УИХ-ын дарга амнаасаа болж, унав уу? | News.MN

УИХ-ын дарга амнаасаа болж, унав уу?

УИХ-ын дарга амнаасаа болж, унав уу?

УИХ-ын дарга амнаасаа болж, унав уу?

Дааганаас унаж үхдэггүй, дарвагараас болж унадаг гэдэг үгтэй. Энэ үгийг сануулж, Шинэ намын хоёр болох УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан, УИХ-ын гишүүн Л.Болд нар ахмад настнуудаа ялгаварлалгүй бүгдэд тэгшээр 3 сая төгрөг олгох тухай хуулийн төсөл санаачлан боловсруулаад байна.

УИХ-аар Ахмад настны тэтгэврийн зээлийг чөлөөлөх тухай хуулийн төслийг хэлэлцэх үед УИХ-ын дарга Г.Занданшатар дээрх хоёрт хандаж  “Чаддаг юм бол ахмадуудаас 100 мянган гарын үсэг цуглуулаад ирээрэй. Тэр цагт зээлгүй ахмадын асуудлыг хэлэлцэж болох юм” гэсэн агуулгатай зүйл ярьсан аж.

Тэд ахмадуудад адил тэгш хандах ёстой. Зээл чөлөөлөхөд зарцуулах 780 тэрбум төгрөгөө 310 мянга гаруй ахмаддаа тэгш хуваарил гэдэг асуудал хөндөж, горимын санал гаргаж байсан ч УИХ дахь МАН-ын бүлгийн гишүүдийн олонх нь дэмжээгүй. Харин зээлгүй ахмадад 2021 оны тавдугаар сараас нэг сая төгрөгийг илэрхийлэх ваучер олгох шийдвэр гаргасан.

Харин Шинэ намын хоёр өнгөрсөн хугацаанд хот, хөдөөд ажиллахдаа ахмад настнуудаас гарын үсэг цуглуулахад 100 мянга хол давж, зээлгүй ахмад 3 сая төгрөг олгох санаачлагыг нь дэмжсэн байна.

Ам алдвал барьж болдоггүй, агт алдвал барьж болдог гэдэг энэ дээ. Одоо тэгээд гүрийх үү, гүйцээж бусдад нь өгөх үү. Хүндхэн л даваатай учирлаа даа.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
49
ХахаХаха
8
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-03 64.119.16.58

яс хаяж хэрүүл үүсгэдэг яг үнэндээ эрх мэдлийн төлөө санааширал шүү дээ би зээлгүй бас бага тэтгэвэртэй гэхдээ төрийн буян болж л байна ,над мэтийн хүмүүст саймшираад байх хэрэггүй

Avatar

Шарав 2020-02-03 202.179.3.246

MАН-ын хүнийг ялгаварлан гадуурхасан шийдвэрийг Үндсэн хуулийн цэцэд өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-02-03 89.204.153.250

Ungahaas. Oor chadajgui

Avatar

Zochin 2020-02-03 202.9.46.97

Баялгийг хүн бүрт тэнцүү гэсэн хуультай.
6 сая. 1 сая. Ийм байж болохгүй. Арай ч дээ
Зээл аваагүй хөгшид хамтрагч олдохгүйгээс аваагүй
Зарим н төлж чадахгүй гэж айдаг
Иймээс тэнцүү биш юмаа гэхэд 3 сая өг
Гүйцээ

Avatar

хун 2020-02-03 180.44.255.60

энэ МАНгараас их юм гарнаа….одоо ч бур ихсэнэ. солиоруулна доо кк

Avatar

Зочин 2020-02-03 66.181.161.88

12sard zeel ogtsom osson talaar sudalgaa hiih heregtei medeelel tarj oorsdoo avsan biz hanaj tsaddaggui luivarchid

Avatar

Зочин 2020-02-03 66.181.161.88

Batzandan Bold 2demjij bnaa Ahmaduudaa ylgavarlan taltsuulaad Battulgiig ogtsortol temtsie

Avatar

зочин 2020-02-03 64.119.21.216

Зээл тэглэх мэдээлэл тарж зээл огцом өссөн гэсэн. Монголд шударга юм байхгүй. Тэгш хуваахыг дэмжиж бна.

Avatar

Togtoh 2020-02-03 202.126.88.148

Mongoliin baylag mongoliin hun birt tegsh baih estoi ahmaduud hun zaluuchuud hun bishuu zaluusaa hairla

Avatar

Togtoh 2020-02-03 202.126.88.148

Huviaaraa yum hiideg humuus hun bishuu mongoiion baylagiig mongoliin buh humd ug heden luivarchinguudiin hurungu bish shu

Avatar

Зэрлэг империализмыг алгасан... 2020-02-03 202.126.89.17

Зэрлэг империализмыг алгасахгүй бол бид Ардчилалд хүрч чадалгүй буцаад социалист хувьсгалын замаар коммунизмд хүрэх өрөөсгөл "өөд" уруудаж байх шиг. Нэг нь попрохоор нөгөө нь давж попроод энэ улс чинь сүйрлээ!!!…

Avatar

Чулуу 2020-02-03 66.181.161.99

Хамгийн мэдээлэлтэйгээр нөхдүүд 12 сард их зээл авсан гэсэн шүү. Ядарсан иргэд батлан даагчгүй иргэд зээл авч чаддаггүй нь үнэн шүү. Шударга л байяа л даа

Avatar

Зочин 2020-02-03 202.126.88.51

Зээл тэглэнэ гэсэн болохоос зээлгүй хүнд мөнгө өгнө гээгүй. Ерөнхийлөгч ч анх тэгж хэлсэн. Балайраад хүмүүсийг битгий өдөж турхираад бай. Сэтгүүлч нэртэй сенсацичин минь…

Avatar

Зочин 2020-02-03 103.50.206.40

Монгол хүний сэтгэхүй энэ надаас дээр гарчихвий гэхээс шээсэн гойчих гээд байдаг зан. Энэ урд нь ийм л байсан одоо хэн болчоод томроод байнаа гэдэг үгийг сонсоогүй хүн бараг байхгүй биздээ. Нэг хэсэг нь зээлээ тэглүүлээ л биз тэглээ гээд зээлгүй ахмадуудын амьдрал зогсох гээд байна уу. Зөв өтөлсөн хуучин цагийн хүн бол ашгүйдээ Дондог маань нэг ч гэсэн асуудлаа шийдлээ гээд цуг баярлах байсандаа

Avatar

Зочин 2020-02-03 139.99.159.18

tentsuu huvaasnan deer

Avatar

Бат 2020-02-03 122.20.151.249

Үүнийг мэдээлэл гэх үү, өдөөн хатгалт гэх үү, доромжлол гэх үү . Энэ сэтгүүлч нэртэй мануухайнууд хэтэрхий хөралган болжээ. Тэтгэвэр авагчдын дийлэнхи нь зээлтэй баысан уу байсан. Түүнийг төр нэг удаа сонгуультай холбоотой ч бай шиыдэж. Зээлгүй ахмадууд уүндаа хохирчихоод байгааг ойлгохгүй бхйгаа үм, зээлтэй ахмадуудын зээлиыг тэглэхдээ тэдний мөнгөнөөс аваад зээл хаагаагүй байлтай. Зээлгүй нь зээлтэй нь зээлгүы болоод цагаан сарын өмнө бүх ахмад тэтгэврээ бүрэн авах зөв уүм шигээ.

Avatar

Зочин 2020-02-03 66.181.168.8

Ямарч тооцоо судалгаагүй байдлаар ахмадын зээлийг тэглэнэ гэсэн популист үзлээс болж бусад хүмүүсийн эрх ашиг хөндөгдөж байна. Баланс дээр нэг талд нь нэмсэн бол нөгөө талаас нь хасагддаг л учиртай. Тиймээс ийм харалган ирээдүйгээ хараагүй бодлого явуулснаар энэ ахмадууд биш юм гэхэд бидний үр хүүхдүүд хохирох болно. Тэр их өр зээл, хийсвэр бодит бус шийдвэр эдийн засгаа хойш нь татаж байгаа бодлогууд энэ их өр зээлийг бидний хүүхэд төлнө.

Avatar

Зочин 2020-02-03 103.212.118.173

Ovoo bosgoogui bol shaazgai haanaas suuh ve gej. Teneg 3 be gej bodoj bsan chini ih hurlaar orood demjuuleed garaad irheer ni bur shokond orsiishd

Avatar

Туяа 2020-02-03 150.129.140.110

Уг нь үндсэн хуулиа мөрддөг бол зөв шүү дээ.даан ч намаа бодсон мангар юмнууд гарчээ

Avatar

Зочин 2020-02-03 139.5.219.53

Нэг юмыг УИХ-ын гишүүд ерөөс ойлгохгүй юм. Ж.Батзандан, Лу.Болд хоёр олонхи болж байж л бодлогоо хэрэгжүүлнэ шүү дээ. АН-ын дарга Эрдэнэ ван тэтгэврийн доод хязгаарыг 500 мянган төгрөг болгох хуулийн төсөл өргөн барьсан гэсэн. Гэтэл АН УИХ-д олонхи биш шүү дээ. Яаж ч сарвагнаад хоншоор нь дутна. Олонх болж байж мөрөөдлөө хэрэгжүүлдэг алтан дүрмийг ерөөс ойлгохгүй юм.

Avatar

МОНГОЛЫГ ЯЛСАН ӨМХИЙ ТӨВД ЖАНХУУГ ОГЦРУУЛЬЯ ! 2020-02-03 192.82.67.232

Өвгөд хөгшдийг хооронд нь талцуулж хагаралдуулж, улсын мөнгөөр өр дарж хулгайгаа далдлах гэсэн өмхий төвд тайрдас жанхууг яг үнэндээ бол ард түмний 90 хувь нь огцруулахын төлөө байгаа!!!

Avatar

Зочин 2020-02-03 192.82.69.64

Батзандан болд нарыг дэмжиж байна. Эх орны хишгийг адилхан олгох хэрэгтэй. Яагаад зээлтэй хүмүүс банкнаас зээл аваад улсаар төлүүлээд зээл аваагүй мэдээлэлгүй иргэд нь хохирч байдаг юм. Арай дэндэж байна аа. Зээл аваагүй 192000 иргэнд тэгш хуваарилалт хийх хэрэгтэй. Дэмжиж байна

Avatar

Osorjamaa 2020-02-03 153.227.80.222

Irgen burt 1 udaa 10 saya tugrug olgo!!!!!…..

Avatar

Зочин 2020-02-03 122.201.24.193

Зээлгүй ахмадуудад мөнгө өгнө гэдэг буруу санаачилга, цэвэр популизм!! Гэхдээ УИХ-ын дарга нь гудамжны хулиган шиг тийм үг хэлж л байдаг, наадуул нь тэр мунхаг үгээр нь үг хиййж л байдаг, таарсан ч таар шуудайнууд юм даа!!! Энэ хэдэн дуракаас энэ оны сонгуулиар салахгүй бол ирэх 4 жилд Монгол Улс "модоо барьж", Хятадад зээлээр барьцаалагдан хараат улс болох нь байна шүү!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-03 202.9.40.165

Одоо зээл халамж болноо. нэг удаа зээлийн дарамтнаас нь салгалаа. Одоо цаашид тооцоотой амьдарцгаа.УИХ-ын дарга юу гэж ярьсан нь хамаагүй. Шийдвэрийг УИХ-ын нийт гишүүдийн олонхийн саналаар хуулийг нь баталдаг. Батзандан , Болд нар сонгуулийн шоу хийж байгаа юм.Түүнийг нь танай сайт ббитгий хөөрөгдөөд дундаас нь ашиг олох гээд бай

Avatar

Зочин 2020-02-03 202.9.40.165

News.mn сайтын Хоролмаа ч яг л Хоролмаатаж байна даа.Ард түмний дунд хэрүүлийн алим хаядагаа танай сайт/Элбэгдорж, М.Энхболд/ болох хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2020-02-03 66.181.161.41

Нээрээ юу үнэн үү . 100 мянган гарын үсэг регитртэй нь авчирвал 3 саяыг өгнөө гэсэн юм уу. Зурнаа бас авнаа.

Avatar

Зочин 2020-02-03 202.21.108.60

Axmaduudaa zeeltei zeelguigeer n yalgavarlasan shaarnuudiig b** mart. Tsag n irexeer xariugii n bari!

Avatar

999 2020-02-03 59.153.114.126

Үнэхээр дэмжиж байна. Зээл авч банкуудыг тэжээхээс татгалзаж амьдралаа болгоод ирсэн зээл аваагүй ахмадуудыг үнэхээр тэгш бус хандсан шийдвэр гаргасан хүмүүст гомдолтой ахмад олон байгаа.
Өвөө эмээгий тэтгэврийн зээлээр архи тамхи ганган хээнцэр хувцас мөрийтэй тоглоомд үрсэн зөндөө залуус байгаа.
Цаашид зээлийг хөрөнгө оруулалт оюуны боловсролд л зориулдаг байх хэрэгтэй.
100.000 хүний гарын үсэг 300.000 болтол нь гарын үсэг зурнааааааа!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-03 202.179.31.3

>ВАУЧЕР гэнэ үү БАЧУУР ч гэнэ үү нэг юмны сураг сонсоод бачуураад байна………………………..

Avatar

Б 2020-02-03 203.98.76.9

Өөрсдөдөө ашигтай зүйл хийхийн тулд ахмад настнуудыг талцуулж, иргэдийн анхаарлыг татаж, нийгэмд шуугиан үүсгэсэн юм биш үү? Гурван өндөрлөгийн хэн хэн нь ч юм банк хувьчилж авахын тулд гаргасан шуугиан гэж сонссон. Үнэн худал нь яваандаа мэдэгдэх байх. Ер нь хүмүүсийн анхаарлыг сарниулж байгаад өөртөө ашигтай зүйл хийгээд сурсан хүмүүс байх

Avatar

Зочин 2020-02-03 206.71.238.254

Zeeleer mashin awsan, gadagsh ayalsan uzgaalsan, huuhdedee tawilga awch ugsun, surgalt tulsun, gadaadruu huuhdedee yawuulsan, eemeg bugj awch ugsun, nuuree tatuulj teniilgesen, bulgan shuba awsan geed tetgewriin zeeliin munguur hiisen zuiluud neg iimerhuu um bilee. Bugdiig ni yaj herhen zarsan sudalchihaad todorhoi barimt tootoi asuudald handah ni zuw. Yadarsan tetgewriin hun baigaa. Zeeliin undur huutei uchir awahgui engiin daruu amidarch bgaa. Yund zarsan zeel we geded ebarimtaac todorhoi.

Avatar

иргэн 2020-02-03 43.228.130.60

Энэ балай хулгайчид улсын төсвийг улам улайруулах гээд байгаа юм уу. Битгий олго. Миний ээж хамаатнууд зээл аваагүй. гэхдээ битгий олго

Avatar

Зочин 2020-02-03 206.71.238.254

Ulsiin hurungu idej uugaagui ulsaas shudarga busaar awaagui ulsiin sangaas hontoogui ariun tsewer ard irged egts hardag erh chuluuguu aldalgui uuduu ariun tsewer baisan ni zuw. Awah hereggui.

Avatar

Зочин 2020-02-03 206.71.238.254

Luiwraar undur tetgewer togtoolgoson ih hemjeenii zeel awsan tetgewriig teglesen erunhiilugch shudargaar amidarch ur zeelgui zuw amidragch engiin ard irgediig tohuurhaj boloh uu. Uls oron ard tumnii hurungu bayalgiig hyamgadsan zarchimch ard irgeded haltai hun um. Daraa jiliin vaucher hooson huwhai tsaasaa uursduduu heregle. Uguhgui bol uguhgui biz. Ichguurguigeer shine jileer ahmaduudiig gomdoon uiluulsan medegdel hiij bilee. Hun muutai hun baina lee. Yaj nastai huniig gomdooj chadaj bainaa.

Avatar

зочин 2020-02-03 202.179.30.6

даагнаас унаж бэртдэггүй ДАРАВГАРААСАА БОЛЖ БЭРТДЭГ гэдэг үгийг санаж яв дарваан хар минь

Avatar

ЗОЧИН 2020-02-03 64.119.17.189

Зөв. Урагшгүй, ухаан муутай удирдагчдыг зайлуулах хэрэгтэй. Санал өгөхгүй шүү.

Avatar

Ханэ 2020-02-03 59.153.113.101

100 тэрбумыг гаргаад бүх ахмадуудад хишиг нэрээр өгөөд энэ ялнаас салмаар байна .1 хүнд 1 сая төгрөг

Avatar

зочин 2020-02-03 150.129.141.101

Ямарч бодлогогүй алхам хийчихээд эцэст нь зээлийн өргүй хэдэн ахмадаараа тохуурхаж байдаг ийм их хурлын дарга,ийм ерөнхий сайд,ийм ерөнхийлөгчийг зайлуулах хэрэгтэй.Хавар нэгч санал өгч болохгүй шүү

Avatar

Өвөө 2020-02-03 64.119.18.186

Eрөнхийлөгч Eрөнхий сайд нар ИХ ын гишүүд 194 мянган ахмадын үндсэн хуулинд заагдсан эрхийг зөрчиж ялгаварлан гадуурхалаа Зээлгүй аваагүйн төлөө баян гэж доромжлууллаа Ирэх сонгуульд дараагийн eрөнхийлөгчийн сонгуульд хохирсон 194 мянган ахмад МАН АН хоёрт нэгч санал өгөхгүй байх болноо

Avatar

irgen 2020-02-03 202.126.89.172

Үндсэн хууль зөрчөөд ялгаварлаж болохгүйг УИХын гишүүд мэддэггүй тэгэхээр.хэн хууль мэдэх вэ

Avatar

Зочин 2020-02-03 43.242.242.189

Улс вальтын нѳѳцѳѳ бүх иргэддээ ттэнцүү хуваагаад ѳгчих тэгээд мѳнгѳ нь дуусвал хоорондоо хэрэлдэхгүй амар дэнр нэмээд шиозо ѳвчтэй Батзандан,Болд хоерийгоо ерѳнхий сайд,Их хурлын дарга богоё

Avatar

Зочин 2020-02-03 66.181.160.65

ene batzandan uhehiin muugaar uheh baihaa

Avatar

Зочин 2020-02-03 103.212.119.120

6 сая төгрөг надад өгч байгаа хүн өөрөө хэдэн сая төгрөг авсан бол. Надад хумсны толио чинээг өгөөд өөрөө атга атгаар нь авсан байж таарах бишүү. Яршиг цаашаа. Бүр боливол таарна.

Avatar

Зочин 2020-02-03 64.119.24.7

Баттулга зээлгүй хүмүүст 3 сая төгрөг өгчихнө дөө. Дараа нь хэрэглээний зээл бас тэгл эх байлгүй. Баттулгыг байлгаад байвал байсхийгээд л тэглээд байх юм шиг ээ.

Avatar

Ард түмэн 2020-02-03 103.212.119.120

УИХ- ын гишүүд эгзэгтэй цаг үед үнэнтэй нүүр тулахад " намаа намайг бодоорой" гээд зугтах хүмүүжилтэйгээ одон удаа харуулсан. Энэ бол намын хүмүүжил. Ийм үед иргэд МАНАН – аас хол явах өлзийтэй болно.

Avatar

Иргэн 2020-02-03 59.153.113.234

УИХ-Ын даргын ч зөв. Шинэ намынхны ч зөв?! Үүнийг шийдэх хэрэгтэй?!

Avatar

ZOCHIN 2020-02-03 180.150.82.77

ZEELGUI AHMADUUDAD ,ZEELTEIG TEGLESEN SHIGEE IJILHEN HANDAARAI.ADILHAN L HUNSHUU. BBITGII YLGAVARLAN GADUURHAARAI.

Avatar

Иргэд 2020-02-03 59.153.84.126

Ахмад бүрт 6 сая төгрөг олго.

Avatar

Зочин 2020-02-03 150.129.142.247

Энэ угаасаа анхнаасаа балай юм хийсэн шуу дээ улс орны эдийн засаг хунд уед зээл авсан нь хожиж зээлгуй нь хохирдог ямар шудрага ес байна ардын намын хулгайчууд оорсдоо зондоо л юм авч байгаа шуу дээ арай л байна 2020 онд шинэ сонголт хийе

Avatar

Эмгэн 2020-02-03 192.82.78.106

Сонгууль дөхөхөөр хэдэн ахмадуудаа цайлсан болоод намаа хамгаалахыг аминчлах мөртлөө, бас тендэр, концесс аваад буцаагаад төлдөггүй тэд манийгаа ямар нүүрээр командлаж залах болж бна даа. Одоо хүртэл хэдэн зуун саяын концесс авчихсан гишүүд ямар ч нүүрний хувиралгүй үнэнчийн дүр эсгэж байгаа нь үнэмшилгүй, ичгэвтэртэй гишүүдийг харахаас дургүй хүрч, хэлж ярьсан нь үнэ цэнэгүй санагдаж бна. Итгэх итгэл буурч бна.Энд нэр дурьдвал Бямбацогт, Мөнхбат, Содбилэг гээд…

Avatar

Зочин 2020-02-03 66.181.161.73

Batzandan Bold hoyr oorsdoo ogoh ystoi owoo bosgoogiu bol shuwuu yadag bilee ahmaduuddaa hairtai ene hoyr l ogoh ystoi

Avatar

Зочин 2020-02-03 192.82.64.64

Owoo g hen bosgoson bilee bosgoson Jenko teneg l ene bantangaa zasah heregtei baihdaa

Avatar

иргэн 2020-02-03 66.181.176.166

Улсад мөнгө байгаа юм бол бүх ахмадуудад ижил хэмжээгээр тараасан нь дээр. Байхгүй бол эхлээд ийм асуудал хөндөж хэрэггүй болов уу.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж