ҮАБЗ цагаан сарыг тэмдэглэх эсэхэд нэгдсэн шийдвэрт хүрээгүй байна | News.MN

ҮАБЗ цагаан сарыг тэмдэглэх эсэхэд нэгдсэн шийдвэрт хүрээгүй байна

ҮАБЗ цагаан сарыг тэмдэглэх эсэхэд нэгдсэн шийдвэрт хүрээгүй байна

ҮАБЗ цагаан сарыг тэмдэглэх эсэхэд нэгдсэн шийдвэрт хүрээгүй байна

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл /ҮАБЗ/ хуралдах эсэх нь одоогоор тодорхойгүй байна.

Улсын онцгой комисс өчигдөр /2020.02.10/ хуралдан Шинэ коронавирусийн халдвараас урьдчилан сэргийлэх зорилгоор Цагаан сарын баярыг өргөн хүрээнд тэмдэглэхгүй байх нь зүйтэй гэсэн Эрүүл мэндийн сайд Д.Сарангэрэлийн саналыг дэмжсэн билээ. Улмаар уг саналаа Монгол Улсын Ерөнхийлөгчид уламжлахаар тогтсон. Энэ дагуу ҮАБЗ өнөөдөр /2020.02.11/ хуралдаж дээр саналыг эцэслэх учиртай. Эх сурвалжийн хэлж байгаагаар, ҮАБЗ-ийн гишүүд нэгдсэн шийдвэрт хүрээгүй байгаа гэх.

Иргэдийн хувьд цагаан сарыг тэмдэглэх эсэх талаарх ҮАБЗ-ийн шийдвэрийг хүлээж байгаа бөгөөд зарим ахмадын хувьд цагаа сарыг өргөн дэлгэр тэмдэглэхгүйгээр гэр бүлийнхээ хүрээнд тэмдэглэж өнгөрүүлнэ гэдгийг хэлж буй.

Өнөөдрийн байдлаар шинэ коронавирусийн 43099 тохиолдол бүртгэгдэж, 1018 хүн нас барсан. Ялангуяа Франц, Герман, Солонгос, Малайз, Сингапур, Испани, АНУ, Тайланд, Хятад улсад зорчсон түүхгүй тохиолдлууд нэмэгдэж байгаа нь анхаарал татаж байгаа юм.

Түүнчлэн дөнгөж сая Хөвсгөл аймагт шинэ коронавирусийн халдвар байж болзошгүй нэг сэжигтэй тохиолдол бүртгэгдээд байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
69
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

163 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

vova 2020-02-11 202.9.47.16

ene hulchgar hulinii garuudiin shiidver odoo hend ch hereggui irged odoo ayuliig mederch oilgoson zorigtoi shiidver gargaj chadahguii huvia bodson darga nar baina odoo bat uul shig erelheg zorigtoi daichin udirdagch hergtei baigaam oncgoi komissin shiidver ene gurvan unhiaguia nohduudiin sonirholoos deeguur shuu

Avatar

Иргэн 2020-02-11 202.131.228.10

Хятадууд цагаан сараараа хяналтаа алдсан. Манай цагаан сар хятадынхтай давхацсан бол манайх одоо маш хүнд байдалд орчихсон байгаа. Ил задгай худалдаануудыг цаашид бүр байхгүй болгох хэрэгтэй. Ер нь иймэрхүү аюултай байдалд Монголчууд маань сургамж авч байнга бэлэн байх хэрэгтэй баймаар юм байна. Бид амьдралаа залгуулдаг … гээд л уйлж дуулахаар л айгаад больчихдог. Хариуцлагатай шийдвэр ч гаргаж чадахгүй нялцганасан төр засаг утгагүй юм. Ард олныхоо эрүүл мэндийн төлөө

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.21.124.21

Харин тэглээ. Муулж хараагаад бдаг тэрбишийн зурхай ингэж олон мянган монголчуудын аминд орох гэж. Хятадын цагаан сартай давхцсан бол бид зүгээр л дуусах бсан.

Avatar

Би 2020-02-11 202.131.228.10

Хориглох л хэрэгтэй. Өөрийнхөө аав ээж дээр очиж үнсүүлээд л болоо. Настангууд ч ганц жил өр зээлгүй хэдэн төгрөгтэйгээ амар байг. Ер нь хүн болгон хориглоосой гэсэн хүсэлтэй байгаа. Албан ёсоор хориглохгүй болохоор хүмүүс хоосон байлтай нь биш гээд л хоёрын хооронд байгаад байх шиг байна. Хориг тавьбал засал хийдэг лам нар, мах цагаан идээнийхээ үнийг тэнгэрт хадаадаг хөдөөнийхөн л эсэргүүцэх байх. Хүн ардын эрүүл мэнд чухал.

Avatar

Цэцэгээ 2020-02-11 185.220.101.79

Энэ Баттулга ч мэдэхгүй муу санаатай харь элгийн Хятадуудтай нийлсэн сонин гар даа. Монголыг устгах төлөвлөгөөтэй байж мэдэхээр хүн юм даа. Талх чихэр компанийн реклам нь цаг алгасахгүй явж байх жишээтэй. Тэгэх тусам тэр хатсан боовийг нь авахгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.119.17.47

orosiin holbooni ulsiin saida uuchlaarai ene gereend mongoliin talaas bolohgui humuus gariin useg zursan bolhoor shuumjilsen. Baatarbileg, ganhuu, Sorigt, Nergui bol Kievt mongolchuda deremdey baisan luibarchin humuus.

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.119.17.47

Orosiin holbooni ulsiin said zasgiin gazariin terguuni Misha ailchilaliin uer gerend gariin useg zurahad mongoliin talaas 3 ymarch heregui ajilgui huuramch said gariin useg zury gereg huchingui bolgoh shahsan. Ganhuu huuramch said ajilgui, hotiin darga bol aj ahiun ajil said erhgui, MIAT-iin zahiral ene bol said bish kompani zahiral erh zuin chamygui.

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.212.119.155

Ирэх сонгуульд нэр дэвших МАНынхан цагаан сараар далимдуулаад баахан бэлэг сэлт бэлдээд өөр өөрсдийнхөө зургыг аяга шаазан гутал хувцас цаган дээр хэвлүүлчихсэн байдаг.Хүрэлсүх Занданшатар 2 ацан шалаанд орчихоод шийдвэрээ гаргаж чаддаггүй ээ.Ингэж алцагнаж байгаад сонгууль өгөх хүнгүй болгох юм байна л даа

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.26.195.7

Өөрсдөө золгохгүй гээд шийдвэр гаргачихсан байж ард түмнээ золгуулах гээд байгааг ойлгохгүй байна. Шийдвэрээ гаргах хэд хоночихлоо УОК саналаа өгөөд 3 өдөр боллоо

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.26.195.7

Эд нартай салах ёс хийх л үлдлээ. Тэнгэрт очоод хүлээж байгаад уулзанаа

Avatar

к 2020-02-11 202.55.188.45

тэнгэрт тийм амар очихгүй байхоо.

Avatar

боль 2020-02-11 185.220.100.251

Хүрэлсүх цэвэр Монгол цустай гэсэн дээ хорих шийдвэр гаргах гээд байгаа бололтой. Нөгөө 2 эрлийзэд нь Монголчууд үхэж байсан ч хамаа алга шив.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа 2020-02-11 122.201.31.93

Бүр хориглох хэрэггүй. Хорьсон ч ихэнх ахмадууд гэр бүлийн хүрээнд тэмдэглэнэ гээд шийдчихсэн. Хүүхдүүд ирж золгоно. Бусад ах дүү, хамаатан садан, худ ургууд ирэхгүй. Ярьчихсан байгаа. Бүгд зөвшөөрч ойлгож байна. Одоо хүмүүс гэр бүлийн хүрээнд цомхон тэмдэглэнэ гээд бэлтгэлээ базааж байна.ТӨР ӨӨРИЙНХӨӨ ЭРХ ХЭМЖЭЭНД ХАЛДВАРААС СЭРГИЙЛЭХ АРГА ХЭМЖЭЭГЭЭ САЙН АВАХ ХЭРЭГТЭЙ. Иргэд өөрснөө хариуцлагатай байх хэрэгтэй.ХЯТАДЫН ХИЛ ДЭЭРХ ХЯНАЛТАА САЙЖРУУЛАХ, ЭСВЭЛ ХААХ ГЭХ МЭТЭД Л АСУУДАЛ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Хүннү 2020-02-11 202.179.26.205

Ихэнх нь тэмдэглэхгүй байх. Ер нь хүмүүсийн яриа тийм л байна. Харин хэд хоног хөдөө гарах хүмүүс их байна.

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.189.86

Тэр чигээрээ хөл хорионд орох магадлал бий шүү.

Avatar

Boroldoi 2020-02-11 174.234.4.105

Jonhuu Pooh Hook 3

Avatar

Урнаа 2020-02-11 150.129.143.58

хилээ хаахгүйгүйн улмаас халдварт тахал ороод ирвэл хариуцлагыг нь хэн хүлээх вэ.

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.186.74

Хувийн бизнесийн эрх ашгаа нэг удаа хойш тавиад ард түмнээ бодож цагаан сарыг цуцлах шийдвэр гаргах хэрэгтэй байна.

Avatar

Zochin 2020-02-11 192.82.75.220

Ugui yah vede ! Saya tetgever teglesnees buun hel amand urtsun.Hetsuu ch ajilaa da.Odoo yaltai biler.Shuud l haa.Uur shiidver bhgui! Ur dun ni Ard tumen helmegdehgui !

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.53.234.130

ontsgoi komiss ooroo shiidchih yuman deer dulegneed tenegteed baina shdee yun toloo ontsgoi yum be???

Avatar

Зочин 2020-02-11 72.196.192.250

Songuulias aisan hviten tsaraitai yumnuudiin baij baigaag hardaa,chaavaas

Avatar

Зочин 2020-02-11 182.160.37.198

hol horio togtoohgui oorsdoo ail heseh gedeg ymuu haashaa ym. Tahal garaad olon hun iheh deer tulval nen ami nasiig ni hariutsah ym

Avatar

зочин 2020-02-11 89.247.124.207

Хуультай юм бол Засгийн газрын тогтоол л гарна биз ээ Дахиад бас нэг 3 эмч биш хүнээс асуудаг нь ямар учиртай бил ээ Энхтөвшин дарга аа Та бид чинь хууль цаазат төр байгуулахаар 1990-ээд онд тохирсон биш бил үү Мэргэжлийн байгууллагын шийдэх асуудлыг хүртэл 3 өндөрлөгт хүргэж тэднийгээ зовоож яахна вэ ?

Avatar

Зочин 2020-02-11 203.91.115.49

Математик мэддэг, вирус сүлжээнд хэрхэн халдварлаж сүйрүүлдэг бэ гэдгийг мэддэг хүн тооцоолон бодоод үзвэл аюул 2 сарын 1 өдрийн үхань хотоос ирсэн 31 оюутантай хамт Улаанбаатарт ирсэн. Тэднийг авч ирэх ёсгүй байсан юм. Бид хилээ хаах ёстой гээд бас 12 хоног харлаа. Аюул тун ойрхон байна. Одоохондоо бид аюулыг хянах боломж үлдсэн байгаа болов уу. Цаг алдвал хянаж чадахгүй. Цагаан сар тэмдэглэх нь хяналтыг алдах болно.

Avatar

Oyunbold 2020-02-11 66.181.161.79

Hyatad tsagaan sariig horiglooguin uchir odoo barij diilehee bj bn. Yun bayar huur shuud hul horio togtooh heregtei

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.229.123.48

Иргэд тун ухамсартай байж ах дүү төрөл садан айлаар хэсэхгүй айлчлахгүй байх Иргэдийн ухамсраас бараг 100 хувь хамаарна

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.229.123.48

Энэ гурвын боловсрол дутахгүй 1989оноос хойш аль боловсролтойд нь төрөө атгуулсан боловч улс бутрах шахлаа Боловсролоос гадна хэн байх нь бас их хамааралтай

Avatar

ll 2020-02-11 202.131.247.254

toriin ordond tsagaan sariin hudaldaa zohion baiguulaad baisan Horiglohgyi gej naidaj baina shyy

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.177.172

ЭНЭ АЙМШИГТ ТАХАЛ ТУЛ БАЯРЫГ ХОЙШ ТАВИХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Монгол 2020-02-11 66.181.188.33

Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл чинь шийдвэр гаргадаг төрийн байгууллага биш шүү дээ. Засгийн газар тогтоол гаргаж болох биш үү?

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.21.108.45

Энэ хэд маань жаахан орк талдаа боловсрол гээч юм ховор баагийнууд шдээ. Эд нар бизнес нь шатчих вий л гэж айж байгаагаас биш ард иргэд үхнэ үү, сэхнэ үү падлий ч байдаггүй гарууд шд.

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.177.172

ДАХИАД БАТТУЛГЫГ СОНГОЖ БОЛОХГҮЙ УЛС ТӨРД УДААН Л БАЙВАЛ АЮУЛТАЙ БАТТУЛГАД ДУРГҮЙДЭЭ БИШ БАГА Ч ГЭСЭН МОНОПОЛЬ ЭРХ БАГАСАХ ХЭРЭГТЭЙ ӨӨР Л ХҮН БОЛОХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-11 202.9.40.116

САЯ ЗУРАГТААР ЦОМХОН ТЭМДЭГЛЭХ ТУХАЙ ЗАРИМ ИРГЭД ЯРЬЖ БАЙНА. ӨРГӨН ХҮРЭЭНД ТЭМДЭГЛЭХ ЦОМХОН ТЭМДЭГЛЭХ ЯЛГАА БАЙХГҮЙ. УГААСАА Л АХ ДҮҮГЭЭРЭЭ Л ЗОЛГОДОГ БИЗДЭЭ. ӨВЧИН АВБАЛ АХ ДҮҮГЭЭРЭЭ ТУСНА. ИЙМД ЕРӨӨСӨӨСӨӨ ТЭМДЭГЛЭХГҮЙ. УЛС ЭХ ОРНЫ АШИГ ОЛОН ХҮНИЙ АМЬ НАСНЫ АСУУДАЛ ЯРИГДАЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.21.108.45

Компаныхаа эх ашгыг л бодож байна.

Avatar

zocgin 2020-02-11 103.212.118.13

xen ni tsagaan sar xiilgex geed baigaa yum be todorxoi baix xeregtei shuu dee daraa ni xariutslaga yarixad todorxoi baix xeregtei

Avatar

zochin 2020-02-11 150.129.142.168

NAAD TSAGAAN SARAA BUREN TSUTSLAAD KHILEE TODORKHOI KHUGATSAAND BUREN KHAAGAACHEE , BOLOKHGFUY BOLCHIKHSON BAYNA SHUU DEE , YUN SANAL NIILEKHGUY BAYNA WE?

Avatar

Зочин 2020-02-11 59.153.114.110

za manai ork eronhkiilogch ch tsagaan sap xiine gej tenegtenedee. manai hkun ch hkaranhkui shdee.

Avatar

Зочин 2020-02-11 180.129.25.36

Ene arga hemjeeg nen dariu tsutsal

Avatar

zochin 2020-02-11 103.229.123.48

Гэр орноосоо гарч гадуур явахгүй байхыг хичээхийн тулд дор хаяж 20 хоногийн хэрэглээ будаа гурил мах угаалгын нунтаг оо саван маск амны хаалтаа авмаар юм шиг бх юм энэ нь халдвараас сэргийлсэн л үйлдэл нөөцлөх биш Амны хаалт олдоцтой л бна Моност Маамуу олон шүүлтүүртэй хүүхдийн маск байна бага насны хүүхдэд үнэтэй байвал өөрөө оёод зүүхэд болох бхо одоо хуруугаа хөдөлгөх цаг болсон бхо хил алгасаад маск хайх ч арчаагүй л байгаагийн шинж болох байх маскаа дотооддоо хангаж чанарын шаардлагыг нь

Avatar

Өнжөө 2020-02-11 103.229.120.23

Сар шинэээ энэ жил өнжөө , урд хөрш яаж ч чадахгүй байна

Avatar

zochin 2020-02-11 103.229.123.48

Зах дээрх урд хөршөөс орж ирдэг хувцас цаанаасаа нийлүүлэлт буурсан гэнэДаавууны буюу метрийн материалын үйлдвэртэй болоод хувцсаа дотооддоо үйлдвэрлэвэл дээр бх даа Сүлжмэлийн үйлдвэрийн нэг том барилга хоосон шахуу л байдаг

Avatar

zochin 2020-02-11 103.229.123.48

Ийм үйлдвэр нь төрийн өмчит баймаар жимс тариалалт нь төрийн өмчит баймаар

Avatar

zochin 2020-02-11 103.229.123.48

Ямар амны хаалтыг ямар л бол ямар л хэлбэрээр оёх боломж бий амны хаалтыг дотооддоо хангачихдаг нэг үйлдвэртэй болмоор байна шинээр шинэ нефть боловсруулах үйлдвэрээ түшиглээд түлш барьцалдуулагчаа үйлвэрлэх боломж шийдэх жимс жимсгэнээ дотооддоо тариалах дотоодын хэрэгцээгээ хангамаар
Доромж үгтэй сэтгэгдэл бичихээ болимоор хамтдаа яах вэ гэдгээ хурдан шийдэх л хэрэгтэй бхо

Avatar

Зочин 2020-02-11 98.191.169.2

Энэ одоо шмйдвэрлэхэд тийм хэцүү асуудал уу? Хийх хэрэггүй ээ гээд болоо ш дээ. Ер нь шийдвэрэрээр яадгийн. Бид өөрсдөө хийхгүй гээд л хийхгүй байх хэрэгтэй

Avatar

Ахмад 2020-02-11 150.129.142.10

Гэр гэртээ бууз махаа идээд айл хэсч гадуур бүү яв

Avatar

zochin 2020-02-11 150.129.142.168

udur buriin medeelel ugukhduu sayd , khaldwartyn darga nar oroltsood baydag , unuudur yagaad alga bayw , UABZ yagaad ard olondoo khurdan shiidwer gargaj khelekhguy tookhguy baynaa? iim notstoy asuudal bolood baykhad

Avatar

иргэн 2020-02-11 103.212.116.231

Зориг зүрхгүй,ойлгомжтой юманд хурдан шуурхай зөв шийдвэр гаргах чадваргүй ийм хөлдүү толгойтой нөхдүүдээр төрөө удирдуулаж байгаагаа одоо л олголоо. Их харамсалтай байна.

Avatar

Зочин 2020-02-11 203.91.115.40

женкогийн талх чихэрийн б**в мах импексийн хиам нь зарагдахгүй тэгэхээр ойлгомжтой

Avatar

Иргэн 2020-02-11 139.5.216.52

Энэ жил хамгийн шол асуудал бол сонгууль

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.9.46.134

Дарга нарт ард түмэн угаасаа хэрэггүй. Ядаж л ЭМ дийн сайд үргэлж л мэргэжилийн бус. байнга ингэж байна. Энэ нь ард түмний амь нас угаасаа тэдэнд хэрэггүй гэдгийг харуулаад байна биш үү. Ганди, Ламбаа, Сарангэрэл

Avatar

ZIKA VIRUS HORTOI!!!!!!!!!! 2020-02-11 202.179.31.30

JENKO chi KORONOVIRUS-aar uhej magadgui shhu!!!!!!!!!!!!! BUH HILEE HAA!!!!!!!!!!!!!!!!! TSAGAAN SAR_G BURMOSON HORI!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

ЖОНХУУ 2020-02-11 129.41.86.0

Яг үнэндээ алтан ургийн тэнгэрлэг монголчууд корона вирусаар үхнэ гэсэн баталгаа байхгүй ш дээ. За байз. би Зика вирусаас асуугаадхая.

Avatar

Ул б**в 2020-02-11 176.10.99.200

Сая ТВ-р талх чихэрийн ул боовны сурталчилгаа явна билээ яасан элэггүй харь элгийн шаар вэ төвд э****з гэдэг нь үнэн юм байна даа. Гандангийн хэдэн лам нар ул боовоо зарах гээд ухаан алдаж байгаа биз.

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-11 202.9.47.2

энэ асуудлыг шийдэхэд манай арслангуудад шүдний хэрэг баймааргүй юм. БАС ЮУ НЬ ДУТСАН ЮМ БОЛДОО

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.78.89

Орших эс орших асуудал шүүв 30сая биш 3 сая шүү.

Avatar

Иргэн 2020-02-11 122.201.24.6

ҮАБЗ-ийг буруутгах аргагүй. Энэ асуудлыг ул суурьтайгаар сайтар нягталж шийдэх нь зөв.Ер нь цагаан сар болдогоороо л болохоор бүх ажил явагдаж байгаа шүү дээ. Хөдөөнийхөн цагаан идээ, махаа оруулж ирээд зах гарган борлуулж байна. Энэ нь тэдэнд бүтээгдэхүүнээ үнэ хүргэн борлуулах нэг бололцоо гэдгийг бодолцох, тэгэхдээ хөршид гарсан халдварт өвчнийг харгалзаж энэ талаар нийтэд анхааруулахад илүүдэхгүй иргэд ч үүнийгээ мэдэж байна.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

11500 халдвар тээгч ороод ирчихсэн байна. Хөдөөний бүх хүнд зөв мэдээллийг өг. Бид сүйрлийн өмнө байна гэж хэл.

Avatar

ЖОНХУУ 2020-02-11 129.41.86.0

Яг үнэндээ цагаа тулахаар би өөрийгөө л бодно ш дээ. Тархины тураалт бэртэгчин та нарын эрүүл мэнд надад нэг их сонин биш ш дээ. Надаа эрх мэдэл хэрэгтэй байна. Би 200 хүнд өнгөтэй төмөр тарааж өгмөөр байна. Ирэх жилийн сонгуулаар энэ 200 хүн маань 20000 болж миний төлөө санал өгнө. Бас та нар мэднэ ш дээ, агаа нь Зика вирустай хуйвалдаж байгаад нэлээн хэдэн хүэсний үйлдвэр луйвардаад авчихсан. Тэд нарын маань борлуулалт цагаан сараар ихэсвэл агаад нь хэдэн төгрөг унана.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Улс орон маш хэцүү зовлонгийн өмнө байна. Магад хилээ хамгаалах хилийн цэрэггүй, Улаанбаатарыг хамгаалах хорио цээрийн дэглэм тогтоож чадахгүй сүйрэх хувь тавилан хүлээж байгаа мэт санагдаж байна. Шийдэж чадахгүй суух биш цаашид бид хятадын хаяаг харж суухгүй амьдрах цаг ирсэн. Энэ хүмүүсийн ирээдүй нурсан тул паникт оржээ.

Avatar

zocgin 2020-02-11 103.212.118.13

yadaad baix yu baina aa xiixgui baixad l boloo yum bishuu muu malnuu daa

Avatar

Иргэн 2020-02-11 192.82.70.46

Цагаан сараар аврага малчныхаа медалийг тараах гээд шийдвэр гаргаж чадахгvй байхшиг байна. Сонгуулиа биш ард тvмнээ бодоочээ!

Avatar

зочин 2020-02-11 202.9.40.116

ЦАГААН САР ХИЙХГҮЙ ЭЭ. АЙЖ БАЙНА. ЭРҮҮЛ БАЙХ НЬ ЧУХАЛ. АЮУЛТ ӨВЧИН ГАРААД ДЭЛХИЙ АНХААРУУЛААД БАЙХАД МАНАЙХ ЁС УЛАМЖЛАЛ ЯРЬЖ ТЭНЭГТЭЭД БАЙЖ БОЛОХГҮЙ. ГАШУУН ТУРШЛАГА БАЙНА. ХЯТАД ЦАГААН САРААР ИДЭВХИЖСЭН. МАНАЙХ БОЛГООМЖТОЙ БАЙХ ЧУХАЛ. ХЭДХЭН МОНГОЛЧУУД МИНЬ УХАМСАРААРАА ОЙРЫН ХҮРЭЭНД Ч ТЭМДЭГЛЭХЭЭ БОЛЬЦГООЁ. БИЗНЕСИЙНХЭН АЛДАГДАЛД ОРЛОО ГЭЭД ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭС ДЭЭГҮҮР БАЙНА ГЭЖ ЮУ БАЙХАВ.

Avatar

ЖОНХУУ 2020-02-11 129.41.86.0

ЖОНХУУ агаа нь цагаан сарыг тохиолдуулаад хэдэн гялтгар төмөр тархины тураалт бэртэгчин та нарт тарааж өгөх төлөвлөгөө маань нурчих гээд байна. Ирэх жил бас та нарынхаа толгой дээр 6 жил зайдлах эрхээ авчихмаар байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Хятад уй гашуу болж байхад Монголчууд хөөрч баярлах нь сайхан зүйл бодогдуулахгүй.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Хятад ийм их уй гашуудалтай байхад хажуудах хөрш нь баяр тэмдэглээд байх зөв? Хятад талыг барьж ингэж хэлээгүй. Нөгөө талд хилээ хааж байгаад баяр тэмдэглэхгүй байхыг ард түмэн хүсэж байхад шийдвэр гаргаж чадахгүй цаг алдаад суух юм. Цаг хугацаа биднийг хүлээхгүй шүү.

Avatar

ЖОНХУУ 2020-02-11 129.41.86.0

ЖОНХУУ агаа нь цагаан сарыг тохиолдуулаад хэдэн гялтгар төмөр тархины тураалт бэртэгчин та нарт тарааж өгөх төлөвлөгөө маань нурчих гээд байна. Ирэх жил бас та нарынхаа толгой дээр 6 жил зайдлах эрхээ авчихмаар байна ш дээ.

Avatar

зочин 2020-02-11 66.181.180.190

Ямар улбэгэр юм бэ ? Ероосоо хурд байхгуй. Хэдэн одор шоноор бодоод байх юу бнаа ? хугацаа алдаад байх юм. Ороод ирвэл хэн хариуцлага хулээх юм.. ?

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.26.195.7

Сайн ухуулж чадаагүй ард түмэн хүлээнэ мэдээж та нар маск зүүгээгүй гараа сайн савандаж угаахгүй яасан юм гээд авч өгнө дөө өөрсдөө ямар хэрэг хүлээх биш

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.26.195.7

Ард түмэн айдастай байна та бүхний хувийн компаниуд хэзээч ашгаа олно шүү дээ эсвэл бид цуглуулж та бүхний олох ашгийг өгье тэгээд шийдээ хурдан гарга

Avatar

Зочин 2020-02-11 69.216.127.48

uyn surtei uym u. temdeglekhq bkhad sn l biz ajil bagatai gertee amraad. mongolchuud oortei tsag gargaj surmaar uym. ovdloo ukhlee gej bie bienee ailgaj orovduulj tusluulj amidardag khookhiileltei khumuus ikhtei shuu

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.9.40.55

НЭГ ХҮНИЙ АМЬ Ч ГЭСЭН ҮНЭТЭЙ БАЙМААР ЮМ ! ЮУНДАА ЭРГЭЛЗЭЭД БАЙДАГ БАЙНА АА?

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.119.18.27

Belen urd hurshiin gashuun turshlaga baihad yundaa dulegneed tsag aldaad baigaa dunkuu 3 aduu vee.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.69.169

Оросууд шинжилгээ 30 хувийн илрүүлэлттэй байна тодорхой зайтайгаар дахин дахин шинжилгээ өгч байж илрүүлэх трхиол олон байна гэжээ

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.212.119.239

Төр засаг маань эртхэн шийдвэрээ хэлчихвэл хэр их юм бэлдэхээ шийдэх гээд байнаа гялс хариу ккк. Бүр тэмдэглэхгүй гэж ч юу байхав. Цомхон хүрээнд тэмдэглэвэл энэ жилдээ зүгээр байнаа. Аав ээжтэйгээ золгоод л болно.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.69.169

Оросын багаас шинжилгээгээр 30 хувь илрэх магадлалтай байна тэр бүр илрэхгүй шинжилгээг тодорхой зайтайгаар дахин дахин хийж байж илрүүлэх нь олонтоо гэж мэдээлсэн байна даа

Avatar

ИРГЭН 2020-02-11 202.9.46.150

шийдэж ядаад бахй юу байна аа? короновирусыг өргөн дэлгэр тараая гэвэл цагаан сарыг хийлгэ. энэ вирусыг хянаж хүрээг нь багасгая гэвэл цагаан сарыг тэмлэгдэхгүй байх шийдвэр гарга. ингээд л болоо. үүнийг иргэд ойлгоно. энэ вирусын далд үе нь 24 хоног болоод суначихсан байна шүү. тэгэхлээр бидний дунд хэдэн вирус тээгч явааг хэн ч мэдэхгүй…

Avatar

Иргэн 2020-02-11 139.5.216.52

МАН-хан Ерөнхийлөгчөөр зарлиг гхргуулчих санахтай, нагөөх нь МАН-р буюу Язасгийн газраар шийдвэр гаргуулчих санаатай л зөрөлдөөд байгаа өиз?! Хэн хэн нь сонгуулийн оноогоо бодоод байгаа өиз дээ

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Энэ улсын бүх эрх мэдлийг атгачихсан шийдэх чадваргүй байна гэдэг чинь ажлаа өгөхөөс аргагүй болжээ.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Аль аль нь үхвэл таарна. Өвчин зовлон хэлж ирэхгүй.

Avatar

Юун цагаан сар вэ 2020-02-11 192.82.69.169

ЭМЯ ёстой буруу мэлээ өгөөд байна даа. Илрээгүй илрээгүй гэсээр байгаад иргэдийг тайвшруулж тоохгүй болголоо. Дараа гарах хор хохирлыг хэн үүрэх вэ . 10 гаруй мянган хүн хятадаас ирсэн байхад хэдэн хүнийг тусгаарлав?? Халууныг үзээд тараачихсан. Халуурах бол бас гол шинж биш гэж хятадын эрдэмтэд мэдээлсэн. Халуураагүй гэсээр тархалтыг +дүүлснн байх магадлалтай гэсэн. Монголд 100аад мянган хүн эрсдэлтэй хавьталтай байх таамаг явж байна. Юун цагаан сарвэ. Дэлхий нийтэд хэцүү байдал үүсээд байна.

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.212.119.239

тэгээд худал илэрсэн гэх юм уу

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

300 тохиолдол дотор нэг ноцтой тохиолдол байдаг байгалын хуулийг мартаж болохгүй. Мянган хавар нэгэндээ гэж үг бий. Иймд бүү эргэлз, халдвар ороод ирэх хэдэн өдрийн наана уу цаана уу гэсэн зүйлийг хэлэх байна.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Монгол улс газрын зурагнаас алга болох нь. Хятадын хүүхэд төрүүлсэн хүүхнүүдийг бүгдийг нь цөллөгт явуул.

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.53.234.130

bainga medeelj seremjluulj baigaa ni bas buruu yu?

Avatar

zochin 2020-02-11 103.10.23.215

3 teneg

Avatar

ss 2020-02-11 192.82.74.96

гэртээ буузаа чанаж идээд айл хэсэхгүй байхад болно шүү дээ

Avatar

ИРГЭН 2020-02-11 139.5.216.161

Ард түмэн саналаа өгч, 80 хувь нь хийхгүй гэсэн. Ямар аюул тулгарсан болохыг Японд карантийлагдсан
усан онгоцонд болж байгаа аюул харуулаад байна. Боломж байсан бол Япончууд халдварыг ингэж дэгдээхгүй. Тэр том гүрэн хүчин мөхөс байгаагаа харуулж байна. Бүх боломжоо бид ашиглах нь чухал байна.

Avatar

ирээгүй 2020-02-11 203.91.115.44

чи японтой үлд

Avatar

ZOCHIN 2020-02-11 202.21.108.201

SHIIDVERTEI SHIIDVERGUI BID ZOLGOKHGUI KHUMUUS AMINDAA KHAIRTAI!!!!!!

Avatar

Иргэн 2020-02-11 103.212.118.132

Шийдвэрээ гаргаачээ төр байна уу? Ард түмэн хүлээж байна

Avatar

ахмад 2020-02-11 202.9.46.150

иргэд айл хэсэхгүйгээр өөрсдөө зөвхөн гэртээ ёслол хийж тэмдэглэх шийдвэр гаргачихгүй юу.

Avatar

Иргэн 2020-02-11 103.212.118.132

Шууд шийдвэр гаргах төрийн түшээ байхгүй байна гэж ойлгож болох уу? Чадахгүй бол ард түмнээсээ асуу! ЭМЯ-ны сайд л зөв санаа гаргасан байх .ҮАБЗ-н 3 нөхөр юу хүлээгээд шийдэж чадахгүй дүлэгнээд байна вэ? Дэлхийд тархаад байгаа Аюулт өвчин гээд ойр тойрны нөхөд нь хэлээд өгөөч!!!

Avatar

Иргэн 2020-02-11 202.126.88.37

Энхтүвшин гэдэг зөнөг бөөрөнхий нөхрийн амаар шийдвэр гаргаж болохгүй байхаа

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.26.195.7

Ард түмэн эд нар хамаагүй болж байх үиг

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.9.46.31

Энэ гурав юу хүлээгээд байгаа юм бол?Өвчин дарагдсан хойно хэзээ ч хийж болно шд.Талх чихэр мах импексээ бодоод байна уу???

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.176.201

sh chaavaasdaa iim archaagui humuus mongol ulsiin huvi zayag barij bgaa yumuu shuud.boliulah shiidver gargachij chadahgui iim turtei yumuu ayault uvchin ircheed bhad ard tumnee hamgaalah chadvargui humuus yaj uls udirdah yum be

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Одооноос энэ намуудыг татан буулгаад, наад 3 хүнийг чинь хуулийнхан дагуу намгүй тул ахин орныхон хүнийг сонгоод явахаас аргагүй.

Avatar

Зочин 2020-02-11 45.51.113.91

Цагаан сарыг цуцалвал Махимпекс, Талхчихрийн борлуулалт мууднаа

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.26.195.7

Та 3 минь амьд байгаарай ард түмэн чинь яахав цагаан сараар өвчин авах нь аваад тараах нь тараагаад үхэх нь үхээд цөөн хэдэн үлдвэл та нар минь тэднийгээ хайрлаж хамгаалж яваарай. Үүрд баяртай

Avatar

Иргэн 2020-02-11 202.9.46.137

Та 3 хаачижчихваа Дүрэвчихсэн үү.

Avatar

ГАНБААТАР 2020-02-11 202.9.40.116

.МАНАЙ АХМАДУУД, ХӨГШИД ӨӨРСӨДӨӨ УРИАЛААД ЦАГААН САРАА ЭНЭ УДАА ТЭВЧЭЭД ХИЙМЭЭРГҮЙ БАЙНА.ҮР ХҮҮХДИЙХЭЭ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙГ БОДООД ЭНЭ УДАА МАНАЙХ ЦАГААН САР ХИЙХГҮЙ ЭЭ ГЭЭД АЙЛ БОЛГОНЫ АХМАДУУД ХАМААТНУУДДАА ДУУЛГАСАН БАЙХАД ЗААВАЛ ОРЖ ЗОЛГОНО ГЭЭД АЙЛ ХҮНДРҮҮЛЭХ УХАМСАРГҮЙ ЗАЛУУЧУУД ОДОО ЦАГТ БАЙХГҮЙ БОЛСОН ШҮҮ.2.ТӨРИЙН ЭЛДЭВ ШАГНАЛАА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ХОЙШЛУУЛМААР БАЙНА.ОДОН ,МЯНГАТ МАЛЧИН ,АВРАГА МАЛЧИН…….ХӨДӨӨ ЭНЭ ХҮМҮҮС ЧИНЬ ОЛНЫГ ХАМАРСАН НАЙР ХИЙХ СУРАГ ГАРААД БАЙНА ШҮҮ.

Avatar

зочин 2020-02-11 103.212.117.98

халдвар тарах хун ухэхийг хулээгээд байгаа юм уу доод байгууллага мэргэжлийн салбарынхандаа итгэхгуй байгаа юм уу

Avatar

Иргэн 2020-02-11 202.9.46.137

Энэ3 өндөрлөгын юу ярихын хүлээгээд байж байна! Шийд хэлээсэй!! Аймаар Айлгаад байхын Үхлийн Тахал нь

Avatar

зочин 2020-02-11 122.201.31.125

Шөнийн баар цэнгээний газруудаа хаа л даа. Халдвартай оронд очоогүй хирнээ, бас шинж тэмдэг гараагүй хирнээ уг вирус илэрч байна гэдэг чинь аюул шүү. ОНЦ СЭРЭМЖИЛ

Avatar

иргэн 2020-02-11 202.179.24.54

ҮАБЗ-ын 3 Та нар Улс төржөөд хэрэггүй ээ ийм цаг үед Ард иргэд ээ бодсон нь дээргүй юу, Өвчин Та нарын гаргах Шийдвэрийг хүлээхгүй шүү дээ,

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-11 122.201.31.125

ТАРХАЛТ НЭМЭГДЭЭД НӨХЦӨЛ БАЙДАЛ ХҮНДРЭЭД БАЙХАД МАНАЙХНЫ МАСК ЗҮҮХ НЬ ЦӨӨРӨӨД Л БАЙНА, ҮҮНИЙГ АНХААРААЧЭЭ

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-11 122.201.31.125

Цагаан сарыг зөвхөн гэр бүл дотроо хирнээ маш их блэг дэмбэрэлтэйгээр, энэ аюул өвчин хурдан дарагдаж хамаг амьтан амгалан жаргалантай байхыг ерөөж тэмдэглэх хэрэгтэй. Ингэвэл засал болно. Харин төрийн зүгээс зөвхөн гэр бүлийн хүрээнд гадагшаа нэг ч айлаар орохгүй гэдгийг хатуу журамлах хэрэгтэй. ЗӨРЧСӨН ХҮМҮҮСТ НООГДУУЛАХ ХАРИУЦЛАГЫГ Ч БАС ХАМТАД НЬ ТУСГАХ НЬ ЗӨВ

Avatar

зочин 2020-02-11 122.201.31.125

Гадагшаа нэг ч айлаар хэсэхгүй гэж тодорхой заахгүй бол ээж аавындаа бөөнөөрө цуглаа л замрана шүү

Avatar

Иргэн 2020-02-11 139.5.216.52

Үхэр Монголчууд чинь ах дүүгээрээ хэснэ гээд л идээ будаа , бэоэг сэлтээ аль хэдийнэ бэлдчихсээн?!?!?! Та нхр ямар ч шийдвэр гаргасан ялгаагүй?! Хэсдэгээрээ хэсэх юм бна

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.119.22.204

Наранбаатарын ярьж буй зуйлийг сонсон уу та 3 манай хятад орон шиг чадвартай билуу манайд нэгороод ирвэл энэ 3сая гаруй хун хэцуудэн шуу юу гэр булийн хэмжээнд тэмдэглэл естой болохгуй тэр хувийнхаа бизнесмйг хойш тавьсан дээр байх шуу

Avatar

Онц байдал зарла 2020-02-11 202.9.46.23

ОНЦ БАЙДАЛ ЗАРЛА ХѲЛ ХОРЬ

Avatar

зочин 2020-02-11 43.228.130.224

яанаа, шууд л хорих хэрэгтэй шдэ, Хорилоо гээд л болоо юм бишүү. Хятадын цагаан сар-с сургамж авдаггүй юм байхдаа, ДЭМБ болон дэлхий нийтээрээ сэрэмжлүүлээд байхад яагаад шийдвэр гаргаж чаддаггүй юм бэ,
бидэнд эрүүл мэнд хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-02-11 202.9.47.2

түмэн олныхоо эрүүл мэнлийн төлөө шийдвэр гаргажчадахгүй байгаа нөхдүүдийг яалтай ВЭ ?????

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.176.201

Мэдрэмжгүй аймхай хариуцлага хүлээх чадваргүй нөхдүүд

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.57.95.80

Мах импексийн хиам буузны борлуулалт муудаад байна аа.Бас нэг гурилын үйлдвэр байдаг

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.9.40.139

Хятадад цагаан сараас болж тархалт хяналтаас гарсан гэж мэдэгдсээр байтал юун цагаан сар тэмдэглэх вэ. Бүрмөсөн хорь. !!.

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.9.46.29

Дарга нар цагаан сарыг хийж ахмадуудтайгаа "тэтгэвэрийн зээлийг тэгэлсэн" амар байнауу гэж золгох гээдл байгаа юм байна тиймүү. Өвчин гараад хүн үхвэл та нар толгойгоороо хариуцаарай.

Avatar

Иргэн 2020-02-11 139.5.216.52

Хорьвол хорьсон шиг хорь?! Чадахгүй бол ёадахгүйгээ хэлцгээ?!?! Шинийн 1-3-нмыг ажлын адөр болго?! Сонгуульд санал алдахаас үхтлээ айцгааж байх штв днн

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.9.90.50

ЗОЛГУУДЫГ ДАРАА НЬ ХИЙЖ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ. ГЭР БҮЛИЙН ХҮРЭЭНД Ч ТЭМДЭГЛЭХ ХЭРЭГГҮЙ. ХУРДАН ШИЙДВЭРЭЭ ГАРГАНА УУ.

Avatar

2121 2020-02-11 66.181.166.134

Ерөнхийлөгч хүн Цагаан сараа өнжих шийдвэр танилцуулаад сууж байна гэдэг эвгүй төдийгүй түүхэнд нь үлдэх хар бараан хэрэг. Тиймээс хилийн хяналтаа чандлан шалгахыг үүрэг болгоод ард түмнийхээ сар шинээ тэмдэглэх эрхийг нь хүндэтгэн зөвшөөрсөн зөвлөмж өгөхөд л болчихно.

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.187.224

Үгүй, иргэдийн эрүүл мэнд чухал шүү.

Avatar

зочин 2020-02-11 122.201.31.125

цагаан сар өнжөөд түүх харлахгүй ээ, ямар ч арга хэм жээ авахгүй байж байгаад ард түмнийхээ эрүүл мэндийг сүйтгэвэл түүх харлах байтугай эмгэнэл шүү

Avatar

ТӨВД ЖАНХУУ 2020-02-11 122.201.24.184

энэ өмхий төвд тайрдас оркууддаа л ерк байх даа. энэ тайрдас ард түмний 30 хувийн саналыг өөрийнх рүүгээ уншуулсан.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Тэгж бодохоос аргагүй. Ийм шийдвэр гагаж чадахгүй. Дээр хоолой сөөнгө хүн хэзээч түмэн олон ардыг уриалан дуулаж болохгүй. Сөөнгө согой хоолойтой хүн дуулаж байгаа гээд бүгдийг айлгана.

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.119.16.156

Ургэлжлэл Шинжилгээ 30 аас 35 хувьд л бодитой гарч байна гэж мэдэгдсэнийг оросын вести сайт 2 сарын 10 нд мэдээллээ Цагаан сарыг бурэн хориглож хилээ бурэн хаах хэрэгтэй болж байна Тэрнээс гадна халдвар агаараар дамжиж байна гэж байна Сингапур махыг ил задгай тавихыг хориглох боллоо Туухий маханд гараараа хурч болохгуй гэж байна Буцалгасан тохиолдолд вирус урэн устана гэнээ

Avatar

Зочин 2020-02-11 64.119.16.156

Ахмадын холбоо. Уриалга гаргачих 5 хуухэдтэй хоер хогшин байлаа гэхэд тусдаа амьдардаг хуухэд хургэн бэр ач нар гээд нэг айлд доод тал нь 20 иос гучин хун цуглах гээд байна Тэгэж болохгуй болчихлоо Хамгийн суулийн аймшигт мэдээ дуулгая 2 сарын 7 нд хятадын том мэргэжилтэн хоер удаа шинжилгээ хийхэд халдваргуй гэж гарсан ч гурав дахь удаагаа халдвартай болж байна Яагаад гэвэл овчтоний нус шулс зэрэг шингэнээр мэдэгдэхгуй уушигний гунээс авсан шинжилгээгээр л бодитой гарч байна

Avatar

zochin 2020-02-11 122.201.31.71

yamar archaagvi yum be hurdan shiidver gargaachee

Avatar

иргзн 2020-02-11 202.179.25.62

за таминь ээ харж байгаа биз ҮАБЗ-ын 3 маань Өвчинөөр хүртэл Улс төржөөд шийдвэр гаргаж чадахгүй байна шүү дээ, Эд Улс төр, Намаа, Эрх ашгаа бодно, Иргэд Бид Эрүүл мэнд дээ санаа зовно, ялгаа мөн ч их байгаа биз, гэхдээ хамгийн Дархлаа муутай Найдваргүй Улс чинь Эд нар Өөрсөд өө шүү дээ,

Avatar

Уншигч 2020-02-11 202.21.108.19

Өвчин гаосаны лаоаа хариу хэлэхийг хүлээж бгаам бхйх даа. ЭМСайд хувь хүний зүгээс цуцлах шийдвэрийг гаргасан нь зөв. Энэ сайд эрүүл мэндийнхээ байгууллагыг мэдэж бгаа ш дээ

Avatar

Уншигч 2020-02-11 202.21.108.19

Хэрэв энэ өвчин гараад хүрээгээ тэлвэл манай улсын эмнэлэг ямар билээ тэ. Хүчилтөрөгчийн апдарат хэд билээ гээд л тоочвол хүндрэх байх. Өвлийн улираод томуу лэгдэхээр хүүхдийн эмнэлэг ямар их ачаалалтай брлдог билээ гэдэгийг бодит байдалыг мэднэ шд ээ төрийн 3 өнлөрлөг

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Мөнч олон хүнээ алдана гэж бодохоор уйлмаар байна. Гэхдээ ийм удирдагч нарыг огцорч зайлуулчихаад дараагаар нь болно.

Avatar

мөнхзул 2020-02-11 202.179.10.66

Цагаан сарыг бүр тэмдэглэхгүй байсан нь дээр, хятад цагаан сарын баяраа тэмдэглэх үеээр энэ өвчин дэгдэн тархах нөхцөл бүрдсэн гэж байхад манайх юм бодох хэрэгтэй амьд явбал хойтон жилийн цагаан сар хаяанд байна даа хөгшин настай дархлаа султай өвгөд буурлууддаа золголт хийнэ бэлгэ солилцоно эрсдэл их гарна хавар болж хүний дархлаа суларч байгаа энэ үед энэ арга хэмжээг тэмдэглэхгүй байхад болно шүү дээ дараа нь өвчин намдаж урь дулаан болохоор аав ээж ахан дүүстэй золгож болно доо .

Avatar

зочин 2020-02-11 66.181.176.203

тахал гарсан,дүлэгнэх хугацаа байхгүй

Avatar

Irgen 2020-02-11 192.82.75.157

Ger bylin hyreend gedgee todorhoi bolgomoor bn!!! Aav eejteigee zuvhun tursun hyyhdyyd ni zolgood hamaatnuud ni zolgohgyi gedeg ch yumuu!!! Tsagaan sar chini anhnaasaa l ger byliin bayar tul ger byliin hyreend temdeglene gevel ah dyy nar bas l ger byl boloh magadlaltai tul temdeglej l taarah geed bn…!!!

Avatar

ERS SHIIDEMGII BA HULCHGAR 2020-02-11 202.179.31.30

TA 3 ERS SHIIDEMGII ZORIMGOR HATUU BODLOGO BARIJ CHADAHGUI BN UU??? TEMDEGLEHGUI BOLI GEDEG GANTS 1 UG HELJ CHADAHGUI ULUS ORONY HUVI ZAYA-G SHIIDEJ CHHADAHGUI BOL TA 3 HEREGGUI!TA 3 -G SONGOHGUI.
SONGUULI DAHIN SONGOGDOH BITGII BOD!TORYN ORDOND BITGII MASK ZUU!

Avatar

irgen 2020-02-11 202.9.40.46

uyga huleegee ve. uvchin orj irehiig huleesen yumu.hurdan todorhoi shidver gargaj chadahgui novshnuud.

Avatar

Зочин 2020-02-11 59.153.115.52

аав ээж эмээ өвөөтэйгээ золгоно гээд найр хавтгайрах биз,

Avatar

Иргэн 2020-02-11 139.5.216.52

ХэСэлт хавтгайрах шинжтэй

Avatar

Зочин 2020-02-11 103.57.94.16

Бусдын алдсаныг давтахгүй шүү манайхаан! Бид гуравхан сая тэд тэрбум 300 сая

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.137

Битүүний өдөр аль нэг зээл т эглэнэ гэж мэдэгдэх гээд энэ 3 тохиролцохгүй байгаа байхоо. Хэн нь мэдэгдэх вэ гээд л.

Avatar

Онц байдал зарла 2020-02-11 202.9.46.23

Онц байдал зарлаад хѳл хорио тогтоо хѳл хорионы үеэр иргэн болгоныг хорь торго цагдаа цэргийнхнийг энэ үед ашиглах хэрэгтэй ѳндѳр торгууль тавь корона вирус орж ирвэл ямар ч улс бидэнд туслахгүй шүү цагаан сарыг цуцал

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Улс сүйрэх тэр цагт эднийг хэн дарга болгох вэ дээ.

Avatar

Урнаа 2020-02-11 202.126.89.224

Манай төр засгийн удирдлагууд коронавирусын бодит тохиолдол монголд гараагүй гээд эл шийдвэрийг гаргахгүй хүлээзнээд байх шиг. Бид эрсдэл учирсан үед биш, урьдчилан сэргийлж цагаан сарыг хориглох шийдвэр гаргамаар санагдаж байна. Иргэийн дийлэнх нь цагаан сар хийхгүй байж аюулт өвчний эрсдлээс өөрсдийгөө хамгаалъя гээд байхад…

Avatar

Ац 2020-02-11 202.9.46.128

3 ац

Avatar

irgen 2020-02-11 59.153.84.221

UABZ-uus yamar ch shiidver gardag bai hamaagui, humuus uursduu uhamsraaraa bayar temdegleh hyazgaaraa togtoochihno biz e. Ayul hayand bgaag bugd medej bgaa, uurtuu bolood ger buldee sanaa tavidag bol ug bayariig mash tsomhon, ger buliin hureendee yoslood l bolno shde…

Avatar

Zochin 2020-02-11 202.179.26.191

End sanal negdehgui gej ajlaa medehgui baina gesen ug. Tsagaan sariig tsutsal hilee haa boloo ard tumen ihenh n husch baina.

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.170.80.25

Ug duugui boliul!!!

Avatar

ҮАБЗ золголтыг албан ёсоор хоригло 2020-02-11 192.82.73.160

Цагаан сараа зөвхөн гэр гэртээ тэмдэглэцгээе. Цагаан сарын шинийн 8 хүртэл УБ-ын гудамжжжар нэг ч машин явуулахгүй цагдаа нар зогсоо.

Avatar

Зочин 2020-02-11 192.82.73.240

Тэд бас хүн. Бүгдээрээ хийхгүй. Бидний өмнө халдварт өвчин зогсож байна.

Avatar

Ойлгомжтой төвөд жонхуу 2020-02-11 176.123.5.250

Төвөдийн э****з жонхуу эцэг өвгөдийн баяраа тэмдэглэнэ гэсэн мэдээж шүү дээ. х***а шарын шашны баярыг албаар зүтгүүлж байгаа энэ мэт х*******н шээсүүдийг төрөөс зайлуул. Хэвийн боорцгоо гандан зарахгүй бол хэдэн лам өлбөрч үхнэ дээ.

Avatar

иргзн 2020-02-11 202.179.25.62

Эдэнд Улс төр, Нам, Нэр хүнд нь хэрэгтэй , Жирийн Бидэнд Эрүүл мэнд хэрэгтэй, том Ялгаа шүү,

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.70.37.34

Tulga hvv aluur hiij baigaa biz

Avatar

www 2020-02-11 182.160.36.178

garuud tsagaan saraar uursdiiguu reclamdah gesen tsutslah bolchih gd tgd durguitseed bga ymu

Avatar

ө 2020-02-11 103.229.121.12

Гэр бүлийн хүрээндээ цомхон тэмдэглэ гээд л зөвлөмж гаргачихаач дээ. Бүүр хориглоно, цуцална гэдэг бол угаасаа худлаа ш дээ. Энэ гурван дурак битгий хэл социализмын үед олон жил хориглох гээд бараагүй юм шүү дээ. Хориглосон, хориглоогүй аав, ээж, өвөө, эмээтэйгээ золгоно ш дээ. Цаашаагаа л бусад хүмүүстэй золгоно гээд явахгүй байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-11 182.160.33.61

улс төрийн саналд ниицэхгүй жиилцэж бгаа биз

Avatar

бодлын хулгайч 2020-02-11 66.181.167.53

САНАЛ НЭГДЭЖ ЧАДАХГҮЙ ГЭДЭГ ЧИНЬ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ. ИЙМ ЮМАН ДЭЭР САНАЛ НЭГДЭХГҮЙ БОЛ ӨӨРӨӨР ЯАХ ВЭ. ТЭНЭГҮҮД. ХИЛЭЭ ХААГААД ЦАГААН САРАА ЦУЦАЛ.

Avatar

иргзн 2020-02-11 202.179.25.62

тэгнээ эд нар Улс төржихгүй юу, тэгээд ч Хилээр өдөрт Хүндэтгэх шалтгаантай гэх шалтгаар
200-аад Хятадууд оруулад байхад Цагаан сарыг Цуцалж элдэв Хорио цээр тавьж яадагийн,

Avatar

зочин 2020-02-11 192.82.64.190

эНЭ 3 ЧАДАХГҮЙ БОЛ БИД ӨӨРСДӨӨ МЭНДЭЭД ШИЙДЧИХВЭЛ ЯАСАН ЮМ БЭ? ЮУНДАА ГАЦААД БАЙГАА ЮМ БОЛ. ХИЙХГҮЙ ГЭЖ ИХЭНХ НЬ САНАЛ БОЛГООД БАЙХАД. ДАРГА БОЛГОНО ГЭЭД ИХЭНХ НЬ ДЭМЖСЭН БОЛ АЛЬ ХЭЗЭЭ ЗӨВШӨӨРЧИХСӨН БАЙХ БАЙСАН ДАА

Avatar

Зочин 2020-02-11 66.181.179.135

Болиулах л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-02-11 202.126.89.123

Юу хүлээсэн юм бол энэ гурван хүн.

Avatar

Зочин 2020-02-11 78.187.120.177

Энэ одоо тийм чухал асуудал уу, Онцгой комисс боль гээд зогсоовол болох биш үү, иргэд ч ухамсараараа тэмдэглэхгүй байж болно, монголчуудын арчаагүй, ганц баярын төлөө үхэн хатан явдагийг харж болно, өөр асуудлаар бол ингэхгүй шүү дээ, цагаан сар тэмдэглэхгүй гээд сүйрэх юм уу, үхэх юм уу, харин тэмдэглэснээрээ асуудлд орох байж яасчихсан мунгинуу төр вэ

Avatar

Зочин 2020-02-11 122.201.22.31

Шийдвэрээ гаргаад хөгшчүүлийг амраагаад өгөөч. Та бүхнийг л хүлээгээд байна шүү дээ.

Avatar

зочин 2020-02-11 103.229.120.92

хориглох нь зөв.хэрэв хориг тавиагүй байж байгаад цагаан сараар хүмүүс өвдвөл та нар буруудна ард түмний чинь 90 хувь нь хориглохыг хүсэж бна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж