Цагаан сарын баярын гоёлд нэг өрх 2.2 сая төгрөг зарцуулна | News.MN

Цагаан сарын баярын гоёлд нэг өрх 2.2 сая төгрөг зарцуулна

Цагаан сарын баярын гоёлд нэг өрх 2.2 сая төгрөг зарцуулна

Цагаан сарын баярын гоёлд нэг өрх 2.2 сая төгрөг зарцуулна

Коронавирусээс урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээний хүрээнд Засгийн газрын 30 дугаар тогтоолын дагуу Улсын онцгой комиссоос сар шинийн баярыг өргөн хүрээнд тэмдэглэхгүй байхаар шийдвэрлэсэн. Өөрөөр хэлбэл, цагаан сараар иргэд хол зорчихгүй, олноороо цуглахгүй, гэр бүлийн хүрээндээ тэмдэглэхийг зөвлөж байгаа юм.

Үндэсний статистикийн хорооноос хоёр дахь жилдээ явуулсан “Цагаан сар ба эдийн засаг” хэмээх судалгааны дүнгээр 2020 онд Монгол Улсын нийт өрхийн 64% нь Цагаан сарын баярыг тэмдэглэн өнгөрүүлж, нэг өрх дунджаар 2.2 сая төгрөгийг идээ цагаа, гарын бэлэг, баярын гоёлд зарцуулна гэж тооцжээ. Өөрөөр хэлбэл, ойролцоогоор 1.2 их наяд төгрөг зах зээлийн эргэлтэд орох нь. Энэхүү судалгааг хийхдээ Монголбанкнаас гүйлгээнд гаргасан бэлэн мөнгөний үзүүлэлт, Хүнсний бараа, ундаа, усны хэрэглээний үнийн индексийг түлхүүр үзүүлэлт болгон сонгосон байна.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
БурууБуруу
3
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-02 64.119.27.45

Yaay ene mongiig heregtei yumand ur duntei zartsuuldagch boloosoi, shaal demii uuts ovchuu uuj ideh yum heregtei hereggyi beleg shuleg geel duushimdaa daraa n onooh l bahi baidgaaraa

Avatar

Зочин 2020-02-02 192.82.72.107

Хүн амынхаа аюулгүй байдал, эрүүл мэнд ТАЛААС харахад энэ жил өнжөөд ЯАСАН юм . Халдварт өвчин ханиад вирус ихсэх , хөл хорионы ажлыг үр дүнгүй болгоно доо Цагаансар.

Avatar

Зочин 2020-02-02 202.9.47.49

Үгүй байх. Хэдэн хувь нь ийм зарлага гаргадгаас шалтгаална. Ядуу орон гэдгээ сана. Цөөхөн их цацдаг хүмүүсээс болж дундаж нь ингэж өсч байна.

Avatar

Цагаан сар 2020-02-02 217.79.178.53

Уг аав ээж ч байсан очиж золгох шаардлагагүй болчихож байгаа юм. Энэ жилийн тухайд. Тэнд бас баахан хүмүүстэй таарна. Золгоно. Ингээд л ялгаа байхгүй. Ураг тѳрѳл биш гэр бүлийн 1-3 үе дотор л хангалттай олон хүн байгаа шүү дээ. Ерѳѳсѳѳ ирж золгохгүй байвал тэр хүнийг буруутгах биш эерэг талаас нь ойлгохыг хичээх хэрэгтэй юм. Тухайн айл цагаан сар огт тэмдэглэхгүй байхад үүнийг бүрэн эрхийн асуудал, тэр хүний сонголт гэж ойлгож хэвшмээр байна. Мин

Avatar

Зочин 2020-02-02 192.82.77.69

Hend hereggyi demii zardal. Guilgachin yaduugaa medehgyi, uuj idehiin ovchtei malnuud

Avatar

Зочин 2020-02-02 103.57.94.52

ЗАСГИЙН ГАЗАРТ: СУРГУУЛЬ, ЦЭЦЭРЛЭГ, ОЛОН НИЙТИЙН БҮХ ТӨРЛИЙН АРГА ХЭМЖЭЭ, АВТО ТЭЭВРЭЭР ХИЛ НЭВТРЭХ ЗЭРГИЙГ ХОРИГЛОСОН ХЭРНЭЭ ЦАГААН САРЫГ ХОРИГЛОХГҮЙ БАЙГААД МАШ ИХ ГАЙХАЖ БАЙНА!!! ЯДАЖ ТА НАР ЭНЭ ЖИЛДЭЭ ЦАГААН САРАА ЗӨВХӨН ГЭР БҮЛИЙНХЭЭ ХҮРЭЭНД ЁСОЛЖ, АЙЛ ХЭСЭХГҮЙ, ОЛНООР ЦУГЛАХГҮЙ БАЙХЫГ АНХААРУУЛАХ ЁСТОЙ ШҮҮ ДЭЭ. НААД ХӨЛДҮҮНҮҮД ЧИНЬ ОДОО МАХАНД ҮХЭЛДЭЖ, УУЦ ӨВЧҮҮНД АЛАЛДАЖ, БЭЛЭГ СЭЛТЭНД ГҮЙЛДЭЖ, АЙЛ ӨРХ БҮР 3-4 САЯ ТӨГРӨГИЙН ЗАРДАЛ ГАРГАХ ГЭЭД БАЙЖ БАЙНА!!! ЭНЭ ЖИЛДЭЭ ӨНЖҮҮЛЭЭЧ!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-02-02 66.181.171.34

Их л мөнгө байна даа.

Avatar

Зочин 2020-02-02 206.71.238.254

Urhiin toog dundaj zardlaar tootsohod ardchilsan 30 jild ehelsen malchdiin nertei, hyatadiin yewen bayartai tsug temdegledeg bayar yadarsan ail urhud zah zeeliin mungunii niigemd zardaltai. ur uguujgui targan uuh, huurai durwuljin guril – Eruul mend talaasaa ediin zasag talaasaa hund, ulsgulund nerwegdsen met olon maliig 2-3 udriin dotor dowtlon idej uuj barna. Deer ni zaawal mungu ed baraa barichihsan zolgoh ni hachin ewgui sanagddag.

Avatar

Зочин 2020-02-02 202.9.40.33

Энэ цагаан сараар айл хэсэхгүй байхыг хичээгээрэй. Миний хувьд өндөр настаы ээжтэйгээ л очиж золгоно. өөр айлаар хэсэхгүй. Гэр бүлийнхээ хүрээнд л таваг засна. Ууц, өвчүү тавихгүй. харин жаахан мах чанаад тавьчихна. Бусад айл өрх ийм л байгаасай

Avatar

Зочин 2020-02-02 103.212.119.239

Энэ жилдээ цагаан сарыг жаахан хязгаарлахаас яахав дээ. Ер нь бол билэг дэмбэрэл талаасаа сайхан баяр шүү. Ах дүүс учран золгож, амьтан хүний алга дээш нь харуулж, билэгтэй үгс хэлэлцээд

Avatar

Зочин 2020-02-02 202.21.108.129

Нус МН үнэхээр мэдрэмжгүшй мэдээллийн хэрэгсэл юм. Өвчин гарч яаж тараахгүй байх гэж ярихын оронд баярлаж найрлаж айл хэсэж мөнгө үрж өвчнөө тараах боломжийг яриад суух юм

Avatar

зочин 2020-02-02 192.82.76.44

Юун цагаан сар, соёл моёл.
Гараа сайн угаа, амны хаалт зүүцгээ

Avatar

УЛААНГОМ 2020-02-02 192.82.71.79

НАМАЙГ БАГАД УЛААНГОМД АЙЛУУД УУЦ ТАВЬДАГГҮЙ БАЙЛАА.ТОМ ТОМ УЛ б**в ТАВЬДАГГҮЙ МУШГИМАЛАА ХИЙЖТАВАГ ЗАСААД, МАХ ЧАНАЖ ТАВЬДАГ БАЙВ. ЭНЭ ЖИЛ Ч ГЭСЭН МУШГИМАЛАА ХИЙЖ, УУЦ БИШ МАХ ЧАНАЖ ТАВИХЫГ УРИАЛАЯ. МАХАА ЯСТАЙ НЬ БИШ ХҮН ШУУД АВААД ИДЭЖ БОЛОХООР НИМГЭН ЗҮСЭЭД ТАВИАРАЙ.ТЭГВЭЛ ЭЛДЭВ ХОГ ХАЯГДАЛГҮЙ, ЗАРДАЛ БАГАТАЙ БОЛНО.

Avatar

Зочин 2020-02-02 202.21.108.129

Ойрадууд Халхад бут цохиулж байна дөө. Халх соёлд автаж байна.

Avatar

Зочин 2020-02-02 192.82.72.66

Yun bas jalga dovnii uzel ve

Avatar

Зочин 2020-02-02 66.181.161.51

халхууд угаасаа маш олон ястнуудаас бүрдсэн. өөрөө аль ястныг нь онцлоод бна хаха. наадхаа болио.

Avatar

Улаангом-д 2020-02-02 202.9.47.49

Мушгимал хийх аргаа зааж өгөөч.

Avatar

Иргэн 2020-02-02 49.0.212.240

ХАЛДВАРТ ӨВЧНИЙ ҮЕД БАЯР ТЭМДЭГЛЭХ ЯРИАД, НИЙТЛЭЭД БАЙХ НЬ ЁС ЗҮЙТЭЙ СЭТГҮҮЛ ЗҮЙ МӨН ҮҮ

Avatar

Зочин 2020-02-02 202.21.108.50

Амьд мэнд, элэг бүтэн байвал цагаан сар ч яамай байнаа. Юун ууц, өвчүү , бэлэг сэлт, зочин гийчин.

Avatar

11 2020-02-02 192.82.72.66

ene jil unjinu geed baihad yagaad olniig uruu tataad baina

Avatar