Монгол Улс байнга төвийг сахих тухай хууль өргөн барив | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Монгол Улс байнга төвийг сахих тухай хууль өргөн барив

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.20-нд нийтлэгдсэн

Монгол Улс байнга төвийг сахих тухай хууль өргөн барив

Монгол Улсын Их Хурлын дарга Зандаахүүгийн Энхболдод өнөөдөр /2015.10.20/  Ерөнхийлөгчийн Хүний эрх, хуулийн бодлогын зөвлөх Ч.Өнөрбаяр Монгол Улс байнга төвийг сахих тухай хуулийн төслийг өргөн барив.

Монгол Улс байнга төвийг сахих тухай хуулийн төсөл 3 бүлэг, 11 зүйлтэй бөгөөд батлагдсанаар үндэсний аюулгүй байдлыг хангах, батлан хамгаалах болон гадаад бодлогын эрх зүйн үндэс сайжирна хэмээн үзжээ. Түүнчлэн төвийг сахиснаар одоо явуулж буй гадаад бодлогод өөрчлөлт орохгүй, харин ч бусад улстай тэнцвэртэй харилцахад чиглэсэн гадаад бодлогын үндэслэл болох юм байна. Хуулийн төсөл нь Монгол Улсын Үндсэн хууль, Үндэсний аюулгүй байдлын үзэл баримтлал, Гадаад бодлогын үзэл баримтлал, Төрийн цэргийн бодлогын үндэс, бусад хууль тогтоомжтой уялдсан болохыг Улсын Их Хурлын даргад танилцуулав.

Уг хуулийн төсөлтэй холбогдуулан Үндэсний аюулгүй байдлын үзэл баримтлал, Гадаад бодлогын үзэл баримтлалд өөрчлөлт оруулах шаардлагатай тул холбогдох Улсын Их Хурлын тогтоолын төслийг боловсруулжээ. Түүнчлэн Хуурай замын дайны үед төвийг сахисан улс, этгээдийн эрх, үүргийн тухай 1907 оны Гаагын V конвенц, Тэнгисийн дайны үед төвийг сахисан улсын эрх, үүргийн тухай 1907 оны Гаагын XIII конвенцид нэгдэн орох шаардлагатай байгаа тул холбогдох асуудлыг Гадаад харилцааны асуудал эрхэлсэн төрийн захиргааны төв байгууллагаар дамжуулан УИХ-д оруулан шийдвэрлүүлэх шаардлагатай юм байна хэмээн Улсын Их Хурлын Тамгын газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах хэлтсээс мэдээлэв.

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

tumur 2015-10-20 202.70.38.46

элбэгдорж төвийг сахина гэж рьж байгаа бол -буруу гэж л ойлгох ёстой,түүний тархийг америкчууд барьдаг,яавч сайн зүйлд хүргэхгүй,одоо хятадын зуун болж байна удахгүй Оросын зуун болно,элбэгдоржийнамерикчуудын гэж ойлгоүгээр явбал одоогийн европчууд шиг л хохирно,угаасаа Орос Оронтой 21-оны үнэндээ Монголыг гаднын халдлагаас хамгаална гэсэн гэрээ байгаа,тиймээс бидэнд төвийг сахих ямарч шаардлага байхгүй,2 хөршөөсөө эдийн засгийн ашиг л харах ёстой,үүнийг манайх хийж чадна ,барууны шулаачдаас бол тувтан шулуулаад л байна,ганцхан элбэг,баабар ,үүл,баяр мэт нь хаялага өгөөөш авч байгаа

jamts 2015-10-20 103.229.123.202

Энэ хуулийг баталж болохгүй дээ. Сайн ярьж хэлэлцэж ул суурьтай хандах ёстой асууд*****

Зочин 2015-10-20 202.179.20.119

Ерөнхийлөгч бас ямар дарамтад ороов дээ. Амнаасаа дандаа болсон байх аа.

зочин 2015-10-20 103.10.23.33

Энэ төвийг сахих бодлого гэдэг чинь их урт удаан хугацаанд төрийн олон том түшмэл, ухаантнуудын дунд ярьж хэлэлцэж байж гаргаж тавих асуудал шүү дээ. Нэг өглөө сэрээд л Швейцарь лугаа адил болно гээд ярих юм. Ядаж ард иргэд бид нарт ойлгох юм огт алга. Монголчууд төвийг сахих Улс болно гэж лав л сүүлийн 100 жилд ярьж байгаагүй. Түүнээс өмнө Чин гүрний харьяанд байхдаа ярьж байсан юм болов уу. Ерөнхийлөгч арай ингэж хурдалж болохгүй байхаа.

lodon 2015-10-20 24.17.202.49

elbegdorj 9 sard neg niitlel bichsen, 9 sariin suuleer NUB d ochij hentei ch zuvluhgui ard tumnees sanal asuuhgui ene talaar am aldsan, 10 sard huulii n zuvluhuuruu huuli urgun bariulj bna. ene asuudaliig iim hungun huumgai hiih ajil mun uu

lodon 2015-10-20 24.17.202.49

elbegdorjiin ambiz mongol orniig hyatadaas haraat bailgah chigleled neg alham hiilee dee

Зочин 2015-10-20 103.10.23.71

Ta nar hichneen toviig sahilaa gej heleed huulia gargaad nemergui. Tom gurnuudiin huvid nohoi ch tooj unerleheergui gedeg shig bolno doo. hen tegeed toviig sahihiig zovshooroh um. Gajig amitad

Mal Daatg***** 2015-10-20 108.18.232.90

Daatgal gedeg chini ta nariig shuldag Shunaliin Business yum. Mongol oron maani malaa daatguulj malchidaa shulj yahnav de. daatgal gedegee uursduuu shinjleed uzeech de humuusee. malaasaa busdiig l daatgaarai. erdel garaad irenguut l baigaliin gamshig geed ulsaas tatvariin munguur sharhaa nuhdug archaagui business. baahan tsaas deer gariin useg zuruulj avaad. Malnaasaa busdiig daatgaarai Mongolchuudaa

Mal Daatg***** 2015-10-20 108.18.232.90

Daatgal gedeg chini ta nariig shuldag Shunaliin Business yum. Mongol oron maani malaa daatguulj malchidaa shulj yahnav de. daatgal gedegee uursduuu shinjleed uzeech de humuusee. malaasaa busdiig l daatgaarai. erdel garaad irenguut l baigaliin gamshig geed ulsaas tatvariin munguur sharhaa nuhdug archaagui business. baahan tsaas deer gariin useg zuruulj avaad. Malnaasaa busdiig daatgaarai Mongolchuudaa

Зочин 2015-10-20 202.21.106.107

Яг орчин үед улс орноо ганцаар хоцрогдсон орон болгох балай хууль боливол таарна ????????????????

Elbegdorj :Bi daalgavaa hiij baina 2015-10-20 202.21.106.158

Nadad unendee bodoh uhaarah chdal baihgyi ee, bi daalgavaraa l hii baina. Hugshchuulee ta nar chini tsagtaa daalgavaraa sain hiisen tuldaa l Sovetiin yaralgalalaas amid uldee bizdee. Bi yagaa yun!?!?

Zaa odoo l Enklhboldyg harya. 2015-10-20 202.21.106.158

Enbod uuriiguu ih uhaantan gej urgumjildug. Odoo l ene huzuugui huuriin propogandyg demjih eseheer ni ter Mongol tarhitai yu esvel hiimel (USA-iin hiimel) tarhitai yu gedgiid shalgaya, ard tumeen.!!!!

РАВДАН 2015-10-20 202.70.46.219

НЭРТЭЙГЭЭР НЬ ...ҮЛГЭРЛЭВЭЭС ЭЛБЭГДОРЖ ЛУГАА АДИЛ ӨГЛӨӨ БОСОХДОО АЛЬ ХӨЛ ДЭЭРЭЭ ЭХЭЛЖ ЗОГССОНООСОО ХАМААРАН ТӨРИЙН БОДЛОГЫГ БОЛОВСРУУЛЖ ТҮМЭН ОЛОНД ЗАРЛАН ТУНХАГЛАЖ БАЙГТУН ГЭЖ УИХ-Н ГИШҮҮДЭД ҮҮРЭГ БОЛГОЧИХМООР ЮМ!

Kkkkkk 2015-10-20 150.129.140.238

Unurbayar chi ch ih samarch bgaa daa

Uiliin ur 2015-10-20 202.21.106.158

En bandi urid nasandaa hiisen uiliin uree ene ba hoit nasandaa edleh bolnooo.

Kkkkk 2015-10-20 150.129.140.238

Unurbayar gej bas neg urvagch jinhene holioni ezen

Зочин 2015-10-20 103.229.123.242

Элбэгдорж Монголыг үгүй хийгээд буухаар шийдэж дээ.

Зочин 2015-10-20 103.229.120.22

хэд хоногийн өмнө Уянга гишүүний нөхөр Баатархуягаар төвийг сахих гээд нийтлэл бичүүлээд байсан захиалгын цаана үргэлж но нуугдаж байдаг төвийг сахих нэрээр төрсөн нутаг ч үгүй төр засаг ч үгүй төвд шиг болгож сүйрүүлэх санаа биш үү

Зочин 2015-10-20 122.201.24.108

ЯАСАН ҮНЭТЭЙ АРДЧИЛАЛ ВЭ

USA value 2015-10-20 202.21.106.158

USA ardchillyn une gedeg chin ene dee, Africa yag l iim zamaar yavsan yum sh dee, Tarhigui hel huzuugui biyer biyelde democracity chin ene.

Зочин 2015-10-20 122.201.24.108

МААНИЙ БАД МИ ХУМ ГЭДЭГ ҮГ СУРААД Л МАНЖИЙН ДАРЛАЛД ОРЖ БАЙСАН ОДОО ТӨВИЙГ САХЬЯ ГЭЭД Л ХЭН Ч БИШ ЮУ Ч БИШ БОЛОХ НЬ Л ДЭЭ ЯАНА ДАА ЭНЭ ҮХЭР МОНГОЛЧУУД ХОРВООД ҮНЭГҮЙ ЮМ ЭХИЙН ХАЙР Л БАЙДАГ ГЭЖ СОНССОН ЭНЭ АРДЧИЛАЛ АРДЧИЛСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ДАЛД САНААНД ЮУ БАЙГАА ЮМ БОЛ ДОО

irgen 2015-10-20 49.0.162.50

ELBEGDORJ MONGOL ULSIIG SAMARCH DUUSAHNEE

Зочин 2015-10-20 103.229.121.46

Энэ хууль хэрэггүй ээ! Хэрэгтэй эсэхийг мэргжлийн байгууллагын мэргэжилтнүүдийн саналыг заавал авах хэрэгтэй. Зөвхөн Элбэгдоржийн хөөрлөөр шидэж хэрхэвч болохгүй. Төвийг сахина гэдэг манай нөхцөлд асар их үр дагавартайг мартвал Монгол улс сөнөнө!

Зочин 2015-10-20 103.229.121.46

Энэ хууль хэрэггүй ээ! Хэрэгтэй эсэхийг мэргжлийн байгууллагын мэргэжилтнүүдийн саналыг заавал авах хэрэгтэй. Зөвхөн Элбэгдоржийн хөөрлөөр шидэж хэрхэвч болохгүй. Төвийг сахина гэдэг манай нөхцөлд асар их үр дагавартайг мартвал Монгол улс сөнөнө!

Зочин 2015-10-20 103.229.121.46

Энэ хууль хэрэггүй ээ! Хэрэгтэй эсэхийг мэргжлийн байгууллагын мэргэжилтнүүдийн саналыг заавал авах хэрэгтэй. Зөвхөн Элбэгдоржийн хөөрлөөр шидэж хэрхэвч болохгүй. Төвийг сахина гэдэг манай нөхцөлд асар их үр дагавартайг мартвал Монгол улс сөнөнө!

mongol uls armigui bolno 2015-10-20 202.70.46.207

armi tatan buugdana herev ene huuli batkagdv*****

Зочин 2015-10-20 112.72.13.254

Шууд ингээд л хууль гаргачих болж байна уу. Амар ч болж дээ. Наад асуудлыг чинь нэг бус арван жил ярьж хэлэлцэж судалж дэлхийн томчуудад ойлгуулж тайлбарлаж консенсус үүсгэж байж шийддэг асуудал шүү дээ. Ерөнхийлөгч арай дэндүү байна гэж шууд хэлье. Ийм байж болохгүй. Монгол улсад үеийн үед гай болох асуудал байвал яах юм бэ. Долоо хэмжиж нэг огтлох ёстой шүү дээ. Дэлхийн олон улсын туршалаг, сургамж, алдаа оноо, сайн муу тал гээд асар олон зүйл байна. Өглөө босоод л нэг гадаад бодлого гаргаж ирээд байж болохгүй байхаа. Орон гаран ч юм шиг.

Зочин 2015-10-20 103.229.120.164

http://baatarhuyag.niitlelch.mn/content/7355.shtml

Зочин 2015-10-20 49.0.161.236

Чухам Тусгаар тогтнолын төлөө л мянга мянгаараа цусаа урсган өчүүхэн ч эргэлзэх юмгүй үхлийн сумны өмнөөс өндийн босдог байж. Энэ эрхэм нандин Тусгаар Тогтнол гэдэг зүйл үгүй бол алдар цуу, алт мөнгө, тэр ч бүү хэл ардчилал ч юу ч биш, хэнд ч өчүүхэн ч хэрэггүй хог ***** юм.

Зочин 2015-10-20 49.0.161.236

http://gashuun.mn/1889

Зочин 2015-10-20 49.0.204.120

ДАЙН БОЛОХ ГЭЭД БАЙГААН БАЙХ ДАА. АЙГААД Л ЯВЧИХЛАА ШҮҮ

Зочин 2015-10-20 49.0.161.236

http://sonin.mn/news/politics-economy/49713

Зочин 2015-10-20 49.0.161.236

Төвийг сахивал Түвд болно. Түвд болвол Хятадад залгиулна.

Зочин 2015-10-20 202.179.11.186

Iim huuli hereggui...

Зочин 2015-10-20 90.188.253.176

чи өөрийнхөө төлөвлөгөөг илэрхийллээ.

Зочин 2015-10-20 90.188.253.176

чи өөрийнхөө төлөвлөгөөг илэрхийллээ.

Зочин 2015-10-20 90.188.253.176

РАВДАН ДУРАК

РАВДАН 2015-10-20 202.70.46.213

ТӨВИЙГ САХИЖ ТӨВД БОЛГОЧИХООД ӨӨРСДӨӨ АМЕРИКТАА АМЬДРАХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨТЭЙ БАЙГАА НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ!!!!