Угаар мэдрэгчийг салгасны улмаас гурван настай хүүхэд амиа алджээ | News.MN

Угаар мэдрэгчийг салгасны улмаас гурван настай хүүхэд амиа алджээ

Угаар мэдрэгчийг салгасны улмаас гурван настай хүүхэд амиа алджээ

Угаар мэдрэгчийг салгасны улмаас гурван настай хүүхэд амиа алджээ

Гэр хорооллын айл өрхүүдэд угаар мэдрэгчийг суурилуулсантай холбоотойгоор Нийслэлийн онцгой байдлын газраас цаг үеийн асуудлаар ээлжит мэдээллээ хийв.

Угаарын хийн хордлогоос иргэдээ хамгаалахаар Засгийн газраас гэр хорооллынхонд утаа мэдрэгч үнэгүй тараасан. Гэвч утаанд хордсон, эрүүл мэнд амь насаараа хохирсон тохиолдол буураагүй аж. Өнгөрсөн Бямба гариг (2020.02.08)-т Сонгинохайрхан дүүргийн нэгдүгээр хороонд гурван настай хүүхэд угаартаж амь насаа алджээ. Шалтгаан нь, угаарын хий мэдрэгчийг суурилуулсан ч зайг нь салгаснаас болж ийнхүү харамсалтай хэрэг гарсан байна.

Албаны хүмүүсийн мэдээлснээр, угаарын хий мэдрэгчийг цагны сэрүүлэгтэй андуурч зайг нь салгаж, оролдож болохгүй гэдгийг санууллаа. Иргэдийн хувьд санамсар болгоомжгүй, хэнэггүй зангаасаа болж угаартах, эрүүл мэндээрээ хохирох тохиолдол цөөнгүй гарч байгаа тул галлагааны улирал дуустал анхаарал болгоомжтой байхыг албаны хүмүүс зөвлөв. Хэрэв  угаар мэдрэгчийн дохиолол дуугарсан тохиолдолд зайг нь салгах бус, гэртээ агааржуулалт хийх хэрэгтэй гэдгийг анхаарууллаа.

Б.ЦЭЦЭГ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-10 202.179.26.86

Залхуугаасаа болж өөрийн болон өрөөлийн амь насаар тоглосон л хүмүүс бхын 😡 яндангаа хөөлөөч, зуух пийшингээ засаж янзлаад болохгүй бүр солиоч, зүв зүгээр түлээд магтаад бгаа айлууд зөндөө л бна яагаад тэдэн шиг биедээ хайртай бж болохгүй гэж😠😡

Avatar

Зочин 2020-02-10 64.119.23.29

Утаа мэдрэгчийг салгаснаас бишээ! Угаартуулж үхүүлдэг түлштэйгээс болж байгаа шдээ!!!! Хэзээ ингэж 20 гучаараа нэг үхэж байсийм бэ????

Avatar

Зочин 2020-02-10 202.9.40.48

Хэлж сануулсаар байтал салгааад байх юм

Avatar

Зочин 2020-02-10 59.153.85.134

яандаа хэзээ энэ малууд хүн болж нийгэмшиж техник технилог ашиглаж сурах бол, монголчууд суурьшаад 100 жил, бусад улсууд харин 1000 жил гэхээр зөв ч юм уу. бандааж өмсөөд 60 жил болох гэж байгаа гэхээр л

Avatar

Zochi 2020-02-10 202.131.248.250

Gehdee denduu ikh hun uregdeed bgaa yum bish uu, Ene tulshiig ingej hereglej bolohgui ee, hicheen huuhdiin ami nasig avch, nasan turshid ni tahir dutuu bolgoh yum be????

Avatar

Зочин 2020-02-10 64.119.21.228

Чи бас угаар мэдрэгчийнхээ зайг салгадаг малнуудын нэг үү?

Avatar

Зочин 2020-02-10 139.5.218.30

Орилохгүй байна гэж ер нь байх уу. Орилоод л байвал салгах л байх даа.

Avatar

Зочин 2020-02-10 196.1.228.82

Дуугараад байвал агаарт чинь хорт угаар тархаад байна гэсэн үг. Пийшин, зуух чинь асуудалгүй бол агаар сэлгэж, зөв галлах хэрэгтэй, зуухны таталтын сайжруулах, яндангаа хөөлөх гээд өөрөөс чинь шалтгаалах олон зүйл байна хүмүүсээ. Манайх болон манай ах дүү нар бүгд л ашиглаж байна элдэв асуудал алга, илч дулааны хувьд сайн л байна

Avatar

balai ymaa 2020-02-10 66.181.170.162

утаа мэдрэгч нь худлаа л юм байна лээ ш дээ. утаатай угаартай аймар байхад чинь юу ч дуугарахгүй юм байж гал түлээгүй утаагүй байхад чинь дуугараад байгаа.

Avatar

Лхагва 2020-02-10 202.9.46.246

Наад СО гэдэг хий чинь ямарч утаа харагдахгүй үнэр байхгүй учраас л энэ мэдрэгч гэдгийг хийсэн болохоор ингэж буруу ойлгож болохгүй Мөн СО гэдэг хий маань галын төгсгөлийн хэсэгт их дэгддэг гэж яриад байгаа шүү Ийм учраас яндангаа салгах буюу хааж болохгүй гээд байгаа шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-02-10 202.179.24.217

СО2 хий шүзү дээ тэнэг ээ . Арчаатай мэдлэгтэй бх үүрэгтэй шд хүмүүс өөрсдөө

Avatar

Зочин 2020-02-10 202.21.127.163

манайхан хэнэггүй зангаасаа л болж байгаа шүү дээ. яндангаа хөөлөхгүй, эвдэрхий пийшингээ нэг янзалчихгүй. ямар ч хариуцлагагүй хайнга, хэнэггүй.

Avatar

Зочин 2020-02-10 202.131.232.202

Utaa buuruulah neriidleer ard tumnii amiig zoliosolj TURSHILT hiihee zogsoo! Heregleend nevtruuleheesee umnu sudalgaa, turshilt, taniulan surtalchlah ajlaa neelttei hiih yostoi baisan. Buh ajluud beltgel ajil, taniulah uye shatguigeer genet heregjdeg. Ene zurshlaa odoo boli! Utaanaas salgaj uguh amlalt avch ger horoolloon dahin tuluvlult nereer heden 10 jil Mongold orognoj bui gadaadiin buh tusul hutulburuudiig nen darui ZOGSOOJ, GARGAJ ajaamuu!

Avatar

Лхагва 2020-02-10 202.9.46.246

Эрхэмсэг ноёнтон гуай таны юу хүсч мөрөөдөөд байгааг ер ойлгохгүй байна Угаар мэдрэгчид юун судалгаа туршилт сурталчилгаа байх вэ дээ Хамгийн гол нь дэвшилтэд юмыг өөрсдийнхөө амьдрал ахуйд ашигтайгаар зөв ашиглах нь зүйтэй. Ганц цагийн нойроо харамлаад юу болж байгааг та ажил хийж байгаа хүмүүсрүү чихээд байгаа нь ухаант танаас гарамааргүй юм шиг санагдаж байна.

Avatar

зочин 2020-02-10 202.131.225.150

угаар үүсч байгааг мэдрээд дохио өгөхөөр салгадаг хүмүүст юу ч тавьж өгөөд нэмэргүй биз дээ. шал дэмий юманд татвар төлөгчийн мөнгийг үрж замаас нь мөнгө иддэгээ болимоор байна.

Avatar

навчаа 2020-02-10 203.91.115.44

хүн ард минь ээ бид өглөө болгон нялх үрс маань нас барлаа гэсэн мэдээгээр өдрийг угтаж байна. энэ чинь аюул биш үү. бид чинь яачихсан улс вэ үр хүүхдээ ч хамгаалж, хайрлаж чадахгүй ёстой н**ш юмаа ийм улс гэж байх гэж н**ш гэж

Avatar

жаргал 2020-02-10 202.179.24.217

Хариуцлага ярих хэрэгтэй . Хувь хүний шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-10 66.181.183.85

Utaa medregchiig salgasnaas bish ugaasaa naadah chn hortoi bga bolohor hun hordoj nas baraad bn. Ene turshiltiig hitadad olon jiliin omno hiigeed bolohgui gedeg n batlagdsan, omhii hor gej yarij bnle de

Avatar

Зочин 2020-02-10 202.21.127.163

манайхан хэнэггүй зангаасаа л болж байгаа шүү дээ. яндангаа хөөлөхгүй, эвдэрхий пийшингээ нэг янзалчихгүй. ямар ч хариуцлагагүй хайнга, хэнэггүй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж