Хоёр дахь удаагаа Шинзо Абэ МУ-д айлчилж байна | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хоёр дахь удаагаа Шинзо Абэ МУ-д айлчилж байна

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.22-нд нийтлэгдсэн

Хоёр дахь удаагаа Шинзо Абэ МУ-д айлчилж байна

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн урилгаар өнөөдөр Япон улсын Ерөнхий сайд Шинзо Абэ, түүний гэргий Акиэ Абэ-гийн хамтаар Монгол Улсад ажлын айлчлал хийж байна. Айлчлалын үеэр Японы Ерөнхий сайд Шинзо Абэ Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржид бараалхаж хоёр орны Стратегийн хамтын ажиллагааны өргөн хүрээтэй асуудлаар санал солилцоно. Мөн энэхүү айлчлалын талаар Гадаад хэргийн сайд Л.Пүрэвсүрэн 16.00 цагт хэвлэлийнхэнд мэдээлэл хийнэ. Энэ удаагийн айлчлал Япон улсын Ерөнхий сайд Шинзо Абэ-гийн Монгол Улсад хийж буй хоёр дахь айлчлал юм. Харин 1990 оноос хойших Японы Ерөнхий сайдын тав дахь удаагийн айлчлал болж байна. Тодруулбал өмнө нь Ерөнхий сайд Т.Кайфү 1990 онд, К.Обүчи 1999 онд, Ж.Коизүми 2006 онд, Ш.Абэ 2013 онд тус тус Монголд айлчилж байжээ.


 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

магнай 2015-10-22 103.20.152.50

Шинзо Абэ Монгол улсад хоёрдахь удаагаа айлчилж байна гэж гарчиглавал зөв юм даа сэтгүүлч ээ

Зочин 2015-10-22 202.55.191.34

ХҮНИЙ ТУСЫГ БҮҮ МАРТ............ БИД ТИЙМ АРД ТҮМЭН БИШ.......... ЗОВОХ ЦАГТ НӨХРИЙН ЧАНАР ТАНИГДАНА АА ГЭЖ

bi 2015-10-22 79.97.126.196

Dainii daraah olsoglon.Yaduuraliin hund yed.Jijighen aralaa mundag hogjuulj chadsan.Ard tumen shuu.

би хийх ажилгүй бичигч 2015-10-22 122.201.21.50

монголчуудын хамгийн залхуу нүүрээ нуугчид сайтууд бичиж суудаг. гадаа гараад үг хэлэхээсээ үхтлээ айдаг.япончууд биднээс юуч гуйхгүй бас айхгүй.японыг монголчууд ялаагүй оросууд ялсан бид дагж намирч гүйсэн.юманд бодиттой ханд.оросуудыг монголчууд хөөж гаргадаг улс мөнүү.хятад АНу-ын шахаасаар өөрсдөө владивостокд гарын үсэг хугацаатай зураад сандарч гарсан.коммунистуудын аргаар аюул учруулах гэж бна айлгадаг МАХнын хуучин аргаар МАН-ынхан айлгаж бүү бич

Монголын жирийн нэгэн иргэн 2015-10-22 124.158.92.27

Японы ард түмэнд талархаж явдгаа илэрхийлье. Түүх түүхээрээ үлддэг, цагийн юм цагтаа л байдаг. Одоо бол тэс өөр цаг. Япон хүмүүсийн ажилсаг, үнэнч шударга, тэсвэр тэвчээртэй, эх оронч, эрдэмлэг чанараас бидэнд суралцах юм их бий. Ялангуяа манай төр барьж буй болон барих гэж бэлтгэгдэж буй хүмүүст суралцах юм их бий. Японы ард түмэнд сайн сайханыг хүсье.

hh 2015-10-22 103.26.192.157

МУ.... залхуу сэтгүүлч зайлаа

мо 2015-10-22 112.72.13.250

сэтгэцийн өвчтэй хий юм хардаг галзуу өвчтэй юм бид. ийм балай муухай байж болохгүй ш дээ. Өөрөө юу ч хийж чадахгүй байж өрөөлийг өөнтөглөж явахаа болиоч. Муухай Монгол чинь дэндээд байна. Хардахын өвчин болсон солиотой Монголчууд аа. Нэгнийгээ дэмжиж хөгжихөөс татаж унгах зүйл сэдээд л. ямарч юм санаанд нь таарахаа байчихсан өвчтөнгүүд юм уу бид. Бид ийм байхад үр хүүхэд маань харанхуй тархины тураалд орох нь аргагүй шүү дээ.

Леонид Бережневам 2015-10-22 182.160.3.12

Хошигтийн Хондийд нэг онгоцны буудал барьж байгаа ш дээ !!! Тэр буудал чинь монголчуудад зориулагдаагуй юм ш дээ !!! Тэр буудал чинь хуучин ЗХУ - ын бурэлдэхуунд байсан дундад азийн Казах, Киргиз, Таджик, Туркмен гээд хэдэн дуракууд байдаг ш дээ, тэднийг Японтой шууд холбох зорилготой юм. Ингэж чадах юм бол тэр мал царайтай юмнуудыг одоогийн Оросоос холдуулж чадна гэж тооцоолсон юм. Тэднийг Оросоос холдуулснаас Оросын хуч суларна гээд бодоод байгаа юм. Энэ бол АНУ - гийн гол зорилго. АНУ одоо энэ зорилгоо хэрэжуулэх гээд боож ухэж. босож явах шахаж байна. Абэ бол АНУ - гийн энэ бодлогыг л хэрэгжуулэгч нь юм ш дээ !!! Монголчууд биднийг Японууд ийм аюултай тоглоомонд татаад оруулчихсан явж байгаа ш дээ !!! Монголын улс торийнхэн юу хийснээ мэддэг болов уу ? Япон бол оороо ямар ч гадаад бодлогогуй алиа салбадай нар юм ш дээ !!! !!!

Зочин 2015-10-22 175.195.171.7

Үнэн бол сайхан л байна, Стан орнуудаас Японтой харилцах гүүр болчихвол тэгээд болоо биш үү.

Зочин 2015-10-22 202.21.106.134

uu terend sanaa zovoltgui. hulhidna gedgiig bid chine jinhene utgaar ni oilguulii shd. samuurainuudiig hoshgiruulj baigaal yumii ni salgachuul busdii ni gezeg oroochii shd. samuurainuudiin ugend oroo l orosiin esreg muuhai harj, huivaldaan hiine gevel yostoi gonjiin joo golionii baaas bailgui de.

Зочин 2015-10-22 202.21.106.134

uu terend sanaa zovoltgui. hulhidna gedgiig bid chine jinhene utgaar ni oilguulii shd. samuurainuudiig hoshgiruulj baigaal yumii ni salgachuul busdii ni gezeg oroochii shd. samuurainuudiin ugend oroo l orosiin esreg muuhai harj, huivaldaan hiine gevel yostoi gonjiin joo golionii baaas bailgui de.

зочин 2015-10-22 182.160.37.254

Бичиг үсэгт дутуу хагас тайлагдсан, нүүрээ нуусан, хариуцлагагүй тэнэг үхэр монголчууд коммент бичиж солиорохоо болиоч. Та нар улс орон, үр хүүхдийнхээ ирээдүйд ямар их бохир, сөрөг зүйл бичиж байгаагаа ойлгох ухаан байна уу. Коммент бүр хаанаас хэн, юу бичээд байгаа хянах бүртгэлтэй болсон шүү. Эргүү зүйл бичээд сууж байхад чинь бид очоод Монголын өмнөөс хариуцлага тооцно шүү. Тэр цагт тэнэгийгээ гайхавч оройтсон байх болно.

зочин 2015-10-22 182.160.37.254

Бичиг үсэгт дутуу хагас тайлагдсан, нүүрээ нуусан, хариуцлагагүй тэнэг үхэр монголчууд коммент бичиж солиорохоо болиоч. Та нар улс орон, үр хүүхдийнхээ ирээдүйд ямар их бохир, сөрөг зүйл бичиж байгаагаа ойлгох ухаан байна уу. Коммент бүр хаанаас хэн, юу бичээд байгаа хянах бүртгэлтэй болсон шүү. Эргүү зүйл бичээд сууж байхад чинь бид очоод Монголын өмнөөс хариуцлага тооцно шүү. Тэр цагт тэнэгийгээ гайхавч оройтсон байх болно.

Зочин 2015-10-22 202.55.191.34

ЗӨВ ХӨӨ

ахмад энергетик 2015-10-22 203.169.50.49

1990 онд Оросуудыг хөөж гаргаад сүйрч байхад хамгийн түрүүнд халуун гараа сунгаж хөлдөж үхэх аюулаас аварч гал голомтыг минь сэргээж өгсөн ач тусыг мартах ёсгүй. Говь комбинатаас гадна Дарханы Төмөрлөгийн үйлдвэр, нарны гүүр, олон аймаг суманд эмнэлэг сургууль барьж өгснийг дор сэтгэдэл бичсэн тэнэгүүд мэдэхгүй л дээ. Олон залуусыг хажиглалгүйгээр өөрийн хүмүүс шиг сүмо бөхөд барилдуулж амьдралыг нь өөд татлаа. Одоо 1000 инженер бэлтгэх ажил эхэлчихлээ. энэ чинь тус биш гэж үү. Үүнээс илүү яалгах гэсэн юм бэ? За гэвэл ёогүй, юмыг хийсэн шиг чанартай хийдэг энэ ард түмнээс олигтойхон суралцахсан. Мухар сүсэгт бүрэн автаж, өнгөрсөн баларсан түүхээрээ цээж дэлдэж Чингисийн монгол гэж архи гударцгааж байхын оронд хийж бүтээх хөдөлмөрлөх хэрэгтэй биш үү. Ер нь бид заавал хэн нэгнээр бэлэн халбагатай хоол амруугаа хийлгэж байх ёстой юу? Бидний төлөг гэж хочилдог, олон жил дайны хөлд сүйрсэн вьетнамчууд азийн бар болох хэмжээнд хүрчихлээ. Харааж зүхэж байхаар ядаж тэд нар шиг машин засаад сурцгаая л даа. Манай авто засварын зах зээлийг бүрэн эзэгнэсэн төлөг ч болж амжаагүй энэ "хурга"-нуудаасаа ичээч.

Зочин 2015-10-22 66.249.84.219

Хардахын өвчин туссан монголчуудыг яалтай билээ. Тамын тогоондоо нэг нэгнийгээ доош нь хийгээд л алтан дээр суусан гуйлгачингаараа дуудуулаад л явахаас. Хятад Англид 8 тэрбум доллараар Атомын цахмлгаан станц барьж байна, манайд юм хийх вий гээд л энэ хэдэн шизотой комментчид солиорсон байх шивдээ. Абэ цааш нь Казак, Узбек явна. Хэдэн миллиард долларын гэрээ хийхийн хараарай. Монголын солиотнуудаас болж эд нар Монголд зүгээр л дайрч өнгөрдөг л болсон, Хөрөнгө оруулахаас айдаг болсон. Хулгайч нар гэдгийн сай мэдэж байгаа болохоор

Зочин 2015-10-22 119.40.100.222

УРАНЫ ХОГ ХАЯГДЛАА БУЛШЛАХ ТУХАЙ ЯРИХ ГЭЖ ИРЖЭЭ. (ОЙРЫН ЭХ СУРВАЛЖ ШҮҮ)

Зочин 2015-10-22 202.250.215.249

cham shi iim erguu yum yaaj yavaad ene uulzalttai oir ochchihdog bainaa. IIm erguu dunkuu yumnuud oirtood baival ch ...

Зочин 2015-10-22 202.55.191.34

ХАРДЛАГА БОЛ ХАМГИЙН АЙШИГТАЙ ЭРГЭРШГҮЙ ӨВЧИН....... АВГАЙГАА ХАРДАН ЗОДДОГ ТЭНЭГ ЭРИЙГ ХАРАА Л БИЗ ДЭЭ.... ЧИ ТИЙМ ӨВЧТЭЙ БОЛСОН НЭГЭН БАЙНА..... ХАЙРАН САЙХАН МОНГОЛ ЗАЛУУ

Зочин 2015-10-22 103.26.193.230

Өмхий балиар орос л гэж хэлье. Бид азийн алтай хэлний бүлгийнхэн. Аль болох биенээ дэмжидэг.Хөрөнгө оруулдаггүй болохоос.

Зочин 2015-10-22 202.180.220.68

Японы ард түмнээс гэж 90 оны эхээр Ниссаны цэнхэр автобуснууд үйлчилгээнд явж байсан Хөдөлмөрч хатуу сахилга баттай холбирч хуурдаггүй ясны ажилсаг Япончуудаас суралцах зүйл их бий

Владимор Путанция 2015-10-22 182.160.3.12

Япон улс хэзээ ч Монголын толоо юм хийхгуй, хийж байгаагуй юм ш дээ !!! 90 онд Монголд огч байсан монго бол Монголын толоо монголд огсон монго биш. Япончууд Японыхоо толоо монголд огсон монго юм ш дээ !!!! Ямарч Япон хунтэф энэ сэдвээр ярихад ингэж л хэлдэг. !!! Энд элчин сайд гээд зогсож байгаа Симизу гэдэг нохор чинь оороо ч тэгж хэлдэг. Одоо ирж байгаа Абэ сан ч оороо тэгж хэлдэг. Энэ монгоор дамжуулаад Япон улс Монголоос улс торийн девиденд л авах зорилготой юм.

Зочин 2015-10-22 202.250.215.249

ene mungu gej avtsan l yum bishuu dee tegeed. yapond yamar ashigtai baih manid yamar hamaa baina. mongold l ashigtai baisan bol barav bishuu. ailiin hooliig tsusalj tsusalchaad nadad uguugui bol muudah baisiin ed nar namaig bish uusniiguu l bodoj ugluu gej baigaatai adil sonsogdoj baina. MULGUU UHER

japan 2015-10-22 202.21.106.131

bid l japanuud gej saimshirdagaas bish ungursun 25 jild japanuud mongold neg ch bolovsruulah uildver barisangui, hamtarsan tehnelogiin uildver ch barisangui. GOBI uildveriig sots ued dainii tulburt l ugsunuus bish uur yamarch ahits garsangui.

Зочин 2015-10-22 202.250.215.249

yaasan gej cham shig MULGUUD yum uguh yostoi yum. Chi yu ugsiin yapond? Yu avah geed baigaa. Chi haan uu zaanuu? Chi zugeer l iljig shuudee anduurahaa boli malaa

Зочин 2015-10-22 202.21.110.186

Яг юу шийдэх гэж ирсэн юм. Арай урт хугацаагаар ирж болохгүй юмуу. Үдийн цайгаа уух гэж үү...

пролетария 2015-10-22 182.160.3.12

Абед Монголд тавтай морил гэж хэлж болно !!! Гэхдээ одоо биш. Хэзээ тэгж хэлж болох вэ гэвэл, Халх голд ямар ч дайн болоогуй гэж монголчуудын тархийг угаахаа зогсоосон цагт л болно. Энэ дайнж Японы 63000 цэрэг олзлогдсон юм ш дээ !!! Заримынх нь шарил дамбадаржаад бий !!! 39 онд Халх голд ялагдсанаа тэд нар одоо балруулдах гээд зутгээд байгаа ш дээ !!!

Зочин 2015-10-22 103.26.194.230

Япончууд 90 оны хэцуу цагт Монголд их тусалсан! Тэнэг дарга нар аа! Япончуудаас сурцгаа!

Tavtai moril noyon Abe 2015-10-22 202.179.20.81

Tavtai moril noyon Abe Tavtai moril noyon Abe Tavtai moril noyon Abe Tavtai moril noyon Abe Tavtai moril noyon Abe

Зочин 2015-10-22 202.21.106.131

atomiin tsahilgaan stantsiinhaa hog hayagdaliig bulshlah gej nuuts geree hiih gej irj baigaag taaj yadah yum alga. ene hog hayagdalaa kazakstand esvel mongold l bulshlana. mongoliin tur zasgiin terguunuuded ih hemjeenii avilgaliig 3 dagch etgeed, taniluudiinh ni tuslamjtaigaar amlaad ehelchihsen ni todorhoi.

Зочин 2015-10-22 202.21.106.131

atomiin tsahilgaan stantsiinhaa hog hayagdaliig bulshlah gej nuuts geree hiih gej irj baigaag taaj yadah yum alga. ene hog hayagdalaa kazakstand esvel mongold l bulshlana. mongoliin tur zasgiin terguunuuded ih hemjeenii avilgaliig 3 dagch etgeed, taniluudiinh ni tuslamjtaigaar amlaad ehelchihsen ni todorhoi.

Зочин 2015-10-22 103.26.194.230

Тавтай морил Ноен Абе!

Зочин 2015-10-22 203.91.116.94

tavtai moril Abe

ОРПА 2015-10-22 182.160.3.12

Япон ядахдаа оороо оорийнхээ Ундсэн хуулийг оороо биччихсэн бол бид нар тэдэнтэй юм яриж болох юм !!!! Эд нарт Ундсэн хуулийг нь АНУ бичиж огсон юм. Тэгээд туугээрээ дарамтлаад боол болгочихсон юм. !!!! ийм хумуустэй Монгол юу ярих юм бэ !!!!

Зочин 2015-10-22 202.131.231.26

Haha, chi yu hustana ve? Yum unsh, uz, sudla. Tegeed daraa n iim elii balai yum bich. Yu yarih ve ch geh shig. Harin ch bid nar shig, cham shig erguu mal amidardag ulsad irj baigaa n ih yum.

Зочин 2015-10-22 182.160.40.106

үмхий хотод айлчилж байна даа, абе-гийн хувьд бараг анхных байхаа

Владимир Путанц 2015-10-22 182.160.3.12

Ооорийн ямарч гадаад бодлогогуй Алиа салбадай болсон Абэ Монгол ирээд юу хийх юм бэ !!! Монголын улс торчдийг хошгируулаад Хятадын эсрэг тоглолтондоо оролцуулах гээд л явж байгаа биз дээ !!!! АНУ - гийн гар, хол болсон Абэгийн монголд уе уе нууцаар гэнэт гэнэт хийдэг айлчлалын цаад утга нь энэ юм аа !!!

Зочин 2015-10-22 202.179.20.81

yana daa chi! chi bol hezee ch seheerehgui hujaa baina daa