Н.Золжаргалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаалаа | News.MN

Н.Золжаргалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаалаа

Н.Золжаргалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаалаа

Н.Золжаргалд холбогдох хэргийг прокурорт буцаалаа

НЭМЭЛТ:

Н.Золжаргалд холбогдох эрүүгийн хэргийг Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх хүлээн авч хянан хэлэлцээд прокурор руу буцаах шийдвэрийг гаргажээ. Энэхүү үндэслэлээ тус шүүх  "Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуулийн 33.3 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсгийн 1.2-д заасан шүүх хуралдаанаар нөхөн гүйцэтгэх боломжгүй мөрдөн шалгах ажиллагааг хийлгэх” гэсэн үндэслэлээр прокурорт буцааж шийдвэрлэсэн байна.


Монголбанкны ерөнхийлөгч асан Н.Золжаргалд холбогдох эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдаан Чингэлтэй дүүргийн эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд гурав дах өдрөө үргэлжилж байна. Түүнд холбогдох хэргийг маш нууцын зэрэглэлд хамруулсан юм.

Хэргийг эргэн сануулахад, Н.Золжаргал нь банкуудад тогтоосноос бага хүүтэйгээр зээл өгсөн, төрсөн ах Н.Жаргалсайхан болон түүний хүү, охины нэрээр 2013-2016 онд Австри улс руу мөнгө шилжүүлж, уг гуйвуулсан 650 мянган ам.долларыг эхнэр нь хүлээн авч, тус улсад 110 гаруй ам метр талбайтай байр худалдан авч, үндэслэлгүй хөрөнгөжсөн хэмээн буруутган шалгаж эхэлсэн билээ.

Энэ талаар тус шүүхээс тодруулахад “Н.Золжаргалын шүүх хурал үргэлжилж байна. Хаалттай явагдаж байгаа тул ямар шатанд байгааг сайн мэдэхгүй байна” гэв.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
БурууБуруу
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Энхболд 2020-01-30 103.26.195.98

Энэ хүн бол доллорын ханшийг зохиомолоор өсгөж дундаас нь маш их ашиг олсон луйварчин энд 650000 доллор л яриад байх юм. 1750 төгрөгтэй хаьцаж байсан америк доллорыг 2700 төг болгож дундаас н ь зуу зуун саяар ашиг олж гадаадын банкинд байршуулсан луйварчингууд бол тухайн үеийн МБанкны ерөнхийлөгч энэ Золжаргал, УИХ-ын дарга хоёр өөр хэн ч биш. Энэ хоёр субъект доллорын ханшийг өсгөж монголын ард түмнийг доллорын боол болгосон луйварчид. Энэ хүмүүсийг там авах болтугай.

Avatar

Зочин 2020-01-30 103.212.119.239

Элбэгдоржийн шүүгчид шийдэхгүй л дээ

Avatar

Зочин 2020-01-30 192.82.68.62

Хэвлэлээр сенсаци болгож шуугиулсан мэдээ хэзээ ч 100% үнэн зөв байдаггүй! Тэр тусмаа улс төрийн өнгө аястай асуудал бол бүр ч найдах юмгүй! 180 градус эсрэг ч байж мэднэ! Харин эрүүгийн хэргийн хэргийн баримт материалыг биечлэн судалж танилцсан мэргэжлийн хуульчид бол бодитой дүгнэлт хийх боломжтой байдаг. Энд коммент бичсэн хүмүүс хавтаст хэрэгтэй танилцаагүй нь мэдээж. Гэтэл өөрөө биечлэн уг гэмт хэргийг үйлдсэн юм шигээр барин тавин "нотлоод" байгаа нь огт хариуцлагагүй зүйл!

Avatar

аб 2020-01-30 62.232.45.166

Наад хүн чинь манай урдаа барьдаг цөөхөн шилдэг эдийн засагчдын нэг. Монголбанкинд маш чадварлаг хамт олон ажилладаг ба Ерөнхийлөгч нь энэ хүн шиг хүн байж гэмээж нь манай улсын эдийн засгийн байдал, хөгжил яаж явах вэ гэдэг нь тодорхойлогддог. Энэ муулаад байгаа номгүй оркууд үүнийг яаж ойлгох вэ дээ. Энэ хүний чадварлаг удирдлага байгаагүй байсан бол иддэг талхны үнэ нь арай өөр байх байсан гэдгийг ухаарах чадвар үгүй. Бага сага нааш цааш зохицуулсан юм байдаг л байх, тэр нь бол тусдаа асуудал

Avatar

зочин 2020-01-30 66.181.160.98

Маш нууцын зэрэглэлд хамаарах хэргээс авилга албан тушаалын хэргүүдийг хасмаар юм даа. Улсын мөнгө хулгайлсан хэрэг яахаараа маш нууц болдог байнаа.

Avatar

Зочин 2020-01-30 139.5.219.181

1945 онд орж ирсэн хүмүүсийн Хүүхдүүд гэдгийг Монголчууд мэдэж байгаа биз….!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-01-30 66.181.161.52

н**ш Хогон дунд л байдаг шүү дээ 100 наслахгүй байж эх орон ард түмнээсээ хулгай хийж 1000 н жилийн хөрөнгө хулгайлсан н**ш

Avatar

Зочин 2020-01-30 103.229.123.83

mongol yaljee

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.126.89.234

Мөнгө мөнгө. Мөнгө аз жаргалын түлхүүр ээ. Мөнгө авилгачдын түлхүүрээ.
Мөнгө адаг сүүлд нь там очиж түлхүүр ээ.

Avatar

бодлын хулгайч 2020-01-30 66.181.167.53

н**ш ГЭЖ ИНГЭСЭЭР БАЙГААД НӨГӨӨ ХӨӨН ХЭЛЭЛЦЭХ ХУГАЦАА ГЭГЧ НЬ ДУУСНА ДАА. ЕР НЬ ГАРГАСАН ХУУЛЬ ТОГТООМЖУУДАА БҮГДИЙГ НЬ ЦУЦЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Иргэн 2020-01-30 202.21.124.19

Монголчуудыг доромжилсон учир үе удмаар нь гутаан доромжил

Avatar

Иргэн 2020-01-30 202.21.124.17

Ингэж сунжруулж байгаад сонгууль бно; засаг төр солигдоно; магад энэ хүн бүр гэмт хэрэг хийсэн гэх нь битгий хэл гавьяа шагнал авараар болсон байх вий!!! Улс төрөө гэж…

Avatar

Зочин 2020-01-30 103.229.121.90

бууд

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.126.89.226

Yaagaad tenegteed haagaad baidag yum be. Yamar l undesnii erh ashigt hortoi nuuts medeelel baiwal gej. Ternees idesen, ennentei niilj uusan gesen yum l baigaa biz. Zolig gej.

Avatar

Зочин 2020-01-30 202.9.46.67

Найдангийн хүүхдүүд улс Монголоор минь тоглосон ! Ах Н Жаргалсайхан нь Монгол улсын валютийн нөөцийг алт дилерийн арилжааны алдагдалд өгсөн дүү нь болох Н Золжаргал бас л үндэсний мөнгөн тэмдэгтийн ханшийг зохиомолоор унагаж, авилга авсан,мөнгө угаасан гээд яривал их зүйл байна !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж