Коронавирус АНУ-д ашигтай | News.MN

Коронавирус АНУ-д ашигтай

Коронавирус АНУ-д ашигтай

Коронавирус АНУ-д ашигтай

АНУ-ын худалдааны сайд Уилбур Россын хэлснээр 213 хүний аминд хүрч, бараг 10 мянган хүн өвчлүүлээд байгаа шинэ өвчний дэгдэлт АНУ-ын эдийн засагт өндөр ашигтай гэнэ. Тэрбээр "Миний бодлоор шинэ өвчний дэгдэлт нь Умард Америк, зарим талаар Мексикт ажлын байр ихээр нэмэгдүүлэх болно" хэмээн Fox News-д ярилцлага өгчээ.

Мөн тэрбээр үргэлжлүүлэн "Маш аюултай, аймшигт өвчний талаар далимдуулсан юм шиг ашиг ярьмааргүй байна" хэмээх байр суурь илэрхийлсэн бөгөөд бизнес эрхлэгчид түүхий эдийн хангамжийн талаар бодолцон үзэж, эрсдлээ маш сайн тооцох хэрэгтэй хэмээн зөвлөжээ.

Дараа нь АНУ-ын худалдааны яам "Сайд Россын хэлсэнчлэн бид бүгдийн хийх ёстой эхний алхам бол өвчний дэгдэлтийг хяналтандаа авч, өвчтөнүүдэд туслах явдал юм" хэмээн мэдэгдэл хийсэн байна.

Үүн дээр худалдааны яамны төлөөлөгч "Олон жилийн  түүхтэй, ард түмэн төдийгүй дэлхийг чиглүүлдэг улс оронд бизнес эрхлэгчдийн хувьд бусдаас илүү бодлого сайтай байх нь чухал" хэмээн нэмжээ.

Мэдээж дээрх мэдэгдэл зарим улс төрч, эдийн засагчдын шүүмжлэлд ихээр өртсөн байна. Жишээ нь ардчилсан конгрессийн гишүүн Дон Бейер "Зуу зуун хүний амь насыг хохироож байгаа өвчнөөс мөнгө олох талаар яриад байна. Зарим хүн яаж ийгээд л хамгийн муухай юмыг сэтгэчих юм" хэмээн жиргэжээ.

Цагаан ордны худалдааны зөвлөх Питер Наварро "Вашингтон Бээжинд үнийн хөнгөлөлт үзүүлэхгүй. Тариф огт өөрчлөгдөхгүй. Учир нь энэ нь үнэхээр шударга бус" хэмээн ярьжээ.

Коронавирус дэлхийд 18 оронд тархсанаар ДЭМБ онцгой байдал зарласан билээ. Мөн шинжээчдийн үзэж буйгаар коронавирус Хятадын эдийн засагт маш сөргөөр нөлөөлж болзошгүй гэнэ. Учир нь БНХАУ цагаан сарын бүх арга хэмжээг цуцалж, улс даяар том аялал жуулчлалын компаниуд, аж үйлдвэр, жижиглэн худалдаа эрхлэлтийг хаагаад байгаа билээ.

Эх сурвалж: rt.com

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
2
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Заагч 2020-02-01 103.10.23.217

Хогийн гамин уствал сайхан хогийн х***а энэ дэлхийд хэрэггүй шүү хүн төоөлхтөн минь хогийн хятад хэрэггүй.

Avatar

Umhii hujaa 2020-02-01 153.227.80.222

Zuv zuv p.izda, odoo USA shuud China p.izda-g tsumiin bumbuguur bumbugdchih p.izda, Wuhan-ii deerees ni bumbug, puujin hayaad Wuhan-iig gazriin hursnuus archij haya p.izda!!!!!

Avatar

hahaha 2020-02-01 192.82.67.175

h*****d bgarai guluguu hedii hytaduud muuhach adilhan azi humuus naad europuud chn hujaanuudaas ayultai daisnuudshv muu aziudiig yahaa sain medne magadgui amerikaas garsan naad virus chn

Avatar

Сүрьеэгийн халдвараа дараад ав 2020-02-01 158.174.122.199

Үүгээр далимдуулаад сүрьеэ хатгалгаа, дох, бэлгийн замын өвчнүүдээ сайн дараад ав! Энэ мэргэжлийн бус хүнээр эрүүл мэндийн салбарыг удирдуулахаа болиорой!
Ард түмнээ эрүүлжүүлэх далайцтай юм хийгээчээ

Avatar

ББ 2020-02-01 66.181.187.96

Яахав нөхцөл байдал ямар үр дагавартай байгааг л хэлсэн байна. Нөгөө үнэн үг хэлсэн хүнд үхэр өштэй гэдэг шиг л шаагиж байна. Америкад ашигтай тусч байгаа нь угаасаа үнэн ш дээ. Зүгээр л бодит байдал нь ийм байгаа гэдгийг л хэлсэн юм бишүү.

Avatar

Зочин 2020-02-01 66.181.186.211

Хэ хэ энэ вирус манайд ч гэсэн бага ч болов уу ашгаа өгөх юм шиг үрэлгэн баярын дарамтаас чөлөөлж хүмүүсийг ухамсартай соёлтой болох байхад хэрэг болж байна

Avatar

зочин 2020-02-01 64.119.25.224

юу солиороод байна аа холуур байгаасай гээд залбирахын оронд юуны чинь ашиг дээр дооргүй мөнгөний шуналд автаад сэтгэцийн өвчтэй болсон бололтой

Avatar

Зочин 2020-02-01 202.126.89.2

Tiim shuu

Avatar

Зочин 2020-02-01 192.82.67.171

АРДЧИЛСАН КОНГРЕСС гэж юуг нэрлэж бичээд б.а.?

Avatar

Зочин 2020-02-01 66.181.178.197

Унасан нэгнээ нэмж дэвсэлдэг нь улс орон, хүн амьтны нийтлэг муухай зан юм уу даа. Хоёр өндрөө мөргүүлчихээд яаж байлаа даа. Буурь суурьтай, тэнүүн сэтгэлт монгол түмэн минь л эвдэрч байна даа. Амьд явахад улам л хэцүү болох нь ээ.

Avatar

Зочин 2020-02-01 202.126.88.162

Карма гэж бнаа! Хятадууд Америкийг ашиглаж маш их маш их мөнгө шудрага бусаар хийсэн

Avatar

Зочин 2020-02-01 64.119.16.252

Tinek baachk

Avatar

Зочин 2020-02-01 64.119.21.109

Ардчиллын үнэн царай энэ. Ер нь энэ хорооноо вирус чинь AHУcын бүтээсэн биологийн зэвcэг юм бус уу?

Avatar

ҮХЭР ХАЛХ 2020-02-01 192.82.68.142

зовлон болвол ноёд зоолдог.зуд болвол нохой зоолдог гэж эртний үг бий бий.

Avatar

Зочин 2020-02-01 122.201.22.94

Үүнд ардчилал ямар ч хамаагүй! Монголд бий болоод байгаа гажиг мутацид орж, эрэмдэг зэрэмдэг, тахир дутуу болсон тогтолцоог "Ардчилал" хэмээн ойлгоод тэр эмгэгтэй ойлголтоороо бүх дэлхийн ардчиллыг төсөөлдөг болжээ, манай мэдрэлүүд!!!

Avatar

Зочин 2020-02-01 64.119.21.109

Ардчилал сөнөж байж л Монгол Улс хөгжинө.

Avatar

Зочин 2020-02-01 66.181.188.162

ashigtai bol yu ch bolson hamaagui gedeg hun uu

Avatar

o 2020-02-01 73.181.73.133

Teneg medee bna… Olon hun ovdoj ihej bhad iim teneg zuil bichihee bolioch

Avatar

Зочин 2020-02-01 202.21.108.236

Ядарсанаа далимдуулж бусдыг дарамтлах сайхан шүү!!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж