Д.Эрдэнэбат: Хотын тойргийг багасгаж байгааг эсэргүүцэж байна | News.MN

Д.Эрдэнэбат: Хотын тойргийг багасгаж байгааг эсэргүүцэж байна

Д.Эрдэнэбат: Хотын тойргийг багасгаж байгааг эсэргүүцэж байна

Д.Эрдэнэбат: Хотын тойргийг багасгаж байгааг эсэргүүцэж байна

УИХ дахь АН-ын зөвлөл өнөөдөр /2020.01.27/ гурван асуудал хэлэлцжээ. Үүнд, УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх саналыг дэмжсэн Халдашгүй байдлын дэд хорооны шийдвэрийн талаар энэ долоо хоногт УИХ-ын сонгуулийн тойргийн хувиарлалтын асуудлаарх байр сууриа илэрхийлсэн байна. Мөн Коронавирусийн өвчлөлийн асуудлаар иргэдийн санал бодлыг төр засагт уламжлах зэрэг асуудлыг хэлэлцжээ.

АН-ын зөвлөлийн дарга Д.ЭРДЭНЭБАТ:

– Улсын Ерөнхий прокуророос энэ сарын 15-ны өдөр гаргасан саналын дагуу УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаярын бүрэн эрхийг түдгэлзүүлэх хурлын хугацаа удааширч байгаа тул яаралтай хуралдах шаардлагыг тэд хүргүүлж байсан. Тэд өнгөрсөн баасан гарагт УИХ-ын Халдашгүй байдлын дэд хорооны дэмжсэн саналыг байнгын хороо болон УИХ-ын чуулганд дэмжсэн байр суурьтай ажиллана.  Түүнээс гадна УИХ-ын сонгуулийн тойргийн асуудалд нийслэлийн тойргийг багасгаж байгааг эсэргүүцэж байна. Аймгуудад тойрог нэмэх нэрийдлээр нийслэлийн тойргийг хасч байгааг эсэргүүцэж, энэ байр сууриа хадгална.  Мөн бүлгийн хуралдаанаар үүсээд байгаа нөхцөл байдалтай холбогдуулан коронавирустай холбоотой элдэв мэдээлэл гарч байгаад холбогдох газрууд иргэдэд мэдээлэл өгөхдөө удаашралтай байгаа нь нуун далдалж байгаа мэт сэтгэгдэл төрүүлж байгааг онцломоор байна. Оюутнуудын хичээлийг хаасантай холбоотойгоор орон нутгийн оюутнуудыг хөдөө орон нутаг руу явуулах ажлыг зохион байгуулах, оюутны байруудыг хааж, халдваргүйжүүлэх хэрэгтэй. Мөн баар, цэнгээний газруудыг хаах нь зүйтэй бөгөөд үүсээд байгаа нөхцөл байдалтай холбоотойгоор урьдчилан сэргийлэх амны хаалт болон ариутгах хэрэгслийн хүртээмж хомс, үнэ хөөрөгдөж байгаа асуудлыг ч анхаарах нь зүйтэйг гэв.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-27 82.135.30.192

Halzan pezditsiin esreg l yum hiivel uls oron hojino. Bi udahgui halzang esregtsuuleh hugjliin onol gej nom gargah gej baigaa

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.169.108

энэ хар нөхөрт НО их бий шүү. АН өмнөх 4 жил ард түмнийг элгээр нь хэвтүүлсний гай одоо ч арилахгүй байна шүү

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.177.55

Аливаа юм үнэн ээрээ дээр УБ арайч утаагүй болоогүй, утөаны бохир нь судалгаар 30-40% буурсан нь үнэн, энэ улс төрчид новширох хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.126.89.43

Эд нарын зардалыг нь төлөөд Уханьд илгээвэл таарна. Хамгийн түрүүнд

Avatar

эрдэнэ эрдэнэбат 2020-01-27 171.4.222.53

улс орноо самарч байгаа улсуудыг маск зүүхийг хориглох хууль гаргаачээ, ха ха

Avatar

Ард 2020-01-27 202.72.245.123

Зөв. Оюутны дотоуур байрыг 3 сарын 2 хүртэл хааж хөдөөний оюутнуудыг орон нутаг рууу нь явуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.190.58

Ихэнх аймаг тус бүр 2 гишүүн, харин Хөвсгөл 3, Дундговь, Говь-Алтай, Сүхбаатар, Булган тус бүр 1 гишүүн гаргахаар байна. Харин хотоос 35 гишүүн гарах естой

Avatar

Зочин 2020-01-27 182.160.36.40

энэ шуналтай дагзнууд л үхэж гай болохвий. аминдаа хайртай шоучид вэ? маск зүүчихжээ хахаха.

Avatar

иргзн 2020-01-27 202.179.26.136

кк кк бас Маск зүүчихжээ, наад Ордонд чинь нээгдсэн Захаас чинь Өвчин гарч мэднэ ш дээ,

Avatar

зочин 2020-01-27 66.181.164.214

maskgvi bol zvvgeegvi ba geed muulah bh daa

Avatar

Иргэн 2020-01-27 66.181.180.49

Тэнэгтээд байгаарай. Хүн ихтэй гээд Улаанбаатар хотод их хурлын гишүүдийн тал нь оногдох ёстой юм уу??? Улсын их хурал биш Улаанбаатарын их хурал болгох гээ юү??? Хотод чинь хотын асуудлаа шийдээд явдаг Иргэдийн төлөөлөгчдийн хурал гэж нэг юм байдаг юм шүү. Хөдөө орон нутгаа хөгжүүлж, тэнд ажлын байр, хүн амьдрах орчинг нь бий болгоод Улаанбаатараас хөдөө рүү чиглэсэн урсгал бий болгосон нь дээр гэж тэнэг толгойд чинь орохгүй байна уу???

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.20.92

УИХ ЫН ГИШҮҮН АРД ИРГЭДЭЭ Л ТӨЛӨӨЛНӨ БИЗ ДЭЭ? ҮМБҮҮ МИНЬ. ГАЗАР НУТАГ, 70 САЯ МАЛ ТӨЛӨӨЛӨХ ЮМУУ ҮМБҮҮ МИНЬ?

Avatar

Иргэн 2020-01-27 202.9.46.43

Эрдэнээгийн Тоодгор гэдэг хүн. Энэ нөхөрт их НО бийдээ. Сонгуульд гарахгүй бол…. будаа гэдгээ мэдээд…. их дэвдэж байна даа.. Энэ 2 хоёулаа… будаа….

Avatar

Зочин 2020-01-27 192.82.70.171

Сонгуулийн тойрог хүн амынхаа тоотой шууд пропорциональ байх ёстой! Жишээ нь, Говь-Алтай аймаг УБ-ын нэг дүүргээс 3-4 дахин цөөн хүн амтай. Тийм учраас Говь-Алтайг 2 тойрогтой болгож хэрхэвч болохгүй!!! Хэнтий аймагт хэт олон тойрог хуваарилсан байна шүү!!! Гэх мэтээр эхнээсээ ингээд булиулаад эхэлбэл сонгууль бөөн будлиан болно шүү!!! 7 сарын 1-нд яалаа???

Avatar

Зочин 2020-01-27 182.160.36.40

масктай шоу эхэллээ. АН сөнөтүгэй

Avatar

Зочин 2020-01-27 43.250.125.252

Энэ халзангийн МҮДН фракц 2016 онд яг эсрэгээр хотын мандатыг нэмэхгүй гээд сууж байсан. Үйлийн үр гэж энэ дээ. Одоо шоронруугаа тонил бүгдээрээ

Avatar

ҮНЭНИЙГ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРЧ СУР 2020-01-27 103.111.68.3

ХОТОД ТАНАЙ НАМ ЯЛАХ УУ ҮГҮЙЛ БАЙХГҮЙ ЮУ. МАН 2016 ОН ШИГ СУУДАЛ АВАХГҮЙ БАЙЖ МАГАД ГЭХДЭЭ Л ТА НАРААС ОДООГООР ХУРУУ ИЛҮҮ ШҮҮ. ХОТЫГ УТААГҮЙ БОЛГОЛОО. ҮҮНТЭЙ ХЭН Ч МАРГАХГҮЙ БАЙХАА. ОЛОН ТОМ ТӨСЛҮҮД ЭХЭЛСЭН ЯВЖ БАЙНА. АН -Ы ТАРЬСАН УЛС ОРНЫ ӨНГӨТЭЙ БОЛГОНЫГ ХУЛГАЙЛЖ БАЙСНЫГ ЗОГСООСОН БОДИТ ҮНЭН ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВЬ ГЭЭД ЯРИВАЛ ИХ ЮМ БИЙ

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.131.235.198

ЗХУ болон ОХУ, СНГ-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүст ОХУ-ын Магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. Утас: 88671597.

Avatar

Иргэн 2020-01-27 202.9.46.43

Энэ нэг юм хийж байгаа ажил бүхэнийг эсгүүцэх ювм.. Өөрсдөө хийж чадаагүй мэдлэг нь хүрээгүй ажиаа нэг их ойлгодог юм шиг байхаа болилдоо… Юу ярьж байгаааа ч ойлгохгүй нөхөр шүү дээ…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж