Коронавирус: Өвөрхангайд нэг иргэнийг тусгаарлажээ | News.MN

Коронавирус: Өвөрхангайд нэг иргэнийг тусгаарлажээ

Коронавирус: Өвөрхангайд нэг иргэнийг тусгаарлажээ

Коронавирус: Өвөрхангайд нэг иргэнийг тусгаарлажээ

НЭМЭЛТ:23.30

Өвөрхангай аймгийн Бүсийн оношилгоо эмчилгээний төвд коронавирусийн сэжигтэй нэг хүн тусгаарлагдсан. Тэрбээр нэгдүгээр сарын 30-нд Замын-Үүд боомтоор Эрээн хотоор дайрч, Шилийн гол аймгаас ирсэн. Улмаар биeийн байдал дунд зэрэг халуурч, ханиалах шинж тэмдэгтэй байсан тул уг иргэнийг тусгаарлаад байгаа юм. 

Үүнтэй холбогдуулан Өвөрхангай аймгийн Арвайхээр сумын Засаг даргын захирамж гарч, үйл ажиллагаа явуулж байгаа төрөлжсөн зах, томоохон худалдаа, үйлчилгээний төвүүдийн үйл ажиллагааг энэ сарын 9-ны өдөр хүртэл түр зогсоолоо.


Шинэ коронавирусийн халдварын сэжигтэй нэг хүнийг өнөөдөр /2020.02.08/ Өвөрхангай аймгийн Бүсийн оношилгоо эмчилгээний төвд тусгаарлажээ.

Шинэкоронавирусийн сэжигтэй нэг хүн нэгдүгээр сарын 30-нд Замын-Үүд боомтоор Эрээн хотоор дайрч Шилийн гол аймгаас ирсэн байна. Өнгөрсөн шөнө 10 гаруй хүнтэй цуг нэг гэрт Цагаан сарын  бууз хийсэн. Өвчтөний биeийн байдал дунд зэрэг халуурч, ханиалгах шинж тэмдэгтэй бөгөөд  хамт байсан хавьталын 10 гаруй хүнд тандалт судалгаа хийж байна.

Ард иргэд та бүхэн олноороо нэг дор цугларч нягтрал үүсгэхгүй байхыг анхааруулж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
30
БурууБуруу
8
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ГайхмаарГайхмаар
3
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-08 103.26.194.93

Я.н.х.-х.а.н

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.161.101

үхэж далд ор хятадууд хятадуудаас болж дэлхий нийтээрээ айдаст автах ёстой юм уу хятадуудыг үхсэн өмөөрөө байгаа юм

Avatar

Зочин 2020-02-08 122.201.24.190

Tsagaan saraa tsutslahgui bgaag bodohod ehleed businessuudee bodood humuusiig yum hudalduulj avhuulaad tegeed tsutslah gej bgaa bh. Gehdee negent yum avsan yum chin manaihan bolihgui tegeed uvchinuu taraanadaa. Tiimees anhnaasaa l tsagaan sar hiihgui geed uursduu tatgalzah ni zuv yum bna. Yum hudaldaj avaaguin chin geed hiihgui amar.

Avatar

Зочин 2020-02-08 122.201.24.190

Tsagaan saraa odoo tsutslah heregtei. Gehdee manaih ugaasaa aild ochij zolgohgui, haniad garsan ued oilgono biz. Hen ch eruul mendee l bodno. Bas aild ochij mungu zarlagadah hereggui amar bishuu?

Avatar

Зочин 2020-02-08 64.119.24.7

Монголд титэм вирус гарвал шууд л тойрог татаад л шууд устгаж бусдыгаа аврах хэрэгтэй. Өөр гарц байхгүй. Хэрвээ ийм арга хэмжээ авч чадахгүй газар авхуулбал монгол улс сүйрнэ гэдгийг хатуу ойлго.

Avatar

зочин 2020-02-08 66.181.179.163

Цусыг нь хурдан шинжлээч. хэн хэндээ амар

Avatar

Антикорона 2020-02-08 2.76.244.50

Монголчууд минь, Цагаан сар бол эртний уламжлал есоор есөн есийн төгсгөл буюу, 3-сарын 13-ны өдөр шүү дээ. Хятадууд өөртэй нь адилтгахын тулд сарын тооллогоо оруулсан юм.

Avatar

Зочин 2020-02-08 174.254.64.7

Tenegtee mal min. I

Avatar

ha ha 2020-02-08 59.153.115.179

Ooroo mal uchraas l busdig khani tataad bdag yum shuu!

Avatar

Иргэн 2020-02-08 73.78.112.75

Энэ Элбэгдорж Эрдэнэтээр хууль бус хөрөнгөжөөд шоронд ордоггүй яасан зальтай нөхөр вэ

Avatar

uz 2020-02-08 139.5.219.127

medremjgu bj bolno. gehdel arai l uu???😭😭😭😊😊😊

Avatar

Зочин 2020-02-08 139.5.219.25

энэ халдвар нь хурдан тархаад хэдэн оркуудыг нь багасгаад өгөөсэй

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.9.40.30

Чи болон танай гэрийнхэн хамгийн түрүүнд тусна даа!!

Avatar

Зоч 2020-02-08 192.82.74.130

Хөдөөний тэнэг гар үхсэн үлийгээ хийгээд өвчин гарсан газраас өвчин чирж авчрах гэж байгаа юм шиг доншуучлаад явдаг лүд вэ явахгүй байна гээд чи үхлээ юу хэрвээ өвчин авчирсан бол энэ тэнэгт арга хэмжээ аваарай!

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.161.4

Монгол цагаан сар гээд л хуцаад болиулах гээд гадны шээснүүд хуцаж байх…новшийн х***а хархнуудаас болж бүх гай муу муухай гардаг нь энэ шүү…хуцалгүй аль эрт хилээ хаах байсан юм дээр одоо ч хаагаагүй түмэн хужааа орсоор байна.

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.126.88.205

Чамайг х***а гэж хэлэхэд болно.

Avatar

Зочин 2020-02-08 192.82.74.130

Цагаан сараа 1 удаа хориглоод зогсоогоочээ, бэлтгэлээ базайсан юм хайсан хүн л гадуур их явна!

Avatar

Demjij bn 2020-02-08 103.26.194.25

Tsagaan saraa ene jil hiihgui baiy
Tsagaan saraa ene jil temdeglehee tur boliyo, aild orood mask aa avaad buuzaa Idne tgd arhia uugaad tasarch gudmand hevtene, zarim ailuud ni aygaa ugaahgui Daraagiin hund ni Tsai hiij ugnu, uuts mahand ni garaa ugaahui hurne za ene jil tevchij uzetsgeey Mongolchuudaa ayult uvchin hayahand mini bn

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.190.205

Эмч нар дандаа монгол хэлийг эвдэж байх юм. Оношлох гэж үйл үгнээс оношлогоо гэж нэр үг үүсгэсэн. Гэтэл Оношилгоо гэж өичээд явах юм.

Avatar

Оношилгоо 2020-02-08 192.82.67.57

Ш ийн дараа и бичдэг үйл үг бүтээх л дагавраа бод. Гээдэггүй юм

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.161.4

хөархий сургуульд сураагүй завсардсан орк…агуу халх аялганд ингэж бичдэгюм

Avatar

Оюунгэрэл 2020-02-08 192.82.78.69

Онош+л=Оношил. Үүнд нэр үг үүсгэх -гоо нэмэхэд эгшиг гээхгүй. Оношил+гоо=Оношилгоо болно доо, хүүхээ. Тэнэг хүний дуугүй нь сүртэй гэдэг юм.

Avatar

Зочин 2020-02-08 150.129.142.135

аптекуудаар маск тасарцан бсан одоо хангаж эхэлсэн үү. нян бактери шүүдэг маск гэрийн нөхцөлд яаж хийх заавар зөвлөмжийг албан ёсоор олон нийтэд цацаж суртилчилмаар юм.

Avatar

zochin 2020-02-08 150.129.142.168

ukher mongol , tsagaan sar geed l khutsatsgaakh yum , tsagaan sar chukhal uu ,eruul mend chukhal uu? gedgee oilgokhgfuy khuurtsugluud l , yana daa , irgenshsen irged bolno doo , mongolchuud mini

Avatar

Зсгийн газар эртхэн арга хэмжээ авах байсан юм 2020-02-08 192.82.73.160

Шилийн голд өвчлөл гарсан гэсэн. Хүмүүс Цагаан сард маш их бэлдэж бууз хийж, дэлгүүр, зах, мишээл экспо гээд хэсэж байна. Иргэдээр баахан мөнгөөр нь Цагаан сард бэлдүүлчихээд хийхгүй гэх хэцүү. Аль эрт Цагаан сарын тухай шийдвэрээ гаргах байсан юм.. Өнөөдөр ЭМ-ийн сайд авгай иргэн хүнийхээ хувьд Цагаан сарыг албан ёсоор цуцалья гэсэн санал ж бичиж байгаа нь эмгэнэлтэй байна. Монгол улсын ЭМ-ийн сайд хүн !!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-08 192.82.70.41

Баахан мөнгөнөөс илүү эрүүл мэнд чухал шүү

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.190.205

Монгол орж ирсэн бол хэцүү шүү. Дийлэхгүй сүйрэх аюул бий шүү.

Avatar

Зочин 2020-02-08 64.119.24.178

shinj temdeg ilersnees omnoh 14 honogiin tandaltaa hurdan gargaad ilj tawij ogoochee

Avatar

Зочин 2020-02-08 71.127.33.50

Ер нь бол 14 хоногтоо шинж тэмдэг нь ил гардаг гэхээр их маш өндөр магадлальай байна.

Хилээр орж ирж байгаа нөхдүүдийг тусгаарлаад 2 долоо хоног байлгачихаж болохгүй юм байхдаа

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.190.205

Хилийг хаа гэж хэлээд бичээд сэтгэгдэл дээр үлдээх юм. Даанч шийдвэр гаргагч нар үүнийг огт уншихгүй юм. 3 сарын 2 хүртэл хилээ хаачихвал ядаж дотоод байхгүй эрүүл гэж мэднэ. Түүний дараа харин гадаадаас орж ирсэн бүх хүнийг хэдэн гэр бариад тэндээ 14 хоног тусгаарлана. Энэ хугацаанд эрүүл байвал тухайн хүн монголд чөлөөтэй болно.

Avatar

зочин 2020-02-08 59.153.85.124

30-нд ирсэн юм бол гайгүй байгаа

Avatar

Зочин 2020-02-08 192.82.73.17

Корона вирус орж ирвэл Монгол сүйрнэ, тогтооход хүмүүс нь хэнэггүй, засгийн газар нь арчаагүй, эдийн засаг эмчилгээ хийх нь бүү хэл маскаа ч авч чадахгүй.

Avatar

pisdanii hil gaali 2020-02-08 202.126.88.44

yaj hileer orj irsen gai we yatsan mal shig hil gaali be pisda nar archagui arisnuud

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.21.108.238

Нарантуул, дүнжингарав битүү, нэг ч масктай хүн алга. Засгийн газар юу харж байнаа, хэтэрхий тэнэг аз сорьж байгаан бишүү. Тэсрэлт болвол яах вэ? Хүүк толгойгоо авахуулаад ч цайрахгүй шүү.

Avatar

Зочин 2020-02-08 146.115.163.21

Mal shuu dee. Hun heleed bhad yum oilgodoggui

Avatar

Zochin 2020-02-08 103.26.195.198

Burhan mine bihs l baigaasai herev mun bol duuslaa l gesen ug .

Avatar

Oyun 2020-02-08 103.26.195.198

Ij olon honog dald uedee baodag yum baina Taminee bitgii zah oroldoo .Eruul baihad buh yum bolno.

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.182.121

Замын үүд дээр эмнэлэгийн 14 хоногийн тандалтнд байлгахгүй Өвөрхангай руу явуулсан хилийн хорио цээрийн албаны буруутай үйл ажиллагаанаас болсон байна??? Удирдлагуудад н арга хэмжээ авах хэрэгтэй !!!!

Avatar

Иргэн 2020-02-08 49.0.212.15

Дүнжингарав битүү. Яавал ч яааг болчихсон юм байна.

Avatar

Zochin 2020-02-08 202.131.232.117

Irchixeed uuriiguu tusgaarlaxaa medexgui muu malnuud yag uxet shigee adilxan

Avatar

Зочин 2020-02-08 103.229.121.42

Бид эрүүл явбал алтан аягнаас ус ууна.Хэдүүлээ хэсэгхэн хугацаанд тэвчээд сар шинээ гэр гэртээ боломжоороо гаргачихья.Монголчуудаа.

Avatar

тавьтаргүй 2020-02-08 66.181.178.175

Хятадаас ирсэн хүмүүсээ та нар хүнтэй уулзалгүй гэр орондоо маск зүйгээд бие ажиглаад хэд хоноход юу болохгүй байна вэ?

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.190.205

Гэрийнхэндээ халдаана шүү. Гэрийхэн нөхөд бүгд гадуур чөлөөтэй явж байгаа тул монголчууд халдаж таарна.

Avatar

Z 2020-02-08 202.55.188.36

Битгий л корона байгаасай😰

Avatar

ХЭХЭ 2020-02-08 103.57.92.135

хэхэ энэ хөдөөний оркууд чинь хаагуур доншуучлаад явдаг хар л*******д вэ

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.161.56

Hooy chi ooroo ork za yu hrin ch huduuniihon ork bsh hotiin ta nar l ork bh

Avatar

Зочин 2020-02-08 192.82.71.67

хөдөө=орк

Avatar

Hkj 2020-02-08 64.119.27.137

Khenti, Arkhangai, Darkhan, Khovd geed zarlagdaad bhin UB d HOSUT d tusgaarlaad bish bsan bolohor hodoo hund sonsogdood bna

Avatar

Зочин 2020-02-08 203.169.49.110

Цагаан сарыг хамгийн өргөн хийдэг аймаг.

Avatar

Би 2020-02-08 192.82.76.107

Одоо энэ Цагаан сар гэж хэнээтэхээ больцгоо. Амьд үлдвэл учир нь олдоно

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж