"Гуравдугаар сарын 2 хүртэл монгол иргэдийг БНХАУ руу зорчихыг хориглолоо" | News.MN

"Гуравдугаар сарын 2 хүртэл монгол иргэдийг БНХАУ руу зорчихыг хориглолоо"

"Гуравдугаар сарын 2 хүртэл монгол иргэдийг БНХАУ руу зорчихыг хориглолоо"

"Гуравдугаар сарын 2 хүртэл монгол иргэдийг БНХАУ руу зорчихыг хориглолоо"

НЭМЭЛТ: 14.54 ЦАГ

Засгийн газрын хуралдаанаар Монгол Улстай хиллэдэг БНХАУ-ын бүх боомтоор /агаарын, төмөр замын, автозамын/ Хятад иргэд болон Хятад улсаар дамжин ирж буй гадаад улсын иргэдийг нэвтрүүлэхгүй. Мөн гуравдугаар сарын 2 хүртэл Монгол Улсын иргэд урд хөрш рүү явахыг хориглох шийдвэр гаргалаа.

  • Урд хөрштэй хиллэдэг бүх боомтоор Монгол иргэдээ хоёрдугаар сарын 6 хүртэл нэвтрүүлнэ.
  • Гуравдугаар сарын 2 хүртэл Буянт-Ухаа болон Замын-Үүдийн боомтуудаар буцаж ирж буй Монгол иргэдээ нэвтрүүлнэ.
  • Бараа таваарын импорт, экспортыг хязгаарлахгүй.
ХИЛЭЭР ЗОРЧИХЫГ ХОРИГЛОСОН Ч БАРАА, БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЭКСПОРТ, ИМПОРТЫГ ХЯЗГААРЛАХГҮЙ
Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаан болж хилийн боомтод хязгаарлалт хийх талаар хэлэлцэн шийдвэр гаргалаа. Энэ дагуу БНХАУ-тай хиллэдэг агаар, төмөр зам, автозамын бүх боомтоор БНХАУ-ын иргэд болон тус улсын нутаг дэвсгэрээр дамжин ирэх бусад улсын иргэдийг 2020 оны хоёрдугаар сарын 1-ний өдрөөс 2020 оны гуравдугаар сарын 2-н хүртэл хугацаанд хилээр нэвтрүүлэхийг хориглов. Мөн хугацаанд Монгол Улсын иргэд БНХАУ-д зорчихыг хориглолоо. Гэхдээ ажлын зайлшгүй шаардлагаар явах бол Улсын онцгой комиссын даргын зөвшөөрлийг үндэслэн хилээр гаргах юм. БНХАУ-аас ирэх, мөн тус улсаар дамжин ирж байгаа Монгол Улсын иргэдийг 2020 оны хоёрдугаар сарын 6-н хүртэл бүх боомтоор хил нэвтрүүлнэ. Үүнээс хойш 2020 оны гуравдугаар сарын 2 хүртэл монгол иргэдийг зөвхөн Буянт-Ухаа болон Замын-Үүд боомтоор оруулна.
Хилийн Даян-Хуньшанзюй, Байтаг-Улиастай, Бургастай-Лаоемяо, Сүмбэр-Рашаан, Хавирга-Архашаат автозамын боомтуудыг түр хаалаа. Булган-Такашикэ, Шивээхүрэн-Сэхээ, Гашуунсухайт-Ганцмод, Ханги-Мандал, Замын-Үүд-Эрээн, Бичигт-Зүүнхатавч, Баянхошуу-Өвдөг боомтоор хил нэвтэрч байгаа ачаа тээврийн хэрэгсэл, жолооч нарт энэ дэглэм хамаарахгүй. Замын-Үүд-Эрээн чиглэлд ачаа тээврийн галт тэрэг хуваарийн дагуу зорчих бөгөөд зүтгүүрийн бие бүрэлдэхүүн, агаарын хөлгийн багийн гишүүдэд хорио цээр мөн хамаарахгүй юм байна. Хорио цээрийн хугацаанд бараа таваарын импорт, экспортыг хязгаарлахгүй. Түүнчлэн шинэ коронавирусын өвчинтэй тэмцэхэд нь зориулж БНХАУ-д 200 мянган ам.доллартай тэнцэх хэмжээний мөнгөн тусламж үзүүлэхээр болов

Сануулахад, Засгийн газрын хуралдааны өмнө ҮАБЗ-ийн хуралдаанаас зөвлөмж гаргасны дагуу Засгийн газар хуралдаж, ийнхүү шийдвэрлэжээ.


НЭМЭЛТ: 14.00 ЦАГ

ҮАБЗ-ийн хуралдаан дуусч, Засгийн газар яг одоо ээлжит бусаар хуралдаж байна. Засгийн газрын хуралдаанаар ДЭМБ-аас өгсөн зөвлөмжийн дагуу үүсээд байгаа нөхцөл байдалтай холбогдуулан ямар арга хэмжээ авах талаар хэлэлцэх гэж байна. Энэ талаар ЗГХЭГ-ын дарга Л.Оюун-Эрдэнэ “Хилийг хэсэгчлэн зохион байгуулалттай, өндөржүүлсэн бэлэн байдлаар тодорхой хэмжээгээр хязгаарлах шаардлага гарч байна. Ингэхдээ иргэдийн зорчих, орох, гарах эсэхийг хязгаарлах асуудлыг хэлэлцэнэ. Харин хүнсний импорт тасрахгүй. Мөн БНХАУ-ын Ухань хотод байгаа оюутнуудаа маргааш авчрахаар болсон бөгөөд ХӨСҮТ-д хэсэг хугацаанд хяналт тавихаар бэлтгэл ажлаа базаасан. Засгийн газрын зүгээс нэг сувгаар бодит мэдээллийг өгөх бөгөөд үүнийг хэвлэл мэдээллийнхэн бас хамтарч ажиллаасай гэж хүсч байна" гэлээ.


ҮАБЗ, ЗГ ЦАГ ҮЕИЙН АСУУДЛААР ХУРАЛДАНА

  • Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөл /ҮАБЗ/ өнөөдөр /2020.01.31/ 12.00 цагт цаг үеийн үүсээд байгаа нөхцөл байдлын талаар хуралдахаар товложээ. Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн хувьд Давосын Эдийн засгийн чуулганд оролцоод, Норвеги улсад айлчаад өнөөдөр эх орондоо ирж байгаа юм.
  • БНХАУ-ын коронавирусийн тархалт өндөр байгаа, ДЭМБ-ээс дэлхийн хэмжээнд онц байдал зарлах шийдвэр гаргаад байгаа бөгөөд Монгол Улсад одоогоор коронавирусийн тохиолдол бүртгэгдээгүй байгаа ч сургууль, цэцэрлэг, их, дээд сургуулийг түр хугацаагаар хаах, олон нийтийн арга хэмжээг зохион байгуулахыг хориглох зэрэг шийдвэрүүдийг гаргаад байгаа юм.
  • Мөн Засгийн газар ээлжит бусаар цаг үеийн нөхцөл байдлаар хуралдах юм байна.
  • Ш.ОЧ
"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ЗөвЗөв
5
ГайхмаарГайхмаар
5
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

73 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ganaa 2020-01-31 83.97.157.201

Olon niitiin arga hemjee gedegt tsagaan sar orno biz dee? Ene Gandangiin hural nom bas orno biz dee?

Avatar

Зочин 2020-01-31 174.243.112.223

инээдтэй юм бэ зурган дээрх хоёр маск зүүж яадаг байна аа

Avatar

Зочин 2020-01-31 96.49.12.89

3 дахь орноос бээжингээр дамжин ирж байгаа монголчуудынхаа нислэгийг өөр улсаар дамжин ирэх боломжийг нь нээж өгөөчээ сайдаа

Avatar

Зочин 2020-01-31 172.58.219.227

Boloh yum bolohgui yum gej bas bdiin. Bitgii ingej huunii umnuus amidarch bgaa ayatai aashilj Bai. 3 sariin 2 oos umnu amjaad irehgui Yu.

Avatar

Цэргийн ахмад 2020-01-31 144.217.7.33

Хүрэлээ ЕСайдаа: 11.4.Ажил олгогч ажлын байранд бэлгийн дарамт гарахаас урьдчилан сэргийлэх, бэлгийн дарамтыг үл тэвчих орчныг бүрдүүлэх талаар

Avatar

Зочин 2020-01-31 72.196.192.250

Hurshduu Genkogiin idsen mungunuus ch joohon yum ugch ee.

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.187.227

2020.02.06 хүртэлх хугацаанд чинь баахан коронатай хятадууд ороод ирэх юм биш үү?

Avatar

ЗОЧИН 2020-01-31 210.158.57.219

31 ОЮУТАН ХҮН, 14000 ЖОЛООЧ ХҮН БИШ ҮҮ?

Avatar

Zochin 2020-01-31 24.46.100.17

MONGOL d mask unegui taraah heregtei,zurgan deerh mask coronovirusees hamgaalj chadahgui,suryege metiin onts haldartai ovchnoos hamgaaldag dugui tsagaa,nogoon,h** mask b.g
Mask Mongol d hiihgui bh,beelii hiideguu?

Avatar

Ахмад 2020-01-31 202.70.33.242

Энэ жил цагаан сараа цуцалсан нь. дээр. Хөгшид настайчуудад нэг удаа ч гэсэн том ачааллаас мултарна шүү дээ ,зайлуул

Avatar

Зочин 2020-01-31 192.82.74.22

НААД ЖИЙБАА НАРАА ЦЭРЭГТ ТАТАЖ ЖООХОН ЭХ ОРОНЧ ҮЗЭЛ СУУЛГАХГҮЙ БОЛ БҮГД КОРОНА ШААСАН ХЖАА ДАГУУЛЖ ОРЖ ИРЭЭД БАЙНА. ХОГИЙН ЖИЙБАА МОНГОЛ ХҮҮХНҮҮДЭЭ ХОЙД СОЛОНГОСЫН ХӨДӨЛМӨРИЙН ЛАГЕР ШИГ ЮМАНД ЯВУУЛЖ ХҮМҮҮЖҮҮЛЭХГҮЙ БОЛ УЛС МӨХЛӨӨ.

Avatar

Зочин 2020-01-31 192.82.74.22

ЗА МОНГОЛЧУУД МИНЬ ХЯТАДУУД МАШ ИХЭЭР ОРЖ ИРЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА. МИНИЙ НАЙЗ ЗАМЫН ҮҮДИЙН ГААЛЬ ДЭЭР БАЙЦААГЧ ХИЙДЭГ ЮМ. НАЙЗ МААНЬ МОНГОЛ ХҮҮХНҮҮД ҮНЭХЭЭР ЖИЙБАА БОЛЖЭЭ ГЭНЭЭ. ХЯТАДУУД МАНАЙХ РУУ МАШ ИХЭЭР ОРЖ ИРЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА. ИХЭНХИЙГ НЬ МОНГОЛ ХҮҮХНҮҮД НӨХӨР МААНЬ ГЭЖ ДАГУУЛЖ ИРЭЭД БАЙНА ГЭНЭ. ОРЖ ИРЖ БАЙГАА ХЯТАДУУД МАНГАР ПЭЭДГЭР БАЙНА ГЭНЭЭ. БИ МОНГОЛД БАЙНГЫН ОРШИН СУУХ ЭРХТЭЙ ГЭЭД ЭНД АМЬДАРДАГ ГЭЭД ДАНАЛЗААД БАЙНА ГЭНЭ ДЭЭ. МОНГОЛД ТӨР ҮГҮЙ БОЛЖЭЭ ГЭЭД БҮР СЭТГЭЛЭЭР УНАСАН БАЙНА. ЯАНА

Avatar

Хэрүүлч өвгөн 2020-01-31 66.181.161.23

Монголд эмэгтэйчүүл олон, хятадад эрчүүл олон байгаа нь тэр. Тэгээд Хятадууд нэвтрэх гэж зүтгэж байх шив. Үнэн үү?

Avatar

Зөв гэхдээ архи 2020-01-31 64.119.17.208

Зөв өө зөв. Цагаан сарыг хийхгүй, энэ жил өнжүүлэх шийдвэр гаргаач ээ. Архины үйлдвэр, худалдаа, хэрэглээ, хэрэгцээг хориглох шийдвэр гаргаач ээ. Архичдаас вирүс тархах магадлал их өндөр шүү

Avatar

Монгол 2020-01-31 182.160.39.176

Юм болгон дээр 3-р сарын 2-н гээд нэг тоо яваад байх юм, 3-н сарын 2-нд яах юм бэ? коронавирус энэ цар тахал гэнэт зүгээр болох өдөр нь юм уу? Энэ хоригуудаа зүгээр хэвийн болтол гээд оруулаач ээ!!!

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.179.27.167

Hojimdson ch mash zuv

Avatar

Зочин 2020-01-31 150.129.141.234

Мөнгө өгснөөс лаазалсан бүтээгдэхүүн голомтонд байгаа хүмүүст миат ын оюутан авах онгоцоор явуулвал илүү дээр биш үү, орос 7 тн амны хаалт өгсөн гэж байна лээ,
200 мянган доллар өгсөн гэснээс 20 тн лаазалсан бүтээгдэхүүн гэвэл илүү дээр байх байхдаа

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.187.227

Харин тийм

Avatar

Зайлшгүй хэрэгтэй байгаа уушги орлуулагч аппарат улсын хэмжээнд ганц ч алга 2020-01-31 64.119.25.190

Ийм л байна даа

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.131.242.254

Хятадын Цагаан сараар корона вирус тарж, газар авсан. Энэ алдааг Монголд давтаж болохгүй. Цагаан сарыг цуцлах хэрэгтэй байхаа. Хил хаагдаж, бараа хүнсний үнэ өсөж мэдэхээр байна. Ийм үед Цагаан сар хийвэл маш хүнд. Цагаан сарыг цуцалвал бараа, хүнсний үнэ тогтвортой байна байх.

Avatar

Хүннү 2020-01-31 202.179.24.48

Өөрснөө л хийхээ болиоч дээ. Хэн албдаад байгаа юм. Манайхан энэ удаад ярилцаад настай ээжтэйгээ очиж золгоно тэгэхдээ бөөнөөрөө цуглахгүй цуваж очцгооно гэж тохирсон. Өөр хоорондоо золгож “үнсэлцэхгүй” гэж шийдсэн. Асуудлыг өөрснөө шийдэж болно заавал дээрээс шийдвэр гаргуулах гэж “хатгах” хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.187.227

Чи цөөхөн ам бүлтэй, ухамсарлах хамаатнуудтай бол тийм биш хүмүүс зөндөө байна. Хэнэггүй хүмүүс шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.176.22

2 horchin luivarchin pizduu. Hudlaa shudarga dur esgesen. Harahaar oi gutaad bh yum. Neg ni Hotgor shanaga-iin luivarchin, nogooh ni 14 terbum jiv, kazinochin pizduu!!!

Avatar

хүн 2020-01-31 66.181.164.214

хятадууд оруулахаа болиочээ

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.21.110.38

Hong Kong oroh uu

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.179.24.81

Манай ерөнхийлөгч Давос-оос амжиж ирэх байгаа. Тэгэхгүй бол мань хүн Зи Энхболдын хамт хилээр нэвтэрч чадахгуй хаа нэг улс оронд бүтэн нэг сар хоног төөрүүлэх болж мэднэ шүү. Таминь ээ….

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.131.227.42

Zamdaa Hyatadad uldchiheesei bilee

Avatar

Зочин 2020-01-31 211.36.142.76

Солонгост уухаан хотоос иргэдээ авчирах сургаар бөөн юм болж бга гэнэ жагсаж цуглаж эсэргүүцэж цагдаа нартайгаа мөргөлдөж байна гэнэ

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.179.27.2

Со нар ийм л муухай хүмүүс дээ.

Avatar

зочин 2020-01-31 64.119.16.150

Зөв шийдвэр гаргасан байна. ОХУ Хятадтай хиллэдэг боомтуудыг хаасан байна. Монгол Улс Хятад улстай хиллэдэг боомтуудыг хаах хэрэгтэй байна.

Avatar

Zochin 2020-01-31 66.181.176.209

Amnii haalt buunduj avhiig horiglo, neg hund 2 s iluug hudaldaalahgui bhiig uuregd. Tegehgui bol hen turuulj ochson n avaad buunduj homsdol uniin huurugdul uusgej bna.

Avatar

Зочин 2020-01-31 43.228.131.45

Цагаан сараа цуцалчихвал хүмүүс ядаж ганц сар ч гэсэн өргүй байна?? өртэй хүмүүс цагаан сар хөөсөн амьдралаас айж байна шүү дээ?? цагаан сартай мамтай ханиадны эмээ авч уумаар байна?? ганц жил ёслоод өнжчих гээд шийдээд өгөөчээ????

Avatar

Зочин 2020-01-31 43.228.131.45

Цагаан сараа цуцалчихвал хүмүүс ядаж ганц сар ч гэсэн өр байна?? өртэй хүмүүс цагаан сар хөөсөн амьдралаас айж байна шүү дээ?? цагаан сартай мамтай ханиадны эмээ авч уумаар байна?? ганц жил ёслоод өнжчих гээд шийдээд өгөөчээ?????

Avatar

Өр яах вээ?? 2020-01-31 64.119.25.190

Эрүүл мэнд чухал. Тиймээс Цагаан сараар халдвар тархахаас үнэхээр айж байна

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.9.40.75

Yu. Huleegeed. Baigaa YM be. Helee. HAAGAACHEE. Boomtuudaahc. gesen. haagaachee

Avatar

Зочин 2020-01-31 43.228.131.45

Ганц л юм гуйяаа. Хятадын хилээ хаагаад өгөөчээ

Avatar

Зочин 2020-01-31 43.228.131.45

Гадаадын иргэд манайхаар дайраад л өнгөрөх байх манайд хорогдохгүй Гэтэл Хятад хүн бол хөөгөөд ч явахгүй шүү дээ?? хилээ анхаарахгүй юм уу?? өвчин ихэсвэл яана бэ?? хэцүүш дээ??? хилээ хаачихвал хүмүүс хамаагүй сэтгэл амар байна шүү дэээ?

Avatar

Зочин 2020-01-31 43.228.131.45

Гадаадын иргэд манайхаар дайраад л өнгөрөх байх манайд хорогдохгүй Гэтэл Хятад хүн бол хөөгөөд ч явахгүй шүү дээ?? хилээ анхаарахгүй юм уу?? өвчин ихэсвэл яана бэ?? хэцүүш дээ??? хилээ хаачихвал хүмүүс хамаагүй сэтгэл амар байна шүү дэээ??

Avatar

Зочин 2020-01-31 43.228.131.45

Гадаадын иргэд манайхаар дайраад л өнгөрөх байх манайд хорогдохгүй Гэтэл Хятад хүн бол хөөгөөд ч явахгүй шүү дээ?? хилээ анхаарахгүй юм уу?? өвчин ихэсвэл яана бэ?? хэцүүш дээ??? хилээ хаачихвал хүмүүс хамаагүй сэтгэл амар байна шүү дэээ

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.131.231.86

хятадын тал дахь зорчих явдлыг хаах хэрэгтэй. хойд хөрш хилээ хаасан байгаа шүү дээ. манайд илрээгүй гээд байна сайн нотлох хэрэгтэй шүү. эсвэл манайх илрүүлж чадахгүй байна уу.ер нь хилээ хаагаад эртхэн урьдчилан сжргийлэх хэрэгтэй шүү хил хаалаа гээд өлсөөд үхэхгүй лав

Avatar

ЧД иргэн 2020-01-31 202.179.24.81

Хурдан хаагаач ээ. Хэсэгчлэн биш бүхэлд нь хаах хэрэгтэй. Тэртээ тэргүй хойд хилийг оросууд хаасан. Урд өвчин гарсан. Бүх юм тодорхой байхад юугаа хүлээгээд байгаа нөхөд вэ…Цаана чинь, хаа байсын алс холын улс орнууд аль хэдийнээ хилээ хаачихсан байхад дэргэд нь буй Монгол яахаа мэдэхгүй тээнгэлзээд сууж байдаг…..Ёстой дүүрчихсэн улс юмаа.

Avatar

Иргэн 2020-01-31 202.21.116.78

Манай иргэдийн хөдөлгөөн, хятадуудын наашаа урсгал 2-ыг л хаачих

Avatar

butehgui uls 2020-01-31 202.131.253.66

Mongol uls , mongolchuud yamar negen gamshgiin umnu yuund ch belen bish , ediin zasag ni 99 huvi gadnaas hamaaraltai, tgeel hujaa geel hoorndoo hereldeel, bie biendee bayarhsan humuus, niitiin asuudal deer tag

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.9.40.75

76 minee. Guih. YM. Bnaa. Helee. Haagaad. Ogooch. Guij. Bna. Mob. Tsagaan. Sariin. bayriig. Tsutsalj. Ogooch.guij. Bnaa. ard. tumen. Chin.

Avatar

Зочин 2020-01-31 203.91.115.55

хэлээ биш хилээ гэж бичээчдээ яасан хэцүү юм

Avatar

Өвгөн 2020-01-31 203.91.115.54

Төрийн 3 өндөр ахмадаа ялгахдаа гялс шийд гаргадаг шигээ хурдан хуралдаачээ

Avatar

иргзн 2020-01-31 202.179.25.83

Хилээ хаагаажээ, дүүрчихсэн Нөхдүүд юмаа, ГХ-ын сайд нь болохоор Хил хаах Гамшигийн хэмжээнд хүрээгүй гээд Хэнэг ч үгүй ярилцлага өгөөд зогсож байдаг, гэтэл Дэлхий Онц байдал тогтоочихлоо, юу гэж Ойлгох вэ, Крорнавирусаас гадна Монголд Хатгаа өвчин ханиад томуу
Гамшигийн хэмжээнд байна ш дээ,

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.21.108.50

Коронавирус орж ирээгүй байхад л энэ ханиад чинь онц байдал тогтоох хэмжээнд оччихлоо. Эмнэлгүүд, эмч нарын мэдлэг чадвар, сэтгэл ханиадыг дарах хэмжээнд хүрэхгүй байна. Цагаан сарыг бүр мөсөн хоригло. Цагаан сар дөхөхөөр шилжилт хөдөлгөөн, бөөгнөрөл оргилдоо хүрнэ. Тэр үед энэ ханиад чинь олон хүний аминд хүрнэ.

Avatar

Erka 2020-01-31 183.177.98.53

Ганц л юм гуйяаа. Хятадын хилээ хаагаад өгөөчээ

Avatar

зочин 2020-01-31 202.21.124.21

БҮХ ЗАМЫН ХИЛЭЭ МАШ ЯАРАЛТАЙ ХАА!!!!!!!!!! ЯАСАН Ч МААНАГ ХҮМҮҮС ТӨРД ГАРААВ ДЭЭ. АЛЬ ЭСВЭЛ БҮГД э****з, ХУРЛИЙЗУУД ЮМ УУ? МОНГОЛЫН ЭСРЭГ БҮХНИЙГ ХИЙХ ЮМ.

Avatar

та 2020-01-31 43.228.129.229

хилээ хурдан хаах хэрэгтэй шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.55.188.41

Хамгийн гол асуудал өвчиний тархалт намжтал хилээ хаах хэрэгтэй шүү…Манайхаас сайн эмнэлэг эрүүл мэндийн салбартай улсууд барьц алдаж байна…

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.170.73

та гуравт баяр хүргэе номгүй бацааныг зайлуулж чадсанд

Avatar

Зочин 2020-01-31 182.160.0.220

Ene uwchin ni neg orj irehedl mongol zugeerl budaa bolnoshuudee eruul mendiin salbar ni muu shuudee

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.126.89.221

Энэ 3 бас нэг популист шийдвэр гаргавал Монголын эдийн засаг даахгүй шүү

Avatar

Zochin 2020-01-31 66.181.176.209

Bilet butsaaltiig mungiig n buren uguuch, ih hemjeegeer suutgad bhaar humuus za za tegsnees yavaad irii gj shiidver gargaj bna, biletiin kass suultgalaar humuusiig daramtlah hereggui shu. Anhaaruulach.

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.126.89.171

Цагаан суваргын ордыг төрд хурааж аваад бүх иргэдийн зээлийг тэглэх хэрэгтэй бн.Эхлээд тэр ордоо хурааж аваад бонд гарга.Гадны улсаас зээл ав.Лүндээжанцан цагдаа тусгайг авч дайрвал ард иргэд итгэнэ, асаалттай танк шүү.Сонгуульд ялах аргыг чинь зааж өглөө шүү.ккк

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.177.150

Бараг 10 хоног явлаа одоо улс орны юмаа ярьсан дээр байхаа энэ ханиад их байхад цагаан сарыг болиулах хэрэгтэй шуу дээ хавар золголт хийж болно шуу дээ эруул мэнд хамгийн чухал шуу дээ наад ардын намын хоер мулгуй нохордооундармаа авгайг их хурлаас зайлуулан 213.0 тэр бум тог авах ажлыг эхлуулээчээ ингээд л яваад байх уу энэ ардын намын джу хэсангаас хулгай хийсэн хулгайч нарыг авч хэлэлцээд шийдвэр гаргаачээ

Avatar

иргэн 2020-01-31 202.179.25.83

Хил хаахгүй Хил хаах хэмжээнд хүрээгүй гээд байгаа Албан нөхдүүдэд Арга хэмжээ аваа, ДЭМБ- оНЦ БАЙДАЛ ЗАРЛАЧИХЛАА, хИЛЭЭ ХААХГҮЙ ГЭЭД Л ГҮРИЙГЭЭД БАЙХ УУ,

Avatar

зочин 2020-01-31 202.9.46.53

Энэ ч сайны ёр биш шүү …яана .яаж а**х болоо …

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.70.34.98

Хилээ хаах хэрэгтэй. Бас цагаан сарыг цуцлах. Ийм шийдвэр гаргана гэдэгт итгэж байна шүү.

Avatar

Зочин 2020-01-31 64.119.17.124

Эхлээд ЭМ сайд шулга эргүү хүүхнийг солиоч ээ? Энн тоглоом биш үү, наад нөхөр чинь улс даяар маск дууссан гээд сууэ байна!

Avatar

Зочин 2020-01-31 202.170.68.162

БАС ЯНЗ БҮРИЙН ЗЭЭЛ МЭЭЛ ТЭГЛЭЧИХГҮЙ БАЙГАА? ЭНЭ ДУРАКУУДААС АЙЖ БАЙНА ШӨӨ

Avatar

Иргэн 2020-01-31 202.70.34.70

ЦАГААН САРЫГ ЦУЦАЛЬЯ АА.

Avatar

Gerel 2020-01-31 66.181.176.126

Монголын удирдагч ГУРАВ аа эхлээд урд хилээ одооноос эхлэж түр ч гэсэн хаана уу, дараа нь энэ жил орон даяар цагаан сар хийхийг хориглоно уу, мөн өвчинөөс урдчилан сэргийлэх ажлыг сайтар хангаж өгнө үү. Эрүүл мэндийн Сайдад маш сайн зөвлөх олж өгнө үү.

Avatar

Зочин 2020-01-31 66.181.186.223

ХИЛЭЭ ХААГААД ЦАГААН САРАА ХИЙХЭД АЙХ ЮУ БАЙХ ВЭ ?

Avatar

Saad 2020-01-31 66.181.181.43

Iim ch zuvlul baih gej dee
Ard irgedee maskaar hangaj chadahgui icheech
Hujaagaar duurlee

Avatar

иргзн 2020-01-31 202.179.25.83

Хилээ хаахгүй бол хичнээн үгүй ядаж Хүн тээвэр , Галт тэрэгний хөдөлгөөнөө зогсоогоожээ, Өвчин орж ирсний дараа Хаах гээд байгаа юмуу,

Avatar

зочин 2020-01-31 150.129.141.101

Энэ гурвын тэр тэтгэвэрийн өр тэглэх шийдвэрийг хараад үнэхээр чамалсан шүү.Одоо болохоор эх үүсвэрээ олж чадахгүй банкинд байгаа иргэдийн хадгаламжийг тэр өрийг нь хаахад зориулах гээд байгаа юмуу даа.Эднийг дагаж далдаганасан хөдөлмөрийн сайд ч гэж бас нэг олхиогүй амьтан

Avatar

Tsevelmaa 2020-01-31 66.181.186.98

Ahmadiin tetgevriig cholooloh huuli maani yagaad heregjihgui bna ve.Ta 3-t ahmad bid chin bayrlaj bnaa.huuhdeer bichuulj bna.Mongolchuud maani ebe muuhai ovchinoos sain hamgaalj chadnaa.

Avatar

ҮАБЗ АРАЙ Л ОРОЙТОЖ ХУРАЛДАЖ БАЙГАА БИШ ҮҮ 2020-01-31 64.119.25.190

Иргэд айдас түгшүүртэй байна. Цагаан сараа бүрмөсөн цуцлаач.

Avatar

кочин 2020-01-31 150.129.141.101

АСуудлыг зохих журмаар нь шийдвэрлэж чадахгүй попорддог энэ гурав ҮАБЗ хуралдуулаад ямар юмаа шийдвэрлэх юм.Бас л нэг туйлширсан,өөрсдийгөө дөвийлгөж магтсан шийдвэр л гаргана биз

Avatar