МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж байна | News.MN

МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж байна

МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж байна

МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж байна

МАН-ын Удирдах зөвлөл яг одоо хуралдаж байна. Хуралдаанаар 2020 оны УИХ-ын сонгуулийн тойрог, мандатын тоог эцэслэхээр хэлэлцэж байгаа юм байна. Сонгуулийн тухай хуулийн дагуу УИХ хоёрдугаар сарын 1-ээс өмнө тойрог, мандатын тоог тодорхой болгож батлах хуультай.

Тиймээс энэ асуудлаар МАН-ын Удирдах зөвлөл хуралдаж байгаа бөгөөд үүний дараа УИХ дахь МАН-ын бүлэг мөн мандат, тойргийн асуудлаар хуралдах юм.

Мөн УИХ дахь Ардчилсан намын зөвлөл хуралдаж байгаа бөгөөд хуралдааны дараа мэдээлэл хийх юм.

Ш.ОЧ

"Болор дуран"-аар шалгав.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-01-27 72.196.192.250

Ene Bat-Enh ntr l udirdaj bna geheer MAN-iig yamar ch nam gehevdee,kuurkus

Avatar

Худалдаа 2020-01-27 202.9.46.161

Корона вирустэй холбогдуулан өнөөдөр Хүрэлсүхийн засгийн газраас олныг хамарсан худалдааг Засгийн газрын ордонд зохион байгуулж байгаа тул та бүхэн өргөнөөр хүрэлцэн ирнэ үү.

Avatar

Их мэдэх 2020-01-27 192.82.74.89

МАН-ЫГ ДАХИАД СОНГОВОЛ ДАХИАД 4 ЖИЛ ХЭРЭЛДЭНЭ.ОДОО АЯГҮЙ БОЛ МИЕЭГИЙН ДАЛД ХҮМҮҮС МАН ДОТОР ОЛОНХИ БОЛЧВОЛ МИЕЭ ЖИНХЭНЭЭСЭЭ ЕРӨНХИЙ САЙД БОЛЖ БУЦААД ЖУ НОЁНТОН БҮГДИЙГ МЭДДЭГ БОЛЖ ЭБИ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ ЮМ УУ

Avatar

Зочин 2020-01-27 192.82.74.89

48:28 шүү АН ХУЛГАЙЧДАА ЗАЙЛУУЛЖ ЧАДДАГ МАН -ЫН ХУЛГАЙЧИД НУУЦ НОЁНТОН БОЛЖ ДАЛДААС УДИРДСААР БАЙДАГ

Avatar

Зочин 2020-01-27 202.179.31.108

Парламент шийддэг юм бишүү, нэг нэам шийдэх юмуу

Avatar

Зочин 2020-01-27 64.119.25.190

Зочин 10 минутын өмнө 103.68.107.22

Ялзарсан, өмхийрсөн, хулгай луйвар үүрлэсэн бузар нам. Бүх зээлийн сангуудыг тоносон, албан тушаал наймаалж авилга авсан, хүчингийн хэрэг хийсэн болж бүтэхгүй бүх зүйлийн үүр уурхай. 2020 онд дүнг чинь тавина танай ялзарсан МАН намд. Та нар яаж ч ард түмний тархи угаагаад хэрэггүй. Амласан амлалтынхаа дандаа эсрэг юм хийсэн. Аль 2 жилийн өмнө ард түмэн сонголтоо хийсэн байгаа одоо зөвхөн сонгуулийг хүлээж байна. Та нарыг гудамжинд чинь гаргана хөлдүү Хүрэлсүх

Avatar

зочин 2020-01-27 112.72.9.150

Энэ намууд хэтэрхий сул дорой байна. өөрсдийгөө биш эх орноо бодож улс барьцаалахаа болье. Итгэж болох ганц ч хүн үзэгдэхгүй бн.

Avatar

Зочин 2020-01-27 66.181.161.68

Нам гэж хогоор үхсэн ацаа хийнээ.Монгол цустай хүн болгонд дэглэм дэг жаяг уламжлал л хэрэгтэй.Тэгж байж гэмээнэ хөгжинө.

Avatar

Зочин 2020-01-27 182.160.36.40

АН нам л жинхэнэ ялзарсан илжирсэн тарган язарсан өмхий жорлон нам.

Avatar

Зочин 2020-01-27 103.68.107.22

Ялзарсан, өмхийрсөн, хулгай луйвар үүрлэсэн бузар нам. Бүх зээлийн сангуудыг тоносон, албан тушаал наймаалж авилга авсан, хүчингийн хэрэг хийсэн болж бүтэхгүй бүх зүйлийн үүр уурхай. 2020 онд дүнг чинь тавина танай ялзарсан МАН намд. Та нар яаж ч ард түмний тархи угаагаад хэрэггүй. Амласан амлалтынхаа дандаа эсрэг юм хийсэн. Аль 2 жилийн өмнө ард түмэн сонголтоо хийсэн байгаа одоо зөвхөн сонгуулийг хүлээж байна. Та нарыг гудамжинд чинь гаргана хөлдүү Хүрэлсүхтэй чинь хамт !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-01-27 185.107.70.202

Яг л үнэнийг яруу тодоор бичжээ. Санал нэг байна. Адилхан хулгайч ч гэсэн АН арай илүү юм хийдэг шүү. Шинэ зүйл сэтгэж шинэ бүтээн байгуулалт, оновчтой ажлууд хийдэг нь АН. Даан ч хэдэн жил гудамжинд явчихаар доод шатны хэдэн хулгайчууд нь юм үзээгүй юм шиг хулгай хийгээд АН-ын нэрийг баастаад байдаг болохоос биш АН бол арай чадвартай залуус ихтэй чадварлаг хүмүүстэй нам шүү. Ядаж ажлаа ч хийдэг хулгайгаа ч хийдэг АН намд өгнө. МАН бол юу ч хийхгүй байж л хулгай хийгээд байдаг дүүрцэн нам шүү !!

Avatar

Irgen 2020-01-27 202.9.46.102

Yag vnen shvv

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж