МАН-д 9 Элчин сайдыг дэмжив | News.MN

МАН-д 9 Элчин сайдыг дэмжив

МАН-д 9 Элчин сайдыг дэмжив

МАН-д 9 Элчин сайдыг дэмжив

Засгийн газраас нийт 11 улсад суух Онц бөгөөд бүрэн эрхт Элчин сайдыг томилох саналыг Ерөнхийлөгчтэй зөвшилцөхөөр хүргүүлсэн. Тэгвэл Ерөнхийлөгчийн зүгээс эдгээр Элчин сайдуудыг дэмжсэн бөгөөд өнөөдөр МАН-ын бүлэг хэлэлцсэн ч есөн Элчин сайдыг дэмжиж, хоёрыг нь дэмжихгүй гэжээ. Тодруулбал,  Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Энэтхэг Улсад  суугаа Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Г.Ганболдыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Энэтхэг Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Ч.Бүрэнбаярыг томилох санал гарсан тэгвэл МАН-ын бүлгийн зүгээс хэтэрхий өндөр настай, төрийн албаны тухай хуульд тавигдах наснаас өндөр байгаа учраас дэмжих боломжгүй гэжээ. Түүнээс гадна МАН-ын бүлэг БНСУ-д суух Онц бөгөөд бүрэн эрхт Элчин сайдаар Ц.Өнөрзаяаг томилохыг дэмжсэнгүй. Учир нь тэрбээр дипломат албанд ажиллаж байгаагүй, туршлагагүй учраас томилох боломжгүй гэж үзсэн байна. Харин бүлэг дэмжсэн есөн Элчин сайдыг энэ долоо хоногт УИХ-аар хэлэлцэх юм.

ЗАСГИЙН ГАЗАР, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, МАН-ЫН БҮЛГЭЭР ДЭМЖИГДСЭН ЭЛЧИН САЙДУУД:

  •  Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Болгар Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Ц.Цэнгэл
  • Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Чех Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Д.Гансүх
  • Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Франц Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Б.Болормаа
  • Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Унгар Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Б.Мандахбилэг
  • Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Ардчилсан Солонгос Ард  Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар М.Ганболд
  • Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Итали Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Б.Батцэцэг
  • Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Киргиз Улсад суух Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Ч.Баттөмөр
  • Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Беларусь Улсад суух Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Б.Баярсайхан
  • Монгол Улсаас Арабын Нэгдсэн Эмират Улсад суух Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Д.Ганболд

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

33 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2020-01-27 43.242.243.48

Burenbayar tomilogdoj baigaa humuusiin dotor hamgiin chadvarlag yos zuitei hun. Elching tomilohod nas hargalzah yosgui. Delhiin olonhi ulsad iim togtson praktiktai. Bulgiin hural deer muu muuhai yum yarigdsan bn lee. Yarisan humuus ni ichmeer.

Avatar

Ссс 2020-01-27 202.55.188.35

Англи хэлтэй Цэнгэлийг болиоч ээ.

Avatar

Зочин 2020-01-27 122.201.26.172

Бүрэнбаярын авгай Эрдэнэчимэг гээд Аюулгүйн зөвлөлд байдаг биздээ Эрдэнэчимэг авгай нь 40 гарсан байхад нөхөр Бүрэнжаргал нв 66 настай гэхээр 26 насаар зөрөөтэй хөгшин хүнтэй суусан юм уу хаха тэгж таарнооо эргүү авгай

Avatar

Зочин 2020-01-27 182.160.0.183

Nuguu 3 say ineedees iluu ineelgeed baisan helgui gar songogdchohsonuu hahaha ene songuuliar uur namd humuust ugch ergen tatuulahgui bolch mongol uls doromjlogdoj duusahnee

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.178.197

Цэцийн гишүүн Цогтоогийн охин Өнөрзаяаг дэмжээгүй юм уу. За нэгэнт л дэмжээгүй бол тэр чигээрээ л бай. Цогтоо "охин нь болжээ гэхэд муу МАН-ынхан чадаагүй гэж хараана. Болоогүй гэвэл муу МАН-ынхан гэж мөн л хараана. Нэгэнт дэмжээгүй бол тэр чигтээ л байх нь дээр. Цогтоог мэдэх хүмүүс их л бий дээ. Туйлшрагч хүн шүү дээ.

Avatar

kkk 2020-01-27 202.55.191.130

mergejliin diplomat gej ugui bolson shuu dee dan b**s doloogchid

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.19.36

Бүрэнбаяр гуайг МАН-ын хөдөөний оркууд танихгүй аргагүй дээ. Тэд мэдлэг, боловсрол, ёс зүйд нийцсэн төрийн ажил гэж юу байдгийг мэдэх биш. МАН хуулийг ягштал биелүүлдэг билүү.

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.22.42

Одоо 66 байтугай, 70 шахсан хүн ч элчин сайдаар ажиллаж байгаа шүү дээ. Үүнийг наадуул чинь мэдээгүй байна гэж үү?

Avatar

БҮРЭНБАЯР 66 НАСТАЙ МЭРГЭЖЛИЙН, ТУХАЙН ОРНЫ ХЭЛТЭЙ ХҮН 2020-01-27 64.119.25.190

ШИ ЖИНПИН 67 НАСТАЙ ХЯТАД ГҮРНИЙГ УДИРДАЖ БАЙНА.

ЮУ НЬ БОЛОХГҮЙ БАЙНА АА.

МАН ЯШКА, АРХИЧИН, ТАМХИЧИН, ХАР ТАМХИЧДЫГ ТОМИЛДОГ НЬ ЗӨВ ҮҮ ТЭГЭЭД ???

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.24.4

Harsan yum shig l doromjloh yumaa. Ork

Avatar

Иргэн 2020-01-27 64.119.27.202

Нөгөө "айхтар англи хэлт" дэмжигдчихэж байгаа юм уу? МАН ард түмнийг доромжилчих юмаа. Та нарт муу дүн тавинаа гайгүй.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.161.92

Эрдэнээ, Зи-гийн хүн гарын хүн, Цэцийн гишүүн Цогтоо гийн охин Өнөрзаяа арай л болохгүй шүү дээ

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа: Төрийн ажлыг хуулийн дагуу ЯС ХИЙХ хэрэгтэй дээ залуучуудаа 2020-01-27 103.26.195.47

Манайхан бичиж байгаа юмныхаа утгыг бүрэн гаргах чадваргүй байх юм. Бүрэнбаяр гэдэг хүн 66 настай гэж ТВ-ээр ярина билээ. Дипломат ажилтан бол төрийн жинхэнэ албан хаагч. Төрийн албаны хуулиар төрийн жинхэнэ албан хаагч 65 нас хүртлээ төрийн жинхэнэ албанд ажиллахыг зөвшөөрсөн.Тэгэхээр 66 настай хүнийг ГХЯ нэр дэвшүүлдэг нь буруу шүү дээ.Энэ нөхөр чинь одоо арай хууль зөрчөөд ГХЯ-нд ажиллаж байгаа биш биз.Хэт өндөр настай гээд МАН зөвшөөрөөгүй биш, хууль зөрчих гээд байна гэж үзсэн нь зөв юм.

Avatar

Цэнгэлтэй нас чацуутан 2020-01-27 122.201.26.240

Цэнгэл тэтгэврийн өвгөн биш үү? Тэгээд бас мэргэжлийн дипломатч уу?

Avatar

Ээнээ 2020-01-27 192.82.78.118

Оюунчимэг гишүүн Ч.Бүрэнбаярыг мөнгө иддэг гэсэн юм уу? Баримтаа гаргаад өгөөсэй. Эсвэл сурсанаараа худлаа ярив уу. Уг нь Ч.Бүрэнбаяр гуайг төрийн албанд чанагдаж ирсэн жинхэнэ дипломат хүн гэдгийг нь мэдэхийн дээдээр мэднэ дээ. Ганц мэргэжлийн хүнийг нь МАН таалсангүй. Ёстой өтжээ.

Avatar

Ах 2020-01-27 59.153.115.52

МАН БҮҮР ЯЛАГДАЛДАА ЭВЛЭРЧ ЭХЭЛЛЭЭ.ГАМИН Ц.ЦЭНГЭЛИЙГ ЯАСАН ИХ ЗҮТГҮҮЛНЭ ВЭ ХҮРЭЛСҮХ ЖИНХЭНЭ САМАРЧ БАЙНА ДАА

Avatar

Myy vмxий aлнyyд 2020-01-27 122.201.31.171

Муу vмхий aлнyyд . . .

Avatar

Иргэн 2020-01-27 103.212.117.17

Цэнгэл тэнцлээ гэв үү Арай үгүй байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.177.217

Цэнгэлийн англи хэлний мэдлэг Манын мантуунуудад их таалагдсан гэнээ өөрсдөө бол үсэглээд ч барахгүй гэнээ ккккк

Avatar

GHY-nii ajiltan 2020-01-27 192.82.77.8

Нөгөө
Цэнгэл яасан бэ Тэнцсэн үү Мөнгө төлсөн болохоор тэр байх даа

Avatar

Зочин 2020-01-27 103.240.241.110

60гарсан хүний эүүл мэндийн даатгал нь 60хүрээгүй 5-10хүнийхтэй тэнцэх өндөр бадаг гэсээн, одо ерөнхийлөгч 2-гоо хасчихаар урлаад дэмжсэн хэдийг чинь бүгдийг нь хасна даа яана даа

Avatar

Зочин 2020-01-27 192.82.78.118

Насаар ялгаварлан гадуурхалт!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Уг нь чадвар ярьсан бол. Ч.Бүрэнбаяр гуайг нэг харчихаарай. Хэн ч 60 гарсан гэхгүй ээ.

Avatar

Р 2020-01-27 203.98.76.9

Улс төрийн нам дагасан томилгоо хийдгээ больж, мэргэжлийн шалгуураар нь Элчин сайдуудаа томилдог болох хэрэгтэй. Намд хөрөнгө мөнгө хандивласан дипломатч мэргэжилгүй, хэл усгүй хүмүүсээ болимоор байна. Төсвийн мөнгө гэдэг дуусдаггүй далай биш шүү

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.161.17

y5y6tyv

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.126.88.222

Бүрэнбаяр гэдэг хүн бол наад хэдээс чинь толгой илүү хүндэээ энэ хүнии түүхииг ядахдаа унш ганц тэнцэх хүн бүрэнбаяр гуай бсан юм цөвүүн цаг ирждээ сайн нь живж хог нь хөвдөг

Avatar

Зочин 2020-01-27 43.242.243.50

Бүрэнбаяр гуай бол нуруутай, туршлагатай, хэлтэй хүн дээ, 60 давж байгаа хүнийг дэндүү өндөр настай гэнэ үү, тэгвэл их хурлын ахмад гишүүд бас дэндүү өндөр настай болох нь ээ.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.187.238

францад франц хэлтэй хүн томилоосой. франц хэлгүй хүн анх удаа элчин сайд болох нь дээ…

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.179.27.173

Франц хэлтэй дипломат гээд Баттөр билүү нэг нөхөр яалаа. Зөв толгойтой хүн байх нь чухал.

Avatar

Баагий. 2020-01-27 66.181.176.89

Дампуу засаг гэж үүнийг л хэлнэ.Цэнгэл очоод л пакт хийнэ хараарай. Морьдынхоо баасыг арилгаад наадмаар горьдоод байж байхгүй дээ.

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.24.4

Delhii dayar angli heleer yarij baina. French hel hamgiin chuhal shalguur bish baih shuu. Hamgiin gol ni uls eh ornoo gesen hun baih heregtei. Yalanguya emegtei elchin saidiig demjij baina.

Avatar

Аюурсайханы хамхины наймаатай тэмцэж бгаа нь энэ үү 2020-01-27 59.153.114.237

Ер нь ямар хууль дүрмийн дагуу нэр дэвшсэн элчин сайдууд бүлгийн хурлаар орж бгаа юм бэ.өршөөлийн хууль гэдэг шиг

Avatar

Иргэн 2020-01-27 192.82.76.178

Хуучин бол Ховдын гаралтай эсвэл Хурцын хүргэн элчин сайд болдог байсныг харин өөрчилж, шударга зарчим үйлчилдэг болжээ.

Avatar

Аюурсайханы хамхины наймаатай тэмцэж бгаа нь энэ үү 2020-01-27 59.153.114.237

Мандахбилэг их олон жил эхнэр Энхбүрдийн хамт тамхины наймаа хийж бсан талаар хамт ажиллаж бсан хүмүүс нь ярьдаг ба маш их матаач,мэргэжлийн бус " шагналын дипломат".

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж