14 настай охин нас барж, Хонконгоос ирсэн хоёр иргэнийг тусгаарлав | News.MN

14 настай охин нас барж, Хонконгоос ирсэн хоёр иргэнийг тусгаарлав

14 настай охин нас барж, Хонконгоос ирсэн хоёр иргэнийг тусгаарлав

14 настай охин нас барж, Хонконгоос ирсэн хоёр иргэнийг тусгаарлав

НЭМЭЛТ: 21.45

Хонгконгоос  20:00 цагт газардсан Чингис хаан нисэх буудалд буусан онгоцонд өндөр халуурсан иргэн байна гэсэн мэдээллийн дагуу  иргэнийг Эрүүл мэндийн яамнаас тусгаарлах талаар мэдээлсэн.  Албаныхан тухайн иргэнийг тусгаарлан,  үзлэг шалгалт хийсэн байна.

Тодруулбал, холбогдох албаны хүмүүс онгоцны буудлын тусгаарлах өрөөнд нарийвчлан үзлэг хийжээ. Энэ үеэр Монгол Улсын хоёр иргэн өндөр халуурсан болох нь тогтоогдож, ХӨСҮТ-д нарийвчилсан шинжилгээ хийхээр авч явжээ. Энэ талаар ЭМЯ-ны дэд сайд Л.Бямбасүрэн “Буянт-Ухаа дахь Хилийн мэргэжлийн хяналтын газраас Хонгконгийн онгоцонд өндөр халуурсан иргэний мэдээллийн дагуу Чингис хаан Олон улсын нисэх буудалд ХӨСҮТ болон ЗӨСҮТ /Зооноз өвчин судлалын үндэсний төв/-ийн Тандалт судалгааны мэргэжилтнүүд онгоц газардахаас өмнө ирсэн. Онгоцонд зорчиж явсан Монгол Улсын хоёр иргэн өндөр халуурсан болох нь үзлэг хийхэд тогтоогдлоо. Өндөр халуурсан иргэдийг ХӨСҮТ рүү нарийвчилсан үзлэг шинжилгээ хийхээр авч явсан. Урьдчилсан байдлаар, халуурсан иргэд Тайвань улсад сурдаг оюутнууд гэх мэдээлэл байна. Хоёр иргэний хувь тус улсад 2019 оны есдүгээр сарын 2-ны өдрөөс 2020 оны нэгдүгээр сарын 24-н хүртэлх хугацаанд суралцаж байгаад Монголд ирж байна” гэлээ. Хонгконгоос Улаанбаатарыг чиглэх онгоцонд дээрх өндөр халуурсан Монгол Улсын хоёр иргэний хамт 148 иргэн зорчиж явсан байна. Зорчигчдын биеийн байдлыг Хилийн мэргэжлийн хяналтынхан шалгаж, үзлэг шинжилгээ хийсний дагуу биеийн байдал хэвийн тул хилээр нэвтрүүлжээ. Ингэхдээ эдгээр зорчигчдыг нарийвчлан бүртгэн авчээ.


НАС БАРСАН 14 НАСТАЙ ОХИНООС СОРЬЦ АВЧ ХӨСҮТ-Д ИЛГЭЭЖЭЭ

Хэнтий аймгийн Хэрлэн суманд 14 настай охин нас баржээ. Талийгаач охин Хөх хотод сурч байсан бөгөөд коронавирусын халдвар авсан байж болзошгүй гэх мэдээлэл цацагдаад буй. Талийгаач охин өнөө өглөөний 08:10 цагт эмнэлэгт ларингит уушгины хатгалгаа оноштойгоор хэвтэн эмчлүүлсэн байна. Харамсалтай нь өнөө орой 16:50 цагт нас барсан тул сорьц авч ХӨСҮТ  рүү илгээсэн байна. Сорьцыг гарсан даруйд мэдээлэх аж. Мөн энэ талаар тус аймгийн Онцгой комисс дөнгөж сая мэдээлэл өгсөн бөгөөд нас барсан охины онош бүрэн тогтоогдоогүй байгааг тодотгоод Хөх хотоос ирсэн чихэр идсэн байж болзошгүй гэж үзэж, шалгаж байгаа гэлээ.  Нас барсан хүүхдийн амьдарч байсан байрыг битүүмжилж, ойр орчимд нь хорио тогтоогоод байгаа гэв.

2019.01.27 21.00 цаг /Нас барсан охины байранд хорио тогтоож, хамгаалалт авсан/

Тухайн хүүхэд нэгдүгээр сарын 25-аас эхлэн халуурсан бөгөөд эмчид хандахгүй гэрээр эмчилгээ хийж байгаад өнөөдөр тус аймгийн нэгдсэн эмнэлэгт хандсан ч харамсалтай нь нас баржээ. Мөн тухай хүүхэд ангийнхаа хүүхдүүдтэй уулзсан бөгөөд эмч нар яаралтай хяналт тавьж, арга хэмжээ авсан байгаа. Одоогоор Хэнтий аймгийн Нэгдсэн эмнэлэгт хөл хорио тогтоогоод байна гэдгийг Хэнтий аймгийн Онцгой комиссоос мэдээллээ.

Тайлбар: Гэрэл зургийг фэйсбүүк хуудаснаас ашиглав.

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
88
ХарамсалтайХарамсалтай
11
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

59 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-27 61.102.167.56

Энэ сайтыг арай дээр нь юмуу гэж боддог блаа хэрэг алга даа, тэр 2 хүн чинь аль эрт жирийн ханиадны халуун гэдэг нь тогтоогдод гэр орондоо харьсан. Битгий худал мэдээлэл түгээгээч

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.131.235.198

ЗХУ болон ОХУ, СНГ-д 5 жил суралцаж төгссөн
хүмүүст ОХУ-ын Магистрийн гэрчилгээ
нөхөн олгож байна. Утас: 88671597.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.161.38

Zailaa

Avatar

Зочин 2020-01-27 192.82.69.45

Онгоцны бусад зорчигчид вирус тээгээгүй гэж хэн нотлох ен?

Avatar

зоч 2020-01-27 64.119.17.101

Короко орж ирсэн ирээгүйг асуугаад байх юм, хаалга тогшихгоод байж магадгүй гэж ХОЛБОГДОХ ГАЗРААС СЭРЭМЖЛҮҮЛЭЭД БАЙНА Ш ДЭЭ? тиймээс бид өөрсдийгөө л ойр тойрныхныгоо хамгаал… гараа байнга угаа, маск зүү, битгий тэнэ, түхий юм бтгий ид… гэээд л
хэлээд байна шүү дээ? ӨӨРСДӨӨ Л ХИЙЧЭЭЕ? ХАЛУУРЧ БАЙГАА ЭСЭХ ЭЭ АНЗААР тэхүү хүмүүс ээ????

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.17.101

Короко орж ирсэн ирээгүйг асуугаад байх юм, хаалга тогшихгоод байж магадгүй гэж ХОЛБОГДОХ ГАЗРААС СЭРЭМЖЛҮҮЛЭЭД БАЙНА Ш ДЭЭ? тиймээс бид өөрсдийгөө л ойр тойрныхныгоо хамгаал… гараа байнга угаа, маск зүү, битгий тэнэ, түхий юм бтгий ид… гэээд л хэлээд байна шүү дээ? ӨӨРСДӨӨ Л ХИЙЧЭЭЕ? ХАЛУУРЧ БАЙГАА ЭСЭХ ЭЭ АНЗААР тэхүү хүмүүс ээ????

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.17.101

Монголчуудаа бүгдээрээ өөр өөрсдөө тэнэхгүй , гэр гэртээ ариунцэвэр бусад зүйлээ хамгаалаад л тэнэхгүй байл даа, Хувь хүн өөрөө дийлдэхгүй, сахилгагүй байвал ЭМЯ яах юм бэ? Бид өөрсдөө л хичээе тийм үү???

Avatar

Зочин 2020-01-27 182.160.35.128

Humuus haluurah, hanialgah shinj temdeg ilervel yaraltai emlegt handah heregteishde. Ene uvchnuur uheh magadlal dunguj 3 huvi. Erthen emlegt handval busdad haldaahguiges gadna amid garah magadlal mash undur. Busad oronuud haluursan hun bolgoniig tusgaarlan shalgaj baihad mongolchuud gereer ntr ch gehshig. bitgii heneggui handatsgaa.

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.21.109.62

Hujaa yavahaa bolildoo pznydaaa uhehb.v gej bga hk ntr yavdag ymr uher bee

Avatar

hsh 2020-01-27 202.131.240.22

Corona virusiig hatgaa gej onosh tawiad tegeed uhuuleed baigaa n haramsaltai

Avatar

Зочин 2020-01-27 182.160.35.128

Corona virus amisgaliin zamiin arhag ovchin sedreej esvel hatgagaar aldishde. Yamar shaltgaanaar uhseniig n bish yamar zamaar hatgaa avsniig n shalgaj baigaa um.

Avatar

ЗОЧИН 2020-01-27 124.158.95.14

ОРООД ИРЧИХСЭН ЮМ БИШ ҮҮ??? ЭРТХЭН АРГА ХЭМЖЭЭ АВААЧЭЭ. ТЭГЭЭД НЭГ АЛДЧИХВАЛ ЯАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ ЮМ БОЛНО ШҮҮ ДЭЭ??? ЭМНЭЛЭГ, ЭМЧ НАРЫН БАЙЖ БАЙГАА БАЙДЛЫГ ХАРАХАД ҮНЭХЭЭР ХҮНД ЮМАА. ТЭР САРАНГЭРЭЛ ГЭХ МЭРГЭЖЛИЙН БУС САЙД АВГАЙ МАСКАА Ч ЗӨВ ЗҮҮЖ ЧАДАХГҮЙ ХҮН, ЭНЭ ӨВЧНИЙГ ГАЗАР АВАХУУЛАХГҮЙ БАЙЖ ЧАДАХ УУ??? МАШ ИХ ЭРГЭЛЗЭЖ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.161.30

Fbz

Avatar

Зочин 2020-01-27 108.52.27.32

Хойд насандаа талын сайхан цэцэг болж төрөөрөй дүү минь. Биднийгээ уучларай. Ум мани бадми хум.

Avatar

zochin 2020-01-27 122.201.23.84

Онгоцонд явсан хүмүүс өвчний нууц үедээ байсан юм биш биз дээ. 7-14 хоног гэсэн ш дээ

Avatar

sudlaach 2020-01-27 202.9.47.7

eceg eh ny buduuleg haranhuigaas bolj hoorhii ohin has barlaadaa haluurmagc emnelegt handsan bol odeoo ineegeed suuj bih bailaa
manaihan ehleed lam boogoos asuuj nenegtene shuu irged jaahan um oilgoo bailguidee om many pad me hum

Avatar

ихээр ух 2020-01-27 66.181.176.229

хонконгоос ирсэн хүн.архангай хэнтийд ѳвчин гарсан бишүү яагаад ѳѳдтэй ажиллахгүй бна нууц халдвар?тараах хугацаа 14 хоног .МАН нуувал хэнд ашигтай болж бна

Avatar

Amaraa 2020-01-27 108.52.27.32

Yum l bolvol MAN ntr gej hutsaj baihaa boliooroi. Huurhii ohin zovolgui ungursun gej naidiya.

Avatar

Зочин 2020-01-27 211.36.157.144

66.181.Үхэж байсан пда минь өөрөө үхэж далдар ийм үед ацны чинь нам мам ярьж чаддаг байнаа тэгэг пдда зайл

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.131.243.186

НИЙГЭМД АЙДАС ХҮЙДЭС ҮҮСГЭХГҮЙ ГЭЭД НЯГТАЛЖ БАЙГАА БИЗ. ХУВИЙН ХАРИУН ЦЭВРЭЭ САХИАД ТАЙВАН АМГАЛАН Л БАЙЦГААЯ

Avatar

Зочин 2020-01-27 182.160.0.183

Orood irchihsen zugeerl onshilj chadahgui yunaas bolson gej hudlaa yrih boldoo haramsaltai baina 14 hun nasandaa horwoog orhichihloo

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.177.38

хэхэ би дөөөөнгөж сая наад онгоцоор чинь хүрээд ирлээ. Тэр 2 залуу бага зэргийн халуунтай л байна лээ. Өндөр халуунтай гэх мэт ийм ёс зүйгүй мэдээ шууд баримжаагаар цацаж байхаа больмоор байна. Ард түмэн чинь эргүү мал байж болно. Гэхдээ биднийг бүр эргүү мал болгоод байж болохгүй шүү дээ. Ядаж өөд нь татаад, мэдээг зөв зүйтэй, баримжаатай өгч сураач золбин сэтгүүлчид минь. Тэг нисэх дээр ажилладаг гар яг энэ newsmn мэтийн төсөр сэтгүүлчдээс гарын мөнгө аваад жаахан сэжигтэй л бол мэдэгдэнэ…

Avatar

Зочин 2020-01-27 211.36.157.144

Халуурсан л бол сэжиглэх нь зүйн хэрэг тэр өвчин мөн бишийг заавал тодруулах ёстой инээдэм биш ханиадам болоод байхад юугаа солиорч бга хүн бэ чи

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.9.46.41

Chi nyn teegcheer orood irsen um bish vv. Ergvv min.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.164.3

ymyg yaj medeh ve. gaduur garch hun amitantai bitgii harits

Avatar

Jekei 2020-01-27 203.91.115.42

Чамд ч бас вирус бгаа юум биш биз нууц хэлбэрээр хүний биед бдаг гээ биздээ.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.179.80

Ороод ирцэн байна лйлгоижтой байна шдээ. Манай японоос авч байгаа илрүүлэгч багаж өнөөдөр ирж багаа шдээ. ХӨСҮТ ч оношилж чадкү шдээ

Avatar

Зочин 2020-01-27 150.129.141.249

Эцэг Эх нь хариуцлаггүй б.на шүү Халуураад байхад нь эмнэлэгт авч очиж үзүүлдэггүй хүндрүүлээд хүүхдээ алдчидаг мөн тэнэг хүмүүсээ

Avatar

Tv 2020-01-27 202.126.89.116

Ene huurnuud neeree haldbart uvchin gsn chn bugd alga boljee neg muu ded saidaa tulhcheed es buguus songuuliin onoo geed uheldej baih uls shuu

Avatar

Nemo 2020-01-27 110.173.190.230

Naad aihtar uvchin chin orood irjee hentiid horio togtoo ulaanbaatar ruu b** oruul

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.126.89.185

Шадар сайд Энхтүвшин гэж зөнөсөн өвгөн гөлийгөөд чимээгүй болчихлоо.Энэ өвгөн ийм нөхцөлд удирдаж чадахгүй ш дээ Хүрэлсүхээ

Avatar

ХУДЛАА МЭДЭЭЛЭЛ МАНЫГ ХАРЛУУЛАХ ГЭСЭН АНЫНХАНЫ СУРТЧИЛГАА 2020-01-27 59.153.113.239

ХУДЛАА МЭДЭЭ, МАНЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ ХАРЛУУЛАХ ГЭСЭН. ХҮН НАС БАРААГҮЙ ШҮҮ, ХУДЛАА МЭДЭЭЛЭЛ

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2020-01-27 66.181.188.33

Энэ хүний бичиж байгаа шиг МАН-ыг харлуулах гэж АН ийм мэдээ тарааж байгаа эсэхийг цагдаа, тагнуулынхан шуурхай шалгаж, яг үнэнээр нь мэдээлээч. Яагаад АН ийм муухай хийж байгаа юм бэ?

Avatar

Зочин 2020-01-27 124.158.95.14

ТАХАЛ ШИГ АЮУОТ ӨВЧИН ЯРИГДАЖ БАЙХАД НАМ ЯРИАД ДОНГИОРООД БАЙГАА НӨХӨР БОЛИОРОЙ ДОО, ЮУН МАН, ХАРИН ТЭР САРАНГЭРЭЛ АВГАЙДАА МАСКАА ЗӨВ ЗҮҮГЭЭД БОЛДОГ БОЛ МЭРГЭЖЛИЙН ХҮНЭЭР НЬ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ЯАМЫГ ТҮР Ч БОЛТУГАЙ УДИРДУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ ГЭДГИЙГ МАН-ДАА ХЭЛЖ ӨГӨӨЧ ХҮН ГУАЙ

Avatar

Асуулт 2020-01-27 202.21.108.52

ХӨСҮТ ачааллаа дийлэхгүй бол яах вэ, нөөц эмнэлэг бий юу, эм тарианы нөөц байгаа юу, хүчилтөрөгчийн аппаратууд хүрэлцэхүү, эмч сувилагчдын битүүмжлэлтэй хувцас хэрэглэл байгаа юу, хүнсний бүтээгдхүүний үйлдвэрлэл түгээлт хэвийн ажиллах нөхцөл бий юу, Нийслэл хотод онц байдлын үед ажиллах төлөвлөгөө байгаа юу, тээвэр, эмнэлэг, цахилгаан, дулаан хэвийн ажиллуулах хүн хүчний нөөц бий юу??? Попчид ажиллаж чадахуу?

Avatar

bl8z90 2020-01-27 202.21.107.89

teneg huniig tenger iveene gej sars uyed neg iweetsen odoo yadag bol teneguudee

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.21.159

Юун эмнэлэг нэмэх. Улсын хэмжээнд ганц, ганц байдаг халдварт, хавдар хоёрыг хотын төвөөс холдуул гээд л оркууд дайраад байх шиг байна. Халдварт, хавдар, нарантуул, төмөр замуудаа тэдний амьдардаг газруудаас холдуулах ёстой гээд л сэвээд байна, өөрсдөө бол зайлахгүй бололтой. Стандартад нийцсэн эмнэлгийг алга болгоод амьдарч байгаа шигээ балгас барь гэх юм шиг байна. 13 саяхан хүн амьтан ойртдоггүй эзгүй газар л байсан, хэзээ хэний хувьд хотын төв болсон гэж үзээд байгаан мэдэхгүй

Avatar

Зочин 2020-01-27 203.91.115.52

Одоо тэгээд халдварын голомтоос 30 хүн ирэх гэж байгаа. Ямрав дээ, та минь ээ? Ийм байхад тѳрийн ордонд зах нээгээд л, манайд халдвар бүртгэгдээгүй, айх аюулгүй гээд хашгичаад байх нѳхцѳл байна уу? Ядаж байхад манайхан нэг их гийгүүлэх гэж байгаа юм шиг энэ гадуур элдэв бараанд оочерлож зогсохоо болимоор юм. Бѳѳнѳѳрѳѳ цуглахаас аль болох зайлсхиймээр байна.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.178.197

Энэ вирус бидэнд мөн ч их сургамж өгнө дөө. Улс төржихөө больж улс орноо хөгжүүлэхийн тулд эх орондоо хөлсөө дуслуулан ажиллах хэрэгтэйг л хэлээд байна. Мах, гурил хоёртойгоо л нэг хэсэг явж л таарах байх. Зөв л дөө.

Avatar

Gem 2020-01-27 202.126.89.116

Gurgamj avaad uldeh hungui l bolchihgui bol yahav heden fyadoluud ni orgoj bosood …

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.177.38

хаха яг сургж харагдаач, бүр та нараар улстөрчид тоглоом хийгээд хэдэн сувгаар шааж өгч байна даа, хүнийг айдсаар удираднаа гэж ….

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.9.40.86

Хамт ирсэн уулзсан гэр бүлийнхэн гээд халдвар тээж байгаа. Битгий гэрээсээ гарцгаагаарай. Дархлаагаа дэмжээд гэртээ байгаарай. Гадуур явбал нэг халдвар тээгч 14 хүнд халдвар тарааж байгаа гэж хятадын эмчийн яриа FACEээр бна

Avatar

zocgin 2020-01-27 66.181.191.140

Khentii aimagiin negdsen emnelegt xul xorio togtoox bish Khentii aimagt xul xorio togtoox xeregtei muu malnuudaa

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.126.88.191

Yg zuv

Avatar

angli 2020-01-27 89.238.183.165

gaigui baigaa manaihan

Avatar

Хүннү 2020-01-27 202.179.27.26

Өндөрхаанаас хөдөө орн нутаг, бусад хот сууринруу хүн, машин бүү гарга, хол хорио тогтоо. Өндөржүүлсэн байдалд шилжүүл Улаанбаатарт юу л байна цагдаа л байна тэднээс аваачиж харуулд гарга, эргүүл хийлэг.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.177.250

Ter ulsuud ruu ireh yavah nisleguudee zogsoogoochee.

Avatar

Зочин 2020-01-27 192.82.75.101

Хэнтийчүүд улаанбаатар луу цугтацгаах болов уу?

Avatar

Хүннү 2020-01-27 202.179.27.26

За за одоо байдал нөгөө тийшээ эргэлээ. Аюулт өвчин ороод иржээ. Хүн болгон дор бүрнээ анхаарал болгоомжтой байхгүй бол хэцүүдлээдээ. Цаг тутам үнэн зөв мэдээлэл хэрэгтэй байна. 24 цагаар шуурхай штаб ажлуулж зөвхөн нэг сувгаар мэдээ хүлээж авах хэрэгтэй. Хилээ хаах нь зөв байх шүү

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.188.33

Гадаад дотоодоос аль болохоор олон эх сурвалжаас мэдээ авах нь дээр биш үү? Ганц сурвалжаас гэдэг чинь бусад хэвлэл, мэдээллийг хаах урьтал бэлтгэл биш биз? Дайны байдал, онц байдлын үед ч хүний мэдээлэл авах эрхийг хязгаарлах ёсгүй шүү. Үндсэн хууль зөрчих ёсгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-27 103.229.123.161

Хэнтий нтр хаахгуй юм уу?

Avatar

Зочин 2020-01-27 103.229.123.161

Оо балаосанм бэ, хайран хуухэд! Ороод ирсэн гэсэн уг уу?

Avatar

Зочин 2020-01-27 174.221.168.14

Ali deer l hilee haaah baisiiiim!!! Dunkuuuu garuuud… turiiin ordondooo uzesgelen yarmag gargaj bainach gehshig!!! Hulduuunuud…

Avatar

Unen ug 2020-01-27 122.201.24.87

Za baidal evguitsen shuu nuhduu odoo hudlaa hutsaldahaa boliod urdchilsan sergiileh arga hemjeegee dor burnee av uur yaria bhgu tsetsen tselmeg komentoo boli

Avatar

Иргэн 2020-01-27 66.181.190.43

Энэ онцгой байдалд түүхч , сэтгүүлч нар биш эмнэлгийн талын мэдлэгтэй хүмүүсээр удирдсан тусгай комисс ажиллуулах нь зүйтэй болов уу.

Avatar

Зочин 2020-01-27 192.82.70.111

Короно вирус шинжлэх төхөөрөмж монгол улсад байхгүй гээ биздээ японуус ч гэлүү авна гээгүй билүү

Avatar

Зочин 2020-01-27 192.82.72.51

Yaponaas avsan irsen.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.182.27

Ороод ирж дээ ойлгомжтой, сүүлийн хүн үхэж дуусхад хилээ хаах гээд байгаа юмуу, урдаас х***а нар вагон вагоноороо бууж байна даа монголд

Avatar