ТББХ: Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх шаардлагагүй гэж үзлээ | News.MN

ТББХ: Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх шаардлагагүй гэж үзлээ

ТББХ: Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх шаардлагагүй гэж үзлээ

ТББХ: Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх шаардлагагүй гэж үзлээ

Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хуралдаанаар прокурорын байгууллагаас өргөн барьсан УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх асуудлыг хаалттайгаар хэлэлцэж дууслаа. Тус байнгын хороо Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх шаардлагагүй гэж үзжээ.

Хууль зүйн байнгын хороогоор өнөөдөр /2020.01.28/ Улсын Ерөнхий прокуророос УИХ-д өргөн барьсан УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярыг бүрэн эрхээс нь түдгэлзүүлэх хүсэлтийг хэлэлцээд уг  саналыг хүлээж аваагүй юм.

Харин УИХ-ын гишүүний  Халдашгүй байдлын дэд хорооны таван гишүүн Н.Номтойбаяр гишүүний   бүрэн эрхийг нь түдгэлзүүлэх шаардлагатай гэж 100 хувь санал нэгдсэн билээ.

Үүгээр холбогдох хоёр байнгын хороо  прокурорын байгууллагаас өргөн барьсан УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх асуудлыг хүлээж авахгүй гэсэн саналыг томьёоллоор УИХ-ын чуулганы хуралдаанаар оруулахаар боллоо.

Сануулахад, түүнийг гурван үндэслэлээр эргүүлэн татах бичиг ирүүлээд байгаа юм.  УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын хувьд  "Хууль зөрчөөгүй, гэмт үйлдэл гаргаагүй хүн бүрэн эрхээсээ татгалзана гэж байхгүй" гэдэг тайлбарыг хэлсэн.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батаа 2020-01-28 122.201.23.84

Барын сүүл байснаас батганы толгой байсан нь дээр 2020 онд МАНАН-г биш зөв сонголт хийе

Avatar

Ёс 2020-01-28 202.55.188.35

Хятадад нэгдье.иймэрхүү луйварчин хулгайчуудыг шууд цаазаар гэр бүлтэй нь хамт авна. Элбэгдорж С.Баяр Сайханбилэг Баярцогт ажнайн Бат эрдэнэ гээд луйварчид бүгд цаазаар авахуулах.ер нь хятадтай нэрлэе ард түмэн ч тайван амгалан амьдарна тэртээ тэргүй эд новшнууд монголыг аль хэдийнэ хятадад лицензээ зарчихсан.

Avatar

zochin 2020-01-28 192.82.65.103

ийм төртэй байснаас сайн дураараа нэг гайгүй улсад дагаар ормоор юм байна.

Avatar

Зочин 2020-01-28 103.111.68.3

БҮГД САТАЖ ҮХВЭЛ ТААРСАН ХУЛГАЙЧУУД… ЦАГ ЧИНЬ ИРНЭ УДАХГҮЙ…

Avatar

Зочин 2020-01-28 139.5.216.63

МАН … ИХ гэж үхээрийн газар болжээ. ийм ИХ .. төр .. дахин бүү үзэгдэг.

Avatar

amar 2020-01-28 209.159.227.251

Ireh songiulaar teneg songogchid mini jaahan uhaan orno bgaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

guril, budaa, danh sav, heden haltar tugrugnuus uuriin sanalaa hudaldsaar baital eh orongui bolloo.

Huulia hergjuuldeggui huuli togtoogchidtoi bsnaas bgaagui ni deer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

amar 2020-01-28 209.159.227.251

Bugdiig ni zailuulahgui bol bolohgui bolson gedeg ni udur bur l medegdeed bna!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Irgen 2020-01-28 70.181.123.238

Oilgomjtoi manangiin jyjyg dyydee.naymdorj baihad yu gej zailuulah be.nyamdorjtoi hamt zailuulah heregtei.

Avatar

Yag unen 2020-01-28 45.51.113.91

Gishuun bolohoor huulias deeguur baij bolohgui shuu. Songogchig shorond ordog gishuun shorond ordoggui gesen huuli gargachihmaar yum

Avatar

Une 2020-01-28 45.51.113.91

Bugdeeree gemt heregten bolohoor daraa n uursdiinh n erhiig tutgelzuulehees aigaad iim shiidver gargasan. Gol ene sanal uguud baigaa hymyys oilgoh heregtei

Avatar

Зочин 2020-01-28 192.82.70.111

Энколд хүнлэг юм

Avatar

Зочин 2020-01-28 66.181.178.197

Бараг зөв байх.

Avatar

Зочин 2020-01-28 192.82.72.51

Яанадаа Монгоочууд минь. 2020 оны сонгуулиа л зөв өгч МАНАНГААС салмаар бна даа. МАНАН олон жил доромжлов биднийг.

Avatar

zocnin 2020-01-28 69.76.229.35

M,A,N,A,N G SONGUULIAR 1 CN HUN SONGOHGUI ARD TUMEN CNADDAG GEDGEE HARUULNAA

Avatar

Zochin 2020-01-28 66.181.187.97

Ene bayan ailiin sagsuu zagsan patsaan mongoliin toroor togolchih yum bnal da

Avatar

asdf 2020-01-28 103.26.195.71

ene L A L A R iin hugshin bandi nar hezee turuus zailahiin be? aali hezeenii l turd bsan odoo hurtel bsaar bhiin. ed naraas uhsenee huleegeed sanalaa uguud bdag malnuud ve? ed nar turd yu hiij chadah ve? l a l a r uudiig bugdiig n zailuulaachee

Avatar

Рагнар 2020-01-28 103.26.195.141

Өө за за Нямтайшираас хэдийг хахуульд авсан бэ?Бүгдээрээ балиар авилгачид.Бүгд үхэж далд ороосой!

Avatar

Хуульч 2020-01-28 139.5.218.74

УЕПГ үнэндээ юу ч хийж чадахгүй зөвхөн Төрд суугаа толгойлогчдын дохио зааварыг л хүлээж байдаг нь юутай үнэн бэ? Хууль шүүхийн байгуулага хараат бус энэ тэр гэж шаасаар л…Л.Гүнбалай,Сумо Батбаяр,Эрэл Эрдэнэбат,нүүрсний Гансүх гээд л шалгагдаж буй өчнөөн л хэрэг байна.Хурдан түргэн үнэн зөв шийдвэрлэхгүй буйг гайхах ч багадна.

Avatar

Zochin 2020-01-28 202.126.89.201

Nyambaatar , Nyamdorj, Byambatsogt, Radnaased, M,Enhbold – 99 ‘/, bh magadlaltai nuhduud…?

Avatar

Зочин 2020-01-28 66.181.178.101

Энэ удаа ингээд өнгөрвөл дараа нь өөрсдөө нэг нэгээрээ үсрээд байж дээ яаж ийм хүнээр төрийн ажил хийлгээд хамт ажиллана гэж бодож чаддаг байнаа

Avatar

манан 2020-01-28 103.57.94.243

мөнгө үнэхээр хүчтэй юм даа. тэгж л ойлгогдож байна

Avatar

Үнэнновш 2020-01-28 66.181.186.187

За за энэ их хурал манан гэдгээ бүрэн харуулж,мөнгө цаасанд худалдагдсан үнэхээр луйварчдын их хурал гэдгээ бүрэн нотоллоо?! Энэ новшийн гишүүдээс сонгох хүн байхгүй юм байна!! Хүрэлсүх дэвшүүлэх хүнээ зөв сонгохгүй юм бол тэгээд л дуусчээ!!!

Avatar

Зочин 2020-01-28 112.72.9.150

Ордны аллагыг дэмжигч намыг татан буулгах хэрэгтэй!!!

Avatar

Зочин 2020-01-28 66.181.184.13

30000 лам хуврагаа тонилгосон нам ганц алуурчнаа хамгаалах ч юү ч биш ээ

Avatar

Bat 2020-01-28 174.226.133.173

Nomtoi ih galzuurch bna daa MANgiin Nyamka yaaj ch chadahgyi gohi chini za Naadah novshtoigoo tsug unaarai Songuulid

Avatar

Зочин. 2020-01-28 103.229.123.198

Нам дамнасан булэглэлийн хуухэд болох Номтойбаярын бурэн эрхийг тутгэлзуулж, туунийг шударгаар шалгах нохцлийг бурдуулдэг нам Монголд байдаг юмаа гэдгийг МАН харуулах нь гэсэн чинь МАН-ын олонх нь МОНГОЛ АЛТ КОМПАНИД худалдагдсан нь харагдаж эхэллээ. Ер нь Монгол улсыг хун удирдаж байна уу? монго удирдаж байна уу? Эсвэл МАН-ын хэдэн ах нар нь МОНГОТЭЙ ХУЛГАЙЧ ДУУГЭЭ ДАРАМТАЛЖ БАЙГААД СОНГУУЛИЙНХАА МОНГИЙГ ГАРГАЖ АВЧ БАЙГАА ЮМ УУ? Энэ бухнийгээ УИХ-ын нэгдсэн чуулнанаар улам нотлох болно доо.

Avatar

зочин 2020-01-28 66.181.186.230

Нямдоржид талархая, дэд хорооны хурлыг 10 хоног хойшлуулсны үр дүн гарч байна, энэ хугацаанд юу эс болж өнгөрснийг хэн мэдлээ, тоймч Гантулга шударга хэлсэн байна.

Avatar

Доогоо 2020-01-28 202.126.88.178

Одоо бичлэг байгаа бол гаргах цаг болжээ

Avatar

123 2020-01-28 49.195.193.80

Гар утасны мэдээлэл бүрэн устгасан, гэрлэсэн өдөр, сэтгүүлчийн өгсөн мэссиж энэ тэр…чухал юмнууд байна даа.

Avatar

зочин 2020-01-28 202.9.46.183

зүгээр 4 сарын дараа бүрэн эрх нь дуусна.үхэн үхтлээ гишүүн болохгүйл бол.тэгэхэд нь бариад хориод 1жил хорьчих тэгэхнд бүх үнэнээ хэлнэ

Avatar

Номтойбаяр 2020-01-28 76.107.165.63

Агаа нь ирэх сард Америк руу докторын сургалтанд явж байна. Янаг Ухна Хүрэлсүхэд дахиад 600 сая төгрөг өгчихлөө.

Avatar

Цэвээн 2020-01-28 49.195.193.80

Их хуцвал Монголыг тэр чигээр нь амыг нь хаана шүү гэхийм бна л даа МАКийн гэр бүл.

Avatar

Иргэн 2020-01-28 49.0.212.213

УЛСЫН ЕРӨНХИЙ ПРОКУРОР ЖИЛ ӨНГӨРЧ БАЙХАД НЭГ ИЙМЭРХҮҮ АСУУДАЛ ЯРЬЖ БАЙВАЛ ЯАХАВ ДЭЭ Л БАЙНА. ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭРИЙН БАНКНЫ БАРЬЦАА, Ж.БАТХҮҮ, ДОРЛИГЖАВЫН ХЭРЭГ ХААЧИВ. ЭРДЭНЭТ ҮЙЛДВЭРИЙГ БАРЬЦААЛСАН ХЭРЭГ ХӨӨН ХЭЛЭЛЦЭХ ХУГАЦАА НЬ ДУУСЧИХСАН ЮМ БОЛ ЯДАЖ ТӨРИЙГ ТӨЛӨӨЛӨӨД ХОХИРОЛ ЯАГААД ТӨЛҮҮЛЭХГҮЙ БАЙНА АА. АРД ТҮМЭН СҮХБААТАРЫН ТАЛБАЙ ДЭЭР МАНАНГ УСТГАХ ГЭЖ ЖАГССАН. ИЙМЭРХҮҮ Л ҮР ДҮНТЭЙ БАЙХ ШИВ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2020-01-28 103.57.94.93

Хэн нь дэмжээд хэн нь татгалзсан бэ? Мэдээлэл байна уу?

Avatar

Иргэн 2020-01-28 49.0.212.213

ИНГЭХЭД БАТХҮҮ АГСНЫ ГЭР БҮЛИЙН ӨМГӨӨЛӨГЧ НУУЦ ЗАДЛААД ЯВААД БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ. ПОЛИГРАФЫН ДҮГНЭЛТ ГЭЖ ЯРИАД Л, ШҮҮХ ЭМНЭЛГИЙН ДҮГНЭЛТИЙГ ЯРИАД Л. АДИЛХАН Л ХУУЛЬ ҮЙЛЧЛЭХ ЁСТОЙ ШҮҮ ДЭЭ. Г.БАТХҮҮ АГСНЫ ГЭР БҮЛИЙНХЭН УЧРАЛ ТОХИОЛДЛЫГ ГЭМТ ХЭРЭГ БОЛГОХ ГЭЖ ДЭНДҮҮ ХИЧЭЭЖ БАЙГАА НЬ ХАРАМСАЛТАЙ. ХҮНТЭЙ ХАМГИЙН СҮҮЛД УУЛЗАХААРАА Л ГЭМТ ХЭРЭГТЭН БОЛЧИХДОГ ЮМ УУ. ИЙМ ХАНДЛАГААС БОЛЖ МАШ ОЛОН ХҮМҮҮС ТОРНЫ ЦААНА СУУСАН ШҮҮ.

Avatar

ЯНАГ УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2020-01-28 76.107.165.63

ХАХАХА. ЖҮЖИГ ҮРГЭЛЖИЛСЭЭР. БИ ЮУ БОЛЛОО ГЭЖ ААВААС НЬ ӨЧНӨӨН ИХ АВИЛГА АВЧИХААД ХҮҮГ НЬ ШОРОНД ЯВУУЛАХ ВЭ ПЭЭ. ЗА БАЙЗ. НОМТОЙБАЯРЫГАА АМЕРИК РУУ ДОКТОРЫН СУРГУУЛЬД САЙХАНБИЛЭГИЙНХЭЭ АРААС ЯВУУЛНА АА.

Avatar

Зочин 2020-01-28 85.203.44.147

Номтойбаяр,
Сумтайбаяр
Сумаа тавиад нумаа нуудаг
Нумтайбаяр
Будлиан, дуулиан Ихтэйбаяр
Булхай, луйвар Одбаяр
Хутга, шөвөг Бүлээбаяр
Хууль, гууль Арилжаабаяр

Avatar

Зочин 2020-01-28 85.203.44.147

энэ МАК гэж гэмт хэргийн уурхай болсон гэр бүлээс ард түмний стратегийн ордуудаа буцааж авах өнгөрсөн шигээ. барьцаалаад баахан зээл аваад гэр бүлээрээ энд тэндгүй байр байшин авчаа биз. тэнэг хүү охин нь машин хүүхэн ганган хувцасаараа гайхуулж ард түмнийг доромжлоно

Avatar

иргэн 2020-01-28 202.179.26.168

Дэлхий Корона вирусанд, Ордоны гишүүд Согтуу вирусанд өртөж Бие биендээ халдааж байна гэнэ,

Avatar

Монгол 2020-01-28 66.181.184.167

Номтойбаяр гэж хараажийн баячуулын байдаг л нэг сагуу бацаан биш үү? Харин түүнийг сонгосон сонгогчид гэж ямар сонин амьтад байна аа? Тэгээд одоо өөрснөө сонгосон гишүүнээ (Гишүүн гэж оросоор бол член буюу нэг утга нь б**********н болох шодойг хэлдэг үг шүү!!!) членээ муу хэлэхийн хэрэггүй ш дээ…Хөөрхий хөөрхий, бурхны л бүтээсэн хүн, бурхны үр сад шүү дээ…

Avatar

Зочин 2020-01-28 192.82.72.51

Номтойбаярыг сонгоод бгөа юм огт бхгүй 30 жил сонгуулийн санал луйвардаж сурсан МАНАН гиинхан аргаа зааж өгөөд л энэ задарсан залуу төр баялаг үймүүлээд бгаа бхоо.

Avatar

болор 2020-01-28 88.125.80.192

ялзрал ….. сонголтоо буруу хийх ийм л үр дагавартай. баян айлын сагсуу залуугаар төр бариулах гэж сонгосон тэр сонгогчид :: эх орон үр хүүхэд хойч ирээдүйн талаар юу боддог бол …

Avatar

Зочин 2020-01-28 103.57.94.93

Дорнод

Avatar

Зочин 2020-01-28 66.181.161.39

Номтойбаяр,
Сумтайбаяр
Сумаа тавиад нумаа нуудаг
Нумтайбаяр

Будлиан, дуулиан Ихтэйбаяр
Булхай, луйвар Одбаяр
Хутга, шөвөг Бүлээбаяр
Хууль, гууль Арилжаабаяр

Avatar

Zochin 2020-01-28 66.181.187.97

5 terbumaar baingiin horoonii heden avilagchiig hudaldaad avchihav shuu hoorhii. Manai ih hurliin gishuud ch hiamdhan yum doo chaabaaas kkkk.

Avatar

Zochin 2020-01-28 66.181.187.97

Odoo namdaa handiv nereeer namiin udirdlahuuddaa ahiad 5 terbumiig shidej bna geseen.

Avatar

Зочин 2020-01-28 202.9.46.219

ХЭРЭЭ ХЭРЭЭНИЙХЭЭ ХАРЫГ ДЭМЖИВ

Avatar

МАН 2020 оны сонгуульд будаа будаа 2020-01-28 64.119.25.190

ЖДҮЧИД, гэмт хэрэгтнүүдээ хамгаалсан МАН-д сонгуульд ялахгүй нь тодорхой боллоо. Худалдагдсан авилгачин улстөрч хулгайчуудыг Төрөөс үтэр зайлуулцгааяа Ард түмээн.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа:3 хоногийн өмнөх миний таамаг ийм байв 2020-01-28 103.26.195.47

МАН Номтойг түдгэлзүүлнэ.ЖДҮ-чдээ яая гэж байхад Номтойгоор цоллуулаад яахав гэж байгаа биз

Avatar

Зочин 2020-01-28 64.119.16.106

Авилга авсан улсууд ийм л шийдвэр гарганалдаа энэ нам төр засаг өнгөрчээ сонгуулиар нэг ч хүн гаргаж болохгүй МАНАНГААС

Avatar

Зочин 2020-01-28 66.181.188.43

MAH yaj zadaj bnaa.muusain hogiin shaaruud 1 aluurchnaa nomtobalaigaa yaj hamgaalj zadaj bnaa.MAH-iin uhdeluud ta nar bugd hamgaalsan hunteigee zailah odor irnee. Ta nariin hamgaalsan a*******n 1 l odor ta nariig alj duusgana daa.

Avatar

Э 2020-01-28 203.91.115.56

ЗӨВ БНА ХҮРЭЛСҮХ ӨӨРӨӨ НОВШРООД ХЭРЭГГҮЙ ДЭЭ. ЭР ХҮН ШИГ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ ХАЗАЙСАН НЭГНЭЭ ТҮЛХЭГСЭД ХОГИЙН ШААРНУУД БДАГ

Avatar

зочин 2020-01-28 202.21.120.66

яасан жудаггүй хүний мууд дурласан дуракууд вэ заавал нэгнийгээ шоронд хийж байж санаа нь амардаг болж дээ манайхан арай юмаа

Avatar

Zochin 2020-01-28 66.181.187.97

Gemt heregdten shorond baih ni zov shde, oor haana bailgah geev oorkoo

Avatar

Зочин 2020-01-28 139.5.217.71

Номтойбаярыг хамгаалж авч үлдсэн гишүүдээ УИХ-ын сонгуульд нэр дэвшүүлэх үү ?? ХҮРЭЛСҮх ээ . Будаа болох замдаа гарлаа. Энэ янзаараа бол АН- тай ижилсэн булай хулгайч,Жи-ээрээ дуудуулан сонгуульд хосоороо орж дээ МАН-хан.

Avatar

Ээ хөөрхий Монгол 2020-01-28 150.129.142.233

Энэ Монгол гэмт хэрэгтэн улс төрчдийн идэш болж дууслаа. Гадагшаа гарцгаа та минь. Та нар мөд золиос болно шүү.

Avatar

Иргэн 2020-01-28 66.181.180.49

Миеэгийн фракцийнхан авч үлдэхээр болжээ дээ. Тэртэй тэргүй Миеэчүүд сонгуульд нэр дэвшихгүй гэдгээ мэдэж байгаа

Avatar

Иргэн 2020-01-28 202.126.88.186

Зөв шийджээ.Хүрэлсүхийн захиалгаар явуулна гэж байхгүй шүү.Явуулбал ЖДҮчидээ явуул

Avatar

зочин 2020-01-28 124.158.73.28

УИХ-ын гишүүний Халдашгүй байдлын дэд хорооны таван гишүүн Н.Номтойбаяр гишүүний бүрэн эрхийг нь түдгэлзүүлэх шаардлагатай гэж 100 хувь санал нэгдсэн билээ." 100 хувийн Нямдорж нь ХЗБХ дээр уравсаан хөө.

Avatar

иргэн 2020-01-28 202.179.26.168

өө энэ аваад үлдэнэ, Миеэ, тогтохсүрэн, Энхболд нар байна ш дээ,

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж