Ц.Цэнгэл хоосон хоцров уу? | News.MN

Ц.Цэнгэл хоосон хоцров уу?

Ц.Цэнгэл хоосон хоцров уу?

Ц.Цэнгэл хоосон хоцров уу?

Засгийн газар нэр бүхий 11 хүнийг Элчин сайдад нэр дэвшүүлэхдээ Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамны Төрийн нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байсан Ц.Цэнгэлийг хавчуулж Болгар улсад суух Элчин сайдад санал болгосон.

Гэвч Ерөнхийлөгч Х.Баттулга дээрх 11 хүнийг Элчин сайдаар томилох саналыг түдгэлзүүлснээр УИХ-ын хаврын чуулган нээгдтэл энэ асуудлыг хэлэлцэх боломжгүй болсон юм.

Нөгөөтэйгүүр, Ерөнхийлөгч Засгийн газрын саналыг дэмжээгүй тул дахин зүтгүүлэх боломж ч хомсдож буй тухай яриа улстөрчдийн дунд өндөр авч байна. Ингэхдээ Байгаль орчин, аялал жуулчлалын яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга асан Ц.Цэнгэл Элчин сайдаар томилогдох "шаанс" бүдгэрсэн тухай дуулдаж буй юм.

Гэтэл намынхан нь Элчин сайд болгоно гэж хөөргөснөөр  Төрийн нарийн бичгийн даргын албан тушаалаасаа чөлөөлөгдөж, албаа Д.Ганболдод шилжүүлсэн. Нэг үгээр хэлбэл, буцаад яамандаа очъё гэхэд боломжгүй болсон гэсэн үг.

Уг нь яамны Төрийн нарийн бичгийн даргын алба бол төрийн алба дотроо хамгийн дээд тушаал нь боловч голдог юм уу, өөр албан тушаалд хүч сорьж үзмээр санагдсан уу, Элчин сайдад горилсон нь их санасан газар есөн шөнө хоосон хононо болж, ажил ч үгүй, алба ч үгүй болгож мэдэхээр байна.

Г.ХОРОЛ

 

 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
44
ХахаХаха
5
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

66 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.131.245.6

хахаха ёстой,,, ёстой,, Цэнгэл гуай таныг MGL төр авахгүй гэж бна, Адуугаа уяа

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.70.41.2

хаха ёстой их санасан газар 9 хоног хоосон гэдэг боллоо. Одоо суусан дээрдээ. Олон жил төрд өндөр албан тушаал хашлаа хийж гийгүүлсэн юм л алга.

Avatar

tsebyyn tsag-guilagchidiin zg 2020-02-07 64.208.156.226

2020 onii songuuli erunxiilugch soligdtol

Avatar

дипломат 2020-02-07 59.153.113.216

3 их гүрэнд, ялангуяа ОХУ ба БНХАУ-д суух элчин сайд нар нь жинхэнэ мэргэжлийнх байх хэрэгтэй. Бусад улсад бараг хүн суулгах хэрэггүй дээ. Ёс төдий харилцатай байна.

.

Avatar

Irgen 2020-02-07 70.181.123.238

Nasaaraa turiin nereer uuruunhuu Amin zuulgiig arvijuullaa. Odoo zailsan ne deer shyydee.cagergej baina ,neg udur turiin munguur her hen bayajsaniig chine shalgah baihdaa

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.212.117.75

63-ТАЙ ТЭТГЭВЭРТЭЭ ГАРСАН ХҮН ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

0000 2020-02-07 202.55.191.205

ene neg gainuud odoo tetgevertee garaajee. hiisen buteesen yum bhgui neg l ih alban tushaal muruudsen GULIISEN HULGAIJ NAR.

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.55.188.86

Цэнгэл одоо болноо,тэтгэвэрийн нас чинь талийгаад дууслаа,залуучууд хойч үеийхэндээ зайгаа тавьж өгөөчээ,Одоо болоо юм биш үү?

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.212.119.199

Гадаад оронд Улс төлөөлж байгаа хүмүүсийг ядаж царай зүсийг нь харж сонгож томилж болдоггүй юм уу? Энэ Цэнгэлийн царай гэж УЛААН АЛКААШ!!!

Avatar

hahahahhahaha 2020-02-07 66.181.179.119

hahahahah

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.57.95.191

Цэнгэлийг Элчин сайдаар томилоход болохгүй нь ч юу байхав.Харин хоёр зүйлийг анхаарахгүй байж болохгүй.Нэгдүгээрт,Бүрэнбаяр гэдэг хүнийг нас хэтэрсэн гээд эргүүлж татсан гэсэн.Хэрэв үнэн бол энэ нь хүнийг яс,үндэс, гарал үүслээр нь ялгаварлан гадуурхсан гэмт хэргийн шинжтэй үйлдэл болно. Учир нь Цэнгэл бас л нас нь хэтэрсэн.Хоёрдугаарт,Цэнгэл англи хэлний мэдлэгээ эрс сайжруулахгүй бол зөвхөн Цэнгэл биш Монголын дипломат алба гадныхны шог ярианд орно.Бүрэнбаярын англи хэл бараг унаган хэл нь.

Avatar

deren 2020-02-07 64.119.18.58

tsengel boloh l hun , harin diplomat alband ajillaj uzeegui naiz nuhud ah duu ur huuhed bol ulsiin ner hunded ih l gai chireh bhdaa ,hen negnii shahaas diplomat alband ogt hereggui turuucheesee ulsiin ner hundiig shavart buur jorlongiin ylgadast hutgaj duuslaa shuu!!!

Avatar

Иргэн 2020-02-07 202.21.108.146

Ямар учраас Цэнгэлийг гоочлоод байгаа юм бэ ???
Шудрага биш байна. Нямдорж, Улаан, Лундаажанцан гээд олон хүн өндөр төрд эрх мэдэлтэй дарга хийж л байна. Чадал, чадвар нь коммент бичдэг залуусаас хамаагүй илүү…

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.229.120.30

сэтгүүлзүйг гутаасан ийм хогийн юм бичиж байгаадаа ичдэггүй юм байх даа?

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.229.120.30

мэдлэг чадвартай хүнийг төр ашиглах нь зөв.

Avatar

Зочин 2020-02-07 192.82.74.131

Ter n der

Avatar

зочин 2020-02-07 202.179.26.193

Одоо тэтгэвэртээ суусан дээр дээ. мэдлэг чадвар гологдож байгаагаа ойлгох хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.188.147

Одоо тэгвэл хэдэн адуугаа л компорпүүшндээд яваад байж дээ

Avatar

Зочин 2020-02-07 139.5.217.95

энэ хүн хар тамхи зөөхгүй, хийх ёстой юмыг нь хийгээд гарна. Аль дээр үеийн бичлэг тавиад хүний ул шагайгч гэж үүнийг хэлдэг. Гөлөгнүүд

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.9.46.9

Цэнгэл өвөө тэтгэвэртээ суу. Одоо болоошдээ. Төрийн буянаар түнтийтлээ баяжлаа

Avatar

Зочин 2020-02-07 207.6.112.23

Tunnii shivshig bolj bolchood odoo gudmandaa garah zag bolson

Avatar

Зочин 2020-02-07 182.160.0.191

Цэнгэл төрийн буянаар маш их хөрөнгөжсөн өвгөн эндээ сууж мөнгөө үржүүл. Элчингээр залуусыг явуулаа.

Avatar

Зочин 2020-02-07 172.58.23.140

Тэтгэвэртээ гарч ач зээгээ хардаа.

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.244.109.90

Цэнгэл тэтгэвэртээ гараад амар сууж байхгүдээ. Чадвар тун муутай шүүдээ

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.212.119.239

Баттулгын өөрийнх нь оруулж ирсэн хоёр элчингийн санал онигоо болохоор амьтан байсан биз дээ. АН-х нь гишүүн, Үндсэн хуулийн цэцээс салахгүй зууралдагч Цогтоогийнх нь охин ч тууж явах шиг. С.Эрдэнийх нь шахаас

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.20.210

Одоо энэ Цэнгэл болноо. Хангалттай их гударлаа. Юманд хэмжээ хязгаар гэж даанч баймаар даа!!

Avatar

Хөөрхий 2020-02-07 103.26.195.44

Шөнө зүүдлээд босч явдаг, зөнөг залгасан гэсэн зайлуул…

Avatar

Зочин 2020-02-07 192.82.74.172

хэдэн гүүгээ өөрөө шаана уу азаргаар шаалгуулна уу тэр л ажилаа хийл дээ юун элчин бэ

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.229.120.30

сэтгэцийн эмнэлэг, эсвэл архины эмчилгээнд яв. сэтгэл мэдрэлийн өвчтэй хүмүүс коммент бичдэг болжээ!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.229.120.30

архины эмчилгээ, эсвэл сэтгэцийн эмнэлэг рүү яв. Сэтгэл мэдрэлийн өвчтэй хүмүүс сэтгэгдэл бичиж голоо зогоодог болжээ!!!!

Avatar

Zochin 2020-02-07 64.119.17.234

Ene hun angli helguigees gadna turiin ajliin yamar ch chadvargui hun. Yahaaraa zugeer mungutei, yaria huuruutei, humuusiin ar uvriig zohitsuulj ugdug iim panzchinguud turiin hamag deed albaar damjaad guigeed baidag bainaa. Bolovsroltoi mundag zaluuchuudaa demjeechee.

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.26.193.78

Өөрийнх нь дуртай гүүн дээр нь гарга. Тэндээ сайн ажиллах хэрэгтэй. Юмыг яаж мэдэх вэ? Хурдан унагатай болох ч юм бил үү!

Avatar

зочин 2020-02-07 124.45.101.202

Ийм мэт насжсан, 60 гаруй настай, хэт хуучинсаг үзэлтэй, олон арван жил төрийн байгууллагад дарга, захирал нэртэй суусан, мэдлэг чадвар муутай, оросоос өөр гадаад хэл мэдэхгүй, хөрөнгөжсөн, хов хэрүүлээр голдуухан ажоаа явуулдаг, ну-а мэтээ санхүү ня-богоор ажиллуулдаг, ну-а нартайгаа татвар төлөгчдийн мөнгөөр гадаад орнуудаар аялан зугаацдаг хөгшчүүлээсээ МАН хэзээ салж ангижирч огцруулах вэ?

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.9.47.21

ичих нүүргүй шуналтан юм даа.Заавал ийм байдалд өөрийгөө оруулж гэр бүл ах дүү үр хүүхэд ач зээгээ эвгүй байдалд оруулах ямар хэрэг б.на даа.

Avatar

zochin 2020-02-07 73.51.245.247

obgon odoo bolnoo

Avatar

Кккк 2020-02-07 192.82.73.163

Их санасан газар гэдэг шиг.. Тэгээд ч мэргэжлийн хүн томилох нь зөв өө

Avatar

иргэн 2020-02-07 192.82.78.70

Дипломат хүн зөв хүн байх ёстой. Хэл мэддэг гээд нэг аманцар ар өврийн хаалгаар ах, эгчийн буянд орж ирэгсэд хэрэггүй. Зөв хүмүүжилтэй өөрөөр хэлбэл соц үеийн хүмүүжил бүхий хүн л байх хэрэгтэй байна. Амин хувиа бодохгүй мөнгөний хойноос хөөцөлдөхгүй гэсэн үг. Элчин сайд өөрөөр заавал хэл мэдэх албагүй. Албан ёсны орчуулагч протоколтой, хяналттай байдаг учир. Хэл мэддэг хүн гээд хаа хамаагүй явж,амиа бодоод бүр тамхины дамын наймаа хийгээд байвал яахав. Одоо тийм л байгаа шүүдээ.

Avatar

Tsengel uvgun 2020-02-07 114.167.26.48

Tsengel hugshin zunug tugtsug odoo idej, uuj, zavshij, hulgailj bolno shdee, Bulgandaa ochij malaa mallaad, tetgevertee garaad nam gum amidar p.izda, Tsengel har erguu p.izdad elchin saidiin alba heterhii ahadna, turiin albanaas z**l hugshin p.izdakuudaa!!!!!…..

Avatar

аа 2020-02-07 62.232.45.166

1-рт, Төрөөс төрсөн тэрбумтан Цэнгэл одоо болно, хувийн салбарт юм хийгээд явна уу, тэтгэвэртээ сууна уу, яадагсанж, ямартай ч маш их хүнд сурталтэй ийм бүдүүн тарган том дарга нарыг Төрөөс зайлуулах цаг нь болсон. 2-рт, ЭСЯ-нд ажиллачих чадварлаг залуус язганаж байна. Мэрэгжлийн дипломат залуус зөндөө. Бүр болохгүй бол дипломатын түргэн сургалтад хамруулаад явуулчих Цэнгэлээс хавьгүй илүү залуус олон. Төр ялзарсны жишээг Цэнгэлтэй холбоотой энэ асуудлыг шийдэж чадахгүй байгаагаас харагдана.

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.178.142

Цэнгэл ах Элчинг өлхөн хийнэ. Ямар ч асуудал байхгүй. Та бүү санаа зов!

Avatar

б 2020-02-07 103.229.121.12

Яадаг муу шунал вэ. Одоо болноо. 60 гарчихаад тэтгэвэртээ суувал таарна.

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.126.89.248

Цэнглиш ээ, Инглишээ сайн сурчихаад дараа нь ЭСЯ-нд ажилла.

Avatar

иргэн 2020-02-07 192.82.78.70

Болгар улс ангилиар ярьдаггүй. Манайд ирж байгаа элчин сайдууд бүгд Монголоор ярьдаггүй.

Avatar

Зочин 2020-02-07 207.6.112.23

Tegvel ter uhsen uliigee hiij UN-iin hural deer Mongol ulsiig shivshig bolgoj Zenglish-eer yarij tenegtsiin?? Mongolooroo l yarihgui.

Avatar

dunhuu 2020-02-07 103.240.241.110

АН БАТЦЭЦЭГ УРГАМАЛЦЭЦЭГ ГЭЖ 2ХҮҮҮХЭН ГАДНААС ТОМИЛУУЛСАН ЦЭНГЭЛЭЭС ЮУГААРАА ИЛҮҮ ЮМ? 2ХҮҮХЭН ДИПОЛМАТ МӨН ҮҮ ЯМАР ХЭЛТЭЙ ЮМ ЯАСАН ХАНАЖ ЦАДДАГГҮЙ ИХ ШУНАЛ ВЭ? ГХЯ МАН-Р ДҮҮРЭН БОЛОВСОН ХҮЧИН БАЙХАД ТЭНГЭР ЧИНГҮҮНДАРЬ 3ХЭЛТЭЙ ЗАЛУУСААР ТОГЛООД ХАНЖ ЦАДААГҮЙ ЮУ

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.185.64

энэ хүний эсрэг нэг этгээд л иймэрхүү мессеж хаяулаад байна даа

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.176.201

Арын хаалганй авилгачдыг ингэж хашраах нь зөв төрд хамгийн хэрэггүй хар гай

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.185.64

хүний адаг минь амаа мэдэж солиороорой

Avatar

Amar 2020-02-07 182.160.39.145

Ц.Цэнгэл монголын төрд гай бололгүй Миеэгээ дагаад морио уралдуулж байсан нь дээр ээ.

Avatar

Зочин 2020-02-07 49.0.218.33

Ерөнхиылөгч ёстой зөв шийдвэр гөргажээ.

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.185.64

энэ хүн үнэхээр төрийн ажлын мундаг туршлагатай хүн дээ

Avatar

Уншигч 2020-02-07 66.181.183.187

тийм шүү. социализмын үеийн хүн дээд боловсрол эзэмшвэл үсрээд л Цэнгэл дарга мэт шиг орос хэлтэй байгаа. хувь хүн хийсэн бүтээснийг нь мэдэхгүй хий шүүмжлэгч аманцрууд олон болж.

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.18.165

Туршлагатай ийм сайн гэсэн авлигчин ацнуудаас болж Монгол улс дампуурч байгаашдээ мэнгэт лүндаа эд нар ч орно

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.9.41.19

Manai. Bulgan. aimagiin. Mogod. sumiin. hun. HISHIG ONDOR. MOGOD. HOERIIG. ZASMALAAR. CH. HOLBOJ. CHADDAGGUI. ESTOI. HOGIIN. HAMGIIN. HUDALCH. GESHIIN

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.21.153

Энэ намынхны санаа гэж

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-07 103.57.94.215

ЦЭНГЭЛ ОДОО ХУЛГАЙ ЛУЙВРААР, ТӨРӨӨС ТЭРБУМТАН БОЛЖ ЦАДАЖ ХАНАВАЛ ХАНАХ БОЛСОНДОО, ЗАРИМ ЛУЙВРЫН ТОМ ХЭРЭГ НЬ ШАЛГАГДАЖ ЭХЛЭХ БОЛОХООР 4 ЖИЛ ГАДААДАД ЗУГАТААХ ГЭЖ БУЙ ГЭЦГЭЭХ ЮМ, ТЭТГЭВЭРТЭЭ ГАРААД, ГЭРТЭЭ ГЭДСЭЭ ИЛЭЭД ХЭВТЭЖ БАЙХГҮЙ ДЭЭ, ЮУ ДУТАНА ГЭХЭВ ДЭЭ:

Avatar

Зочин 2020-02-07 139.5.216.96

ОДОО 63 НАСТАЙ ХАНАТЛАА АВИЛГАЛ АВЧ БАЯЖСАН ОДОО ҮХЭХ ХҮРТЭЛ НААД МӨНГӨ ЧИНЬ ЧАМД ХАНГАЛТТАЙ.ОДДОО ЗАЙЛСАН НЬ ДЭЭР.ЗАЙЛ.МАН-ЫНХАН 2020 ОНЫ СОНГУУЛИЙН ДАРАА ИХЭНХ ШОРОН РУУ ЯВНА. ХАРААРАЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.185.64

чи л хэрэгтэн болох вий

Avatar

Болд 2020-02-07 66.181.161.95

За баяртай Довчоон. Сахал Цэнгэл зэрэг нэмэхийн ѳмнѳ гэгч боллоо доо.

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.57.92.142

энэ .. өвгөн .. энэ .. албанд ..тэнцэхгүй … Өндөр.. боловсролтой.. залуусаа .. явуулаач.. хатуу .. гэрээ байгуул..авлига ..хар ..тамхи ..
улсын.. нууц ..задруулах.. зэрэг .. заалтыг..оруулах..

Avatar

Зочин 2020-02-07 124.158.107.35

энэ нөхөр оросод архи яаж уух сургууль төгссөн байх , хамт төгсөгсөд нь дуракийн гайхдаг юм билээ

Avatar

Зочин 2020-02-07 124.158.107.35

энэ дуракаар одоо юу хийнэ энэ нам энэд ямар өртэй юм ер нь юу ч мэдэхгүй юу ч хийхгүй насаараа төрийн хоол цусаллаа болоо юм бишүү

Avatar

Иргэн 2020-02-07 59.153.114.88

Монгол төр ямар аргачлалаар ажиллаад байгаа нь их сонин байгаа?!

Avatar

zochin 2020-02-07 122.201.31.71

teneg ovgon tom tenegtjee odoo chini shal oor ue ok

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.170.71.154

Do you speak Tsengelish?

Avatar

mnbMBC 2020-02-07 202.9.40.29

morid ruu yavuul

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж