Бие засах завгүй эмч нар живх өмсөн ажиллаж байна | News.MN

Бие засах завгүй эмч нар живх өмсөн ажиллаж байна

Хуучирсан мэдээ: 2020.01.31-нд нийтлэгдсэн

Бие засах завгүй эмч нар живх өмсөн ажиллаж байна

Бие засах завгүй эмч нар живх өмсөн ажиллаж байна

Коронавирусийн халдварын голомт болсон БНХАУ-ын Хубэй мужийн Ухань хотын эмнэлгийн байгууллагууд ачааллаа дийлэхгүйд хүрээд байгаа билээ. Хоногт л мянга мянгаараа нэмэгдэж буй өвчтөнүүдийг асрах эмч эмнэлгийн ажилтнуудын ачаалал ч үүнийг дагаад маш их нэмэгдэж байгаа юм. Бие засах ч завгүй ажиллаж буй эмч нар том хүний живх өмсөн ажил үүргээ гүйцэтгэж байгаа талаар “Washington post” сонин онцолжээ.

Түүнчлэн халдвар авахаас сэргийлсэн хамгаалалтын хувцсыг бие засах бүртээ тайлах нь хувцсыг урах эрсдэлтэй бөгөөд ийм хувцасны хангамж тааруу байгаан улмаас эмнэлгийн захиргаа эмч нартаа живх өмсөж ажиллах үүрэг өгсөн байна.

Мөн халдвар тараахгүй байх, эрүүл ахуйг сахин ажиллах үүднээс эмч нар үсээ хусуулж байгаа дүр зураг олны анхаарлыг ихэд татаж байна.

 

Эх сурвалж: WASHINGTON POST

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Тэнгэр 2020-01-31 202.21.109.104

Ухань хотын хятад оюутнууд Их эзэн хааны маань хөрөгрүү харваж буудаж тохуурхан доромжилж байсан удаатай. Тэр бол хэтэрхий тэнэг маш муйхар алдас байсныг далд ертөнцөөс анхааруулж сануулж буйг сэхээтэй нэг нь ухаарч анзаарах л байх, үгүй бол буянаараал цааш цаашдын үйл үргэлжлэх нь дамжиггүй

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.178.197

Үсээ хусуулахад дархлаа нэмэгддэг гэсэн.

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.178.197

Ер нь жилдээ үсээ хусуулж байх нь зөв юм байна.

Avatar

Зочин 2020-01-31 64.119.17.126

Энэ бол хүний мөс чанар, ажлын төлөө гэсэн чин сэтгэл, хүрэлцэхгүй байгаа хамгаалах хувцасаа хэмнэж ажиллаж байна, юундаа гайхав. Хамгаалалтын бүсээс гарах, бие засах болгонд хамгаалалтын хувцасаа тайлж хаях ёстой байдаг болохоор… Харин Монгол улсын ЗГ, төрийн түшээд ээ, хамгаалалтын хувцасаа л сайн бэлтгээрэй, хувцастай л байж эмч, мэргэжилтнүүд ажиллаж чадна, та биднийг аварч чадна аа, үс хусаж байгаа нь ч үнэн бх аа, үсээр халдвар тархах магадлал өндөр, хувцас их хөлөргөдөг юм аа

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.55.188.33

Үнэн юм уу ? Америкууд юу ч гэж худлаа цуурхал тарааж чадах л улс шүү дээ. Кккк

Avatar

Зочин 2020-01-31 122.201.22.94

Ажлын төлөө ингэж л улайрдаг ард түмэн дээ!! Манайхан шоолж тохуурхах биш, ухаарч ойлгох хэрэгтэй!!! Хэнд ч гай зовлон тохиолдож болно. Манайд хэрэв ямар нэгэн гай гамшиг тохиолдвол яах вэ гэдгээ л бодож байх хэрэгтэй!!! Дор хаяад сэтгэл зүйн бэлтгэл!!!

Avatar

Зочин 2020-01-31 207.6.112.23

Нөгөө улаан хувьсгалыг санагдуулчлаа, хажуугаар ни үс мүсээ тайраад эргүү х***а нар.

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.131.235.198

ЗХУ болон ОХУ, СНГ-д 5 жил суралцаж төгссөн
хүмүүст ОХУ-ын Магистрийн гэрчилгээ
нөхөн олгож байна. Утас: 88671597.

Avatar

Зочин 2020-01-31 64.119.20.2

Эмч хүний үүрэгээ хариуцлагатай сайн гүйцэтгэж байгаа таны алдар гавяаг магтан дууляа та бүхнийг бурхан өршөөг

Avatar

zochin 2020-01-31 202.131.251.130

Beejingin olimpiin neeltiin uyer uzuulber uzuulsen humuus n bugd jivh omsson baisan gedeg shuu dee. ter olon hun bie zasah gevel hetsuudeh geed baisan hereg bh.

Avatar

Зочин 2020-01-31 183.81.171.2

ТОМ ХҮМҮҮС ӨМДӨНДӨӨ ШЭЭГЭЭД БАЙВАЛ ХАЧИН Л ЮМ БОЛОХ БАЙХ ДАА…ХЯТАДУУДАА ГЭЖ.. ХАЧИН АМЬДРАЛТАЙ ХҮМҮҮС ШҮҮ..АМЬТАДТАЙ ДЭНДҮҮ ЗЭРЛЭГ ХАРЬЦАДАГ БОЛОХООР АМТАД ӨШӨӨГӨӨ АВЧ БАЙГАА БАЙХ…

Avatar

зочин 2020-01-31 192.82.64.248

солиод өмсөх хамгаалалтын хувцас байхгүй, аргагүй ийм байдалд орж байгааг хэлсэн байна.

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.126.89.171

Хувцаснаасаа болоод өмссөн гэж бн.олон удаа хувцсаа тайлж өмсөж халдвар авахгүй гэж тэр.

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.170.80.25

Хуцаж унга. Хойд насандаа сарьсан багваахай, тэмээ болоорой,

Avatar

Зочин 2020-01-31 150.129.140.236

emch hun gej iim l baih yostoi

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.179.26.171

ЯМАР ӨРӨВДМӨӨР ЮМ БЭ. ХҮНИЙ САЙХАН ЧАНАР ДЭЭР ХОРВОО ТОГТОХ ЮМ ДАА.

Avatar

Wtf 2020-01-31 103.229.122.242

Hudlaa s***h gj

Avatar