Шинзо Абэгийн гэргий монгол ноолуураар гоёсон уу? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Шинзо Абэгийн гэргий монгол ноолуураар гоёсон уу?

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.23-нд нийтлэгдсэн

Шинзо Абэгийн гэргий монгол ноолуураар гоёсон уу?

Өчигдрийн онцлох жиргээг хүргэж байна.


Архангай аймгийн Цахир сумын нутгаас гаралтай “Амьд гэгээнтэн” хэмээн өргөмжлөгдсөн Аграмба Равсалын Санжайжавын занданшуулсан шүтээнийг лхагва гаригт Гандантэгчинлин хийдэд залсан билээ. Гандантэгчинлэн хийд өчигдөр сүсэгтэн олны хөлд дарагдсан бөгөөд өнөөдрөөс шүтээнийг нутагт нь залах юм. Энэхүү мэдээлэл өчигдөр жиргээний гол сэдэв байлаа.

Өдөржин дугаарлаж байгаад амьд сэрүүн аграмбадаа мөргөлөө. Сэтгэл сайхан боллоо. Хамаг олон түүн шиг гэгээрэх болтугай.

 


Эх оронч шийдвэр гаргасан УБ хотын удирдлагад баярлалаа. Монгол автобус мандтугай

 


Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн урилгаар өчигдөр Япон улсын Ерөнхий сайд Шинзо Абэ, түүний гэргий Акиэ Абэ-гийн хамтаар Монгол Улсад дөрвөн цагийн ажлын айлчлал хийгээд буцсан билээ. Энэхүү мэдээлэл өчигдөр олны анхааралд байсан юм. 

Түвшинтөгс_UB@tuvshintugst

Абэгийн эхнэр Монголын ноолуураар гоёсон нь үнэн үү.

ЦАХИМ БОЛЖМОР

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2015-10-23 175.211.106.5

honinii noosoo bolovsruulaad nooluur shig zoolon bolgoh arga baih bailguidee.

Зочин 2015-10-23 150.129.140.231

яамааны ноолуураас болж Монгол орон хойч үед цөл болох тийшээгээ хандаад байх шиг

Зочин 2015-10-23 150.129.140.231

Хэрэв яамааны ноолуур бол экологич сэтгэлтэй хүн биш гэсэн үг

Зочин 2015-10-23 112.72.13.43

hunii murun der baih ter hooluuran oroolt yun sur boldii zegeer l diplomat zan gargaal zuuj iree biz busad orond hasag alchuur zugeed gariishdee uzbek kazak turkmend ingej ih surjignej baidgaa bolioch hedheden terbumaar gargaad delhii buhiil oduud zuugeed luul tiim lbaih estoishdee tegeegui baij neg gadaad hun govi orood gants neg baraa buteegdhuun sonirhloor buun suid maid bolno.ingej olon l ulsuudiin tur zasgiin terguun nart beleglej l baidagshdee gants uzuuldeg uildver n barag govi baihshuu ene japanuud barisan uildver n yum chin neriig negiig uumsulgui yadii orosod erdenet monros tsvetmet geed l uzuuldeg bizdee

Зочин 2015-10-23 183.81.171.135

ноолуур мөн юм бишүү. энэ чинь том хөрөнгө оруулалт ш дээ абэгийн эхнэрийг дуурайдаг өчнөөн авгай нар бий гэдэгт итгэлтэй байна.Ёстой чиг дээ.

Зочин 2015-10-23 103.26.194.220

манайхан өөрсдөө хүчээр мөрөн дээр нь л тохоогүй байгаасай тэр ноолуураа.

Зочин 2015-10-23 103.26.194.220

манайхан өөрсдөө хүчээр мөрөн дээр нь л тохоогүй байгаасай тэр ноолуураа.

Зочин 2015-10-23 150.129.141.200

Za ter avtobusnii MADE IN MONGOLIA gedeg bichigee avchihaarai! Yag yu helehgeed baigaa yum be?

Зочин 2015-10-23 150.129.143.99

abe shinzo

Зочин 2015-10-23 202.131.231.26

Yeronhii said, terguun hatagtai ali ali n ih saihan humuus haragdaj baina lee, nudend dulaahan dotno ineemseglesen. Yor n japanuud bidend ih sain shuu. Hetsuu tsagt yor n ted l bidend garaa sungadag sanagddag. Bas japanuudiig huurch mehelj, luivar hiilee gej bi l lav sonsoj baigaagui yum baina.

СЭРЭЭЧ МОНГОЛ МИНЬ 2015-10-23 112.72.6.30

ЭХНИЙ МЭДЭЭ ТУН СЭЖИГ ХҮРЧ, БУЗАР ҮНЭРТСЭН ЁОЗГҮЙ ЮМ. ҮХСЭН ХҮНИЙ СЭГЭНД МӨРГӨЧИХӨӨД СЭТГЭЛ НЬ СЭРГЭЖ БАЙГАА ТЭР ХҮН ӨӨРӨӨ МӨН ТИЙМ АНЗААНЫ МУУ ЁРЫН ЗОМБИ БОЛОЛТОЙ. МОНГОЛ ХҮНИЙ ОЮУН УХААН ИНГЭТЛЭЭ БУЗАРТАХ ГЭЖ БАЙХ УУ ТА МИНЬ!!!???

говийн 2015-10-23 103.26.192.157

ноолуур мөн юм бишүү. энэ чинь том хөрөнгө оруулалт ш дээ абэгийн эхнэрийг дуурайдаг өчнөөн авгай нар бий гэдэгт итгэлтэй байна.

Зочин 2015-10-23 202.70.37.230

xaxa