С.Бямбацогт гишүүн Ерөнхийлөгчөөс зарлиг буулгахыг хүслээ | News.MN

С.Бямбацогт гишүүн Ерөнхийлөгчөөс зарлиг буулгахыг хүслээ

БЯМБАЦОГТ

С.Бямбацогт гишүүн Ерөнхийлөгчөөс зарлиг буулгахыг хүслээ

С.Бямбацогт гишүүн Ерөнхийлөгчөөс зарлиг буулгахыг хүслээ

Монгол Улсын их хурлын Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны дарга С.Бямбацогт өнөөдөр /2020.02.04/ монголын ард түмэнд хандан Монгол Улсын Үндсэн хуулиа эрхэмлэн дээдлэх тухай зарлиг буулгахыг хүссэн албан бичиг явуулсан байна.

Тус албан бичигт “Монгол улсын Үндсэн хууль бол улсын маань тусгаар тогтнол, бүрэн эрхт байдал, хүний эрх, эрх чөлөө, эв нэгдлийн баталгаа билээ…” гээд “Эрх зүйт төр ёсны суурь нь Үндсэн хууль хэмээсэн мэргэдийн үг бий. Тиймээс ардчилсан ёс, шударга ёс, эрх чөлөө, тэгш байдал, үндэсний эв нэгдлийг хангах, хууль дээдлэх төрийн үйл ажиллагааны эх сурвалж болсон Монгол Улсын Үндсэн хуулиа эрхэмлэн дээдлэх нь монголчууд бидний хувьд гүн бахархалтай хэрэг хэмээн бодож байна.  Төр ёсны их түүхтэй, төрийн сүлдэндээ сүсэлдэг уламжлалтай Монголынхоо ард түмнийг Үндсэн хуулиа өргөө гэрийнхээ хойморт хүндэтгэн залж, зүйл заалт бүрийг нь мэдэж ухамсарлахыг уриалан үлгэрлэх нь Монгол төрийн үүрэг гэдэгт итгэж байна. Иймд Ерөнхийлөгч Танаас төрийн тэргүүн, Монголын ард түмний эв нэгдлийг илэрхийлэгчийн хувьд Монгол Улсын Үндсэн хуулиа эрхэмлэн дээдлэх зорилгоор Монгол Улсын Үндсэн хуулийн 33 дугаар зүйлийн 1 дэх заалтын 3, Монгол Улсын ерөнхийлөгчийн тухай хуулийн 9 дүгээр зүйлийн 1,12 дугаар зүйлийн 12 дахь заалтыг тус тус үндэслэн Монгол Улсын Үндсэн хуулиа даяар олноо эрхэмлэн дээдлэх тухай зарлиг буулгахыг хичээнгүйлэн хүсье” гэжээ.

Дашрамд дурдахад,  өнгөрөгч 2019 оны арваннэгдүгээр сарын 14-ний өдөр үндэсний зөвшилцөл ойлголцлын үндсэн дээр Монгол Улсын Их Хурлаар Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтийг баталж эрх зүйн томоохон шинэчлэлийг хийсэн юм. Улмаар Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтийн эхийг Монгол улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга анхдугаар Үндсэн хууль батлагдсан 95 жилийн түүхт ой буюу 2019 оны 11 дүгээр сарын 26-ны өдөр ёсчилсон билээ.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
2
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

79 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

хүн хүн 2020-02-04 103.10.23.97

Монгол төрд үүрэлсэн хулгайч нар Үндсэн хуулийг эрхэмлэн дээдэлдэг бэлүү Үндсэн хуулийг эрхэмлэн дээдэлдэг байсан бол
Ард түмний өмч болох газарын баялагыг Ард түмнөөс булааж хувьчилах уу Газар нутгаан сүүтгэж ургамал амьтан Ус гол нуур цөөрмийг ширгээх устгах уу Эрх мэдлээн ашиглаж төрийн нэрээр мөнгө хөрөнгө хулгайлаж луйвардах хахуул авах ууШүүх хуулийн байгуулагийг бууны нохой нараараа дүүргэж төрийн алавыг бөхс долоогч долдой нарын үүр болгож хуулийг гууль болгох уу

Avatar

Зочин 2020-02-04 203.91.115.251

Энэ эргүү балай хүүр чинь хийх байх юм олж яддаг бололтой.. эсвэл Зөвлөхүүд нь Т1 юм болов уу.. Энэ ард түмэндээ нэн яаралтай чухал зүйлийг хие эрхэм гишүүнээ… Ард иргэд энэ луйварчдын зассан ҮХ-ийн нэмэлд өөрчлөлтийг дэмжээгүй..

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.10.23.97

Хулгайч нар Үдсэн хуулийг өөрийн эрх ашигдаан нийцүүлэн өөрчлөж чадсанаа одоо ард түмэнд тулган хулээлгэх ямар шүүмжлэгүйгээр үг дуугүй дагуулах арга олож ядаж байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.179.31.242

эд ингэхэд хуулиа дээдэлдэг үү гаднаа гяланцаг дотроо паланцагууд байж

Avatar

паразит 2020-02-04 66.181.161.49

ийм долдой паразит бага ястан гуйранчид Монголын төр, ард түмний толгой дээр бүтэн зуун жил сандайлан тонгочиж, самарч дуусгалаа даа Монголын эмгэнэл, харуусал энэ юм даа

Avatar

Зочин 2020-02-04 182.160.2.90

Бямбацогт жинхэнэ эх оронч, Ерөнхийлөгч ЕС байх зиндааны улс төрч. Монголын ардчилалыг хамгаалаарай. Ерөнхийлөгч ардчилалыг үзэн яддаг гэдэг үнэн үү? Хүмүүс ингэж ярьдаг боллоо. Путиныг дуурайж насаараа монголыг атгах хүсэлтэй гэнэ. Үнэн болов уу?

Avatar

Зочин 2020-02-04 188.99.108.129

Novshiin hulgaich

Avatar

Өвгөн 2020-02-04 59.153.114.145

Зүгээр л гаргасан хуулиудаа л дээдэлцгээе. Түүнэс биш бүх нийтээрээ дээдлэх гэж тусгайлан заасан хууль гэж үгүй байлтай.

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.47.3

Ямар мундаг ухаалаг, эх оронч санаачилга гаргаж байна аа!!! Ийм л хүмүүсийг 2020 онд их хурлын гишүүнээр сонгох хэрэгтэй юм даа.. Ерөнхийлөгч энэ саналыг дэмжиж Бямбацогтыг өөрийг нь бүх насаар нь их хуралд суулгах зарлиг буулгах байх аа.

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.10.23.97

ТЭНЭГ

Avatar

Зочин 2020-02-04 77.111.247.136

Хамгийн сайн Эротик клубт ир — http://Sexcris.Com

Avatar

bat 2020-02-04 192.82.65.182

doldoi p***a

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.40.82

Иймэрхүү хүмүүс УИХ-д байхаар чинь яаж энэ улс хөгжих вэ!!! Ингэж ярьж байгаа хүний өмнөөс ичих юмаа, хэлэх ч үг олдохгүй нь дээ.

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.212.116.56

Нэг их ухамсартай эх оронч хүний дүр эсгэх гээд ядчихчээ… тэнэг мал чинь. Бас нөгөөтээгүүр Монголчууд Үндсэн хуулиа дээдлэхгүй, мөрдөхгүй байна, гээд гоочлоод байна аа даа. Муу золбин нохой….

Avatar

Зочин 2020-02-04 180.235.184.5

үндсэн хуулиа зөрчин уландаа гишгэж концесс нэрээр улсын хамаг баялагыг иддэг чи ямар нүүрээрээ ард түмэндээ уриалага гарган гэж ерөнхийлөгчид хандах вэ дээ хүмүүс чиний энэ салбадай занг чинь хараад хөх инээд хүрч байна малаа

Avatar

Зочин 2020-02-04 43.228.131.45

Энэ ч нэг их чухал бишээ?? Морин хуураа залах бол болох л байх?? Олон зарлигын хэрэггүй?? Үндсэн хууль чинь хүмүүс янз бүрээр засаад байдаг биз дээ?? Засдаг юмыг гуу жаазанд хийж болохгүй ???? Харин Морин хуур болох байх???

Avatar

Зочин 2020-02-04 43.228.131.45

Энэ ч нэг их чухал бишээ?? Морин хуураа залах бол болох л байх?? Олон зарлигын хэрэггүй?? Үндсэн хууль чинь хүмүүс янз бүрээр засаад байдаг биз дээ?? Засдаг юмыг гуу жаазанд хиж болохгүй ???? Харин Морин хуур болох байх???

Avatar

Зочин 2020-02-04 64.53.234.130

erhemlen deedeldeg bilee bid harin ta nar
manan mafiinhan Mongoliin Toriin huuli esiig ulandaa gishgedeg bilee

Avatar

Хөх чоно 2020-02-04 202.72.245.123

Та нар л ҮХ зөрчдөг. Иргэд зарлигтай зарлиггүй дагаж мөрдөж ирсэн, цаашдаа ч мөрдөх байх. Та нарын хуульгүй дураараа авирлах чинь л хэтэрсэн

Avatar

NYMKA 2020-02-04 24.12.0.213

Shiii ekelchiksn yum uuu

Avatar

Зочин 2020-02-04 43.228.131.45

ҮНДСЭН ХУУЛИЙГ ИРГЭД ЗӨРЧДӨГГҮЙ ЮМ Л ДАА. ЭРХ МЭДЭЛТНҮҮД УЛС ТӨРИЙН АЛБАН ТУШААЛТНУУД, ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛТНУУД ЗӨРЧДӨГ. ИЙМД ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ЦЭЦ АЖИЛЛАДАГ ЮМ.
АВИЛГАЧ УЛС ТӨРЧДӨД ЗОРИУЛЖ ЗАРЛИГ ГАРГАХ НЬ ЗҮЙТЭЙ

Avatar

Шоу 2020-02-04 59.153.114.98

Шоудах гээд ядчих юмаа

Avatar

Зочин 2020-02-04 64.119.25.225

Тэр Их хуралд суугаа амьтад , сайд дарга хийж хахаууль авч, авилгадаж байгаа улс төрчид, авилга хээл хахуулийн үүр уурхай болсон шүүх, прокурор, гааль, газрын алба, цагдаагийхнаар л л хуулийг нь сахиулж үз.

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.182.219

ТЭНЭГТ

Avatar

Пунцаг 2020-02-04 199.249.230.114

Эргүү хулгайчаа чи хулгайч хүнээс хууль биелүүлэхийг шаардаж тэнэгдэж байх юм. Түүнийг оронд огцоруулах албан бичиг бариад ороод ирвэл дээр юм бишүү. 2020 онд онд орон нутаг, уих, ерөнхийлөгчийн сонгуулиа нэг доор хийцгээ.

Avatar

Зочин 2020-02-04 43.242.243.109

ХУЛГАЙЧ БАЯБАЦОГТОО ТӨРД СУУЖ КОНЦЕПС ТЭНДЭР ИДЭЖ ХАНАДАГГҮЙ ШУНАЛТ ЭЛБЭДОРЖТОЙ НИИЛСЭН ГИЧИИГ ДҮҮЖЛЭХ ЦАГ ИРНЭЭ

Avatar

иргэн 2020-02-04 66.181.164.175

Зарлигтай, зарлиггүй үндсэн хуулийг бүх нийтээр дагаж мөрдөх ёстой. Үндсэн хуулийг зөрчдөг хүмүүс нь энгийн ард түмэн биш, улс төрчид өөрсдөө. Үндсэн хуулийг мөрдүүлэх институцүүд нь ажлаа хийх ёстой

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.111.68.3

ПАРЛАМЕНТЫН ЗАСАГЛАЛ ГЭХ МОНГОЛД ТОХИРОХГҮЙ ЗАСАГЛАЛЫГ ТУНХАГЛАСАН ҮНДСЭН ХУУЛЬ УРТ НАСТАЙ ЮУ? МОНГОЛД ЯПОН, АНГЛИ ШИГ ХААНТ ЗАСАГ, ЭСВЭЛ ЯДАЖ ХӨРШҮҮД, ХҮЧТЭЙ УЛСУУД ШИГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗАСАГЛАЛ ХЭРЭГТЭЙ. СҮҮЛИЙН 30 ЖИЛ АРДЧИЛСАН ПАРЛАМЕНТ ГЭХ ХУЛГАЙЧИЙН ДЭГЛЭМИЙГ 4 х 4 ЖИЛЭЭР СОЛИОД ЮУНД ХҮРЭВ. 2020-д ДАХИАД Л ХУЛГАЙЧДЫГ СОНГОСНОО СОНГУУЛИЙН ДАРААХ ӨДӨР МЭДЭЭД Л БҮГД ХАЛАГЛАНА. ИНГЭЖ ХУУРТААД БАЙЖ БОЛОХГҮЙ. МОНГОЛД ХҮЧТЭЙ, УХААНТАЙ УДИРДАГЧ ХЭРЭГТЭЙ. 76 ХУЛГАЙЧТАЙ ПАРЛАЛМЕНТ ХЭРЭГГҮЙ…

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.179.31.60

Нэг намын дарангуйлал тогтоосон үндсэн хуулийг юун толгой дээрээ залах. 20 оны сонгуулийн дараа наад хууль,МАН хоёрын зэс нь ил гарч бушуухан шинэчлэхээс аргагүйд хүрнэ. Эсвэл иргэний дайн маягийн юм болно.

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.162

uurdiinhuuerh ashigt taaruulj huuli hiicheed bas maniig tolgoi deeree tahi gene.huuliig heregleh gej hiidgees tahih gej hiideggui yumaa.

Avatar

шуналын албин чи зайлаач 2020-02-04 202.9.46.250

ЖДҮ гийн хулгайч чинь хэдэн цаас төлж энд өөрийгөө магтсан баахан коммент бичүүлээ вэ ?

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.212.119.99

цагаан сараар хол газар гарч байгаа машинд ариутгал

Avatar

Ховдын иргэн 2020-02-04 202.9.40.174

Энэ нэг балай юм дандаа хэлбэр хөөцөлдөнөө. Сайд байхдаа батлагдсан хуулиудыг хүлээж авч байна гээд бие бүрэлдхүүнийг жагсаагаад солиорч байсан. Шоучин гар. Аргагүй боловсрол нимгэн хүн.

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.250

тх , бараг солио өвчтэй гэмээр . . .

Avatar

ГАНАА 2020-02-04 202.9.40.3

Бнх нийтээрээ дагаж мөрдөх хуультай тул зарилга гаргадаггүй тм

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.250

энэ нөхрийн сэтгэцийг шалгуулахад гэмгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.250

ХОВДЫН ХОНХОРЫН ТООСГОЧИН х***а ИХ ХУРЛААС ЗАЙЛ!!!

Avatar

Иргэн 2020-02-04 202.21.124.132

Хол очиж х**… хүн амын 50 иас илүү хувь руу нулимсан чам шиг хоёр нүүртийг яг сонсооч… чиний ялаа үүрэх өдөр удахгүй э

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.250

yag yag

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.21.108.222

Exleed undsen xuuli zurchij axmaduudaa zeeltei zeelguigeer n yalgavarlasan xuulia zaschix, tegeed ter zarligaa garga daa

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.250

TER ERDENETEI HERELDEJ BHIIG NI HARSAN CHINI HOGIIN CHAVGANTS BN LE SH DE ENE MUU, ER HUND UG NI ZANGARAG GEJ NEG YUM BDAG DA

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.126.89.252

zass hutsna biz. erdene bol jinhene hog yum bnle

Avatar

Мүлб 2020-02-04 112.72.6.94

Бямбацогт худлаа гар ш дээ. Эрдэнэ бол бүүр Монголыг төрд хэрэггүй хог

Avatar

Улсболд 2020-02-04 66.181.181.38

Энэ ёстой солиотой санал бна. УИХ өөрөө хууль биелүүлдэггүй учраас тэр шүү. Иргэд биелүүлдэг. Бүх хуулийг дээдлэх ёстой шүү дээ. Тэгвэл хууль гаргах болгон зарлиг гаргах уу.

Avatar

Tulga 2020-02-04 202.21.118.178

Эхэлээд улс төрчид, төрийн албаны дарга нарыг хуулиа мөрдөх талаар зарлиг хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.250

мэдрэлийн өвчтэй хятад эр

Avatar

Зочин 2020-02-04 122.201.21.181

Ард түмэнд уриалах яах вэ, харин та нар эхлээд Үндсэн хуулиа зөрчихөө больчих!!! Ард түмэн Үндсэн хууль зөрчөөд та нарыг зовоогоод байгаа юм огтхон ч байхгүй!!!

Avatar

zochin 2020-02-04 103.229.123.245

TA EHLEED MONGOLIIN ARD TUMNEES UUCHLAL GUIH HEREGTEI.ARD TUMNIIG DOROMJILLOOD BAIL UU……

Avatar

зочин 2020-02-04 202.131.245.34

"Монгол Улсын ерөнхийлөгчийн" гхэдээ "Е" үсгийг жижгээр бичсэн байна.

Avatar

зочин 2020-02-04 202.131.245.34

Монгол Улс гэдгийн "У" үсгийг жижгээр бичсэн байна . "33 дугаар зүйлийн 1 дэх заалтын 3" гэж буруу бичсэн байна. Зүй нь "33 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсгийн 3 дахь заалт" гэж бичих ёстой ₮

Avatar

зочин 2020-02-04 184.174.58.132

зөв л юм

Avatar

Иргэн 2020-02-04 150.129.143.99

МУ-ын Ерөнхийлөгч Х. Баттулгад. Еоөнхйилагч өө, УИХ-ын гишүүд, сайд, дарга ер нь шийдвэр гаргагч төрийн албан тушаалтан хүн бүрийг хулгай, луйвар хийхгүй, авилга хээл хахууль сонирхохгүй зөвхөн төр түмэн, хууль, шударга ёсыг эрхэмлэн дээдэлж төрийн сүлдэндээ сүслэн залбирч, Үндсэн хуулиа энгэртээ нандигнан авч явж байхыг үүрэгдэн зарлиг буулгаад өгөөч. Төрийн бүх албан хаагчид цэвэршчих бол Монгол улс хөгжих гээд байх юм. Танаас хичээнгүйлэн хүсье. Ард түмний төлөөлөл-жирийн нэгэн иргэн.

Avatar

зочин 2020-02-04 158.46.184.189

huuhed baihad ene undsen huuliig bugdiig n huulj bichij deedeldeg bailaa

Avatar

зочин 2020-02-04 173.211.105.150

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга энэ Бямбацогтыг 76 дотроо хамгийн ажилтай их хууль санаачилдаг хөгжлийн бодлогийг хамтран санаачилж батлуулсан ажилтай залуу гэдэг юм байна лээ

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.111.68.3

Бямбацогт өөрөө эхлээд хууль зөрчиж байсан нүглээ наминчлаад дахиж зөрчихгүй гээд тангараг өргөчихвэл уул нь зүгээр дээ.

0 0

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.131.225.197

Пялдага level 10

Avatar

зочин 2020-02-04 178.171.126.121

Ерөнхийлөгч зарлиг буулгах биз. – Амраад явчихаагүй ажлаа хийж л байгаам байна манай гишүүн – Овоо доо бас

Avatar

Зочин 2020-02-04 195.46.106.44

Бямбацогт өөрөө эхлээд хууль зөрчиж байсан нүглээ наминчлаад дахиж зөрчихгүй гээд тангараг өргөчихвэл уул нь зүгээр дээ.

Avatar

зочин 2020-02-04 216.74.77.50

Бямбацогт байгаагүй бол эд нар Үндсэн хуульдаа өөрчлөлт оруулж чадахгүй байсөөөн. Зүгээр дуугүй үгийг нь дага

Avatar

зочин 2020-02-04 67.227.110.168

Ховдынхон нээрээ өөрөөр сэтгэдэг шүү

Avatar

зочин 2020-02-04 185.234.147.1

КҮЭ БАС ХУУЛЬ ЯРЬДАГ МЭДДЭГ ГИШҮҮН БАЙДЫМ БАЙНА ЭНЭЧИНЬ ОДОО – болж байна дэмжжийна

Avatar

зочин 2020-02-04 178.171.90.246

ҮНДСЭН ХУУЛИА МӨРДӨГТҮН САХИГТУН. ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗАРЛИГ ҮНДСЭН ХУУЛИА ХҮЧИРХЭГ БАЙЛГАХАД ТУСТАЙ ШҮҮ

Avatar

зочин 2020-02-04 178.171.65.197

Аргагүй л зөвшилцөлийн Ажлын хэсгийг ахадсан хүнээс гарах санаачилга мөн дөө. Дордуулсан 7 өөрчлөлтийг зассан Үндсэн хуулийн гэмэлт өөрчлөлт засаглалын хямралыг арилгана гэдэгт найдаж байна

Avatar

Зочин 2020-02-04 198.16.76.29

бөөн үг усэг, утга найруулгын алдаа бна даа. хардаг хүнээр нь харуулахгүй дээ Та. Яарсан юм боло вуу

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.250

БАЙГАА ЦАРАЙ НЬ , 4 УДАА ИХ ХУРАЛД ЛУЙВАРДАЖ ОРООД ОРООД ЭНЭ ШД

Avatar

зочин 2020-02-04 193.31.72.32

Ерөнхийлөгч Үндсэн хуулиа эрхэмлэн дээдлэх зарлиг буулгана гэдэгт итгэл төгс байна. Бямбацогт гишүүний саналыг бүрэн дэмжинэ

Avatar

зочин 2020-02-04 2.57.71.119

Үндсэн хуулиа дээдлэхээс хууль дээдлэх, төрөө дээдлэх үзэл дэлгэрнэ. Бямбацогт маш зөв санаачилга гаргасан байна.

Avatar

mongol 2020-02-04 103.229.121.126

olon jil ih hurald suusan gehed hetsuu l hun uimdaa,odoo bolivol taarna ,hovdiinhon geheer holion bantan hugagch baidag uim u.

Avatar

иргэн 2020-02-04 203.91.115.53

БУРХАНЫН ДЭЭР ХАДУУЛАХ ЮМ БАЙНА ЛДАА

Avatar

БА ЗО 2020-02-04 203.91.115.53

ЮУН СҮРТЭЙ ЮМ БЭ БУДААЧ БУДААЧ ГЭХЭЭР САХЛАА БУДАВ ГЭГЧЭЭ ЗАРЛИГТАЙ Ч ЗАРЛИГГҮЙ Ч МӨРДӨНӨ Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2020-02-04 124.158.107.35

hiih umaa olj yadsan

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.21.108.240

Уйддымуу яадын …… чинь

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.9.90.53

БОДЛОГО ЯРЬЖ ХУУЛЬ ДЭЭДЭЛЖ БАЙГАА ГИШҮН БАС БАЙДАГ ЮМ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-02-04 203.91.115.47

Хөлдүү ОРК . Ийм балай юмнууд УИХ аас зайлах хэрэгтэй. Дандаа хүний гар хөл болж явж байдаг. Өөрийн толгойтой хүн байна уу.

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.212.116.28

“Эрх зүйт төр gedeg chin ard tumen d bisheeee, erkh medel iig under rule of law geji helsen hayek iin boolchilegdeh zamnal gesen nom iig hararei

Avatar

Ksa 2020-02-04 202.126.88.135

Попорцон гар вэ. Ингээд л эхэлж байгаа юм даа. Жэнко нь энэний үгэнд ороод л түмэн олон ардууд, айл бүр үндсэн хуулийг хоймортоо залсугай гэх үү. Мэдрэмжгүй солиотой поп. Нутгийн ах Дэмбэрэл нь энэ залууг маш их амбицтай гэх юм билээ.

Avatar

зочин 2020-02-04 202.9.46.105

хийх юма олж ядсан зусарч бялдууч хулгайч бэ

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.9.90.53

наадах чинь ажлаа л хийж байна.

Avatar

зоин 2020-02-04 202.21.109.153

тэнэг мал юу солироод байгаа юм бэ та нарын хийсэн тэр хууль жирийн иргэдэд ямарч нөлөөгүйштээ
иргэд уншина уу байна уу ямар хамаа баыйнаа пялдага цагаан солитой шаар вэ хуулийн дээр нам олиграхууд гасан байхад наад хуули чинь ямарч утга алга тэр алдаага засчаад дараа нь иргэдээс уншихыг шаардаж болох байх

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж