УОК: Төрийн золголтыг зөвшөөрч, бөхийн барилдааныг хориглолоо | News.MN

УОК: Төрийн золголтыг зөвшөөрч, бөхийн барилдааныг хориглолоо

Хуучирсан мэдээ: 2020.01.30-нд нийтлэгдсэн

УОК: Төрийн золголтыг зөвшөөрч, бөхийн барилдааныг хориглолоо

УОК: Төрийн золголтыг зөвшөөрч, бөхийн барилдааныг хориглолоо

Нэмэлт: 17.22 цагт

Улсын онцгой комисс /УОК/-оос дөнгөж сая мэдээлэл хийлээ. Манай улсад одоогоор коронавирусийн халдварын тохиолдол бүртгэгдээгүй. Гэхдээ бүхий л байдалд бэлэн байхын тулд цагаан сарыг гэр бүлийнхээ хүрээнд тэмдэглэх, бүх шатны төр, хувийн хэвшлийн байгууллагууд хамт олны зохион байгуулалттай золголт хийхгүй байх шийдвэр гарч байна. Мөн цагаан сарын бөхийн барилдаан, олныг хамарсан уралдаан тэмцээн гуравдугаар сарын 2-ныг хүртэл зохион байгуулахгүй гэсэн шийдвэр гарч байна” гэв. Ерөнхий сайдын зүгээс төрийн золголтыг хориглох саналыг УОК-т хүргүүлсэн ч дэмжигдээгүй юм байна.

Эрүүл мэндийн сайд Д.Сарангэрэл “Бид өндөржүүлсэн бэлэн байдалд ажиллаж байна. Коронавирусийн халдвар авсан тохиолдол 7711, нийт 18 оронд коронавирусийн халдвар оношлогдсоноос 128 хүн эдгэрсэн. Монгол Улсад 50 сэжигтэй тохиолдол бүртгэгдсэн. Одоогоор 14 хүн ХӨСҮТ-д тусгаарлагдсан байна. Халдвараас урьдчилан сэргийлж, бэлэн байдлыг ханган ажиллаж байна. ХӨСҮТ болон ДЭМБ-тай хамтарч Япон улсаас эхний ээлжийн оношлуур авсан учраас оношид эргэлзэх шаардлагагүй.

Одоогоор манай улс халдварын өндөр эрсдэлтэй орны тоонд орж байна. Халуурсан, толгой эргэсэн гэх мэт зовуурьтай бол шууд тусгаарлаж байгаа. Монгол Улс нэг маскны үйлдвэртэй бөгөөд энэ үйлдвэр нь Хубэй мужаас түүхий эдээ авдаг. Одоогоор түүхий эдийн нөөц дутагдалтай байгаа ч боломжоороо үйлдвэрлэж худалдаалж байгаа.

Хятад улс өөрөө маскны хомсдолд орсон. Гэхдээ жижиг дунд үйлдвэрлэлийнхэн маск хийж байгаа. ДЭМБ-аас бидэнд дэмжлэг үзүүлэх, Монгол Улсад нэн шаардлагатай зүйлсэд дэмжлэг үзүүлэх чиглэлд хамтран ажиллахаар ярилцана. Монгол Улсын Засгийн газар эхний ээлжинд 100 мянган иргэнийг хамгаалах хэрэгслийг төсвийн хөрөнгөөр шийдсэн” гэлээ.

Төрийн золголт, нутгийн золголтыг цуцлах санал гаргажээ

Ерөнхий сайдын зүгээс төрийн золголт, аймаг нутгаараа золголт хийдгийг цуцлах саналыг гаргаж, Улсын Онцгой комисс /УОК/-т хүргүүлсэн байна. Одоогоор Улсын Онцгой комисс хуралдаагүй байгаа юм. Хуралдсан нөхцөлд энэ асуудлаар шийдвэр гаргах аж.

БНХАУ-ын Уханьд анх илэрч, дэлхийн олон оронд тархаад буй коронавирусийн халдвараар өнөөдрийн байдлаар 170 хүн нас барсан. Хэдийгээр Монгол Улсад коронавирусийн өвчлөл бүртгэгдээгүй ч цагаан сарын үеэр халдвар тархах эрсдэл өндөр байгаа тул сургууль, цэцэрлэгийн үйл ажиллагааг зогсоох, олон нийтийг хамарсан арга хэмжээ зохион байгуулахыг мөн хориглоод байгаа билээ.

Э.АРИУН 

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

84 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-30 175.198.148.2

зөв шийдвэр гаргасан байна. баярллаа
.

Avatar

Лорд 2020-01-30 103.26.195.141

Улсын Онцгой Комисс!!!! Улсын Онцгой Комисс!!!! Улсын Онцгой Комисс!!!!! Энэ аймшигтай байгуулга одоо болтол ажиллаж хуралдаж шийдвэр гаргасаар байгаа юм уу? Татан буугдаагүй юм уу?1937 онд Улсын Онцгой Комисс ажиллаж хуралдаж шийдвэр гаргаж байхдаа ард түмнийг аймшигтай х***х шийдвэр гаргадаг байлаа.1990 онд татан буугдчихсан баймаар юм.МАН сонгуульд ялаад дахин сэргээчихсэн юм болов уу!!! Аймшигтай Байгуулга шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2020-01-30 66.181.171.34

Төрийн золголт, аймгийн золголт муухай харагдана шүү. Энэ муусайн дарга нар гээд шуугилдаад эхэлнэ шүү дээ.

Avatar

Зөв зөв зөв 2020-01-30 122.201.24.43

МАШ ЗӨВ !! Баярлалаа!!

Avatar

Зочин 2020-01-30 98.234.112.193

Золголтыг зөвхөн гэр бүлийн хүрээнд хийх нь зөв шүү. Энэ ханиад томуу уушгины хатгаа газар авч бхад айл хэсэх нь буруу.

Avatar

zochin 2020-01-30 202.131.242.227

eruul l baival tsagaan sar bol yshig l bnshu

Avatar

2015 2020-01-30 132.194.13.90

X

Avatar

unbchin zoblon salgyi bool xarj bayslaa inoposk dim 2020-01-30 132.194.13.90

baliar XOG yum yumandOPJ ZAAJ BDAG,OLON XYMYYSTEI TOLXILDOJ,POST BICHIJ BDG NI y/t,ESYM bishy

Avatar

zzd yndsen basikee ylsiin xamgaaltad abax, galzyy sharyyd ys cybagryy boxipoor xolboj dairlaa. 2020-01-30 132.194.13.90

Xotiin dargaZ?
YRELSY,ERONXIILUGCH,batyyl dabtagdaj bna.
XEN NI NURAALGAAD bolomjiig GADNIIXAND UGUUD BDG YUM BE? XUUX
XOPIG?

Avatar

zochin 2020-01-30 67.250.166.16

ger buliin hureend zolgond hiih ni yutai ayatai. Urgelj ingej hiij baival zugeer dee. Manai mongol shig huarangaaraa neg negniigee hesej bayar temdegledeg uls oron baihgui baih. Nerelhuu zangaasaa tatgalzazgaaya.

Avatar

оспаг батзандан 2020-01-30 104.195.218.213

гандан гэх мэт хийдүүдийн үйл ажиллагааг түр зогсооё

Avatar

батзандан 2020-01-30 104.195.218.213

хийдүүдийн үйл ажиллагааг түр зогсоо. тэнд олон хүн цугларч байпаг газар.

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.126.89.7

Зөв шийдвэрлэжээ. 1952 оны цагаан сарын өмнөхөн маршал Чойбалсан нас бараад монголчууд цагаалаагүй байдаг. Энэ удаа гэр бүлийн хүрээнд цомхон шинэлэх нь маш зөв. Зурагтаар дээр үеийн сайхан кино, жүжиг, концерт ахиухан явуулах хэрэгтэй! Уг нь бөхчүүдээ эмчийн үзлэгээр сайн оруулж байгаад заалыг нь сайн ариутгаж байгаад үзэгчгүй барилдуулаад телевизээр дамжуулчих хэрэгтэй байсан юм биш үү. Яагаад болохгүй гэж.

Avatar

ЗУРХАЙ МОНГОЛ ГРУПП 2020-01-30 202.55.188.41

ХИЛ,ГААЛЬ,ЭРҮҮЛ МЭНД,БУСАД МЭРГЭЖЛИЙН БАЙГУУЛЛАГУУД БОЛОН ТӨР ЗАСГИЙНХАН,АРД ИРГЭД БҮГД ,САЙН АЖИЛЛАЖ,ХИЧЭЭСЭНИЙ ҮР ДҮНД 2020.01.30 / 22:50 Ц / ӨНӨӨДӨРИЙГ ХҮРТЭЛ НЭРИЙГ НЬ ХЭЛЭЭД ЯАХАВ "ГАДААД НЭРТЭЙ ӨВЧИН" ИЙ ТОХИОЛДОЛ МОНГОЛ УЛСАД БҮРТГЭГДЭЭГҮЙ БАЙНА. ЦААШИД МУУ ЮМ ХОЛУУР ӨНГӨРӨГ

Avatar

иргэн 2020-01-30 64.119.20.62

ТӨРИЙН золголтоо даруухан ХИЙГЭЭРЭЙ дээ. ТВ-гээр сурталчилаад ард олны сэтгэл санаа ҮЙМҮҮЛЭЭД байх хэрэггүй л болов уу. Өмссөн зүүснээрэ гайхуулаад байв ДАА.

Avatar

ЗУРХАЙ МОНГОЛ ГРУПП 2020-01-30 202.55.188.41

МОНГОЛЧУУД БИДЭНД МУУ ЮМ ХАЛДАХГҮЙ.ХҮН БҮР АМИНДАА ХАЙРТАЙ БАЙДАГ ЮМ.МАНАЙ МОНГОЛЫН УХААНТ,МЭРГЭН АРДУУД ӨВДӨХИЙГ ХҮСЭХГҮЙ.2020 ОН ЭНЭ ЖИЛИЙГ ЦАГААН САР, ЗОЛГОЛТГҮЙГЭЭР ӨНГӨРӨӨЧИХ ЮМ БОЛ ХЭТЭРХИЙ ДЭГДЭЭД ТАРХААД БУЙ ХАЛДВАРТ ӨВЧИН БАГАСНА.

Avatar

Алгасаачээ 2020-01-30 66.181.189.169

Цагаан сар яахвээ

Avatar

За болно 2020-01-30 66.181.189.169

Цагаан сарыг ганц өнжлөө гээд хүмүүс үхчихгүй байлгүй дээ, 1 удаа алгасах хэрэгтэй шүү

Avatar

40k 2020-01-30 66.181.176.144

Neg neg nee malaa malaa gej duudah yum. Hun bhgui bolchihoo yu? Humuusee!

Avatar

халх 2020-01-30 192.82.68.142

монголчуудыг цагаан сар хийлгэхгүй байх хийвэл хамт хийх хятад монгол улам олшироод дуу нь чангараад байх чинь юу вэ.эвгүй байна шүү.

Avatar

irgen 2020-01-30 66.181.185.199

eruusuu tsagaan sariig neg unjvul sain bhaa hiisengui geed uhchihgui l blgui harin ch sanhuu ediin zasgiin mun ih hemnelt garch olon irged bayarlanadaa

Avatar

Зочин 2020-01-30 146.115.163.21

Iluudee garsan mungu tsag ve. Gereeree l temdeglevel boloon bishuu

Avatar

Зочин 2020-01-30 66.181.189.194

Элэнцэгний чинь улс төрийн золголт. Өмхий малууд

Avatar

Зочин 2020-01-30 64.119.24.19

Yor n ger buliin hureend l temdegleeeg shuudee. Minii l medeh hurreniihen . Nutag us naiz nuhud geed yavdag ulsuud uur uksuud baidag baihaa.

Avatar

Baagii 2020-01-30 202.55.188.44

Novshiin bohchuudiig barilduulahgui ni zov

Avatar

Зочин 2020-01-30 66.181.161.29

Бөхөө явуул та нар золголооч яалаа золгуугаач яалаа болио та нарын золголт оронд нь нөхөж бөх барилдуулаарай пиздакуудаа

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.55.188.37

Үздэг хүмүүс нь ч бас маанаг шүү.

Avatar

Зочин 2020-01-30 192.82.72.51

Ашгүй дээ. Бөхөөр яаадгийн хөлс нь цувсан бүдүүн харчуул ноцолдоод л ядаргаа.

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.179.25.42

ЯМАААНЫ 3-УУД БИТГИЙ ГУЦАЦГАА

Avatar

Зочин 2020-01-30 103.229.121.69

Цагаан сарыг өнжсөн нь зө зөв

Avatar

Зочин 2020-01-30 203.91.115.42

Ерѳѳсѳѳ л цагаан сарыг бүрэн цуцла. Зѳвхѳн гэр гэртээ. Манай тѳрийн тэргүүлэгч рецедив нѳхѳд яах нь тэдний хэрэг. Шүүх хэргийг нь шүүж дийлдэггүй хүмүүс халдварт ѳвчинтэй нүүр тулахад бас яах ч үгүй байлгүй дээ. Ард иргэдэд л энэ асуудал хамаатай.

Avatar

Зочин 2020-01-30 192.82.68.62

"Гэр бүлийн хүрээнд тэмдэглэнэ" гэдэг нь "Аав, ээж, хүүхэд, ач, зээ, өвөө, эмээ" гэсэн ийм хүрээнд байх нь зүйтэй! Хамаатан, садан, нутаг ус гээд цааш явбал хязгаар байхгүй! Одоо яг ийм л эх захгүй байгаа шдээ!! Монголчууд хүн бүр, хөгшин, залуугүй л цагаан сараа цомхон тэмдэглэх юмсан гэж дотроо хүсдэг атлаа хэн нь ч түрүүлж зориглож хэлж зүрхэлдэггүй, ёсорхуу, нэрэлхүү зан нь давамгайлдаг! Тийм биз дээ???

Avatar

ҮХЭР ХАЛХ 2020-01-30 192.82.68.142

үгүй шүү.чи өөрөө уршаа хамаатангуудтайгаа золгочоод ирээ юү.ккк.биднээр орлодоод яахав амаа татаад байвал байж бай байх дургүй бол хятад ах дүү нар луу гаа явдаа.

Avatar

иргэн 2020-01-30 66.181.170.215

энэ удаа тэмдэглэхээ болих хэрэгтэй, эцэст нь аливаа асуудал үүсэх юм бол иргэд л хохироно тиймээс болих хэрэгтэй, эрүүл байвал улсын наадам үзнэээ гэж

Avatar

халх 2020-01-30 192.82.68.142

малаа энэ чинь наадам биш цагаан сар зүйрлэх юмаа олждээ мал чинь

Avatar

Монгол 2020-01-30 59.153.115.229

Цагаан сараа өргөн дэлгэр тэмдэглэн өнгөрүүлэх хэрэгтэй шүү тэр болтол энэ вирус чинь монгол оронд ирэхгүй ээ Төр ч золголтоо хий Харин бөхөө больчих угаасаа хулхт барилдаан үзэж яарийн

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.21.108.26

Гэр гэртээ л тэмдэглэвэл болоошдээ.Цааш нь энэ жилийн хувьд утсаар амар мэндээ асуухад болно биз!

Avatar

Иргэн 2020-01-30 202.126.89.169

Зун халуурахаар Учрыг нь олохгүйгээр тарваган тахал,, өвөл бол коронавирус…..

Avatar

Tsagaan saraa temdeglehgui baiya 2020-01-30 103.229.123.126

Tsagaan saraa bur temdeglehgui baih heregtei

Avatar

Зочин 2020-01-30 192.82.78.151

Төрийн золголт оо боль Битгий ард олныг уруу татаад бай Вирус нэг дэгдвэл бид 3 хан сая шүү

Avatar

Зочин 2020-01-30 59.153.113.124

Бух золголтыг хориглооч ээ. Ажил хийсэн дур эсгэж дандаа туухий юм хийнэ. энэ энхтувшин гэж нэг юм. Тосвийн мунгоор цагаалахыгаа торийн золголт гээд байгаа юм уу ? Тэр мунгоороо амны хаалт авч цэцэрлэг, сургуулиудад ог л доо..

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.21.108.50

Бүх золголтыг хоригло. Тэгвэл идээ мах шүүс , бэлэг цуглуулах нүсэр их дэлгүүр хэсэлт багасна. Тэр хирээрээ тахлын халдвар багасна. 2ын хооронд хогын юм хтйгээд өвчин даамжирнуу л болхоос багасахгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-30 37.120.154.6

Алиалагчийн тэврэлдээн угаасаа алиа

Avatar

Зочин 2020-01-30 64.119.24.7

Төрийн золголт гээд хэдэн юм тэврэлдээд эхэлбэл найр наадам хавтгайрнаа гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2020-01-30 192.82.68.62

"Төрийн золголт" гэдэг нь татвар төлөгч бидний мөнгөөр үнэтэй ширээ засч, ажлын цагаар бие биенээ шүлсдэхийг хэлж байгаа юм шдээ! Хүрэлсүхийн саналыг яг хэн хэн хүлээж аваагүйг нэрээр нь мэдээлээч ээ!!! Сонгуульд ко-ко авахын тулд ард түмнээ, улс нийгмээ ч сүйрүүлэхээс сийхгүй болжээ, та нар!!! Харин энэ онцгой байдлыг далимдуулан нийгэмд тогтсон буруу зуршлыг халах зоригтой шийдвэр гаргах хэрэгтэй шдээ! Ийм далим л гарахгүй бол та нар хульчийгаад хөдлөх биш!

Avatar

e 2020-01-30 64.119.18.163

er ni bohiin barildaaniig bolih heregtei neg negiigee boorloson ,bi ch barildahgui gej unerhej tunirhsan er ni ta nar yah geed baigaan tom buduun torsnooroo gaihuulaad baigaa uim u,hulgar chihtei heden dunhuu gahainuud ,ternii orond oiunii sport ter delhiid shuuguulaad bgaa oi togtooltiin temtseen,shatar geh met temtseen zohioe bugd l eldev tsasaa ,amitanii t****g geed eldev uim heregledeg bj bolij uz

Avatar

Зочин 2020-01-30 103.212.117.127

Ашгүй хэдэн амиа бодсон гүзээтэй дээрэлхүү махан туламнууд барилдахгүйнээ, муугаа мэдэхгүй бас энд тэнд очиж бууны нохой рэкэт хийнэ, хэнд ч хэрэггүй хог шаарнууд доо

Avatar

Зочин 2020-01-30 122.201.21.111

Бөхийн барилдааныг хориглох нь зөв,

Avatar

БҮРЭН ХОРИГЛО 2020-01-30 64.119.25.190

ШИЙДВЭРЭЭ Ч ГАРГАЖ ЧАДАХГҮЙ ЮМ. ДЭЛХИЙН ОЛОН ОРОНД ТАРХАЖ ХАЛДВАРЛАЛТ ҮХЭЛ ӨНДӨРТЭЙ ӨВЧИН ХАЯАНД НЬ БАЙХАД ШИЙДВЭР ГАРГААД ЭРСДЛЭЭС ХАМГААЛАХГҮЙ ЮУН ТӨРИЙН ЗОЛГОЛТ ХОТ ДОТОРХ ЗОЛГОЛТ ВЭ ??

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.21.108.50

Байдал өнөөдрийнх шиг байхгүй цаашдаа бүүр хүндрэнэ, тэр үед онцгой байдал дахин хуралдаж юун ойр дотныхон золголт. Байдал бүүр хэцүүднэ. 4 сараас намжвал их юм.

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-01-30 192.82.64.190

ТӨРИЙН ЗОЛГОЛТ ГЭХЭЭР МОНГОЛ ДЭЭЛ ӨМССӨН НЭГ ХЭСЭГ НӨХӨД 365 ХОНОТГ ӨДӨР БҮР ӨӨР ХООРОНДОО УУЛЗАЖ ,ХЭРЭЛДЭЖ МУУДАЛЦАЖ БАЙСНАА МАРТААД ӨӨР ХООРОНДОО ТЭВРЭЛДЭЖ ҮНЭСЭЛЦЭХЭЭР ШАШНЫ БОЛОН БӨӨГИЙН ЗАН ҮЙЛ БОЛЖ ,,,,,ТЭГЭЭД ТЭНД БАЙГАА ДУНД НАСНЫ 3 НӨХӨРТ ХӨГШИН ЗАЛУУГҮЙ ДАРААЛЖ ЗОГСООД ҮНСҮҮЛЖ, ТЭВРҮҮЛЭЭД БАЙГААГААР ОЙЛГООД БАЙМ ДАА ,,,,, ЯГ УРАН САЙХНЫ КИНО,,,,,

Avatar

Зочин 2020-01-30 73.231.128.120

Төрийн золголт, байгууллага, нутгийн золголтыг цуцлах нь зөв. Гандангийн хурлыг ч гэсэн зогсоо.

Avatar

ЧД иргэн 2020-01-30 202.179.27.13

Жил болгон л цагаан тэмдэглэдэг биздээ. Ганц удаа өнжиж болноо доо. Бас л зориг дутлаа.

Avatar

Uuhai uuhai ... 2020-01-30 192.82.65.102

nuguu uulan deer garch orildog garuudiig yaj zohitsuulnaa haha

Avatar

зочин 2020-01-30 203.91.115.40

Гандангийн битүүний өлдрийн ном хуралтад иргэд маш өргөнөөр оролцдог үүнийг яах вэ хориглох уу хориглохгүй юу

Avatar

Гэрэл 2020-01-30 66.181.161.97

Санал гаргалаа гээд бхдаа яахавдээ цуцаллаа гээч

Avatar

иргэн 2020-01-30 182.160.1.129

Бохийн барилдааныг хориглох хэрэгтэй. Энэ жил цагаан сарыг тэмдэглэхгуй хориглох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-01-30 124.158.107.35

ах дүүгээрээ аав ээждээ очиж бүгд тэндээ золгоод л болоо өөр ийш тийш салхилсан тэмээ шиг тэнэхээ боль

Avatar

эмэгтэй 2020-01-30 122.201.22.189

Ийм үед ганц удаа гэр гэртээ цагаан сараа тэмдэглэе ээ.Нэг жил золгоогүй гээд яав л гэж.Онцгой комисс золголт хийхгүй байхаар шийдвэрлээсэй.

Avatar

зочин 2020-01-30 66.181.186.114

Ер нь төрийн золголт нутгийн золголт гэж бгаагүй төсөвийн мөнгө үрсэн ажил хийж бгаа нэр зүүсэн дарга гишүүдийн солиорол шүүдээ

Avatar

Soniuch 2020-01-30 202.9.46.85

Saihan haragdaj baina d ee uridchilaad zolgochson yum bishvv ch

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.21.116.130

Нэг мөр төрийн золголт энэ тэрээ болих хэрэгтэй. Төрийн аливаа ёслолын үеэр лам авчирдагаа бас болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-01-30 106.186.208.29

Энэ жил өнжих нь зөв байх аа. Хүний амь наснаас илүү эрхэм, нандин зүйл гэж байхгүй. Дэмжиж байна. Засгийн газраас албан ёсны шийдвэр гаргасан нь дээр болов уу.

Avatar

ХОТЫН ХУЛИГААН 2020-01-30 103.229.122.161

ДУРТАЙ НЬ ЖАЛГА ЖАЛГАНДАА Л ОЧИЖ ЗОЛГОЦГОО АЙН… ЕР НЬ ЭНҮҮХЭНДЭЭ ГЭХЭД НУТГАА ЗҮҮДЛЭН ЗҮҮДЛЭН САНАЖ САНААШИРЧ УЛААНБААТАРЫГ МУУЛАН ХАЙЛАН БУЗАРЛАЖ ЭНД ХЭВТЭХЭЭР САЙХАН НУТАГ ОРОНДОО ОЧИЖ ЯДАЖ НЭГ БОЛОВСОН ЖОРЛОНТОЙ БОЛГОЦГООГООЧ…

Avatar

ЧД иргэн 2020-01-30 202.179.27.13

Маш зөв. Цагаан сараар элдэв золголт хийлгүй, зөвхөн гэрийн бүлийн хүрээнд ойр дотны хүрээнд даруухан хийх нь зүйтэй. Элдэв бэлэг сэлтгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-30 64.119.27.234

Ene jil bugd tsagaan sar hiihgui bh heregtei. Toriin zolgolt hiihgui gedeg n bi uhhees chi uh gj bgaa ym shg l sonsogdoj bna. Ger buliin hureend hiine gheer hogshchuud maani gertee tsagaan sariin beltgeliig bazaahaar zah hudaldaanii towuudeer yawna tgeed l hol hodolgoon ihsene shuu dee.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-01-30 66.181.167.53

ЕР НЬ ӨРГӨН ЗОЛГОЛТЫГ ХОРИГЛОХ ХЭРЭГТЭЙ. ХҮНИЙ СҮСЭГ ШҮҮ ДЭЭ. ДОТРОО БОДООД Л ОНОО ГАРГАЧИХ. ЦАГААН САР ДАХИАД ТОХИОНО. ЭНЭ АЙМААР ВИРУС БОЛ ҮНДЭСТЭНГЭЭР НЬ СӨНӨӨНӨ. ТАХАЛ ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

JBJSDb 2020-01-30 202.9.40.75

ter jalga dovondoo ochij zolgo

Avatar

зочин 2020-01-30 43.228.129.229

Зөв шийдвэр бна. Ер нь цаашдаа нутгийн зөвлөл гэх цөөхөн монголчуудыг хооронд талцуулсан жалга довны үзлийг дэвэргэсэн нөхдүүдийн үйл ажиллагааг зогсоох хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-01-30 192.82.65.120

Зөв, төрийн золголт хийхгүй бол мэдээж албан газруудад золголт болохгүй.

Avatar

Иргэн 2020-01-30 202.21.118.138

Нэгмөр тэмдэглэхгүй гээд тогтоол гаргаачээ, айл бүрт хэрэгтэй бна, зарим нь тэмдэглэнэ, тэмдэглээгүй нэгнээ элдвээр хэлнэ, тэгээд уриагүй байхад золгоно гээд ирнэ, монголчуудын энэ хэцүү зан аашийг Төр засаг нь нэг гольдролд оруулаад энэ жилдээ цагаан сараа тэмдэглэхгүй, өвчин зовлонгоос холуур эрүүл саруул биетэй байцгаая гээд хэлээд өгөөчээ Төр минь ээ

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.9.46.104

НААД АСУУДЛАА ГЭР ОРОН , ХАМААТАН САДАНТАЙГАА ЯРИЛЦАЖ ШИЙДДЭЭ

Avatar

Дандар 2020-01-30 182.160.2.52

Албан байгууллагын золголтыг бас хориглох хэрэгтэй

Avatar

ИРГЭН 2020-01-30 202.126.89.107

ГАНЦ КОРОНАА ВИРУС БИШ ШҮҮ ДЭЭ. БИД АМНЫ ХӨНДИЙН ЭРҮҮЛ АХУЙГАА САХИМААР БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ. ХEЛИКО БАКТEРААС ЭХЛЭЭД ӨЧНӨӨН ВИРУС ЗОЛГОЖ БАЙНА ГЭЭД БИE БИEНДЭЭ ТАРААГААД БАЙГААГАА САЙН ОЙЛГОМООР ЮМ ШИГЭЭ. ТЭГСЭН МӨРТЛӨӨ УЛААН ХООЛОЙ ХОДООДНЫ ХАВДАР ӨНДӨР БАЙГАА ГЭЭД БАЙГАА. ТӨР ЗАСАГ НЭГ ГАРААРАА БУРУУ ЗҮЙЛИЙГ ДЭМЖЭЭД НӨГӨӨ ГАРААРАА ЗАСАЖ БАЙНА ГЭЭД ӨЧНӨӨН ТЭРБУМЫН ЗАРДАЛ ГАРГААД БАЙГАА НЬ ЭРҮҮЛ ЗҮЙЛ МӨН ҮҮ?

Avatar

Ухаалаг санал 2020-01-30 103.229.123.39

УХААЛАГ САНАЛ БАЙНА. АРД ОЛОН ДЭМЖИНЭ ДЭЭ.

Avatar

Уншигя 2020-01-30 202.21.107.82

Тэмлэглэхгүй өнжихөд кр буруутах зүйлгүй байх гэж бодож бн. Хөнгөн маягаар тэмдэглэх юм бол цааш даамжираад явах болуу гэж бодрж бн

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.21.108.50

Нийтээрээ золголт хийхийг хориглох хэрэгтэй.

Avatar

Уншигё 2020-01-30 202.21.107.82

Аав ээжтэйгээ золголт хийгээд идээ ундаагаа амсаад байвал зүгээр байхаа одоо энэ өвчин дэлгэрч бгаа үед.

Avatar

Зочин 2020-01-30 103.14.37.6

Байгууллагуудын золголтыг ч мөн болих хэрэгтэй, аль болох бага хүрээнд л тэмдэглэх хэрэгтэй, цаашдаа тэгээд хэвшчвэл дээр.

Avatar

Зочин 2020-01-30 43.228.129.229

маш зөв зүйтэй санал байна шүү

Avatar

Зочин 2020-01-30 122.201.22.168

Шууд цуцал. 1 жил өнжлөө гээд үхчихгүй байхаа. Гэр гэртээ даруухан хоол цайгаа идэж аав ээжтэйгээ өглөө нь золгоод л болоо. Энэ нь цаашдаа хөнгөн авсаархан тэмдэглэх туршлага болох байх.

Avatar

зочин 2020-01-30 192.82.64.190

Хотод баахан хөдөөнийхөн ирснээр ийм золголт гэдэг зүйл бий болсон. Миний багад гэр бүлийнхэнтэйгээ золгоод л болдог байсан. Зарим нь золгох, мөр гаргах гэдгийг мэдэх ч үгүй. Тэгээд зүгээр л амьд мэлтийцгээж л байна Муудсан зүйл алга

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.9.46.237

Хотын унаган иргэн ккккк

Avatar

Зочин 2020-01-30 103.14.38.134

Зөв зүйтэй санал гаргасан байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж