Г.Жаргалсайханы оронд Т.Тамирыг томилжээ | News.MN

Г.Жаргалсайханы оронд Т.Тамирыг томилжээ

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.22-нд нийтлэгдсэн

Г.Жаргалсайханы оронд Т.Тамирыг томилжээ

“МИАТ” компанийн захирал Г.Жаргалсайхан тэтгэвэртээ гарах өргөдлөө өгсний дагуу түүнийг албан тушаалаас нь чөлөөлөх шийдвэрийг Төрийн өмчийн хорооны дарга Ц.Нанзаддорж гаргасан. Тэгвэл Г.Жаргалсайханы оронд МИАТ компанийн гүйцэтгэх захирлаар Хонконг дахь МИАТ-ын салбарт төлөөлөгчөөр ажиллаж байсан Т.Тамир гэгч залууг томилох шийдвэр гарсан байна. Т.Тамир нь 1980 онд төрсөн залуу боловсон хүчин ажээ.

Г.Жаргалсайханыг ажлаа өгсөн шалтгааныг Зам тээврийн сайд М.Зоригттой холбох болсон. Хэдийгээр М.Зоригт сайд үүнийгээ үгүйсгэсэн ч Г.Жаргалсайхан энэ талаар хэвлэлд өгсөн ярилцлагадаа дэлгэрэнгүй тайлбарласан юм.

 Т.СОЛОНГО

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Иргэн 2015-10-22 124.158.95.6

Энэ Зоригт гэж нөхөр АН -ыг засаглах үед бүх салбарын сайд болж бүх мөнгийг Голомт банк руу татах зорилготой хүн юм биш үү. Агаарын тээвэр бол удирдлагыг нь хамаагүй солиод байх салбар биш дээ.

Irgen 2015-10-22 110.3.33.154

Neg utsan huuheldee tomilchihood uund ni dahih dahin zarlaad baigaa um ve? Uneniig helehed MIAT bol negen lukvarchnii harmaahii baiguullaga, teregnii mori bolsniig medehgui hun baihgui ee! Tsag ni bolohoor asuudal bosch l taarnaa?!

Зочин 2015-10-22 70.79.167.72

Hurts iin ***** doloogch.

Зочин 2015-10-22 202.131.235.74

Бацаан одоо баахан шударга ёс ярьж байгаад самарч өгнө тэгээд эцэст нь тоглож тоглож юу ч биш болгоод зугтаад явна ха ха

МИАТ 2015-10-22 112.72.13.57

МИАТ зорчиход аюултай болж байна. Сайд зориг олон түмний амь нас, аюулгүй байдалд Анхаар. Тэнэг дүнхүү залуу байна даа. Ийм ноцтой газар очдог бодлогогүй утсан хүүхэлдэй юм байна .

МИАТ 2015-10-22 112.72.13.57

МИАТ зорчиход аюултай болж байна. Сайд зориг олон түмний амь нас, аюулгүй байдалд Анхаар. Тэнэг дүнхүү залуу байна даа. Ийм ноцтой газар очдог бодлогогүй утсан хүүхэлдэй юм байна .

Зочин 2015-10-22 103.23.51.3

жаргалсаихан гуаи би АН ын тэнэг олигархи сүгсэлзүүр саид гээч сүнснии өмнөөс уучлал хүсэе

Re 2015-10-22 103.229.123.134

ta nar nugoo l ajlaa exelj bna uu ? nisex iin salbar yagaad emzeg ayultai unetei urelgen zavasrsan bolchood bgaag bugd medne naad arysaa xamgaalsan archaagui pr aa bolyj uz zuragdsan pyanz shdee??!! Zugeer nisex buyant uxaagiin xonxortoo tsus xolildson gazar blchood bgaa uchraas tiim ta nar emzegleed bgaa yum!!! jiriin ajiltan injeneruud n ireed yaryj bna shdee ene baatarlag nisgegch iatiin luuxaruudiin yaj duraaraa durgij dund chumgooroo jirgedeg tuxai!!?? MIAT zaxiral jargalsaikhan gj yag xen xeleed bgaa yum be Exner n barydag yum bishuu ?! ta nar unenee xuleegeech!? Tur tumnii ajliig xiideg gants kompaniig nisexiin uye damjsan ulamjlalt yamar ch baatarlag ger bul bailaa dangaaraa idej tsusalj baix durem xaana ch bxgui ! odoo boloo shde xanaj tsada buzde? Zailtsgaagaach !

Буянт толгой 2015-10-22 122.201.31.155

"Цаст уулын цагаан арслан цагаа болохоор төмөр шоргоолжинд бариулна" гэж үнэн юм даа Энэхэн дэлхийн тэнгэрээр дүүлэн нисэж байсан Монголуудын ассуудын нэг нисэгч Г.Жаргалсайхан , М.Зоригт гэж хэн ч үл мэдэх намгийн ногоон мэлхийн дээрээс шүлсээ хаяж л яваа даа Гэтэл өнөөдөр энэ ногоон мэлхийндээ ялаа шиг үмхүүлдэг байна шүү Энэ Г.Тамир гэж хэн юм бол Дээхни Тамир гэж мундаг нисэгч байсныг санаж байна

Batchuluun 2015-10-22 207.35.24.228

Ene patsaanaar tur togloj baigaad Orhon esvel Horolsureng zahirlaar tomilno doo harj l baigaarai. Hong Kong dahi toloologchoor henii noloonii hvv yavah ni uu harj l bai

Зочин 2015-10-22 69.58.97.7

HK-d tuluulugch bsan gedgees uur tuuhgui, ajlin turshlagagui zaluugaas uur hun oldoogui yum bhdaa? Sonin l yum, ter ni Zorigtin yu ni yum boldoo, avgai amragiinh ni talin hun bhda

Ezengui Tur ! 2015-10-22 27.123.214.123

MIAT - aar - Nisex n ulam ayultai bolood l bna. Ene salbar bol mash emzeg salbaraa " Olon Xynii aim nasatai holbootoi , nisexiin salbar , Ulsiin Mash Yntei Salbar shuu ! Ganz neg teneg Saidiin shidvereer Hiideg ajil bishee ! UHI- darga Ene asuudal yu bolood bna , Ve?

Зочин 2015-10-22 103.229.123.134

ta nar ugoo l ajlaa exelj bna uu ? nisex iin salbar yagaad emzeg ayultai unetei urelgen zavasrsan bolchood bgaag bugd medne naad arysaa xamgaalsan archaagui pr aa bolyj uz zuragdsan pyanz shdee??!! Zugeer nisex buyant uxaagiin xonxortoo tsus xolildson gazar blchood bgaa uchraas tiim ta nar emzegleed bgaa yum!!!

Zochin 2015-10-22 70.79.167.72

Zorigt uuriinhuu huniig tavij chadahgui bsan yum bol yah gej Jargalsaihaniig solisiin be

MIATIIN AJILCHID 2015-10-22 103.229.123.121

ZORIGTOOO BOLIOCHEE ERONHII SAIDAA NAAD HUNEE TATAJ AVAACHEE ENE ARAI HETERLEE MIAT KOMPANIIN AJILCHID BID IIM AMNII SALIANA ARILAAGUI BAZAANAAR UDIRDUULAHGUI EE BID AJIL HAYAH BOLNO SHUU HULEEN ZOVSHOOROHGUI. YAG MONGOL SHUUDAN KOMPANI SHIG ENE BAZAANIIG HULEEJ AVHGUI AJIL HAYAH BOLNO

Зочин 2015-10-22 49.0.185.220

ЗӨВ

Зочин 2015-10-22 64.134.164.212

Голомтоос мөнгөө татаж төрийн банкан байршуулцгаая миний Монголын ард түмээн ингэж олигархуудтай тэмцэе

Зочин 2015-10-22 150.129.143.114

Зоригтын зөв шү дэ МИАТ сүүлл авсан шинэ онгоцоо Голомтоос зээлсэн бсан төрийн нэртэй өрийн банкинд итгэхэд бэрх

Зочин 2015-10-22 112.72.13.72

МИАТ шинэ онгоц авахад Голомт жилийн бараг 30% хуутэй зээл шахаж нуман тулгуурт оруулж байсан. Тэрнээс омно Mongolian Airlines group гэдгийг шоронд ордог Орхонтой нийлж байгуулаад МИАТ-ийг нэгтгэнэ гээд бужигнуулж байсан саяхан санагдана

Зочин 2015-10-22 103.10.22.8

шоронд суусан ашиг сонирхлын зөрчилтэи хүнииг ажилд аваад удам дамжин монголын салбарт ажиллаж ирсэн баатар хүнии хүү баатарлаг ажилтныг хөөж явуулаад зоригт ёстои самарч баина. чинии өмнөөс а АН ын дэмжигчиин хувиар би ичиж баина.мал минь гэж чамаиг хэлье

Зочин 2015-10-22 103.10.22.8

зоригто чи туршлагатаи ахмад хүнииг сонгууль дуустал ажиллуулчихгүи АН ыг шороотои хутгасан арчаагүи амьтан юм даа. чинии саид хиихдээ иим л юм хиидэг жижигхэн амьтан юм даа.харамсалтаи.

ene 2015-10-22 43.242.242.52

zorigt gj yamr hun bnaa

Зочин 2015-10-22 112.120.53.224

Ene Tamiriig Jargalsaihan guai eeree sanal bolgoson gee bizdee deerees l sonsogdood baisan shuu tegeheer neg ezentei ulsuud baihaa

Эрхэмсэг 2015-10-22 203.91.119.99

Тийм сайхан хүнийг амны салиа нь арилаагүй ээжийн өвөр ,эхнэрийн хөнжлөөс гараагүй амьтнаар сольж байлаг. Монголын үндэсний том компанийн хувь заяа ардаа гарчээ, Зоригт тэгнэ ээ тэнэг хар чамд ямар ч совест байхгүй юм чинь

Зочин 2015-10-22 103.229.122.51

“МИАТ” компанийн захирал Г.Жаргалсайхан тэтгэвэртээ гарах өргөдлөө өгсний дагуу гэнэ шүү, Зоригт сайдын ашиг сонирхолын зөрчилийг тэвчээгүйгээс...

Зочин 2015-10-22 27.123.214.115

gavyatiig tsagdaagaar soliod saijrah uu zorigt saidaa ta ch alj baina doo

Zochin 2015-10-22 150.129.143.153

Muu zorigt bulai, samraachin, dur esgegch um daa. 80 onii tsagdaa juldraigiin ajillasan tuuh, anketiig ni medeh hun baina uu. Nisehiinhneer tuhuurhchih um aa

Зочин 2015-10-22 180.149.78.22

ene odoo arai heternee

Зочин 2015-10-22 122.201.31.213

ХУУЧИРСАН МЭДЭЭ БАЙНА

zochin 2015-10-22 112.72.13.211

1980 onii pazaan olon jilii tuuxtei iim tom Turiin umchiin companiig udirdaj chadax uu. Ene odoo xenii shaxaanii xun be.

2 2015-10-22 150.129.143.176

Женкоогийн хоёр цэрэг А.Гансүх, М.Зоригт хоёр МИАТ-ийг инкэж булаалдна гэж санасангүй. Оргилмаа хүртэл М.Зоригт андыгаа муулж бичнэ гэж истой бодсонгүй. Женкоогийн цэргүүд дотроо инкэж хуваагдах муу шөө.

zochin 2015-10-22 202.21.100.42

nisekhiin mergejliin khuniig boliulaad khol yavakhgui bolloo doo miat r nisekh ee bolimoor yum bain a daa ayultai bolokh ni mergejliin bus dargatai miataar yaj uilchluulekh ve dee