Уханиас ниссэн Туркийн нисэх онгоц Улаанбаатарт түр газарджээ | News.MN

Уханиас ниссэн Туркийн нисэх онгоц Улаанбаатарт түр газарджээ

Уханиас ниссэн Туркийн нисэх онгоц Улаанбаатарт түр газарджээ

Уханиас ниссэн Туркийн нисэх онгоц Улаанбаатарт түр газарджээ

Коронавирусийн халдварын голомт болох БНХАУ-ын Ухань хотоос иргэдээ шилжүүлж явсан Туркийн нисэх онгоц Улаанбаатарт түр газарджээ. Нисэх онгоц өнгөрсөн Бямба гариг (2020.02.01)-ийн 15:00 цагт Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатарт шатахуун цэнэглэх зорилгоор түр газардаж, нэг цаг орчим болсны дараа ниссэн тухай Туркийн хэвлэлүүд мэдээлсэн байна.

Туркийн зэвсэгт хүчний ачаа тээврийн нисэх онгоц өчигдөр /2020.02.01/ Ухань хотоос 42 хүн тээвэрлэн Анкарад хүргэсэн байна. Тэдгээрийн 32 нь Туркийн иргэд байсан бол үлдсэн 10 нь Азербайжан, Албани, Гүржийн иргэд байжээ.

Тус улсын нисэх онгоц Ухань хотод очихдоо засгийн газрынхаа тусламжийн барааг хүргэж, нийт 48 иргэнээ нүүлгэн шилжүүлэх санал тавьснаас зургаа нь өөрийн хүсэлтээр Уханьд үлдсэн байна. Ухань хотоос ирсэн иргэдийг Анкарагийн эмнэлэгт 14 хоног тусгаарлах юм байна.

Б.ЦЭЦЭГ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
5
БурууБуруу
4
ГайхмаарГайхмаар
3
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-02-02 112.72.15.6

ОХУ ЗӨвшөөрөл өгөөгүй УЧИРААС МАНАЙ УЛС өгсөн байх юм. МӨН Ч ИХ ХАЙХРАМГҮЙ УЛС юм ДА. БАС ХАРИУЦЛАГА ГЭЖ АЛГА. ЗӨвшөөрөл өгсөн хүнийг нь ШИЙТГЭ,

Avatar

ДЭМБ 2020-02-02 64.119.21.109

Уханиас ирсэн 44 настай эрэгтэй хүн өнөө өглөө Филиппинд нас барсан байна. Өнөөдрийн байдлаар 14556 иргэн вирусээр халдварлаж, 305 нь нас барчихаад байна.

Avatar

zochin 2020-02-02 150.129.142.168

manay mongolchuud mun ch ikh kheruulch ortsny uudendee suugaad khow yarij baygaa awgaychuud shig bolchikhojee , yum bolgond khoshuu dursen , medekhguy ch yum alga ,

Avatar

Setgegdel 2020-02-02 139.5.219.15

Ene setgegdel bichij bgaa humuus bur neg huvia hicheesen ulsuud ni haragdaad bhiin. Uhlee uhlee

Avatar

Зочин 2020-02-02 64.119.21.109

Хувиа хичээх ээ? Чи хаанахын хэн гээч вэ?

Avatar

Зочин 2020-02-02 64.119.21.109

Тахлын голомтноос ирсэн онгоцонд хэн буух зөвшөөрөл өгөв?

Avatar

Зочин 2020-02-02 211.36.142.94

Киргиз казахдаа цэнэглэхгүй яасан юм бэ

Avatar

Зочин 2020-02-02 202.21.108.129

Нус МН маш хариуцлагагүй зураг тавьсан байна. Зураг тавьсан хүнд хариуцлага тооцож вебсайтаараа Туркишээс уучлал гуйнна гэдэгт найдаж байна.

Avatar

Зочин 2020-02-02 64.119.21.109

Энэ онгоцыг УБ-т буух зөвшөөрөл өгдөг нь дэндүү хариуцлагагүй, хэтэрхий бялдууч юм аа! Туркууд тэр Астанадаа л буухгүй яасан юм бэ?

Avatar

зочин 2020-02-02 182.160.37.72

ХАХА АНУ, ЕВРОПЫН ОРНЫ ОНГОЦ БАЙСАН БОЛ ЯАЖ БЯЛДУУЧИЛЖ БАЙХ БОЛ ЧИ ХАХА

Avatar

Zochin 2020-02-02 202.126.89.252

Archaagui setguulch mini medeelee zov tavi.Elbegdorj shigee mongolchuudiig hoshigoruulna gej bodoo yuu.

Avatar

Лхагва 2020-02-02 202.9.46.7

Энэ онгоц буудуулсан юм уу Яаж буумар болсон юм болдоо

Avatar

Зочин 2020-02-02 64.119.21.109

Уханиас ирж байсан германы онгоцыг Москва хүлээн авахаас татгалзсан. Уг онгоц Хельсинкэд бууж шатахуун аваад цааш ниссэн.

Avatar

Иргэн 2020-02-02 103.229.122.171

Арайчдээ тэгээд ийм зураг тавиад байхаараа яхавдээ. Гарчиг хараад зургийн харвал буруу ойлголт авхаар байна. Хариуцлага гэж та нарт алга уу?!!!!!!!

Avatar

zochin 2020-02-02 150.129.142.168

tegeed iim gemtsen ongotsny zurag tawidag ni yaj baygaa yum be ? tsetsegee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж