Х.Баттулгад ганцхан жил үлдсэн! | News.MN

Х.Баттулгад ганцхан жил үлдсэн!

Х.Баттулгад ганцхан жил үлдсэн!

Х.Баттулгад ганцхан жил үлдсэн!

“Ноёд” группын захирал Г.Буяндорж нэр бүхий прокурорууд 100 мянган ам.доллар нэхэж, дарамталсан талаарх 65 хуудас материалыг Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболдод хүлээлгэн өгч, тэднийг шударгаар шүүхийг Төрийн тэргүүнээс хүсчээ. Гэвч, төрийн тэргүүн Х.Баттулгад хэрэг мөрдөн шалгах, шүүх бүү хэл хэрэгт оролцох эрх байхгүй. Хуулийн дагуу Г.Буяндорж нотлох баримтаа Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга З.Энхболдод биш Улсын ерөнхий прокурор Б.Жаргалсайхан болон АТГ-ын дарга З.Дашдаваад аваачиж өгөх ёстой байв. Гэвч, Г.Буяндорж Х.Баттулгаар улстөржсөн үү, Х.Баттулга Г.Буяндоржоор улс төр хийв үү, “матаас” бичгийг өгсөн, авсан аль аль нь Үндсэн хуулийн зарчмыг үгүйсгэсэн үйлдэл боллоо. Энэ мэт хэн дуртай нь Ерөнхийлөгчид матаас бичдэг, Төрийн тэргүүн хэрэг мөрддөг, шийдвэрлэдэг болбол хуулийн засаглал юу болох вэ. Ганц хүний засаглал тогтоно гэсэн үг.

Өнгөрсөн 2019 онд ҮАБЗ-ийнхөн Үндсэн хуулийн бус аргаар хууль, шүүхийг гартаа авсан. Хэнд хэрэг тохож, хэнийг шүүхээр шийтгүүлж, хэний бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх, хэний зээлийг тэглэх нь зөвхөн ҮАБЗ-ийн гурван хүний мэддэг, шийдэг асуудал болсон нь шударга ёсны эхлэл үү, цөвүүн цагийн дохио юу, мэдэхгүй.

Гэхдээ Монголын парламент, гүйцэтгэх засаглалын бүх эрх мэдлийг хууль, шүүхтэй нь өөр дээрээ төвлөрүүлэх болсон ҮАБЗ-ийн дарга Х.Баттулгад Монгол Улсын Төрийн тэргүүнээр ажиллах ганцхан жил үлдсэн.

МАН-ын автор бүхий, Г.Занданшатарын парламентын 64 гишүүний дэмжиж баталсан, Улс тунхагласны өдөр Ерөнхийлөгчийн ёсчилсон  “шинэ” Үндсэн хууль ирэх тавдугаар сарын 25-ны өдрийн 12.00 цагаас  буюу XVII жарны төмөр хулгана жилийн зуны тэргүүн сарын шинийн 3-ны рашаан барилдлагатай өлзийт сайн шар луу өдрийн морин цагаас эхлэн хэрэгжинэ. Товчхондоо, шинэ Үндсэн хуулийг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга болон улс даяар дагаж мөрдөнө гэсэн үг.

Тэгэхээр эхний ээлжинд У.Хүрэлсүхийн танхимын сайд нар давхар дээлээ тайлна. Ардын засгийн 15 сайд сайдынхаа суудлаас эсвэл УИХ-ын гишүүнээсээ татгалзана гэсэн үг. Сонгууль дөхсөн учраас У.Хүрэлсүхийн засгийн сайдууд төсөв мөнгөний эрх мэдэлтэйгээ үлдэж, гишүүний бүрэн эрхээсээ өөрийн хүсэлтээр чөлөөлөгдөх биз. Ганцхан сар УИХ-ын гишүүн байсан үгүй нь бараг ялгаагүй.

Үндсэн хуулийн 39-ийн 1-д суулгаж өгснөөр Ардын Засгийн газрын дөрвөн сайд давхар дээлтэй байх юм. Хэнийг сайдаар, хэнийг гишүүнээр үлдээх нь Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн бүрэн эрхийн асуудал болж байна. Шинэ Үндсэн хуулиар Ерөнхий сайд танхимынхаа гишүүдийг томилох, чөлөөлөх эрхтэй болж байгаа билээ.

Ийнхүү ирэх тавдугаар сарын 25-наас эхлэн Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн эрх мэдэл нэмэгдэж, Ерөнхийлөгчийн эрх мэдэл хумигдаж байна. Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтөөр Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчийн насны доод хязгаарыг 45 байсныг 50 болгох, дөрвөн жилээр хоёр удаа сонгогддог байсныг зөвхөн нэг удаа зургаан жилээр сонгогдох зохицуулалтыг оруулж өгсөн.  Энэхүү зохицуулалтаар өмнө нь Ерөнхийлөгчөөр ажиллаж байсан хүмүүс Ерөнхийлөгч болох боломжгүй болсон.

МАН-аас оруулсан төслөөр Ерөнхийлөгчтэй холбоотой зохицуулалтыг ирэх 2025 оноос хэрэгжүүлэхээр суулгасан ч  З.Энхболдын санаатай, санамсаргүйн энэ үйлдэл Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн хүслийг хясна гэгч болсон. 

Гурван сарын дараагаас, зуны тэргүүн сарын билэгт сайн өдрөөс бүх нийтээр дагаж мөрдөх шинэ Үндсэн хуулийн дагуу Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Монгол Улсын төрийн тэргүүнд дахиж өрсөлдөх боломжгүй болж байгаа юм. Өөрөөр хэлбэл, ирэх 2021 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Х.Баттулга өрсөлдөх эрх шинэ Үндсэн хуулиар хязгаарлагдаж байна гэсэн үг.

Ганц дайчин ганцаардахгүй гэгчээр АН-аас нэр дэвшиж ялалт байгуулсан Х.Баттулга МАН-ыг хоёр хувааж чадсан. Хууль, шүүхийн эрх мэдлийг Үндсэн хуулийн бус аргаар ҮАБЗ-д төвлөрүүлсэн. “Эрдэнэс Тавантолгой”-н ногдол ашгаар Зүүнбаянгийн төмөр замыг барьж эхэлсэн. Майдар хот төслөө МАН-ынхнаар дэмжүүлсэн. Түүний бүрэн эрхийн хугацаанд Монголын дипломат бодлого бүрэн утгаараа дампуурсан. Монгол Улсыг гадаадад төлөөлөх Элчин сайдуудаа томилж чадахгүйд хүрсэн.

ШХАБ-д Монголыг элсүүлж, цаазын ялыг сэргээх сонирхолтой улсын нэгдүгээр хүний, Монгол Улсын тав дахь Ерөнхийлөгч, самбо бөхийн аварга, Жүдо бөхийн холбооны ерөнхийлөгч, МоАХ-ны ерөнхийлөгч, Монголын толгой баячуудын нэг Х.Баттулгын бүрэн эрхийнх нь сүүлчийн нэг жил. Харьж яваа цагийн хүн ирж яваа цагийн дууг дуулдаггүй гэж!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ЗөвЗөв
12
ХахаХаха
11
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

124 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Saikhnaa 2020-02-04 202.9.40.143

Oor songolt bhgui ene hunl heregtei bn Mongold busdana aliban chotgoruud

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.229.123.77

Би Баттулга д санал өгч байсандаа харамсдаг

Avatar

зочин 2020-02-04 103.212.117.196

тайганы санаа

Avatar

БААГИЙ 2020-02-04 203.91.115.40

баттулгыг ялах өрсөлдөгч байхгүй болохоор өрсөлдөж биш, хуульд өөрчлөлт оруулж огцруулах нь дээ

Avatar

АРД 2020-02-04 203.91.115.40

Баттулгыг ялж чадахгүйдээ үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулж огцруулах нь бнашдээ.МАН өөрсөддөө зориулсан хууль батлаад бгаан бишүү

Avatar

Зочин. 2020-02-04 150.129.143.191

Тэнэг хулгайчаар удирдуулсан төр засаг ямар байдгийг 2 нүдээрээ харлаа.яамай даа.

Avatar

Зоч 2020-02-04 49.0.144.55

Харин ч энэ нөхөр гарч ирснээр манай улсын хууль шүүх прокурорын байгууллагуудад бүр нэг бүлэглэлийн шинж чанартай болцон сүүлдээ үе залгамжлуулан оршин тогтнож байгаа системийг задлаад олон нийтийн хяналтанд ил гаргаж өгсөн бишүү…

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.184.20

Далд ороосой.Тэнэг нь дэндүү юм.Ялгаварлагч.

Avatar

Зайл2 2020-02-04 199.249.230.114

Элбэгдоржтой ганзага нэг явсан бас нэг өдөр хамт төрсөн тэгээд найгүй худалч дуракаас авах юм байна гэж үү. Би энэ эргүү лаларыг харахыг хүсэхгүй байна цагийн гарз байна.

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.126.89.5

iim zorigtoi setguulch baigaad bayarlaj baina. aygui bol Yurunhiilugch eruugiinhenee yawuulj daramtluulah baih daa. Chaddag yum ni ter.

Avatar

Зочин 2020-02-04 180.149.93.14

АШГҮЙ НЭГ ЗАЙЛЖ ДАЛД ОРОХ НЬ

Avatar

МОНГОЛ ЯЛНА 2020-02-04 103.212.117.212

https://www.youtube.com/watch?v=zoyz66CL2d8

Avatar

Зочин 2020-02-04 72.196.192.250

Genkogiin trolluud iheehen bachimdajiinaa!
Arhivt hvn amiin toollohiin hamgiin battai dans ni
1918 oniih l baidagiimdaa! Ter l vnendee !!!

Avatar

Хотын унаган хүү 2020-02-04 99.203.11.120

Новшийн дөрвөдүүдийг монголоос зайлуул хаа байгаа газар нь мөлхүүл хэвтүүл

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.70.33.242

Хүзүүгүй цэргийн бага дарга ч ёстой Монголоор 8 – жил тоглосон новшнуудыг доо бурхан тамыг нь цайлгаж тамд илгээх байлгүй дээ новшийг .

Avatar

зочин 2020-02-04 103.80.211.37

Цэргийн бага дарга, самбист хоёрыг гаргаж байдаг ихээхэн дүүрчихсэн тэнэг хүмүүс дээ бид нар

Avatar

gadniixniig Buznestei opuulaxgyi bx-gedgiig oilgoj bnyy,uix xeden jul 2020-02-04 132.194.13.90

yrtei talx,keks,niitiin xool,xaram xurgugchuu zuuj bna.
dotood XEREGT XUNDLUHGUUS OPOLTSOJ UBCHIN SALGYI BOLLOO.
MaCdonalds, x/xyyxn drga-tsgnaar-Burger King xabchuurga,SEVEN ELEVEN-XALUUN US ZARAX -batalgaat opos amekaar xiilgexgyi baix.
ebne 2 adil=XEMJEE NI UUP, tumstei baix ygyi geed mongol xyn uupoo zoxiochij chadna-XERGIIN GOL NI BUZNESTEE DOTOOD XEREGTEI OPUULDAG mangaidag,bostloo UYMAA YARIJ -TAMDAA UNADAG,urubduj.

Avatar

yaraltai EVROF,yand medegdex.GADNIIXNIIG BUZNESTEE OPUULAXGYI BAIX-yab 2020-02-04 132.194.13.90

ENE ASUUDAL DAAMJIRBAL-EVROPD tz Oponz byLAATSALDAX AUL NYYRLEJ BNA

Avatar

gadnii mungo gadagshaa garch baigaag oilgoj bnyy,oc gazar olgoltiigz ugsunyy xen ugsun,XOTIIN DARGA davtagdlaa 2020-02-04 132.194.13.90

TV chini KOMPUTER BOLSON RECORD tod xiij bn. MSC kompania zaraad Ashiglagch absan baij bolzoshgyi,
odjargal=indx dim 2 tys tysdaa yumuu, Opon zaid abax ZUUX SANAATAI baigaa uymuu ? odjargal todryylax biz.
downtown Xotiin tubiig bygdiig ni Bolomjoor chini absan bn.
N/X-iig absan bn.so! Xurgugchuu,delgetsee,XYNSEE zuux sanaatai,mongoliin baylagiig bylaatsaldaj bn.
XOPIG TABIJ CHADGYI BOL DARAAGIIN ZG -TSAAZAAR ABAX SHAARDLAGATAI

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.57.94.61

Бүрэн эрх нь дуусахаар нь сая томилсон шүүгч, прокуроруудыг нь солиод оймсыг нь гозолзуул.

Avatar

Зочин 2020-02-04 192.82.70.118

ЭЛБЭГ ЖЭНКОГООС ИЛҮҮ БАЯН БОЛЦОН,

Avatar

unenhuu 2020-02-04 103.229.122.242

TSAASHAA DAHAID YAMARCH SHANS BAIHGUI, BUH DUUCHIN TRANSGENDER HUMUUS ULS TURUUS HOL BAI

Avatar

2020 2020-02-04 104.244.72.115

Энийг энэ сонгуультай хамт зайлуулсан дээр гэж бодож байна.

Avatar

зочин 2020-02-04 103.80.211.37

Хойд хүрэн баавгайн муужгайнуудыг зайлуулъя.

Avatar

Б.Чойжилсүрэнгийн төрсөн дүү Б.Балдорж 2020-02-04 202.9.46.250

УИХ-ын гишүүн Б.Чойжилсүрэнгийн төрсөн дүү Б.Балдорж МСНЭ-ийн ерөнхийлөгч, сэтгүүлч Х.Мандахбаярыг заналхийлж твиттер хуудсандаа 2020.02.01-нд “Би чамайг цааш нь харуулчихаад, хөөрхий муу сүнсийг чинь тамд явуулчихаад, бага сага баяр тэмдэглэнэ”, “Чамайг үхэж далд ортол чинь зовооноо. Там болгоноо амьдралыг чинь. Айдсын өвчин тусаад баас шээстэйгээ холилдноо чи”, “Чиний үхэл дээр бүжиг хийхээр бэлдэж л байгаа шүү. Гоё бүжиг”, “Чамайг явуулнаа. Чамайг ш*** гаруудыг шагнанаа” гэх мэтээр жиргэлээ.

Avatar

Zindaamn: 2020-02-04 202.9.46.250

Б.Чойжилсүрэнгийн дүү Б.Балдорж “Чамайг а**а, үхэл дээр чинь бүжиглэнэ" хэмээн Х.Мандахбаярыг заналхийлжээ

Avatar

Иргэн 2020-02-04 66.181.191.43

Хүн занавал хуулийн харилцааны хүлээх үү

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.111.68.3

ХҮН АЛЧИХААД ЯЛ АВАХГҮЙ БАЙГАА ЭНЭ НИЙГЭМД ХУДЛАА БАЙХ ӨӨ, ДЭЭРЭЭС НЬ ТЭНГЭР АХ НЬ ТАТААД АВЧИХНА. ТЭР МАХБАЛ АЛУУРЧНЫГ ХАРЖ БАЙГАА БИЗДЭЭ…

Avatar

z**l 2020-02-04 46.223.1.131

Mongol yalna gel dandaa oortei ni adilhn bolovsrolgui malnuud hoorch guigeed bsn yugaa yalav da trged. Hedn hunii engert tomor zuuhees oor yu ch hiisngui.nudnees dald or

Avatar

Aan 2020-02-04 178.128.103.140

Aan

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.160.32

Энэ хүүхэн юу бичиж байгаагаа мэдэж л байгаа байх даа. Монгол улсын төр, хуулийн салбарынхан эрх мэдэлтэнд үйлчилдэг болсон тотолцоог таслан зогсоох гэж энэ хүн тэмцэж байгаа. Монголоо монголоор нь үлдээх гэсэн монгол хүү тэмцэж байгаа, ард түмнийхээ төлөө гэсэн сэтгэлээ хэвээр авч яваа Ерөнхийлөгч гэж харж явдаг. хэн нэгний захиалгаар ийм юм бичиж суудгаа больсон дээр байхаа.Ард түмэн мэдэж байгаа. Өмнөх Ерөнхийлөгчдөөс илүү хүн гэж хэлье.

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ӨМХИЙ ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2020-02-04 66.181.187.105

Эргүү орк оо, жоохон ном унш, нүдээ нээ!!! Одоо миний хэлэх зүйлийг сонсоод өмдөндөө дусаав, эртхэн памперс авч зүүгээд аан гээд сайн сонсож бай!!! Чиний дэмжээд байгаа Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!!

Avatar

Баатар 2020-02-04 122.201.24.22

Баттулгын өвөө Жигмэд 1892 онд одоогийн Баянхонгор аймгийн Баян-өндөр сумын нутагт малчин ард Цэвэгмидийн 2 дахь хүү болж төржээ. Тэгэхэд Цэвэгмид 20 гаруй настай байсан бололтой. Өөрөөр хэлбэл, архивын баримтаар бол 1870-аад он хүртэл Баттулгын удам монгол хүн байдаг. Миеэ Энхболдын удмынхан үүнд хорсох аргагүй юм гэдэг

Avatar

Цэвэр Монгол хүн бичиж байна... 2020-02-04 66.181.187.105

122.201.24.22 гэгч жанхуутагаа таарсан н**ш оо, үхсэн баасны чинь х***а миеэ вэ? х***а, төвд 2 монголоос зайлаад өгөөч. 1918 оны архивын баримтад төвд гэж тэмдэглэгдсэн өмхий төвд тайрдас хэзээдээ Монгол хүн болчихов оо. новшийн баянохонгортоо багийн даргаараа энэ тайрдасаа аваачиж тавь. Төрийн ордонд энэ н**ш байх ёсгүй.

Avatar

Janhuu ogtsor!!! 2020-02-04 66.181.187.105

Сөөнгө хоолойтой атийсан хулгайч улс орныг самарч дууслаа. Нөгөө офшорчдын 17 тэрбумыг оруулахгүй бол шууд огцорно гэсэн яасан бэ? Ард түмнийг тэнэг мал гэж бодоод байна уу? Чиний улс орныг удирддаг гэж хаашаа харсан юм байдаг юм. Чиний баасыг идэж угаадас долоогчдыг ард түмэн хэзээ ч сонгохгүй. Тун удахгүй чамайг огцруулж шоронд хийж, бүх хөрөнгийг чинь хураах болно!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ӨМХИЙ ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2020-02-04 66.181.187.105

4-р ангийн боловсролтой эргүү төвд тайрдас нь 6-р ангийн боловсролтой Грета Тунбергийг Монголд урьж дэлхийн шившиг болсон гэж байгаа. Популист бөх, өмхий төвд тайрдасыг үтэр түргэн огцруулж улс эх орноо аварья!!!

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2020-02-04 66.181.187.105

4-р ангийн боловсролтой популист бөх, өмхий төвд тайрдасыг үтэр түргэн огцруулж улс эх орноо аварья!!!

Avatar

Яатууд хэлэхэд. 2020-02-04 192.82.75.36

Энэ Ж.нямсүрэн гэж хор хутгасан ямар яатуу бнаа.Ядаж батлагдсан хуулиа уншчихаасай.Уншиж чаддаггүй юм бол үсэг мэддэг хүүхдээр уншуулж сонсоосой.Сонсголгүй бол Үхээсэй хахаха.Монголчуудыг хагаралдуулсан х*******н эр эм шээснүүдээс болж улс хөгжихгүй өвөр хоорондоо эвлэрэхгүй байгааг сайн тунгаах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.184.13

HURDAN 21 ON BOLOSOI

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.182.221

ЭНЭ БӨХӨӨС ХУРДАН САЛАХ ЮМСАН.

Avatar

Зочин 2020-02-04 119.82.89.83

Баттулга боловсролгүй бүдүүлэг попорсон шившиг хурдан огцор!

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-04 139.5.216.194

ЭНЭ СЭТГҮҮЛЧ ЮУ БИЧНЭ ВЭ, ҮХ-ИЙН НЭМЭЛТ ӨӨРЧЛӨЛТӨӨР ЕР-Ч 6 ЖИЛЭЭР 1 УДАА СОНГОГДОХ ЗААЛТ 2025 ОНООС МӨРДӨГДӨЖ ЭХЛЭНЭ,БАТТУЛГА ХАРИН 2021 ОНД ДАХИН НЭР ДЭВШИХ НЬ НЭЭЛТТЭЙ БОЛСОН Ш ДЭЭ, ҮҮНИЙГЭЭ МАН-ТАЙ ЗӨВШИЛЦӨЖ БАЙЖ ҮХ-ИЙН НЭМЭЛТ ӨӨРЧЛӨЛТИЙГ ЗӨВШӨӨРЧ БАТАЛГААЖУУЛСАН Ш ДЭЭ, ТИЙМЭЭС 2021 ОНД БАТТУЛГА ЕР-Д ДЭВШИХ НЬ ҮХ-ИЙН ХУУЧИН ЗААЛТААР НЭЭЛТТЭЙ БАЙГАА.

Avatar

Зочин 2020-02-04 192.82.78.111

…..

Avatar

Зочин 2020-02-04 203.91.115.51

Daraagiin erunhiilugch Z.Enhnold bolno gj bodoj bn Ardiin namaas Hurelsuh devshih yum bol erunhiilugch bolchih bh shuu.buur daraagiin Mongol turiin terguun erunhii saidaar Ayursaihan Urbanek Lavhgajav ed nariin l neg bolov uu daa

Avatar

Иргэн 2020-02-04 202.179.31.13

Буяндорж ерөнхиилөгчөөр дамжуулсан нь зөв . Хэрэв тэгж олон ниитэд ил болгоод хэрэг үүсгэхгүы бол нөгөө элбэгдорж энхболдын бүлэглэлиин шүүгч .,прокурорууд нь буяндоржыг дахиад л суулган шүү дээ . Харин одоо ингээд сенсаци болчихсон болохоор ямарч байсан
улайм цайм түүнииг буруутгаж чадахгүй хэргииг хэлэлцэх л болно. Иим улаандаа гарчихсан шүүгч прокурорууд байгаа болоод л томчуудын хэрэг замхардагыг ард түмэн мэднэ шүү . Хэн мөнгөих өгнө түүнии талд шииддэг нь нууц биш болсон .

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.131.242.254

Сүүлийн 4 жилд ард түмний амьдралд ямар өөрчлөлт гарсан бэ гэхээр барилгын хятадууд манайд тоож ирэхээ байгаад эсрэгээрээ манай залуучууд урагшаа гарч хар бор ажлыг нь хийдэг боллоо. Монгол иргэдэд Эрээн хотын захиргаанаас ажил хийх албан ёсны зөвшөөрөл өгдөг боллоо. Хориглож дийлэхгүй болохоороо бүртгэлжүүлээд зөвшөөрөл өгч эхэлсэн. Эрээний барилгын хар ажлыг монголчууд нугалж байна. Бидний амьдрал ингэж л уруудаж байна даа.

Avatar

Совд 2020-02-04 59.153.114.37

Манай Увсаас төрнө дөө

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.161.99

тийм шүү манай Долиржав ах Ерөнхийлөгч болно гэж бодож байна

Avatar

Бат 2020-02-04 150.129.140.75

Баттулга ман ыг 2 хувааж чадсан ч гэж ёстой бүлт авах юмаа тэд өөрсдөө л албан тушаал мөнгөний төлөө хуваагдаа биздээ

Avatar

Иргэн 2020-02-04 64.119.22.110

Ашгүй дээ. Цэргийн улс төрийн анги төгссөн нөхөр, бас энэ бөх 2 улсын эдийн засгийг элгээр нь хэвтүүлж өрөнд баригдах шийдвэр гаргасаар энэ улс чинь бараг сүйрэх нь байна.

Avatar

Иргэн 2020-02-04 202.179.31.13

Өмнөх засгын газрууд нь юу бүтээсэн билээ .. Ярьсанаас биш юм хиисэн засгын газар бараг л байгаагүй . Харин ч . Хүрэлсүх иин засгын газар өмнөх засгын газруудын өчнөөн жил ярьсан ч хиигээгүй ажлуудыг хиилээ эхлүүллээ өөрчиллөө . Хэрэв энэ засгын газар гараагүй байсан бол одоо энэ ажлууд хиигдээгүй бас л яриад л байж байх байсан . Манайхан их мартамхай юмдаа . Өмнө нь ямар байсан билээ дээ . Ямар сайндаа л буяндорж баян ч гэсэн кампаниа дээрэмдүүлчихсэн л байж дээ. Одоо бол цаг өөр болсон

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.26.195.111

Эд нар улс орноо зарж идэж дууслаа

Avatar

зочин 2020-02-04 202.9.46.63

Уг нь дэвшээд ирхээр нь унагаасан бол бүр гоё болох байлаа шдэ ..Улс орны жинхэнэ эзэн нь хэн бэ ? гэдгийг мэдрүүлэх байлаа шд..

Avatar

Zochin 2020-02-04 24.46.100.17

Olon ulsiin shuuhed fakttai(notolgootoi)hand,MONGOL d shudarga shuuh 100 jildee baihgui,Battulga avilgaliig taslan zogsoohod yu ch hiisengui

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.9.46.241

Одоо өгөр мэнгэт нямкаагын еөк хийх ээлж

Avatar

Зочин 2020-02-04 192.82.78.166

Далан худалч нэр аваад бууна даа хөөрхий оффшор хэвэндээ бүгд зээлэнд баригдаж амаа үдүүлчихсэн хэвээрэй

Avatar

ГАНАА 2020-02-04 202.9.40.3

Шинэ үндсэн хуулиар нэр дэвших эрхтэй

Avatar

Зочин 2020-02-04 192.82.64.23

Ashgui dee… Uraaaa!

Avatar

nbabd 2020-02-04 202.9.40.93

xurdxan zailj uz demjeed nemer algaer n bol songoltgui songolt baisan daa

Avatar

Зээл аваагүй ахмадуудад 2020-02-04 103.26.194.43

Зээл авалгүй хариуцлагатай амьдрах гэж чармайж байгаа иргэдээ ялгаварлан гадуурхаж, зээл авч хүүхдүүддээ машин авч өгсөн ахмадуудын зээлийг тэглэсэн энэ тэнэг ерөнхийлөгчийг дахин бүү сонгоорой

Avatar

Зочин 2020-02-04 150.129.141.238

Таван толгойд IPO гаргахаа больж байна.Шалтгаан нь короно вирус хувьцааны ханш унаж гэнэ.Бүгд жүжиг таван толгойг барьцаанд тавьж тэтгэврийн зээл тэглэх юм байх

Avatar

ЧИНБАТ 2020-02-04 202.126.89.96

ӨМНӨ НЬ ХЭРЭГЖИЖ ИРСЭН СИСТЕМ ЧИНЬ ТЭГЭЭД БИЗНЕССҮҮДИЙГ ШАНТААЧЛАХ, ДАРАМТАЛЖ ХЭРЭГ ТУЛГАХ, ЗАЛХААН ЦЭЭРЛҮҮЛЭХ БОЛОМЖУУДЫГ НЭЭЖ ӨГСӨН БУСУУ?! МАГАДГҮЙ ОРОС, ХЯТАД ШИГ ЗАСАГЛАЛ ТОГТООЖ БАЙЖ ХУУЛЬ ШҮҮХИЙН ТОМЧУУД БОЛОН ЭРХ МЭДЭЛТНҮҮДИЙН ХАНДЫГ ДАРЖ, НИЙГМИЙГ ЗӨВ ЗҮГРҮҮ ЗАЛЖ ЭХЭЛЖ МАГАДГҮЙ ЮМ БАЙНА!!! ӨМӨӨРЧ ҮХЭХ ГЭЭД БАЙГАА ТОГТОЛЦОО ЧИНЬ БОЛОХГҮЙ БАЙГАА ГЭДГИЙГ ЭРҮҮЛ УХААНТАЙ ХҮМҮҮС ОЙЛГООД БАЙНА Л ДАА…!

Avatar

Ganaa 2020-02-04 66.181.191.107

Хурдан дуусаасай,бага хохиролтой

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.10.22.29

Нэг жил үлдчихсэн юм уу Өө гоё У.Хүрэлсүхээ eрөнхийлөгчид дэвшүүлцгээe.

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.131.251.115

ES-oo hiij chadaad bgan bishu, chadjaga huniig solih shaardlaga bhgui shd

Avatar

уншигч 2020-02-04 66.181.169.116

төлөх өрөө сайн бодох хэрэгтэй бас дээр дээрээс нь нэмж зээл авмааргүй банйа.

Avatar

уншигч 2020-02-04 66.181.169.116

аливаа зээлийг тэглэнэ гэж ярих туйлын буруу түүний оронд нэгнт л ухаж байгаа газраасаа олсон юмаа ард түмэндээ хувь хүртэх болон баялгын санд хадгалах бодлогыг хэрэгжүүлбэл зүгээр. зээл тэгэлснээр асуудал шийдэгдэхгүй. мөн ажлын байрыг ихээр нэмэгдүүлэх бодлого баримтлах нь зүйтэй болохоос биш зүгээр тарааж өгөх ч буруу дундаж давхаргаа дээш нь татах бодлого ердөө алга

Avatar

уншигч 2020-02-04 66.181.169.116

нэ улс дээд доод хоёр парламенттай болоод доод хурал нь ршүүх прокурорын байгууллагыг өөрчлөх солих эрх мэдлийг авмаар юмааа. тэгэхгүй бол арай замбараагүй байгаа юм шигээ. элбэгдорж бүгдийг нь гартаа авсан гээд л байсан одоо энэ ерөнхийлөгч нь бас дураараа сольдог юмуу ингэж болохгүй шүү дээ. ямар буру тогтолцоотой юм бэ. гайхмаар юм.

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-04 103.9.90.53

Battulga dahiad ner dewshine yalna.Ter shine undsen huuli heregjih ter udruus busdiin adil erhee edleh erhtei.Guizee

Avatar

Ард 2020-02-04 103.229.120.73

БАТТУЛГА ДАХИН НЭР ДЭВШИХ ХУУЛИЙН ГАРГАЛГАА БИЙ ШҮҮ. ДАХИН НЭР ДЭВШИХ ҮЕД НЯМСҮРЭН ЧИ ӨМДӨНДӨӨ ШЭЭХ БИЗ.

Avatar

Зочин 2020-02-04 150.129.141.112

Ахмадаа алагчилагч жонхуу хүмүүсийн хараалыг их идлээдээ би мөн хараамаар байна .
Хогийн н овш юмдаа чи

Avatar

ОРДHЫ ТАЙГАН АА АВААД МАНАЙ ГАРИГААС ЗАЙЛААРАЙ 2020-02-04 175.38.170.112

ШОРОО ОВООЛСОН ХАР ХУЛГАЙЧИЙГ ЖИЛИЙН ДАРАА БУУЛГАЖ ШОРОНД ХАТААВАЛ ТААРНА! МОНГОЛЧУУДЫН ЭДИЙН ЗАСГИЙН ӨСӨЛТИЙН АЛТАН БОЛОМЖЫГ ХУЛГАЙЛЖ ЦУСАЛСАН МАХАН ТОЛГОЙТ..

Avatar

зоин 2020-02-04 202.21.109.153

ЭНЭ БАТТУЛГА ЖААХАН БОЛЧИМГҮЙ АЛХАМУУД ХИИГЭЭД БАЙГАА ТӨМӨР ЗАМЫН ХӨГЖИЛИЙГ УДААШРУУЛСАН НЬ ҮНЭН БОЛ
МУУ Л БАЙНА

Avatar

JENHUUU 2020-02-04 77.111.247.230

Их хотын төв Макс ХХК-ын 220к хотхонд 123м2 4 өрөө яаралтай хямд худалдана дулаан зогсоол бэлгэнд.. 8869-8877 Сүхбаатарын талбайгаас 500м2

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.182.240

Naad unetei bairyg chin Battulga ch avahgui

Avatar

mgl 2020-02-04 202.9.40.12

yum uneneeree uldene, bid yu hiisniig ni medej baina. avah ch yum baina hayah ch yum baina. gehdee elbegdorj shig ulsaa nuraasangui ee.

Avatar

Зочин 2020-02-04 150.129.141.112

Хохь нь п**а ахмадуудыг ялгаварлан гадуурхдаг өөдгүй шаар

Avatar

zochin 2020-02-04 122.201.24.118

Erunhiilugchiig demjij baigaa mongol ulsiig uilverjuuleh bodlogo ni taalagdaj bn odoo harin huuli shuuhiinhniig tseverleh ajillagaagaa erchimjuuleh heregtei odoo battulgaas uur oligtoi erunhiilugch hiih hun alga daa

Avatar

Зочин 2020-02-04 103.212.119.108

Ахмадаа ялгасан анхны eрөнхийлөгчийг дахин сонгохгүй

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.160.63

duuchin ariunaa ene nohroosoo tembuu avch bsan gene lee salah deeree tulaad boon yum bolson gej oiriin humuus n yariltsah yum bilee

Avatar

1 2020-02-04 119.40.103.6

Улсын прокурорт өгснөөс ерөнхийлөгчид өгсөн нь найдвартай, ядахдаа орон түмний хяналтанд орж байгаа юм шүү дээ

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-04 192.82.65.120

Нямсүрэн гэж хүүхэн тахалтай тар ваганд хэдээр биеэ үнэлдэг юм бол доо.

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-04 192.82.65.120

Тахалтай тар ваганы сайт

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-04 192.82.65.120

Тахалтай тарваганы суганы үс Нямсүрэн гэгч б**********ч юу бичсэнээ нэг унш даа. Галзуу хүний өдрийн тэмдэглэл бичсэн байна.

Avatar

уншигч 2020-02-04 66.181.169.116

энэ буяндорж хахууль өгч цагаадсан юм бол одоо буцаад үнэн мөнөөр нь хэргээ шүүлгээч. яахаараа ерөнхийлөгчид хандлаа гэж шоуддаг нөхөр вэ. энэ угаасаа бүтэлтэй амьтан биш дэгээ. өнөөдөр түүнд попрох аятайхан боломж үүссэн юм байна л дааа. хөгийн ч юмаа даа энэ монголчууд. энэ нөхөр өөрийгөө энхийн цагаан тагтаа гээд бодчихжээ ха ха ха

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.131.235.198

ЗХУ, ОХУ болон СНГ-д 5 жил сурч төгссөн хүмүүст магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна утас: 88671597

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.126.89.215

muu hulgaich hurdan zailaasai

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.161.34

Х.Баттулга сайн ажиллаж байгаа. Боловсон хүчнээ шийдэх, гэмт үйлдлийг шалган тогтоох гэдэг шал өөр асуудлыг нэг юм шиг түмэнд ойлгуулах шаардлага Монгол төрийг хямруулах сулруулах санаатай хүмүүст л байгаа. Ажлаа хийхгүй байгаа хүмүүсээ солихоос өөр яахав, асуудлыг нь шийдэхгүй байгаа бол төрийн тэргүүндээ хандахаас өөр яахав дээ.

Avatar

уншигч 2020-02-04 66.181.169.116

өөрийгөө хахууль өгсөн гээд л зарлаад байх юм. зүгээрбайсан юм бол яах гэж чи хахууль өгсөн юм бэ хариулаач

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.161.119

Санаа зовох юмгүй ээ. Ерѳнхийлѳгч болох Халхын хүүхдүүд олон шүү дээ.

Avatar

123 2020-02-04 139.5.216.198

kkkk yamar ch utagguii um bichihiin

Avatar

Шинэ Үндсэн хуулийн дагуу дахин сонгогдоосой 2020-02-04 66.181.170.229

Баттулга ерөнхийлөгчийг дахин сонгох хэрэгтэй. Энэ хүн одоогийн Ардын намтай монгол улсаа аварна даа.

Avatar

уншигч 2020-02-04 66.181.169.116

сэвээрэй

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.169.116

энэ зальтай этгээд нөмөр нөөлөгөө олоод аваа юу

Avatar

Зочин 2020-02-04 64.119.17.99

Путин ах нь дахин бөх ялуулах арга олох байлгүй

Avatar

Өөр 2020-02-04 210.98.145.105

Элбэгдорж эднээс арай сортоотой нь юм. Гэхдээ энэ хоёрын холбоо хэвээр байгаа. Ээбээ Е байхдаа, Е биш болоод ч эднээс өөр харагдах юм.

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.168.8

тэтгэвэрийн зээл тэглэж л хэдэн өртэй ахмад, тэдний ажилгүй хүүхдүүдийг баяруулах шив дээ хөөрхий

Avatar

Элдэв Очир 2020-02-04 119.40.103.3

Улсын прокурорт өгснөөс ерөнхийлөгчид өгсөн нь найдвартай байсан байлгүй дээ. Шүүх прокурор чинь МАН-ын дохиогоор хөдөлдөг байгууллага, АТГ нь Ардчилалтай тэмцэх газар болчихсон юм биш үү

Avatar

иргэн 2020-02-04 66.181.182.154

Эр хүн хэлсэндээ гэдэг. Юу гэж амлаж гарч ирлээ. Хэдэн хувь нь биелэв

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.126.89.159

Дараагиин ерөнхиилөгч хэн болох бол

Avatar

Совд 2020-02-04 59.153.114.37

Манай Увсаас төрнө дөө

Avatar

Монголчууд минь. 2020-02-04 192.82.75.36

Дөрвөд хүн хүн биш дөрвөн шийр …үнэний ортой шүү.Манай гэж бичиж өмчилснийг чинь уншаад ингэж бичлээ хө.

Avatar

жаалаа 2020-02-04 202.9.46.115

энэ өмхий хоолойгүй н**ш тэр өмхий гөлгөр бэлтрэг зи-тэйгээ монголын төрөөс үтэр түргэн зайлаасай муу б****л

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.126.89.152

Хүүк Оюука зайлахад 5 жил үлдсэн.2 жилийн дараанаас залхаж үзэн ядаж эхлэнэ

Avatar

Battulga gej 2020-02-04 64.119.27.20

Helsendee hurdegvi

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-04 64.119.26.41

Энэ Ц.Элбэгдоржын сайт юм шүү Монголчуудаа . Олигтой юм бичихгүй ээ .

Avatar

Source 2020-02-04 66.181.181.38

Ийм гэнэн томоогүй юм бичиж.нийтэлдэг news.mn dampuurchee.

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.191.25

Нөгөө том том акулууд баярлаж суугаа юм байна хугацаа дууслаа гэж

Avatar

z 2020-02-04 66.181.161.111

battulga songogdohgui bol Mongol oron suirlee gesen ug

Avatar

болд 2020-02-04 202.9.46.105

энэ хун еронхийлогч байх хугацаанд улс орны хогжимд дорвитой хувь нэмэр оруулсангуй.тор засаг хук энэ хоерын уед буур дампуурах талдаа орсон.

Avatar

Зочин 2020-02-04 150.129.141.238

Женко найдвартай ШҮҮНЭЭ

Avatar

zochin 2020-02-04 66.181.190.94

шүүх засаглалд итгэх хүн монголд байна уу аргаа бараад ерөнхийлөгчдөө өгөө биз

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.190.94

Шүүх засаглалд итгэх итгэл байна уу Түүнээс ерөнхийлөгч шүүхгүй Бүү дэмийр

Avatar

Зочин 2020-02-04 66.181.190.94

Шүүх засаглалд итгэхгүйдээ ерөнхийлөгчид өгсөн байх Түүнээс хэрэг шийдэхгүй байхаа бүү мушгин гуйвуул

Avatar

Зочин 2020-02-04 2.247.250.35

Shaadiimdaa dahiad 4 jil bgadaa battulgad

Avatar

Иргэн 2020-02-04 202.126.89.160

Хүрэлсүх,Оюун-Эрдэнэ нар намаасаа урваж түгжилдэж байж энэ хүнийгЕрөнхийлөгч болгосон ач хүмүүс юм

Avatar

zochin 2020-02-04 122.201.21.151

Байнга л хорссон, атаархсан, занасан юм бичиж байх юм. Хэрэгтэй мэдээлэл, танин мэдэхүйн нийтлэл тавтж байгаач

Avatar

Naraa 2020-02-04 203.91.115.250

Элбэгийн сайт ч нааж өгч байна да.Хэвлэл мэдээлэл ингэж нэг талыг барьж мэдээлж болохгүй.Ард иргэдэд үнэн бодит мэдээлэл өгөхийг шаардаж байна.

Avatar

Зочин 2020-02-04 202.179.25.207

ээбээгийн сайт юу чалчаад байнаа

Avatar