Ши Жиньпин ОХУ-д айлчилж, Ялалтын баярт оролцоно | News.MN

Ши Жиньпин ОХУ-д айлчилж, Ялалтын баярт оролцоно

Ши Жиньпин ОХУ-д айлчилж, Ялалтын баярт оролцоно

Ши Жиньпин ОХУ-д айлчилж, Ялалтын баярт оролцоно

БНХАУ-д суугаа ОХУ-ын Элчин сайд Андрей Денисов Даваа гариг (2020.02.10)-т хэвлэлийн бага хурал дээр БНХАУ-ын удирдагч Ши Жиньпин тавдугаар сард Москвад албан ёсны айлчлал хийж, Зөвлөлт холбоот улс Фашист Германыг ялсны 75 жилийн ойн арга хэмжээнд оролцохоор төлөвлөж буй талаар Бээжин мэдээлснийг уламжилсан байна.

ОХУ-ын Ерөнхийлөгчийн туслах Юрий Ушаков өмнө нь сэтгүүлчдэд 2020 онд болох Ялалтын баярт АНУ-ын Ерөнхийлөгч Дональд Трамп, Францын ерөнхийлөгч Эммануэль Макрон, Германы канцлер Ангела Меркель тэргүүтэй дэлхийн бусад орны удирдагчдыг оролцохыг урьсан талаар мэдээлсэн билээ.

Эх сурвалж: TASS
Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ИРГЭН 2020-02-10 139.5.216.161

Рузвельт, Черчилл хоёроос нэг их сүрхий шахалт хийгээд байсан юм байхгүй гэдэг.Чойбалсангийн олон удаагийн хүсэлт шаардлагаар Сталин бол Чан Кай Шигийн ЗГ-ынхантай ана мана үзэж, Манжуур, Уйгуур г.м асуудлуудаар нь дарамталж, Японыг хөөж гаргахгүй шүү гэж тулгаж байж, биднийг тусгаар тогтнолоороо бүх нийтийн санал асууулгад оруулж, энэ эрх чөлөө тусгаар тогтнолыг бидэнд үлдээсээн. Мэдээж том гүрэнд бас дотроо бодсон юм байсан л байж таараа. Бидний хувьд олон зуунд ганцхан олдсон боломж байжээ.

Avatar

Зо 2020-02-10 66.181.161.37

Сталин Хятадад шахалт үзүүлж Монголыг зөвшөөрөхгүй бол Японыг хөөж гаргахад чинь туслахгүй, харин миний саналыг хүлээж авахгүй бол Өвөр Монголыг оролцуулсан бүр том Монгол улс байгуулж мэднэ шүү гэж сүрдүүлж байжээ. Харин Сталин Монголыг авах нь бидний хувьд ердөө л цэрэг-стартегийн ач холбогдолтой гэж байж. Энэ ашиг сонирхол нь 1988 онд дууссан тэгээд ч 1990 онд Монголчууд нь өөрсдөө өөрсдийгээ мэддэг болсон юм

Avatar

Зочин 2020-02-10 64.119.20.210

Ленин, Сталин байгаагvй бол манай улс гэж байхгvй !! Бас дээр нь Мао Хитадад ялж гарч ирээгvй бол манай улс тусгаарлах завшаан олдохгvй байсан нь нэн тодорхой.

Avatar

Зочин 2020-02-10 150.129.140.121

Тусгаар тог тнол зүгээр ирдэггүй цусаар ирдэг байр аа, тэр ёахалт үнэндээ бусад улёуудад ӨНЖ, Англм Хятадад ойлгуулж, нэн ялангуяа Мао д тулгаж байж зөвшөөрүүлсэн шүү дээ, зарим нөхдүүд дэмийрэх хэрэггүй манай эх охончдоос Х.Чойбалсан маршал маань онцгой үүрэгтэй оролцсон, энэ бол Монголчуудын түүхэн ололт, юугаар ч зүйрлэшгүй.

Avatar

Зочин 2020-02-10 72.196.192.250

Manai tusgaar togtnoliig zuvshuurvvlejed ANU-iin erunhiilugch Ruzveldiin oruulsan ih huvi nemeriig mongolchuud ogt meddeggvi, yaridaggvi ni haramsaltai.
Mudhun meddeg yaridag bolnoo !!!

Avatar

ИРГЭН 2020-02-10 66.181.182.237

Бид түүхэн үнэнийг мартах ёсгүй ! Тэр тусмаа 2-р дайны эцэст дэлхий дахинд үүссэн улс төрийн нөхцөл байдалд Монгол Улсын тусгаар тогтнолын үйл хэрэгт ЗХУ, Сталины түүхэн үүрэг шйидвэрлэх ач холбогдолтой байсан. Их Сталины тулган шаардалтаар манай өнөөгийн эрх чөлөө тусгаар тогтнолыг Их гүрнүүд болон Хятад Улс хүлээн зөвшөөрч, түүхэнд баталгаажин үлдсэн. Манай тусгаар тогтнолыг хүлээн зөвшөөрсний үр дүнд ЗХУ, Монгол Улс хамтдаа Японд дайн зарлаж, Хятад Улс харийн түрэмгийллээс салсан.

Avatar

зочин 2020-02-10 202.9.46.37

Тэр сахалт чинь Монголын тусгаар тогтнолыг чин сэтгэлээсээ зөвшөөрч , хүсэж байсан юм бол яагаад манай хоёрч ерөнхий сайдыг Оросын шүүхээр шүүж , цаазалдаг билээ ? …. Монголын тусгаар тогтнол бол сахалтын заль мэхнийх нь нэг хэсэг л байсан …

Avatar

Зочин 2020-02-10 192.82.70.252

Рузвельт Монголыг тусгаар тогтнуулах гээд хөөцөлдөөд байсан гэж одоо л сонсож байна.Тийм баримт байхгүй байхаа.Сталины хувьд заль мэх ч бай,юу ч бай,манайхыг тусгаар улс болгосон нь л гол.Манайхыг Сталин өөртөө ашиглах гэж тусгаар улс болгосон байна,тиймээс үүнийг бид зөвшөөрөхгүй,тусгаар тогтнолоосоо татгалзъя гэсэн санаа цухалзуулаад байна уу даа,муу х*******н э****з чинь?!

Avatar

Зочин 2020-02-10 202.9.40.5

NCP. gedgene. Korono. Wirusiin. tur. nershil

Avatar