Хотын дарга мэдэгдэл гаргалаа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хотын дарга мэдэгдэл гаргалаа

Хуучирсан мэдээ: 2015.10.20-нд нийтлэгдсэн

Хотын дарга мэдэгдэл гаргалаа

МЭДЭГДЭЛ

Нийслэлийн ИТХ-ын ээлжит 25 дугаар хуралдаанаар иргэдийнх нь саналыг үндэслэн Багануур хотыг Багануур дүүрэгт, Налайх хотыг Налайх дүүрэгт байгуулах шийдвэр гарсан. Ингэснээр нийслэлийн эдийн засгийн дэд бүтэц тэнцвэртэй хөгжиж, хүн амын хэтийн төвлөрлийг багасган хотын хангамж, үйлчилгээ, аж ахуйн үйл ажиллагааг зохицуулах, оршин суугчдын нийгмийн асуудлыг шийдвэрлэх, байгаль орчны зохистой харьцааг хадгалах боломж бүрдэх билээ.

Налайх хотын Захирагчийг сонгох сонгуулийг энэ оны 5 дугаар сард анх удаа улстөрийн намуудын оролцоогүйгээр амжилттай зохион байгуулж, иргэдийн сонголтыг баталгаажуулсан. Үүний адилаар Багануур хотын Захирагчийн сонгуулийг өнгөрөгч долоо хоногт зохион байгууллаа.

Гэтэл Багануур хотын Захирагчийн сонгуулийн дүнг  тус дүүргийн МАН-аас өөрсдийн ялалт мэтээр иргэдийг төөрөгдүүлсэн мэдээлэл тараах ажлыг олон нийтийн сүлжээгээр зохион байгуулсан гэх гомдлыг тус хотын иргэдээс ирүүлж байна. Хотын үндсэн дүрмийн дагуу хотын Захирагчийн сонгуульд нэр дэвшигчид бие дааж сонгуульд оролцсон байх ёстой. 
Аль нэг улс төрийн нам хотын Захирагчийг өмчлөх гэсэн, хотын Захирагч нь аль нэг улс төрийн намд үйлчлэх хандлага огт байх ёсгүй. Миний хувьд ч хот байгуулах, хотын захирагчаа сонгох асуудал зөвхөн иргэд, оршин суугчдын чин хүслийн илэрхийлэл тул улс төрөөс, намаас ангид байх ёстой гэсэн зарчмыг хатуу баримтлах болно.

Хэрэв сонгуульд улс төрийн нөлөөлөл орсон байвал сонгогдсон Захирагчийн бүрэн эрхийг баталгаажуулахгүй бөгөөд шинэ сонгууль зарлах нөхцөл үүснэ гэдгийг мэдэгдэж байна.

Эх сурвалж: ulaanbaatar.mn

                                                     

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зөв шд 2015-10-20 112.72.13.118

Зөв шдээ. Ялалт байгуулсан тавинбэхийн дор МАН бүрэн үйлчилж , бүрэн МАН нийт гишүүд дэмжигчиддээ Тавинбэхийг дэмж санал өг гэж тушаал өгсөн гэсэн. Ийм Улс төржсөн Захирагчын сонгуулийг болиулах хэрэгтэй. Дараагийн санал авсан хүнд нь шилжүүлэх хэрэгтэй

Зочин 2015-10-20 103.9.90.130

Сонгууль явуулчихаад ялагдахаараа шүүхийг ашиглаж булаан авдаг байсан бол одоо бүүр мэдэгдэл гаргаж байгаад өөрийнхөө хүнийг тавьдаг болох нь л дээ ичдэггүй гар юм аа

Тавгүйтэл 2015-10-20 5.2.112.210

Энд бичсэн сэтгэгдлүүдээс харахад дийлэнх нь хотын даргыг шүүмжилсэн, гутаан доромжилсон зүйлүүдээр дүүрчээ. Юу ч хийгээгүй хүн өөгүй байдаг гэдэгчлэн, манайхан юм хийж бүтээж байгаагаа үргэлжид л гоочлох юм. Хүнийг шүүмжилж бололгүй яахав, гэхдээ хэрэг дээрээ тулахаар үүнээс илүүг би, бид хийж чадаж байна уу гэж өөрсдөөсөө асуумаар санагдах юм. Бүгд л ажлын гал голомтоос гадна зогсчихоод л ингэ, тэг гээд л ... Аливаа юм харагдахаасаа илүү хийх нь хэцүү байдаг. Эсвэл өнөөгийн хээл хахууль, хууль бус үйлдэл, нам, дарга, жалга довны үзлээр амьдардаг, амьсгалдаг хүмүүс ийм их болчихсон юм уу? Тэдний эрх ашиг маш их хөндөгдөж, эвдэгдэж байгаа болохоор бухимдаад байгаа байх л даа. Одоогийнх шигээ улс төрөөр хоолоо олж иддэг, газраа ухаад л шороогоо зарчихдаг, бүхнийг чаддаг дүртэй мөртлөө юуг ч хэрэг дээрээ нарийн сайн мэргэжлийн өндөр түвшинд дэлхийн стандартад нийцэхээр хийж чаддаггүй байдлаараа цааш явна гэвэл бидэнд ирээдүй тун бүрхэг байна. Бид гоё машин унаад, гоё хаузанд амьдраад, үнэтэй брэндээр өөрийгөө чимээд монголдоо л Додигор амьдрах юм даа. Хилийн дээс алхаад хэн ч биш болдгоо мэддэг л байх. Бидэнд бусдын хүлээн зөвшөөрөхүйц мэдлэг чадвар, соёл, боловсрол байна уу? Дэлхий нийт биднээс хэд хэдэн хөгжлийн шатаар түрүүлээд явчихжээ. Бид улс орны хөнжил рүү биш хөрш маань, танил маань, найз маань надаас илүү хөгжих гээд, хөрөнгөжих гээд байна уу гэсэн жижигхээн орон зайд л амьдрах юм.

Зочин 2015-10-20 202.179.17.57

Хүний биеийн ***** уурших үед байгаль орчин болоод хүний биед ямар сөрөг үр дагавартай байдаг талаар Нийгмийн эрүүл мэндийн хүрээлэнгийн Эрдэм шинжилгээний ажилтан, химийн ухааны доктор Ш.Батдэлгэрээс тодрууллаа. -Хүний биеийн ***** байгальд уурших үед хүний эрүүл мэндэд ямар нөлөө үзүүлдэг вэ? -Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагын тооцоогоор нэг хүн өдөрт дунджаар 200 грамм өтгөн, 1.5 литр шингэн ***** ялгаруулдаг байна. Ил задгай жорлонгийн хаягдлаас ялгардаг шивтрийн хий нь хорт хийний төрөлд хамаарагддаг бөгөөд хорын зэрэглэлээрээ дөрөвдүгээрт багтдаг. Шивтрийн хий ихэссэнээр хүний эрүүл мэндэд сөрөг нөлөө үзүүлэхээс гадна эхийн урагт нөлөөлж, согогтой хүүхэд төрөх, цаашлаад хүнийг үргүйдүүлэх хор уршигтай. Жорлонгийн хаягдал, түүнээс ялгарах аммиак буюу шивтрийн хий, хүхэр хүчлийн давхар исэл зэрэг хорт бодис нь агаарт дэгдэж, амьсгалаар дамжин хүний эрүүл мэндэд сөрөг нөлөө үзүүлдэг. Эдгээр бодис нь 18 сар хүртэл хугацаанд цагаан хорхой, сүрьеэ зэрэг өвчин үүсгэгч нянг агуулдаг. Хортой нэгдлүүд нь амьсгалын замаар хүний биед орвол өвчин үүсгэнэ. Химийн хортой нэгдэл нь хүний биед зөвшөөрөгдөх хэмжээнээс хэтэрсэн тохиолдолд дараах өвчний шинж тэмдгүүд илэрч болно. Жишээ нь: Толгой өвдөх, хамар, хоолой хорсох, ханиалгах, бөөлжис цутгах, нүд улайх, амьсгал боогдох, арьсны харшил үүсэх гэх мэт. -Цэвэрлэх байгууламжаас гарч буй лаг хуримтлагдахад тухайн орчин болоод хүн малд ямар сөрөг нөлөө үзүүлж болзошгүй вэ? -Ахуйн болон үйлдвэрийн гаралтай бохир ус нь нянгийн бохирдол ихтэй, хүнд металлын агууламж өндөртэй байдаг. Цэвэрлэх байгууламжинд очиж байгаа бохир усанд хром, хүнцэл, хар тугалга, төмөр, цайр зэрэг хүнд металлуудаас гадна органик хортой нэгдлүүд агуулагдана. Бидний өдөр тутам хэрэглэж буй төрөл бүрийн угаалгын бодис, үсний будаг, шампунь зэрэг нь хүнцлийг тодорхой хэмжээгээр агуулсан байдаг. Гэтэл цэвэрлэх байгууламж нь бохир усанд агуулагдах эдгээр хүнд металлыг цэвэршүүлдэггүй зөвхөн нянгийн бохирдлыг нь цэвэрлэн байгальд хаядаг. Цэвэршүүлсэн бохир ус болон лаганд агуулагдах зарим хүнд металл байгальд тархаж улмаар хүний эрүүл мэндэд сөрөг нөлөөлөл үзүүлдэг. Жишээлбэл: хүрээлэн буй орчны хар тугалга нь хүүхдийн цусан дах хар тугалгын агууламжтай холбоотой болох талаар олон судалгаа хийгдсэн байдаг. Ялангуяа, ХҮҮХДИЙН МЭДРЭЛИЙН ТОГТОЛЦОО ХАР ТУГАЛГЫН ХОРДЛОГОД ХАМГИЙН ИХ МЭДРЭГ БАЙДГИЙГ ТОГТООСОН Мэдрэлийн тогтолцоо гэмтсэнээр хөдөлгөөн алдагдах, үнэрлэх, амтлах мэдрэхүй буурах, ой тогтоолт муудах, сонсгол сулрах зэрэг шинж тэмдгүүд илэрдэг. -Лагийн талбайд очиход энд тэндгүй шаталт үүсэж их хэмжээний утаа уугиж харагдсан? -Лагаас шатан гарч байгаа метаны хий, хүхэрт устөрөгчийн хий, органик хортой бодисууд мэдээж хүний эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлнө. Ялангуяа ойр хавьд нь байж, удаан хугацаагаар амьсгалсан тохиолдолд амьсгал боогдох шинж тэмдэг илэрч болно. Хөрсөнд шингэсэн бохир удаан хугацааны явцад метаны хий ялгаруулна. Метан бол шатдаг нэгдэл. БОХИРДСОН ХӨРСӨНД НЯН 6 САРААС 50 ЖИЛ ХАДГАЛАГДАХ БӨГӨӨД ЭНЭ НЬ ХАЛДВАРТ ӨВЧИН ТАРХАХ НӨХЦӨЛ БҮРДҮҮЛНЭ -Хөрсөнд агуулагдах хүнд металлууд хүний биед агаар дуслаар дамжин нэвтрэх үү? -Тэгнэ. Хөрс хүнд металлаар бохирдсон бол агаарт боссон шороо арьс, амьсгалын замаар хүний биед шингэнэ. Хүнд металл нь нянгийн бохирдолтой харьцуулахад “чимээгүй”-ээр биеийг хордуулдаг. Хүн өөрийгөө хүнд металлийн хордлогод орсон эсэхээ тэр бүр мэдэж чадахгүй. Гагцхүү био мониторингийн шинжилгээгээр л илрүүлэх боломжтой. Тэрхүү металлууд хүнээс ялгарах шингэн болох хөлс, шээс, нус, цэрээр гадагшилна. Харин цусанд орсон тохиолдолд маш удаан хугацаагаар биед хадгалагдаж хордлогод оруулдаг. Өөрөөр хэлбэл эрүүл мэндэд нөлөөлөх нөлөөлөл нь хожуу илэрдэг байна. -Бохирдсон хөрсөнд агуулагдах нян хэр удаан амьдрах чадвартай байдаг вэ? -Бохирдсон хөрсөнд нян 6 сараас 50 жил хадгалагдана. Өвөл зуны алинд ч оршсоор л байдаг. Цас хайлаад дулаарахын цагт энэ мэт олон жил хөрсөнд амьдарсан нян илүүтэй өсөж үржих таатай орчин бий болдог. Ийм орчинд хорхой шавьж ялаа шумуул өсөж үржих нөхцөл бүрдэнэ. Мөн мэрэгч амьтдаас хүнд дамжин халдварлах халдварт өвчин тархаж болно. Хөрсөнд ургасан ургамлыг идэж, бохирдсон усаар ундаалсан малаас халдварт өвчин хүнд дамжих эрсдэл бий болно.

Zochin 2015-10-20 202.21.118.98

Bat-uul gej hugiin garaa chi ter ugee Erunhiilugchiin tamgiin gazriin darga Nergui terguutei tanai namiin liider nertei ih baga loidoruuddaa heldee

ээгий 2015-10-20 202.5.196.254

батүүл өөрөө бие даан нэр дэвшиж гарч ирсэн билүү?

Зочин 2015-10-20 49.0.204.69

захирагчийн сонгуулиар Багануур дүүрэгт Ардчилсан намынхан бороо оруулсан шүү дээ.Ирснэ гаруудыг нэрлэж бичвэл Монгол улсын ЕТГ-ийн дэд дарга Нэргүй,УИХ-ын гишүүн Батзандан,Сайд гантөмөр,сайд эрдэнэбат,Нийслэлийн засаг даргын орлогч Энхцэнгэл,Буяндалай ерөнхий менежер Бадрал Нийслэлийн Агентлагийн дарга нар болох Байгальмаа,Идэрцогт,Отгонбагана нар мөн Нийслэли йн 8 дүүргийн АН-ын хурлын дарга нар,орлогч нар,Засаг дарга нар ьн ирээд бөөн төрийн сүр хүчийг үзүүлсэн.Энгийн үед энэ хүмүүсийн аль ч ирдэггүй шүү дээ.Ингэж л АН-ын ажиллаж байна.

Зочин 2015-10-20 202.70.38.98

AH boliochee,*****

Багануураас 2015-10-20 202.70.37.34

Отгонбаярыг дэмжиж, УИХ-ын гишүүн Оюун, Гантөмөр, ЕТГ-ын дэд дарга Нэргүй за тэгээд жижиг газрын дарга нар ирсэн. Отгонбаярын менежерээр Засаг даргын орлогч Мөнхтулга гэж хүн ажилласан . АН-ынхан их хүч гаргасныг жирийн иргэд бүгд мэдэж байгаа Сонгууль дахивал Тавинбэх 57% биш 70хувиар гарах магадлал өндөр. Зах зээлийн хүнд үед дахин сонгууль хийж зардал чирэгдэл гаргах хэнд хэрэгтэй юмбэ. сонгууль өгөх хүний тоо ч цөөрнө. Үүл дарга жаахан ч гэсэн хүн чанар гаргаач. АН-ынхныг илт дэмжиж байна. Ард олонд энэ чинь таалагдахгүй байна.

иргэн 2015-10-20 202.70.37.34

Бат-Үүлээ чамайг дэмжиж байсандаа үнэхээр харамсч байна.

Ogtsor 2015-10-20 202.131.228.82

Uul baa tar OGTSOR,, OGTSOR, OGTSOR

Зочин 2015-10-20 49.0.204.91

арчаагаа алдаж байна даа АН

зочин 2015-10-20 202.21.117.114

Батүүл ээ, чи одоо ард түмний сонголтыг дээрэмдэхийг санаархаж байна, 16 онд чамайг зайлуулна аа, чиний хэлсэн яг эсрэгээрээ АН-ынхан маш их оролцсоныг Багануурын иргэд бүгд харсан шүү, луйвардаад сурсан ажлаа л хийх гэж байна та нар, яахав унах нүхээ томсгож л бай

Зочин 2015-10-20 49.0.204.91

Яагаад юм болгонд БИ БИ бас дахин БИ нэж байдаг юм бэ?

иргэн 2015-10-20 202.70.37.34

жирийн иргэний хувьд ажиглаж байхад АН л илүү намчирхсан даа. ЗГ-ын орлогч Мөнхтулга нэр дэвшигчийн менежерээр ажилласан. УИХ-ын гишүүи Оюун, Гантөмөр. ЕТГ-ын дэд дарга Нэргүй бас бус жижиг дарга нар ирсэн.

Зочин 2015-10-20 103.229.120.248

Ard tvmnii songoltiig dahin deeremdeh ajil hiih gej bn .Mongold songuuli ybuulah shaardlaga baihgvi boljee . Ardchilal haachib ????????????

ха ха 2015-10-20 103.26.194.8

АН-ын бүх сайд дарга нар очиж өөрийн гишүүнээ дэмжиж ил ажилласаныг бүгд мэдэж байгаа ш дээ ха ха. Тэгээд барсангүй дээ, АН дуусчээ. Зөнөг буурал толгойт холхон очиж хуцвал таарна. Төрөөс ходох цаг болсон

аоо 2015-10-20 122.201.21.111

УБ хотын дарга яахаараа оор 2 хотыг дvvрэг болгож даргыг томилох эрхтэй бдаг билээ. Энэ чинь УИХ-ын хийх ажил. Замбараагvй, дураараа тонгочиж бна энэ ардчилалынхан

Зочин 2015-10-20 202.55.191.34

ХЭЛЭХ ХИЙХ ХОЁРЫН ХООРОНД АЛД ЗӨРҮҮ БАЙДАГ ЮМ ДАА................... ХУЛГАЙЧ НАР ИДЭХЭЭС БҮТЭЭЖ ЧАДАХГҮЙ ЭЭ........... БАТ-ҮҮЛ ШИГ НӨХӨР ХОВОР ШҮҮ

Zochin 2015-10-20 202.21.118.98

Helj baigaa ugiig sons doo

Хил 2015-10-20 112.72.8.234

Ард түмэн гэж ярьдаг улсуудын хийдэг ажил. Ард гэдэг үгийг устгаад амар сайхандаа жаргаарай. АН*ын ганц алдаа ард түмнийхээ сонголтонд итгэдэггүй нь. Ямар ч сонголт хийсэн ч гэсэн биднийгээ битгий дорд битгий үз. Хүнийг хүндэтгэх тусмаа хүний итгэлийг авна шүү дээ. Өс авах биш Монголоо боддоо.

РАВДАН 2015-10-20 202.70.46.219

ХӨӨРХИЙ БАТҮҮЛ ХОРГОЛООРОО ТОГЛОХ НАСАНДАА ХҮРЧЭЭ. ОДОО ӨӨРӨӨР ОЙЛГОХ АРГА АЛГА ДОО.

Зочин 2015-10-20 180.149.78.22

Батүүл Ноены бөх унасан тул дахин барилдуул

Зочин 2015-10-20 122.201.24.108

ҮНЭНД ГҮЙЦЭГДЭНЭ ЭЭ ГЭЖ

Зочин 2015-10-20 103.26.195.101

Саарал толгойт зенег залгажээ заавал чиний луйврыг дэмждэг луйварчин гарах естой юу Улс терийн нам нэр дэвшуулээд Налайхд Ардчилсан намнын Хаан гэдэг ***** гарчихсаныг юу гэж тайлбарлах ***** БатYYл ээ

8545 2015-10-20 202.179.11.186

ард түмний л сонголт шүү дээ...

иргэн 2015-10-20 112.72.13.228

зөв, Бат-үүлийн байр суурь яг зөв байна. МАН одоо нэг ийм юманд нөгөө айхавтар тулх, туршлага, зангараг энэ тэрээ барьж, энүүнд оролцсон болж нэр хүндээ барж юугаа хийдэг байна аа. Ингээ л эд нар нэг л онцгүй болчихсон нам л даа. Одоо эд нар чинь тэр Тавинбэх гээчийн ажилд нь оролцоод л явчихна. хэцүү ч улсаа даа.

Zochin 2015-10-20 202.21.118.98

Unen ugend uher ustei gej unaj chadahgui unahaaraa uilna

Зочин 2015-10-20 203.169.50.20

he he yalagdj uz dee buural min

Zochin 2015-10-20 122.201.31.171

UURIIN NI ZARTS BISH BAIJ. BAT-UULD UNEN GEJ BAIDAG YUM UU

Зочин 2015-10-20 112.72.13.168

MANgaruud ungulj yavna, yalj yavna geheeree l budlian hutgadag daa tuuhees harahad tiim ym

zochin 2015-10-20 103.229.121.30

YASAN ??? MAN IIN HUN GESEN CHINI CHAMD TAALAGDSANGUI YU ???

иргэн 2015-10-20 112.72.13.62

Үнэндээ Налайхад ч АН сайн ажилласан шүү. Сонгогчид, ард түмэн чинь нүдтэй, чихтэй хэн юу хийж яаж байгааг мэддэг учраастөр түмэн нүдтэй гэдэг дээ. Сонгогчдийг хүндэтгэх нь түмний эрх ашиг биздээ.

Зочин 2015-10-20 49.0.160.87

батүүлийн зөв, хулгайчдын МАН-ы хулгайчийг засагт тавих албагүй.

Zochin 2015-10-20 202.21.118.98

Хулгайч хулгайчыг бариараа гэж чанга хашгирдаг шиг л юм болж байх шив дээ

erka 2015-10-20 202.126.91.103

yandaa chamaig icheech buurlaa

Дэмжиж байна 2015-10-20 112.72.13.67

Батүүл шиг хүмүүс л энэ улсад юм хийнэ. Залуучуудыг амьдралын давс хужрыг таниулж байж дарга болго. Энэ Сайханбилэгийг харалдаа хар багаасаа их хуралд суусан яаж байна, улсыг самар ч байна шүү дээ. Найз нараа

erka 2015-10-20 202.126.91.103

batuulch adil

erka 2015-10-20 202.126.91.103

batuulch adil

Зочин 2015-10-20 202.21.117.114

Батүүл нээрээ л юм хийж байна аа, хотын төсөвийг үргүй зарж байна, мөнгө угааж байна, хүүдээ хууль зөрчин мөнгө олгосон байна, татвар гэж ард иргэдийг шулж эхэллээ

баатар 2015-10-20 202.21.118.98

Ардчилсан намаас тавигдсан Хөгшин ,Залуу 2 хот,улсаар тоглож байна даа

Зочин 2015-10-20 43.242.243.87

БАТ VVЛ ОДОО АМАР ДАА, ЗАЙЛУУЛ. ОДОО ЧИНИЙ УЛС ТЕРИИГ ХЭН Ч ТООХГУЙ. ЦАГ VЕЭ МЭДРЭЭЧ ДЭЭ. Цаг чинь еер болж гэдгийг МЭДРЭЭЧ

irgen 2015-10-20 112.72.13.146

iim yum yarihyg ni ard tumen demjsen ,an,mongol ulsyn hyamral ene bugd mongolyn ard rumnii songolt ,2012 ond songoson,2016 ond ch songo,neg mur an namyn humuus bugd said darga bolood uzchih

Bi 2015-10-20 122.201.21.217

Songuuli shudraga yavsan esekhiig irged oorsdoo medej baigaa bailgui dee Khondlongoos khardaj serdekh niguurtaigaar oroltsokh ni buruu

зочин 2015-10-20 103.229.121.68

Ухэхдээ ухэр буугуу тавина гэж энэ дээ

IRGEN 2015-10-20 103.9.88.170

AM AJIL HOER ZURJ BOLOHGUI .

zagdaa 2015-10-20 202.179.20.91

ichej amidar.

ДАВАРСАН БАТ-ҮҮЛД 2015-10-20 202.179.28.186

Түмний сонголтыг өөрчлөх сонирхолтой мэдэгдэл гаргасаны төлөө ОГЦОР, ОГЦОР, ОГЦОР БАТ-ҮҮЛ иргэдээ Бат-үүлийг огцруулья. Сэтгэлийнхээ ард ОГЦОР гэж бичнэ үү

ДАВАРСАН БАТ-ҮҮЛД 2015-10-20 202.179.28.186

Энэ мэдэгдийнхээ ТӨЛӨӨ ОГЦОР, ОГЦОР, ОГЦОР

РАВДАН 2015-10-20 202.70.46.213

ЭНЭ ОДОО БӨӨӨРРРРР БОЛЬЖЭЭ!!!! ЮУ Ч ХИЙЖ ЧАДАХАА БАЙЖ. АРГАГҮЙ Л ГҮН ГУТРАЛД ОРЖ СЭТГЭЦИЙН АППАРАТ НЬ ШАТСАН НЬ ҮНЭН БОЛОЛТОЙ!!!

Зочин 2015-10-20 203.169.50.49

TSAGAAN TOLGOIT CHI OOROO ULS TORJJIHLOO