Ц.Цэнгэлийн оронд томилогдсон Д.Ганболд гэж хэн бэ? | News.MN

Ц.Цэнгэлийн оронд томилогдсон Д.Ганболд гэж хэн бэ?

Ц.Цэнгэлийн оронд томилогдсон Д.Ганболд гэж хэн бэ?

Ц.Цэнгэлийн оронд томилогдсон Д.Ганболд гэж хэн бэ?

Засгийн газар  өнгөрсөн  долоо хоногийн хуралдаанаараа Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамны /БОАЖЯ/  төрийн нарийн бичгийн даргын томилгоог хэлэлцсэн. Улмаар тус яамны төрийн нарийн бичгийн дарга Ц.Цэнгэлийг чөлөөлж, Д.Ганболдыг томилсон билээ. Ц.Цэнгэл нь Монгол Улсаас Болгар улсад суух Элчин сайдад нэр дэвшсэн ч  Ерөнхийлөгч Х.Баттулга дээрх 11 хүнийг Элчин сайдаар томилох саналыг түдгэлзүүлснээр УИХ-ын хаврын чуулган нээгдтэл энэ асуудлыг хэлэлцэх боломжгүй болсон юм.

БОАЖЯ-ны төрийн нарийн бичгийн даргаар томилогдсон Д.Ганболд нь Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газарт Захиргаа, хүний нөөцийн газрын даргаар ажиллаж байсан юм. Түүний намтрыг танилцуулъя.

  • 1982 онд Хөвсгөл аймгийн Алаг-Эрдэнэ суманд төрсөн.
  • Эхнэр, хүүгийн хамт амьдардаг.
  • 2003 онд МУИС-ийн Эдийн засгийн сургууль
  • 2014 онд Худалдаа үйлдвэрлэлийн дээд сургуулийг төгссөн.
  • Статистик-эдийн засагч мэргэжилтэй.
  • Эдийн засгийн ухааны магистр.
  • 2003-2004 онд УИХ-ын Тамгын газарт УИХ-ын гишүүний туслах,
  • 2006-2016 онд Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газарт шинжээч, Засгийн газрын референт,
  • 2015 онд Сангийн яаманд Төрийн захиргааны удирдлагын газрын дарга,
  • 2016 оноос Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын Захиргаа, хүний нөөцийн газрын даргаар тус, тус  ажиллаж байжээ.

Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-02-08 220.117.45.23

Төрийн албанд доороос нь эхлээд удаан ажилласан туршлагатай залуу хүн томилогдсон байна. Амжилт хүсье. Би өөрөө Солонгост ажиллаж амьдардаг. Монголынхоо тухай гадаадаас муу мэдээ их л сонсох юм. Энэн шиг сайхан залуусаар хүчээ сэлбэж байгааг хараад ирээдүйдээ итгэх итгэл төрж байна. Харамсалтай нь сонгуулийн өмнө л богино хугацаанд томилогдох байх дөө. Нөгөөдүүл нь сонгуульд дэвших гээд хуулийн хугацаанд багтаж ажлаа өгч байгаа байх л гэж хараад байна

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.126.88.224

ХК-ийн томилгоо давгүй шүү. Ажлаа мэддэг төрд олон жил зүтгэсэн ийм залуучууд гудамжнаас суулт хийгээд орж ирсэн амьтдаас хамаагүй дээр шүү. Ядаж гудамжны хүний эрх ашгаас илүү ёс зүйтэй ажиллана

Avatar

Зочин 2020-02-08 122.201.31.30

Цүнх баригчаас эхэлж

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.170.2

Төрд олон жил зүтгэж байгаа төрийн хар хүн дээ. Амжилт хүсэе. Сонгууль дөхсөн болохоор л ийм хүн тавьж байна. Уг нь дандаа л Ганбодл шиг хүмүүсийг тавих хэрэгтэй байгаа юм даа.

Avatar

Эрдэнэ 2020-02-08 64.119.18.126

Би Сангийн яаманд Ганболд даргын удирдлагад ажиллаж байсан. Хүнтэй маш зөв харьцдаг өндөр ёс суртахуунтай. Цаг маш сайн барьдаг. Бусад дарга нарыг би Ганболд дарга шиг байж яагаад болдоггүй юм бол гэж боддог үлгэр жишээ болсон дарга байсан. Үнэхээр зөв томилгоо болсон гэж бодож байна.

Avatar

bayar hurgie Huk 2020-02-08 64.119.18.126

Хүрэлсүх зөв томилгоо хийжээ. Ганболд шиг залуучуудыг дэмжих хэрэгтэй шүү. б**с долоогч биш ажлаа сайн хийдэг төрийн албан хаагч

Avatar

bayar hurgie Huk 2020-02-08 64.119.18.126

Hurelsukh oboo neg nudee olson tomilgoo hiijee, Tsunh barigch nam dagaj dargiin b**s doloogch nariig bish jinhene turiin albaar yavsan iim zaluusiig demjij gargaj ireh n zuv

Avatar

Zuv 2020-02-08 64.119.18.126

Мундаг залуу ш дээ. Илүү дутуу зан байхгүй даруухан. Энд тэнд хор найруулж явна гэж дуулдаж байгаагүй нэр цэвэр хүн

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.126.89.226

Төрийн алба залуужиж шинэ санаа шинэ технологи нэвтрүүлж хүнд суртал төрийн заваан шат дамжлага алга болношүүдээ. Тэгээд ч цүнх барьдаг нь төрийн нарийн болж чадахгүй.

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.126.89.226

Харин ч залуу хүн болж байгаад баярлаж байна.

Avatar

Хөдөөнийх гэнэ үү? 2020-02-08 121.130.203.118

Хөдөөнийх гэнэ үү? Гарал үүслээр нь ялгаварлан гадуурхахгүй байх Үндсэн хуулиар олгогдсон эрх байдагсан. Харин ч хөдөөнөөс ирээд сайн сургууль төгсөөд, төрд л ажиллаж явсаар өдийд хүрсэн юм шиг харагдаж байна шд. Болж л байна шд. Удахгүй тэгвэл “гэр хорооллынх” гээд албан тушаалд очуулахгүйм байна л даа. Би өөрөө хөдөөнөөс гаралтай. Хотынхон гэж яг юу байдын тэгээд? Яршиг л байна!

Avatar

Hen guai 2020-02-08 64.119.18.126

Ганболд төрийн албаар олон жил явсан илүү дутуу шунал байхгүй. Ажилсан мундаг залуу шүү. Монголын төр нүдтэй л байна

Avatar

Зочин 2020-02-08 103.57.92.103

Ajil zohion baiguulah tal deer ch garguud zaluu daa. Hereg erhlehd olon Jil ajillasan hamt olon am saitai l bdg bsan

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.126.88.230

Нүүрээ нуусан хүмүүс утасны цаанаас юуг нь ч мэдэхгүй байж зүгээр л харлуулах дон тусчээ. Харамсалтай байна.

Avatar

Zochin 2020-02-08 202.4.248.67

Гайгүй сургууль төгссөн юм байна. Манай сайн хүүхдүүд их сургуулийн эдийн засгийн ангид ордог.

Avatar

Зочин 2020-02-08 192.82.71.67

уб хөдөөний улаан хацартнуудад эзлэгдэв ээ гэж хөөрхий

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.179.61

Хөдөөнийхөн их долигонуур яаж хотод суурьшиж, яаж мөнгө олох вэ гэсэн амьтад байх юм. Ухаантай сайн ч цөөхөн байгаа л даа

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.179.61

Албан тушаалд дандаа л рөдөөний,цүнх баригч гарууд томилогддог боллоо.

Avatar

Hul 2020-02-08 136.35.221.138

Зураг олдоогүй юм бхдаа

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.126.88.230

Төрийн томилгоо нүдээ олно гэж энэ дээ. Төрийн албанд нүүртэй, хийсэн ажилтай ийм залуучууд гарах цаг нь болсондоо.

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.126.88.230

МУИС ИЙН ЭДИЙН ЗАСАГТ МУНДАГ ОЮУТАН БАЙСНЫГ НЬ МЭДЭХ ЮМ БАЙНА. АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ЗӨВ БОДОЛТОЙ, ӨӨРИЙН ГЭСЭН ЗАРЧИМТАЙ ЗАЛУУ ДАА. ТОМИЛГОО НҮДЭЭ ОЛЖЭЭ.

Avatar

Зочин 2020-02-08 150.129.140.81

За даа, дэмий л гар байна даа, цунх баригч, бегс долоогч гээд байсан унэн л байна даа

Avatar

Зочин 2020-02-08 66.181.181.61

Бас нэг цүнх баригч, б**с долоогч л байнашт

Avatar

o 2020-02-08 73.181.73.133

Haha bas hudlaa anket boglood oroo biz! Angli Oros Hyatad France geed 10 heltei lol

Avatar

Зочин 2020-02-08 64.119.23.75

Baigal gedeg ug orson yamarch ajil hiij baigaagui hun bna. Yamar kursend irzen um bol doo

Avatar

Зочин 2020-02-08 202.9.40.187

Хэний туслах гэнэ ээ?

Avatar

Зочин 2020-02-08 182.160.34.194

Бегс овоо долгоо юу даа, энэ залуу!!!

Avatar

Ganbold zipd@ 2020-02-08 114.167.26.48

Yamar ch Baigali orchin, ecology, ayalal juulchlaliin mergejliin bus, medleggui hudlaa erguu muu p.izda-g BAOJ-iin TNBD-aar tomilj l baidag, unen erguu, gajig har ork p.izdakuud shuu!!!!!…..

Avatar

Зочин 2020-02-08 58.109.161.167

bolovsrol taaruuhan yum

Avatar

Зочин 2020-02-08 45.51.113.91

Л.Энх-Амгалангийн цэрэгиюм уу? Өмнө нь Батсансар гэж нөхрийг тэр яаманд ажиллуулаад байсан

Avatar

зочин 2020-02-08 64.119.17.170

МУИС төгссөн атлаа дараа нь эрэмбэ доогуур Худалдаа Үйлд Дээд сургууль төгсдөг нь сонин байна

Avatar

Т¿ìýí 2020-02-08 202.9.46.22

Цэнгэл дарга чинь цэвэр унаган англи хэлтэй хүн юм билээ: Нэг удаа англиар илтгэл тавихад нь гадаадынхан англи хэлийг ийм түвшинд сурна гэдэг бол "it`s fantastic", "das ist fantastisch" гээд алгаа ташин үнэхээр биширч байхыг хараад өөрийн эрхгүй бахархах сэтгэл төрж хоёр нүдний минь нулимс сад тавьж билээ.

Avatar

Зочин 2020-02-08 185.26.153.23

Дандаа амьдралын хатуу хөтүүг үзээгүй, гэнэт томорсон, хар залуугаараа хурган дарга хийсэн, дарга нарын цүнх барьж явсан улсууд энэ МАН-д дээшээ цойлно вэ? Ерөнхий сайд Хүрэлсүх, ЗГХЭГ-н дарга Оюунэрдэнэ, намын нарийн Амарбаясгалан, Мөнхбат эд нар гээд Монгол хүнээ дарлагч бүхэл бүтэн хүн сүрэг үүсчээ. You will pay for it. Just wait time is coming…

Avatar

Zochin 2020-02-08 66.181.187.51

Amidraliin gund orj ajillaj uzeegui l hun bn daa

Avatar

Смт 2020-02-08 202.55.188.38

Цэнгэлийг болио боловсрол тааруухан б**с долоохдоо л сайн юм бна. Одоо хятад хэлтэй гээд илтгэл унших вий.

Avatar

Зочин 2020-02-08 192.82.68.190

Hel usgui l nuhur bg sh de

Avatar