Монгол улс гэрээгээ зөрччихөөд, санхүүжилт гуйв | News.MN

Монгол улс гэрээгээ зөрччихөөд, санхүүжилт гуйв

Хуучирсан мэдээ: 2020.02.07-нд нийтлэгдсэн

Монгол улс гэрээгээ зөрччихөөд, санхүүжилт гуйв

Монгол улс гэрээгээ зөрччихөөд, санхүүжилт гуйв

Монгол Улсад хэрэгжиж буй Олон улсын валютын сан /ОУВС/-гийн Өргөтгөсөн санхүүжилтийн хөтөлбөр энэ 2020 онд дуусна. Тус хөтөлбөрийн хүрээнд олон улсын банк, санхүүгийн байгууллага болон донор орнуудаас нийт 5.5 тэрбум ам.долларын санхүүжилт хийгдэх тохиролцоотой. Үүнийг задалж харвал, ОУВС Монголд дангаараа 434.3 сая ам.доллар, Дэлхийн банк, Азийн хөгжлийн банк, Европын сэргээн босголт, хөгжлийн банк, Япон, Солонгосын Засгийн газар нийтдээ гурван тэрбум ам.долларын санхүүжилтийг олгохоор болсон.

Хөтөлбөр хэрэгжиж эхэлснээс хойш:

  • ОУВС-гаас 217.33 сая ам.доллар
  • Дэлхийн банк, Олон улсын сэргээн босголт, хөгжлийн банкны хоёр удаагийн санхүүжилтээр 220 сая ам.доллар
  • Азийн хөгжлийн банк 500 сая ам.доллар
  • Японы Засгийн газар 283 сая ам.долларын санхүүжилт олгосон байна.

Нийтдээ Монгол Улс Өргөтгөсөн санхүүжилтийн хөтөлбөрийн хүрээнд нэг тэрбум 220 гаруй сая ам.доллар санхүүжилтыг авч чаджээ. Харин үлдсэн санхүүжилт нь хэзээ олгогдох нь Монгол Улс санхүүгийн хэр сахилга баттай байхаас шалтгаална. ОУВС-гийн тухайд Монгол Улс ахмадуудын тэтгэврийн зээлийг төрөөс нэг удаа тэглэх шийдвэрийг гаргасантай холбоотойгоор Ройтерс агентлагаар дамжуулан шүүмжилсэн удаатай. Тодруулбал, Монгол Улсыг хариуцсан ОУВС-гийн Ажлын хэсгийн ахлагч Жэфф Готлиб Ройтерс агентлагт илгээсэн мэдэгдэлдээ “Монгол Улс ОУВС-тай байгуулсан гэрээгээ зөрчсөн. Тэтгэврийн зээлийг цуцлах энэ санал 2017 онд ОУВС-тай Засгийн газар тохиролцон хэрэгжүүлж эхэлсэн хөтөлбөртэй нийцэхгүй байна. Эрх баригчдын популист амлалт Монголын ДНБ-д эзлэх өрийг 2 хувиар нэмж, инфляц, төгрөгийн ханшид дарамт учруулна" гэж анхааруулсан.

Харин энэхүү анхааруулгад хариу болгон Монгол Улс чухам яагаад тэтгэврийн зээлийг тэглэх болсон шалтгаан, тайлбар, тодруулгаа Монгол Улсад суугаа Япон Улсын Элчин сайдтай уулзах үеэрээ УИХ-ын дарга Г.Занданшатар тайлбарлажээ. УИХ-ын дарга Г.Занданшатар хоёрдугаар сарын 5-нд Япон Улсаас Монгол Улсад суугаа Элчин сайд Кобаяши Хироюкитой уулзах үеэрээ тэтгэврийн зээлийг тэглэх шийдвэрээ тайлбарлахын сацуу Өргөтгөсөн санхүүжилтийн хөтөлбөрийн санхүүжилтийн II хэсгийг олгох асуудлыг шийдвэрлэхэд дэмжин ажиллахыг хүссэн.

"Нийт тэтгэврийн зээлийн 86 хувь нь иргэдийн хэрэглээнд, үлдсэн нь сургалтын төлбөр, автомашины лизинг болон бизнесийн санхүүжилтийн зорилгоор зарцуулагдсан байна. Жилийн 15 орчим хувийн хүүтэй энэ төрлийн зээлийг амьдралын баталгаатай, хангалуун амьдарч буй ахмадууд авдаггүй. Зөвхөн бага орлоготой, нийгмийн халамж зайлшгүй шаардлагатай ахмадууд авч байгааг судалгааны дүн харуулдаг. Нөгөө талд, бүх ард түмний өмч болох байгалийн баялгийн үр ашгийг хүн амын цөөн хэсэг нь хүртэж, хэт тансаг амьдарч буй шударга бус байдлыг цэгцлэх ёстой. Мөн тэтгэврийн реформыг хийхийн тулд тэтгэврийн санг чөлөөлөх шаардлагатай. Энэ мэт олон шалтгаанаас үүдэлтэй, байгалийн баялгийг ард түмэнд тэгш хүртээх, нийгмийн тэгш бус байдлыг арилгах, нийгмийн эмзэг бүлгийн ахмадуудаа халамжлах үүднээс сайтар судалж, боловсруулж, авч хэрэгжүүлсэн бодлого шийдвэр" хэмээн Г.Занданшатар тайлбарлаж, Монгол улсын томоохон хандивлагч Япон улс энэхүү шийдвэрийг ойлгож, ОУВС-гийн хөтөлбөрийн хүрээнд орж ирэх дараагийн санхүүжилтийг шийдвэрлэхэд дэмжлэг болохыг хүсчээ.

Энэ нь Монгол Улсад ОУВС-гаас орж ирэх дараагийн санхүүжилт ямар их хэрэгтэй байгаа нь харагдана. Өнгөрсөн хугацаанд гадаад хөрөнгө оруулалт саарсан ч валютын ханш огцом өсөөгүй нь ОУВС-гаас орж ирж байсан санхүүжилтийн үр дүн юм. Харин тус сангийн хөтөлбөрийн санхжүүжилт гацвал төгрөгийн ханш улам унах эрсдэл хүлээж буй.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ХахаХаха
16
ТэнэглэлТэнэглэл
9
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ман 2020-02-07 202.126.88.55

Алтаа татваргүй болгоочээ доллар чинь нөөц биш л дээ алт л нөөц

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.212.116.235

Валютын сан эдийн засгын алуурчидтай хамтардаг

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.180.108

Тэнэг

Avatar

Bbh 2020-02-07 202.9.40.72

Yum unshij meddeggui hunii ugeer setgedeg iim ard tumentei uchraas l uls turchid ni taarsan taar shiudai baidag yum.

Avatar

зочин 2020-02-07 202.126.89.221

Хаха. Хатуу нөхцөлтэй зээлж авсан мөнгөө сонгуулийн амлалтанд тараагаад өгчихдөг ийм урагшгүй удирдлагатай улсад мөнгө өгөөд байдаг цаадуул нь ч яачихсийн.. 😡 Авсан мөнгөөрөө ганц баялаг бүтээдэг, улсаа тэжээдэг үйлдвэр бариад хүнээ ажилтай, орлоготой болгочихдоггүй яасан ч увайгүй алмасууд юм? Цүү цүү.. Тэнэгүүдийг тэнгэр ниргэх болтугай! 2020 онд арчина аа та нарыг! МАНАН-гийн бүх нэр дэвшигчдийг дэмжихгүй!

Avatar

Популист уудаа 2020-02-07 180.49.184.34

Ичихэд булчирхайгүй ширэн нүүртэй юм аа, улсаа авч явж чадахгүй, мөнгө захиран зарцуулах чадваргүй, төсвийн мөнгийг бүх бололцоогоор гулруулдаг төрийн түшээд минь та нарын 30 жил Монгол улсыг бүх байдлаар ухрааж байгаагаа яагаад ойлгодоггүй юм бэ. Улс орноо бие даах чадваргүй байлгах бүх зүйлийг хийж байгаа та бүгд далдараасай.

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.161.96

Tenegiin dotor amgalan gej.Zandanshatar uls ornoo medej baigaa yum bn uu.

Avatar

Муу удирдагч 2020-02-07 66.181.177.136

Гадаадын хоронго оруулалтыг хязгаарлах хууль батлуулж нэг Гай Болсон одоо ийм Балай хууль батлуулаа !!! Эдийн засгийн а******н

Avatar

зочин 2020-02-07 66.181.176.203

ичээч , ахмадыг ялгаварлахаа больчих гэж ахмадууд өөрсдөө хүртэл гуйгаад дийлээгүй

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.18.213

Хөөе аль ядарсан ахмадуудыг алагчилчихаад юугаа донгосоод байна аа. Тэр хийсэн судалгаа чинь хаана байна аа. Хүү зээл төлөх боломжтой нь зээл авдаг шүү дээ. Тэнэг ээ

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-07 64.119.17.189

Усан тэнэг УИХ-ын дарга. Ичих нүүрэндээ илэг наасан этгээд. Монголын нэрийг хөөддөж байна даа.

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.229.121.42

Улс орноос царай алдаж гуйлга гуйх байсан юм бол юу хийж ахмадуудаа хооронд нь талцуулж өр тэглэх тогтоол шийдвэр гаргасан н**ш вэ! Ямар нүүрээр мөнгө гуйгаад алиагаа алдаж сууна даа.Үнэнг хэлэхэд Баттулга та хоёрыг чадваа хөөрхий.Улс төрийн тоглолтонд жраахай байна даа Занданшатар аа!!

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.184.81

Ichdeggui pizduu gahai ve

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.22.57

Ийм гахайнуудаас хурдан салах юмсан.

Avatar

zocgin 2020-02-07 103.212.118.13

teneg amisgaanuud shuu

Avatar

Зочин 2020-02-07 122.201.31.236

Хуцдаг муу гахай вэ. Хамгийн боломтой ахмадууд нь их хэмжээний зээл авдаг юм. Ихэнх ахмадууд зөвхөн цагаан сар, эсвэл сургууль цуглах үеээр л зээл авна. Бумад үед авч чадахгүй шүү. Занданшатар н**ш минь чи хөгшчүүлийг алаг үзэн ялгахгүй шүү.

Avatar

Энхээ 2020-02-07 202.55.188.43

Ичих булчирхай байдаг бол гэрээгээ зөрччихөөд мөнгө гуйх нүүр модоншатарт байхгүй байхаа

Avatar

Иргэн 2020-02-07 103.229.121.176

Тэтгэврийн зээлийг хангалуун амьдралтай ахмадууд авдаггүй гэж Занданшатар худал тайлбарласан бн. Сахилгатай хариуцлагатай авсан тэтгэвэрийнхээ хэр хэмжээг тооцож зөвхөн өөртөө зөв зарцуулж чаддаг, зээл авсан бол хугацаанд нь төлөх ёстойг мэдэрдэг ахмадууд энэ үед зээлгүй байсан. Харьцангуй бага тэтгэвэр авдаг ахмадууд ч зээл авдаггүйг бэлэн судалгаа харуулж байгаа.Занданшатар э/з-ч мэргэжилтэй гэх боловч энэ удаа том ноцтой алдаа гаргасан. Юун УИХ-ын дарга амьд мануухай.

Avatar

б 2020-02-07 103.229.121.12

Ёстой нөгөө ОРК чинь сууж байна. Ямар ч ёс зүйн болон дипломат ёсны анхан шатны мэдлэг байхгүй гахай вэ. Хөлөө ачиж суучихаад тэнэгтэж өгөх юмаа. Баянхонгорынхон Хүүкийн утсан хүүхэлдэй энэ малаа авбал таарна.

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.179.24.77

БИ ТЭГЭЭД ЭНЭ ЗУРГАН ДЭЭРЭЭС НЭГ ЮМ ЮУ Ч ОЙЛГОСОНГҮЙ. ЭНЭ МАНАЙ ЗАНДАНШАТАР ДАРГА ЮМ ГУЙГААД БАЙГАА ЮМ УУ ЯПОН ЭЛЧИН НЬ МАНАЙ ДАРГААС ЮМ ГУЙГААД БАЙГАА ЮМ УУ? ИЧИМХИЙ БОССООС ЭРЭЭ ЦЭЭРЭЭ АЛДСАН ХҮҮХЭН ХӨЛӨӨ АЧЧИХААД НЭГ ИНГЭЖ ТААХАЛЗАН БАЙЖ МӨНГӨ САЛГАДАГ Л БАЙХ. ГЭРЭЭГЭЭ БИЕЛҮҮЛЭЭГҮЙ БАЙЖ ЮУНДАА Ч ИНЭЭДЭГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.179.24.77

ХҮРЭЛСҮХ Ч НЭЭХ ИХ ХҮЧЛЭЭГҮЙ БАЙХАА. ХАМАГ ЛАЙ НЬ ӨӨР ДЭЭР НЬ ИРНЭ ГЭДГИЙГ МЭДЭЖ БАЙСАН. БАТТУЛГА ЗҮТГҮҮЛЭЭД ЗАНДАНШАТАР ТЭНЭГТЭЭД ДЭМЖЧИХСЭН. САНАЛ БАРАГ 3-НЫ ХОЁРООР ГАРСАН БОЛОВ УУ. ХҮРЭЛСҮХ ХҮРЭЛБААТАРТАА БИ БАТТУЛГАД ҮГҮЙ ГЭЖ ХЭЛЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА. ЧИ НЭГ ГАРЦ ГАРГАЛГАА ОЛООРОЙ ЧАМД ДААТГАЛАА ГЭСЭН. ХҮРЭЛБААТАР Ч САЙН ХАРИУЛТ ӨГЧ БАЙГАА. АРГАГҮЙ НЭГ ЭЗ-ГЧ ХҮН ШИГ ЗАГНАЖ БАЙГАА. ЭНЭ НЭГ ЗАНДАНШАТАР ГЭЖ ЯАЖ СЭТГЭХЭЭРЭЭ ИНГЭЖ МАНИАСАА ДОР СЭТГЭДЭГ ТЭГЭЭД ИЧИХ Ч ҮГҮЙ МӨНГӨ ГУЙГААД ЯВЖ БАЙДАГ БАЙН

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.178.168

тэнэг гахай шү

Avatar

ZOCH 2020-02-07 192.82.78.64

Teneg shiidveree tsutslaach !!! Hooson amlalt uls orniig sunuuj bui humuus !! Bolovsorolgui ard tumen yas gordson shig bolj

Avatar

Alban ajil.n humuus 2020-02-07 106.129.126.89

Alban ajil.n humuus yalanguya teriin emnees buyu niitiin alband ulsiin emnees ajil hiideg hen ch bai…helee achij suuj ogt bolohgui …teriin yos zuin alba gej. bdag bmaar ym

Avatar

Ард 2020-02-07 202.72.245.123

Тэнэг шийдвэрээ өөрсдөө цуцалж чадахгүй бол уяаны ноход тэр ЦЭЦ-ээрээ цуцлуулаач

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.126.89.149

Япон сайдыг ичээчихлээ. Хүний өмнөөс ичих ч эвгүй эд дээ. Даан ч манай дарга нар үүнийг мэдэрхээ болиод удаж байна. Яана даа цөмөөрөө. Дээшээ тэнгэр хол…

Avatar

Бэба 2020-02-07 49.0.212.121

1. Тэтгэвэрийн зээлээ хэдэн жилээр авч банкинд хийчихээд гадаадад амьдарч байгаа хүнийг мэдэх юм байна.
2. Төлж чадах нь л авдаг, чадахгүй нь айгаад авдаггүй.
3. Хаан банкны өрийг улсаар хаалгаад хувьчилж авсан гэнэ лээ.

Avatar

Зочин 2020-02-07 121.160.213.22

Монгоын алөнцарууд нээх хөлөө ачаад сууна ичиж үхмээр наад хүнжэсээ жаахан сур лалара

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.9.46.2

5 сард дуусах гэж байгаа хотолборийн хурээнд 4 тэрбум доллар одоо ч авс амжихгуй байхоо. Гол нь ОУВМ огох ч угуй байх. Яахав дээ оорсдоо сазилга баттай байж чадахгуй популистууд ард тумний амьдралвг бодохгуй ингээд алапд орзино биз. З.Энхболд ОУВС-ын зээлээр яах гэсийн энэ засаг л авна гэж аваа биз дээ гэж тэнэгтсэн шуу дээ.

Avatar

Ард 2020-02-07 202.72.245.123

Тэр ЗИ бэлтрэг-д Монгол улсын хувь заяа огтхон ч хамаагүй

Avatar

ГУЙЛГАЧНЫ ОРОН 2020-02-07 202.126.89.131

ЗАНДАНШАТАР ГУАЙ МӨНГӨ ГУЙХ ГЭЖ БАЙГАА ХҮН ШИГ БИШ , ГУЙЛГАХ ГЭЖ БАЙГАА МАЯГТАЙ ХӨЛӨӨ АЧААД , ИХЭМСЭГ ХАРАГДАЖ БАЙНАА !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.188.252

ИЧИХ НҮҮРГҮЙ ГУЙЛГАЧИН СЭТГЭЛГЭЭТЭЙ НОВШНУУДАД ДАХИЖ БИТГИЙ САНХҮҮЖИЛТ ӨГӨӨСЭЙ

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.188.252

ОУВС-ААС ДАХИЖ БИТГИЙ САНХҮҮЖИЛТ ӨГӨӨСЭЙ. ЗӨВХӨН ӨӨРСДИЙНХӨӨ УЛС ТӨРИЙН ЭРХ АШГИЙН ТӨЛӨӨ УЛСЫНХАА ЭДИЙН ЗАСГИЙГ ХОРЛОН ПОПУЛИЗМ ХИЙДЭГ ЭДГЭЭР НОВШНУУДЫГ ДАХИН УЛСАА ХОРЛОЖ ХООСОН ПОПОРЧ ЧАДАХГҮЙ БОЛТОЛ НЬ СУРГАМЖ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Иргэн 2020-02-07 103.212.119.120

Намуудад дандаа гуйлгачингууд байдаг нь гачлантай. Дэл сул юм байвал хулгайлна ,луйвардана ,дээрэмдэнэ, гуйлгачилна. Гайхалтай.

Avatar

Үндсэн хууль 2020-02-07 202.179.25.80

Үндсэн хуулиндаа гуйлгачлж амьдрахыг хориглоно. Тэгсэн дор үхцэн нь дээр гэж зааж болохгүй юү

Avatar

уншигч 2020-02-07 66.181.169.116

яасан ч ичих нүүргүй юм бэ дээ. хар хайрцагны бодлого байхгүй болсны хар гай ямар ч засаг хэн гуай ч гарсан гол зарчмаасааа бодлогоосоо ухардаггүй, хазайдаггүй байх хэрэгтэй байна шүү хэдэн улстөрчид арьсаа бодож тэнэг тэнэг юм хийхийг хуулиар тас хорих нь зөв. эрүүл мэнд боловсрол чинь нэн түрүүнд тавигдах салбар болоод байна одоо анхаарахгүй бол аль хэдийн хожимдоод байна. хүүхдүүдийн хүмүүжил дордсон. эмнэлэгт хэвтэхэд ихэнх эм тариаг гаднаас авхуулдаг энэ мэт асуудал маш их банйа

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-07 202.126.89.131

МОНГОЛЧУУД БИД СҮҮЛИЙН 300 ЖИЛ ДАНДАА ГУЙЛГААР АМЬДАРСАН ХАР ТҮҮХТЭЙ УЛС !!! ЭНЭ НЬ ГЕНИНДЭЭ ШИНГЭЖ , АРИЛХАА ӨНГӨРЧ ДЭЭ !!! ОДОО ЭХ ОРНЫХОО ГАЗАРААР ДЭНЧИН ТАВИХААС ӨӨР ЗАМ БАЙХГҮЙ !!!

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.57.95.184

САНХҮҮЖИЛТ БҮҮ ӨГӨӨСЭЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-07 180.149.93.14

ОУВС-ГИЙН ӨМНӨ УЙЛААД, МӨЛХӨӨД ГУЙХ ЦАГ УДАХГҮЙ ИРНЭ ЭЭ МОНГОЛЯЛНАЧУУД АА…

Avatar

Зочин 2020-02-07 203.91.115.42

Баттулга Хүрэлсүх 2 мэдсээр байж яагаад ийм эрсдэлтэй ахмадаа алагчилсан шийдвэр гаргаваа

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.24.7

Баттулга улс о рныг хнүд байдалд оруулчихлаа даа.

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.17.88

Ямар ч гарцаагүй үндэслэл, гоё сайхан зорилт байлаа гээд ОУВС-тай байгуулсан гэрээгээ дур мэдэн зөрчсөн нь буруу шүү дээ! Одоо мянга тайлбарлаад яах вэ дээ! Унасан бөхөд шалтаг мундахгүй! Ийм "хэрэг тарьчихаад" эргээд ингэж гуйж суух нь зөөлөн хэлэхэд увайгүй үйлдэл юм даа!!! Ширэн нүүртэйгээр нь муу Занданг урдаа барьж л дээ, цаад 2 нь!?

Avatar

Зочин 2020-02-07 64.119.23.67

Хүрэлсүх,Баттулга нарын популистуудын тарьсан балгийг ард түмэн үүрэх байхдаа яанадаа

Avatar

Зочин 2020-02-07 192.82.76.19

nudnii bylai.

Avatar

Гал 2020-02-07 66.181.190.181

Энэ эргүү Зандашаар эх орноо доромжлууах гэж маш харамсалтай. Ориг Нянгар

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.126.89.208

Ядаж байхад тэтгэврийн иргэдээ алагчилсан шийдвэр гаргасан даа.

Avatar

зочин 2020-02-07 202.9.46.60

Нэг мөр үрэх гэж л зээл авдаг . Тэгээд зээлээ төлж дуустал улаан мөнгний орлогогүй яаж амьдардаг юм болоо .. тэр ядуус чинь ? …Өөр орлогийн эх үүсвэр байдаг болж таараад байгаам даа …

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.131.248.90

Япон сайд яаж ичиж суугааг хардагч болоосой.

Avatar

Зочин 2020-02-07 202.9.46.60

Тийм билгийн нүд Монголчуудад заяагаагүйээ…

Avatar

SY HULGAICH_G ATG SHALGAACH!!!!!!!!!!!!!!!!! 2020-02-07 202.179.31.14

MANGAS- MAN namd setgel SHULMAS boloi

Avatar

Зочин 2020-02-07 124.158.107.35

ард түмэн нэг ч хүн өрөө тэглүүлэхийг хүсээгүй хэн ч элдэв урамшуулал халамж хүсээгүй шүү улс төрчид албан тушаал эрх мэдэлд хүрэхийн тулд ард түмнийг худалдаж авах гэсэн оролдлого

Avatar

ШУДАРГА 2020-02-07 183.81.171.2

ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ЗҮГЭЭР Л МАНЫ МАНГАРУУДАД СОРИЛТЫН БӨМБӨГ ХАЯСАН_ ТЭД ТЭНЭГТЭЭ Л ТЭР БӨМБӨГИЙГ ҮМХСЭН. УЧИР НЬ СОНГУУЛИЙН ЖИЛ СУУДЛААСАА БУУХГҮЙ АРД ТҮМЭНДЭЭ ТААЛАГДАХ ГЭЖ ..ТЭТГЭВРИЙН ЗЭЭЛИЙГ ТЭГЭЛСЭН.. ХАХА.. ҮНЭН ТЭНЭГ АЙМХАЙ НОВШИЙН ГАРУУД ШҮҮ МАНЫ МАНГАР БАЦААНУУД…

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.183.202

ГАНЦ АЛХАМЫН ДАРААХЫГ ХАРЖ ЧАДАХГҮЙ ГУРВАН БАЛАЙ.

Avatar

Зочин 2020-02-07 103.229.120.249

Өр тэглэнэ гэдэг улсын эдийн засгийг элгээр нь мөлхүүлнэ гэсэн үг гээд, хэдэн хөгшдийг хооронд нь өртэй, өргүйгээр хь ялгаварлан гадуурхасны гай. Энэ бүхний хариуцлагыг төрийн 3 өндөрлөг, ЗГ, ИХ, сайд нар үүрнэ, хувийн хөрөнгөөрөө төл, төлж чадахгүй юм бол шоронд хат

Avatar

Зочин 2020-02-07 66.181.186.146

Занданшатар,тулга нар ямарч бодлогогүй зээл тэглэх асуудал хөндөж албан тушаалаараа дарамталж батлуулчихаад сууж байхдаа дараа нь эдийн засагт ирэх хүндрэлийг огт бодоогүй түүнийг нь хэлсэн сангийн сайдыг ЗИК тэргүүтэн элдвээр хэлу байсан даа.Одоо болохоор нөгөө хийсэн хэргээ мартчихаад бусдаас жишим ч үгүй гуйлга гуйж л байдаг.Ширэн нүүртэнгүүд

Avatar

Зочин 2020-02-07 182.160.1.82

Японы элчин сайдад Занданшатар худлаа шааж өгч байна. Зээлээ тэглүүлсэн хүмүүс бүгд өндөр тэтгэвэртэй дундаж амьдралтай хүмүүс байсан. Байгаа оноогүй зээл тэглэлт, зорилтот бүлгийн хүмүүс биш байлаа.

Avatar

зочин 2020-02-07 103.229.121.179

bagabandi orson yum bishuu

Avatar

ZOCHIN 2020-02-07 174.6.108.158

ARD TUMEN ZONDOO ESERGUUTSSEN. ODOO ICHIH NUUREE ELGENDEE NAAGAAD L GUIGAAD EHELSEN UU. SONGOGDOHOOS OORIIG BODOOGUI TORIIN 3

Avatar

ГУЙЛГАЧИД 2020-02-07 202.126.89.131

АЖИЛГҮЙ ЯДУУ МОНГОЛ АЙЛЫН АМЬДРАЛ Л ЯГ ХАРАГДАЖ БАЙНА ДАА !!! ГУЙЛГАА ХИЙГЭЭД Л ДУУСВАЛ ТААРНА !!!

Avatar

@ 2020-02-07 202.126.89.251

NmnQJ $QUAU++

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж