АН ач нэхэв үү | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.26-нд нийтлэгдсэн

Тавантолгойн гэрээний төсөл дээр хоёр сая хүний гарын үсгийг цуглуулаад ир гэж твиттер хуудсаараа дамжуулан “даапаалаад” сууж байсан УИХ-ын дарга АН-ын дарга З.Энхболд “Ардчилсан нам анх хүүхдийн мөнгийг санаачилсан, одоо хүүхдүүд том болсон учраас хөдөлмөрлөх цаг болсон”  хэмээн ярилцлага өгчээ. Үүнийг нь уншсан зарим хүмүүс Ардчилсан нам ач нэхэж эхэллээ хэмээн эгдүүцэж байгаа бололтой. Өөрөөр хэлбэл, Ардчилсан нам анх хүүхдийн мөнгийг санаачилсан юм чинь одоо хүүхдүүд том болсон, тэгэхээр ачийг нь хариулах цаг болсон гэдгийг АН-ын дарга сануулав уу, аль эсвэл ам нь хальтирчихав уу. 2012 оны аравдугаар сараас эхлээд 0-18 насны  хүүхэд болгонд сар бүр 20 мянган төгрөг өгсөн гэхээр тэр үед 18 настай байсан хүүхдүүд одоо 21 настай болсон гэсэн үг. Ардчилсан намын дарга аргагүй л тооцоо сайтай, нэхэл хатуутай хүн бололтой.  Тэгэхээр 2012 оноос эхлэх хүүхдийн мөнгө авсан хүүхдүүд минь хөдөлмөрлөөд Ардчилсан намынхаа ачийг хариулаад байж дээ.

Б.ХОНГОР

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Ene hongor arai2 2015-10-26 202.131.7.196

Uls nehej bna l gene bizdee, AH nehej bna geed l humuusiin dund hor hutgaad arai2

зочин 2015-10-26 150.129.143.175

сонгуулийн шоу байснаа хулээн зовшоорч байгаа юмуу арай ч ингэж ард тумнээ басамжилаагуй биз дээ саяхан л гурван сая дах иргэнээ хулээн авлаа гээд л хадаг яндар болоод л байсан хойд эцэг эх шиг хоноцийн сэтгэл гаргаж байгаа юм уу хуухдийн менге авч чадахгуй хямралд ортож буй оноогийн бяцхан урсийг хохино гэж байгаа юм уу

Зочин 2015-10-26 103.229.120.49

АН, МАН хоёр хүүхдийн өмнгийг уралдаад л өгцгөөсөн ш дээ. Одоо ажлаа хий гэх нь хэр онож байгаам бол доо.

Зочин 2015-10-26 122.201.19.99

та нар хүүхдээ ажил хийлгэхгүй өөрсдөө тэжээх гэсэн юм уу? хэн ч байлаа гэсэн ажиллаж байж амьдарна биз дээ? эсвэл үгүй юу?

Зочин 2015-10-26 202.70.45.130

Хүүхдийн мөнгийг биднээс авсан татвараас өгч шоудсан, энэ их өр зээлийг үр хүүхэд, хойч үе нь төл гэсэн, одоо төрөөгүй хүүхдээс юу нэхэх бол АН дэлхийгээс зайлаасаа. Ард түмэн чинь сүйрч дууслаа.

1+ 2015-10-26 27.123.214.115

Baga ba dund orlogtoi irgediin halaasand uldsen mungiig shavhah bodlogo yavuulj baina. Ix orlogtoi irgediin urhiin orlogond enehuu tatvaruud barag medregdehgui. Benzin tulshnii ontsgoi tatvar achaany mashintai, hungun teregtei, jeeptei ail burees avch baigaa met bolovch dahiad baga ba dund orlogtoi irgediin gert mungu uldeehgui yamar negen hurimtlal usgeh bolomjgui bolgoj baina. Tom ovryn jeep mashiny tansag heregleenii tatvaryg 100-200% bolgoh sanal gargaj baina. Neg jild 10 ix nayad tugrug burduulne. 1+

Зочин 2015-10-26 202.55.191.34

ДАРГА ХЭЛСЭН ЮМ ЧИНЬ ТҮМЭН ЗӨВ.........ЮУНЫ ЧИНЬ АЛДАА, МАЛДАА......... ТЭР УХААНТАЙ БОЛОХООР ДОТРОО НЭГ БОДОЛТОЙ ХЭЛСЭН БАЙГАА...... ДАРГЫН ӨӨДӨӨС ТОМ ТОМ ДУУГААРААД ТА НАР ЧИНЬ ЯМАР ЗАРЧИМГҮЙ НӨХӨД ВЭ....

bgaaa 2015-10-26 182.215.221.33

Hutsadgiin muu *****. Chamaig ih olon jil ard tumen tejeelee odoo achaa nehiidee. Chi ter tavan tolgoig gatsaasan, oyutolgoig oholduulsan, zasgiin gazariig unagaasan ene buhniihee tuluusiig tuluh l bolno doo!!!!!! neg duu sanaand orchihloo "5 nastai huuhdiin talhiig bulaadag uka " geed chi bol iim l gulug. hor nairuulj idej uuhiin don shugelsen.

Зочин 2015-10-26 122.201.21.17

Argagui l hujaa uhaan yumdaa

Зочин 2015-10-26 103.26.193.162

ZOVOO ZOV ZOVOO ZOV

Зочин 2015-10-26 103.26.193.162

ZOVOO ZOV ZOVOO ZOV

Өөрийнх хүүхэд том болсон 2015-10-26 202.179.8.114

Өөрийн нь хүүхэд том болсон тул одоо тэгнэ л дээ. Шинээр төрж байгаа нь .................................... залуучуудын хүүхдүүд

Zochin 2015-10-26 122.201.22.151

an huuhdiin mungiig uursdiin dansnaaasaa uguu yu, neg ni yu bicheed, nuguu ni yu yariad baigaa yum be? Tatvar tulugchdiin mungiig l taraaj baigaaa biz deeee

dag 2015-10-26 202.131.238.242

zuv sh dee

Зочин 2015-10-26 202.131.252.209

маш зөв

Адар 2015-10-26 103.11.192.34

Энэ хүний духан дээр дарж үзээсэй. Халуураагүй байгаа даа. АЛБАДЛАГЫН ХӨДӨЛМӨРИЙГ УСТГАХ ТУХАЙ ОЛОН УЛСЫН ХӨДӨЛМӨРИЙН БАЙГУУЛЛЛАГЫН 29,105 ДУГААР КОНВЕНИҮДЭД СҮР ДУУЛИАНТАЙ НЭГДЭЖ БАЙСАН ЮМ САН.ТЭДГЭЭР КОНВЕНЦИЙГ БАС Л ХОГИЙН САВ РУУ УРИАД ХАЯХ УУ. ЁСТОЙ БАЙЛАЙ ЮМ АА.

РАВДАН 2015-10-26 202.70.46.216

АН НАМЫНХАА АЧИЙГ ХАРИУЛАХГҮЙ БОЛ ТӨМӨР ЗАМЫН ЦЭРЭГТ АЧНА ШҮҮ.

РАВДАН 2015-10-26 202.70.46.216

БАТҮҮЛ СОСОРБАРАМ 2 БАС ИХ РОЛЬ ГҮЙЦЭТГЭСЭН. БОЛЖ Л БАЙНА ШДЭЭ. НАМАА НУРААГААД БАЙ НУРААГААД БАЙ.

Зочин 2015-10-26 103.26.194.187

АН ыг сөнөөсөн новшнууд бол МАНтай хамтарч Алтанхуягийг огцоруулсан Элбэгдорж Бэлтрэг Энхбаяр Женко Баттулга нар болой........1 өдөрт АН ын өндөр рейтинг унагаасан алдааг 1 жил засахгүй 10 жил шаардана Харин ирэх сонгуульд баярласан МАН ялалт байгуулж дангаар засгийн эрх барих боломжгүй эвслийн засгийн газар байгуулах сонголт үлдсэн..АН 2016 онд арчаагүй байдлаас болж ялагдах нь тодорхой.. АН ын элит гэж бодсон тэнэгүүд бүх анхааралаа хотод ялалт байгуулахын төлөө тэмцэх ёстой Улаанбаатар хотын захирагчийн суудлыг МАНд хэзээч өгч болохгүй ...АН ийнхан хотод БатҮүлд ялалт өгөхийн төлөө тэмцвэл стратегийн хувьд том боломж шүү тэнэгүүд эээ

Зочин 2015-10-26 122.201.31.29

хүүхдүүд төрсөөр байгааг мэддэг л баймаар аавын хүү ээжийн охиныг алаг үзэж болдгүй юм. хэрэв алаг үзвэл үйлийн үрийг З.Энхболд үүрэг болно.

Алмайрагч 2015-10-26 103.9.91.146

Мөн ч нарийн тооцож үгээ хэлж байгаа юм шүү

Зочин 2015-10-26 103.10.22.19

буруу юу байна ховчид хэрүүлчид ээ

Адар 2015-10-26 103.11.192.34

бүтээн байгуулалтад цэрэг дайчилдаггүй юм.

Зочин 2015-10-26 122.254.111.162

Элбэгдоржийн сайт АН-ыг булшилахаар шийджээ