргэн 2020-02-12 66.181.184.177

Ерөнхийлөгч эсрэг саналтай байсан бололтой?!

Avatar

zochin 2020-02-12 64.119.25.182

Temdeglehgui baisan deer neg udaa ediin zasgiin haymrald orohgui dollar valuut osohgui sain l biz. Mongonii hansh unahgui sain.

Avatar

Зочин 2020-02-12 202.21.127.161

Короно вирус 24 хоногийн хугацаатайгаа гадна олон дахин оношилж байж илэрч байна гэж байна. Цагаа сараа цуцал, Хилээ хаа. https://news.mn/r/2260857/ үүнийг унш.

Avatar

Зочин 2020-02-12 202.21.127.161

Цагаан сараа энэ удаа өнж. Монгол түмнээ, ард иргэд, хүнээ хамгаал

Avatar

Зочин 2020-02-12 122.201.19.99

Ёо манай төр засаг гэж чааваас даа. арай арай. цагаан сараа хориоч. манайд короноо нэг л ороод ирвэл гүйцээ монгол улс гэж байхгүй болно. манай эмнэлгүүд болон эм тарианы чанар ямар билээ. Тэгээд л гүйцээ. !!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-12 150.129.143.245

Энэ олон expo худалдааг хурдан хоригло. Эд нар ингээд баас нь хатсан батгана шиг байхаар нөгөө иргэд нь бүр маскаа зүүхгүй тэнэж эхэллээ. Заавал халдвар авсан тохиолдол гарсаны дараа шийдвэр гаргах гээд хүлээгээд байгаа юмуу хаашаа ен.

Avatar

zochin 2020-02-12 103.229.123.48

Ажлын байранд нь ариутгал хийгээд цагаан сараар гэрт нь амраачихвал зүгээр бхо

Avatar

zochin 2020-02-12 103.229.123.48

Цагаан сараар гэрээр хөл хорио тогтоож ажлын газарынхаа агаарыг цэвэрүүл шинийн 1.2.3 гэртээ унтаж амраад дархлаагаа сэргээ аймаг сум хот хөдөө рүү төв рүү ах дүү айлаар хэсэхгүй гэрт нь хөл хорио тогтоогоод цагдаагийн хяналт гаргах зөрчсөн иргэнийг

Avatar

Зочин 2020-02-12 150.129.143.245

Юундаа ингээд шийдэж ядаад байдаг байнаа. Хурдан шийдвэр гаргачихвал иргэд ч гэсэн дүлэгнээд байхгүй амар шүү дээ. Ойлгомжтой асуудлыг шийдэж чадахгүй. Цагаан сар угаасаа хийгээгүй нь дээр. Гайгүй болохоор хөгшид буурлуудынхаа мэндийг мэдэхэд асуудалгүй байлгүй дээ.

Avatar

Иргэн 2020-02-12 202.9.40.153

Цагаан сарыг өнжиж болноо. Хамгийн гол нь хилийн боомтуудаа хаагаачээ. Эрээнээс 200-300 хүн өдөрт орж гараад байгаа юм бишүү. Эхлээд хамгийн чухал асуудал хил гаалиа анхаар. Монголчууд угаасаа цагаан сарыг гэрбүлээрээ хийнэ гэж өөрсдөө ярьцгааж байгаа. Та нар ажлын алдаагаа битгий цагаан сарлуу чихэх гээд бай. Юу ч зөв шийдэж байгаагүй байж. Хариэ энэ удаа Сарангэрэл сайд ганц ч гэсэн зөв шийдвэр гаргуулж хүүхдүүдийг карентиллаа.

Avatar

zochin 2020-02-12 103.229.123.48

Цагаан сараар 7 хоног гэртээ унтаж амраад дархлаагаа сэргээх ажлын байраа 7 хоног орхиж агаарыг нь цэвэршүүлэх нь дээр бхо

Avatar

zochin 2020-02-12 103.229.123.48

Аймаг сум хот хооронд мөн нэг газарт амьдардаг ах дүүсээрээ хэсэхгүй гэрт нь хөл хорио тогтоогоод гудамж хот аймаг сум хөдөөгөөс төв рүү орж ирэхгүй байх хөл хорио тогтоогоод цагдаа нар хяналт тавих нь дээр өхо

Avatar

Erka 2020-02-12 202.126.89.212

Элий балай юм ярьж улс төр хйихийн оронд цагаан сараа болилдоо дуракуудаа ирэх жил сайхан тэмдэглэж болно шүү дээ үхэх гэж байгаа юм шиг яах гээд байдаг новшнууд бэ. Хоригоо тавиад хил энэ тэрээ хурдан хаа хэдэн хулгайчдын нүүрсний шантаажин орох хэрэггүй шүү. Гол нь хэдэн захуудаа хаа. Нарантуул, 100айл, Хархорин бүгдийн хаа хурдан

Avatar

Зочин 2020-02-12 192.82.71.24

Shuud horigloh heregtei shdee. Manaih shig ariutgal ariun tsevree dutuu hiideg humuusd, yun tsagaas sar…

Avatar

Сэхээтэн 2020-02-12 49.0.144.72

Цагаан сарыг хурдан хорих хэрэгтэй. Нэгороод ирвэл монголчууд гэрлийн хурдаар үхэж үрэгдэнэ шүү. эрчүүд нь бүгд архи тамхи хэрэглэдэг, элэг ходоод муутай, богино наслалттай.. эмэгтэйчүүд нь бүгд х***а будаг шунх, хувцас хунар, жимс ногоо хэрэглэж, х***а тахиа иддэг, нэг удаагийн кофе уудаг ийм байхад яаж дархлаа сайтын бэ..ёстой хиарараа явна биздээ. шинийн 1,2, 3ныг ажлын өдөр болгох хэрэгтэй. тэхгүй бол оркууд золгоно гээд архидаад явчихна. хот хоорондын бүх хөдөлгөөнийг тас хорь

Avatar

Зочин 2020-02-12 103.229.120.136

ХИЛЭЭ БҮРЭН ГҮЙЦЭД ХААГААГҮЙ БАЙЖ .

Avatar

Жаргал 2020-02-12 66.181.161.16

Цагаан сар хийхийг тас хорих нь та бидэнд ѳлзийвѳй шүү. Би л лав зүгээ зүглээд гэртээ ёслоод болоо гэж бодож байгаа

Avatar

иргэн 2020-02-12 202.72.245.123

Ахмад настан дархлаа султай хүмүүс их өвдөж, нас барж байна гээд дэлхий даяараа шуугиад байхад манайхан цагаан сараа хийж ахмадуудтайгаа золгоно гээд байх юм. Үүнийг ахмад настанаа л хохироохоос өөрөөр юу гэж ойлгох вэ? мэргэн ардууд аа?

Avatar

Зочин 2020-02-12 192.82.73.137

Төсөл хэрэгжүүлэх санал авч байгаа юм шиг я мар у даан сонгодог шат дараалалтай юм бэ. Цаг минут сeкундээр л хэмжигдмээр юм. Хамаагүй байдаг юм болов уу.

Avatar

Зочин 2020-02-12 66.181.180.253

цагаааааааааа

Avatar

Иргэн 2020-02-12 202.126.89.192

Заавал тэр өвчнийг туссаны дараа шийдвэрээ гаргах гээд байгаа юм уу хаашаа юм бэ, яст мэлхий ний явдлаас ч удаан бна

Avatar

зочин 2020-02-12 202.9.40.116

ямар удаан юм бээ. хурдан шийдвэрээ гаргаачэээ. эрт гаргах байсан юм. аюул улам ойртоод байна.

Avatar

Zochin 2020-02-12 202.126.89.110

Hurdan tsutslah

Avatar

Зочин 2020-02-12 64.119.19.125

Тургэн, шуурхай хуралдаад шийдвэрээ гаргаж чаддаггуй юм уу? Vхсэндээ дvлэгнээд удаад бдаг юм? Шене оройн цагаар ч гэсэн хуралдаж асуудлыг шийдэж болдоггуй юм уу?

Avatar

иргэн 2020-02-12 202.179.24.54

Өвчнөөр Улс төржихгүй шүү, Засгийн газар, ҮАБЗ

Avatar

Зочин 2020-02-12 66.181.167.61

Бөөрөнхийлөөд байлгүй тэмдэглэх хэрэггүй гээд хориочдээ

Avatar

Эрдэнэ 2020-02-12 109.70.100.24

Тэр женко ул боовоо зарах ерөн ямар хамаатай юм бэ? цагаан сарыг шууд хориочээ. Баян Баттулга нэг цагаан сараар ул боовоо зарахгүй байллаа гээд хоосорчихгүй хулгай юм.

Avatar

Зочин 2020-02-12 122.201.19.99

Heleltseed baih yu baidag yum be shuud horiglooch coronoogoor 1100 hun uheed baihad yun tsagaan sar . haldvaraa taraagaad delgeruuleh geegyi l yum bol. boloich ee

Avatar

зочин 2020-02-12 103.9.88.162

Арай л дэндүү замбраагүй задгай байна шүү,арга хэмжээ аваач ээ

Avatar

иргзн 2020-02-12 202.179.24.54

Хилээрээ Хятадуудыг оруулж байж Цагаан сарыг Хориглоод хэрэггүй ш дээ, ҮАБЗ, Засгийн газар дэндүү Хойрго хандаж удаан ажиллаж байна ш дээ,

Avatar

Иргэн 2020-02-12 192.82.71.177

Юун сүртэй юм бэ Зүгээрнийтээр тэмдэглэхггүй төрийн зүгээс мэндчилгээ энэ тэр гэхгүй үзэсгэлэн яармаг сурталчилгаа байхгүЙ бхйхаар зохицуулаадболоо шүү дээ Иргэдсбол өөрсдөө шийдээд л явна Ер нь өргөн тэмдэглэхгүй байх

Avatar

Зочин 2020-02-12 103.229.120.136

ЯАГ ҮНЭН

Avatar

Ра()$ 2020-02-12 202.9.46.197

Амьтанаас гаралтай Үхлийн Тахал шдээ!!! Жишээ нь Тарваган Тахал шиг ! 3 саяаараа Хиаруулна шдээ!! Ханаиад томуу биш!!!

Avatar

Зочин 2020-02-12 45.51.113.91

Женко хэзээ зарлиг гаргахдаа ЗГ-ын саналыг авчихдаг болоо вэ. Шууд зарлиг гаргачихгүй. ЗГ шуурхай хориглооч ээ.

Avatar

Зочин 2020-02-12 202.21.108.45

Хүүкээ нэг Хятадыг яг хэдэн ногооноор оруулж байгаан бэ? Олзоо яаж хуваах чинь та нарын асуудал байх л даа гэвч вирус мирус чипухаа юу.

Avatar

shuud horiglo!! 2020-02-12 202.131.253.66

shuud horigloo, tsagaan sar hiihgui bhleer yyaachih geed bgaam? yuuch uurchlugduhgui! hiivel harin hor hohirol amsajh geed bna.

Avatar

Зочин 2020-02-12 202.170.84.188

аль 1 -р сараас л үзэсгэлэн худалдаа экпо явагдаад л байгаа… эртхэн л цэгцлэх байсанн юм

Avatar

Иргэн 2020-02-12 139.5.216.52

Иймхэн асуудлыг шийдэж чадахгүй ямар уддаг тэнэгүүд вэ?! Цаана ёигь улсын эдийн засаг сүйрэх гээд байххд урьтахд шуурхай арга хэмжэн аваач ээ

Avatar

Bazar 2020-02-12 83.20.243.139

Gadaadad eruul ahuin baiguulag shiidver garlaa tegeed l duuslaa manaid eronhiilegch nogoo hulgaich zasgiin gazar nogoo sagsuu topor botox saraa shiidez chadahgui suuz bn hogiin uls bolloo mongol

Avatar

Зочин 2020-02-12 103.26.195.7

Одоо ажлын хэсэг гаргаж тэнэгтэнэ

Avatar

Иргэн 2020-02-12 202.9.46.182

Таны хамгаалахын тулд ажлын хэсэг байтугайг байгуулсан ч яадаг юм.Монголд эрхэм та ганцаараа амьдардаггүй. Асуудлыг өөр талаас харж сур.

Avatar

Иргэн 2020-02-12 139.5.216.52

Тэнэгтээд тэнэгүүдээ хамгаалаад байгаарай тэнэг үхэр мал мигь

Avatar

эрка 2020-02-12 103.111.68.3

тэмдэглэж яах гээд байгаа юм амьд эрүүл саруул байвал бусад нь аандаа л болно шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-12 103.26.193.140

Mash udaan baina 3 uher

Avatar

Зочин 2020-02-12 202.21.108.148

ямар удаан юм бэ өдийд жин тан болчихмоор юм

Avatar

Зочин 2020-02-12 59.153.114.119

Энхтүвшин гэж ямар ч зүрх зориггүй өдөр шөнийг аргацааж байгаа зөнөсөн өвгөнөөр онцгой комиссийг удирдуулсаар байх уу даруй өөрчлөх хэрэгтэй байна Хүрэлсүхээ,Баттулгаа.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-02-12 66.181.167.53

цагаан сараа энэ удаадаа өнжие. ард түмэн дэмжинэ. мөн хилээ яаралтай хаая хожимдоогүй дээр нь. дараа нь харамсаад ч барахгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-02-12 103.10.20.197

Шууд хориглоо. Хүн чанар хэрэгтэй шүү. Өвчин хаяанд ирж дэлхий нийтээрээ хүнд байдалд орчихоод байхад чинь үхэр Монголчууд төр засгаа харааж тэнэгтсээр байтал аюул ирэх гээд байна.

Avatar

zochin 2020-02-12 122.201.31.71

ard tumen uls oron ireedui bolson ur huuhduudee bodood ene jiliin tsagaan sariig uls oron dayar tsutslaachee erh medeltengvvdee iimhen yumiig shiidej chadna bizdee

Avatar

SHIIDVER GARGAJ CHADAHGUI BOL ZAILTSGAA!!!!!!!!!! 2020-02-12 202.179.31.30

Tsagaaan sar temdegleegui uls oron hogjood amidraad bolson ium. 1 udaa horigloh heregtei. SHIIDVERGARGAJ CHADAHGUI DULEGNEED BAIVAL z**l!!!! SONGOHGUI SHU!!!

Avatar

Зочин 2020-02-12 203.91.114.244

хоригловол шинйин123нд амрах уу, ажиллах уу

Avatar

Зочин 2020-02-12 66.181.168.8

Хурдан шийдвэрээ гаргах хэрэгтэй байна. Хориглох нь зөв учраас хүлээх зүйл байхгүй.

Avatar

irgen 2020-02-12 174.63.150.89

Ayult uvchin hajuud suidelj baihad tsagaan sar temdeglen bayarlaj suudag teneg hun baihgui biz

Avatar

Зочин 2020-02-12 119.40.98.177

Онц байдал зарлах хэмжээнд хүрчихсэн юм байх даа.

Avatar

Unshigch 2020-02-12 202.21.107.85

Zov bn

Avatar